Jump to content
Shipfriends

Οικονομικές καταστάσεις εταιριών


Recommended Posts

Ζόρικα τα πράγματα για τις Μινωικές, οι οποίες παρά την αύξηση του μεταφορικού τους έργου, είδαν τα αποτελέσματα τους σε επίπεδο EBITDA να υποχωρούν κατά 25%, ενώ η καθαρή κερδοφορία τους σημείωσε πτώση κατά 70% περίπου, τόσο σε επίπεδο μητρικής εταιρείας (4,3 εκ. vs 14,8 εκ.) όσο και σε επίπεδο ομίλου (7,6 εκ. vs 26,3 εκ.).

Το κόστος των καυσίμων αυξήθηκε κατά 57% ή αλλιώς κατά 22,8 εκ. ευρώ….

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 605
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

δεν μπορώ να φανταστώ σε τι μπορεί να ελπίζουν οι άνθρωποι της εταιρείας.

Εγω παντως που η φαντασια μου καλπαζει φανταζομαι ακομα χειροτερα αποτελεσματα μεχρι το τελος του ετους που θα εχει δρομολογηθει και ο Αιολος Κεντερης ΙΙ σε αγονες..

Link to comment
Share on other sites

Στο γενικότερο κλίμα και τα αποτελέσματα της HSW: Όπως προκύπτει από τις ενδιάμεσες οικονομικές καταστάσεις των Μινωικών Γραμμών, ο κύκλος εργασιών της HSW αυξήθηκε κατά 23% (193 εκ. vs 157 εκ.) αλλά τα καθαρά κέρδη της εταιρείας σημείωσαν σημαντικότατη πτώση κατά 52% (16,5 εκ. vs 34,6 εκ.).

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

''Συνολικές ζημιές ύψους 48,1 εκατ. ευρώ κατέγραφε στις 30 Σεπτεμβρίου η ΣΑΟΣ, τόσο σε επίπεδο Ομίλου, όσο και σε επίπεδο εταιρίας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα εννεαμήνου.''

Μ αρεσει που καναμε/εκανα και ονειρα σχετικα με το φλερτ Στριντζη-Λασκαριδη...:rolleyes: Απορω με τοσες ζημιες πως υπαρχουν ακομα τετοιες εταιριες....:confused:

Link to comment
Share on other sites

Το άρθρο που μας παραπέμπεις δεν αποδίδει σωστά τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, προφανώς έχει γίνει κάποια παρερμηνεία: Οι ζημιές του ομίλου για το εννιάμηνο του 2008 ανέρχονται σε 7,1 εκ. ευρώ (και όχι 48,1 εκ. που αναφέρει το δημοσίευμα), διπλάσιες από τις αντίστοιχες της περσινής περιόδου (3,5 εκ. ευρώ).

Τα υπόλοιπα που αναφέρονται στο άρθρο σχετικά με τις ληξιπρόθεσμες οφειλές είναι σωστά και προκύπτουν από τις δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η Attica είχε προχωρήσει σε hedging καυσίμων για το διάστημα Οκτωβρίου 08 – Μαρτίου 09, απόφαση που με τα σημερινά δεδομένα θα της επιφέρει σημαντικές ζημιές καθώς οι τιμές των καυσίμων μειώθηκαν τους τελευταίους 3 μήνες κατά 50%.

Περισσότερα για τα προθεσμιακά συμβόλαια αντιστάθμισης κινδύνου (hedging) έχουμε αναφέρει εδώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αν και τα αποτελέσματα είναι ενδεικτικά και όχι οριστικά (η δημοσίευση "Ενδεικτικών Αποτελεσμάτων" προκύπτει από την Κυπριακή νομοθεσία), η εικόνα τους είναι σαφής: οι ζημιές αυξήθηκαν σε 17,8 εκ. vs 10,4 εκ. που ήταν το 2007.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αν και η εταιρεία είχε προϊδεάσει για τα αποτελέσματα, ακόμα και οι πιο απαισιόδοξοι μάλλον εξεπλάγησαν από το μέγεθος της πτώσης. Αν και ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 9,7% φτάνοντας τα 278,9 εκ, τα αποτελέσματα EBITDA μειώθηκαν κατά 37% (26,9 εκ vs 43,0) ενώ τα καθαρά αποτελέσματα του ομίλου διαμορφώθηκαν σε ζημιές 6,4 εκ από κέρδη 11,8 εκ. για το 2007.

Είναι η δεύτερη συνεχόμενη χρήση που η εταιρεία σημειώνει σημαντική μείωση της κερδοφορίας (το 2006 είχε καθαρά κέρδη 21,5 εκ.). Έτσι η φετινή χρονιά είναι ιδιαίτερα κρίσιμη και ναι μεν οι τιμές των καυσίμων είναι ευνοϊκές, αλλά ο ανταγωνισμός έχει οξυνθεί επικίνδυνα τόσο στην Αδριατική όσο και στην Κρήτη.

