Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το πλοίο ενώ στις 2 πρώτες του αφίξεις στη Μύκονο έφτασε με αρκετή καθυστέρηση, την Δευτέρα έφτασε ακριβώς στις 11:55 με αναχώρηση από Ραφήνα στις 07:20.Καθόλου άσχημα!!

Θέλω όμως να επισημάνω μερικά πράγματα που είδα: Πρώτα απ'όλα το πλοίο είναι πολύ ομορφότερο με τα νέα του χρώματα και τα νέα του σινιάλα. Επίσης έχει αποκτήσει ηλεκτρονικό πίνακα αλλά BS πάνω από τον καταπέλτη. Κάθε μέρα πέφτει βάψιμο και περιποίηση-μαζέματα από το πλήρωμα. Όμως αυτό που παρατήρησα είναι ότι δεν υπάρχει καθόλου καλή συννενόηση μεταξύ κεντρικού πράκτορα και πλοιάρχου.Ενώ όλοι οι επιβάτες ενημερώθηκαν την Κυριακή ότι το πλοίο θα φορτώσει το παλιό λιμάνι, αυτό παρέμεινε στην προβλήτα 3 του έξω λιμανιού με αποτέλεσμα οι επιβάτες να τρέχουν σαν τρελοί. Επίσης σε μια "επιθεώρησή" είδα ότι στο γκαράζ δεν υπάρχει πάλι χώρος για φορτηγά μιας και τα χαμηλά πατάρια εξακολουθούν να υπάρχουν και μάλιστα στη φόρτωση της Δευτέρας (αναχώρηση στις 13:00) με ένα λεωφορείο γλεμισε το γκαράζ!!!! Τέλος σε όλες του τις αναχωρήσεις που είδα εγώ από το έξω της Μυκόνου, δυνοπάθησε να βυράρει τις άγκυρές του με αποτέλεσμα να φτάσει σε σημείο να φέρει μια ολόκληρη βόλτα γύρω από τον εαυτό του και να χάσει πολλή χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 943
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το πλοίο όντως έχει γίνει πολύ ομορφότερο και πρέπει να έχει στρώσει αρκετά το ταξίδεμα του.

Τώρα για τις αγκυρες εξαρτάαται ποσα κλειδιά είχε φουντάρει.αν είχε φουνταρει πολλα λογικό είναι να καθυστερήσει να τα παρει επάνω.

Βέβαια δεν έχει και τις πιο δυνατες μπομπες.

Πάντως το πλοίο με τα νέα δεδομένα βάζει σοβααρή υποιψηφιότητα να πάρει αρκετό μεριδιο της κίνησης της γραμμής.

Link to comment
Share on other sites

Xτές η Τήνος είχε πολύ αέρα και το AQUA JEWEL ζορίστηκε πολύ να δέσει.

Εδεσε με την τρίτη προσπάθεια στο έξω λιμάνι αφού ήδη είχε μπει και είχε δέσει το ΠΗΝΕΛΟΠΗ και του έκανε απάγκιο.

Link to comment
Share on other sites

YEN γραφείο Τύπου 28/06/2005

Σήμερα, περί ώρα 19:00, το Ε/Γ-Ο/Γ «AQUA JEWEL» Ν.Π. 11045, ενώ εκτελούσε χειρισμούς απόπλου από το λιμάνι του Γαυρίου, ήρθε σε πλευρική επαφή με το πρυμνοδετημένο Ε/Γ-Ο/Γ «ΕΞΠΡΕΣ ΑΘΗΝΑ» Ν.Π. 10126. Προκλήθηκαν μόνο υλικές ζημιές ενώ δε σημειώθηκε τραυματισμός επιβαινόντων.

Ακολούθησε επιθεώρηση των ανωτέρω πλοίων από Τ.Κ.Ε.Π. λιμένα και αφού διαπιστώθηκε η αξιοπλοϊα τους, επετράπη ο απόπλους για συνέχιση των δρομολογίων τους.

