Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 825
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους, σε κανένα σοβαρό κράτος στον κόσμο δεν θα έβγαινε πλοιοκτήτης (ή όποιος άλλος) να πει ότι είπε και ο δημοσιογράφος απλά να τον κοιτάει χωρίς να τον έχει κολλήσει στον τοίχο, ειδικά για τις επικές αρλούμπες που ξεστόμισε σε συγκεκριμένα θέματα. 

Αν διαβάσετε προσεκτικά τη συνέντευξη (ή τον μονόλογο ή το διάγγελμα) του κ. Στεφάνου, θα καταλάβετε εύκολα ότι εκτός από όλους τους πολιτικούς που μας εμπαίζουν διαχρονικά, μας εμπαίζουν ανοιχτά και οι έχοντες.

Τα βρίσκουν όμως και τα κάνουν, οπότε, καλά κάνουν γιατί είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

Και για να μην παρεξηγηθούν κάποιοι, από χόμπι τα γράφω 😁

Link to comment
Share on other sites

Αν μειωθεί ο ΦΠΑ θα μειωθεί και το εισιτήριο αλλά αυτό δεν επηρεάζει (θεωρητικά) το κέρδος των εταιρειών γιατί το ΦΠΑ το δίνουν οι πελάτες στο κράτος (η εταιρεία είναι ο μεσάζοντας).

Οπότε ο κύριος Στεφάνου γιατί θέλει να μειωθεί ο ΦΠΑ καθώς δεν επηρεάζει το κέρδος της εταιρείας του;

Link to comment
Share on other sites

On 7/11/2023 at 12:51 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

«Ακούγεται ότι υπάρχει μια δυσαρέσκεια γενικά από το επιβατικό κοινό σχετικά με τις τιμές των εισιτηρίων των ακτοπλοϊκών πλοίων, πλην όμως θα πρέπει να γνωρίζουν άπαντες ότι όταν σε υποχρεώνουν τα σωματεία, τα ναυτεργατικά και το κράτος γενικότερα να έχεις 52 άτομα πλήρωμα, τη στιγμή που στην Ευρώπη χρησιμοποιούν 22 άτομα πλήρωμα, δηλαδή ακριβώς το μισό και κάθε χρόνο ζητάνε αυξήσεις στα πολύ καλά μισθολόγια των ναυτικών της ακτοπλοΐας, δεν μας υποχρεώνει λοιπόν το κράτος να ανεβάσουμε τις τιμές στα εισιτήρια για να μπορέσουμε να καλύψουμε τους μισθούς;» δήλωσε ο κ. Στεφάνου, απαντώντας στο γιατί είναι ψηλά τα κόστη στα εισιτήρια.

Αυτό είναι σύνθεση φορτηγού. 22 άτομα είναι μόνο γέφυρα και μηχανή. Κουβέρτα και ξενοδοχειακό ποιοί θα κάνουνε;

Μήπως εννοεί τον Γκριμάλντι; Τα είδαμε τα αποτελέσματα στα δυστηχήματα που είχαμε τα τελευταία χρόνια στην Αδριατική.

Link to comment
Share on other sites

Ο κουβαρντάς στην πρόσκληση της κυβέρνησης, έδωσε έκπτωση 20% για όσους ταξιδεύουν κάθε Τρίτη. 

Κράτα τα λεφτά σου, μην ξοδεύεσαι, έτσι και αλλιώς κάνει χόμπυ!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι πιστεύω ότι τα είπε μια χαρά για μεγάλο χρονικό διάστημα είχε μειωμένο το εισιτήριο για Πάρο με το Super Express και είχε ξεκινήσει το δρομολόγιο από νωρίς   …όσο για τα πληρώματα δεν εννοούσε τα δικά του.. Οι  δικοι του απ’ ό,τι βλέπω είναι  ευχαριστημένοι και οι 22 με το μειωμένο τους μισθό….:) :)

Παρόλαυτα και αυτά ασχολείται και  τα χώνει ακόμα …Ανεβάζει τον πήχη ρε παιδάκι μου με όποιο τρόπο μπορεί…

 Αυτό που δεν έχουνε καταλάβει μερικοί είναι ότι μπορεί να έχει και μαντικές ικανότητες και να μην λέει αρλούμπες..:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
23 minutes ago, Villandry said:

Η εταιρεία δεν έχει δείξει σταθερότητα στις θέσεις της.

