Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν πιστεύω πως θα δούμε κάποια σχετική εξέλιξη όσο εκκρεμεί το θέμα της μεταβίβασης του ποσοστού που κατέχουν οι Μινωικές προς την ΑΝΕΚ, καθώς αν ολοκληρωθεί η συγκεκριμένη διαδικασία, η πλευρά της ΑΝΕΚ-Sea Star θα παραμείνει ως μεγαλομέτοχος της HSW.

Link to comment
Share on other sites

Δε ξέρω μετά τους παροπλισμούς του Εξπρές Πήγασος και του Hellenic Wind στη Σούδα, μην δούμε κανένα ταχύπλοο της εταιρείας να ξεχειμωνιάζει σε κανένα άλλο λιμάνι που θα εχει φθηνότερα λιμανιάτικα απο το Πειραια!!!

Για παράδειγμα στο λιμάνι του Λαυρίου θα μπορούσε κάποιο Highspeed να ξεχειμωνιάσει στις θέσεις που κάποτε είχαν παροπλιστεί οι δυο μικροί Αιολοι.

Γιατί εάν κλείσουν τα πλοία (κυρίως τα ταχύπλοα) που ξεχειμωνιάζουν εκεί θα πρέπει να βρουν νέες θέσεις πρόσδεσης!!

Ειδικά εάν κλείσουν τα Λεμονάδικα λόγω έργων, τότε δε θα μου έκανε έκπληξη να γίνει κάτι τέτοιο!!!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στο λιμάνι του Λαυρίου οι Αίολοι θυμάμαι ότι είχανε πάθει αρκετές ζημιές...!

Θυμαμαι που κάθε χειμώνα το λιμάνι κοκκίνιζε και το μόνο που έβλεπες ηταν το Βόνταφον..πλέον κάτι τέτοιο έχει αρχίζει και ξεθωριάζει!

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστός ο Π100! Πληρώματα ΑΝΕΚ-Hellenic πλέον μόνο απο την ΑΝΕΚ με διευθυντή Πληρωμάτων τον Κο. Αγγελιδάκη Στ. Σύντομα και άλλα τμήματα της Hellenic θα ενωθούν με την ΑΝΕΚ!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πάντως αυτή η εμμονή της HSW με Σύρο-Μύκονο-Πάρο (και Νάξο) που ξεφυτρώνουν κατά καιρούς σε δρομολόγια συμβατικών πλοίων της, με τελική κατάληξη τρίτους προορισμούς δεν την κατανοώ. Βάζουν "Ν. Χίος", "Ν. Μύκονος" και "Ν. Ρόδος" να κάνουν περάσματα που υπονομεύουν εν τέλει την ανταγωνιστικότητα των καραβιών τους(πλην Σάμου-Ικαρίας όπου η έννοια δεν υφίσταται). Όπως είπα σε άλλο post, κατακαλόκαιρο (αλλά και φθινοπωριάτικα) το "Ν. Μύκονος" ζήτημα ήταν αν από Μύκονο/Σύρο πήρε 10-15 ΙΧ, 1-2 φορτηγά και 50 επιβάτες. Το θηρίο "Ν. Ρόδος", ριψοκινδυνεύει να μπεί/βγεί στην Πάρο για 3 επιβάτες.

Αν δεν είναι ψυχοπαθολογικό, κάτι άλλο θα έχουν στο μυαλό τους, δεν γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Πολύ σωστός ο Π100! Πληρώματα ΑΝΕΚ-Hellenic πλέον μόνο απο την ΑΝΕΚ με διευθυντή Πληρωμάτων τον Κο. Αγγελιδάκη Στ. Σύντομα και άλλα τμήματα της Hellenic θα ενωθούν με την ΑΝΕΚ!

