Jump to content
Shipfriends

Οικονομικές καταστάσεις εταιριών


Recommended Posts

Attica Group: Αποτελέσματα α’ εξαμήνου

Ο όμιλος παρουσίασε μείωση εσόδων κατά 10% (126 εκ. vs 140,4) και επιδείνωση των λειτουργικών αποτελεσμάτων EBITDA κατά 20,8 εκ (-7,3 vs 13,6) σχεδόν αποκλειστικά λόγω της ακτοπλοΐας. Το μεταφορικό έργο στην Αδριατική παρουσίασε τις παρακάτω μεταβολές: Επιβάτες -8%, Οχήματα +2,7%, Φορτηγά -10,5% με 20,9% μείωση δρομολογίων (λόγω της πώλησης και μεταδρομολόγησης πλοίων), ενώ στην εσωτερική αγορά: επιβάτες -2,2, οχήματα -2,8 , φορτηγά +9% με αύξηση δρομολογίων κατά 9% (λόγω των δύο νέων δρομολογίων της Κρήτης).

Οι τελικές ζημιές του Ομίλου διαμορφώθηκαν σε 32 εκ. από 11,4 την περσινη περίοδο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 605
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Γι αυτο το λεω ολες οι εταιρειες εχουν ζημιες και δεν ξερω ποσο μπορει να αντεξουν βεβαια δεν ξερω οι οικογενειακες τι κανουν ΒΕΝΤΟΥΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗΣ κλπ γιατι πιστευω οτι με την κριση που υπαρχει τωρα οσο πιο μικρο λειτουργικο κοστος και ευρος εργασιων εχει μια εταιρεια τοσο λιγοτερες ζημιες θα εχει

Link to comment
Share on other sites

Μινωικές Γραμμές: Αποτελέσματα α’ εξαμήνου

Μείωση των εσόδων κατά 6,4% (70,6 εκ. vs 75.6), η οποία προήλθε σχεδόν αποκλειστικά από τη γραμμή του Ηρακλείου στην οποία η μείωση του κύκλου εργασιών ήταν 16,4% (20,7 εκ. vs 24,8). Τα λειτουργικά αποτελέσματα (EBITDA) επιδεινώθηκαν κατά 15,4 εκ. (-11,3 εκ. vs 4,1) και είναι χαρακτηριστικό πως πλέον ακόμα και η γραμμή του Ηρακλείου (η γραμμή με το μεγαλύτερο μεταφορικό έργο στην ελληνική ακτοπλοΐα), δεν βγάζει ούτε τα έξοδα της. Αυτό ισχύει και για τους 3 παίκτες, απλά αποδεικνύεται μόνο στις Μινωικές καθώς στην ανάλυση των αποτελεσμάτων τους, ο τομέας της ακτοπλοΐας αφορά αποκλειστικά τη συγκεκριμένη γραμμή.

Οι τελικές ζημιές της εταιρείας διαμορφώθηκαν σε 21,8 εκ. από 9,3 την περσινή περίοδο.

Link to comment
Share on other sites

ANEK: Αποτελέσματα α' εξαμήνου

Η ΑΝΕΚ κατάφερε να αυξήσει οριακά τον κύκλο εργασιών της (102,5 εκ. vs 101,5), γεγονός που οφείλεται στην αύξηση των εσόδων της από την Αδριατική (11%), καθώς στην ακτοπλοΐα είχε μείωση (-7%).

Παρόλα αυτά όμως σε επίπεδο EBITDA είχε απώλειες 13,7 εκ. (-15 εκ vs -1,3), που προήλθαν κυρίως από την ακτοπλοΐα, με αποτέλεσμα το καθαρό αποτέλεσμα να διαμορφωθεί σε -28,9 εκ. από -16,4 την αντίστοιχη περίοδο του 2009.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

συμφωνα με το πρωτο θεμα, οι ακτοπλοοι (της αδριατικης επι το πλειστον), ζητησαν απο τον διαμαντιδη οτι δινει και η ιταλια στο δευτερο νηολογιο (λεγε με cruise), για να αντεξουν τον ανταγωνισμο

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

συμφωνα με το euro2day ΝΕΛ και ANEK/Sea Star, περιλαμβανονται στο top 9 των εισηγμενων που πρεπει αμεσα να προβουν σε αναδιαρθωση χρεων, γιατι ασφυκτυουν.