 Πως ακριβως το συμπεραινεις αυτο;

Δεν νομιζω οτι δεν εχει δειξει σταθεροτητα .Εδω και μια δεκαετια εχει σταθεροτατη παρουσια στις Κυκλαδες εξυπηρετοντας με συνεπεια τη γραμμη.Εκτος και αν θεωρουμε οτι επειδη αγορασε καποια πλοια και τα πουλησε σχεδον χωρις να τα αξιοποιησει ειναι κακο;

Γιατι αν ειναι ,μαλλον θα πρεπει να αναθεωρησουμε οτι εχουμε πει τοσα χρονια για τον Καπτα Μακη που γατο τον ανεβαζουμε και γατο τον κατεβαζουμε

Link to comment
Share on other sites

Η μόνη σταθερότητα είναι στο ότι έχει ένα δρομολόγιο σε πρωινή ζώνη Ραφήνα-Κυκλάδες και απογευματινή επιστροφή. Αυτό το δίνουμε. Εκεί υπάρχει σοβαρότητα και αξιοπιστία. Ομοίως και στο ένα δρομολόγιο Ραφήνα-Σαντορίνη και πίσω με ταχύπλοο (πρώτα runner μετά express). 

Κατα τ άλλα στα ταχύπλοα είναι λίγο "περιπετειώδης" η πορεία της εταιρείας, αντικειμενικά. 

Θυμηθείτε το ιστορικό. Αγοράζουν το Super Runner, λένε μετά ή αφήνουν φήμες ότι θα φέρουν μεγάλο ΕΓ/ΟΓ καταμαράν και έρχονται 2 "μύγες", τις οποίες η εταιρεία θέλει να δρομολογήσει στα ενδοκυκλαδικά με αναχώρηση από Πειραιά.

Τα δρομολόγια αργούν να εγκριθούν. Γινεται η ιστορία με την απεργία πείνας (ή ο,τι ήταν, έστω απλή παρουσία) και τελικά δέχεται να δρομολογήσει και τα δύο καταμαράν στις Σποράδες αντί των ενδοκυκλαδικών. 

Και ενώ η εταιρεία ανεβάζει και τα δύο πλοία Θεσσαλονίκη, τελικά το ένα δεν ξεκινά ποτέ δρομολόγια και κατεβαίνει ξανά Πειραιά. 

Την επόμενη χρονιά αγοράζει το Super Express, το δρομολογεί μετά από προσθήκη 2 καταπελτών, αλλά αποφασίζει να αφαιρέσει τον ένα επειδή το πλοίο βάρυνε στην πρύμνη. Επίσης έχει δρομολογήσει στα ενδοκυκλαδικά και τα δύο πλοία αλλά το τριμαράν βγάζει βλάβη και από τότε δεν ξανακουνιέται στην Ελλάδα. 

Και καπάκι πουλάει 4 πλοία στον Ηλιόπουλο καλοκαίρι του 21. Επίσης αυτά τα 2 χρόνια (2018, 2019) έχουμε ένα σωρό βλάβες και καθυστερήσεις κλπ στα ταχύπλοα πλην του Runner.

 

 

Βέβαια να πούμε και κάτι ακόμη, ότι όλα αυτά τα θυμόμαστε εμείς αλλά για τον τυπικό επιβάτη δε λένε τίποτα, και λογικό είναι. Συνεπώς μπορεί να μην έχουν καν επίπτωση στο όνομα της εταιρείας δεδομένου ότι έγιναν 4-5 χρόνια πριν και δεν αφορούν αυτούς που ταξιδεύουν άμεσα πλην του θέματος των καθυστερήσεων. (τι τον νοιαζει πχ εναν επιβάτη που ταξίδεψε το Superspeed στις Σποράδες αν ηταν να μπει στις Κυκλάδες και δεν πήγε....)

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Just now, polmyt said:

 Πως ακριβως το συμπεραινεις αυτο;

Δεν νομιζω οτι δεν εχει δειξει σταθεροτητα .Εδω και μια δεκαετια εχει σταθεροτατη παρουσια στις Κυκλαδες εξυπηρετοντας με συνεπεια τη γραμμη.Εκτος και αν θεωρουμε οτι επειδη αγορασε καποια πλοια και τα πουλησε σχεδον χωρις να τα αξιοποιησει ειναι κακο;

Γιατι αν ειναι ,μαλλον θα πρεπει να αναθεωρησουμε οτι εχουμε πει τοσα χρονια για τον Καπτα Μακη που γατο τον ανεβαζουμε και γατο τον κατεβαζουμε

Απ' όσο θυμάμαι πριν 13 παρά χρόνια η νεοσύστατη τότε εταιρεία δημιουργήθηκε με σκοπό την εξυπηρέτηση της πατρίδας των ιδιοκτητών της, Άνδρου, και μαζί με αυτήν τα άλλα δύο νησιά που αποτελούσαν την τριάδα του βασικού δρομολογίου. 