Το Ε/Γ-Ο/Γ «ΕΞΠΡΕΣ ΑΘΗΝΑ» απέπλευσε την 20:03 για Τήνο-Μύκονο, ενώ το Ε/Γ-Ο/Γ «AQUA JEWEL» απέπλευσε την 20:40 για Ραφήνα.

Link to comment
Share on other sites

Ωραια ξεκινησε η χρονια...

Παντως ο πλοιαρχος του Ακουα και περυσι στην ιδια γραμμη εφερνε το πλοιο του πολυ κοντα στα αλλα... ;)

Λογικο ειναι με ενα αερακι να παρασυρθει κιολας... Αλλα κι αυτο το Ακουα ρε γαμωτο φτερο στον ανεμο ειναι.. Τι επιμηκυνσεις τι προπελακια τι,τι,τι...

Τιποτα δε γινετε με την περιπτωση του. Αν δεν ειχε τη χαρη του νεοτευκτου??? θα πηγαινε ακλαφτο στη Ραφηνα.

Link to comment
Share on other sites

katarxas persi itan allos kapetanios sto vapori

Ισως δεν το διατυπωσα σωστα. Ηθελα λοιπον να πω οτι ο καπετανιος που ειναι φετος στο Ακουα περυσι ηταν στην ιδια γραμμη αλλα σε αλλο βαπορι.. ΟΚ τωρα?;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Χαζευα σημερα το γκαραζ του Ακουα στη Ραφηνα και μου εκανε εντυπωση απο την αποψη οτι η κατασταση μου φαινεται λιγο "μπρος γκρεμος και πισω ρεμα". Και αναφερομαι στο γεγονος οτι οταν οι ραμπες και τα παταρια ειναι κατεβασμενα(οπως συνηθως συμβαινει το καλοκαιρι για να παιρνει ΙΧ), τοτε εξακολουθει να μη χωρα παραπανω απο 2 φορτηγα. Οταν παρθουν επανω οι ραμπες τοτε αυξανεται μεν η χωρητικοτητα σε φορτηγα(που και παλι μανουβραρουν στενοχωρα μεσα στο πλοιο), αλλα δεν περισσευει και πολυς χωρος για ΙΧ. Δεν ξερω αν εχει κανεις δει φορτωση του πλοιου ωστε να εχουμε πιο εγκυρα σχολια.

Link to comment
Share on other sites

Κι όμως έτυχα εγώ στην πρώτη του φόρτωση από Μύκονο για Ραφήνα :) Είναι όπως τα λέει ο Nick. Έβαζαν τα ΙΧ στις ράμπες με αποτέλεσμα όταν μπήκε ένα λεωφορείο (το μόνο μεγάλο όχημα) το γκαράζ σχεδόν έφραξε. Το έβαλαν ακριβως στην ευθεία του καταπέλτη με αποτέλεσμα να έχει μείνει ελάχιστος χώρος απ'όπου πέρναγαν τα υπόλοιπα ΙΧ για να μπουν στα πατάρια. Γενικότερα κι εμένα μου έδωσε την εντύπωση ότι αν δεν έχουν βρει κάποιες πατέντες στη φόρτωση, πολύ δύσκολα θα μπουν παραπάνω από δύο φορτηγά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Νεο προβλημα :eek: , στο λιμανι της ΑΝΔΡΟΥ , με το AQUA JEWEL , μπλεξαν οι αγκυρες με πλοιο φορτηγο και απο οτι ακουσα παραλιγο να τσουγκρισουν ......

Αναμονη οι επιβατες του και νεωτερα αργοτερα !!!!

Link to comment
Share on other sites

Τα τελευταία που άκουσα είναι ότι έχασε τις άγκυρες του στο Γαύριο και είχε μείνει ανοιχτά του λιμανιού μέχρι να δεί τι θα γίνει.

Τελικά αργά το βράδυ έφυγε για Τήνο όπου έφτασε και απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου.

Από εκεί και πέρα δεν ξέρω τι απέγινε με το πλοίο και τα δρομολόγιά του.