ΝΕΛ: Περιμένοντας τον… απόπλου της αύξησης

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου από το 2009 βρίσκεται σε συζητήσεις για τις τράπεζες για την αναδιάρθρωση του δανεισμού της, χωρίς όμως μέχρι σήμερα να έχει υπάρξει σχετική συμφωνία.

Τα δάνεια της εισηγμένης στις 30 Ιουνίου ανέρχονταν στα 163,3 εκατ. ευρώ με ίδια κεφάλαια 6,5 εκατ. ευρώ και ζημιογόνα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων. Η απόφαση που έλαβε το σώμα των μετόχων της στην τακτική γενική συνέλευση για αύξηση έως και 97,9 εκατ. ευρώ δεν έχει ακόμη δρομολογηθεί αν και έχουν περάσει ήδη τρεις μήνες.

Ποσό ως 60 εκατ. ευρώ από την επιδιωκόμενη αύξηση κεφαλαίου θα κατευθυνθεί, σύμφωνα με την έκθεση της διοίκησης της ΝΕΛ, στην εξόφληση δανείων. Μέχρι τότε η Millennium Bank, που έχει δώσει και τα υψηλότερα δάνεια στην ακτοπλοϊκή εταιρία, θα κάθεται σε αναμμένα κάρβουνα.

ΑΝΕΚ - SEA STAR: Ανάσα από την πώληση του 19,9% της Sea Star

Με συνολικό δανεισμό 299,6 εκατ. ευρώ στις 30 Ιουνίου του 2010, ταμείο μόλις 5,7 εκατ. ευρώ και ζημίες προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων 15 εκατ. ευρώ η ΑΝΕΚ περνά, όπως και οι άλλες μεγάλες εταιρίες του κλάδου, δύσκολες ώρες, εξαιτίας του οξύ ανταγωνισμού στις γραμμές της Αδριατικής και του Αιγαίου.

Η απόφαση της Attica Group να μπει "σφήνα" στην ΑΝΕΚ και στις Μινωικές στα δρομολόγια Πειραιάς - Χανιά - Πειραιάς και Πειραιάς - Ηράκλειο - Πειραιάς είχε ως αποτέλεσμα να ξεκινήσει πόλεμος προσφορών των τριών εταιριών προς τις μεταφορικές και τους κατόχους Δ.Χ. φορτηγών.

Οι απαιτήσεις της ΑΝΕΚ από πελάτες εκτινάχθηκαν στα 90 εκατ. ευρώ στο τέλος Ιουνίου από 73,8 εκατ. ευρώ στις 31/12/2009, στερώντας πολύτιμη ρευστότητα από τα ταμεία της.

Προκειμένου να πληρώσει τη δόση του Νοεμβρίου 2010 για την HSW, η ΑΝΕΚ προχωρά σε αύξηση ως 25,2 εκατ. ευρώ. Αν σε αυτήν υπάρξουν αδιάθετες μετοχές, θα καλυφθούν, σύμφωνα με πληροφορίες, από γνωστό εφοπλιστή.

Σημειώνεται ότι η Πειραιώς τους τελευταίους μήνες μετοχοποίησε κατ' ουσίαν μέρος των δανείων που είχε χορηγήσει στη Sea Star, μεγαλομέτοχο της ΑΝΕΚ με 32,5%, αποκτώντας το 19,9% της Hellenic Sea Ways.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Επειδή γίνεται συνεχώς αναφορά στα πόσα φορτηγά παίρνει το κάθε πλοίο, που είναι οι αιμοδότες του χειμώνα κλπ, θυμήθηκα ένα σχετικό δημοσίευμα που είδα τις προάλλες. Καλά τα φορτηγά, αλλά ίσως να είναι καλύτερα τα ΙΧ και και η κατανάλωση στα μπαρ όπου δεν πληρώνεις με μεταχρονολογημένες επιταγές.