Αυτό και μόνο.

Ακολούθως αυτό καταρρίφθηκε με την προσθήκη της Νάξου στα ήδη υπάρχοντα δρομολόγια.

Η προέκταση αυτή συνεχίστηκε έως ότου διακοπεί για να επικεντρωθεί η εταιρεία και πάλι στον αρχικό της στόχο.

Ένα μεγάλο χρονικό διάστημα η εταιρεία έψαχνε δεύτερο πλοίο για να διπλώσει την παρουσία της στη γραμμή και να καταστεί ισχυρός παίκτης.

Άρα ο αρχικός στόχος είχε πλέον αλλάξει, δεν ηταν απλώς η εξυπηρέτηση των τριών αυτών νησιών.

Με την έλευση του νέου Σουπερφερρυ Πάρος και Ναξος μπήκαν στα πλάνα της εταιρείας με στόχο την τόνωση του απογευματινού δρομολογίου, δεδομένου ότι το πρωινό πήγαινε τρένο.

Ο στόχος τότε επετεύχθη η εταιρεία είχε το πιο εμπορικό δρομολόγιο της γραμμής και κομμάτι της πίτας στην απογευματινή ζώνη.

Θεωρητικά επετεύχθη, μιας κι ο στόχος θα άλλαζε εκ νέου.

Πλέον ήθελε κομμάτι της πίτας, αν όχι ολόκληρη στο κομμάτι της ταχύπλοης σύνδεσης της Ραφήνας με τα νησιά των Κυκλάδων.

Τότε αγοράστηκε το πρώτο ταχύπλοο και δρομολογήθηκε την ακόλουθη σεζόν.

Το καλοκαίρι αυτό φαινόταν πως εκτός της ταχύπλοης σύνδεσης θα γινόταν και ο αγώνας επικράτησης μεταξύ Γκολντεν και Φαστ με έως και τέσσερα δρομολόγια προς ΑΤΜ της εν λόγω εταιρείας και πέντε της ανταγωνίστριας.

Ωστόσο, η μάχη αυτή έγινε μόνο στις τσέπες εξαιτίας της παρουσίας του Τερα.

Το φθινόπωρο που ακολούθησε παραγκωνίστηκαν η Τήνος και η Μύκονος για λογαριασμό της Σύρου.

Δεν ξέρω από που προέκυψε.

Ο σχεδιασμός αλλάζει πλέον, το ΑΤΜ περνάει σε δεύτερη μοίρα.

Στόχος πλέον η σύνδεση Ραφήνας Κυκλαδων Ηρακλείου, με επιστροφές που ουδεμία σχέση είχαν ωρολογιακά με τις υπάρχουσες.

Ένα δρομολόγιο ΑΤΜ ημερησίως.

Αγοράζονται άλλα δύο μικρά ταχύπλοα για να χτυπήσουν τον νέο ανταγωνιστή στη γραμμή που τον ανέδειξε.

Τελικά το ένα πάει Θεσσαλονίκη.

Μετά από λίγο καιρό ο κύριος ανταγωνιστής γίνεται συνέταιρος διαμέσου της αγοράς νέου ταχυπλόου.

Ο συνεταιρισμός σπάει και το πλοίο θα δρομολογηθεί σε άλλη γραμμή από αυτή για την οποία προοριζόταν.

Το δεύτερο μικρό ταχύπλοο ανταγωνίζεται τη Σητζετς.

Ύστερα γίνεται σασμός με τον Ηλιόπουλο, πωλήσεις πλοίων, συμφωνίες παρουσίας σε γραμμές.

Επιστροφή στο ΑΤΜ μαζί με το ταχύπλοο από Ραφήνα για Κυκλαδες.

Αγορά πλοίου που θα χτυπήσει τον παλιό συνέταιρο, πιο παλιό ανταγωνιστή και νυν ανταγωνιστή στο κάστρο του.

Αγορά ταχυπλόου, δεν ξέρω με τι σκεπτικό.

Φήμες πώλησης αυτού.

Σασμός με την Φαστ μέχρι νεωτέρας.

ΑΥΤΑ.

Εμένα δε μου φαίνονται σταθερά όλα αυτά.

Ίσως όλα αυτά τα παραπάνω είναι και ο λόγος που δε βγάζουν περισσότερα κέρδη απ' όσα ήθελαν και δηλώνουν χομπίστες.

Θα μπορούσα να γράψω κι άλλα, να αντικαταστήσω τη σταθερότητα με τη σοβαρότητα, το χομπίστες με το ερασιτέχνες.