Περισσότερα στο Δελτίο Τύπου & τα Αναλυτικά αποτελέσματα.

Link to comment
Share on other sites

Μαύρα τα αποτελέσματα και για τις Μινωικές Γραμμές. Από το δελτίο τύπου, στο οποίο δεν αναφέρονται ούτε οι περσινές τις επιδόσεις ούτε τα ποσοστά μεταβολής των βασικών μεγεθών :confused:, προκύπτει αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 9,3% (213,6 εκ. ευρώ), αλλά σημαντική συρρίκνωση της κερδοφορίας των ενοποιημένων αποτελεσμάτων της κατά 80% (3,3 εκ. vs 16,3 εκ. τo 2007).

Link to comment
Share on other sites

Ενα από τα ενδιαφέροντα στοιχεία της ετήσιας έκθεσης είναι οτι η ναύλωση του Αριάδνη κοστίζει περίπου €30.000 ανα ημέρα.

Παράλληλα βλέπω οτι το κόστος του Ελυρος ήταν €72 εκ (Orestis με διορθώνεις ίσως) και παράλληλα πως ουσιαστικά δεν υπάρχουν διαθέσιμα από την αύξηση μ.κ. για αγορά δεύτερου πλοίου... Αρα αυτό ήταν και τελειωσε με τα νέα πλοία...

Εχει κάνείς ιδέα ποιο είναι το ποσό που τελικά επένδυσε το τελευταίο καιρό σε αμοιβαία κεφάλαια η εταιρεία?

Link to comment
Share on other sites

Παράλληλα βλέπω οτι το κόστος του Ελυρος ήταν 72 εκ και παράλληλα πως ουσιαστικά δεν υπάρχουν διαθέσιμα από την αύξηση μ.κ. για αγορά δεύτερου πλοίου...

Νομίζω πως αυτό ήταν γνωστό και αναμενόμενο από την αρχή: από τα 102,6 εκ. που συγκεντρώθηκαν (106,6 μείον 4,0 εκ. τα έξοδα της ΑΜΚ), τα 72,5 δόθηκαν για τον Έλυρο, τα 20,4 για μείωση δανεισμού, τα 4,5 για κεφάλαιο κίνησης, και παραμένουν αδιάθετα 5,1 εκ.

Εχει κάνείς ιδέα ποιο είναι το ποσό που τελικά επένδυσε το τελευταίο καιρό σε αμοιβαία κεφάλαια η εταιρεία?

Τον τελευταίο χρόνο δόθηκαν για αμοιβαία και μετοχές περίπου 17,5 εκ.

Link to comment
Share on other sites

Ειχα την εντυπωση πως σε συνδυασμό με δανισμό, αυτα τα κεφάλαια θα επαρκούσαν για 2 πλοία. Τελικά από οτι κατάλαβα αποφασισαν να χρημαοδοτήσουν τον Ελυρο από ίδια μόνο κεφάλαια.

Ορεστη μια και εισαι πάντα ενημερωμένος, από αυτα τα 17,5 εκατ. στα αμοιβαία, τι απώλειες στο αρχικο κεφάλαιο ειχαν (αν προκύπτει από πουθενα)?

Link to comment
Share on other sites

Οι ζημιές από τις επενδύσεις σε μετοχές και αμοιβαία είναι σημαντικές και ανέρχονται περίπου σε 8,2 εκ.

Από την άλλη κατά τη διάρκεια της χρήσης προέκυψαν και κέρδη 4 εκ. από συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης (futures) και έτσι η τελική επιβάρυνση από επενδυτικές δραστηριότητες στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας ήταν 4,1 εκ.

Link to comment
Share on other sites

Σε μια δύσκολη χρονιά για τον κλάδο, έχοντας και το ατύχημα του Θεόφιλος, τα πράγματα έγιναν πολύ ζόρικα για τη ΝΕΛ. Μείωση του κύκλου εργασιών κατά 24% (33 εκ. vs 43,3 εκ.), αρνητικό EBITDA (-16,3 εκ.) και ζημιές 29,1 εκ. (από ζημιές 9,8 το 2007).

Την εικόνα συμπληρώνει η εκτόξευση του δανεισμού (108 εκ. vs 56,1), αποτέλεσμα της επανένταξης στο στόλο της εταιρείας των Red Sea Ι & Red Sea II.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
και τωρα φτανουν στα αυτια μου φημες οτι η εταιρεια δεν ειναι συνεπης σε καποιες οικονομικες υποχρεωσεις της. Και μαλιστα το ακουω απο πολλες μεριες οι οποιες εχουνε παραπονα. Ελπιζω να μην εχουμε κι αλλες ομοιοτητες με την εταιρια του αδερφου του κυρ Μιμη. :rolleyes:

Με το καραμέλα της κρίσης πολύ λίγες ακτοπλοϊκές εταιρείες είναι συνεπής με τις υποχρεώσεις τους:eek::rolleyes:. Άλλες δεν είναι συνεπής με τα πληρώματα (περά αυτών που έχουν βγει στη δημοσιότητα):rolleyes:, άλλες με τους προμηθευτές τους (λέγοντας ότι δεν έχουν έσοδα άρα δε σας πληρώνουμε):eek:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στο άρθρο των Νέων που ανέβασε ο Π100, διαβάζουμε πως:

τα περιθώρια κέρδους στην Αδριατική είναι κατά πολύ μεγαλύτερα σε σύγκριση με τις γραμμές του Αιγαίου. Τα ναύλα στην Αδριατική δεν επιβαρύνονται με το 33% των φόρων υπέρ τρίτων που υπάρχουν στα ναύλα των γραμμών του Αιγαίου.

