Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Όσον αφορά τις παπάτζες των οικονομικών sites και τα παιχνίδια με τη μετοχή της Attica, τις τελευταίες μέρες έχει πιάσει το μάτι μου αρκετά σχόλια για την Attica, η... απόχρωση των οποίων διαφέρει, ανάλογα με το αν ο συντάκτης ή γενικώς το συγκεκριμένο μέσο συμπλέει ή όχι με τη διοίκηση της Τράπεζας Πειραιώς.

Δεν είναι κάτι σπάνιο, καθώς και για άλλες εταιρίες/μετοχές, τραπεζικές και μη βλέπουμε τέτοια παιχνίδια, ειδικά όταν επίκεινται εξελίξεις.

By the way, που έλεγε και ο Κίμων Κουλούρης σε μία συνέντευξη, να δούμε ένα σχόλιο για την Attica από τη στήλη Dark Room (New Money/Πρώτο Θέμα). Την προηγούμενη Παρασκευή ανέβηκε.

 

Quote

Το μαγειρείο της Attica Συμμετοχών

-Στην Attica Συμμετοχών φαίνεται ότι κάτι…. μαγειρεύουν καλά και τους τελευταίους 3 μήνες, η μετοχή της έχει κερδίσει περίπου 22% και η χρηματιστηριακή της αξία ξεπέρασε τα 573 εκατ. ευρώ. Υπάρχουν σενάρια πως η άνοδος της υπερσυγκεντρωμένης μετοχής της Attica Συμμετοχών σχετίζεται με τα σχέδια της Τράπεζας Πειραιώς να κάνει placement στον ακτοπλοϊκό όμιλο και τις τιμές που πρέπει να γίνει για να μην προκύψουν λογιστικές ζημίες. Από πλευράς Τρ. Πειραιώς λένε ότι η σημερινή αξία της Attica Holding είναι πολύ χαμηλή σε σχέση με τις δυνατότητές της, ιδιαίτερα μετά την εμπλοκή της στον τομέα του Hospitality. Οι ίδιες πληροφορίες θέλουν την Attica Blue Hospitality να ανακοινώνει σύντομα μία ακόμη εξαγορά που θα διευρύνει τον όγκο, την εμβέλεια και το πελατολόγιό της. Αυτά λένε, αν και στη στήλη ακούγεται μάλλον αφελές να ανεβαίνει η μετοχή επειδή αγοράζουν κάτι ξενοδοχεία, που δεν είμαστε και σίγουροι ότι πρόκειται για κελεπούρια.

Με Γρύλο ή χωρίς, με παιχνίδια ή όχι, ξέρουμε πολύ καλά, ότι το σημερινό μοντέλο, δεν μπορεί να πάει μακρυά.

On 3/28/2024 at 12:37 AM, proud_ionian said:

Σε πρώτη φάση χρειάζεται λεφτά. [...]

Είναι προφανές ότι χωρίς στρατηγικό επενδυτή που θα βάλει το χέρι στην τσέπη, ελάχιστα θα υλοποιηθούν.

ΟΚ, η Attica είναι... too big to fail που λέμε και στα χωριά μας, αλλά κάποιος πρέπει να βάλει το χέρι στην τσέπη.

Δεν θα τα βάλει ούτε ο παρένθετος μεγαλομέτοχος, ούτε η τράπεζα που κρύβεται... στην πισίνα του:P, ούτε ο υπάλληλος πολυτελείας που αυτοαποκαλείται εφοπλιστής, ούτε η θεία από τις Βρυξέλλες. 

Edited by proud_ionian
συντακτικό
Link to comment
Share on other sites

Με χρηματοδότηση από ποιόν? Εδώ δεν έχουν μαντίλι να κλάψουν..τα σκράμπερς των Φόσεν πάνε για του χρόνου γιατί "δεν φτάνουν τα μισθά" που έλεγε και η Σαπφώ Νοταρά, και ονειρεύονται νεότευκτα..? Ας συμμαζέψουν λίγο "το υπάρχων" και βλέπουν μετά για το μέλλον. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Strofalos said:

Με χρηματοδότηση από ποιόν? Εδώ δεν έχουν μαντίλι να κλάψουν..τα σκράμπερς των Φόσεν πάνε για του χρόνου γιατί "δεν φτάνουν τα μισθά" που έλεγε και η Σαπφώ Νοταρά, και ονειρεύονται νεότευκτα..? Ας συμμαζέψουν λίγο "το υπάρχων" και βλέπουν μετά για το μέλλον. 

