Jump to content
Shipfriends

Οικονομικές καταστάσεις εταιριών


Recommended Posts

  • Replies 605
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μετά και το σημερινό σοκ της ΑΝΕΚ και με δεδομένη την οικονομική κατάσταση που ζούμε, παρατηρώντας και τα οικονομικά των β΄κατηγορίας εταιρειών, βλέπουμε ότι οι περισσότερες είναι προς θάνατον! Και όσες ζουν, ζουν λόγω κεκτημένης ταχύτητας.

ΑΝΕΝ,ΑΝΕΣ,ΑΝΕΘ,ΑΝΕΚΑΛΥΜΝΟΥ,ΑΝΕΖ (ήδη νεκρή). Και αν μεν για τις μεγάλες λέμε ότι φταίει η <<κρίση>> και ο ανελέητος ανταγωνισμός τους, για τις άλλες αποδεικνύεται ότι κύριος υπεύθυνος είναι ή μάλλον ήταν, η κακοδιοίκησή τους που οφειλόταν στην ασχετοσύνη και την αρπαγή των διοικούντων.

Κρίμα για τους μετόχους τους και για τα νησιά μας!

Σαν την καημένη την Ελλάδα και αυτές.

Link to comment
Share on other sites

οι εταιρειες πληρωνουν το ακριβο πετρελαιο, λανθασμενες επενδυτικες επιλογες και εναν κλεφτοπολεμο εφηβικου χαρακτηρα χωρις νοημα και χωρις τελος.

οι επιβαρυνσεις στα εισητηρια δεν ειναι η αιτια του προβληματος. αν εχεις καρκινο, η πρωτη προτεραιοτητα δεν ειναι να σου βγαλουν τους καλους απο τα ποδια.

Link to comment
Share on other sites

Όμως proud θα συμφωνείς μαζί μου πως οι επιβαρύνσεις στα εισιτήρια είναι μία από τις κύριες αιτίες της πτώσης της κίνησης τα τελευταία 2 χρόνια από και προς τα νησιά. Πτώση που με τη σειρά της σχετίζεται με την κακή οικονομική κατάσταση των εταιριών σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

η κυρια αιτια της πτωσης της κινησης ειναι οτι βαρεσαμε φαλιμεντο και ο κοσμος δεν εχει μια. η κυρια αιτια που οι ετιαρειες ειναι ετοιμοθανατες ειναι οι λανθασμενες επενδυτικες επιλογες και τιμολογιακες πολιτικες

οι πλοιοκτητες ζητουν μειωση των επιβαρυνσεων για να κανουν αυξηση των ναυλων και να μη φανει στον κοσμο. ζητουν με αλλα λογια να εισπρατουν αυτοι λεμβουχικα, αχθοφορικα και μερος το ΦΠΑ.

Edited by proud_ionian
μια με "ι"
Link to comment
Share on other sites

Μα τι είναι αυτά που λέμε τώρα? Σε λίγο θα βγάλουμε ότι τα αχθοφορικά φταίνε και για το χρέος της Ελλάδας....και για την πτώση της Κωνσταντινούπολης. Αυτή την καραμέλα την πιπιλίζουν οι εφοπλιστές για να καλύψουν τα δικά τους λάθη και αδιέξοδα.

Και έστω κόπηκαν όλες οι κρατήσεις ακόμα και ο ΦΠΑ (λέμε τώρα). Πιστεύει κανένας ότι θα μειωθούν ισόποσα τα εισιτήρια? Και πες ότι μειώθηκαν ισόποσα...την άλλη μέρα πιστεύει κανείς ότι 10 εκατομύρια Ελλήνων θα ξεχυθούν για διακοπές στα νησιά? Δηλαδή με 50 ευρώ δεν ταξιδεύουν, αλλά όταν θα πάει στα 40 θα ταξιδεύουν αδιάκοπα? Δεν βλέπετε γύρω σας ότι κλείνουν τυροπιτάδικα γιατί υπάρχει πολύς κόσμος που σκέφτεται να δώσει 1,5 ευρώ για μια τυρόπιτα?

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τους φίλους proud_ionian και Νηρέα. Η παρούσα οικονομική κατάσταση των εταιρειών οφείλεται κατά κύριο λόγο στην πτώση της ζήτησης και αυτή στην οικονομική κρίση που περνά η Ελλάδα.

