Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

2 hours ago, gtogias said:

Ιδού και τα αποτελέσματα εξαμήνου του Ομίλου Attica:

 

 

ATTICA_GROUP_APOTELESMATA_6MHNOY_2023.pdf 166.81 kB · 9 downloads

 

 

Οι αναλυτικές εδώ:

ENDIAMESES_OIKONOMIKES_KATASTASEIS_GIA_THN_PERIODO_01.01-30.06.2023.pdf (attica-group.com)

Πολύ στο ντούκου περνάνε ότι το 2022 είχαν αποσβέσεις της τάξεως των 51εκ ενώ το 2023 της τάξεως των 25εκ. 
 

Εάν η απόσβεση είχε διατηρηθεί στα ίδια επίπεδα, θα ήταν ζημιογόνα η χρήση, αντί για κερδοφόρα.  

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αυτή είναι γνωστή τακτική των εταιριών σε χρονιές τις οποίες περιμένουν ζημίες να φουσκώνουν με διάφορους τρόπους την χασούρα τους ώστε την επόμενη χρονιά να εμφανιστεί βελτιωμένη η κατάσταση. Παρομοια τακτική αλλα με την αξία στολου είχε κανει και η ΑΝΕΚ ένα με δυο χρονια πριν αν θυμάμαι καλα.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, fund.st said:

Πολύ στο ντούκου περνάνε ότι το 2022 είχαν αποσβέσεις της τάξεως των 51εκ ενώ το 2023 της τάξεως των 25εκ. Εάν η απόσβεση είχε διατηρηθεί στα ίδια επίπεδα, θα ήταν ζημιογόνα η χρήση, αντί για κερδοφόρα.  

Κάτι μάλλον κατάλαβες λάθος, οι αποσβέσεις αυξήθηκαν από  24,9 εκ. σε 25,7 εκ.

Συνοπτικά να πούμε πως ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 244,3 εκ αυξημένος κατά 42,8 εκ. vs 2022, το EBITDA αυξήθηκε κατά 57,1 εκ vs 2022 και διαμορφώθηκε σε 47,5 εκ, και τα καθαρά αποτελέσματα διαμορφώθηκαν σε 3,2 εκ. από ζημίες -30,6 εκ, την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Ο βασικότερος λόγος που η αύξηση των καθαρών αποτελεσμάτων δεν ήταν το ίδιο θεαματική με την αύξηση του EBITDA ήταν πως πέρσι υπήρχαν κέρδη από hedging ύψους 12,8 εκ ενώ φέτος τα συμβόλαια αντιστάθμισης κινδύνου δημιούργησαν ζημιές -5,6 εκ.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Όπως φαίνεται και από τους τίτλους των  πινάκων που παραθέτεις συγκρίνεις δωδεκάμηνο 22 με εξάμηνο 23

Στην σελίδα 28 των οικονομικών καταστάσεων μπορείς να δεις την σωστή σύγκριση.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

...στη θέση του cpt Γιάννη Κοντόπουλου, που πλέον βγήκε στο γραφείο σαν υπεύθυνος πληρωμάτων.

Αναμενόμενη η αντικατάσταση του υπεύθυνου πληρωμάτων.

Κατά τη γνώμη μου, είναι σωστή κίνηση να επιλεγεί ένας έμπειρος και μάχιμος πλοίαρχος, για να αντικαταστήσει ένα στέλεχος στεριανής και άσχετης με τη ναυτιλία εξειδίκευσης.

Edited by proud_ionian
Τονισμός
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 9/15/2022 at 11:01 AM, Annivas said:

Υπάρχουν ψίθυροι, για σκέψεις του γκρουπ ότι εξετάζει το ενδεχόμενο ναυπήγησης 55μ catamaran.

