Jump to content
Shipfriends

coast friend

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

  1. Από το φυλλάδιο καταλαβαίνω ότι το μίνιμουμ ποσό είναι 100 ευρώ. Για μια μερίδα. Συνήθως, θυμάμαι υπάρχει και κανά 10-20 ευρώ τέλος εγραφής στους συνεταιρισμούς. Άρα σύνολο έως 120... Πάντως μου κάνει εντύπωση στο διαφημιστικό ότι λέει πως δεν υπάρχει περίπτωση εισαγωγής στο ΧΑΑ. Θυμούνται φαίνεται τι έγινε το 1999 με την ΡΕΘΥΜΝΙΑΚΗ και την ΑΝΕΚ......
  2. Γύρισε τελικά πίσω το Ν. ΚΑΛΥΜΝΟΣ. Να δούμε και τι νέα θα υπάρξουν και με την εταιρεία τώρα. Τα μέτωπα αρκετά.........
  3. Ετοιμάζονται για ΓΣ στην εταιρεία. Ωραία θα ήταν να πήγαινε κάποιος φίλος να μαθαίναμε και φρέσκα νέα....
  4. Βρήκα και έναδημοσίευμα στην Ημέρα της Ζακύνθου.... Αλήθεια πάντως, αφού κατά το δεύτερο τοπωνύμιο διαμένει κάποιος παλιός υπεύθυνος της κατάντιας της εταιρείας, θα ήταν όντως ωραίο να πάει εκεί το πλοίο.
  5. Μας έχουν εντελώς μπερδέψει. Χθες μας έλεγαν ότι έχει πρόβλημα η ΑΝΕΚ, κοιτάξτε την σημερινή ανακοίνωσή της προς την επιτροπή κεφαλαιαγοράς.. Σε απάντηση της από 18-04-2011 (Αρ. Πρωτ. 1931) Επιστολής σας, επιθυμούμε να σας γνωρίσουμε τα κάτωθι: Σύμφωνα με το άρθρο 2 της απόφασης 5/204/2000 του Διοικητικού Συμβουλίου της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, όπως ισχύει, η ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε. (η Εταιρεία) ανακοινώνει ότι το δημοσίευμα στον ιστότοπο "Sofokleousin" με τίτλο "Ο Ρέστης σφραγίζει επιταγές του Γ. Βαρδινογιάννη" είναι αναληθές και ουδέποτε σφραγίστηκαν επιταγές της Εταιρείας. Η παρούσα Ανακοίνωση λαμβάνει χώρα κατόπιν της από 18-04-2011 σχετικής επιστολής της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς. Πάντως από την τράπεζα μου έιπαν ότι κανείς δεν ξέρει κάτι! <<Μόνο ο Ρέστης>> ήταν συγκεκριμένα η απάντηση. Μεγάλο σκάκι...
  6. Όχι δεν ξέρω κάτι, απλά μια ιδέα λέω για μια καλύτερη -πιστεύω- εκμετάλλευση και της εταιρείας και για την γραμμή, αλλά και για την ΑΝΕΚ... Απλά εκτιμώ ότι θα ήταν καλύτερη μια τέτοια λύση για όλους. Πάντως πιστεύω ότι αργά ή γρήγορα η ΑΝΕΚ κάτι θα κάνει με την τελευταία πρακτικά θυγατρική της.
  7. Μια λύση που πιθανόν να δημιουργούσε οφέλη και σε 2 πλευρές, θα ήταν να γίνει συνεργασία με την ΛΑΝΕ, που πήγε και καλά το 2010 (κερδοφορία, μείωση υποχρεώσεων), ώστε και στημένο μαγαζί να βρεθεί, αλλά και η εταιρεία να μην έχει την τύχη των άλλων συμμετοχών της ΑΝΕΚ. Βάβαια, αυτό προυποθέτει απεμπλοκή της ΑΝΕΚ από την <<κόρη>> της και να εστιασθεί στις <<σκληροπυρηνικές γραμμές δραστηριοποίησής της>>. Κάτι όμως που έχει αποδειχθεί ότι το κάνει σιγά- σιγά. Τι πιστεύετε?
  8. Πρωτοβουλίες εκ Δωδεκανήσων. Το κακό είναι ότι με τους καυγάδες που γίνονται στο δημαρχείο, προκοπή δεν βλέπω για την εταιρεία. Δυστυχώς δικαιώνεται το σχόλιο της 15-11 του proud ionian... Σε διερευνητικές επαφές με τις ακτοπλοϊκές εταιρίες έχουν προχωρήσει οι δήμαρχοι της Επαρχίας Καλύμνου . Εξουσιοδοτημένο άτομο για τις διερευνήσεις αυτές είναι ο Δημήτρης Διακομιχάλης . Προς το παρόν έχουμε : 1. Τη ΝΕΛ να ενδιαφέρεται για νυκτερινό δρομολόγιο με τέρμα τη Κάλυμνο 2. Τη Blue Star ferries να εκδηλώνει ενδιαφέρον για Λειψοί και να τονίζει το ενδιαφέρον της για Κάλυμνο , Αστυπάλαια …
