Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Συμφωνοι σε ολα ΣΕΙΡΙΕ,εκτος απο το δεκαλεπτο της μανουβρας του Ν.ΧΙΟΣ,5λεπτα θελει και σε ορισμενες περιπτωσεις εχει δεσει και σε 3;)(εμ αυτα ειναι εργαλεια!)

δεν ξερω ποση βαση εχει η πιθανη δρομολογηση του αριαδνη για χιο μυτιληνη (και αν δρομολογηθει εκει μαλλον μονο του θα παει χωρις ταιρι)

Ειμαι και εγω της ιδιας αποψης,δηλαδη αν ερθει ποτε τετοιου μεγεθους πλοιο στην γραμμη,πρεπει να ειναι ολομοναχο,χωρις αντιπαλο και να παιρνει ολη την κινηση.Τον Μαιο(και οχι Γεναρη-Φλεβαρη που η κινηση ειναι ελαχιστη)που ειχε ερθει το ΚΡΗΤΗ ΙΙ ειχα επισημανει το εξης

.

Ακομα κ προχτες το βραδυ(βλεπε δελτιο Χιου)που κατεβασε αρκετο κοσμο και οχηματα,το γκαραζ ηταν σχετικα αδειο.Οπως εχω ξαναπει το πλοιο μπορει σιγουρα να δουλεψει αλλου καλυτερα...αρα,ειναι μια προσωρινη λυση θεωρω και το ΛΙΣΣΟΣ θα ξαναπαρει την θεση του.

Οποτε,δεν νομιζω να διαφωνει κανεις οτι η ΑΡΙΑΔΝΗ η το BLUE HORIZON μπορουν να δουλεψουν αλλου με καλυτερες πληρωτητες.

ΤΟ Ν.ΧΙΟΣ με τα παλια δρομολογια,τα δυο συμβατικα και ενα roro φτανουν και περισσευουν αλλα η ΑΝΕΚ θελει και Κυκλαδες γιαυτο εχουν προκυψει τα σεναρια και τα ονειρα θερινης νυκτος(ΑΡΙΑΔΝΑΡΑ:o).

Παντως μετα το προσφατο ταξιδι μου με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ κατεληξα ποιο ειναι το ιδανικο πλοιο για την γραμμη:150 μετρα,υπηρεσιακη 16-17,ενα ντεκ γκαραζ,2 ντεκ dormitories:D με 1000κρεβατια,ενα μπαρ και η γεφυρα απο πανω:P

Θελουμε και ΑΡΙΑΔΝΗ...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Παντως μετα το προσφατο ταξιδι μου με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ κατεληξα ποιο ειναι το ιδανικο πλοιο για την γραμμη:150 μετρα,υπηρεσιακη 16-17,ενα ντεκ γκαραζ,2 ντεκ dormitories:D με 1000κρεβατια,ενα μπαρ και η γεφυρα απο πανω:P

Θελουμε και ΑΡΙΑΔΝΗ...:rolleyes:

Αναμφίβολα, τουλάχιστον για μένα, το ΜΥΤΙΛΗΝΗ είναι το ιδανικότερο πλοίο της γραμμής. Επιπλέον, το μήκος του είναι 138 μέτρα και η υπηρεσιακή του ταχύτητα 20+ μίλια, αν και πηγαίνει με 18+. ;)B)

Link to comment
Share on other sites

Δευτερα 7/9 αλλαζουν τα δρομολογια του Ν.ΧΙΟΣ - 18.30 απο Πειραια απο Δευτερα εως Σαββατο ενω το πιο εντυπωσιακο ειναι οτι εχει την Μυκονο καθημερινα:eek:εκτος Σαββατου...

Η επιστροφη τωρα ειναι 6.45 απο Μυτιληνη(εκτος Κυριακης που ειναι 13.30)αλλα βγαζει οτι εχει την Μυκονο στο δρομολογιο μονο Τεταρτη και Σαββατο(οπως τωρα δηλαδη).:confused:

Link to comment
Share on other sites

Ε σιγα σιγα ολα μπαινουν σε κανονικους ρυθμους.

