Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 1 month later...

Tι συμβαίνει με τα Ναυπηγεία Ελευσίνας;

Στο Νεώριο, μόλις μπήκε η ONEX το κλίμα ήταν εξ αρχής θετικό και από πλευράς εταιρίας και από πλευράς εργαζομένων.

Εδώ στην Ελευσίνα έχουν μανουριάσει λίγο τα πράγματα. Ιδιότυπο εργασιακό καθεστώς, δώρα που δεν πληρώθηκαν και σήμερα είχαμε και την πρώτη απεργία.

Διοργανωτής ήταν το συνδικάτο μετάλλου και κάλυπτε όλη τη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη, με θέμα την υπογραφή κλαδικής σύμβασης, αλλά στην Ελευσίνα είχαμε show, με την ONEX να φέρνει αλλοδαπούς εργάτες για να σπάσουν την απεργία.

Link to comment
Share on other sites

Απλά η Ελεψίνα😆 είναι κοντα στην εργατομάνα Αθήνα και το "λαϊκό κίνημα" μπορεί να μαζέψει τα ΚΝΑΤ και τους λοιπούς συγγενείς. Η Σύρα😄είναι νησί και δεν έχει αρκετούς "αγωνιστές" για να τα κάνουν μπαχαλο. Είναι ακριβώς το ίδιο με τις απεργίες της ΠΝΟ που όταν γίνονται τα παπόρια δεν φεύγουν από τα λιμάνια της Αττικής, αλλά φεύγουν από τα υπόλοιπα.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ναυπηγεία Ελευσίνας: Στη δεξαμενή Στρατή Γ. Ανδρεάδη το πρώτο πλοίο μετά από έξι χρόνια

Quote

Μετά από έξι χρόνια σήμερα ανέβηκε στη δεξαμενή Στρατή Γ. Ανδρεάδη των ναυπηγειων Ελευσινας το πρώτο πλοίο. Τα επίσημα εγκαίνια θα γίνουν την ερχόμενη εβδομάδα. Με απόφαση του ιδιόκτητη Πάνου Ξενοκώστα, η Νο2 Panamax δεξαμενή των ναυπηγείων ονομάστηκε  Στρατής Γ. Ανδρέαδης τιμώντας την μνήμη του ιδρυτή των ναυπηγείων. Το πλοίο KYTHNOS είναι της ναυτιλιακής εταιρείας Eletson. Είναι το 31ο καράβι που ‘’μπαίνει’’ στο ναυπηγείο.

Σημεία αναφοράς:

– χρόνος ρεκόρ , επένδυση παρά πολλών εκατομμυρίων ευρώ και τεράστιο εγχείρημα ναυπηγικής σε μια δεξαμενή που είχε χαρακτηριστεί scrap και ήταν έτοιμη να βυθιστεί

– η πιο σύγχρονη στην Ελλάδα με σύστημα έξυπνης διαχείρισης και άλλες καινοτομίες

– μαζί με την Panamax Βιολάντω  της Σύρου ο όμιλος έχεις τις δυο μεγαλύτερες Panamax δεξαμενές στην Ελλάδα και από τις μεγαλύτερες της ανατολικής Μεσογείου

– ανάλογος εκσυγχρονισμός έχει σχεδιαστεί αρχές Σεπτεμβρίου και στην Panamax της Σύρου ώστε τα δυο ναυπηγεία να λειτουργούν ως μια εννιά ναυπηγική μονάδα, η μεγαλύτερη της χώρας

– η ΟΝΕΧ τρέχει 12 μήνες νωρίτερα το πρόγραμμα αναβάθμισης

-Στο μεταξύ θέμα  χρόνου  θεωρείται πλέον και η απόφαση των δικαστηρίων για την έγκριση του σχεδίου εξυγίανσης των ναυπηγείων Ελευσίνας.

 

50649d05-a1d2-4e3f-bf22-9ef2032db916.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ο θείος Σαμ συνεχίζει να στηρίζει την ΟΝΕΧ και τα ναυπηγεία Ελευσίνας.

Εξασφαλίσθηκε ομολογιακό δάνειο 135 εκ USD από την αμερικανική ΕΑΤ, τη DFC.

