Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 555
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τα σχολια κατω απο τις αναρτησεις της εταιρειας στα μεσα κοινωνικης δικτυωσης το τελευταιο διαστημα ειναι ακρως περιπαικτικα.Αναλογη αντιμετωπιση απο το κοινο θυμαμαι μονο στην περιπτωση της Seaspeed Ferries εκεινο το καλοκαιρι που το Olympus ξεκινουσε"απο Δευτερα".Αυτη τη φορα ομως δεν αφορουν μονο το πλοιο που δεν ξεκιναει,αλλα και τον αντικαταστατη που επιλεχθηκε.

 

Link to comment
Share on other sites

Έχεις καταλάβει φαντάζομαι πόσο τοξικό είναι τα μκδ...

Όχι βέβαια πως η εταιρεία δεν έχει ξεφύγει από το προγραμματισμό της αλλά νομίζω η άλλη ρεαλιστική επιλογή αυτή τη στιγμή θα ήταν απλώς να ακυρώσει τα δρομολόγια... που αν ζούσαμε στη μπαρμπαρια μάλλον θα ήταν και το πιθανότερο 

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα. Οι συζητήσεις σε αναρτήσεις των ΜΚΔ είναι ιδιαίτερα τοξικές. Εκεί ο καθένας απερίσκεπτα και με πάσα ελαφρότητα γίνεται χλευαστής ή  δημόσιος κατήγορος ή υβριστής των πάντων, αν ειπωθεί διαφορετική άποψη τότε ξεκινάει καυγάς με ύβρεις που συμπεριλαμβάνουν μανάδες, αδερφές, συζύγους κ.ο.κ  εκμεταλλευόμενοι φυσικά το ότι δεν θα έχουν συνέπεια των πράξεων τους.

Η εταιρεία για κάποιους λόγους βγήκε εκτός προγραμματισμού και ναύλωσε το μοναδικό διαθέσιμο πλοίο της ελληνικής ακτοπλοίας και αυτό συγκαταλέγεται στα υπέρ της.

 

Edited by Neptune
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τώρα που κατά τα φαινόμενα ο καιρός είναι εγγύς για τη δρομολόγηση του Ανέμου, νομίζω μπορούμε να κάνουμε μια μικρή σούμα.

 

Με πολύ μεγάλη περιπέτεια, κόπο και ιδρώτα ξεκινά το πλοίο. Αλλά τέλος πάντων ξεκινάει και όπως πολύ σωστά είπε και κάποιος φίλος σε άλλο σημείο, δεν το πήραν για ένα καλοκαίρι αλλά για πολλά. Από την άλλη βέβαια ακόμη και μετριοπαθείς υπολογισμούς να κάνει κανείς, τόσο τα χαμένα έσοδα των τελευταίων 5 εβδομάδων ας πούμε αλλά κυρίως τα έξτρα έξοδα της μετασκευής σύν τη ναύλωση και τα καύσιμα του Πρέβελης, σίγουρα έχουν ήδη βάψει το συνολικό πρόσημο της εν Ελλάδι καριέρας του πλοίου με βαθύ κόκκινο, το οποίο μένει να δούμε πως θα εξελιχθεί. Από άποψη καραβολατρική το πλοίο είναι ομορφότατο και σίγουρα θα έχει προσεχτεί και εξωτερικά. Από άποψη καταλληλότητας για το εγχείρημα, κάμποσοι από μας έχουμε τις επιφυλάξεις μας για λόγους που έχουμε εξηγήσει παραπάνω. Κι αυτό θα το δούμε στην πράξη, απέναντι στον ανταγωνισμό. Σίγουρα και το ίδιο το εγχείρημα αλλά και το πλοίο δίνουν τροφή για πάρα πολλή κουβέντα.

 

Το ρεζουμέ για μένα όμως είναι ότι με τα καλά τους και τα κακά τους -γιατί όσο καπάτσος κι αν είναι ο πωλητής την ευθύνη και το ρίσκο της αγοράς τα έχει πάντα ο αγοραστής- και μόνο το γεγονός ότι μπήκαν στη διαδικασία της ναύλωσης ολόκληρου Πρέβελης, δείχνει υπεύθυνους ανθρώπους που θέλουν να στηρίξουν την επένδυσή τους. Και στην τελική τέτοιες εταιρείες θέλουμε και χρειαζόμαστε στη χώρα. Πιστεύω κι ελπίζω θα μάθουν από τα λάθη τους και θα πάνε μόνο καλύτερα. Καλά ταξίδια. 

Link to comment
Share on other sites

Ο Άνεμος είχε την μοίρα των περισσότερων πλοίων που μετασκευάστηκαν στην Ελλάδα: Λόγω της υψηλής εποχικότητας, ο εκάστοτε πλοιοκτήτης/εταιρεία ορίζουν χρονοδιάγραμμα εργασιών  που θέλει πάντα  το πλοίο έτοιμο τον Ιούνιο, άσχετα με το τι λέει ο εργολάβος ή το τεχνικό/ναυτιλιακό τμήμα.  

Καλά ταξίδια να έχει!