 

On 2/8/2023 at 2:30 AM, valencay said:

Εκ παραδρομής έγραψα ότι το σκάφος που θέλει να ναυπηγησει η Εταιρεία θα είναι 100 μέτρων....Θα είναι -πάντα εφ οσον παραγγελθεί, γύρω στα 75-80 μέτρα....Sorry,mea culpa

Έχει προχωρήσει κανένα σχέδιο σχετικά με ναυπηγήσεις νέων ταχυπλόων ή όλα στο συρτάρι λόγω εξαγοράς της ΑΝΕΚ;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Από άρθρο του mononews διαβάζω ότι η εταιρία θα δρομολογήσει στις Κυκλαδες 3 ταχύπλοα,ενώ στον Σαρωνικο 4 καταμαράν και 3 Aero(μάλλον το Flyingcat 3 κουνάει  το μαντήλι στην Ραφηνα)όσον αναφορά τις Κυκλαδες ποιες είναι οι 3 γραμμές που δραστηριοποιηθεί με ταχυπλοο ;

 

Edited by proud_ionian
λινκ
Link to comment
Share on other sites

Quote

Στις γραμμές της Αδριατικής, η ενοποιημένη εταιρεία θα δρομολογήσει 3 πλοία Superfast, τα 2 της ΑΝΕΚ και το “Αστερίων” που είναι ναυλωμένο, ενώ τους θερινούς μήνες θα ενσωματώνει στα δρομολόγια και έβδομο πλοίο.

Superfast I, Superfast II, Superfast XI, Olympic Champion, Hellenic Spirit, Αστεριων ΙΙ και το καλοκαίρι πιστεύω το Αριάδνη

Quote

Στις γραμμές των Δωδεκανήσων θα δρομολογήσει 4 πλοία, 3 επιβατηγά οχηματαγωγά και 1 οχηματαγωγό για την μεταφορά επικίνδυνων φορτίων και φορτηγών οχημάτων.

Blue Star 2, Blue Star Patmos, Blue Star Chios και Blue Carrier 2

Quote

Στις Κυκλάδες, θα υπάρχουν επτά πλοία, τέσσερα συμβατικά πλοία, τρία ταχύπλοα και ένα οχηματαγωγό πλοίο.

Blue Star 1, Blue Star Delos, Blue Star Paros, Blue Star Naxos, Highspeed 3, Highspeed 4, Hellenic Highspeed και Blue Carrier 1

Quote

Στο Βόρειο Αιγαίο θα δρομολογηθούν τρία συμβατικά επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία και ένα οχηματαγωγό πλοίο.

Νήσος Ρόδος, Νήσος Σάμος, Blue Carrier 1

Quote

Στις Σποράδες θα δρομολογηθεί μόνο ένα πλοίο.

Εξπρές Σκιάθος

Quote

Στο Σαρωνικό θα δρομολογηθούν 4 καταμαράν και 3 υδροπτέρυγα AERO.

Flying Cat 3, Flying Cat 4, Flying Cat 5, Flying Cat 6, Aero 1-2-3

Quote

Τέλος, η Africa Morocco Links, θα δρομολογήσει 2 επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία. Επισημαίνεται ότι η εταιρεία αυτή ανήκει κατά 49% στην Attica Group και κατά 51% σε Τράπεζα.

Morocco Star, Morocco Sun

Quote

Στη Κρήτη

Λευκά Ορη, Κισσμος, Ελ. Βενιζέλος και Ελυρος

Link to comment
Share on other sites

Λογικά το 3ο στο βόρειο Αιγαίο είναι το Διαγόρας και την γραμμή μέσω Σάμου το Μύκονος. 

Εκεί που πραγματικά θα έχει ενδιαφέρον αν τελικά θα βρεθεί κάποιο ρο-ρο η Κάνα Κρήτη μπει έξτρα στην Κρήτη το καλοκαίρι 

Edited by polmyt
Quote
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Η αλλαγή εμπορικού σήματος δεν σημαίνει αλλαγή πλοιοκτησίας.

Το γνωρίζω , πρακτικά όμως συντρέχει καλύτερα μια τυχόν αλλαγή ιδιοκτησίας . Είδωμεν 

Link to comment
Share on other sites

Πάντως δεν είναι κάτι που ξαφνιάζει, έχει προηγηθεί η "μετακομιση" από την Hellenic των Χιος-Μυκονος στην BlueStar και δεν ενοχλήθηκε κανενας..

