Jump to content
Shipfriends

Πολύνεκρο δυστύχημα (πυρκαγιά) στο ΕΓ/ΟΓ Norman Atlantic, ενώ έπλεε στο στενό του Otranto την 28.12.2014


Recommended Posts

  • Replies 496
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μιας και υπαρχουν κ αλλα "χαλια" στο ζητημα, υπαρχει καποιος που να ξερει σιγουρα αριθμο καμπινων του πλοιου;;; Χωρις υποθεσεις ομως γιατι χανουμε το λογαριασμο!!!

 

"Δωρεαν" καμπινα δινουν ακομη και τωρα, φαγητο δεν νομιζω οτι εδιναν ποτε! Σε ολα μου τα ταξιδια πληρωναν οι οδηγοι το φαγητο τους με αρκετα μεγαλη εκπτωση...

 

Νικο το camping on board δεν γινεται σε ολα τα γκαραζ αλλα σε συγκεκριμενο χωρο συνηθως του ανω γκαραζ!

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο είχε 109 καμπίνες επιβατών, δηλαδή 107 4-berth inside και outside στο deck 6 και 2 disabled cabins στο deck 5. Οπότε την εταιρεία τη βλέπω καλυμμένη από αυτή την πλευρά.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

 

Νικο το camping on board δεν γινεται σε ολα τα γκαραζ αλλα σε συγκεκριμενο χωρο συνηθως του ανω γκαραζ!

Σε ανοιχτο μερος του ανω γκαραζ παντα (βλεπεις ουρανο) και με καλες καιρικες συνθηκες.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή στην υπόθεση μπλέχτηκε και ο Γκριμάλντι, θα ήθελα να πω ότι από την πλευρά του καλά έκανε και καλά τα είπε. Ως εκ της θέσεως του υπερασπίσθηκε, όπως ώφειλε, την ιταλική σημαία, τους ιταλούς πλοιοκτήτες, τον ιταλικό νηογνώμονα και τα ιταλικά πληρώματα. Αλλά μικρή σημασία έχουν τα όσα λέει από την στιγμή που πρόκειται για τον πρόεδρο των ιταλών εφοπλιστών και ανταγωνιστή της ΑΝΕΚ.

 

Το ζήτημα όμως δεν είναι τι είπε ο Γκριμάλντι, γιατί το είπε και εάν έχει δίκιο. Το ζήτημα για μένα είναι άλλο -ως επιβάτη και μη εμπλεκόμενο με εταιρείες και μη ενδιαφερόμενο για νομικίστικες λεπτομέρειες περί ευθύνης μεταξύ πλοιοκτητών και ναυλωτών. Το ζήτημα λοιπόν, ως επιβάτη, είναι ότι το εισιτήριο αποτελεί μία σύμβαση μεταξύ του επιβάτη και του μεταφορέα, όπου αναφέρονται τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις της κάθε πλευράς. Το ερώτημα λοιπόν είναι ποιος είναι ο "μεταφορέας", η Visemar ή η ΑΝΕΚ? Όποιος λοιπόν και εάν είναι αυτός, αυτός δεσμεύεται απέναντι στον επιβάτη για την τήρηση των όρων του εισιτηρίου, που είναι η ασφαλής μεταφορά.

 

Όσον αφορά τώρα το ζήτημα του πληρώματος, που ακούγονται διόλου κολακευτικά σχόλια  -σχετικά με την αποτυχία της έγκαιρης αντιμετώπισης της φωτιάς, την καθυστερημένη ενημέρωση των Αρχών, την αποτυχημένη εκκένωση του πλοίου, την ενημέρωση και καθοδήγηση των επιβατών, την τήρηση της τάξης κατά την διαδικασία της εκκένωσης με τα ελικόπτερα και την κακή συνεννόηση με τις αρχές για την επιχείρηση διάσωσης. Για όλα αυτά δεν είδα μέχρι τώρα να αναφέρεται ότι το πλήρωμα ήταν ελληνικό σχεδόν κατά τα 2/3. Μπορεί να μην επρόκειτο για τους έχοντες τον πρώτο λόγο, αλλά σε έκτακτες καταστάσεις το κάθε μέλος του πληρώματος έχει μια συγκεκριμένη αποστολή. Το ερώτημα λοιπόν είναι, πριν τα ρίξουμε όλα στους Ιταλούς, ας απαντήσουμε πρώτα, εάν το ελληνικό πλήρωμα έπραξε όσα έπρεπε να πράξει. Δεν ξέρω τι έγινε, δεν κατηγορώ κανένα, απλώς ρωτάω για να μάθω. Και πιστεύω ότι εάν  εάν δεν αντικρύσουμε την πραγματικότητα κατάματα, εδώ θα είμαστε για να τα ξαναζήσουμε.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

...όπως ανέφεραν ίδιοι οδηγοί στις ειδήσεις, το έκαναν γιατί γενικά το επιδιώκουν σε κάθε πλοίο επειδή θέλουν τον χώρο τους κι όχι καμπίνα με άλλους 2-3 μέσα...