Του Δημήτρη Κοντογιάννη

Τεφτέρι, νταλίκες και ακτοπλοϊκές!

Τον προβληματισμό τους για την πορεία του ακτοπλοϊκού κλάδου εκφράζουν οι επαΐοντες, παρά το γεγονός ότι οι μεγάλες εταιρείες έχουν τακτοποιήσει τα τραπεζικά τους χρέη.

Εκτός από τον «νεκρό που περπατά», όπως χαρακτηρίζεται μια γνωστή εταιρεία, οι υπόλοιπες φαίνεται να τα φέρνουν βόλτα, χωρίς όμως να πείθουν αρκετούς αναλυτές και τραπεζίτες.

Από τη μια πλευρά, η πτώση της κίνησης στα πλοία λόγω της οικονομικής κρίσης και η άνοδος της τιμής των καυσίμων και, από την άλλη, η ένταση του ανταγωνισμού σε δημοφιλείς γραμμές και τα μεγάλα δάνεια που έχουν προβληματίζουν πολλούς. Επιπλέον, η πώληση κάποιων πλοίων που θα μπορούσε να ενισχύσει τη ρευστότητά τους δεν είναι εύκολη υπόθεση. Ομως, μια νέα παράμετρος φαίνεται να επηρεάζει την εξίσωση των οικονομικών τους.

Οι απαιτήσεις που έχουν οι εταιρείες έναντι των νταλικέρηδων και άλλων που πληρώνουν με επιταγές. Σύμφωνα με πληροφορίες από τραπεζικές πηγές -που δεν έχουν διασταυρωθεί- υπάρχει εταιρεία που έχει επιταγές φορτηγατζήδων στα χέρια της, των οποίων η αξία φτάνει ή και ξεπερνά τον ετήσιο τζίρο της. Φαίνεται λοιπόν ότι η πολιτική της μακροχρόνιας πίστωσης μέσω μεταχρονολογημένων επιταγών κάνει θραύση σε κάποιες τουλάχιστον ακτοπλοϊκές εταιρείες. Πάντως, στέλεχος ομίλου στον οποίο ανήκει μεγάλη ακτοπλοϊκή εταιρεία αρνήθηκε ότι η δική του έχει τέτοιο πρόβλημα. Αργά ή γρήγορα πάντως η αλήθεια θα λάμψει.

http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=23/10/2010&s=e3hghseis--pare3hghseis&c=oikonomia

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ANEK: Αποτελέσματα εννεαμήνου 2010

Το χορό (του Ζαλόγγου) των αποτελεσμάτων εννεάμηνου άνοιξε η ΑΝΕΚ με τον κύκλο εργασιών να σημειώνει μικρή μείωση κατά 3,1% (214,6 vs 221,4), τα αποτελέσματα EBITDA να υποχωρούν κατά 25,5 εκ (7,3 vs 32,8) και το καθαρό αποτέλεσμα της περιόδου να διαμορφώνεται σε ζημιές 15,6 εκ. από κέρδη 9,9 το 2009.

Link to comment
Share on other sites

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Attica Group ανακοινώνει τα αποτελέσματα του εννεαμήνου 2010 τα οποία παρουσιάζουν ενοποιημένες Πωλήσεις Ευρώ 221,24 εκατ. (Ευρώ 246,27 εκατ. το εννεάμηνο 2009) και Ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) Ευρώ 10,68 εκατ. (Ευρώ 39,26 εκατ.). Τα ενοποιημένα αποτελέσματα της Attica Group, παρουσιάζουν Ζημίες μετά από Φόρους Ευρώ 23,63 εκατ. οι οποίες περιλαμβάνουν έκτακτη εισφορά φόρου Ευρώ 2,8 εκατ.

Link to comment
Share on other sites

η πωληση του sfV περασε στο 2010 αν δεν κανω λαθος. αρα ειναι πιο μαυρα απο οσο φαινονται.