Η διοίκηση της ONEX έχει εξαγγείλει για τα επόμενα χρόνια επενδύσεις σε υποδομές ύψους €300εκ, πλέον €200εκ για πληρωμή παρελθουσών υποχρεώσεων.

Μέχρι τώρα έχει επενδύσει 23 και βρήκε τα 120 από την DFC. Αναζητούνται τα υπόλοιπα 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Νέα εποχή για την Ελευσίνα και το Νεώριο στη Σύρο

Quote

Αλλαγή σελίδας για τη ναυπηγική βιομηχανία αποτελεί η πλήρης δραστηριοποίηση των Ναυπηγείων Ελευσίνας και Νεωρίου στη Σύρο του ομίλου ONEX.

Η συνολική επίδραση στην ελληνική οικονομία από την επαναλειτουργία των Ναυπηγείων Ελευσίνας αναμένεται να φτάσει στο 1% του ΑΕΠ. Υπάρχει πλάνο για επενδύσεις 300 εκατ. για υποδομές και ανάπτυξη, ενώ ακόμα 200 εκατ. ευρώ θα επιστρέψουν σε ασφαλιστικά ταμεία και εργαζομένους.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, όπως τον έχει αποκαλύψει και ο ίδιος ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ONEX, Πάνος Ξενοκώστας, στα δύο ναυπηγεία του ομίλου θα επισκευάζονται περισσότερα από 300 πλοία σε ετήσια βάση, αφού ο στόχος για την Ελευσίνα είναι να φτάσει τα 200 πλοία, ενώ το Νεώριο στη Σύρο έχει ξεπεράσει τα 100 σε ετήσια βάση.

Σημειώνεται ότι για τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, που αποτελούν μια κρίσιμη υποδομή, ύψιστης στρατηγικής σημασίας για την Ελλάδα και την παγκόσμια ναυτιλία, υπογράφηκε πρόσφατα συμφωνία χρηματοδότησης ανάμεσα στον αμερικανικό αναπτυξιακό οργανισμό DFC και τον όμιλο της ΟΝΕΧ για την παροχή 125 εκατ. δολ. στα Ναυπηγεία Ελευσίνας, μέσω ομολογιακού δανείου.

Τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, σύμφωνα με τους σχεδιασμούς  του ομίλου, θα διαδραματίσουν ηγετικό ρόλο στην ενεργειακή ασφάλεια της περιοχής και στην «πράσινη» ναυτιλία, όπως στις μετασκευές των πλοίων.

Παράλληλα υπάρχει συνεργασία με τον μεγάλο ιταλικό ναυπηγικό όμιλο Fincantieri στον τομέα του αμυντικού υλικού. Τον περασμένο Ιούνιο ανακοινώθηκε η επέκταση της συνεργασίας με τον ιταλικό ναυπηγικό όμιλο, που περιλαμβάνει μια νέα γραμμή παραγωγής πλοίων, υπό τη σκέπη της αμυντικής ναυπηγικής εταιρείας του ομίλου, ONEX Elefsis Naval & Maritime.

Προβλέπει, δε, «την κατασκευή κορβετών μέχρι και των πιο προηγμένων πλοίων επιφάνειας, και δη φρεγατών, προσφέροντας στο Πολεμικό Ναυτικό σύγχρονες, διαλειτουργικές λύσεις υψηλής τεχνολογίας».

Πρόσφατα πραγματοποιήθηκαν στα Ναυπηγεία Ελευσίνας τα εγκαίνια της δεξαμενής «Στρατής Γ. Ανδρεάδης», μεγέθους panamax.

Σειρά θα πάρουν ακόμα δύο πλωτές δεξαμενές των ναυπηγείων, οι οποίες αναμένεται να είναι έτοιμες τον επόμενο Μάρτιο. Οι δύο αυτές δεξαμενές θα ονομαστούν η μία «Γιάννης Γουλανδρής», στη μνήμη του ιδρυτή των Ναυπηγείων Σύρου, και η άλλη «Σταύρος Νιάρχος», στη μνήμη του ιδρυτή των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά.

Με επιπλέον δεξαμενή aframax σχεδιάζεται να ενισχυθούν τα Ναυπηγεία Σύρου, μέχρι το 2025, ενώ για τη νησιωτική μονάδα υπάρχει επενδυτικό πρόγραμμα 60 εκατ. για τα επόμενα 5 χρόνια για την πράσινη μετάβασή της.

