harlek Posted August 25, 2005 Posted August 25, 2005 uddox δεν εχω τις φωτο σε ψηφιακή μορφή για να στις δωσω, τις ειδα στις σελιδες γνωστου περιοδικου! Το οποίο επιμενει να τονιζει οτι το Ακουα (για μια ακομη φορα) ΕΓΙΝΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΑΠΟΡΙ, με σωστο ταξιδεμα κ.λπ. Καλα κανουν βεβαια, δεν υπαρχει λογος να κρινεις ασχημα ενα πλοιο που προσπαθει να σταθει στη γραμμη του, αλλωστε δεν θα το αγορασουμε κιολας! Το πολυ πολυ να κουνηθουμε λιγο στις διακοπες μας :-)
proud_ionian Posted August 25, 2005 Posted August 25, 2005 πιστο στην παραδοση του το περιοδικο δυο σελιδες μετα απο ολοσελιδη πληρωμενη καταχωρηση του πλοιοκτητη να ακολουθει αυθορμητο και "αντικειμενικο" αφιερωμα, ενω παραλληλλα σε κουτσομπολιστικη στηλη θαβεται ο ανταγωνιστης
uddox Posted August 25, 2005 Posted August 25, 2005 Το μήκος το εμποδίζει να πλαγιοδετήσει η το πλάτος? Σε λάθος θέση δεν μπορεί να είναι γιατί δεν θα κάνουν την δουλειά που πρέπει. Εάν πλαγιοδετεί σημαίνει ότι η ειναι στην φωλιά τους, η δεν εμποδίζει την πλαγιοδέτηση Εάν είναι μόνιμα έξω, σίγουρα του κόβει κάποια ταχύτητα, αλλά και η ζωή τους θα είναι μικρή από τις κοπώσεις. 3 φορές το ελάχιστο, έχουν αλλάξει τα σχέδια εκμετάλευσης του Επρεπε να ελλατώσουν τα βάρη ψηλά, διότι δεν θα τους έβγαιναν άλλες παράμετροι, που μπήκαν για να κάνει αυτά τα δρομολόγια, π.χ καταπέλτης, κ.α
Superfast VI Posted August 25, 2005 Posted August 25, 2005 Pera apo to paraskinio ton dimosiefseon pantos, i ousia ine oti to Aqua bori na min ine Superferry II den pavi omos na ine mia poli aksioprepis ke sovari enallaktiki lisi gia ti grami. To taksidepsa prosfata me para poli kosmo ke omos ola itan poli kala. Oso gia ti siberifora tu sti thalassa e theli ligo stomaxi alla ti na gini. Pantos ine to pio sovaro ploio mikris eterias pu ipirkse sti grammi mexri simera.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted August 25, 2005 Posted August 25, 2005 Θα συμφωνησω με τον Superfast VI , μια φορα μπηκα , οταν πρωτοβγηκε παγανια , και σαν βαπορι , εσωτερικα , μου αρεσε , βεβαια επεσα σε μερα με αρκετο καιρο και ψιλο-χοντρο κουναγε ...... Αντε καιρος να ξαναμπω τωρα που μεγαλωσε κιολας
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted September 18, 2005 Posted September 18, 2005 Την Πεμπτη μπηκα απο ΠΑΡΟ για ΝΑΞΟ και απο ΝΑΞΟ για ΠΑΡΟ στο Aqua , πολυ καλο και ξενοδοχειακος απο τα καλυτερα βαπορια..... Το προβλημα του ειναι 1. Ακομα κουναει αρκετα 2. Παρα πολλα φωτα στο σαλονι της οικονομικης (σε σημειο να σου σπαν τα νευρα απο τα φωτα) Το κυκλικο δρομολογιο που κανει καθε Παρ/υη πιστευω ειναι απο τα καλυτερα ..... Το πρωι απο ΠΑΡΟ προς ΝΑΞΟ-ΜΥΚΟΝΟ και 2 ζευγαρια ΤΗΝΟ ειμαστε παρα πολυ....... Το βραδυ στην επιστροφη εβλεπες ιδιους ανθρωπους ..... Μπραβο για τις ημερισιες κρουαζιερες που μας προσφερει το Aqua Συνολο απο και προς ΠΑΡΟ πρεπει να ειμαστε γυρω στα 150 - 200 ατομα
Superfast VI Posted October 17, 2005 Posted October 17, 2005 Telika to Aqua Jewel exi ksekinisi tin egatastasi monimou systimatos pyrosvesis opos anaferi ke to S.A.S.?Otan oloklirothi tha epistrepsi sti grammi i tha paramini ektos mias ke tha anevi ke to Ex.Aphrodite?