Το ΜΥΤΙΛΗΝΗ χτες δεν ειχε και πολυ κοσμο απο οτι μου ειπε φιλος που ταξιδευε.Εγω θα ευχηθω παντως του χρονου πρωτα ο Θεος να υπαρξει καλυτερος σχεδιασμος και πιο πολλα δρομολογια γιατι τα φετινα μας γυρισανε πααααρα πολλα χρονια πισω και πολυς κοσμος ταλαιπωρηθηκε για να βρει ενα εισητηριο

Link to comment
Share on other sites

Όλα τα ro-ro του Αγαπητού που δουλεύουν στην γραμμή κατά περιόδους (Αρχάγγελος, STAR, PEARL ) περνούν τις περισσότερες φορές έξω από το Βενέτικο. Να είναι άραγε όρντινο της εταιρείας;

Link to comment
Share on other sites

Eγώ πάντως εχω να σας πω κάτι άλλο. Μέσα στον Οκτώβριο, άγνωστο πότε ακριβώς, το ΛΙΣΣΟΣ θα δέσει για επισκευή. Ο αντικαταστάτης του στη γραμμή θα είναι η ΑΡΙΑΔΝΑΡΑ για αυτή τη χρονική περίοδο. Πλοίαρχος το πιθανότερο θα είναι ο cpt Διαμαντής Παπαγεώργιου. Μετά την επιστροφή του ΛΙΣΣΟΣ η ΑΡΙΑΔΝΗ θα σκατζάρει τα πλοία της Αδριατικής για τις ετήσιες τους. Αυτό το άκουσα από άνθρωπο που δουλεύει στην εταιρία.

Link to comment
Share on other sites

πάντως το ΛΙΣΣΟΣ δεν θα μείνει στη γραμμή για πολύ ακόμα. Σε ενδεχόμενη δρομολόγηση ενός από τα δύο νέα Blue Star ...... ,η ΑΝΕΚ θέλει να αντικαταστήσει το πλοίο με ένα καλύτερο, για να μπορεί να το ανταγωνιστεί. Ο ερχομός της ΑΡΙΑΔΝΗΣ θα είναι μια πρόγευση.

Link to comment
Share on other sites

Ποιος θα το φανταζοταν ποτε οτι η ΑΡΙΑΔΝΗ θα εκανε τον αντικαταστατη του ΛΙΣΣΟΣ,αν ειναι ποτε δυνατονB)Τελοσπαντων,εστω και ετσι ειναι πιθανον να δουμε την κουκλα στα λιμανια μας,κατι το μοναδικο απο πολλες πλευρες και εστω κ για λιγο να γευτουν οι επιβατες της γραμμης,τις ανεσεις αυτου του πλοιου;)

ΥΓ.Δεν τρεφω αυταπατες οτι μπορει να μεινει μονιμα,το γιατι το εχουμε ξαναπει.

Link to comment
Share on other sites

Κατά τη γνώμη μου δεν ειναι απίθανο να δούμε την ΑΡΙΑΔΝΑΡΑ μόνιμα στη γραμμή, αν βέβαια δεν αντιμετωπίσει πρόβλημα όσο αντικαθιστά το ΛΙΣΣΟΣ;). Ούτως η άλλως η ΑΡΙΑΔΝΗ θα έχει δευτερεύον ρόλο στην ΑΝΕΚ:(, ενώ για το ΛΙΣΣΟΣ υπάρχουν ήδη άλλα σχέδια, τη μετατροπή του σε κρουαζιερόπλοιο για τηυν εργατική εστία:confused:. Άρα καλύτερα να βάλει την ΑΡΙΑΔΝΗ στη γραμμή, παρά να αγωράζει νέο πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

δεν νομιζω να γινει μονιμη δρομολογηση του πλοιου !θα συμφωνησω με τον NEPTUNE οτι ειναι υπερβολικο για την γραμμη εκτος εαν κανει το μεσημεριανο δρομολογιο των 12.30 απο πειραια κ αποχωρησει το ΧΙΟΣ απο την γραμμη κ μεινει μονο του Κ ΣΑΡΩΣΕΙ...αλλα αν θα γινει καμια στραβει στην χιο θα το θαυμαζουνε οι χιωτες ως το καλυτερο μνημειο στο λιμανι τους!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ΑΝΕΚ και HSW.Διαφορα σεναρια απο την σημερινη ΑΛΗΘΕΙΑ