Σχολή κατάρτισης υψηλού επιπέδου

Στη Σύρο σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους εντός των Ναυπηγείων Νεωρίου λειτουργεί ήδη Επαγγελματική Σχολή Κατάρτισης της Γ.Γ. Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Διά Βίου Μάθησης και Νεολαίας του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με σκοπό να προσφέρει ευκαιρίες επαγγελματικής κατάρτισης υψηλού επιπέδου στον χώρο της ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας σε συνεργασία με τα ναυπηγεία.

Η σχολή προσφέρει στους καταρτιζόμενους εκπαίδευση σε σύγχρονα τεχνικά επαγγέλματα, όπως:

·        Τεχνίτης Συγκολλήσεων και Κοπής Μετάλλων

·        Τεχνίτης Ελασματουργός – Ελασματουργός Ειδικών Κατασκευών

·        Τεχνίτης Σωληνουργός.

Στους αποφοίτους υπάρχει δυνατότητα άμεσης επαγγελματικής αποκατάστασης στην επιχείρηση, ενώ απονέμεται πτυχίο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης επιπέδου 3 του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων.

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Να υποθέσω Fincantieri??

https://www.bankingnews.gr/oikonomia/articles/708314/epikeitai-megalo-deal-sta-nafpigeia-elefsinas-pire-egkriseis-apo-tin-epitropi-antagonismoy-kai-etoimazei-megali-emporiki-symfonia

 

Quote
Θα αποτελέσει πολύ μεγάλη αναβάθμιση για την Ελλάδα και την οικονομία το επιχειρηματικό deal που αναμένεται να ανακοινωθεί προσεχώς από τα Ναυπηγεία Ελευσίνας
 
 
Σημαντικές εξελίξεις αναμένονται το προσεχές διάστημα στα Ναυπηγεία Ελευσίνας.
Οι εξελίξεις αφορούν και θεσμικά ζητήματα, δηλαδή την Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά και μεγάλη εμπορική συμφωνία που θα προκαλέσει έκπληξη καθώς δεν αφορά το πολεμικό Ναυτικό.
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης έδωσε το πράσινο φως, αξιολογώντας μια σειρά θεσμικών και άλλων θεμάτων.
Με βάση ενδείξεις καταλυτικό ρόλο σε αυτή τη θετική έκβαση, διαδραμάτισε ο Υπουργός Εργασίας, Άδωνις Γεωργιάδης.
Οι παρεμβάσεις του υπουργού Γεωργιάδη έχουν αποδειχθεί το τελευταίο διάστημα ουσιώδεις, επιλύοντας σοβαρά θεσμικά ζητήματα.
Και ενώ λοιπόν τα θεσμικά ζητήματα που είχαν προκύψει έχουν επιλυθεί,
 
αναμένεται μέχρι τα μέσα Δεκεμβρίου 2023 μια μεγάλη επιχειρηματική είδηση από τα Ναυπηγεία Ελευσίνας που θα αφορά συναρμολόγηση, κατασκευή και επισκευές σε πλοία που δεν θα αφορούν το πολεμικό Ναυτικό.
 
Μάλιστα αρμόδια πηγή ανέφερε ότι θα αποτελέσει πολύ μεγάλη αναβάθμιση για την Ελλάδα και την οικονομία το επιχειρηματικό deal που αναμένεται να ανακοινωθεί προσεχώς από τα Ναυπηγεία Ελευσίνας και αφορά εμπορικό στόλο και όχι πλοία του πολεμικού ναυτικού. 
Σημειώνεται ότι τις δραστηριότητες στο βασικό λιμάνι του Πειραιά το ελέγχουν οι Κινέζοι μέσω της Cosco και η αναβάθμιση του Ναυπηγείου Ελευσίνας θα μπορούσε να αποτελέσει σαν κάποιο αντίπαλο δέος στη μεγάλη διείσδυση των κινεζικών συμφερόντων.