ΔΕΝ το κάνω γιατί τους σέβομαι.

Όσον αφορά τους γάτους σας απευθύνω το εξής ρητορικό ερώτημα... 

Πού είναι η GA ferries αγαπητέ τώρα?

 

Link to comment
Share on other sites

@giorgos_249 Με εξαιρεση τις γραφικοτητες με την απεργια πεινας κλπ,στα υπολοιπα θα διαφωνησω.

Δεν βρισκω κακο στο να προσπαθησει μια εταιρια να ανοιχτει σε νεες γραμμες,ειδικα απο τη στιγμη που αν δεν κανω λαθος δεν επερνε και καμια επιδοτηση για αυτες.Με αυτο το σκεπτικο δεν βρισκω κακο ουτε που πηγε Θεσσαλονικη ,ουτε που τα μαζεψε και εφυγε απο τη στιγμη που δεν εβγαινε.

Ενδεχομενως να μπορουσε να εχει καλυτερη οργανωση και σιγουρα γινανε λαθη.Αυτο ομως ειναι μεσα στα πλαισια του ρισκου που περνει καποιος.Δεν γινεται να βγαινουν ολα

Το οτι πουλησε στον Ηλιοπουλο γιατι ειναι κακο;Ξεφoρτωθηκε τα μικρα ταχυπλοα που πραγματι δεν επιασαν,μαζι εφυγε και το 50χρονο SUPERFERRY II και εμεινε με δυο εξαιρετικα συμβατικα που εχουν τα μισα χρονια απο το SUPERFERRY II περνοντας μεριδιο και στα φορτηγα της γραμμης

Το SUPEREXPRESS πραγματι οι πρωτες χρονιες ηταν ζορικες.Βρηκαν ομως τον τροπο και δουλευει πλεον σχεδον απροβληματιστα.

Σαν γενικο συνολο και μετα απο 13 χρονια στην ακτοπλοϊα ,νομιζω οτι ειναι σε καλυτερο σημειο απο οταν ξεκινησε.Αυτο για μενα ειναι σταθεροτητα και αξιοπιστια,παρολα τα λαθη και τις γραφικοτητες 

Σε αυτο που λες για τους επιβατιες συμφωνουμε .Ο επιβατης θα μπει στο πλοιο ασχετα με το τι κανανε οι Στεφανου και οι καθε Στεφανου

 

@VillandryΣτα περισσοτερα εχω απαντησει και πιο πανω

Περιγραφεις ολη την ιστορια της Golden αλλα το πως ξεκινησε καποιος πριν 13 χρονια δεν σημαινει οτι πρεπει να μεινει κολημενος σε αυτο.Επιπλεον ολα αυτα που λες καταριπτονται και μονο απο το γεγονος οτι 13 χρονια μετα ο αρχικος στοχος της εταιριας,δηλαδη η "εξυπηρέτηση της πατρίδας των ιδιοκτητών της, Άνδρου, και μαζί με αυτήν τα άλλα δύο νησιά που αποτελούσαν την τριάδα του βασικού δρομολογίου" ,οπως ανεφερες, οχι μονο δεν εχει αλλαξει προς το χειροτερο , αλλα αντιθετως εχει ενισχυθει με δυο συμβατικα και ενα ταχυπλοο ,περνοντας πλεον κοματι και απο την πιτα των φορτηγων.Πραγματικα δεν βλεπω πως εχει αλλαξει ο στοχος τους απο τη στιγμη που εξυπηρετουν τα νησια τους καλυτερα απο την αρχη

Οπως ξαναειπα λαθη γινανε, και στις επιλογες πλοιον και γραμμων, και γραφικοτητες γινανε ,αλλα ασχετα απο ολα αυτα η βασικη γραμμη εξυπηρετουνταν παντα 

 

Σχετικα με τον Καπτα Μακη: Οτι ανεβαινει ,κατεβαινει.Αυτο ειναι σχεδον νομος.

Ο Καπτα Μακης αντεξε περιπου 25 χρονια.Δεν νομιζω οτι μπορουμε να βρουμε στη συγχρονη ιστορια της ακτοπλοίας μας πολλες εταιριες που να εχουν αντεξει τοσο.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Σαφώς και δεν πρέπει να μείνει κολλημένος, έγραψα ξεκάθαρα για συνεχείς και ακανόνιστες αλλαγές ρότας.

Αν εγώ έχω να κάνω μία δουλειά στην Άνδρο κι επιλέξω να πάρω το Πάρος από Πειραιά να πάω Μύκονο κι από κει το Άνδρος Κουήν για Γαύριο είναι οικονομικά και χρονικά σωστό?