Link to comment
Share on other sites

είμαι σίγουρος ότι το ανεμος θα δικαιώσει τον ευγενίδη που αποφάσισε να το αγοράσει 

μεγαλο προσόν του άνεμος οι 1.700 επιβάτες & 345 αμαξια

μεγάλη χωρητικότητα 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στις 30 Σεπτεμβρίου (Σάββατο) φαίνεται δρομολόγιο του για Σαντορίνη σε συνέχεια από Μήλο (δηλαδή Σεριφος- Σίφνος- Μήλος- Σαντορίνη)

Link to comment
Share on other sites

Έχει δηλαδή ήδη κοπεί η Ίος κ παραμένει μέχρι 30 Σεπτεμβρίου η Σαντορίνη μόνο κάθε Τρίτη κ Σάββατο μετά τη Μήλο και με διανυκτέρευση Σαντορίνη 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η AEGEAN SEA LINES ανταποκρινόμενη για μια ακόμα φορά στις απαιτήσεις των κατοίκων των νησιών, ανακοινώνει την επανέναρξη των δρομολογίων της από 21 Δεκεμβρίου 2023 με το πλοίο F/B ANEMOS. Με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των νησιών, με κοινωνική ευθύνη και σε βάρος των οικονομικών αποτελεσμάτων της, η εταιρεία επέλεξε αναχωρήσεις από Πειραιά κάθε ΤΡΙΤΗ-ΠΕΜΠΤΗ-ΣΑΒΒΑΤΟ ώστε σε συνδυασμό με τα δρομολόγια του άλλου πλοίου της γραμμής να υπάρχει καθημερινή συγκοινωνία από και προς ΠΕΙΡΑΙΑ για τους νησιώτες μας. Σας ευχαριστούμε.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το σε βάρος των οικονομικών αποτελεσμάτων της δεν το ήξερε πριν απεμπλακεί από τα ταχύπλοα και επιλέξει να μπει στην αγορά των συμβατικών που κατά κύριο λόγο δουλευουν 10 μήνες τον χρόνο;

Είχε τα ηνία της γραμμής και άφησε τον Ηλιοπουλο να εξελιχθεί φτάνοντας στο σημειο να την εξαγοράσει εν μέρει. Η γραμμή δεν σηκώνει 2 πλοία τον χειμώνα αυτό είναι γνωστό. Φρόντισε λοιπόν να γίνεις ο πρωταγωνιστής ή έστω να κανεις πιο εξυπνο προγραμματισμό δρομολογίων. Η απουσια της Σαντορίνης από τον Σεπτέμβριο και μετά ήταν μεγάλο φάουλ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
8 minutes ago, MILTIADIS said:

Στην αγονη του Λαυριου το πλοιο συμφωνα με το παρακατω μεχρι να διεξαχθει ο διαγωνισμος.

https://www.limnosfm100.gr/limnos/item/69911-nea-ekseliksi-to-ploio-anemos-sti-grammi-tou-lavriou.html

 

On 11/10/2023 at 6:45 PM, proud_ionian said:

Χριστουγεννιάτικη αρπαχτή μυρίζει.

Ούτε τα Φώτα δεν περίμεναν 

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως αν συνεχίσει έτσι η εταιρεία θα το χάσει το παιχνίδι.Το τελευταίο μεγάλο διάστημα δεν ακούγονται και τα καλύτερα από τους νησιώτες,για να μην παρεξηγηθεί αυτό που λέω αυτά που ακούγονται δεν αφορούν το πλοίο η το πλήρωμα αλλά την εταιρεία,ότι μια σταματάει το πλοίο μια το ξεκινάει ότι δεν πιάνει όλα τα νησιά της γραμμής κτλπ.

Τα παλιότερα χρόνια που η γραμμή είχε μικρότερη κινητικότητα την εξυπηρετούσαν 2 πλοία, απλά τους 1-2 μήνες το χειμώνα που είναι με μικρότερη κινητικότητα έδενε το ένα για την ακινησία του και ταξίδευε το άλλο και αντίστροφα,και το καλοκαίρι δούλευαν και τα 2 φουλ αλλά έπιαναν όλα τα νησιά.Τωρα όμως είναι μόνο το Διονύσιος Σολωμός χειμώνα καλοκαίρι(το καλοκαίρι δεν επαρκεί υπάρχουν και θέματα τροφοδοσίας στα νησιά) και το χειμώνα τις περισσότερες φορές το πλοίο είναι γεμάτο.Νομιζω πώς πρέπει να τα δουν αυτά γιατί αν συνεχίσουν έτσι δεν θα πάει καλά, γιατί ο κόσμος το βλέπει και σωστά(κατά την γνώμη μου)ότι ναι έχουμε παράπονα από την ζαντε αλλά αυτοί τουλάχιστον είναι εδώ χειμώνα καλοκαίρι οι άλλοι είναι για την αρπαχτη 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πάντως αρκετές κινήσεις της εταιρείας είναι αδικαιολογητες και μπορεί να κοστίσουν, για τώρα τουλάχιστον. 

Από την επιλογή του πλοίου μέχρι το σήμερα η εταιρεία χάνει την εμπιστοσύνη από τους νησιώτες, που αν μη τι άλλο τον χειμώνα σε αυτούς θα στηρίζεται. Ενώ είχε κίνηση και θα μπορούσε να χτίσει ακόμα γερη πελατεία κόβει ξαφνικά την Ιο-Σαντορινη. Μετά αφοσιώνεται στα 3 νησιά των Δυτικών και αποχωρεί μέχρι τα Χριστούγεννα. Και εκεί που υπάρχει συνεννόηση και ικανοποίηση για μοιρασμένα δρομολογια την κάνει για Λήμνο. 

Όταν έχεις ανταγωνισμό και ειδικά σε μια γραμμή που δύσκολα σηκώνει 2 πλοία όλο το χειμώνα, πρέπει να εμπνέεις εμπιστοσύνη και σταθερότητα. Άμα έρχεσαι και φεύγεις (που λέει και το ασμα) δύσκολο να καθιερωθεις, πόσο μάλλον όταν ο ανταγωνιστής είναι σταθερός όλον τον χρόνο. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...