αληθεια τελικα στον ομιλο ανεκ τι περικλειεται; ΑΝΕΚ, HSW και Αιγαιον Πελαγος;

Link to comment
Share on other sites

Στα αποτελέσματα της ΑΝΕΚ, στον ομιλο περιλαμβάνονται οι εξής θυγατρικές εταιρείες:

1) ΛΑΝΕ

2) Εταιρεία Ανάπτυξης Επαρχίας Αποκάρωνα (ΕΤΑΝΑΠ)

3) Λευκά Όρη ΑΒΕΕ

4) ΑΝΕΚ Τουριστική –Ξενοδοχειακή Συμμέτοχων Ανώνυμη Εταιρεία

5) ΤΙ. ΣΙ ΣΕΙΛΙΝΚ Ναυτική Εταιρεία

6) Αιγαίον Πέλαγος Θαλάσσιες Γραμμές Ναυτική Εταιρεία

7) ANEK LINES ΙΤΑΛΙΑ Srl

Link to comment
Share on other sites

η πωληση του sfV περασε στο 2010 αν δεν κανω λαθος. αρα ειναι πιο μαυρα απο οσο φαινονται.

Και εγώ νόμιζα ότι το πόσο της πώλησης του Superfast V θα ήταν στα οικονομικά αποτελέσματα του 2010, αλλά έχουν συμπεριληφθεί στα αποτελέσματα της χρήσης 2009

Ο Όμιλος στις 16/02/2010 επώλησε το επιβατηγό – οχηματαγωγό πλοίο SUPERFAST V στην εταιρεία Bretagne Angleterre Irlande of Roscoff έναντι του ποσού € 81.500 χιλ. Η λογιστική ζημία από την πώληση ανήλθε σε € 3.533 χιλ. περίπου, η οποία έχει συμπεριληφθεί στα αποτελέσματα της χρήσης 2009, ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα ενισχύθηκαν κατά € 38,8 εκατ.
Link to comment
Share on other sites

Minoan Lines: Αποτελέσματα εννιαμήνου 2010

Στο κόκκινο και τα αποτελέσματα των Μινωικών Γραμμών. Στα αξιοσημείωτα είναι το γεγονός πως ακόμα και στο εννεάμηνο, την καλύτερη περίοδο για τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, οι Μινωικές παρουσιάζουν αρνητικό EBITDA, δηλαδή τα έσοδα τους δεν ήταν ικανά για να καλύψουν ούτε καν τα λειτουργικά τους έξοδα.

Link to comment
Share on other sites

NEL Lines: Αποτελέσματα εννιαμήνου 2010

Κατά το γ. τρίμηνο του 2010 οι πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε 20.119 χιλ ευρώ έναντι πωλήσεων 15.013 χιλ ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο και συγκριτικά αυξήθηκαν κατά 34,01% το δε αντίστοιχο λειτουργικό μικτό αποτέλεσμα διαμορφώθηκε σε ζημία € 1.088 χιλ. έναντι κερδών € 3.582 χιλ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σημαντική αρνητική επίδραση στα έσοδα του Ομίλου είχαν:

-Η πρωτοφανής οικονομική ύφεση στην Ελλάδα.

-Η σημαντική αύξηση του κόστους των καυσίμων (+40,0%).

-Ο αυξανόμενος ανταγωνισμός τιμών.

-H κατά δήλωση του ΟΛΠ ΑΕ αδυναμία καθορισμού λιμένα αναχώρησης για τα μισθωμένα πλοία RO-RO ΙΠΠΟΤΗΣ και RO-RO COLOSSUS με αποτέλεσμα να επιβαρυνθεί η εκμετάλλευση τους με σημαντικά έξοδα χωρίς να υπάρχουν τα αντίστοιχα έσοδα.

-Η πολυήμερη απεργία των ιδιοκτητών φορτηγών οχημάτων είχε σαν αποτέλεσμα την σημαντική υστέρηση εσόδων από την διακίνηση φορτηγών που αποτελεί σημαντική πηγή εσόδων του Ομίλου.