Αν αληθευει και η σημερινη πληροφορια σύμφωνα με την οποια η Hellenic χάνει ενα από τα ποιο σοβαρα κα ικανα της στελεχη, τοτε ειναι σκουρα τα πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Όντως μπάχαλο θα γίνει με τα πληρώματα της Hsw απο την στιγμή που πήγαν στην ΑΝΕΚ τα πληρώματα, προβλέπω Κρήτες στον Εύδυλο και στο Βαθύ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ενημέρωση Επιβατικού κοινού-Ανεκτέλεστα όλα τα δρομολόγια της εταιρείας σήμερα 15/12/2010

H Hellenic Seaways ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι λόγω της απεργίας της Π.Ν.Ο., τα δρομολόγια των πλοίων μας θα παραμείνουν ανεκτέλεστα στις 15/12/2010. Από την Πέμπτη, 16 Δεκεμβρίου τα δρομολόγια της εταιρείας μας θα εκτελεστούν κανονικά προς όλους τους προβλεπόμενους προορισμούς.

Για περισσότερες πληροφορίες ή/και κρατήσεις μπορείτε να απευθυνθείτε στο κεντρικό μας πρακτορείο στον Πειραιά (τηλ. 210 41 99 000), στον ταξιδιωτικό σας πράκτορα ή/και στο site της εταιρείας: www.hsw.gr

Link to comment
Share on other sites

Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα απογευματινά δρομολόγια που θα φύγουν τα μεσάνυχτα με τη λήξη της απεργίας, το Ν.ΡΟΔΟΣ θα μείνει και πάλι δεμένο, δίνοντας την εντύπωση πως ψάχνουν ευκαιρίες να ΜΗΝ το ταξιδεύουν (απαγορευτικά, απεργίες, κλπ).

Link to comment
Share on other sites

Αν αληθευει και η σημερινη πληροφορια σύμφωνα με την οποια η Hellenic χάνει ενα από τα ποιο σοβαρα κα ικανα της στελεχη, τοτε ειναι σκουρα τα πράγματα.

Επιβεβαιωθηκε και επισημως οτι φευγει απο την εταιρειαβ ο κ. Αντωνης ΠΑπαδακης. Για οσους εχουνε απομεινει στα πλοια απο την παλαι ποτε Hellenic kai ξερουνε τι προσφερε στις δυσκολες εποχες της τοτε ξερουνε ποσο λαθος ειναι και τι σημαινει για την εταιρεια να της φυγει ενα τετοιο στελεχος.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Άρχισαν τα όργανα.

Από τη σημερινή Ναυτεμπορική:

Minoan: Δήλωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση με την ΑΝΕΚ

Στη συμβατικώς προβλεπόμενη δήλωση υπαναχώρησής της από τη Σύμβαση με την ΑΝΕΚ για την πώληση της συμμετοχής της στην εταιρεία Hellenic Seaways, προχώρησε η Minoan Lines και ανέλαβε τους τίτλους των μετοχών της επί της Hellenic Seaways από την θεματοφύλακα τράπεζα Alpha Bank.

Η εταιρεία προχώρησε στην κίνηση αυτή κατόπιν μη καταβολής από την ΑΝΕΚ της πληρωτέας την 30η Νοεμβρίου 2010 δόσης του τιμήματος πώλησης σύμφωνα με τη Σύμβαση Πώλησης.

Link to comment
Share on other sites

Άλλο ένα επεισόδιο στο μακροβιότερο σήριαλ της ελληνικής ακτοπλοΐας…

update: Ας δούμε λίγο και το παρασκήνιο των τελευταίων εξελίξεων από το euro2day.gr

Η σύμβαση προέβλεπε ότι η ΑΝΕΚ θα κατέβαλε προκαταβολή 47,5 εκατ. ευρώ η οποία και κατεβλήθη, συν τρεις ετήσιες δόσεις το 2010, το 2011 και το 2012 για την πλήρη καταβολή του τιμήματος. Ωστόσο η ΑΝΕΚ δήλωσε αδυναμία καταβολής της δόσης του 2010.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Euro2day από πηγές προσκείμενες στις Μινωικές η σύμβαση δεν προβλέπει επιστροφή της προκαταβολής σε περίπτωση αδυναμίας καταβολής των υπολοίπων δόσεων.