Είναι λογικό?

Προσοχή μιλάω για δουλειά κι όχι για καραβολατρεία.

Αν ναι, τότε δε θα μπορέσω νομίζω να συνεχίσω αυτό το διάλογο.

Επαναλαμβάνω, δύο σεζόν το ΑΤΜ δεν ήταν το Α και το Ω. 

Εμπορικά και βασικά δρομολόγια όπως αυτά της Παρασκευής και της Κυριακής για και από Άνδρο εγκαταλήφθηκαν.

Το αυτό και για την επίστροφη από τα νησιά στις 1830 στη Ραφήνα.

Επί κορωνοιου έφυγε έστω και για λίγο από τη γραμμή, όπως και πέρσι το χειμώνα.

Η Τήνος και η Μυκονος φθινόπωρο και χειμώνα του 2017 παραγκωνίστηκαν για χάρη της Σύρου, με μηδαμινά οφέλη για την εταιρεία.

Οι συνεχείς αλλαγές ρόλων μεταξύ συνεταίρων & ανταγωνιστών επιβεβαιώνουν τα γραφόμενά μου.

Οι δηλώσεις στελεχών και ιδιοκτητών της εταιρείας μάλλον δεν είναι συνυφασμένες με τη σκέψη τους και το πλάνο τους, είναι κι αυτό ένα θέμα.

Δε μπορείς να δηλώνεις ότι δε βγαίνεις και ότι το κάνεις από χόμπι και για προσφορά μόνο στην πατρίδα σου, ενώ κάνεις συνεχή ανοίγματα που δεν έχουν βάση τα παραπάνω.

Μην τα δηλώνεις όλα αυτά, δείχνουν μία ασυμφωνία σκέψεων, λεγομένων και πράξεων.

Αν δεν υπήρχαν οι υπόλοιπες δραστηριότητές τους δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορούσαν να διορθώνουν τα λάθη τους.

Τα 20 χρόνια λειτουργίας της εταιρείας του Αγούδημου δεν αποτελούν παράδειγμα διοίκησης και οικονομικής διαχείρισης για καμία εταιρεία νομίζω.

Ναυτιλιακή και μη.

Τώρα αν θεωρούμε γατίσιες τις κινήσεις μπαίνω σε όποιο λιμάνι βρω μπροστά μου, έχω τα πλοία μου ασυντήρητα, τα καύσιμα απλήρωτα, ζω από τις επιδοτήσεις και μόνο.

Τότε... 

Υ.Γ. Τροφή για σκέψη, αν το 2016 το Superferry II είχε αντικατασταθεί από ένα πλοίο ανάλογο του Andros Queen και κάθε χειμώνα γινόταν μία ναύλωση πλοίου από τη Μπλου ή τη Ζάντε ή τη Λεβάντε για ένα μήνα και φυσικά τα δρομολόγια ήταν τα σταθερά χειμερινά ΑΤΜ και καλοκαίρι  καθημερινά ΑΤΜ κι απογεύματα τοπικά ή διπλά κάποιες μέρες για τί κέρδη θα μιλούσαμε τώρα? 

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω πως οι κινήσεις τους, ειδικά στα πρώτα χρόνια της ενασχόλησής τους με την ακτοπλοία, είναι συμβατές με μια εταιρεία που είναι πρωτοεμφανιζόμενη στην ακτοπλοία(ή σε οποιοδήποτε χώρο) και δεν είχε ούτε την εμπειρία, ούτε τις διασυνδέσεις στο συγκεκριμένο χώρο. Και δε νομίζω πως είναι δίκαιο να τους ψέξουμε γιατί δοκίμασαν διάφορα πράγματα(και σε επίπεδο γραμμών, και σε επίπεδο πλοίων) μέχρι να βρούν ένα μοντέλο που να δουλεύει γι αυτούς. Για σκεφτείτε επί παραδείγματι κάποιον εκ των ανταγωνιστών τους ξαφνικά να άνοιγε γραφείο για πληρώματα στη Μανίλα, μια δουλειά που εκείνοι ξέρουν σαν την παλάμη του χεριού τους. Θα έπεφτε πολλή φάπα και θα έχανε πολλά λεφτά μέχρι να μάθει το πως να λειτουργεί. Όπως έκαναν και εκείνοι στην ακτοπλοία.