Και τις ιδιες γραμμες που αποφασιζουν ενίοτε, θα εξυπηρετεί.. Αν θυμάστε ακομα και τα χρώματα της Σουπερφαστ μια χαρα ταξιδευαν Κρητη και Ροδο.

Ισα ίσα που θα έχουμε κάτι να ασχολούμαστε τις κρύες μέρες του χειμώνα.

Link to comment
Share on other sites

Η στήλη il postino του οικονομικού ταχυδρόμου Τιμά την Attica Group,  κάνοντας ένα εναλλακτικό αφιέρωμα.B)

Quote

Στο απυρόβλητο ο ιθύνων νους

• Αλγεινή εντύπωση προκαλεί η απεγνωσμένη προσπάθεια της Attica Group να διαγράψει το «αμαρτωλό» παρελθόν της.

• Με επικοινωνιακά τρικ και την «μαγική μπαγκέτα» συμβούλων μάρκετινγκ επιχειρεί να σκεπάσει τα δυσώδη πεπραγμένα της: αθέτηση δανείων, ζημιές εκατομμυρίων και αλόγιστη σπατάλη πόρων σε αμφίβολα deals…

• Και το κυριότερο: να καλύψει το αδιανόητο δυστύχημα με τον 36χρονο Αντώνη Καρυώτη που βρήκε τραγικό θάνατο στο λιμάνι του Πειραιά όταν επιχείρησε να επιβιβαστεί στο Blue Horizon.

• Ένα δυστύχημα που την εξέθεσε ανεπανάληπτα στο πανελλήνιο, αποκαλύπτοντας τη διαβρωμένη κουλτούρα, την οποία συντηρούσε επί χρόνια με την ανοχή κάποιων.

• Οι αλλαγές που ανακοίνωσε και συνοδεύθηκαν από μεγαλοστομίες και αόριστες υποσχέσεις για τομές στα συστήματα ασφαλείας μετά από «βαθιά έρευνα» φαίνεται να μένουν στα… χαρτιά.

• Την ίδια στιγμή, διατυμπανίζει με κάθε τρόπο ότι ετοιμάζεται επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 1 δισ. για την ανανέωση και εκσυγχρονισμό του στόλου της.

• Ο στόχος προφανής: να κρύψει κάτω από το χαλί τον θάνατο του Καρυώτη, το αμαρτωλό παρελθόν και τη διαλυμένη δομή της.

• Επιδιώκει δε να κλείσει τις μαύρες τρύπες, με την «ανθρωποφαγία» στο πρόσωπο του προέδρου του ομίλου.

• Και το βασικότερο, ο ιθύνων νους που βαρύνεται με τα εγκλήματα του παρελθόντος μένει στο απυρόβλητο.

• Ωστόσο, επειδή δεν ζούμε όλοι στην χώρα των… λωτοφάγων, η «χρυσόσκονη» με την οποία επιχειρεί να συγκαλύψει τις «αμαρτίες» της δεν αρκεί.

• Η δικαστική διερεύνηση που βρίσκεται σε εξέλιξη για τον άδικο θάνατο του 36χρονου Αντώνη πρέπει να καταλήξει σύντομα και να αποδοθούν ευθύνες.

• Το Πανελλήνιο απαιτεί απαντήσεις, παρά τα κόλπα που μηχανεύεται η εταιρεία. Όπως η μετονομασία του Blue Horizon… σε «Λευκά Όρη».

Ο όμιλος Βανζέλ, συνεχίζει να πυροβολεί. ;) 

Ποιον να εννοεί όταν λέει: Επιδιώκει δε να κλείσει τις μαύρες τρύπες, με την «ανθρωποφαγία» στο πρόσωπο του προέδρου του ομίλου. Και το βασικότερο, ο ιθύνων νους που βαρύνεται με τα εγκλήματα του παρελθόντος μένει στο απυρόβλητο;

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Κανένα κομμάτι από την πίττα θα ήθελε ;) 

16 hours ago, Petros P said:

Να υποθέσω Fincantieri??