Ως εκ τούτου η ΑΝΕΚ εμφανίζεται τώρα να χάνει τα 47,5 εκατ. ευρώ της προκαταβολής και το 33,35% της HSW. Σύμφωνα πάντως με τις ίδιες πηγές δεν μπορεί να αποκλειστεί τελεσίδικα το ενδεχόμενο συνέχισης της συμφωνίας εφόσον εξευρεθούν τα χρήματα για την καταβολή του τιμήματος.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Άλλο ένα επεισόδιο στο μακροβιότερο σήριαλ της ελληνικής ακτοπλοΐας…

Αν και σημαντική αυτή η εξέλιξη δεν νομίζω ότι ήταν και τόσο "κεραυνός εν αιθρία". Υπήρχε ένα κλίμα τον τελευταίο καιρό γύρω από την δόση του Δεκεμβρίου.

Σήμερα ΤΑ ΝΕΑ έχουν ένα αρκετά ενδιαφέρον άρθρο για την κατάσταση στην ακτοπλοϊα. Μιλάει για τις ζημιές, για εμφύλιο των ακτοπλοόων και για τα λεφτά που πρέπει να δώσει η ΑΝΕΚ στον Grimaldi μέχρι τέλους του χρόνου.
[...]Από τη μεριά του ο μέτοχος κ. Τσαπάκης αρχικά ανέφερε πως 'σήμερα είναι ορατό πόσο λάθος ήταν η αγορά από την ΑΝΕΚ των μετοχών της Hellenic Seaways' και σημείωσε πως θα ψηφίσει την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου για το καλό της εταιρείας

http://www.haniotika-nea.gr/57811-Αύξηση%20μετοχικού%20κεφαλαίου%20κατά%2025%20.html

Προσωπικά βέβαια δεν πιστεύω ότι η ΑΝΕΚ θα χάσει και την συμμετοχή και την προκαταβολή. Φαντάζομαι ότι θα (έχει?) βρεθεί κάποια φόρμουλα ώστε να δώσει την συμμετοχή¨"αναίμακτα" και να πάρει πίσω την προκαταβολή...και να δοθεί η εταιρεία στον νέο μεγαλομέτοχο, εάν και όταν βρεθεί αυτός. Πάντως προς το παρόν με αυτά που μάθαμε ο νέος μεγαλομέτοχος σήμερα είναι ο Γκριμάλντι και έπονται Πειραιώς και Sea Star...εάν βεβαίως δεν έχω χάσει κανένα επεισόδιο του δημοφιλούς σήριαλ. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ας δουμε τι λεει η ανακοινωση της ΑΝΕΚ για το θεμα (στο ΧΑΑ)

Η ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε. (ΑΝΕΚ), ενημερώνει το επενδυτικό κοινό στα πλαίσια των υποχρεώσεων που απορρέουν από το άρθρο 2 της απόφασης 3/347/2005 του Διοικητικού Συμβουλίου της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ότι, η προβλεπόμενη δόση για τις 30/11/2010 δεν κατεβλήθει στην εταιρεία Μινωικές Γραμμές Α.Ν.Ε. σύμφωνα με το από 18/5/2009 συμφωνητικό για την αγορά του ποσοστού 33,35% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας Χελλένικ Σήγουεϊς Α.Ν.Ε. Η Εταιρεία θα ενημερώσει σύμφωνα με τις επιταγές της χρηματιστηριακής νομοθεσίας για κάθε νόμιμη ενέργεια που θα προβεί για την προάσπιση των συμφερόντων των μετόχων της και την τελική εξέλιξη αυτής.

υποθετω οτι εκτος απο τις ενεργειες της ΑΝΕΚ για την προασπιση των συμφεροντων των μετοχων της, αντιστοιχες ενεργειες θα κανουν και οι Μινωικες (να προασπισουν τα συμφεροντα των μετοχων τους) και η Τραπεζα Πειραιως και οι μετοχοι του 30% που ειναι εκτος των κυριαρχων μπλοκ. Υποθετω πριν ολοκληρωθουν οι τραμπες και τα deals θα γινει διαχειριστικος ελεγχος. 2 χρονια κανει κουμαντο στη HSW η ηγετικη ομαδα της ΑΝΕΚ, εχοντας νοικιασει στην ουσια της μετοχες του Grimaldi και με την ανοχη της Τραπεζας Πειραιως και εχοντας βαλει ελαχιστα λεφτα (και αυτα της ΑΝΕΚ εν συνολω και οχι οσων εκαναν κουμαντο). Αντιθετα διαχειριστηκαν τεραστια κονδυλια. Βαλτε κατω ποσες μετασκευες, ποσες αγοραπωλησιες εγιναν, ποσες ναυλωσεις κλπ.