Earl Granville Posted October 18, 2005 Posted October 18, 2005 Από ότι είχαν πει θα ξανανέβει και θα συνεχίσει δρομολόγια και τον χειμώνα. Πάντως οι εργασίες πρ΄πει να κοντεύουν να τελειώσουν γιατί είχαν πει κατά τα τέλη του μήνα θα ξαναγύριζε Ραφήνα.
Neptune Posted October 18, 2005 Author Posted October 18, 2005 Καλα ρε παιδαι ποτε θα τελειωσει επιτελους αυτο το πλοιο, Αηδια εχει καταντησει πια. Μια το μακραινουν μια το φαρδαινουν μια του βαζουν προπελακια Ελεος Ας το τελειωσουν καποτε
harlek Posted January 5, 2006 Posted January 5, 2006 Κωμικοτραγικές στιγμές φαίνεται ότι πέρασαν επιβάτες και πλήρωμα του Aqua Jewel το Σάββατο 17 Δεκεμβρίου. Το άτομο που μου διηγήθηκε το ταξίδι (Ραφήνα-Τήνος) θα έχει να θυμάται μέχρι τα βαθιά γεράματά του! Ξεκίνησαν με καμιά ώρα καθυστέρηση (κατά τις 6+ το απόγευμα) και, απ' ό,τι κατάλαβα ήταν η μέρα που αργότερα βγήκε απαγορευτικό. Άνεμοι νότιοι 8-9 μποφόρ. Παραδόξως, μέχρι την Άνδρο τα πράγματα ήταν καλά. Σύμφωνα με τη μάρτυρα: "Πήγαινε καλά, λες κι ήταν το Πηνελόπη". Έλα όμως που μετά δεν έλεγαν να δούνε Τήνο! Επί ώρες κοιτούσαν γύρω τους και έβλεπαν μαύρα σκοτάδια! Κάποια στιγμή τους ανακοινώνουν από τα μεγάφωνα ότι θα καθυστερήσουν περίπου μιάμιση ώρα, επειδή, λόγω καιρού, θα πήγαιναν κάτω από τη... Σύρο (!! είναι δυνατόν αυτό; 'Η η μάρτις δεν κατάλαβε καλά). Κάποια στιγμή και μόλις το πλοίο γύρισε βόρεια προς Τήνο, αρχίζει ένα κούνημα που τους άλλαξε τον αδόξαστο. Όλοι στα σαλόνια εξαθλιωμένοι, όλα τα πράγματα που έχει το κατάστημα του πλοίου στο πάτωμα, να σπάνε ποτήρια κ.λπ. Κάποια στιγμή πλησιάζουν το λιμάνι. Ο πλοίαρχος πολύ γρήγορα καταλαβαίνει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μπορέσει να δέσει και συνεχίζει ακάθεκτος για Μύκονο. Λίγο μετά την απομάκρυνση από την Τήνο, ακολουθεί τέτοιο κούνημα που γίνονται όλοι φραπέ. Το Άκουα, φημισμένο για το μετριότατο ταξίδεμά του, αρχίζει να κουνάει (λέει η μάρτις) ακανόνιστα προς κάθε κατεύθυνση και να ταλαντώνεται γύρω από κάθε πιθανό άξονα! Από τα κάτω καταστρώματα ακούγονταν θόρυβοι και δυνατοί χτύποι. Εν τω μεταξύ, κυκλοφορεί στο πλοίο η φήμη ότι έχει βγει απαγορευτικό. Κάποια στιγμή, πλησιάζουν μύκονο. Κυκλοφορεί νέα φήμη στο πλοίο ότι ο καπετάνιος δεν μπορεί να δέσει στο μέσα λιμάνι γιατί δεν έχει ξαναμπεί και δεν το...