Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Όποιοι χάρηκαν με την αποχώρηση των Στεφάνου με την έλευση αυτής της καραβάρας από σήμερα θα στεναχωρηθούν.Ο τέλειος αντιθεολόγος και μεγαλύτερος και ταχύτερος.Οι Στεφάνοι με αυτή τη κίνηση γίνονται πάλι οι κυρίαρχοι της Ραφήνας..Μία πολύ ευχάριστη είδηση,όσοι πιστεύουν το αντίθετο,τσαγάκι...

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 825
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πολύ καλή αγορά για τους Στεφάνου!! Ότι έχουν πει όλοι οι προλαλήσαντες, με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο. Το καλό θα είναι πως το ένα (superferry) θα συμπληρώνει το άλλο (silver queen). Όπου χωλαίνει το ένα θα συμπληρώνει το άλλο. Καλοτάξιδο να είναι και να έχει τον Αη Νικόλα στην πλώρη του. 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, nomikos said:

Όποιοι χάρηκαν με την αποχώρηση των Στεφάνου με την έλευση αυτής της καραβάρας από σήμερα θα στεναχωρηθούν.Ο τέλειος αντιθεολόγος και μεγαλύτερος και ταχύτερος.Οι Στεφάνοι με αυτή τη κίνηση γίνονται πάλι οι κυρίαρχοι της Ραφήνας..Μία πολύ ευχάριστη είδηση,όσοι πιστεύουν το αντίθετο,τσαγάκι...

Σαφώς προσφέρουν καλύτερη επιλογή!

Έχουν κοινό να απευθυνθούν όμως;

Ή πλέον έχουν κουραστεί με τις παλινωδίες;

Οι μεταφορικές εταιρίες δουλεύουν με συμβόλαια και συμφωνίες, όχι με ανακοινώσεις.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Σαφως και υπαρχει κοινο να απευθυνθουν...Οσο και αν το κοινο αυτο εξυπηρετηθηκε πολυ απο την κοκκινη Εταιρεια 15 χρονια τωρα....Το βεβαιον ειναι πως στην γραμμη με την ελευση του πλοιου,τιποτα δεν θα ειναι το ιδιο.....

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Villandry said:

 

Οι μεταφορικές εταιρίες δουλεύουν με συμβόλαια και συμφωνίες, όχι με ανακοινώσεις.

Πολύ σωστό το πρώτο σκέλος, αλλά το δεύτερο με τις ανακοινώσεις είναι άστοχο και δεν έχει καμία αλληλουχία με το πρώτο σκέλος . Η ανακοίνωση δεν επηρεάζει οποιαδήποτε εμπορική συμφωνία με μεταφορικές είτε προς την θετική είτε προς την αρνητική πλευρά . 
Οπως είθισται σε όλες τις περιπτώσεις κατα το παρελθόν , όλες οι ακτοπλοϊκές  εταιρείες όταν προχωρούν σε μια νέα αγορά εκδίδουν σχετική ανακοίνωση δίνοντας έτσι έναν επίσημο χαρακτήρα  . Φρονώ ότι δεν πρόκειται περί οποιασδήποτε απόπειρας προσηλυτισμού μεταφορικών.

 

4 hours ago, Strofalos said:

Όπου χωλαίνει το ένα θα συμπληρώνει το άλλο.  

4 hours ago, Strofalos said:

Θεωρω οτι είναι πολυ εύστοχο το σχόλιο σου και αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα . 
 

8 hours ago, nomikos said:

Όποιοι χάρηκαν με την αποχώρηση των Στεφάνου με την έλευση αυτής της καραβάρας από σήμερα θα στεναχωρηθούν.Ο τέλειος αντιθεολόγος και μεγαλύτερος και ταχύτερος.Οι Στεφάνοι με αυτή τη κίνηση γίνονται πάλι οι κυρίαρχοι της Ραφήνας..Μία πολύ ευχάριστη είδηση,όσοι πιστεύουν το αντίθετο,τσαγάκι...

Φιλε Nomikos η ουσία της υπόθεσης είναι ότι αποκτήθηκε με σκοπό την δραστηριοποίηση στην ακτοπλοΐα ένα φαινομενικά καλό βαπόρι , το οποίο με την μετασκευή και την προσαρμογή στα ευρωπαϊκά δεδομένα θεωρητικά θα γίνει ακόμη καλύτερο . Δεν είναι θέμα αν πρόκειται για αντι θεολόγος η για ντέρμπι μεταξύ Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού , ούτε ποιος έχει το προβάδισμα ούτε ποιος θα κυριαρχήσει .