Σιγουρα θα βρεθει καποιος μετοχος μειοψηφιας (αληθεια ο κερβερος τι κανει; :rolleyes:), που θα ρωτησει: ποσο ναυλωνε η HSW το Αριαδνη στην ΑΝΕΚ και ποσο η ΑΝΕΚ στους Αραβες; ποσο πηγε η μετασκευη του Ροδος και ποσο μπηκε μεσα η εταιρεια με τη δρομολογηση του στα 12νησα; ποσο επληγη εμπορικα η εταιρεια με τα πειραματα με τα Νησος Μυκονος και Νησος Χιος, ποιος ο λογος να μετασκευαστει ενα πλοιο 33 ετων (πηγασος), για να ειναι παροπλισμενο στη Σουδα; ποσο αγορασε η εταιρεια το HS6; τι εγινε με τις φωτιες στο HS1; γιατι πληρωματα καταξιωμενα της HSW βρεθηκαν στα RoRo, για να παρουν τη θεση τους ανθρωποι της ΑΝΕΚ και διερχομενοι;

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Κάποιος άλλος μέτοχος μειοψηφίας αφού μάθει πόσο ναύλωνε το ΑΡΙΑΔΝΗ η ΑΝΕΚ, θα ρωτήσει επίσης αν η HSW εισέπραξε ποτέ έστω και 1 € απ' αυτή τη ναύλωση, αν και πόσα εισέπραξε η HSW από τη ναύλωση του ΑΡΤΕΜΙΣ; Γιατί επελέγη το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ της HSW να θυσιαστεί οικονομικά αντί για ένα πλοίο της ΑΝΕΚ, αφού η ΑΝΕΚ επλήγη από την δρομολόγηση των πλοίων της ATICCA στο Ηράκλειο και τα Χανιά; Γιατί αλήθεια όταν η ΝΕΛ έπνεε τα λοίσθια στη Χίο και τη Μυτιλήνη επελέγη πλοίο της ΑΝΕΚ να ανταγωνισθεί σκληρά το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ; Γιατί ακόμη κι έτσι το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ υποχρεώθηκε σε ωράρια δρομολογίων σαν να ήταν ένα πλοίο των 16 μιλίων; Γιατί το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ (μοναχοβάπορο στη γραμμή) πέρασε στην εκμετάλλευση νέας εταιρείας θυγατρικής της ΑΝΕΚ; Γιατί τα τελευταία δύο χρόνια εκδιώχθηκαν ή αναγκάστηκαν να αποδεσμευθούν αποδεδειγμένα ικανότατα στελέχη και αντικαταστάθηκαν από άλλα των οποίων το μοναδικό προσόν είναι ότι ήταν ημέτεροι; Kαι last but not least γιατί το κλίμα στα πλοία και στα γραφεία της HSW αμέσως μετά το ναυάγιο του 2000 ήταν καλύτερο απ' ότι τώρα??

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!!

Link to comment
Share on other sites

Πριν από πάρα πολλά χρόνια, στην Εταιρεία που δούλευα τότε (πολυεθνική, εταιρική διακυβέρνηση, quality assurance, audits) είχαμε κάποια, πως να το πω ευγενικά, ατυχήματα B) στην διαχείριση που ασκούσε ο τότε Γενικός Διευθυντής. Ο Νο 2 στην Εταιρεία τα παράτησε, αποχώρησε και κατευθύνθηκε σε μία ανταγωνιστική, ενώ οι (αρκετά νεότεροι) υπόλοιποι μείναμε, φάγαμε όλη την μπόρα μέχρι που κάποια στιγμή το καζάνι έσκασε-με την βοήθεια κάποιων insiders ;).

Δήθεν έκπληκτη κατέφθασε όλη η Ιεραρχία για έλεγχο και από κοντά και ο αποχωρήσας Νο 2, ο οποίος προθυμοποιήθηκε να παράσχει πάσα βοήθεια, προσδοκώντας την αντίτοιχη ανταμοιβή, ήτοι την θέση του Χαλίφη.