 

Εδώ στην ποντοπόρο βλέπει κανείς πλοιοκτήτες που είναι επί χρόνια για παράδειγμα στα handy και τα supra. Και ξέρουν καλά τη δουλειά και την αγορά. Κι όμως διστάζουν να πάνε στα kamsarmax γιατί τους φοβίζει και το μέγεθος, και η εντελώς διαφορετική αγορά. Όχι τώρα να δοκιμάσεις κάτι με το οποίο δεν έχεις καμία απολύτως σχέση. Το βασικό είναι λοιπόν να μαθαίνεις από τα λάθη σου και να εξελίσσεσαι, πράγμα το οποίο νομίζω πως είναι φανερό. 

Link to comment
Share on other sites

πολύ σωστά τα παραπάνω. είναι πολύ εύκολο να κρίνουμε καταστάσεις εξ αποστάσεως και εκ του πληκτρολογίου μη έχοντας γνώση όλων των δεδομένων. 

βέβαια η εταιρεία όταν ξεκίνησε είχε στελέχη στο γραφείο με μακρά εμπειρία εμπειρία σε μεγάλες εταιρείες (μεταξύ αυτών και ακτοπλοϊκών) όπως και τον cpt Κώστα Τζώρτζη στο γενικό κουμάντο αν και προφανώς οι αποφάσεις λαμβάνονταν όπως είναι λογικό από τους πλοιοκτήτες 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Ο Τζώρτζης ήταν πολύ έμπειρος σαν πλοίαρχος, όχι σαν στέλεχος στη στεριά και μάλιστα σαν το βασικό πρόσωπο της εταιρείας, αποστολή για την οποία χρειάζονται (και)άλλα προσόντα. Άρα νεοφώτιστοι ήταν στο χώρο, χωρίς αμφιβολία.

Link to comment
Share on other sites

Όποιος δουλεύει, κάνει λάθη.

Δεδομένο.

Ωστόσο, εγώ θεωρώ πως δεν είχαν σταθερότητα.

Όσον αφορά τα περί πληκτρολογίου δεν τα δέχομαι, η διοίκηση μίας επιχείρησης μικρής ή μεγάλης στηρίζεται σε κάποιες αρχές.

Η σταθερότητα είναι μία από αυτές.

Είναι η άποψη μου και η οπτική μου. έχοντας συμπληρώσει κάποια χρόνια ως ιδιοκτήτης επιχείρησης και μπορώ ως ενός σημείου να κρίνω.

Link to comment
Share on other sites

Σοβαρές κινήσεις η εταιρία κάνει τα τελευταία 2-3 χρόνια.

Τα (αρκετά) πρώτα χρόνια, είχαμε πολλές... αστοχίες και αρκετές φορές έλλειψη σοβαρότητας. Έδειχναν σαν να τους κατατρέχει ένα γενικότερο άγχος καταξίωσης και δημοσιότητας και αυτό είχε αποτέλεσμα λανθασμένες αποφάσεις και επικοινωνιακά και επί της ουσίας, με αποκορύφωμα κινήσεις όπως:

  • Η απεργία πείνας.
  • Τα παρδαλά σινιάλα του superrunner.
  • Ανοησίες για τις μηχανές του superferry II που εστάλησαν στη Γαλλία για επισκεύη.
  • Η σωρηδόν αγορά προβληματικών ταχυπλόων και η δρομολόγησή τους με μόνο κριτήριο να "τη βγουν" στον Ηλιόπουλο. Ο άνευ όρων και ουσίας πόλεμος τιμών και δρομολογίων το 2017.
  • Η "κάθοδος" στην Κρήτη.
  • Οι χειμερινές προσεγγίσεις στην Σύρο (σε κόντρα με την Attica επειδή δεν συνέχισε τη ναύλωση του Superferry) και αρκετά ακόμη.

Από κάποιο σημείο και μετά πρυτάνευσε η λογική και έγιναν οι σωστές κινήσεις που θα έπρεπε να έχουν γίνει εξ αρχής:

  • Κατάπαυση πυρός με τους ανταγωνιστές.
  • Ένα μόνο ταχύπλοο και αυτό σε γνώριμες γραμμές (ΟΚ έβγαλε πολλά προβλήματα το Superexpress, θα μπορούσαν να έχουν διαλέξει κάποιο λιγότερο ταλαιπωρημένο, αλλά έχει μπει πια σε μία σειρά).
  • Επιλογή ενός ferry με τεράστιο γκαράζ (Andros Queen) για την απογευματιμή ζώνη για να κοιτά στα μάτια τον ανταγωνισμό και με μετασκευή χωρίς τις υπερβολές του Superferry.
  • Σοβαρή κίνηση θεωρώ και την αγορά του Golden Princess, ασχέτως αν θα παραμείνει στο στόλο τους. Φαντάζομαι ότι αν πουληθεί τελικά στον Ηλιόπουλο, η συμφωνία θα περιλαμβάνει και άλλα ανταλλάγματα εκτός από χρήματα.