Η πραγματική διάσταση του status  της Ραφηνας είναι ότι έχει δυο οικογενειακές εταιρείες , οι οποίες προσέχουν πολύ τα πλοία τους και εξυπηρετούν τα νησιά με τον καλύτερο τροπο . Αυτό νομίζω ότι είναι και το ζητούμενο απο τις τοπικές κοινωνίες , τους κατοίκους των νησιών , τους τακτικούς η περιστασιακούς επισκέπτες των τριών νησιών . 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Ο Annivas έχει δίκιο στο σχόλιο του.

Και εγώ πιστεύω πως είναι πολύ σημαντικό να έχουμε δυο πολύ σοβαρές, κατά την άποψή μου πάντα, οικογενειακές εταιρείες, με πολύ καλά συμβατικά πλοία που εξυπηρετούν τα νησιά μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και όλο το χρόνο. 

Τώρα, είναι λογικό να "συμπαθούμε" μια εταιρεία και τα πλοία της περισσότερο από κάποια άλλη εταιρεία και τα δικά της πλοία, όμως, η παρουσία και των δυο εταιρειών, όταν δρομολογηθεί και το Silver Queen, βάζει και δύσκολα σε όποια άλλη εταιρεία θα θελήσει να τις ανταγωνιστεί και, ενδεχομένως, να ανοίξει το δρόμο και για το σχεδιασμό και άλλων γραμμών προς τις Κυκλάδες από τη Ραφήνα . 

Και τα λέω εγώ που η τελευταία φορά που ταξίδεψα από τη Ραφήνα ήταν το 2007!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
2 hours ago, trip said:

Ας δούμε και το σχετικό ρεπορτάζ με την προσέγγιση του SuperStar στην χώρα της Άνδρου με αφορμή τη γιορτή της Θεοσκεπάστου και τις αγκαλιές (!) των πρώην με το νυν ιδιοκτήτη του πλοίου.

 

2 hours ago, hayabusagr said:

βρε πώς αλλάζουν οι καιροί ... :P

του χρονου που θα τσακωνονται για τις ωρες των απογευματινων αναχωρησεων να δεις :P ;)

2017 revisited

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 2 months later...

Η εταιρία των αδελφών Στεφάνου φαίνεται πως μετά την πώληση 4 πλοίων της στην Seajets συμφερόντων Ηλιόπουλου πριν 2 χρόνια περίπου και νομίζοντας πως υπάρχει διάθεση να απεμπλακεί από την ακτοπλοΐα (κι από εμένα),  σήμερα κάνει ρελάνς και με την αγορά ενός ταχύπλοου, το σημαντικότερο όμως είναι πως πως κατεβάζει κατά πολύ το ηλικιακό προφίλ του στόλου της αλλά ξεφορτώθηκε και τα μικρά επιβατηγά ταχύπλοα που τόσο την ταλαιπώρησαν τα προηγούμενα χρόνια!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

«Δεν υπάρχει μία ακτοπλοϊκή εταιρεία που δεν είναι χρεωμένη και η ακτοπλοΐα εκτελείται βασικά με ιδιωτικές πρωτοβουλίες λόγω κάποιων χόμπι» ανέφερε ο Γιώργος Στεφάνου, ιδιοκτήτης της GOLDEN STAR FERRIES, μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8 και στην εκπομπή «To GPS της Επικαιρότητας» με τον Θάνο Σιαφάκα, ενώ η κυβέρνηση έχει ξεκινήσει σειρά συσκέψεων για το ζήτημα των ακτοπλοϊκών ναύλων, για το οποίο αναμένεται παρέμβαση.

Δεν μπορεί να έχει έσοδα μια ακτοπλοϊκή εταιρεία, υποστήριξε ο κ. Στεφάνου, λέγοντας χαρακτηριστικά «το κάνουμε από χόμπι προσωπικά εμείς», καθώς «είναι έτσι φτιαγμένο γενικά όλο το σύστημα, με τον ΦΠΑ και όλα τα έξοδα τα οποία έχει η ναυτιλιακή εταιρία της ακτοπλοΐας ούτως ώστε να μην έχει κέρδη και δεν υπάρχει κέρδος από καμία».