Προς συγχώνευση οδεύουν δύο από τις μεγαλύτερες ακτοπλοϊκές εταιρείες του Αιγαίου, η Hellenic Seaways και η ΑΝΕΚ, οι οποίες λειτουργούν κάτω από την ομπρέλα της Sea Star Capital. Αυτό δήλωσε στο «ΕΜΠΡΟΣ» της Λέσβου ο πρόεδρος της εταιρείας, Άκης Κλεάνθους, και υπογράμμισε ότι από τη συγχώνευση αυτή θα εξοικονομηθούν 15 εκατ. ευρώ ανά έτος, εφόσον οι τιμές του πετρελαίου δεν ανέβουν σημαντικά. Όπως σημειώνει η εφημερίδα:

«Οι εξελίξεις αυτές ενδιαφέρουν άμεσα τους κατοίκους της Λέσβου, της Λήμνου, του Άι-Στράτη και της Χίου, αφού οι δύο εταιρείες έχουν δρομολογήσει πλοία τους στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη και Μυτιλήνη - Λήμνος - Θεσσαλονίκη. Στην Hellenic Seaways ανήκει το «Νήσος Χίος» και στην ΑΝΕΚ το «Λισσός». Η συγχώνευση των δύο εταιρειών θα τις οδηγήσει σε αύξηση των κερδών τους με την επίτευξη οικονομιών κλίμακας. Παράλληλα, όμως, θα οδηγήσει και σε αναδιάρθρωση του στόλου τους, από την οποία θα μπορούσαν να προκύψουν αλλαγές στα πλοία που προσεγγίζουν τα λιμάνια των νησιών μας.

Αλλαγές μπορούν να προκύψουν και στον αριθμό των δρομολογίων που εκτελούνται από τα πλοία των δύο εταιρειών. Για παράδειγμα, θα μπορούσαν να μειωθούν τα δρομολόγια που εκτελεί το «Νήσος Χίος» τους χειμερινούς μήνες. Κίνηση που θα μπορούσε να συνδυαστεί με απομάκρυνση του «Λισσός» από την κύρια γραμμή του βόρειου Αιγαίου και αντικατάστασή του με το «Κρήτη ΙΙ». Το τελευταίο «δοκιμάστηκε» στη γραμμή από την ΑΝΕΚ κατά τη διάρκεια της ετήσιας ακινησίας του «Λισσός», τον περασμένο Μάη. Σημειώνουμε ότι το «Κρήτη ΙΙ» έχει τη δυνατότητα να αναπτύξει ταχύτητα μέχρι και 22 μίλια/ώρα. Στα δρομολόγια που πραγματοποίησε στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη και Μυτιλήνη - Λήμνος - Θεσσαλονίκη ταξίδευε με 20,5 μίλια/ώρα. Έχει μεγαλύτερο γκαράζ από το «Λισσός», αλλά μικρότερο αριθμό καμπινών και θέσεων για επιβάτες.

Η δρομολόγηση του «Κρήτη ΙΙ» στη γραμμή θα φέρει χαμόγελα στις μεταφορικές εταιρείες και τους φορτηγατζήδες των νησιών μας. Διότι το γκαράζ του πλοίου είναι μεγαλύτερο και χωράει περισσότερα φορτηγά. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να μειωθούν τα προβλήματα στις μεταφορές τους καλοκαιρινούς μήνες. Η μόνη που θα στενοχωρηθεί είναι η ΝΕΛ, η οποία έχει μείνει στη γραμμή με το «Μυτιλήνη» και θα δει να μειώνεται ακόμη περισσότερο το μεταφορικό της έργο σε οχήματα και φορτηγά. Δηλαδή στον τομέα που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί το «καϊμάκι της γραμμής».

Το ζήτημα αυτό είναι κεφαλαιώδους σημασίας για τη ΝΕΛ. Η εταιρεία λόγω της πίεσης που δέχεται από τους ανταγωνιστές της, βρίσκεται υπό συνεχή πίεση, με αποτέλεσμα να μειώνεται συνεχώς ο τζίρος της.»

