Jump to content
Shipfriends

Αναερόβιος

eMembers
  • Content Count

    64
  • Joined

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Γνωρίζει κάποιος συμφορουμίτης τι γίνεται με την ασφαλιστική του? Θα καλύψει το κόστος των ζημιών και της απώλειάς εσόδων λόγω της αποχής του από τα δρομολόγια τόσο καιρό? Ή η κάλυψη που εχει είναι μόνο για αστική ευθύνη για να χρησιμοποιήσω τον όρο των ασφαλειών αυτοκινήτου?
  2. Αυξάνει 20% τις τουριστικές αφίξεις στην Ελλάδα η Royal Caribbean Cruises! Περισσότερα εδώ: Αυξάνει 20% τις τουριστικές αφίξεις στην Ελλάδα η Royal Caribbean Cruises
  3. Και ο ανακαινισμένος και δεξαμενισμένος Βενιζέλος τι θα κάνει? Εαν είναι κάποιο απο τα πλοία τους να βγάλει το χειμώνα στο Κερατσίνι καλύτερα να είναι το Κρήτη 2.
  4. Το μεγαλύτερο πρόβλημα με την αύξηση κεφαλαίου που είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητη και η οποία έπρεπε να είχε γίνει προ πολλού είναι το γεγονός πως τα μέλη της οικογένειας Βαρδινογιάννη που έχουν τις (περισσότερες) μετοχές και το κουμάντο της εταιρείας είναι σε τόσο άσχημη (για Βαρδινογιάννη) οικονομική κατάσταση που τα σπίτια τους είναι ενεχυριασμένα στις τράπεζες για δανεικά και αγύριστα. Και δυστυχώς η Πειραιώς δεν δείχνει να εχει καμία διάθεση πα συμμετέχει στην αύξηση κεφαλαίου και να πάρει αυτή πλέον την εταιρεία...
  5. Έπρεπε να είχε πουλήσει όποτε μπορούσε τα Κρήτη Ι, ΙΙ και Βενιζέλο. Έπρεπε να ελιχε κρατήσει στις γραμμές της Κρήτης Κύδωνα και Έλυρο, έπρεπε να μην είχε κάνει εντελώς παράλογες επενδύσεις όπως το Λυκτός που το πληρώνει για να λιάζεται. Πάρα πολλά θα μπορούσε να είχε κάνει στο σχετικά πρόσφατο και ακομα περισσότερα στο πιο μακρινό παρελθόν. Πλέον φοβάμαι πως δεν γίνεται η εταιρεία να μπορέσει να σωθεί και ταυτόχρονα να παραμείνει ανεξάρτητη. Περιμένοντας τον λευκό ιππότη να έρθει καβάλα στο άλογο.
  6. Ευχαριστούμε για το ωραίο φωτορεπορτάζ Nick! Μήπως παρατήρησες πως πάει από πληρότητα?
  7. Επένδυση σε αγορά, έστω και μικρο ρεκτιφιέ, έξοδα συντήρησης και πληρώματος για ένα χρόνο και βάλε χωρίς κανένα έσοδο μέχρι στιγμής. Κάτι τέτοιες ...εμπνευσμένες κινήσεις της διοίκησης της έχουν φάει την ΑΝΕΚ.
  8. proud_ionian η ανακοίνωση του ΥΝΑΝΠ που παρέθεσες στο ποστ μου δεν λέει ποιος θα κάνει το δρομολόγιο που εκτελούσε το Άρτεμις από το Λαύριο. Εγω αυτό ρωτάω. Υπάρχουν άνθρωποι με εισιτήρια στα χέρια για να πάνε στις Κυκλάδες από το Λαύριο. _______________ διευκρινηση απο @proud_ionian: μετεφερα το ποστ απο το θεμα της γραμμης αλεξανδρουπολη σαμοθρακη, στο θεμα αυτο, γι'αυτο παρεθεσα μερος του αμεσως προηγουμενου ποστ σε εκεινο το θεμα
  9. Και το δρομολόγιο του Άρτεμις από το Λαύριο ποιος θα το κάνει?
  10. Το Αζορες Εξπρες είναι κουτί για τη γραμμή, ειδικά αν γίνει Σαμοθράκη – Αλεξανδρούπολη – Λήμνος. Η βασικότερη προϋπόθεση βέβαια είναι να καθαριστεί-σκαφτεί ο πυθμένας του λιμανιού.
  11. Η Ραφήνα θα ήταν πολύ καλύτερη επιλογή και από το Λαύριο και κυρίως απο την Κύμη. Οχι μόνο για το σχεδιαζόμενο δρομολόγιο σε Λήμνο, Σαμοθράκη, Αλεξανδρούπολη αλλά και για το υπάρχον δρομολόγιο του ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ. Καταλαβαίνω πως όσοι μένουν στην Εύβοια προτιμούν τη Κύμη αλλά αποτελούν πολύ, πολύ μικρο ποσοστό όσων θα χρησιμοποιουν τη γραμμή αυτή. Η Ραφήνα προσφέρει εύκολη πρόσβαση στην Αθήνα και με ΚΤΕΛ και με το Ι.Χ. σε κλάσμα μόνο του χρόνου που απαιτεί η μετάβαση στην Κύμη. Χωρίς διόδια και χωρίς να πρέπει να περάσεις το γέφυρα-Κύμη που δεν είναι είναι και ότι καλύτερο σε δρόμο.
  12. Απο Χανιά στο Ηράκλειο θα τους πάνε με πούλμαν ή θα συνεχίσει ο Βενιζέλος για Ηράκλειο όπως γινόταν το χειμώνα με τις Μινωικές?
  13. Ενώ μέχρι πέρυσι στο Ηράκλειο η διαφορά στους επιβάτες μεταξύ Μινωικών και Κοινοπραξίας ήταν σημαντική φέτος εχει σχεδόν εκμηδενιστεί. Εικάζω πως η μεγάλη διαφορά στους ναύλους έστειλε πολύ κόσμο σε Blue Horizon και Κρήτη ΙΙ. Στα Χανιά πάλι το οτι η Μινωικές απασχολούν μόνο ένα πλοίο για το δρομολόγιο πρέπει να τους φέρνει κέρδος και με το παραπάνω παρότι έχουν λιγότερη κίνηση. Το πως πάνε τα ημερήσια θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να δούμε.
  14. Εντυπωσιακή η διαφορά 1520 επιβατών του Φαιστός με τους 651 του Horizon ειδικά αν συνυπολογίσεις και την διαφορά στη τιμή του εισιτηρίου.
  15. «Πράσινο φως» για τα 175 εκατ. ευρώ της Attica Συμμετοχών Πολυ καλά νέα και ειδικά το χαμηλό επιτόκιο. Περισσότερες λεπτομέρειες εδω: https://www.liberal.gr/economy/isonprasino-fossin-gia-ta-175-ekat-euro-tis-Attica-summetochon/260874
×
×
  • Create New...