Ο τότε Vice President Europe & Middle East, γερμανόφωνος Ελβετός από την Ζυρίχη, ο ορισμός του καπιταλιστή :D, τον συνάντησε πράγματι και του έκανε την εξής μία ερώτηση:

"Γιατί τόσα χρόνια που ήσουν στην Εταιρεία δεν άνοιξες ποτέ το στόμα σου και μου τα λές τώρα; Get lost (μάλλον του είπε την f word, αλλά λέμε τώρα), right now"

Αυτά....

Link to comment
Share on other sites

Καλημερες και Χρονια Πολλα.

Θα συμφωνησω σε ολα οσα γραφεις φιλε μου. Σιγουρα πρεπει να διερευνηθουν πολλα θεματα για την προσφατη διαχειριση της ετιαρειας. Αλλα΄ολη αυτη η διερευνηση πρεπει να γινει τωρα, γιατι τα περιθωρεια για την ΧΕΛΛΕΝΙΚ στερεψαν. Μετα απο λιγο καιρο δεν θα μπορει να γινει αναστροφη. Καλη Χρονια.

Edited by proud_ionian
link
Link to comment
Share on other sites

Πριν από πάρα πολλά χρόνια, στην Εταιρεία που δούλευα τότε (πολυεθνική, εταιρική διακυβέρνηση, quality assurance, audits) είχαμε κάποια, πως να το πω ευγενικά, ατυχήματα B) στην διαχείριση που ασκούσε ο τότε Γενικός Διευθυντής. Ο Νο 2 στην Εταιρεία τα παράτησε, αποχώρησε και κατευθύνθηκε σε μία ανταγωνιστική, ενώ οι (αρκετά νεότεροι) υπόλοιποι μείναμε, φάγαμε όλη την μπόρα μέχρι που κάποια στιγμή το καζάνι έσκασε-με την βοήθεια κάποιων insiders ;).

Δήθεν έκπληκτη κατέφθασε όλη η Ιεραρχία για έλεγχο και από κοντά και ο αποχωρήσας Νο 2, ο οποίος προθυμοποιήθηκε να παράσχει πάσα βοήθεια, προσδοκώντας την αντίτοιχη ανταμοιβή, ήτοι την θέση του Χαλίφη.

Ο τότε Vice President Europe & Middle East, γερμανόφωνος Ελβετός από την Ζυρίχη, ο ορισμός του καπιταλιστή :D, τον συνάντησε πράγματι και του έκανε την εξής μία ερώτηση:

"Γιατί τόσα χρόνια που ήσουν στην Εταιρεία δεν άνοιξες ποτέ το στόμα σου και μου τα λές τώρα; Get lost (μάλλον του είπε την f word, αλλά λέμε τώρα), right now"

Αυτά....