ξέρει (αστείο μου ακούγεται για έναν Τρέσσο!) οπότε θα επιχειρήσει στο έξω, που είναι όμως πολύ πιο εκτεθειμένο. Προσπαθεί να δέσει μια, εις μάτην, ξαναπροσπαθεί, του κάκου, τρίτη προσπάθεια, τίποτα και -ω του θαύματος- με την τέταρτη τα καταφέρνει! Με το που δένει, εμφανίζεται ο πλοίαρχος στο σαλόνι (όπου τον περιμένουν έξαλλοι οι επιβάτες με προορισμό την Τήνο) και λέει ότι λόγω απαγορευτικού θα μείνουν εκεί! Το πλοίο έχει γύρω στις 10 (ωραιότατες) καμπίνες, όπου θα φιλοξενήσει όσους μπορεί. Οι υπόλοιποι....μεταξύ των οποίων και η μάρτις μας, κοιμήθηκαν σε ξενοδοχείο της μυκόνου. Το πρωί δεν έχει αρθεί το απαγορευτικό, οπότε οι επιβάτες μένουν αμανάτι στο νησί μέχρι το απόγευμα που επιτέλους έχουμε άρση απαγοτευτικού! Ενθουσιασμένοι ετοιμάζονται για τη μεγαλειώδη αναχώρηση, αλλά οι άγκυρες του Άκουα έχουν άλλη άποψη και μπλοκάρουν, προκαλώντας νέα καθυστέρηση. Τελικά έφτασαν στην Τήνο Κυριακή βράδυ, με συνολική καθυστέρηση κάπου 25 ώρες! Αξιοσημείωτο το γεγονός ότι κάποιοι από το πλήρωμα (και ο πλοίαρχος) φέρονται ότι τα... χρειάστηκαν, ενώ ένας άλλος πλοίαρχος ονόματι "Σκλαβούνος", που τυχαία ταξίδευε με το Aqua τη μέρα εκείνη έλεγε ότι "2-3 φορές στο στενό από Τήνο-Μύκονο πίστεψε ότι θα πνιγούν". Την αναλυτική περιγραφή μου έκανε άτομο που ταξιδεύει πολύ συχνά ραφήνα-τήνο και ξέρει τη γραμμή. Θεωρεί το Άκουα με διαφορά τη μεγαλύτερη κουνίστρα ("κουνάει πολύ, όταν με το Σουπερφέρρυ ή την Πηνελόπη δεν καταλαβαίνεις τίποτα").
Superfast VI Posted January 6, 2006 Posted January 6, 2006 To peristatiko ine alithino alla pistevo oti kapia stixia ine ligo ipervolika. I siberifora (tou kata ta alla sibathestatou Aqua Jewel) sti thalassa ine gnosti ke den xriazete kamia peretero anafora i sigrisi me alla ploia (sigrisi me to Penelope ine ierosilia ). Ixa ksanagrapsi oti bori ta meltemakia na ta vgazi, alla o ximonas den astievete. Vevea an den ipirxe ke to Aqua ipirxe kindinos na mini i grammi me ena ploio, pragma protofanes.
capnikos Posted January 11, 2006 Posted January 11, 2006 Μικρη διορθωση, ο Σκλαβουνος που ηταν μεσα ηταν ο Κωστας ο μηχανικος και συνιδιοκτητς του ΤΗΝΟΣ ΣΚΑΙ. Επειδη υπαρχουν αλλοι 2 συνονοματοι ο ενας υπαρχος στα ταχυπλοα νελ και βεντουρη και ο αλλος υπαχος στα σουπερφαστ του βορρα. Αληθευει το γεγονος οτι το βαπορι επιασε τελικα τηνο την επομενη αλλα επισης να πουμε οτι εκεινη τη μερα ο καιρος ηταν πουνεντογαρμπης και στην τηνο το κυμα εβγαινε ζωντανο εαν μετρο πανω απο το εξω λιμανι.