Και τα λεμβουχικά-αχθοφορικά-ΝΑΤ-ΦΠΑ κ.ά. να κοπούν/μειωθούν δε βλέπω να οφελείται ο πελάτης/ταξιδιώτης. Ο οποίος πελάτη/ταξιδιώτης και πάλι θα το σκεφτεί να ταξιδέψει γιατί τον καίνε άλλα πιο επείγοντα.

Το ίδιο βέβαια αφορά και τις μεταφορικές με τα φορτηγά/νταλίκες τους. Ο τζίρος πέφτει, οι πωλήσεις πέφουν οπότε τι να κάνουν τα φορτηγά, να πηγαινοέρχονται άδεια μπας και γεμίσουν τα γκαράζ των εταιρειών?

Link to comment
Share on other sites

η κυρια αιτια που οι ετιαρειες ειναι ετοιμοθανατες ειναι οι λανθασμενες επενδυτικες επιλογες και τιμολογιακες πολιτικες

Αφού συμφωνήσω απολύτως, στις κυριότερες αιτίες θα προσέθετα και την ιλιγγιώδη αύξηση της τιμής των καυσίμων.

Link to comment
Share on other sites

Μια και ο λόγος για τα καύσιμα και τις αυξημένες τιμές τους, αξίζει να βάλουμε το θέμα σε αριθμούς για να αρχίσουμε να έχουμε μια ιδέα για τα μεγέθη. Από έναν γνωστό μεσίτη καυσίμων του Πειραιά, ενδεικτικές τιμές της περασμένης Παρασκευής για τον Πειραιά.

IFO 380cst(αυτό που καίνε τα bulkcarriers δηλαδή) είναι στα 652 δολλάρια ο τόνος.

IFO 180cst(αυτό που καίνε τα ferries δηλαδή) είναι στα 687 δολλάρια ο τόνος.

Και το Marine Gasoil(MGO) που καίνει -αν δεν κάνω λάθος- τα ταχύπλοα είναι στα 1019 δολλάρια ο τόνος.

Ακόμα κι αν δεχτούμε πως οι ακτοπλοικές εταιρείες αγοράζουν σε πιο καλές τιμές λόγω των ποσοτήτων που κλείνουν, καταλαβαίνει κανείς πως σε αυτά τα μεγέθη δεν κάνει καμιά τεράστια διαφορά από τη στιγμή που οι τιμές είναι απλά στο Θεό.

Link to comment
Share on other sites

Χρήσιμες πληροφορίες αλλά...

επειδη εχω την εντυπωση οτι το ναυτιλιακο πετρελαιο ειναι tax free, μπορει να μας διαφωτισει καποιος;

οι διεθνεις τιμες εχουν μεινει ιδιες:rolleyes: και αυξανονται στην ελλαδα μονο:ph34r: λογω φορολογιας;

χρήσιμο θα ήταν να απαντηθεί το παραπάνω ερώτημα πρώτα, αλλά και ακόμα καλύτερα να είχαμε την πορεία της τιμής του ναυτιλιακού πετρελαίου τα τελευταία πέντε χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Θεαματική αλλαγή στα οικονομικά αποτελέσματα της ΑΝΕΚ, ένεκα των ναυλώσεων πλοίων της για την εκκένωση ξένων ανθρώπων από τη Λιβύη. Το Νήσος Ρόδος και το Εξπρές Σαντορίνη, οι φήμες θέλουν να ταξίδεψαν για λογαριασμό της ΑΝΕΚ στη Λιβύη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Οικονομικα αποτελέσματα α τριμήνου 2011 Attica Group:

http://www.attica-group.com/pdf3/30.05.11%20ATTICA%20GROUP%20Q1%202011%20RESULTS_gr.pdf

Αρκετά καλα εαν κρίνουμε όλους τους παράγοντες που επεξηγεί δηλαδή:

Α)Μή εκτέλεση δρομολογίων απο Ραφήνα

Β)Δεν εχει συμπεριληφθεί του Πάσχα στο α τρίμηνο ενω πέρσι είχε συμπεριληφθεί

Γ)Αύξηση τιμων καυσίμων

Link to comment
Share on other sites

Οικονομικα αποτελέσματα α τριμήνου 2011 Attica Group:

http://www.attica-group.com/pdf3/30.05.11%20ATTICA%20GROUP%20Q1%202011%20RESULTS_gr.pdf

Αρκετά καλα εαν κρίνουμε όλους τους παράγοντες που επεξηγεί δηλαδή:

Α)Μή εκτέλεση δρομολογίων απο Ραφήνα

Β)Δεν εχει συμπεριληφθεί του Πάσχα στο α τρίμηνο ενω πέρσι είχε συμπεριληφθεί

Γ)Αύξηση τιμων καυσίμων

Δεν ξέρω τι εννοείς λέγοντας “αρκετά καλά”, αλλά οι πληρότητες μειώθηκαν σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες και οι λειτουργικές ζημιές (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 60% (-16,2 εκ. vs -10,0 εκ).