Προφανώς ο συντάκτης δεν έχει ιδέα σχετικά με αυτό που γράφει, αφού ως γνωστών εδώ και χρόνια συμβαίνει εντελώς το αντίθετο. Ενδεικτικά για το 2008, το περιθώριο EBITDA του ομίλου Attica ήταν 27% στην ακτοπλοΐα και μόλις 8% στην Αδριατική, ενώ αντίστοιχα για τις Μινωικές ήταν 37% στην ακτοπλοΐα και 11% στην Αδριατική.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παρά τη μείωση των τιμών των καυσίμων, τα οικονομικά αποτελέσματα της ΑΝΕΚ για το πρώτο τρίμηνο του 2009 παρουσίασαν επιδείνωση. Ο κύκλος εργασιών του ομίλου ανήλθε σε 43,1 εκ. ευρώ σημειώνοντας μείωση κατά 7,6% παρά το γεγονός πως το φετινό τρίμηνο ο όμιλος είχε δύο πλοία περισσότερα σε σχέση με πέρσι (Έλυρος & Αριάδνη).

Τα αποτελέσματα EBITDA παρέμειναν περίπου σταθερά (-5,5 εκ. vs -5,3 εκ.) ενώ τα καθαρά αποτελέσματα ανήλθαν σε ζημιές 14,6 εκ. vs ζημιών 11,1 εκ. ευρώ, ως αποτέλεσμα των αυξημένων αποσβέσεων, του χρηματοοικονομικού κόστους και κάποιων έκτακτων ζημιών από επενδυτικές δραστηριότητες.

Link to comment
Share on other sites

Τί να σημαίνει άραγε αυτή η πολυδιάστατη μπηχτή της ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ...λέτε να δούμε και πράγματα που ούτε καν φανταζόμαστε?

Ναυτιλία:Πιέσεις για αποπληρωμή των συσσωρευμένων οφειλών

[...]Η κρίση και η μείωση του όγκου πώλησης ναυτιλιακών καυσίμων στο πρώτο τρίμηνο του 2009 -η μείωση μαζί με τα αεροπορικά καύσιμα έχει φθάσει στο 10% - 11%- φαίνεται ότι έχει συντελέσει στην αλλαγή στάσης των εταιρειών πετρελαιοειδών προς τους «κακοπληρωτές». Σύμφωνα με κύκλους της αγοράς, οι ακτοπλοϊκές, από την πλευρά τους, ζητούν επίμονα επιμήκυνση του χρόνου για τις προγραμματισμένες πληρωμές, όμως δεν είναι πλέον εύκολο να εξασφαλίσουν νέες πιστώσεις.

Στα 50 εκατ.

Υπολογίζεται ότι οι οφειλές ακτοπλοϊκών εταιρειών υπερβαίνουν πλέον τα 50 εκατ. ευρώ και το αξιοσημείωτο είναι ότι μεγάλο ποσοστό τους δεν προέρχεται από εταιρείες που είναι γνωστό ότι αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα, αλλά και από ορισμένες επιχειρήσεις «υπεράνω υποψίας».

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&tag=9464&pubid=10233200

Link to comment
Share on other sites

Σημαντική μείωση του κύκλου εργασιών αλλά και γενικότερη κάμψη των οικονομικών μεγεθών για την Attica. Όπως αναφέρεται στο σχολιασμό των αποτελεσμάτων:

Τα ενοποιημένα αποτελέσματα της Attica Group, παρουσιάζουν ζημίες μετά από φόρους 14,81 εκατ. ευρώ στις οποίες περιλαμβάνονται μη επαναλαμβανόμενες ζημίες 4,38 εκατ. ευρώ από χρηματοοικονομικά παράγωγα ασφάλισης κινδύνου για το πετρέλαιο.

κάτι που οι αναγνώστες του shipfriends γνώριζαν από μήνες ;)

Η Attica είχε προχωρήσει σε hedging καυσίμων για το διάστημα Οκτωβρίου 08 – Μαρτίου 09, απόφαση που με τα σημερινά δεδομένα θα της επιφέρει σημαντικές ζημιές καθώς οι τιμές των καυσίμων μειώθηκαν τους τελευταίους 3 μήνες κατά 50%.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...