 

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

Σημερινό από την οικονομική σελίδα NewMoney:

Η πρώτη μεγάλη δουλειά των Ναυπηγείων Ελευσίνας


-Μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα ανακοινωθεί επισήμως μια -πολύ μεγάλου οικονομικού μεγέθους- επιχειρηματική συμφωνία των Ναυπηγείων Ελευσίνας. Η συμφωνία προβλέπει τη ναυπήγηση νέων πλοίων, για τον στόλο μεγάλης -ελληνικών συμφερόντων- ναυτιλιακής εταιρείας και λόγω του μεγέθους θα έχει μεγάλη διάρκεια. Ουσιαστικά πρόκειται για την πρώτη σημαντική ιδιωτική δουλειά που αναλαμβάνουν τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, υπό την ιδιοκτησία Ξενοκώστα. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι λόγω της εξαιρετικής σημασίας αυτής της συμφωνίας είναι πολύ πιθανό οι υπογραφές να πέσουν παρουσία της πολιτικής ηγεσίας.

https://www.newmoney.gr/dark-room/o-ivan-o-erotas-tis-tripletas-me-tin-tv-i-pagomeni-chirapsia-tou-n-a-i-proti-doulia-gia-ta-nafpigia-elefsinas-ke-to-epichirimatiko-askeri-tou-ntoumpai/

 

Link to comment
Share on other sites

Tελικα πέσαμε έξω:D

12 hours ago, proud_ionian said:

Mega Deal Attica - Ναυπηγείων Ελευσίνας[...]

Aυτά περί Attica. Για τα του Ναυπηγείου, θα τα αναφέρω στο σχετικό topic.

Για να υλοποιηθεί το φιλόδοξο αυτό πρόγραμμα, ύψους ενός δις, το οποίο ας μη γελιόμαστε, θα είναι "προίκα" για την ONEX σε όλες τις συζητήσεις με Τράπεζες κλπ, αλλά και με άλλους πελάτες αργότερα, χρειάζεται να έχουν επιλύσει τα ναυπηγεία κάποια ζητήματα υποδομών, αλλά και πρόσβασης σε φθηνό τραπεζικό και ευρωπαϊκό χρήμα.

Ας δούμε τι αναφέρει το promo:P από την Καθημερινή.

Quote

...Προϋπόθεση ασφαλώς για την υλοποίηση του συγκεκριμένου ναυπηγικού προγράμματος στην Ελευσίνα αποτελεί η ολοκλήρωση των απαραίτητων επενδύσεων εκσυγχρονισμού των υποδομών και του εξοπλισμού τους, που έχει ξεκινήσει, όπως και η εξασφάλιση πρόσβασης σε χρηματοδοτικά εργαλεία που έχουν στόχο την επιτάχυνση της μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από την ελληνική ακτοπλοΐα. Σημειώνεται πως ήδη η Ιταλία έχει εξασφαλίσει εξαίρεση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού από τις πρόνοιες περί απαγόρευσης κρατικών επιδοτήσεων, για να χρηματοδοτήσει με κονδύλια ύψους 500 εκατ. ευρώ το «πρασίνισμα» του ακτοπλοϊκού της στόλο[...]

Τα ναυπηγεία Ελευσίνας δηλώνουν έτοιμα να αναλάβουν ένα τέτοιο εγχείρημα, καθώς έχουν δρομολογηθεί ήδη οι απαραίτητες επενδύσεις, που αναμένεται πλέον να επιταχυνθούν. Υπενθυμίζεται ότι στα τέλη Οκτωβρίου επικυρώθηκε από το αρμόδιο δικαστήριο η συμφωνία εξυγίανσης των ναυπηγείων Ελευσίνας με επενδυτή την ONEX Elefsis Shipyards. Με την απόφαση ρυθμίζονται υποχρεώσεις ύψους 250 εκατ. προς το Δημόσιο, τα ασφαλιστικά ταμεία, τους εργαζομένους, το Πολεμικό Ναυτικό και τις πιστώτριες τράπεζες, ενώ ο επενδυτής δεσμεύθηκε να επενδύσει 250 εκατ. για την ανάπτυξη νέων υποδομών και τον εκσυγχρονισμό των υπαρχόντων, όπως και του μηχανολογικού εξοπλισμού. Λίγες εβδομάδες μετά, στις αρχές Νοεμβρίου, η ΟΝΕΧ Shipyards και η αμερικανική κρατική αναπτυξιακή τράπεζα DFC (U.S. International Development Finance Corporation) υπέγραψαν σύμβαση χρηματοδότησης των ναυπηγείων Ελευσίνας με ομολογιακό δάνειο ύψους 125 εκατ. δολαρίων για τη χρηματοδότηση μέρους των επενδυτικών και άλλων δαπανών του σχεδίου ανάταξης των ναυπηγείων.