Quote

αναμένεται μέχρι τα μέσα Δεκεμβρίου 2023 μια μεγάλη επιχειρηματική είδηση από τα Ναυπηγεία Ελευσίνας που θα αφορά συναρμολόγηση, κατασκευή και επισκευές σε πλοία που δεν θα αφορούν το πολεμικό Ναυτικό.
Μάλιστα αρμόδια πηγή ανέφερε ότι θα αποτελέσει πολύ μεγάλη αναβάθμιση για την Ελλάδα και την οικονομία το επιχειρηματικό deal που αναμένεται να ανακοινωθεί προσεχώς από τα Ναυπηγεία Ελευσίνας και αφορά εμπορικό στόλο και όχι πλοία του πολεμικού ναυτικού. 

banking news

 

Πάμε όμως στα φίλια ΜΜΕ. Κλασικά Καθημερινή, Σταθερά Μπέλλος:D

Mega Deal Attica - Ναυπηγείων Ελευσίνας.

Το πολυδιαφημισμένο επενδυτικό πρόγραμμα της Attica, ύψους ενός δις!!!, το οποίο θα αφορά εκσυγχρονισμό, συντήρηση και περιβαλλοντική αναβάθμιση του υπάρχοντος στόλου, αλλά και μελλοντικές ναυπηγήσεις νέων πλοίων, θα υλοποιηθεί πιθανότατα στα Ναυπηγεία Ελευσίνας. Το άρθρο αναφέρει μέχρι και τροποποιήσεις μηχανών σε επιλεγμένα πλοία, ώστε να είναι dual fuel ready.

Quote

Οπως αποκάλυψε την Κυριακή η «Καθημερινή», το επενδυτικό πλάνο της Attica Group έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με τη Lloyd’s Register, που ειδικεύεται διεθνώς στην παροχή υπηρεσιών ταξινόμησης και συμμόρφωσης στη ναυτιλία. Προβλέπει δε τρία στάδια: το πρώτο, το οποίο ήδη υλοποιείται, αφορά άμεσες ενέργειες περαιτέρω περιβαλλοντικού εξορθολογισμού του στόλου (εξιδανίκευσης συστημάτων πρόωσης, ψηφιακής αναβάθμισης και εγκατάσταση φωτοβολταϊκών και άλλων συστημάτων εξοικονόμησης ενέργειας), με συνολικό προϋπολογισμό της τάξης των 160 εκατ., το δεύτερο την εγκατάσταση νέων μηχανών διπλού καυσίμου σε επιλεγμένα πλοία με προϋπολογισμό 400 εκατ. και ορίζοντα έως το 2026-2027 και το τρίτο τη ναυπήγηση ολοκαίνουργιων πλοίων που θα συμμορφώνονται 100% με τους διεθνείς κανονισμούς για δραστική μείωση των εκπομπών άνθρακα, προϋπολογισμού 500 εκατ. και ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2029.

Aυτά περί Attica. Για τα του Ναυπηγείου, θα τα αναφέρω στο σχετικό topic

.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, proud_ionian said:

...το οποίο ας μη γελιόμαστε, θα είναι "προίκα" για την ONEX σε όλες τις συζητήσεις με Τράπεζες κλπ, αλλά και με άλλους πελάτες αργότερα...

Εννοείται ότι ένα τέτοιο ναυπηγικό πρόγραμμα, με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση τόσο της εταιρίας, όσο και του ναυπηγείου (με προνομιακούς όρους και πρόσβαση σε φθηνό χρήμα λόγω μείωσης περιβαλλοντικού αποτυπώματος), θα είναι κράχτης και για πιθανούς αγοραστές της εταιρίας (για βραχυπρόθεσμη τοποθέτηση. μακροπρόθεσμα θα είμαστε όλοι νεκροί).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...