Νταξει μην ξεχναμε οτι η αττικα αυτη την στιγμη τρεχει ολο το αιγαιο ΜΟΝΗ της. Το μονα πλοια της που εχει απευθειας ανταγωνισμο ειναι του ηρακλειου και το χαισπιντ 4. Αν ειχε 60 εκ καθαρα  κερδη το 23 ευκολα τα διατηρει και τα ανεβαζει το 24. Τελος του 25 αν συνεχισουν ετσι τα πραγματα θα ειναι σε θεση να ριξει την προκαταβολή και μετα τα υπολοιπα θα γινουν απο δανεια, και ολο και καποιο εσπα για πρασινα πλοια θα βγει για να βοηθησει λιγο την κατασταση. Αυτη την στιγμη αν ενας ειναι σε θεση να ναυπηγησει αυτος ειναι η αττικα. Μην ξεχναμε οτι η εταιρια σε ολες τις γραμμες αιγαιου εκτος κρητης ειναι και ets free μεχρι το 2030.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Αυτό είναι ένα πολύ όμορφο σενάριο, κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της νυν Διοίκησης του Ομίλου και της Διοίκησης της Τράπεζας Πειραιώς, που κρύβεται πίσω από τον Mubashir. Λίγο από εδώ, λίγο από εκεί, αρκεί να μείνουμε εμείς.

Όσα κεφάλαια και να μαζέψει σαν επιχορήγηση από ευρωπαϊκά προγράμματα και όσο ύψος και αν φτάσουν τα δάνεια με προνομιακό επιτόκιο, ένα 20% κατ' ελάχιστο θα χρειαστεί να το βάλει από την τσέπη. 

Για 1 δις επενδυτικό πρόγραμμα που έχουν εξαγγείλει, θα πρέπει να βρει 200 εκ σε βάθος δεκαετίας. Δύσκολο. 

Τι θα κάνει; Θα κάνει αυξήσεις κεφαλαίου, σε μικρά ποσοστά, που θα απευθύνονται στο ευρύ κοινό και δεν θα αλλάζουν τις διοικητικές ισορροπίες; Θα μικρύνει και άλλο πουλώντας πλοία και γραμμές; Λίγο από όλα πιστεύω.

Αλήθεια στην Αδριατική, που την ξέχασε ο @iord, θα συνεχίσει να πηγαίνει σε τρία λιμάνια της Ιταλίας και δύο της Ελλάδας, με 7 πλοία; Εκεί δεν γλυτώνει το ETS. Στην Κρήτη θα συνεχίσει να πηγαίνει και στα δύο λιμάνια; Πώς θα αντιμετωπίσει τον Grimaldi που το πολύ σε μια τριετία θα έχει φέρει νεότευκτα στο Ηράκλειο; Χίο Μυτιλήνη το θα κάνει; Θα επενδύσει στην αναβάθμιση του στόλου της εκεί;

Αφήνω τα scrubbers τελευταία. Η όλη ιστορία είναι ανέκδοτο. Αν δείτε παραπίσω, είναι πάνω από πέντε χρόνια που πρωτοέγινε αναφορά σε scrubbers (από την Attica). Μετά το ενημερωτικό δελτίο του ομολογιακό δανείου που πήρε το 2019, κάναμε... μαντεψιές ποια θα είναι τα επτά πλοία που θα φορέσουν. Πέντε χρόνια μετά έχουν βάλει μόνο έξι και είναι αλλά 2+2, τουλάχιστον, που περιμένουν. 

Προσωπικά πιστεύω ότι βγήκαν εκτός προγραμματισμού κυρίως λόγω έλλειψης κεφαλαίων. Το τι διαρρέουν έξω, είναι άλλη κουβέντα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πως δεν ξέχασα την Αδριατική, αλλα επειδή εκει ειναι μια πολυ ρευστή και συνεχως εναλλασσόμενη κατασταση, για την οποια δεν εχω και ιδιατερη γνωση δεν την ανεφερα στα δυνατα σημεια την εταιριας. 

48 minutes ago, proud_ionian said:

Για 1 δις επενδυτικό πρόγραμμα που έχουν εξαγγείλει, θα πρέπει να βρει 200 εκ σε βάθος δεκαετίας. Δύσκολο. 