 

Οι θεωρίες συνομωσίας μου είναι απεχθείς. Αλλά, σκέφτομαι ότι αν κάποιοι από τους οδηγούς μετέφεραν κάτι που έχρηζε ιδιαίτερης προσοχής και έπρεπε να το επιβλέπουν ή να του δίνουν νερό ή φαγητό, για ποιό λόγο να μην επιδιώκουν να έχουν άμεση πρόσβαση στο γκαράζ; Το θέμα βέβαια είναι ποιός ΙΜΟ ετηρείτο, ανάλογα με ποιού τα κέφια ανοιγόκλειναν οι πόρτες του γκαράζ, τι έλεγχος είχε προηγηθεί και με ποιού συνέργεια αυτοί δεν έγιναν, αλλά τέλος πάντων, ΑΚΟΜΑ αγνοούνται άνθρωποι. Ας βρεθούν και μετά.

Link to comment
Share on other sites

Άλλη μια απορία στις παραπάνω που θέτει ο Νηρέας, το πλοίο αποφάσισε μόνης να το ναυλώσει η ΑΝΕΚ ή σε συνεννόηση με την Άττικα, αφού και δικούς της επιβάτες θα εξυπηρετούσε;

Link to comment
Share on other sites

Είχε γράφτει εδω στο φόρουμ σε ερώτηση για τη μεγάλη σε διάρκεια ακινησία του Τσαμπιον, οτι αυτή ηταν απόφαση της κοινοπραξίας. Οποτε, ίσως ηταν απόφαση της κοινοπραξιας η ναύλωση του Νορμαν;;;

Link to comment
Share on other sites

Argilio Giacomazzi: «Πρώτα προχωρήσαμε σε εσωτερικό συναγερμό μεταξύ του πληρώματος, γιατί λόγω του μεγέθους της φωτιάς, δε θέλαμε να προκαλέσουμε πανικό στους επιβάτες. Αργότερα, σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες, σημάναμε συναγερμό»

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω τις λεπτομέρειες και τους όρους ίδρυσης της κοινοπραξίας, αλλά επειδή υποτίθεται 2 χωριστές εταιρείες συμμετέχουν σε αυτή, σίγουρα η πρωτοβουλία ναύλωσης ανήκει στην Ανεκ και οι 'συνέταιροι' λογικά δίνουν τη συγκατάθεσή τους...

Link to comment
Share on other sites

@Harry δεν εχουν ολα τα πλοια ανοικτο γκαραζ! Για οσα εχουν κλειστο γκαραζ και camping on board υπαρχει πολυ συγκεκριμενος χωρος!

 

Οσο για την πρωτοβουλια της ναυλωσης, μπορει να φταινε και οι δυο, να το αποφασισαν και οι δυο, το κραξιμο πεφτει στην ΑΝΕΚ γιατι πηγε και το εβαψε για 2 μηνες! Θα μπορουσε να βαλει 2 αυτοκολλητα που ειχε και στον ολυμπιονικη ( - ο οποιος ποση ακινησια πια θα κανει; ) και δε θα ακουγε ουτε τα μισα απ οσα ακουσει τωρα!

Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω οτι απο το βαψιμο εγινε η δυσφημιση.Τα εισιτηρια εγραφαν anek superfast αρα οι επιβατες ηξεραν με ποια εταιρεια ταξιδευουν και θα τα ακουγε ετσι κι αλλιως ακομα και αν το πλοιο εγραφε karamourtzounis ferries απανω.Αντιθετα φαινεται οτι τους ειχαν''ταξει''αλλο πλοιο.