Link to comment
Share on other sites

Οι ανταποκριτές μας το δίνουν να είναι δεμένο στην Τήνο καταλαμβάνοντας τη μια θέση στη έξω λιμάνι και προκαλώντας κυκλοφοριακό πρόβλημα. Επίσης δεν έχει άγκυρες ούτε για δείγμα και όπως είναι λογικό έχει δώσει κάβους γυρω γύρω μιας κ φυσάει ο γνωστός βοριάς της Τήνου.

Στο δελτίο της ΕΡΤ άκουσα για σύγκρουση ;) με μικρό φορτηγό πλοίο αλλα μου ακούγεται σαν δημοσιογραφική μπούρδα, πιο πιθανό είναι να τις έμπλεξε πουθενά.

Είναι θλιβερό να χάνει δρομολόγια αυτό τον καιρό γιατί κατα τα άλλα είναι πολύ ωραίο βαποράκι, εσωτερικά είναι ότι καλύτερο υπάρχει στη γραμμή, όλα τα καταστρώματα ανοιχτά και εξωτερικά έχει γίνει πολύ ομορφότερο. Το μόνο που του λείπει ειναι το "καλό όνομα" που έχουν οι ανταγωνιστές του αλλα ελπίζω πως με τον καιρό θα έρθει κ αυτό (αρκεί να λυθούν αυτα τα αστεία προβλήματα).

Δείτε κ μια φωτο απο τις συγχωρεμένες. Το μέγεθος της καδένας θυμίζει κότερο κ όχι καράβι 110 μέτρων, κ εδώ έρχεται κ μια απορία: μήπως όταν μεγαλώνει ενα βαπόρι πρέπει να αποκτά πιο δυνατές μπόμπες κ πιο δυνατές άγκυρες??

post-21-128326955189_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ / ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Κυριακή, 31 Ιουλίου 2005

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Απώλεια αγκύρων Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου

Το Ε/Γ - Ο/Γ «AQUA JEWEL» Ν.Π. 11045 κατά τη διαδικασία απόπλου του, χθες το βράδυ, από το λιμάνι της Άνδρου για λιμένα Τήνου με 622 επιβάτες, είχε πλευρική επαφή με το Φ/Γ «SUPER ΓΕΩΡΓΙΑ» Ν.Π. 10437 ενώ ταυτόχρονα μπλέχτηκαν και οι άγκυρές του με συνέπεια την απώλεια τους, στην περιοχή έπνεαν άνεμοι Β-ΒΑ 7 bf.

Από την επαφή προκλήθηκαν ελαφρές υλικές ζημιές και στα δύο πλοία ενώ δεν σημειώθηκε τραυματισμός επιβατών και πληρωμάτων.

Το πλοίο συνεχίζει το δρομολόγιο του για Τήνο όπου θα του απαγορευτεί ο απόπλους προκειμένου να επιθεωρηθεί.

Από το ΑΠΕ. (Τα κόκκινα είναι δικά μου, το "αγκύρων" του ΥΕΝ)

Αγαπητέ gpan θα πρέπει να έχεις μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στην Δημόσια Τηλεόραση ;):D

Και βεβαίως όλοι μας να έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη στους απανταχού ανταποκριτές μας, καλή τους ώρα όπου και αν βρίσκονται :)

Τέλος, μου αρέσει το πως παρουσιάζεται το θέμα στην ανακοίνωση!

Σαν να χάθηκε ένα πορτοφόλι ή ένα σκυλάκι!

Το "ο ευρών αμειφθήσεται" μόνο έλειπε ;)

Link to comment
Share on other sites

Και για να μην αφήνουμε εκκρεμότητες, να πούμε ότι όλα, πλέον, βαίνουν καλώς για το πλοίο.

Από το ΥΕΝ (1/8/2005)

01-08-2005

Από τη Λιμενική Αρχή Λαυρίου επετράπη πρώτες πρωινές ώρες σήμερα η συνέχεια πλόων του Ε/Γ-Ο/Γ «AQUA JEWEL» Ν.Π. 11045 μετά από προσκόμιση πιστοποιητικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα και τον έλεγχο λειτουργίας των αγκύρων του από Τ.Κ.Ε.Π. λιμένα Λαυρίου.