 Συμφωνώ και εγω οτι θα πρεπει για να εχουν μια βάση για προχωρήσουν θα πρέπει να εχουν τουλάχιστον 200-250 εκατομμύρια ευρώ έτοιμα. Ωστοσο δεν μου φαινεται τοσο απιθανο να συμβει αυτο, ειδικα σε βαθος δεκαετιας και εξηγουμε. 

- Η εταιρεία με βαση τα οικονομικα της στοιχεια εχει 103,4 εκατομμύρια ταμεια διαθεσημα στο τελος του 23

- Κατεγραψε κερδη 61 εκ καθαρα μεσα στο 23 και με βαση τις προβλεψεις αυτο το ποσο θα μεινει σταθερο η και θα ανεβει.

- Μεσα στο 24 ηδη εχει καθαρα κερδη 24 εκ απο πωλησεις εξπρες σκιαθος και συμμέτοχης σε ΑΜΛ ( η οποια την εβαλε μεσα κατα 1,8 εκ το 23).

- Η αξια ιδιοκτησιας της εταιριας πλησιαζει τα 900 εκ μετα την αγωρα της ΑΝΕΚ 

Στα αρνητικα τωρα η εταιρια ειχε υποχρεώσεις 588 εκ στο τελος του 23 (απο περιπου 530), αρκετες δημιουργηθηκαν απο τα 80 εκ για αγορα ΑΝΕΚ, και τις αγωρες bc2 και χαισπιντ 3. Αν η εταιρια θελει να προχωρησει η επενδυση θα πρεπει να τα μειωσει σε ενα πιο βιώσιμο ποσο υψου 250-350 εκ. 

Ωστοσο ουτε ειναι ουτοπικο σεναριο. Ηδη με τις πωλησεις ΑΜΛ και εξπρες σκιαθος η αττικα εβγαλε απο πανω της 34 εκ υποχρεωσεων που σχετιζονταν με αυτα, ενω χωρις νεες υποχρεωσεις να φαινεται πως δημιουργουνται στο οριζοντα η εταιρια θα μπορεσει φετος να κανει μια γεναια μειωση στο ποσο αυτο. 

-Με βαση τα παραπανω λοιπον θεωρω πως η Αττικα συντομα θα ειναι σε θεση να ξεκινησει το πλανο ανανεωσης του στολου της, (δεδομενο βεβαια οτι δεν θα υπαρξει καποια δυσαρεστη ανατροπή). 

- Ενα δικο μου σεναριο επισης σχετικα με το προγραμμα αττικα ειναι οτι θα μπορουσε να φτιαξει 3 καλουπια για τ 3 μεγεθη του αιγαιου (οπως ο στριτζης με τις παραγγελιες του το 2000), και να παραγειλει μαζικα, πραγμα που θα εριχνε την τιμη ανα πλοιο, και παραλληλα, αλλες εταιριες του αιγαιου που θα θελουν να μπουν στο κολπο των νεότευκτων ( γκολντεν, σιτζετ  πχ ) θα μπορουσαν η να χρονοναυλωσουν (οπως εγινε με την σειρα ε φλεξερ της στενα) η να αγορασουν σε χαμηλοτερη απο οσο θα ηθελε να για να φτιαξου δικο τους αλλα υψηλοτερη απο αυτη που πληρωσε η αττικα ( παραδειγμα τα σουπερφαστ 1/2 που ο γκριμαλντι τα πληρωσε 50 το 1 στην σειρα των 8 και η αττικα πηρε 75 το καθενα).

Αυτο ειναι το δικο μου σεναριο ανεπτυγμένο σχετικα με το τι μπορει να γινει. Ηλικρινα χαρα στο κουράγιο οποιου ειχε την ορεξη να το διαβασει μεχρι τελους και τον ευχαριστω. Εννοειτε πως ειμαι ανοιχτος σε υποδειξεις και διορθωσεις αν λεω κατι λαθος. 

κατα τα αλλα τα αποτελεσματα του εξαμηνου που θα βγουν μετα το καλοκαιρι θα μας δώσουν μια ιδεα σχετικα με το κατα ποσο επεσα μεσα και τα σεναρια μου ειναι εφικτά. 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
6 hours ago, iord said:

Η αλήθεια είναι πως δεν ξέχασα την Αδριατική, αλλα επειδή εκει ειναι μια πολυ ρευστή και συνεχως εναλλασσόμενη κατασταση, για την οποια δεν εχω και ιδιατερη γνωση δεν την ανεφερα στα δυνατα σημεια την εταιριας. 

