Jump to content
Shipfriends

Αναερόβιος

eMembers
  • Content Count

    96
  • Joined

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Το αν βγαίνουν ή οχι φέτος ή τις προηγούμενες χρονιές φαίνεται μόνο απο δημοσιευμένους ισολογισμούς. Πόσες εταιρείες όμως τους δημοσιεύουν?
  2. Είναι δεδομένο πως φέτος έχουν όλοι μεγαλύτερα έξοδα. Είτε επειδή αναγκαστικά καίνε vlsfo είτε επειδή πλήρωσαν κάποια εκατομμύρια για κάθε καράβι προκειμένου να του φορέσουν scrubbers ώστε να να εξακολουθεί να καίει hsfo. Αρα εφόσον τα έξοδα είναι μεγαλύτερα θα ευνοηθούν και τα τιμολόγια. 1+1=2 Αυτά όμως έπρεπε να τα έχουμε σκεφθεί όταν συμφωνούσαμε στους νέους κανονισμούς.
  3. Και τα εκατομμύρια που κοστίζει η εγκατάσταση των scrubbers σε κάθε πλοίο από ποιον θα πληρωθούν? Αυτό που πέρυσι κόστιζε στις ναυτιλιακές Χ φέτος κοστίζει Χ+Ψ με το Ψ να είναι είτε 0,5% είτε scrubbers. Γιατί λοιπόν να συνεχίζουν να χρεώνουν περυσινές τιμές για μια παροχή υπηρεσίας που τα έξοδα της είναι πλέον Χ=Ψ. Θα τα βάλει ο Μανώλης από την τσέπη του στην υγειά της Γκρέτας? Ή μόλις τώρα καταλαβαίνουμε πόσο θα αυξήσουν οι νέοι κανονισμοί το κόστος μεταφοράς?
  4. MCS Cruises: Ο Πειραιάς homeport για το MSC Lirica το 2021 https://www.capital.gr/epixeiriseis/3406214/mcs-cruises-o-peiraias-homeport-gia-to-msc-lirica-to-2021
  5. Δυσκολεύουν τα πράγματα για τον Έλυρο: Ανοίγει η διαδικασία για την επόμενη ημέρα της ΑΝΕΚ Συναντήσεις της Cross Ocean με τους υπόλοιπους πιστωτές της Ακτοπλοϊκής. Πόσο αγόρασε τα δάνεια της ΑΝΕΚ από την Εθνική η Cross Ocean, μαζί με το ενέχυρο επί του επιβατηγού/οχηματαγωγού πλοίου ΕΛΥΡΟΣ. Η υπογράμμιση δικιά μου. https://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/2002782/anoigei-h-diadikasia-gia-thn-epomenh-hmera-ths-ane.html
  6. Ούτε εγώ αναφερόμουν στο συγκεκριμένο. Αλλα στο ότι ενα πρωί Σαββάτου τον Οκτώβρη ανακοίνωσαν στους πελάτες τους πως από Κυριακή τέλος το απευθείας για Χανιά και θα κάνουν πλέον κρουαζιέρα γιατί φεύγει το Μύκονος για Πάτρα.
  7. Η εταιρεία καλώς έκρινε και έπραξε αυτό που την συμφέρει. ΑΛΛΑ δεν το έκρινε αυτό τελευταία στιγμή. Το είχε κρίνει προ πολλού. Αυτό που είναι απαράδεκτο και κατακρίνεται είναι οτι μάζευε κρατήσεις απο τους επιβάτες της παρουσιάζοντας τους ψευδώς Χ δεδομένα και ένα ωραίο πρωί Σαββάτου για παράδειγμα τους ανακοίνωσαν πως από Κυριακή τα δεδομένα θα είναι Ψ και όποιου του αρέσει. Αυτό ονομάζεται κουτοπονηριά και ορθώς κατακρίνεται.
  8. Έχουμε καμιά πληροφορία για το αν ταξιδεύει και κανείς άλλος εκτός απο το πλήρωμα? Έστω ασυνόδευτο μηχανάκι?
  9. Εκτός και αν έχουν κλείσει νταλίκες το πλοίο χωρίς καθόλου κρατήσεις επιβατών, ΙΧ κλπ θα ξεκινήσει δρομολόγιο? Γιατί? Για να ξεμουδιάσει?
  10. Δρομολόγια θα ανεβάσει. ΠΕΛΑΤΕΣ, νταλίκες και (ακόμα πιο δύσκολο) ιδιώτες που θα βρει τέτοια εποχή? Θα μπορέσει η εταιρεία να κρατηθεί μέχρι να μπει ο Μάιος?
  11. Απλα θα πατήσουν με λευκό το C και το CORN στο όνομα και καθάρισαν. Δεν θα χρειαστεί να ανοίξουν κουτί με μπλε μπογιά. 👍
  12. Με τόσα και λιγότερα γίνονται τα δρομολόγια από Λαύριο για Τζιά και Κύθνο από όλους.
  13. Φοβάμαι πως το fund θα έχει πολύ λιγότερη ανοχή στην ΑΝΕΚ από ότι είχε η Εθνική τράπεζα. Αρα η διοίκηση της εταιρείας θα πρέπει να αρχίσει ξανά με κάποιο τρόπο να εξυπηρετεί το δάνειο ή βλέπω το fund του εξαδέλφου Τσακαλώτου να βγάζει τα πλοία σε πλειστηριασμό...
  14. Ανατολικό Τιμόρ λέγεται η χώρα αυτή στα Ελληνικά.
  15. Νομίζω πως οι Αλγερινοί χτίζουν ένα μεγάλο RO/PAX σε κινεζικά ναυπηγεία. Μήπως θα το έχουν παραλάβει και δρομολογήσει για την σεζόν του 2020? ας με συχωρέσουν οι συμφορουμιτες αλλά δεν θυμάμαι ποιο πλοίο είναι ακριβώς.
×
×
  • Create New...