Προσωπικά θεωρώ ότι με τα όσα έχουν χαλάσει τζάμπα, θα μπορούσαν να έχουν ναυπηγήσει ένα ferry για την απογευματινή ζώνη, αλλά τέλως πάντων.

Ανεξάρτητα από το ποιους είχαν κατά καιρούς συνεργάτες (δεν είναι και το δυνατό τους σημείο), πάντα τον τελικό λόγο τον είχαν οι αδερφοί, οπότε σε αυτούς πάει και η κριτική για τα πρώτα χρόνια και τα θετικά σχόλια για τις κινήσεις την τελευταία τριετία.

Link to comment
Share on other sites

O καθένας από εμάς που τα βλέπει απέξω διαμορφώνουμε μια άποψη που μπορεί να είναι η πραγματικότητα , μπορεί να πλησιάζει την πραγματικότητα , μπορεί και όχι.

Είναι γεγονός ότι οι αφοί ανάλογα με τις περιστάσεις ανακατεύουν την τράπουλα πολύ. Το αν αυτό τους έχει βγει μόνο εκείνοι γνωρίζουν και το ταμείο τους. Μπορεί να είναι κινήσεις πανικού ή ακαταλαβίστικες όπως τις βλέπουμε οι περισσότεροι , μπορεί και να είναι επιχειρηματικές κινήσεις που να έφεραν κέρδος, ή να απέτρεψαν χασούρα ή οτιδήποτε άλλο:

Εγώ στα παραπάνω σε δύο πράγματα διαφωνώ:

1) Απεργία πείνας: Μπορεί να ήταν μια ακραία ενέργεια , γραφική, ή οτιδήποτε άλλο, όμως αν θυμάστε τότε ενώ το Σ.Α.Σ είχε γνωμοδοτήσει θετικά για τα δρομολόγια της Κρήτης , ο Κουρουπλής κράταγε στο συρτάρι του για δύο μήνες τουλάχιστον την απόφαση και δεν την υπέγραφε. Το αποτέλεσμα της απεργίας πείνας ήταν να τα υπογράψει αμέσως μετά και τα πλοία να ανοίξουν τις κρατήσεις τους και να πουλούν εισιτήρια. Συνεπώς για εμάς μπορεί να φαίνεται γραφική και οτιδήποτε άλλο , αλλά επιχειρηματικά πέτυχε τον σκοπό του.

2) Δρομολόγια Κρήτης: Αυτή νομίζω ότι ήταν μακράν η πιο επιτυχημένη τους κίνηση. Σε μια δεδομένη χρονική στιγμή όπου ο πόλεμος με την Seajets μαινόταν , με το Terajet των 2.000 επιβατών να πηγαίνει με 15, 17 και 19 ευρώ τον κόσμο στα νησιά , τα συμβατικά αν περιόριζαν την δραστηριότητα τους  στην κλασσική μονάχα γραμμή Α-Τ-Μ θα είχαν οικονομικά αποτελέσματα με ιδιαίτερα αρνητικό πρόσημο.  Αντ' αυτού πήγαν και παρακάτω, έφεραν και από άλλα νησιά έσοδα και το κυριότερο μπήκαν στο οχυρό του αντιπάλου που είναι η Κρήτη. Γιατί λοιπόν να θεωρείται αποτυχημένη κίνηση και να μην θεωρείται ως μία κίνηση που έφερε τον Μάριο στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με τους αφους που είχε ως συνέπεια την μετέπειτα εκεχειρία στην κλασσική γραμμή Α-Τ-Μ??

Επίσης επ' ευκαιρία της Κρήτης προσάρμοσαν τα πλοία τους για κατηγορία Α και ήρθε μετέπειτα και η δίμηνη ναύλωση του Superferry II στην Κασοκαρπαθία, όπου πιστεύω ότι θα τους εξασφάλισε σημαντικά έσοδα εν μέσω της χειρότερης χρονιάς από επιβατική κίνηση λόγω της πανδημίας.

Link to comment
Share on other sites

Πιθανολογώ για δύο λόγους:

1) Ήρθαν σε συμφωνία με τον Μάριο και την εκεχειρία στο κλασσικό δρομολόγιο Α-Τ-Μ με παράλληλη αποχώρηση από Κρήτη.