  9. Νομίζω ότι από αυτά τα σωστά που λέτε όλοι, πως η μόνη λογική εξήγηση είναι ότι στην αύξηση μπήκε κάποιος φίλα προσκείμενος στην διοίκηση. Πιθανόν να έχει δίκιο και ο φίλος stradivarius που λέει μήπως ήταν στημένο το κόλπο με την FBB. Αν όμως είναι έτσι, βάσει του κανονισμού του ΧΑΑ δεν θα πρέπει ο νέος μέτοχος (αν είναι ένας) να τραβήξει την εταιρεία από το ταμπλό? Τώρα βέβαια και που μένει τι κερδίζει? Το δε reverse split που έκανε μάλλον μικρό ήταν.Πάλι με εκατοντάδες εκατομμύρια μετοχών είναι.
  10. Νεότερα για τα της αμκ....... Η εταιρεία ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ (εφεξής ή η Εταιρεία) γνωστοποιεί προς τους κυρίους μετόχους ότι η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου με καταβολή μετρητών με δικαίωμα προτίμησης υπέρ των παλαιών μετόχων που αποφασίσθηκε από την εξ αναβολής Β. Επαναληπτική Έκτακτη Γενική Συνέλευση των Μετόχων, κατόχων κοινών ονομαστικών μετοχών της Εταιρείας και από την εξ αναβολής Β Επαναληπτική Ιδιαίτερη Γενική Συνέλευση των Μετόχων, κατόχων προνομιούχων ονομαστικών μετοχών της Εταιρείας, εκδόσεως 1990 και 1996 της 19.12.2010 και πραγματοποιήθηκε από τις 28.02.2011 έως και τις 18.03.2011, καλύφθηκε κατά 5,0438 % με την καταβολή συνολικού ποσού 1.271.209,50 ευρώ, που αντιστοιχεί σε 4.237.365 νέες κοινές ονομαστικές μετοχές και υφίστανται 79.772.630 αδιάθετες μετοχές που αναλύεται ως εξής: Ποσό 764.041,80 που αντιστοιχεί σε 2.546.806 νέες κοινές ονομαστικές μετοχές καλύφθηκε από τους ασκήσαντες το δικαίωμα προτίμησης. Ποσό 507.167,70 που αντιστοιχεί σε 1.690.559 νέες κοινές ονομαστικές μετοχές διατέθηκε δυνάμει της από 23-3-2011 απόφασης του Δ.Σ. της Εταιρείας στους ασκήσαντες το δικαίωμα προεγγραφής.. Με την από 15.04.2011 απόφαση του Δ.Σ. της Εταιρείας, από τις αδιάθετες μετοχές διατέθηκαν κατά την κρίση του σε παλαιούς μετόχους 50.003.333 μετοχές με αποτέλεσμα το τελικό ποσοστό κάλυψης της Αύξησης του Μετοχικού Κεφαλαίου να ανέρχεται σε 64,5645% και το συνολικό ποσό της αύξησης του Μετοχικού Κεφαλαίου να διαμορφώνεται σε 16.272.209,40 ευρώ. Κατόπιν των ανωτέρω, το Μετοχικό Κεφάλαιο της Εταιρείας αυξήθηκε μέχρι του ποσού της κάλυψης, δηλαδή κατά 16.272.209,40 ευρώ, με την έκδοση 54.240.698 νέων κοινών ονομαστικών μετοχών, ονομαστικής αξίας 0,30 ευρώ έκαστη. Οι νέες μετοχές, που προέκυψαν από την ως άνω αύξηση θα αποδοθούν στους δικαιούχους σε άυλη μορφή με πίστωση στη Μερίδα και το Λογαριασμό Αξιών στο ΣΑΤ, που έχει δηλωθεί από τους δικαιούχους. Η Εταιρεία με νεότερη ανακοίνωσή της θα ενημερώσει το επενδυτικό κοινό για την ημερομηνία έναρξης διαπραγμάτευσης των νέων μετοχών στο Χ.Α.
  11. Μετά και το σημερινό σοκ της ΑΝΕΚ και με δεδομένη την οικονομική κατάσταση που ζούμε, παρατηρώντας και τα οικονομικά των β΄κατηγορίας εταιρειών, βλέπουμε ότι οι περισσότερες είναι προς θάνατον! Και όσες ζουν, ζουν λόγω κεκτημένης ταχύτητας. ΑΝΕΝ,ΑΝΕΣ,ΑΝΕΘ,ΑΝΕΚΑΛΥΜΝΟΥ,ΑΝΕΖ (ήδη νεκρή). Και αν μεν για τις μεγάλες λέμε ότι φταίει η <<κρίση>> και ο ανελέητος ανταγωνισμός τους, για τις άλλες αποδεικνύεται ότι κύριος υπεύθυνος είναι ή μάλλον ήταν, η κακοδιοίκησή τους που οφειλόταν στην ασχετοσύνη και την αρπαγή των διοικούντων. Κρίμα για τους μετόχους τους και για τα νησιά μας! Σαν την καημένη την Ελλάδα και αυτές.
  12. Τότε που πλακώνονταν είχε και κάποιο νόημα για το ποιός θα διοικήσει, τώρα πιά είναι ανάμνηση παλιά!
  13. Στο χθεσινό δημ. συμ. έγινε η μεταβίβαση των μετοχών στη νέα δημ. αρχή. Όσον αφορά την εταιρεία με 1 πλοίο δεμένο, 1 ακινητοποιημένο και 1 να τρέχει βλέπουμε......
×
×
  • Create New...