Δεν ξέρω αν είναι δυνατό ή αδύνατο σημείο της Attica, αλλά έχει σημαντική παρουσία εκεί και πρέπει να αποφασίσουν τι θα κάνουν. Θα πουληθεί πακέτο; θα συρθικνωθεί και θα εστιάσουν σε 2-3 λιμάνια από τα 5; θα μείνουν παντού; Σε κάθε περίπτωση, αν παραμείνει χρειάζεται να επενδυθούν σημαντικά κεφάλαια, για να παρεμείνουν ανταγωνιστικοί.

Στα υπόλοιπα από την ίδια αφετηρία ξεκινάμε ;). Στη διαδρομή αποκλίνουμε :).

Edited by proud_ionian
αν παραμείνει
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
4 hours ago, SAMAINA said:

Στην συγκεκριμένη γραμμή, από επιβάτες, παίρνουν οτι περισσεύει από τον Ιταλό. Το ψωμί για την ΑΤΤΙΚΑ το έχουν τα φορτηγά. Και εκει υπερτερεί και θα εξακολουθήσει να έχει το μεγαλύτερο μέρος της πίτας, αν δεν αλλάξει κάτι στην τιμολογιακή πολιτική του ενός ή και των δυο ανταγωνιστών. Είτε με το ταλαιπωρημένο ΚΡΗΤΗ 2, είτε με τον Αστέρη, είτε σε βάθος χρόνου με RO/RO. Εκεί βλέπω να καταλήγει το BLUE CARRIER 2, αλλά και μια ενδεχόμενη νέα αγορά πλοίου παρομοίου τύπου.

2 hours ago, nomikos said:

Αν ήμουν Άττικα θα κατέβαζα τα Superfast του Bari στο Ηράκλειο για να τελειώνουμε.

Ταιριάζουν απόλυτα στη γραμμή!!Ούτως ή άλλως η Άττικα δεν έχει πολλούς επιβάτες και με μια τέτοια κίνηση δε θα μπει στα νερά του G ώστε ο τελευταίος να θέλει να αντιδράσει φέρνοντας νωρίτερα μεγαλύτερα πλοία.

Και θα ναυπηγουσα αν μπορούσα άλλα δύο ίδια για το Bari.Η εξέλιξη αυτών.

Ολόκληρη Άττικα με τόσες γραμμές και ένα τέτοιο τεράστιο στόλο και σε αριθμό και σε χωρητικότητα,το ότι δεν έχει πλοία να βάλει στο Ηράκλειο,με ξεπερνάει!!!

Έχει άπειρες επιλογές,αρκεί να σοβαρευτουν να βγάλουν ένα πλάνο και να κάνουν ένα στρατηγικό προγραμματισμό για το άμεσο μέλλον.

Η όλη προχειρότητα φαίνεται από την άσκοπη αλλαγή χρωματισμών,από τη μη επισκευή του πολυεργαλειου Πήγασος(που θα εκλεινε τρυπες παντου,απο Κυκλαδες μεχρι Σποραδες και κα τις κραταγε),από τον πολύ αργό ρυθμό επισκευής και συντήρησης στο Πρεβελης και στο Αστεριών 2.Και πολλά ακόμα λάθη των τελευταίων ετών που είναι πολλά και γνωστά!!!

 

Εγώ πάντως αν ήμουν Άττικα θα ναυλωνα το Σμύρνα, για τη γραμμή Πειραιάς Σάμος Κως Ρόδος κι έτσι θα είχα ένα πλοίο ελεύθερο για τη θέση του Κρήτη.

Edited by proud_ionian
quote/μεταφορά
Link to comment
Share on other sites

On 5/3/2024 at 10:49 AM, proud_ionian said:

Αν το είχες αποφασίσει έγκαιρα, ακόμη και να ναυλώσεις κάποιο για τους 2 καλοκαιρινούς μήνες θα μπορούσες, αν αφήνεις να σε σύρουν τα γεγονότα, τότε καταφεύγεις σε μπαλώματα και χαλάς τη μία γραμμή, για να φτιάξεις μία άλλη.