«Ακούγεται ότι υπάρχει μια δυσαρέσκεια γενικά από το επιβατικό κοινό σχετικά με τις τιμές των εισιτηρίων των ακτοπλοϊκών πλοίων, πλην όμως θα πρέπει να γνωρίζουν άπαντες ότι όταν σε υποχρεώνουν τα σωματεία, τα ναυτεργατικά και το κράτος γενικότερα να έχεις 52 άτομα πλήρωμα, τη στιγμή που στην Ευρώπη χρησιμοποιούν 22 άτομα πλήρωμα, δηλαδή ακριβώς το μισό και κάθε χρόνο ζητάνε αυξήσεις στα πολύ καλά μισθολόγια των ναυτικών της ακτοπλοΐας, δεν μας υποχρεώνει λοιπόν το κράτος να ανεβάσουμε τις τιμές στα εισιτήρια για να μπορέσουμε να καλύψουμε τους μισθούς;» δήλωσε ο κ. Στεφάνου, απαντώντας στο γιατί είναι ψηλά τα κόστη στα εισιτήρια.

Ερωτηθείς πώς δεν έχουν αποκλιμακωθεί οι τιμές στα εισιτήρια αντίστοιχα με την πτώση στις διεθνείς τιμές του πετρελαίου, σε ποσοστό δηλαδή περίπου 40%, ο κ. Στεφάνου δήλωσε πως πέρσι ανέβηκαν οι τιμές στα εισιτήρια κατά το ήμισυ από ό,τι έπρεπε σε σχέση με τις τιμές του πετρελαίου που ίσχυαν και ότι θα έπρεπε να ήταν διπλάσιες. Έπεσε η τιμή του πετρελαίου φέτος, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Στεφάνου και σήμερα είναι ισοδύναμες οι πραγματικές τιμές των εισιτηρίων σε σχέση με την τιμή του πετρελαίου, ενώ επισήμανε ότι οικονομικά η εταιρεία υφίσταται «τεράστια ζημιά όπως και κάθε χρόνο».

Όσο αφορά το πώς στην πράξη μπορεί να υπάρξει μείωση στις τιμές των εισιτηρίων, ο κ. Στεφάνου ανέφερε «θα ήμασταν, λοιπόν, ευχαριστημένοι εμείς προσωπικά και γενικά πιστεύω κάθε εταιρία, όταν μπορέσει να καλύπτει τα έξοδά του το πλοίο, που είναι τεράστια. Πρέπει να απευθυνθούμε στο κράτος, ώστε να μπορεί να επιδοτεί όλες τις γραμμές για να έχουμε μειωμένα εισιτήρια. Να μηδενιστεί ο ΦΠΑ, να μην έχει ΦΠΑ ο επιβάτης να πληρώνει. Εφόσον λοιπόν πει το κράτος, ναι άμεσα εγώ καταργώ τον ΦΠΑ, θα πέσουν οι τιμές τόσο όσο είναι ο ΦΠΑ. Να επιδοτήσει τουλάχιστον κατά το ήμισυ, τα καύσιμα κάθε πλοίου, θα είμαστε πάρα πολύ ευχαριστημένοι».

Link to comment
Share on other sites

Αφού είναι τόσο καλοπληρωμένα τα πληρώματα και τόσο καλές οι συνθήκες εργασίας σε σχέση με την ακτοπλοΐα της υπόλοιπης Ευρώπης (γελάμε) , γιατί έχουν μεγάλες ελλείψεις σε πληρώματα;!  Στην Ελλάδα τα πληρώματα των ακτοπλοϊκών δουλεύουν 14-18 ώρες . Ο κύριος Στεφάνου δεν έχω καταλάβει πλέον αν θέλει ή όχι και ασχολείται με την ακτοπλοΐα , καθώς από όσο λέει και δεν θα διαφωνήσω του είναι πολύ ζημιογόνος ενασχόληση .  Όσο για τα καύσιμα ναι θα συμφωνήσω ότι οι τιμές έχουν εκτοξευτεί  όποτε χρειάζεται βοήθεια από το κράτος , όπως και για τον ΦΠΑ. Τα υπόλοιπα είναι πολύ όμορφες φαντασιώσεις 

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Αυτο το οτι το κρατος πρεπει να επιδοτεί την ιδιωτικη πρωτοβουλια δε μπορεσα ποτε να το καταλαβω...Εαν εμπαιναν μεσα οι εταιρειες δε νομιζω οτι θα ταξίδευαν τα  πλοια(μεχρι να βρεθει λυση η οποια δεν νομιζω να βρισκονταν..Τωρα θα μου πειτε ναι αλλα επιτελουν κοινωνικο εργο στα νησια και αφου το κρατος δεν εχει δικα του...Φαυλος κυκλος...

Link to comment
Share on other sites

Αφού το κάνει για χόμπι και δεν τον ενδιαφέρει η ζημία, γιατί δε βάζει το εισητηριο 10€ ή και ΔΩΡΕΑΝ;

Έτσι θα είμαστε όλοι ευχαριστημένοι, εκείνος θα κάνει το χόμπι κι εμείς οι επιβάτες δε θα χρειάζεται να πουλήσουμε οικόπεδο για να πάμε στον προορισμό μας.