Τα αποτελέσματα (ζημίες) μετά από φόρους του γ τριμήνου ανήλθαν σε ζημία ποσού € 6.969 χιλ έναντι ζημίας ποσού € 4.022 χιλ το αντίστοιχο τρίμηνο της προηγούμενης χρήσης.

Οι πωλήσεις του Ομίλου του εννεαμήνου του 2010 ανήλθαν σε 41.014 χιλ. ευρώ έναντι πωλήσεων 30.573 χιλ ευρώ στην αντίστοιχη προηγούμενη περίοδο του 2009 και συγκριτικά εμφανίζονται αυξημένες κατά 34,15 %, το δε αντίστοιχο λειτουργικό μικτό αποτέλεσμα διαμορφώθηκε σε ζημία € 3.516 χιλ. έναντι κερδών € 5.465 χιλ., .Η επιβάρυνση του μικτού αποτελέσματος οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση των τιμών των καυσίμων σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Τα αποτελέσματα (ζημίες) μετά από φόρους του εννεαμήνου του 2010 ανήλθαν σε ζημία ποσού € 20.173 χιλ έναντι ζημίας ποσού € 11.085 χιλ την αντίστοιχη προηγούμενη περίοδο του έτους 2009.

Link to comment
Share on other sites

Μισθωμένος ο Κολοσσός? Αφού η ΝΕΛ είναι ο πλοιοκτήτης όπως προέκυψε κι από το τελευταίο ατύχημα...? Αναμένουμε τα αποτελέσματα ολοκλήρου του έτους από όλες τις εταιρείες για πιο αναλυτικά σχόλια.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα ΤΑ ΝΕΑ έχουν ένα αρκετά ενδιαφέρον άρθρο για την κατάσταση στην ακτοπλοϊα. Μιλάει για τις ζημιές, για εμφύλιο των ακτοπλοόων και για τα λεφτά που πρέπει να δώσει η ΑΝΕΚ στον Grimaldi μέχρι τέλους του χρόνου. Κλίμα πολεμικό εν μέσω καταστροφικών οικονομικών αποτελεσμάτων. Από το άρθρο ξεχώρισα ιδιαίτερα το παρακάτω απόσπασμα:

[...]Ασχέτως από το επίπεδο των προσωπικών σχέσεων που μπορεί να υπάρχουν ανάμεσα στον Ανδρέα Βγενόπουλο και το αφεντικό του επιχειρηματικού σχήματος ΑΝΕΚ- Ηellenic Seaways- Seastar Γιάννη Σήφη Βαρδινογιάννη, είναι βέβαιο ότι οι δύο όμιλοι έχουν εγκλωβιστεί αναγκαστικά σε πολιτικές που συνοψίζονται στη φράση «ο θάνατός σου, η ζωή μου».

[...]Οπως επισημαίνει χαρακτηριστικά κορυφαίος μάνατζερ της ελληνικής ακτοπλοϊκής αγοράς, «οι επιλογές που έχουμε μπροστά μας είναι μόνο δύο.

Είτε να συνεχίσουμε τον μεταξύ μας πόλεμο ναύλων που έχει ξεσπάσει εδώ και καιρό και όποιος αντέξει, είτε να οδηγηθούμε σε νέες συγκλίσεις, συγχωνεύσεις και εξαγορές ή άλλες μορφές συνεργασίας».

Προς το παρόν, πάντως, επισημαίνει το ίδιο στέλεχος, οι επιθυμητές συγκλίσεις δεν φαίνονται στον ορίζοντα και, κατά συνέπεια, θα συνεχιστεί η πολιτική του σκληρού ανταγωνισμού με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα οικονομικά αποτελέσματα των ακτοπλοϊκών εταιρειών.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
...Το παράδειγμα που ανέφερε ο Georgios δεν έχει καμία ομοιότητα/εφαρμογή με την περίπτωση της HSW αφού στη δεύτερη, τη διοίκηση την ασκούν οι ιδιοκτήτες, κάτι που δεν συνέβαινε στην πολυεθνική...