Link to comment
Share on other sites

Αυτό δήλωσε στο «ΕΜΠΡΟΣ» της Λέσβου ο πρόεδρος της εταιρείας, Άκης Κλεάνθους
Δεν τα δήλωσε στο ΕΜΠΡΟΣ, αλλά πρόκειται για δηλώσεις στη Κύπρο.

Κατά τα άλλα το δημοσίευμα είναι βασισμένο εξ ολοκλήρου....στο δημοσίευμα του ΕΜΠΡΟΣ.

ΥΓ Ούτε μια σωστή αντιγραφή πιά αυτοί οι Χιώτες?:P

Link to comment
Share on other sites

Η δρομολόγηση του «Κρήτη ΙΙ» στη γραμμή θα φέρει χαμόγελα στις μεταφορικές εταιρείες και τους φορτηγατζήδες των νησιών μας. Διότι το γκαράζ του πλοίου είναι μεγαλύτερο και χωράει περισσότερα φορτηγά. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να μειωθούν τα προβλήματα στις μεταφορές τους καλοκαιρινούς μήνες. Η μόνη που θα στενοχωρηθεί είναι η ΝΕΛ

... δεν νομίζω να είναι η μόνη που θα στεναχωρηθεί η ΝΕΛ. Κατά το καλοκαίρι δεν έβρισκες εισητήριο για Χίο, Μυτιλήνη με τίποτα αν δεν είχε κόψει 2 μήνες πριν. Ναι μεν η πληρότητα σε γκαράζ ήταν 100% και στους επιβάτες γύρω στο 95% μια βδομάδα πριν, αλλά σε τι ακριβώς θα βοηθήσει τα νησιά το μεγαλύτερο γκαράζ του Κρήτη ΙΙ ? Αυτό το 5% δεν γέμιζε καιρό πριν καθώς δεν έβρισκαν να βάλουν το αυτοκινητό τους μέσα. Που στο τέλος όμως γέμιζε με κάποιους τελευταίους στιγμής.

Το έξτρα γκαράζ του Κρήτη ΙΙ, θα γεμίζει με φορτηγά και όχι με κόσμο που θέλει να ταξιδέψει προς τα νησιά. Κόσμο παραπάνω δεν θα εξυπηρετεί, ίσα ίσα θα συμβαίνει το αντίθετο. Ο τουρισμός της Χίου και της Μυτιλήνης δεν θα βελτιωθεί. Επίσης δεν νομίζω να πληρώνουμε φθηνότερα τα προιόντα που έρχονται με το καράβι στο σουπερ μάρκετ, γιατί βρήκαν θέση πιο εύκολα τα φορτηγά στο καράβι....

Οπότε δεν βλέπω κανέναν λόγω να μιλάνε για αναβάθμιση της γραμμής, πιο πολύ για υποβαθμίση της γραμμής πρέπει να λέμε και ότι κάποιοι παίζουν με την νοημοσύνη του κόσμου.

Μόνο αν μιλάγαμε για ένα καράβι που μεγαλώνει την αναλογία επιβατών / γκαράζ ανάλογα ή έστω οι επιβάτες σταθερά, να το δεχτώ.

Λύση για μένα για τους 3 μήνες του καλοκαιριού με τα υπάρχων πλοία είναι:

Μυτιλήνη: Καθημερινό εξπρές για Μυτιλήνη, εκτός από Παρασκεύη που το Λισσός πάει Θεσσαλονίκη, να περνάει από Χίο και στο κατέβασμα. (Το Μυτιλήνη ώστε κι αλλιώς το καλοκαίρι δουλεύει 85% για Μυτιλήνη μόνο)

Ν. Χίος να κάνει μόνο Χίο - Μυτιλήνη (θα γεμίζει άνετα με Χίο μόνο)

Λισσός, όπως είναι

Τα παραπάνω έχουν ρίσκο βέβαια και δεν πιστεύω να τα δεχτούν οι ακτοπλοικές... Ιδίως οι Νελ που για 3 μήνες χάνει τις σχέσεις της με της μεταφορικές της Χίου.