 

2 hours ago, proud_ionian said:

Ώραια αυτά που λέτε, αλλά έχουν κοινό παρονομαστή αυτό που είπα τις προάλλες

Να υπονομεύσει η εταιρία την παρουσία της σε μία άλλη γραμμή (Αδριατική, Κρήτη, Δωδεκάνησα), για να μπαλώσει το κενό στο Ηράκλειο.

Ούτε το Ρόδος, ούτε το Carrier 2, ούτε τα fast του Bari, ούτε οποιοδήποτε άλλο, μπορούν να έρθουν μόνιμα τη φετινή σαιζόν, χωρίς να λείψουν από εκεί που θα φύγουν

 

1 hour ago, Taxidiotis said:

Κατεβαίνει το Αριάδνη 

 

54 minutes ago, mvin said:

Ότι και να είναι, μπάχαλο η Attica για ακόμα μια φορά….

 

 

On 5/3/2024 at 10:44 AM, proud_ionian said:

Η Attica επιμένοντας στο συγκεκριμένο πλοίο παίρνει πολύ μεγάλο ρίσκο, διακινδυνεύοντας είτε να την κρεμάσει στην καρδιά της σαιζόν, είτε να συμβεί κάτι σοβαρότερο.

 

Η Attica επέλεξε να ξανακάνει μύλο τα δρομολόγια της Ancona, για να μαζέψει ότι μπορεί να μαζευτεί στο Ηράκλειο

Για την εβδομάδα που τρέχει, η Attica έχει βγάλει τέσσερις συν μία ανακοινώσεις τροποιήσεως δρομολογίων στην Ancona και τελικά δεν θα ισχύσει καμία.:D.

Αυτά τα διαλυτικά φαινόμενα δεν είναι καινούργια. Τα έχουμε ξανασυναντήσει και σε άλλους "γίγαντες" της ακτοπλοΐας, λίγο πριν το φινάλε. Βλάβες, εσπευσμένες μεταδρομολογήσεις, τροποποιήσεις δρομολογίων κλπ, θα μπορούσε να είναι ΔΑΝΕ, ΝΕΛ ή GA.

Δικαιολογίες σίγουρα υπάρχουν, γιατί ως γνωστόν οι δικαιολογίες είναι σαν τις... κ........δες, όλοι έχουν από μία;). Η ουσία είναι μία. Με όλα αυτά η Attica καταφέρνει να δυσαρεστεί τους πάντες, ενώ παίρνει το ρίσκο να γράψει τραγικό πρωοτοσέλιδο.

Θυμηθείτε τον Παντελή Σφηνιά, ο οποίος ήταν μπαρουτοκαπνισμένος στα ακτοπλοϊκά και δεν ήταν κανένας τυπάκος του σαλονιού. Είχε όραμα, είχε σχέδιο, είχε πλάτες, είχε βρει κεφάλαια, αλλά την πάτησε γιατί πόνταρε σε κουτσά άλογα, στα πλοία και τα πληρώματα των εταιριών που εξαγόρασε. Ήταν αρκετός ο συνδυασμός ενός ανεύθυνου αξιωματικού, με ένα υπερήλικο πλοίο, για να προκληθεί μία τραγωδία.

Το έχουμε ξαναγράψει πολλές φορές, με διάφορες αφορμές: Τη συγχώνευση την ήξεραν και την περίμεναν. Τα πλοία τα ήξεραν λίγο ως πολύ, μιας και δούλευαν ως κοινοπραξία σχεδόν 12 χρόνια. Δεν δικαιολογείται με τπτ αυτό που βλέπουμε τους τελευταίους μήνες.

Αν κάποιος ήταν κακοήθης, θα μπορούσε να σκεφτεί ότι δεν συμπίπτουν πάντα το συμφέρον των επιχειρήσεων, με το συμφέρον αυτών που τις διοικούν.

Κάποια στιγμή, στα τέλη των 90s, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ προσπαθούσε να λύσει, για άλλη μία φορά ανεπιτυχώς, το θέμα των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά. Επελέγη τότε μία βρετανική εταιρία για να αναλάβει τη διοίκηση των Ναυπηγείων. Υποτίθεται ότι θα συμμαζεύοταν οικονομικά η εταιρία και θα άλλαζε το μοντέλο λειτουργίας ώστε να προσφέρει περισσότερες υπηρεσίες (πχ ναυπηγήσεις) με μικρότερο κόστος. Έφυγαν νύχτα, γιατί έδειχναν να τους ενδιαφέρει περισσότερο η πώληση  των Ναυπηγείων κοψοχρονιά, σε σχετιζόμενη με αυτούς εταιρία.