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 11, 2006 Posted January 11, 2006 επισης να πουμε οτι εκεινη τη μερα ο καιρος ηταν πουνεντογαρμπης και στην τηνο το κυμα εβγαινε ζωντανο εαν μετρο πανω απο το εξω λιμανι.Και για του λόγου το αληθές: Δείτε και άλλες φωτό από το έξω λιμάνι της Τήνου με 9 Β Νοτιά, εδώ
Earl Granville Posted January 12, 2006 Posted January 12, 2006 Για το ΑΚΟΥΑ το έχουμε πει και θα το ξαναπούμε.Με τους δυνατούς καιρούς αντιμετωπίζει μεγάλα προβλήματα τόσο στο ταξίδι όσο και στα λιμάνια.Το καλοκαίρι δύο δυνατά μελτέμια έκανε και στο ένα έχασε τις άγκυρες του στην Τήνο και στο άλλο πήγε επάνω στο ΑΘΗΝΑ στην Άνδρο. Όχι τώρα που χειμώνιασε που ΄το 8αρι ουδεμία σχέση έχει με αυτό του καλοκαιριού. Το γεγονός ότι έχει έναν ικανό και έμπειρο πλοίαρχο όπως ο καπτα Τάσος σίγουρα το βοηθάει άλλα μέχρι ένα σημείο.Από εκεί και πέρα δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Τώρα αν πήγε κοντά στην Σύρο (διότι από κάτω πολύ δύσκολα να πήγε αφού ο καιρός ήταν πουν4εντογάρμπης και δεν θα το βοηθούσε αλλά αντίθετα θα το δυσκόλευε)η πιο λογική εξήγηση είναι ότι θα έβαλε τον καιρό στην μάσκα δεν θα μπορούσε να το γυρίσει μετά για την Τήνο οπότε πήγε κοντά στις αακτές τις Σύρου για να απαγγιάσει ώστε να γυρίσει χωρίς κίνδυνο και να φέρει τον καιρό κατάπρυμα.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 6, 2006 Posted February 6, 2006 Από το ΥΕΝ Με μέριμνα του Θαλάμου Επιχειρήσεων του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας πραγματοποιήθηκε με το Ε/Γ-Ο/Γ «AQUA JEWEL» Ν.Π. 11045, κατά παρέκκλιση εγκεκριμένου δρομολογίου του, η μεταφορά ενός 78χρονου από την Τήνο στη Σύρο, ο οποίος έχρηζε άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης. Να και ένα καλό ακόμα που έκανε αυτό το Σάββατο Κυριάκο εκτός από το να μεταφέρει τους επιβάτες του Πηνελόπη Α!!
gpan Posted February 16, 2006 Posted February 16, 2006 Εχει σταματήσει τα δρομολόγια αλλα προς Πειραιά δεν μας ήρθε Που 'ναι το Jewel οεο ??
express skiathos Posted February 16, 2006 Posted February 16, 2006 Μήπως είναι αραγμένο στη Ραφήνα, όπως έγινε και τον Οκτώβριο που είχε σταματήσει τα δρομολόγια για κάποιο διάστημα. Δε το φέρνουνε κατά Σποράδες μεριά το πλοίο να δει καμμια άσπρη μέρα που είναι και ήσυχα;
George Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 Ραφήνα δεν είναι δεμένο. Μπορεί να έχει πάει στα Lamda.
harlek Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 Ραφήνα δεν είναι δεμένο. Μπορεί να έχει πάει στα Lamda. Πιθανόν! Αυτή τη φορά για να του βάλουνε stabilizers!! :cool: (γιατί με αυτά τα "λέπια" που έχει.....)
harlek Posted February 21, 2006 Posted February 21, 2006 Δεν έχει! Αυτά που έχει είναι 4 λέπια! Σταμπιλιζατόροι κατ' ευφημισμόν.
maanto Posted February 22, 2006 Posted February 22, 2006 Το πλοιο ειναι δεμενο σ'ενα καρναγιο στην Ελευσινα...Οπως μπαινεις στην παραλιακη του λιμανιου απο την πλευρα της Χαλυβουργικης.Το ειδα σημερα παιρνοντας τυχαια απο εκει...
gpap2006 Posted February 25, 2006 Posted February 25, 2006 ξερουμε ποτε επιστρεφει στα δρομολογια της Ραφηνας?Ελπιζω συντομα γιατι ολο το Μαρτη θα ειναι μονο του το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ.Απορω το 3ημερο της Καθαρας Δευτερας πως θα τα βγαλει περα..
Orestis Posted February 25, 2006 Posted February 25, 2006 Μια χαρά θα τα βγάλει πέρα, αφού θα είναι γεμάτο!!!!!
Earl Granville Posted March 16, 2006 Posted March 16, 2006 Σύμφωνα με πληροφορίες το ΑΚΟΥΑ αλλάζει τις μπόμπες της πλώρης. Δεν ξέρω αν ειναι αυτη η βελτίωση μόνο για φέτος αλλά ακούω στοιχήματα τι βελτίωση θα γίνει του χρόνου.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now