Το μεγάλο ρίσκο βέβαια για τα ίδια τα νησία είναι για τη Χιο :( καθώς υπάρχει ο κίνδυνος να γεμίζει με επιβάτες για Μυτιλήνη και στο τέλος να μην βρίσκεις με τίποτα για Χίο και να έχεις άπλα για Μυτιλήνη. Βεβαία μπορείς πάντα να στηριχθείς στο γεγονός ότι οι Μυτιληνιοί πάνε με ΝΕΛ πρώτα και οι Χιώτες όχι με ΝΕΛ :P

Edited by polman
Link to comment
Share on other sites

Μήπως τα λογαριάζεις χωρίς τον "ξενοδόχο"...την BSF? Το όλο κλίμα δείχνει ότι σύντομα θα βάλει κάποιο πλοίο στη γραμμή. Ειδικά μετά τις σημερινές εξελίξεις στη ΝΕΛ, μπορεί να προκύψουν κι άλλοι "ξενοδόχοι".

Link to comment
Share on other sites

Δυσκολο το βλεπω ΝΗΡΕΑ γιατι δεν της 'περισσευει' και κανα βαπορι:(,εκτος αν ερθει κανα κοκκινο για Ροδο κ ετσι ελευθερωθει ενα μεγαλο μπλε.Παντως το παιχνιδι ειναι στα χερια της ΑΝΕΚ(ακομα και στην αλλαγη ιδιοκτησιας της ΝΕΛ μπορει να εχει βαλει το χερακι της),θυμηθειτε τι εκανε με την ελευση της ΑΡΙΑΔΝΗΣ στα Χανια-εφερε το ΤΣΑΜΠΙΟΝΕ,αρα πιστευω πως και σε αυτη την γραμμη θα κανει τα παντα για να μην χασει την κυριαρχια.

Εκεινο το Ν.ΧΙΟΣ με τα παλια δρομολογια,μια χαρα μας κανει αλλα τα εχουμε ξαναπει ποιες ειναι οι βουλες του 'Κυριου'...B)

Link to comment
Share on other sites

Από τις 11 Οκτώβριου αναμένεται να μπει στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης το Αριάδνη, όχι μονο για να αντικαταστήσει το Νήσος Χίος που θα πάει στη γραμμή της Ικαρίας Σάμου. Αλλά και το Λισσος που θα δέσει και αυτός για κάποιες εργασίες.

Link to comment
Share on other sites

Τα σημερινα ποστ που χαθηκαν

Και θα μας έρθει με την Κρήτη στην τσιμινιέρα και το HSW στα πλευρά;

Μπορεί να φύγουν τα δυο βαπόρια, αλλά θα αντικαταστήσει ένα από αυτά.

Η θα πάρει τα δρομολόγια του Χίος ή θα κάνει βραδυνά στη θέση του ΛΙΣΣΟΣ.

Εξάλλου πέρσι η HSW δεν είχε βάλει αντικαταστάτη στη θέση του Χίος, γιατί να βάλει και φέτος;

Τι θα φοράει στη τσιμινιέρα νομίζω ότι είναι περιττό να δώσω απάντηση. Με τα μέχρι στιγμής δεδομένα θα κάνει τα δρομολόγια του Λισσος
Μα αν ηταν να κανει τα δρομολογια του ΛΙΣΣΟΣ θα μπορουσε πχ να παει η ΑΡΙΑΔΝΗ Ηρακλειο και να ερθει σε μας η δοκιμασμενη λυση του ΚΡΗΤΗ ΙΙ.Μηπως τελικα θελουν να μπει στα δρομολογια του ΧΙΟΣ(με βαση οτι μπορει να παει με 25μιλια)ωστε να μην αφησουν για αρκετο καιρο χωρις πλοιο Συρο και Μυκονο?Εμενα τουλαχιστον αυτη ειναι η σκεψη μου.

Παντως enas chiotis απ οτι ειδα στο δελτιο δεξαμενισμων,το Μυτιληνη 2/11 θα ανεβει δεξαμενη,αρα οντως θα εχουμε 1 πλοιο στην θεση των 3.