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Strofalos said:

Οι άνθρωποι, ένθεν (Κίσσαμος) κείθε (Αριάδνη) υπερβάλλουν εαυτούς Πασχαλιάτικα για να καλύψουν τις παπαριές της Άττικα.

Καί αυτοί υπάλληλοι του Group Attica είναι, δεν είναι ανεξάρτητοι μεμονωμένοι.

 

Link to comment
Share on other sites

Ολες οι εθελουσιες στοχευουν σε συγκεκριμενο κοινο.Προφανως εδω στοχευε σε κοσμο της πρωην ΑΝΕΚ

Απο κει και περα ειναι λογικο να επωφελουνται και αλλοι ,ασχετως ηλικιας και σε σε ποια απο τις εταιριες του group ανηκαν

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Γίνονται αλλαγές στα πλάνα από ότι φαίνεται. Πιθανόν να δούμε το Αριάδνη στο Αιγαίο και το Superfast IX στην Αδριατική!!

Το Superfast IX?

Μακάρι να ρθει και να μεινει!!

Edited by proud_ionian
quote/μεταφορά
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Strofalos said:

Τραγικοί!!!! "Μεθαύριο" έχουμε Ιούνη και δεν ξέρουν που να βάλουν τα καράβια τους...

Θα θέλει κάνας καμπεράς να έρθει Ελλάδα και θα γελάει. 

 

Δυστυχώς, θα συμφωνήσω απόλυτα 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Σοβαρότης μηδέν.

Ένα χειμώνα ολόκληρο κάνουν επισκευές και έχουμε φτάσει στην αρχή της σαιζόν και στις μισές γραμμές δεν ξέρεις ποια πλοία θα είναι και ποια ωράρια θα έχουν.

Πραγματικά είνα να ανησυχείς και για τα υπόλοιπα

Link to comment
Share on other sites

Σεμινάριο ασχετοσύνης είναι. Δεν χρειάζεται τπτ άλλο να αναφέρει κανείς, μόνο απο τη περίπτωση του Κρήτη ΙΙ βγαίνουν πολλά συμπεράσματα. Όλο το χειμώνα βλάβες και περιμένουν να βγάλει το καλοκαίρι με ημερήσια... 

Έναν Πρεβελη να κάθεται από τον Αύγουστο ενω κάλλιστα μπορούσαν να είχαν αρχίσει τις επισκευές νωρίτερα και να μπαλώσει τρύπες με τα κρεβάτια του και τα 18-19 μίλια.

Πάνω σε όλα αυτά και δεν ειναι επίκαιρο, έχουν τα Νήσος Σαμος/Ροδος για Χιο-Μυτιληνη. Πόσο δύσκολο είναι να προσθέσουν κι άλλες καμπίνες ώστε να μην σιχτιριζουν οι περισσότεροι την ώρα και τη στιγμή που μπήκαν στο πλοίο και κάνουν και 14 ώρες για Μυτιληνη;

Και ένα κερασάκι, όλη τη χρονιά παίζουν με τα χρώματα (δεν κρινω) και τα πλοία βγαίνουν από τις ακινησίες με μπαλώματα(!), που όσο να ναι ο επιβάτης το βλέπει.

 

Link to comment
Share on other sites

On 3/13/2024 at 7:12 AM, proud_ionian said:

Ακόμη συνεχίζει να βγαίνει σφάλμα στη μηχανή κρατήσεων της Attica, όσον αφορά την Αδριατική πάντα. Εννοείται ότι τη δοξάζουν σε κάθε γωνιά του αγγλόφωνου και γερμανόφωνου διαδικτύου, που έχει να κάνει με επαγγελματίες του τουρισμού και επισκέπτες της Ελλάδας.

 

On 3/24/2024 at 12:09 PM, margaritis24 said:

Θα ξεπερασουν κ τον Αγουδημο σε λιγο με τις καθυστερησεις

 

On 3/28/2024 at 9:28 PM, Kostas18gr said:

Η κίνηση δεν έχει πέσει το θέμα είναι από μεριά οργάνωσης της αττικά[...]Πράγματα απίστευτα δεν μπορώ να φανταστώ ότι τελικά θα προλάβουν να βγούνε όλα τα βαπόρια πριν την σεζόν για δεξαμενή μιας και δε έμεινε πολύς χρόνος.

