Jump to content
Shipfriends

Οικονομικές καταστάσεις εταιριών


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 605
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Σε τροχια ανακαμψης το πρωτο τριμηνο του 2013 οι Μινωικες Γραμμες.

-ΘΕΤΙΚΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ EBITDA (ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΤΑ 7,0 
εκατ. ευρώ)
 
-ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΩΝ ΖΗΜΙΩΝ ΚΑΤΑ 7,5 εκατ. ευρώ
 
-ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΑΚΩΝ 
ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ
 
Οικονομικά αποτελέσματα 
O κύκλος εργασιών της Minoan Lines το 1ο τρίμηνο του 2013 διαμορφώθηκε σε 30,3 εκατ. 
ευρώ έναντι 31,6 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2012, ενώ η λειτουργική κερδοφορία 
(EBITDA) ανήλθε σε 184 χιλ. ευρώ έναντι ζημιών -6,8 εκατ. ευρώ το 2012, εμφανίζοντας 
βελτίωση κατά 7,0 εκατ. ευρώ. Τα καθαρά αποτελέσματα της Minoan Lines μετά από φόρους 
το 1ο τρίμηνο του 2013 διαμορφώθηκαν σε -5,8 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών -13,3 εκατ. ευρώ το 
2012 παρουσιάζοντας σημαντική μείωση ζημιών κατά 7,5 εκατ. ευρώ. 

 

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Τα οικονομικα αποτελέσματα της Attica για το Α τριμηνο του 2013 παρουσιάζουν ενοποιημένες Πωλήσεις Ευρώ 41,04 εκατ. (Ευρώ 39,96 εκατ. το α΄ τρίμηνο 2012) και Ενοποιημένες Ζημίες προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) Ευρώ 7,94 εκατ. (Ζημίες Ευρώ 11,96 εκατ.). Τα ενοποιημένα αποτελέσματα της Attica Group παρουσιάζουν μειωμένες Ζημίες μετά από Φόρους Ευρώ 19,32 εκατ. (Ζημίες Ευρώ 21,79 εκατ.).

Link to comment
Share on other sites

Τα οικονομικα αποτελεσματα του 2012 της Hellenic Seaways.

Σύμφωνα με τον ενοποιημένο ισολογισμό της, τα έσοδά της επιχείρησης τον περασμένο χρόνο περιορίστηκαν σε 111,42 εκατ. ευρώ, από 144,32 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση, παρουσιάζοντας έτσι πτώση 22,8% (-32,90 εκατ. ευρώ), προφανώς λόγω παράλληλης μείωσης της επιβατικής κίνησης, των δρομολογημένων πλοίων και του αριθμού των δρομολογίων των πλοίων της.

 
Συγχρόνως, η Hellenic Seaways κατέγραψε μεικτές ζημιές 7,09 εκατ. ευρώ, έναντι μεικτών κερδών 5,49 εκατ. ευρώ έναν χρόνο πριν (-12,58 εκατ. ευρώ), αλλά και ζημιές προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) 7,89 εκατ. ευρώ έναντι αντίστοιχων κερδών 5,57 εκατ. ευρώ έναν χρόνο πριν (-13,46 εκατ. ευρώ).
 
Τελικώς η επιχείρηση παρουσίασε ζημιές προ φόρων 34,85 εκατ. ευρώ το 2012 έναντι αντίστοιχων ζημιών 29,47 εκατ. ευρώ το 2011, αυξημένες κατά 18,2% (-5,38 εκατ. ευρώ). Μετά τον συνυπολογισμό των φόρων της χρήσης οι καθαρές ζημιές ήταν 34,90 εκατ. ευρώ έναντι αντίστοιχων ζημιών 29,52 εκατ. ευρώ το 2011, αυξημένες επίσης κατά 18,2% (επίσης -5,38 εκατ. ευρώ).

 

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Τα οικονομικα αποτελεσματα 6 μηνου για τη Minoan Lines.

Ο κύκλος εργασιών της Εταιρείας διαµορφώθηκε σε ενοποιηµένο επίπεδο στις € 70.494 χιλ. έναντι € 67.505 χιλ. το