Η μείωση δε των δρομολογίων που αναφέρεις (που δεν έγινε μόνο στη Ραφήνα), τη χειμερινή περίοδο λειτουργεί θετικά στα αποτελέσματα των εταιρειών του κλάδου, ιδιαίτερα με αυτές τις τιμές των καυσίμων.

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με τα αποτελέσματα τις ΑΤΤΙΚΑ είναι λιγο δύσκολο να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα κατά πόσο έχει πάει χειρότερα από πέρσυ ή καλύτερα. Στα φετινά ΔΕΝ συμπεριλαμβάνεται το Πάσχα που είχε συμπεριληφθεί σε αυτά του 2010. Οπότε κάθε σύγκριση είναι σχετική..Αυτό ισχύει τουλάχιστον για τις Κυκλάδες (που το Πάσχα φέτος είχαν μεγάλη άνοδο στην κίνηση).

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο ισχύει για όλες τις εταιρείες του κλάδου, δεν αποτελεί εξαίρεση η Attica. Οφείλεται στο γεγονός πως το Πάσχα πέρσι ήταν 3 βδομάδες νωρίτερα.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Ζημίες ζημίες ζημίες....με φυσικά τη ΝΕΛ προεξάρχουσα, η οποία αν και αύξησε τις πωλήσεις της κατά 100% το πρώτο τρίμηνο, εδειξε και γενναίως αντιστοιχη αύξηση των ζημιών, άρα μάλλον θα πρέπει να αναπροσαρμόσει τη στρατηγική της καθως η συγκεκριμένη μάλλον δεν της βγαίνει... <_<

Link to comment
Share on other sites

Μην πιστεύεις και πολύ τι γράφονται. Μια εταιρεία με μόνιμες ζημιές ή κλείνει ή μας δουλεύει. Δεν μιλώ για συγκεκριμένη εταιρεία. Γενικά μιλάω.

Edited by panthiras1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στο ίδιο μήκος κύματος με την Attica και την ΑΝΕΚ φαίνεται να εκπέμπουν και οι Μινωικές μιας και παρά τις καλές πληρότητες, ακόμα και τα δρομολόγια εσωτερικού είναι ζημιογόνα. Οπότε αρχίζει και γίνεται ολοένα και πιο φανερό πως μετά το καλοκαίρι θα έχουμε κι άλλες εξελίξεις. Περισσότερες λεπτομέρειες εδώ.

Όλα τα δρομολόγια του εσωτερικού αλλά και του εξωτερικού είναι ζημιογόνα, ανικανότητα ή ψέμα? Νέα πρόταση/δικαιολογία δημιουργίας μονοπωλίου, να εκλογικευτεί ο ανταγωνισμός. Για πόσο κορόιδα μας περνάνε? Μετά την Ολυμπιακή και την Αιγαίου που και καλά δεν είναι η ίδια εταιρία αλλά έχουν μοιράσει τα μερίδιά τους, σφάζουν στο γονάτο με τις τιμές τους, τώρα θέλουν να κάνουν τα ίδια και στην ακτοπλοοία. "Να εκλογικευτεί ο ανταγωνισμός" μας έλεγε Βγενόπουλος και Βασιλάκης και τα βλέπουμε τα χάλια μας, να μου λείπει το βύσσινο! :angry:

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Τα αποτελέσματα είναι ζημιογόνα και αυτό είναι δεδομένο. Σε αυτό έπαιξε μεγάλο βαθμό ο οξύτατος ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών που ξεκίνησε από την Attica. Πολλούς μήνες πριν, μέσα από τις σελίδες του forum είχαμε προβλέψει πως το πάρτι των επιβατών θα τελειώσει καθώς οι τιμές ήταν κάτω του κόστους.

Παρόλα αυτά, θεωρώ πως η σημερινή κατάσταση στις γραμμές της Κρήτης είναι πολύ ικανοποιητική. Σε σχέση με την κατάσταση πριν από 3 χρόνια (προ ανταγωνισμού), έχουν προστεθεί 3 πολύ αξιόλογα πλοία, έχουν αποσυρθεί 3 μεγαλύτερης ηλικίας και οι τιμές είναι σε πολύ λογικά επίπεδα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...