 

On 5/15/2024 at 10:03 PM, proud_ionian said:

Όποιος θέλει να ταξιδέψει Αδριατική, για δουλειά, για διακοπές, μακριά από την Ancona με Attica. Ούτε τι ώρα θα φύγεις, ούτε τι ώρα θα φτάσεις μπορείς να ξέρεις.

 

On 5/16/2024 at 5:14 PM, superfastship said:

Δεν ξέρω τι κάνει ακριβώς η αττικα αλλά τα καλοκαιρινα δρομολόγια άλλαξαν (στο openseas που είδα) σε σχέση με λίγες βδομάδες πριν.

 

On 5/16/2024 at 6:23 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Γίνονται αλλαγές στα πλάνα από ότι φαίνεται. 

 

On 5/16/2024 at 6:35 PM, Strofalos said:

Τραγικοί!!!! "Μεθαύριο" έχουμε Ιούνη και δεν ξέρουν που να βάλουν τα καράβια τους...

Θα θέλει κάνας καμπεράς να έρθει Ελλάδα και θα γελάει. 

 

10 hours ago, nomman said:

Πράγματι η εταιρεία πρέπει να είναι σε πολύ άσχημη οργανωτική και διοικητική κατάσταση. Δε νομίζω πως με τις τελευταίες εξελίξεις φαίνεται να αλλάζει κάτι προς το καλύτερο[...] Αυτό που πραγματικά με ξενερώνει στην περίπτωση είναι η έλλειψη οράματος και διαφυγής από την άποψη "όπου βγεί, με όποιο πλοίο βγεί"[...]Η Άττικα πότε θα αποφασίσει τι θέλει να ξέρουμε κι' εμείς που πληρώνουμε[...]Η πιο λογικές πλέον γραμμές της Αδριατικής είναι η Βενετία και το Μπάρι. 

 

2 hours ago, Kostas18gr said:

Μόλις βγήκαν οι αλλαγές από την αττικά 

Το πράγμα γίνεται χειρότερο όσο πάει και νομίζω σιγά σιγά μας τρολαρει αρκετά η Αττικά.

Τα δρομολόγια του σουπερφαστ 3 θα τα αναλάβει το σουπερφαστ 1 .

Που σημαίνει το σουπερφαστ 1 μπαίνει Ανκόνα για κάποια δρομολόγια και η γραμμή του Μπάρι μένει με 1 πλοίο και μόνο τοπικά Μπάρι Ηγουμενίτσα.

Μόνο του το σουπερφαστ 2 στο Μπάρι .

 

1 hour ago, mvin said:

Νομίζω ότι η Attica φέτος διεκδικεί επάξια τον τίτλο "μπάχαλο 2024", σε όλα τα επίπεδα

 

9 minutes ago, proud_ionian said:

H πλάκα είναι ότι αυτήν την κουβέντα είχα πρόσφατα. Ότι έχουν ξαναστείλει πλοίο του Bari Ancona (το ΙΙ πριν κάποια χρόνια σε ακινησίες) και στη στραβή χαλαρά θα άφηναν το bari με ένα πλοίο για να καλύψουν την Ancona.

Πραγματικά, δύσκολα μπορώ να θυμηθώ καταστάσεις σαν την τωρινή, ακόμη και στις τελευταίες μέρες των "χειρότερων".

Δεν μπορεί να συλλάβει το μυαλό ενός ανθρώπου, αυτό το φετινό χάλι.

Έχουμε σχολιάσει πάρα πολλές φορές το γεγονός ότι και η συγχώνευση ήταν γνωστή και αναμενόμενη και τα επιπλέον πλοία που θα αναλάμβανε η Attica ήταν και αυτά γνωστά, όπως και τα προβλήματά τους.

9 μήνες μετά τη συγχώνευση, η οποία κυοφορείτο τουλάχιστον 2 χρόνια, υπάρχει πλήρης αποδιοργάνωση. 'Εχουμε μπει ήδη στη σαιζόν, δύο πλοία βασικών γραμών είναι εκτός για άγνωστο χρόνο (Superfast III & Κρήτη ΙΙ), άλλα δύο ανέβαλαν τις ακινησίες τους (SF XI και Hellenic Spiit), σε τρεις βασικές γραμμές-αιμοδότες (ancona, bari, δωδεκάνησα), ακόμη δεν έχει ξεκαθαρίσει το line up του καλοκαιριού. 