Link to comment
Share on other sites

[...]Αλλά, σκέφτομαι ότι αν κάποιοι από τους οδηγούς μετέφεραν κάτι που έχρηζε ιδιαίτερης προσοχής και έπρεπε να το επιβλέπουν ή να του δίνουν νερό ή φαγητό, για ποιό λόγο να μην επιδιώκουν να έχουν άμεση πρόσβαση στο γκαράζ; Το θέμα βέβαια είναι ποιός ΙΜΟ ετηρείτο, ανάλογα με ποιού τα κέφια ανοιγόκλειναν οι πόρτες του γκαράζ, τι έλεγχος είχε προηγηθεί και με ποιού συνέργεια αυτοί δεν έγιναν...

 

Το δημοσίευμα του Έθνους, ενδεχομένως να λύσει πολλές από τις απορίες σου. Και δεν έχει να κάνει με το αξιόπλοο ή μη του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

 Επισης γιατι τοσα ατυχηματα στα βαπορια του Rina?

 

Ο rina έχει πάρα πολλά επιβατηγά λόγω προφανώς fincantieri grimaldi κλπ επίσης όλα αυτά που πήρε απο τον ΗRS, γιατί άλλοι νηογνόμωνες δεν έχουν τόσα πολλά ferries μήπως γνωρίζουν ότι επειδή είναι πολύ δύκολα καράβια λόγω ασφάλειας και κατασκευαστικής πολυπλοκότητας απαιτούν μια πολύ παραπάνω προσοχή πριν μπουν σε μια κλάση?

Link to comment
Share on other sites

109 καμπινες επιβατων... 100+ φορτηγα (αρα 100+ οδηγους)... Ακομη και 2-2 να τους βαζανε, μενουν 50 ελευθερες καμπινες για αλλους 300+ επιβατες... 

 

Οι οδηγοι λογικο να προτιμουν να κοιμουνται μονοι τους αλλα οταν δεν ειναι αυτο δυνατο προτιμουν να κοιμηθουν με καποιον που ξερουν και οχι καποιον αγνωστο...

 

Αν τα εισητηρια οντως εγραφαν Σπιριτ (οπως λενε ολοι οι επιβατες), προφανως δε μπηκε κανεις στον κοπο να αλλαξει στο συστημα το καραβι, προφανως ομως εκοβαν τα εισητηρια με "αριθμους" Σπιριτ και οχι Νορμαν!

 

Οταν εφτασαν οι οδηγοι των φορτηγων οι υπολοιποι επιβατες κατα 90% ειχαν τακτοποιηθει, οποτε οι καμπινες ειχαν περιοριστει στο ελαχιστο και το 2-2 εγινε 3-3 ή και 4-4 και με τις συνθηκες που περιγραφουν προτιμησαν να κοιμηθουν στα φορτηγα τους παρολο που απαγορευεται κλπ κλπ!

 

Καποιος παραπανω ανεφερε οτι το "ψαρι βρωμαει απο το κεφαλι" ... φοβαμαι οτι το ψαρι θα συνεχισει να βρωμαει ...

Link to comment
Share on other sites

 

Αν τα εισητηρια οντως εγραφαν Σπιριτ (οπως λενε ολοι οι επιβατες), προφανως δε μπηκε κανεις στον κοπο να αλλαξει στο συστημα το καραβι, προφανως ομως εκοβαν τα εισητηρια με "αριθμους" Σπιριτ και οχι Νορμαν!

 

 

Δεν σημαίνει οτι τα εισιτήρια κόπηκαν την ίδια ημέρα! Μην ξεχνάμε οτι ήταν το 3ο το δρομολόγιο στην γραμμή (διορθώστε με αν κάνω λάθος). Τα πλάνα άλλαξαν τελευταία στιγμή.

 

Διακοπές Χριστουγέννων εκτιμώ οτι πολλά εισιτήρια είχαν εκδοθεί πέραν του μηνός, άρα όντως να έδειχναν Spirit.

Link to comment
Share on other sites

Εισητηρια 3μηνου μπορει, αλλα μηνος γιατι; Ουτε απροσμενα βγηκε το Σπιριτ απο τη γραμμη, ουτε απρογραμματιστα φερανε αντικαταστατη! Οποτε στο μηνα πριν επρεπε ηδη να το ειχαν προγραμματισει!

Link to comment
Share on other sites

Τα πλάνα άλλαξαν τελευταία στιγμή.