Ανωτέρω πλοίο κατέπλευσε κενό επιβατών στο λιμάνι της Ραφήνας από όπου απέπλευσε 07.20 σήμερα για την εκτέλεση του προγραμματισμένου δρομολογίου του προς Άνδρο – Τήνο – Μύκονο- Πάρο.

Link to comment
Share on other sites

Θα γυρίσω λίγο πίσω από τη βλάβη του πλοίου και θα αναφερθώ στο ταξίδι που έκανα. Θέλω να σταθώ κυρίως στην ταχύτητά του: Το πλοίο ξεκινώντας από Ραφήνα πήγαινε με 17,8. Γύρω στη 1 ώρα μετά ξαφνικά έτριψα τα μάτια μου γιατί η ταχύτητα του πλοίο ήταν σταθερά στους 16,8 :rolleyes: κόμβους. Αυτή η ταχύτητα παρέμεινε μέχρι 10 λεπτά πριν την Άνδρο όπου το πλοίο άνοιξε στα 18,2 :rolleyes::P . Δεν καταλαβαίνω τι γίνεται ειλικρινά. Το μόνο που μπορώ να βρω σαν δικαιολογία για το ξαφνικό άνοιγμα 5 λεπτά πριν την Άνδρο είναι για να έχει δρόμο το πλοίο και να στρίψει.

Από κει και πέρα κατά τη γνώμη μου δεν έχουν αλλάξει και πολλά πράγματα. Δεν είχε καιρό αλλά στα απόνερα των ΠΗΝΕΛΟΠΗ και ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ το πλοίο πήγε και ήρθε. Τέλος παρατήρησα ότι το κατάστρωμα στο πρόσθετο κομμάτι έχει μια ελαφρά κλίση προς τις μπάντες του πλοίου.

Τέλος αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι οι ανακοινώσεις για την άφιξη του πλοίου βγαίνουν από τα μεγάφωνα γύρω στα 20 λεπτά πριν την άφιξη αλλά φροντίζουν να κάνουν μια λεπτομερέστατη αναφορά στο κάθε νησί (ιστορία, πολιτισμό και τι να μην ξεχάσουμε να δούμε).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ακούω από φίλους που ταξιδεύουν συχνά για Τήνο, ότι το Άκουα παραμένει κουνίστρα και μάλιστα άγρια, παρά τις επιμηκύνεις και τους βολβούς... Με 6 μποφόρ κουνάει όσο το Πηνελόπη με 9άρι, άσε δε που έχει λέει ένα πολύ παράξενο και ενοχλητικό κούνημα...

Τι διάβολο, θέμα σχεδιασμού είναι; Είδα σε κάτι φωτός τα (4!) σταμπιλάιζερ του και φαίνονται περισσότερο σαν μικρά κολλημένα φτερά στα πλάγια. Τι γίνεται με αυτά; διπλώνουν προς τα μέσα; Κουνιούνται; Διακοσμητικά είναι;

Link to comment
Share on other sites

Τι να δουμε... Αυτα δε φαινονται... Αμα σου λεει μονιμα ανοιχτα και δεν επιρεαζουν μια πλαγιοδετηση το πολυ να ναι 2 μετρα σε λαθος θεση...

Αυτο το πλοιο ειναι απο την αρχη μια αποτυχια... Σχεδιασμενο για αλλο σκοπο με αλλα δεδομενα συνεχιστηκε να φτιαχνεται για αλλο σκοπο... Δεν τους εβγαιναν τα βαρη και εβαλαν αλουμινιο να χαμηλωσει το κεντρο βαρους... Ετσι ομως τους βγηκε ελαφρυ και το περνει ο αερας και στο λιμανι και στο πελαγος... Ενα λαθος στην αρχη που ειχε αλυσιδωτες αντιδρασεις στην μετεπειτα ζωη του. Προσωπικη μου αποψη οτι δε θα στρωσει ποτε και κριμα για τα λεφτα που εχουν επενδυθει και θα πανε χαμενα... Και κριμα γιατι οι εσωτερικοι του χωροι σαν καινουριοι ειναι και μοντερνοι και πεντακαθαροι

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...