αντίστοιχο εξάµηνο του 2012, παρουσιάζοντας αύξηση € 2.989 χιλ. Επιπλέον, ο Όµιλος κατέγραψε κέρδη προ φόρων, 
χρηµατοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσµάτων και καθαρών αποσβέσεων (EBITDA) ύψους € 2.931 χιλ, έναντι ζηµιών
€ 8.384 χιλ. το αντίστοιχο διάστηµα του 2012, καταγράφοντας θετική µεταβολή κατά € 11.315 χιλ. Τέλος, οι καθαρές
ζηµιές του εξαµήνου περιορίστηκαν στα € 8.975 χιλ., έναντι € 21.006 χιλ. το ίδιο διάστηµα πέρυσι. 
Η βελτίωση των οικονοµικών επιδόσεων της Εταιρείας, οφείλεται µεταξύ άλλων, στην αναδιάταξη του στόλου της, µε την
µη δραστηριοποίηση στη γραµµή Πάτρα – Ηγουµενίτσα – Βενετία και την εκναύλωση δύο πλοίων του Οµίλου σε τρίτη
εταιρεία. Επιπρόσθετα, η Εταιρεία αποφάσισε την επέκταση της υφιστάµενης γραµµής Πάτρα – Ηγουµενίτσα – Αγκώνα
προσθέτοντας το λιµάνι της Τεργέστης ως επιπλέον προορισµό µε σκοπό την αύξηση του µεταφορικού έργου και της
πληρότητας των πλοίων της. Τέλος, η Εταιρεία εφάρµοσε µέτρα περιορισµού του κόστους καυσίµων, τόσο µέσω
αναπροσαρµογής των προγραµµάτων εκτέλεσης δροµολογίων, όσο και µέσω υιοθέτησης κατάλληλων τεχνολογικών
λύσεων. Τέτοια µέτρα αποτέλεσαν η αντικατάσταση των προπελών δύο πλοίων της και η πλαστικοποίηση των υφάλων
τους, µε τα οποία επετεύχθη σηµαντική µείωση της κατανάλωσης καυσίµων

 

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

τα δανεια απο μαρφιν λαϊκη κλπ, εχουν περασει στην πειραιως η οποια εχει μαζεψει 400εκ ακτοπλοϊκου χρεους. (χωρια τα μετοχοδανεια για τις ΑΜΚ των ακτοπλοϊκων και της attica)

απο τα δημοσιευματα των οικονομικων ιστοσελιδων (ναυτεμπορικη, euro2day & reporter) προκυπτει γυρω στο 1δις ακτοπλοϊκο χρεος, το οποιο πανω απο τα 4/5 ειναι σε ελληνικες τραπεζες και απο αυτα τα 400εκ τα εχει μαζεψει η πειραιως.

ξαναλεω χωρις τα μετοχοδανεια κλπ για τις ΑΜΚ των ακτοπλοϊκων. (ξαναδιαβαστε στο τοπικ της ΝΕΛ, πως η μιλενιουμ εδινε μετοχοδανεια στις off shore που συμμετειχαν στις ΑΜΚ της ΝΕΛ, για να μειωθει στα χαρτια η εκθεση της τραπεζας στην ακτοπλοϊα).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Χωρίς να είμαι ο αρμοδιότερος να απαντήσω, αυτό που κατάλαβα εγώ είναι ότι μιλάει για τα λειτουργικά κέρδη ... όπως άλλοι μιλάνε για το πρωτογενές πλεόνασμα. Άμα όπως βάλεις μέσα και τα δάνεια...πάνε και τα κέρδη και τα πλεονάσματα.

Link to comment
Share on other sites

Το να υπάρχει λειτουργική κερδοφορία είναι πολύ σημαντικό (καθώς από αυτά τα χρήματα θα πρέπει να πληρωθούν οι τόκοι και οι δόσεις των δανείων) αλλά δεν είναι το μοναδικό κριτήριο. Γιατί πράγματι μπορεί η Minoan να μην είχε θετική κερδοφορία τα τελευταία 3 χρόνια, όμως τα ποσά που χρειάστηκαν για να καλυφθούν οι συσσωρευμένες ζημιές και να πληρωθούν οι υποχρεώσεις της εταιρείας, καλύφτηκαν από την πρόσφατη ΑΜΚ.

Link to comment
Share on other sites

σε συνεχεια των παραπανω ποστ, να σταθω και στην πρωτη παραγραφο του γνωστου urbi et orbi διαγγελματος

δηλωσεις του G στο newmoney και τον ναυτιλιακο συντακτη Μηνα Τσαμοπουλο.Εδω ολο το αρθρο και μια περιληψη παρακατω.

 

οπου ο μανωλιος ο μορτης λεει

 

 

«Οι τράπεζες είναι οι ιδιοκτήτριες της ελληνικής ακτοπλοΐας. Το μάνατζμεντ το ασκούν άνθρωποι που δεν διαχειρίζονται τα δικά τους λεφτά, ούτε τους ανήκουν τα πλοία. Οσο οι τράπεζες χρηματοδοτούν την ελληνική ακτοπλοΐα δεν πρόκειται να υπάρξει λύση για τον κλάδο», ενώ στη συνέχεια πρόσθεσε: «Κανείς δεν βάζει τα λεφτά του στις εταιρείες. Δεν τις ενισχύουν οικονομικά οι μέτοχοι παρά μόνο οι τράπεζες».