Το πλοίο δε θα ταξιδεύει με 25 κόμβους, αλλά με μια συμβατική ταχύτητα 19-20 κόμβους. Το Αριάδνη υπολογίζεται ότι θα μείνει μέχρι τέλος Οκτώβριου στη γραμμή, όποτε όταν θα δέσει το Μυτιλήνη θα έχει επιστρέψει το Νήσος Χίος στη γραμμή.
Εγώ λέω το άλλο.Μιας και θα λείψουν 2 βαπόρια μήπως το ΑΡΙΑΔΝΗ το βάλουν να κάνει καθημερινά δρομολόγια στα πρώτυπα του ΧΙΟΣ χωρίς την Σύρο-Μύκονο ?
Από το στόμα σου και στου σύντεκνου το αυτί. Αν μάλιστα επανέλθουν και στις προηγούμενες ώρες αφιξοαναχωρήσεων ακόμη καλύτερα.
Link to comment
Share on other sites

Διαβαζω στα τελευταια νεα της εφημεριδας Αληθεια(και γελω Χιωτικα:P)

Χωρίς το «Ν.ΧΙΟΣ» στις 7 Οκτωβρίου έως αρχή Νοεμβρίου. Το πλοίο αντικαθιστά το «Ν. Μύκονος» που πάει για δεξαμενισμό και η Χίος μένει δύο φορές την εβδομάδα χωρίς πλοίο!

Εντωμεταξυ,ολες οι τοπικες εφημεριδες της Χιου αυτη την βδομαδα,ελπιζουν πως με την αλλαγη ιδιοκτησιας της ΝΕΛ και τον Αιγνουσιωτη-Χιωτη προεδρο,η Χιος θα δει καλυτερες μερες ακτοπλοικα:P:rolleyes:Τελικα(οπως συχνα-πυκνα μας το υπενθυμιζει ο ΝΗΡΕΑΣB):D)ειμαστε Χιωτες!

Link to comment
Share on other sites

με την αλλαγη ιδιοκτησιας της ΝΕΛ και τον Αιγνουσιωτη-Χιωτη προεδρο,
Ο Πρόεδρος δεν είναι Χιώτης, αλλά από την Κίμωλο.:rolleyes:

ΥΓ Για τα υπόλοιπα...τι χρείαν μαρτυρίας έχομεν...όταν υπάρχει γραπτή ομολογία.:P

Link to comment
Share on other sites

O κεντρικος πρακτορας της HSW στην Χιο ε

για την μελλοντικη απουσια του Ν.ΧΙΟΣ χωρις καμια αναφορα στο οτι θα ερθει η ΑΡΙΑΔΝΗ!Ετσι κι αλλιως ΛΙΣΣΟΣ και ΜΥΤΙΛΗΝΗ μας κανουν...η μας φτανουν.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μαλλον ονειρο ηταν και παει, η ελευση του ΑΡΙΑΔΝΗ. Το πλοιο που σε λιγες ωρες φτανει στον Πειραια θα μπει απο την Κυριακη στη γραμμη του Ηρακλειου στη θεση του λαβωμενου ΚΡΗΤΗ1 και θα ακολουθησουν οι ετησιες των πλοιων της ΑΝΕΚ (Κρητης και Αδριατικης) οποτε ο βαπορας θα ειναι απασχολημενος ολον τον χειμωνα. Στο μεταξυ θα κανει και τη δικη του ετησια και αρχες Μαιου θα φυγει παλι με ναυλωση στα ξενα. Χιος και Μυτιληνη θα ξεχειμωνιασουν με δυο καραβια (εκ των ΛΙΣΣΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ). Το τριτο της γραμμης θα κανει την ετησια του.

Link to comment
Share on other sites

Ποτέ μη λες ποτέ;) Υπάρχει ακόμα περίπτωση να σκαντζαρει μεταγενέστερα το Αριάδνη το Λισσος στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης. Γιατί κάποια στιγμή θα χρειαστεί να δέσει και το Λισσος και η ΑΝΕΚ θα χρειαστεί να το αντικαταστήσει με άλλο πλοίο. Με υποψήφια τη περίοδο που θα δέσει το Νήσος Χίος για την ετήσια του (κατά το Φεβρουάριο), τότε μπορεί να δούμε να δένει και το Λισσος και να έρθει τότε το Αριάδνη στη γραμμή.B):confused:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...