Κύκλοι της ναυπηγικής βιομηχανίας εξηγούν πως τα ναυπηγεία Ελευσίνας παράλληλα θα εξασφαλίσουν και πρόσθετη τεχνογνωσία συνεργαζόμενα με τους κατάλληλους διεθνείς και εγχώριους ομίλους, προκειμένου να υλοποιήσουν, όχι μόνον το ναυπηγικό πρόγραμμα του στόλου της Attica Group αλλά και άλλες συμβάσεις.

Είναι προφανές ότι δεν είδε ξαφνικά το φως το επουράνιο η ONEX ή η Attica, άλλα έχει υπάρξει αρκετό παρασκήνιο (και από κυβερνητικής πλευράς), ώστε και η ναυπηγική βιομηχανία να πάρει ανάσα (και να υπάρχει και αντίπαλο δέος στην COSCO), αλλά και ο ακτοπλοϊκός στόλος να ανανεωθεί .

Για τήν ανάγκη ανανέωσης του στόλου, τα έχουμε πει πρώτοι ;) 

@Αναερόβιος Διαβάζετε @Shipfriends.gr;) 

Edited by proud_ionian
λινκ
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Υπογράφεται σήμερα το μνημόνιο Attica - Ναυπηγείων Ελευσίνας

Quote

Με τη συμμετοχή τριών υπουργών, Ανάπτυξης Κ. Σκρέκα, Εργασίας Αδ. Γεωργιάδη και Ναυτιλίας Χρ. Στυλιανίδη, και του πρέσβη των ΗΠΑ Τζορτζ Τσούνη, έχει προγραμματιστεί για σήμερα η υπογραφή του μνημονίου συνεργασίας μεταξύ της Attica Group και των Ναυπηγείων Ελευσίνας. 

Στο μνημόνιο περιγράφεται η πρόθεση των δύο πλευρών για συνεργασία στη συντήρηση και αναβάθμιση πλοίων του στόλου της Attica από τα Ναυπηγεία Ελευσίνας.

Εκτός από τις συγκεκριμένες υπηρεσίες, για τα 45 επιβατηγά και οχηματαγωγά πλοία που διαθέτει σήμερα η Attica, οι δύο πλευρές συμφωνούν πως τα Ναυπηγεία Ελευσίνας θα έχουν ρήτρα αποκλειστικότητας και στη ναυπήγηση νέων πλοίων, με βάση το επενδυτικό πρόγραμμα ακτοπλοϊκής εταιρείας.

Για να προχωρήσει η συμφωνία, και να αξιοποιήσουν τα Ναυπηγεία Ελευσίνας τη ρήτρα αποκλειστικότητας, θα πρέπει να έχουν προχωρήσει τις σημαντικές επενδύσεις που απαιτούνται για την αναβάθμιση των ναυπηγείων.

Πριν από λίγες εβδομάδες η κρατική αναπτυξιακή τράπεζα των ΗΠΑ (DFC) συμφώνησε να προχωρήσει σε χρηματοδότηση των Ναυπηγείων Ελευσίνας με 125 εκατ. δολάρια μέσω ομολογιακού δανείου.

Για να προχωρήσουν, όμως, οι επενδύσεις η Attica αναζητεί χρηματοδότηση και από ευρωπαϊκά κονδύλια. Ήδη η Ιταλία διοχετεύει περίπου 500 εκατ. ευρώ από κοινοτικούς πόρους για την αναβάθμιση του ακτοπλοϊκού της στόλου ώστε να συμμορφωθεί με την περιβαλλοντική νομοθεσία. 

Πηγή:Newsit 

 

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

Η συμφωνία είναι περισσότερο ευχολόγιο και δήλωση προθέσεων (για την ώρα τουλάχιστον). Όπως είπα και παραπάνω και στο θέμα της Attica, είναι μία προίκα και για τις δύο εταιρίες, προς αναζήτηση χρηματοδοτών και επενδυτών.

Υπάρχουν ακόμη πολλά αναπάντητα ερωτήματα, όχι μόνο για την attica, αλλά για όλο το φιλόδοξο σχέδιο χρηματοδότησης της ανανέωσης του ακτοπλοϊκού στόλου.