2) Η γραμμή της Κρήτης βασίζεται στην συντριπτική της πλειοψηφία στον αλλοδαπό τουρισμό. Λόγω πανδημίας το 2020 και την απαγόρευση εισόδου στα σύνορα κινήθηκε μόνο ο εγχώριος τουρισμός και η Κρήτη σημείωσε κατακόρυφη πτώση. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, proud_ionian said:

Σοβαρές κινήσεις η εταιρία κάνει τα τελευταία 2-3 χρόνια.

Τα (αρκετά) πρώτα χρόνια, είχαμε πολλές... αστοχίες και αρκετές φορές έλλειψη σοβαρότητας. Έδειχναν σαν να τους κατατρέχει ένα γενικότερο άγχος καταξίωσης και δημοσιότητας και αυτό είχε αποτέλεσμα λανθασμένες αποφάσεις και επικοινωνιακά και επί της ουσίας, με αποκορύφωμα κινήσεις όπως:

  • Η απεργία πείνας.
  • Τα παρδαλά σινιάλα του superrunner.
  • Ανοησίες για τις μηχανές του superferry II που εστάλησαν στη Γαλλία για επισκεύη.
  • Η σωρηδόν αγορά προβληματικών ταχυπλόων και η δρομολόγησή τους με μόνο κριτήριο να "τη βγουν" στον Ηλιόπουλο. Ο άνευ όρων και ουσίας πόλεμος τιμών και δρομολογίων το 2017.
  • Η "κάθοδος" στην Κρήτη.
  • Οι χειμερινές προσεγγίσεις στην Σύρο (σε κόντρα με την Attica επειδή δεν συνέχισε τη ναύλωση του Superferry) και αρκετά ακόμη.

Από κάποιο σημείο και μετά πρυτάνευσε η λογική και έγιναν οι σωστές κινήσεις που θα έπρεπε να έχουν γίνει εξ αρχής:

  • Κατάπαυση πυρός με τους ανταγωνιστές.
  • Ένα μόνο ταχύπλοο και αυτό σε γνώριμες γραμμές (ΟΚ έβγαλε πολλά προβλήματα το Superexpress, θα μπορούσαν να έχουν διαλέξει κάποιο λιγότερο ταλαιπωρημένο, αλλά έχει μπει πια σε μία σειρά).
  • Επιλογή ενός ferry με τεράστιο γκαράζ (Andros Queen) για την απογευματιμή ζώνη για να κοιτά στα μάτια τον ανταγωνισμό και με μετασκευή χωρίς τις υπερβολές του Superferry.
  • Σοβαρή κίνηση θεωρώ και την αγορά του Golden Princess, ασχέτως αν θα παραμείνει στο στόλο τους. Φαντάζομαι ότι αν πουληθεί τελικά στον Ηλιόπουλο, η συμφωνία θα περιλαμβάνει και άλλα ανταλλάγματα εκτός από χρήματα.

Προσωπικά θεωρώ ότι με τα όσα έχουν χαλάσει τζάμπα, θα μπορούσαν να έχουν ναυπηγήσει ένα ferry για την απογευματινή ζώνη, αλλά τέλως πάντων.

Ανεξάρτητα από το ποιους είχαν κατά καιρούς συνεργάτες (δεν είναι και το δυνατό τους σημείο), πάντα τον τελικό λόγο τον είχαν οι αδερφοί, οπότε σε αυτούς πάει και η κριτική για τα πρώτα χρόνια και τα θετικά σχόλια για τις κινήσεις την τελευταία τριετία.

Ακριβώς έτσι όπως γράφονται ειναι

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Just now, proud_ionian said:

Μαθαίνουμε από το newmoney, ότι ο supermario, ο οποίος έχει κουνήσει μαντήλι στη ΣΕΕΝ, ιδρύει τον Σύνδεσμο Ταχυπλόων και Kρουαζιερόπλοιων, στον οποίον θα συμμετέχουν οι Seajets, η Alpha Ferries και ένα πλοίο (η μονοβάπορη πλοιοκτήτριά του λογικά) των Στεφάνου (superexpress ? ).

Σε δύο βάρκες θα πατήσουν οι ΑΦΟΙ; Περίεργο ακούγεται

Link to comment
Share on other sites

  

7 hours ago, proud_ionian said:

ένα πλοίο (η μονοβάπορη πλοιοκτήτριά του λογικά) των Στεφάνου (superexpress ? ).

Το Super Express και το Golden Princess ανήκουν στην ίδια εταιρεία (Golden Ferries), οποτε δεν υπάρχει μονοβαπορη εταιρεία από τους Αδερφούς Στεφάνου. Ενώ το Superferry και το Andros Queen ανήκουν σε άλλη εταιρεία (Golden Star Ferries)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...