Προφανώς και υπερβάλλω, αλλά με αυτά που λέγονται...

Edited by Villandry
Link to comment
Share on other sites

Θυμίζει λίγο έναν παλιό προπονητή του βάζελου, λατινοαμερικάνικης καταγωγής.

Την κλάψα δεν πρόκειται να την αποβάλουν οι Αφοί.

Υπάρχει ένας "αστικός θρύλος" της δεκαετίας του 1930: Όταν οι τραπεζίτες αντέδρασαν στην προσπάθεια της τότε κυβέρνησης, να επιβάλει την συνταξιοδοτική ασφάλιση των τραπεζϋπαλλήλων, ο τότε πρωθυπουργός τους απείλησε με άμεση κρατικοποίηση.

Αν είχε χιούμορ ο πρωθυπουργός, θα έπρεπε να πει στους ακτοπλόους, ξεκινώντας από τους πιο κλαψιάρηδες, ότι για κάθε ευρώ κρατικού χρήματος που θα παίρνουν, άμεσα η έμμεσα (πχ μείωση έμμεσων φόρων), θα δίνουν στο κράτος μετοχές της εταιρίας τους και δικαίωμα ψήφου στο ΔΣ.

Link to comment
Share on other sites

Θέλει και επιδότηση στα καύσιμα κατά το ημισυ(τουλάχιστον) σε γραμμή φιλέτο…

Κυριε Στέφανου μόνο; Και το πλήρωμα να σου επιδοτήσουνε κατά το ήμισυ -τουλάχιστον-.

Τα χομπι άλλωστε ειναι για περνάμε καλά.

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω γιατί βιάστηκε να δώσει συνέντευξη αυτός ενώ υπάρχουν άλλες εταιρείες που πρέπει να δικαιολογήσουν τις αυξήσεις των τελευταίων ετών. 

Link to comment
Share on other sites

Η αντίφαση, της αντίφασης...ω αντίφαση. Φέρνουν πλοία για χόμπι αλλά να έχουν επιδότηση σε όλα από το κράτος (από τους φόρους μας?????) άρα να πληρώνουμε εμείς το χόμπι τους + το εισιτήριο. Κανένα νόημα. Κρίμα γιατί έχουν αξιόλογα πλοία και επικοινωνιακά - εμένα μου φαίνεται τουλάχιστον -  το χάνουν πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ γελάμε! Προφανώς και μια εταιρεία λειτουργεί με βάση το κέρδος. Πόσω δε μάλλον μια εισηγμένη. Το χόμπι, είθισται, να είναι μια ασχολία, ζημιογόνα, που το κάνεις για ιδιωτική σου ευχαρίστηση και για να περνά η ώρα σου. Αν ήταν λοιπόν και έμπαιναν μέσα θα το είχαν κλείσει το μαγαζί (ακτοπλοΐα) προ πολλού. Για να είναι τόσα χρόνια ανοιχτό, προφανώς και αφήνει κάποιου είδους κέρδος. Το όλο θέμα είναι στο πόσο κέρδος θέλουν οι ακτοπλόοι να βγάζουν και πόσο στην πραγματικότητα βγάζουν. Αν το Superferry για παράδειγμα τζιράρει την ημέρα 50-60.000€ και οι Στέφανου θεωρούν πως πρέπει να τζιράρει 100.000€ τότε μοιραία έρχεται η κλάψα και οι μομφές προς το κράτος. Το κράτος όμως, το εκλέγει ο λαός, οι επιβάτες, όποτε το κύριο μέλημά του πρέπει να είναι το συμφέρον των επιβατών και όχι των ακτοπλόων. 

Link to comment
Share on other sites

Ότι και να λένε οι Αφοί εγώ βλέπω πως τολμούν επί σειρά ετών και επενδύουν στην ακτοπλοΐα με πολύ ποιοτικά πλοία.

Σίγουρα επιδιώκουν να έχουν κέρδος αλλά από τις κινήσεις τους βλέπεις πως είναι και ρομαντικοί.Γουστάρουν αυτό που κάνουν.

Εμένα μου αρέσουν αυτοί και όχι οι απρόσωπες πολυεθνικές των fund οι ξένοι Ιταλοί κ σια..

Link to comment
Share on other sites

Εμενα αυτο που κανει εντυπωση προσωπικα εμενα ειναι πως ο Παναγιωτακης δεν εχει βγει ποτε μα ποτε να κανει 1 παραπονο,το λεω γιατι δουλευουν στην ιδια γραμμη αντααγωνιστες κ γενικως δεν εχει ακουστει ποτε 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...