ΥΓ: χωρίς συνεργασία με έμπειρο ναυπηγείο του εξωτερικού, δεν θα μπορέσει η ONEX να φέρει εις πέρας τέτοιο project.

Link to comment
Share on other sites

Από όσα έχουμε διαβάσει ως τώρα, η συνεργασία αφορά μόνο τον τομέα του αμυντικού υλικού.

Quote

Παράλληλα υπάρχει συνεργασία με τον μεγάλο ιταλικό ναυπηγικό όμιλο Fincantieri στον τομέα του αμυντικού υλικού. Τον περασμένο Ιούνιο ανακοινώθηκε η επέκταση της συνεργασίας με τον ιταλικό ναυπηγικό όμιλο, που περιλαμβάνει μια νέα γραμμή παραγωγής πλοίων, υπό τη σκέπη της αμυντικής ναυπηγικής εταιρείας του ομίλου, ONEX Elefsis Naval & Maritime.

 

Link to comment
Share on other sites

Η συνεργασία των ναυπηγείων Ελευσίνας με την Fincantieri εδράζεται στο γεγονός πως το ΠΝ θα επέλεγε την κορβέτα των Ιταλών για τον εκσυγχρονισμό του στόλου. Θα έφερναν, λέει, και ανεκτέλεστο έργο από την Ιταλία και πράσινα άλογα. Το ρεζουμέ είναι πως η επιλογή ήταν καρότο και μαστίγιο. Αγοράζεις την κορβέτα μου και σου φέρνω δουλειά. No Martini, no party όμως... 

Link to comment
Share on other sites

On 12/15/2023 at 11:03 AM, proud_ionian said:

Η συμφωνία είναι περισσότερο ευχολόγιο και δήλωση προθέσεων (για την ώρα τουλάχιστον). Όπως είπα και παραπάνω και στο θέμα της Attica, είναι μία προίκα και για τις δύο εταιρίες, προς αναζήτηση χρηματοδοτών και επενδυτών.

Υπάρχουν ακόμη πολλά αναπάντητα ερωτήματα, όχι μόνο για την attica, αλλά για όλο το φιλόδοξο σχέδιο χρηματοδότησης της ανανέωσης του ακτοπλοϊκού στόλου.

ΥΓ: χωρίς συνεργασία με έμπειρο ναυπηγείο του εξωτερικού, δεν θα μπορέσει η ONEX να φέρει εις πέρας τέτοιο project.

Συμφωνεί και ο ΔΟΜ/ΔΟΛ. Ο Οικονομικός Ταχυδρόμος, αφού κάνει μια χεστήρια αναδρομή στην Attica, εστιάζει στα Ναυπηγεία Ελευσίνας, στις καταγγελίες ότι αναπτύσσονται εις βάρος του Νεωρίου και στη γενικότερη χρηματοοικονομική τους κατάσταση.

Να διευκρινίσουμε και εμείς για άλλη μια φορά, ότι δεν ήταν δεσμευτική συμφωνία αυτό που θα υπέγραψαν, αλλά μνημόνιο συνεργασίας,.που θα ισχύσει υπό προϋποθέσεις 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Παρά τα πανηγύρια και τα ταρατατζούμ, τα ναυπηγεία Ελευσίνας ακόμη δεν έχουν μεταβιβασθεί αμετάκλητα στην ONEX. Ας δούμε τι λέει το Dark Room του New Money:

Αγωνία στα Ναυπηγεία

-Επισήμως, η μεταβίβαση των ναυπηγείων Ελευσίνας στον Όμιλο ΟΝΕΧ δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί. Παρά τις τελετές, τις φωτογραφίες και τις δημόσιες ευχαριστίες των εργαζομένων, παρά την έγκριση της DG Comp από τις Βρυξέλλες και τη σχετική απόφαση του Πρωτοδικείου, η μεταβίβαση των μετοχών στον νέο ιδιοκτήτη δεν ολοκληρώθηκε ακόμη. Οι εργαζόμενοι πληρώνονται κανονικά από τον Όμιλο ΟΝΕΧ, με βάση τις νέες εργασίες επισκευής πλοίων, αλλά και με κάποιες μεταβατικές πληρωμές του Πολεμικού Ναυτικού που αφορούν το προηγούμενο καθεστώς. Τον τελευταίο καιρό, οι υπογραφές από το Πολεμικό Ναυτικό καθυστερούν και οι εργαζόμενοι ανησυχούν ότι δεν θα εισπράξουν το σύνολο των αποδοχών τους, το σκέλος που αφορά τις εργασίες του Πολεμικού Ναυτικού. Η οριστική μεταβίβαση των μετοχών του Ναυπηγείου φαίνεται πως έχει δρόμο ακόμη, αφού στις 13 Δεκεμβρίου εκδικάσθηκε μία ακόμη υπόθεση «τριτανακοπής» (για την οποία δεν έχει εκδοθεί απόφαση) ενώ εκκρεμεί η Αίρεση Υπ. Αριθμ 2 από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, η υπογραφή Πρωτοκόλλων, η σύνταξη Ισοζυγίου Μεταβίβασης και άλλα πολλά. Όσο καθυστερούν οι υπογραφές τόσο ανησυχούν οι εργαζόμενοι που νόμιζαν ότι είχαν επιτέλους τελειώσει με τον εφιάλτη της απραξίας και της αβεβαιότητας

Link to comment
Share on other sites

Γενικα στα ναυπηγεία οπου έχει να πληρώσει το ΠΝ πληρώνει και μάλιστα στ'ακεραιο , αλλα με μια καθυστέρηση. Πρέπει λίγο η ΟΕΠΝ να πάρει μπρος

Link to comment
Share on other sites

Γενικά εκεί στην Ελευσίνα, πρέπει να κάνουν το σταυρό τους με το Πολεμικό Ναυτικό μιας και για να μην μείνουν οι εργαζόμενοι χωρίς αντικείμενο, και κατ'επέκταση χωρίς δουλειά, πλήρωσε την προαίρεση των +2 super vita με καπέλο 80&90% ανά πλοίο, φτάνοντάς τα σε τιμές κορβέτας. Και γενικά πλήρωνε χωρίς λόγο τον κόσμο μόνο και μόνο για να παραμείνουν τα ναυπηγεία με εργαζομένους. Και όχι μόνο αυτό, το ΠΝ κάνει τον μ@μ@κα εδώ και 20 σχεδόν χρόνια (με το αζημίωτο φυσικά) για 7 ρημαδιασμένα πλοία. Και σε 5 χρόνια να πάρουν τα λεφτά τους, τουμπεκί και ευχαριστώ, μιάς και χάρη στο ΠΝ είχαν τόσα χρόνια ένα "άλφα" εισόδημα να μπαίνει σπίτι τους. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ΟΝΕΧ: Για πρώτη φορά πλοία από την Αλγερία εντάσσονται σε ελληνικό ναυπηγείο

Quote

"Ο Όμιλος ΟΝΕΧ συνεχίζει σταθερά την εξωστρεφή αναπτυξιακή του πορεία, επεκτείνοντας το δίκτυο συνεργασιών του και σε χώρες που παραδοσιακά δεν αποτελούσαν προνομιακό χώρο δραστηριοποίησης της χώρας μας. Η Ελλάδα εκτιμάται ότι θα έχει πολλαπλά οφέλη από τη νέα διεθνή συνεργασία που εξασφάλισε ο όμιλος".

Αυτό υπογραμμίζεται, μεταξύ άλλων, σε ανακοίνωση με την οποία γνωστοποιείται ότι κατακυρώθηκαν στην εταιρεία ΟΝΕΧ Technology Systems & Business Solutions, οι δύο διεθνείς ανοικτοί διαγωνισμοί της κρατικής ακτοπλοϊκής εταιρείας της Δημοκρατίας της Αλγερίας της ENTMV (Entreprise Nationale de Transport Maritime de Voyageurs), ευρύτερα γνωστής ως Algerie Ferries.

Οι διαγωνισμοί αφορούν σε δύο από τα πλοία του στόλου της Algerie Ferries τα οποία δραστηριοποιούνται στις ακτοπλοϊκές γραμμές που συνδέουν την Αλγερία με την Γαλλία (το λιμάνι της Μασσαλίας) και την Ισπανία (τα λιμάνια της Βαρκελώνης και του Αλικάντε).

 

Edited by proud_ionian
capital.gr
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...