Και γιατι να αλλαξουν τελευταια στιγμη?Και γιατι να πληρωσω εγω τα ιδια χρηματα για να ταξιδεψω με ενα πολυτελες πλοιο και τα ιδια με μια βαρκα?Πιστευω οτι καταλαβεινεις γιατι ενδεχομενως τα αλλαξαν τελευταια στιγμη. ;) Σαμπως δεν γνωριζαν οτι θα ναυλωναν πλοιο για τις ακινησιες?Το γνωριζαν και ειμαι σιγουρος οτι το εψαχναν και εκλεισαν τη συμφωνια βδομαδες η' μηνες πριν και οχι τις τελευταιες μερες.

 

Εκει ξεκιναει η ευθυνη της εταιρειας.Στην ανοργανωσια οσων ηταν εκτος κ εντος πλοιου.Που ακομα δεν ξερουμε ποσα εισιτηρια ακριβως ειχαν κοψει(αμφιβαλω αν και οι ιδιοι γνωριζαν ποτε ποσους και ποιους εβαλαν).Και που βρισκονται ανθρωποι με πληρωμενο εισιτηριο να μην ειναι στη λιστα.Και εντος πλοιου φυσικα σαφως και εχουν ευθυνη ολοι,απο τον πλοιαρχο που δεν σημανε συναγερμο στην ωρα του,μεχρι το θαλαμηπολο που δε βοηθησε τον κοσμο και μεχρι και τον τελευταιο ναυτη που δεν εκανε περιπολια στο γκαραζ.

Link to comment
Share on other sites

Ενα βαπορι καμενο με ενα καρο νερα που στεκεται ακομα ορθιο αν και ακυβερνητο στο 9αρι τοςες μερες δεν το λες και βαρκα... Για να ξερουμε και τι λεμε.

Τωρα αν ο κωλος μας καλομαθε στις μοκεταρες και τις πολυθροναρες και δεν καταδεχομαστε οτιδηποτε αλλο, ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο. Αληθεια ποσοι απο τους επιβατες να ειχαν ιδεα τι εστι Χελλενικ Σπιριτ και τι Νορμαν Ατλαντικ?

Παω στοιχημα πως αν μπουρλοτιαζε το Σπιριτ την κυριακη θα ηταν εκεινο σκυλοπνιχτης σαπιοκαραβο κτλ κτλ.

Η Ανεκ και η Αττικα ειχαν διαφορετικο κυριο συστημα κρατησεων αν δεν κανω λαθος. Επι κοινοπραξιας ποιο απο τα δυο χρησιμοποιουν? Μαλλον υπαρχουν πολλες τρυπες και στο συστημα κρατησεων για να βγαινει καθε μερα και αλλη λιστα.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι αν αλλαζαν τα πλανα θα πληρωνε καποιος πιο φθηνο εισητηριο;Ποσες φορες εγινε αυτο για να γινει και τωρα;Αντε στην καλυτερη να μειωνανε την τιμη και να το πλασαρανε σαν προσφορα.Αλλα και παλι για μενα αυτο ειναι δευτερευουσης σημασιας.

 

 

 


Οι οδηγοι λογικο να προτιμουν να κοιμουνται μονοι τους αλλα οταν δεν ειναι αυτο δυνατο προτιμουν να κοιμηθουν με καποιον που ξερουν και οχι καποιον αγνωστο...

 

Δεν ξερω ακριβως το καθεστως των φορτηγων αλλα φανταζομαι οτι στην τιμη του εισητηριου διακαιουνται κρεβατι και οχι ολοκληρη καμπινα.Σε αυτη την περιπτωση λοιπον μπορει να τους τυχει ο οποιοσδηποτε.Για μενα ειναι συνυπεθυνοι και οσοι πηγαν να κοιμηθουν στα φορτηγα,δεν μπορει να ειναι δικαιολογια οτι ειχε κοσμο και οτι προτιμουν να κοιμηθουν με γνωστο.

 

Για μενη η ευθυνη της εταιριας και του πληρωματος βρισκεται στο οτι το γκαραζ ηταν ανοιχτο να σουλατσαρει οποιος θελει και στο οτι δεν υπαρχει ουσιαστικα λιστα επιβατων να ξερουν ποσοι ακριβως ταξιδευαν.Τωρα για το αν το πλοιο ηταν καλο ή οχι, αν δεν ειναι στοιχειωδως εστω αξιοπλοο ενα πλοιο πενταετιας,το οποιο δεν ειναι καν ελληνικο ωστε να εχουμε για δικαιολογια τους ελειπεις ελεγχους, τοτε να μην σκεφτω τι ειναι τα υπολοιπα

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...