Είναι προφανές ότι η εταιρία μεγάλωσε πάρα πολύ και η διοικητική της πυραμίδα, σε κάθε τομέα, δεν μπορεί να διαχειριστεί αυτό το μέγεθος. Λόγω απειρίας των στελεχών; Λόγω αποχώρησης των περισσότερο επαρκών; Ποιος ξέρει. Δύο λύσεις ενδείκνυνται σε τέτοιες περιπτώσεις: Είτε κατάτμιση σε μικρότερες οντότητες, είτε πρόσληψη στελεχών εκτός εταιρίας (και εκτός Ελλάδας) στους τομείς που πάσχουν. Τα υπόλοιπα είναι συνταγή αποτυχίας.

Ότι άλλο συζητάμε, είναι περαιτέρω.;).

ΥΓ: Θα μου πείτε, χεστήκαμε για την Attica. Πάσο. Σε μια χώρα που το 25% του ΑΕΠ, άμεσα ή έμμεσα, προέρχεται από τον τουρισμό και η Attica έχει δεσπόζουσα θέση στις θαλάσσιες ενδομεταφορές, δεν μπορείς να είσαι αδιάφορος. Η εταιρία θυμίζει την Οθωμανική Αυτοκρατορία την πρώτη δεκαετία του 20ου αιώνα.

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω πως μεγάλωσε τόσο που δεν μπορούνε να την φέρουν βόλτα. Υποτίθεται όλοι εκεί μέσα είναι έμπειρα στελέχη και αν θέλανε έξτρα έμπειρο προσωπικό, είχαν την δεξαμενή της Άττικα να τραβήξουν. Μην είναι και εσκεμμένο το μπάχαλο.., για να έχει την τυχη του ΟΣΕ, της ΔΕΗ, κτλ. Δηλαδή πολύ μεγάλων εταιρειών που το πραγματικό κόστος της πώλησής τους ήταν υψηλό για Ελλάδα και έπρεπε να τις ρίξουν όσο προς τα βράχια γινόταν για να πωληθούν σε χαμηλότερη τιμή και σε κομμάτια, μιάς και δεν είχαν συνεχόμενες κερδοφόρες χρονιές αλλά χρονιές τραγικές, με την εικόνα μπαχάλου να είναι επιεικής. Ότι συμβαίνει και στην Άττικα δηλαδή. 

Link to comment
Share on other sites

δεν έχει καμία σχέση η Attica με τη ΔΕΗ και τον ΟΣΕ. 

Η πρώτη ειναι ιδιωτική εταιρεία, με μετόχους κλπ και οι δεύτερες δημόσιες με ότι συνεπάγεται αυτό από την άσκηση του επιχειρείν από το κράτος. 

με το να έκαναν εσκεμμένα τέτοιο χάος το μόνο που θα μπορούσαν να καταφέρουν θα ήταν να χάσουν λεφτά κάτι που δεν μου φαίνεται πιθανο. 

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν συγκρίνω την Άττικα με τις συγκεκριμένες εταιρείες αλλά τους λόγους του χάους από την μία στιγμή στην άλλη, και στην μία και στην άλλη περίπτωση. Μπορεί να υπάρχει υποβόσκουσα θεώρηση πως πρέπει να πέσει η τιμή της μετοχής της για να μπορεί να πωληθεί ευκολότερα είτε σε τμήματα είτε ολόκληρη. Κάνεις δεν ξέρει τι παιχνίδια παίζονται κάτω από το τραπέζι. Το μόνο σίγουρο πως τόσα έμπειρα στελέχη δεν "ξεκουτιάνανε" ξαφνικά. 

28 minutes ago, Strofalos said:

την δεξαμενή της Άττικα να τραβήξουν.

Της ΑΝΕΚ ήθελα να πω

Link to comment
Share on other sites

@hayabusagr Η attica ειναι τυπικά ιδιωτική, έχει έναν εμφανιζόμενο μέτοχο που έχει πάνω από 90%, αλλά όλοι ξέρουμε ότι πραγματικός δικαιούχος είναι η Τράπεζα Πειραιώς που θέλει (?)να την ξεφορτωθεί και διοικείται από τα ίδια στελέχη για σχεδόν 15 χρόνια.

Οι σκέψεις του @Strofalos, έχουν περάσει και από το δικό μου κεφάλι. Εύχομαι πραγματικά να μη συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...