 

 

τον κοβω να στελνει γραμμα στο ΤΧΣ και τον Draghi, για να κοψουν τα πιστωτικα ορια στις ακτοπλοϊκες

Link to comment
Share on other sites


Οι εγγυητικές μπορεί να βγάλει σε οποιαδήποτε εταιρεία συνεργάζεται η κάθε εταιρεία! Με την εγγυητική δεσμεύεται το πόσο από το λογαριασμό της εταιρείας στην τράπεζα προς το υπουργείο ως εγγύηση καλής εκτέλεσης των δρομολογίων αλλά όπως για τη συμμετοχή σε διαγωνισμό όπως έγινε με τη ΝΕΛ και τις άγονες γραμμές των Δωδεκανήσων
  Δεν είπα κάτι διαφορετικό, απλώς η ΝΕΛ κηρύχθηκε έκπτωτη γιατί δεν παρουσίασε τις εγγυητικές για την υπογραφή της σύμβασης (έτσι λέει το υπουργείο) και κατέπεσαν οι εγγυητικές συμμετοχής που είχαν εκδοθεί από την Millennium. Μπορεί αυτό να μην σημαίνει κάτι, μπορεί όμως να είναι και ένα σημάδι για την στάση της Πειριαώς στις επικείμενες εξελίξεις. Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

 


Οι εγγυητικές μπορεί να βγάλει σε οποιαδήποτε εταιρεία συνεργάζεται η κάθε εταιρεία! Με την εγγυητική δεσμεύεται το πόσο από το λογαριασμό της εταιρείας στην τράπεζα προς το υπουργείο ως εγγύηση καλής εκτέλεσης των δρομολογίων αλλά όπως για τη συμμετοχή σε διαγωνισμό όπως έγινε με τη ΝΕΛ και τις άγονες γραμμές των Δωδεκανήσων

μονο που η περισσοτερες ακτοπλοϊκες εχουν χρηματοδοτικη συνεργασια με την πειραιως (οπως η bs που αφορουν οι 3 απο τις 4 γραμμες). απο εκει και περα το πως βγαινει η εγγυητικη ειναι μεγαλη ιστορια. και λεφτα να μην εχει στην τραπεζα η εταιρεια, αν η τραπεζα εχει χρηματοδοτικη συνεργασια με την εταιρεια μπορει να της βγαλει εγγυητικη. απο εκει και περα μπαινουν και αλλοι παραγοντες (αν θα πρεπει να στηριχτει μια εταιρεια για να παρει μια δουλεια που θα της φερουν εσοδα και θα αποπληρωσει και αλλες οφειλες στην τραπεζα κλπ). Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

μη δουμε στο τελος η, εισηγμενη, ΝΕΛ να απορροφα τη HSW.

Μη δουμε στο τελος να γινεται της Βιοχαλκο και να αρχιζουν να φευγουν και ακτοπλοικες απο το ταμπλο να λεμε καλυτερα. ;) Τι οφελος θα εχει η HSW απο μια εισοδο της στο μπατιροχρηματηστηριο?Μετοχες με 5 λεπτα του ευρω? :P

Link to comment
Share on other sites

Τα οικονομικα αποτελεσματα εννεαμηνου της Attica Group,η οποια τα πηγε αρκετα καλα!

 

 

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Attica Group, θυγατρικής εταιρίας του Ομίλου Marfin Investment Group (MIG), ανακοινώνει τα αποτελέσματα του εννεαμήνου 2013 τα οποία παρουσιάζουν ενοποιημένες Πωλήσεις Ευρώ 214,83 εκατ. (Ευρώ 207,16 εκατ. το εννεάμηνο 2012) και Ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) Ευρώ 32,39 εκατ. έναντι κερδών Ευρώ 13,79 εκατ. το εννεάμηνο του 2012.

 

Συνολικά τα κέρδη μετά από φόρους του Ομίλου ανήλθαν στα Ευρώ 4,15 εκατ. έναντι ζημιών Ευρώ 14,97 εκατ. το εννεάμηνο του 2012.

 

Η σημαντική ενίσχυση των Κερδών προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) είναι αποτέλεσμα σειράς ενεργειών της Διοίκησης που αφορούν στη μείωση των διοικητικών εξόδων και των εξόδων διάθεσης και στην ενεργητική διαχείριση των δρομολογίων των πλοίων με σκοπό τη βελτίωση του μεταφορικού έργου ανά δρομολόγιο. Επίσης στη βελτίωση των αποτελεσμάτων συνέβαλε η μείωση των τιμών των καυσίμων η οποία, σε συνδυασμό με τη βελτιστοποίηση των δρομολογίων, επέφερε μείωση στο κόστος καυσίμων και λιπαντικών του Ομίλου σε ποσοστό 9,5% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...