Ανέφερα το ανωτέρω παράδειγμα, όχι επειδή αναγκαστικά μπορεί να εφαρμοσθεί στην περίπτωση της HSW (όπου όπως προείπα δεν έχω πληροφόρηση, ούτε γνώση, ούτε θέση, ούτε αντίθεση), αλλά επειδή εκ των υστέρων είθισται να εμφανίζονται μετά Χριστόν Προφήτες. Το αιτούμενο είναι όταν υφίστανται παρόμοια ζητήματα, εφόσον υφίστανται, να εγείρονται ενστάσεις, αντιρρήσεις και διαφωνίες εγκαίρως και με τεκμήρια, εκεί όπου θεσμικά προβλέπεται. Μετά δεν έχει κανένα νόημα, παρά μόνο εκείνο της τιμωρίας, ενώ τα λεφτά θα έχουν πετάξει γι' αλλού.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Μείωση σε επιβάτες και εμπορεύματα, καταγράφει η Ελληνικά Στατιστική Αρχή, που έδωσε συγκριτικά στοιχεία για το Β ́ τρίμηνο 2010 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο το 2009, που έδωσε συγκριτικά στοιχεία για το Β ́ τρίμηνο 2010 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο το 2009, οπότε τα οικονομικά αποτελέσματα των εταιρειών θα κτυπήσουν κόκκινα!!!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ο Α. Βγενόπουλος/MIG πήρε πολλά επιχειρηματικά ρίσκα, από το γάλα του €1 μέχρι τα ειστήρια των €19, αλλά βρίσκεται σε δυσχερή θέση σε αυτήν την δύσκολη επιχειρηματική συγκυρία. Η ανατροπή της συμφωνίας Aegean-OA από την Κομισσιόν ήταν πολύ αρνητική εξέλιξη που επηρεάζει όλον τον Όμιλο που τέλος πάντων είχε και πριν προβλήματα και "πούλαγε" (Κορασίδης, Chipita, Παναθηναϊκός κλπ).

δυστυχως το προβλημα ειναι πολυ μεγαλυτερο και ξεπερνα τους δυο ακτοπλοϊκους ομιλους. ο οικονομικος τυπος τον τελευταιο καιρο, μιλα για νεα γενια προβληματικων και δεν εχει αδικο. τεραστια εκθεση σε δανεισμο, δραματικη πτωση του τζιρου και απο εκει και περα, οτι κουβαλα πανω του ο καθενας: αλλος εκανε κοινωνικη πολιτικη, αποβλεπωντας σε ενδεχομενη πολιτικη καριερα (το γαλα του 1 ευρω), αλλοι αγορασαν ακριβα τον ανταγωνιστη τους (η ΑΝΕΚ τη HSW για να τη βγαλει απο τα χανια) και ο καθενας κοιταγε να χαλασει το φαγητο του αλλουνου (19 ευρω το ηρακλειο η MIG, 17 η ΑΝΕΚ στην ancona τον προηγουμενο μηνα). δεν εχουμε δει τπτ ακομη. ο πατος ειναι πολυ μακρυα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Ενόψει των πιο πάνω, και του αναμενόμενου αποτελέσματος των διαπραγματεύσεων μεταξύ ΑΝΕΚ ΑΕ με την εταιρεία Μινωικές Γραμμές ΑΝΕ ΑΕ, σχετικά με το ιδιωτικό συμφωνητικό ημερομηνίας 18.5.2009, όπως αναφέρεται πιο πάνω στις Οικονομικές Επιδόσεις, το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας, θα επανεξετάσει το συντομότερο δυνατό, τον τρόπο με τον οποίον το Συγκρότημα θα συνεχίσει να πληροί τις αναγκαίες προϋποθέσεις ώστε να συνεχίσει να λειτουργεί ως δρώσα οικονομική μονάδα.

Αυτο το τελευταιο πως να το μεταφρασουμε αραγε... <_<

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...