Αγαπητέ Georgios Express σου εύχομαι καλή χρονιά. Η προσέγγισή σου είναι ενδιαφέρουσα, αν και παρόμοιες καταστάσεις έχω ξανακούσει. Και πρέπει να δεχθώ ότι αυτού του επιπέδου προσεγγίσεις έχουν δημιουργήσει την αντίστοιχη σχολή, χωρίς όμως να είναι η μόνη. Εδώ όμως έχουμε να κάνουμε με κάτι άλλο. Όταν το 1999 - 2000 όλες (κάκιστη επιλογή το "όλες")μας οι οικονομίες μετατράπηκαν σε μετοχές της τότε MFD, περιμέναμε (τρομάρα μας)να γίνουμε πλούσιοι μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, παρασυρμένοι αφενός από το όραμα και τη δυναμική του μακαρίτη Παντελή Σφηνιά και αφετέρου από το γενικότερο οικονομικό κλίμα της εποχής. Τα δυσάρεστα γεγονότα του τέλους του 2000 (και ας μου επιτραπεί εδώ να τα δούμε μόνο με την εταιρική τους διάσταση γιατί είναι ιεροσυλία να μιλάμε για λεφτά όταν χάθηκαν άνθρωποι)οδήγησαν την Εταιρεία σε εσωστρέφεια που κράτησε αρκετά, και τις μετοχές σε απλά χαρτιά χωρίς κανένα αντίκρυσμα. Πέρασε ο καιρός και φάνηκε φως στην άκρη του τούνελ, αναθαρρήσαμε, πιστέψαμε στην πρόοδο και το μεγάλωμα της Εταιρείας, παρακολουθήσαμε την ανάπτυξή της, μέχρι που μια ακόμη αγοραπωλησία φρενάρησε την ανοδική πορεία της. Η Εταιρεία έτρεξε με τη φόρα που είχε, έπεσε σε απώλεια στήριξης για να μεταχειριστώ έναν αεροπορικό όρο και άρχισε να βουτάει προς τα κάτω επιταχυνόμενη. Εμείς οι μικρομέτοχοι, ανήμποροι να αντιδράσουμε καθόμαστε και παρακολουθούμε την πτώση. Και η αγωνία μας είναι αν θα υπάρξει κάποιος να ανακόψει την ανεξέλεγκτη κάθοδο σε πρώτη φάση και μετά βλέπουμε. Τις οικονομίες μας του 2000 όσο και να λέμε ότι τις έχουμε ξεγράψει, δεν μπορούμε να τις ξεχάσουμε. Μια γροθιά στο στομάχι, μας τις θυμίζει. Βλέπουμε πακέτα εκατομμυρίων να αλλάζουν χέρια, προκαταβολές 50 εκατ. να χάνονται, Τράπεζες να μετοχοποιούν δάνεια, κι εμείς στην άκρη μας και περιμένουμε. Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία. Για να διατηρηθεί η ελπίδα, πρέπει να διατηρηθεί η Εταιρεία. Πονάμε όταν βλέπουμε να κατακρεουργείται. Αυτό είναι όλο.

Link to comment
Share on other sites

... Βλέπουμε πακέτα εκατομμυρίων να αλλάζουν χέρια, προκαταβολές 50 εκατ. να χάνονται, Τράπεζες να μετοχοποιούν δάνεια, κι εμείς στην άκρη μας και περιμένουμε. Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία. Για να διατηρηθεί η ελπίδα, πρέπει να διατηρηθεί η Εταιρεία. Πονάμε όταν βλέπουμε να κατακρεουργείται. Αυτό είναι όλο....

Δεν μπορώ να διαφωνήσω διότι ούτε γνωρίζω, ούτε τον αντίλογο έχω. Το πρόβλημα με αυτού του είδους τις περιπτώσεις είναι το πως τεκμηριώνονται. Μπορούν να αποδειχθούν; Οι ένοχοι και παρανόμως πλουτίζοντες οφείλουν (επιτέλους θα έλεγα) να περάσουν μέρος ή όλον της υπόλοιπης ζωής τους με ριγωτές πυτζάμες. Ειδ' άλλως "έπεα πτερόεντα".

Link to comment
Share on other sites

γεωργιε εσυ το προχωρησες πολλα βηματα μπροστα ;).

πριν φτασουμε (αν φτασουμε εκει), το ορθον ειναι να απαντηθουν τα ερωτηματα που θεσαμε παραπανω. προσωπικα περιοριστηκα σε ερωτηματα που προκυπτουν απο αυτα που ξερουμε και βλεπουμε και οχι σε ερωτηματα που στηριζονται σε "φημες".

υπο κανονικες συνθηκες, δεν θα επρεπε καν να ρωτησει κανεις μετοχος, αλλα η ιδια η διοικηση της εταιριας, θα επρεπε να βγει και να πει 5-6 πραγματα απο μονη της και να αποδειξη οτι μονο μελημα της ηταν το συμφερον της εταιρειας.

απο εκει και περα πολλα μπορει να λεχθουν και πολλα ειναι προς διευρευνηση. στο κατω κατω, μπορει η HSW να μην ειναι εισηγμενη, αλλα με αυτην εμπλεκονται 3 εισηγμενες στο ΧΑΑ (Μινωικες, Τραπεζα Πειραιως και ΑΝΕΚ) και μια στο ΧΑΚ (Sea Star).

σιγουρα ερωτησεις θα εχουν να κανουν οι μετοχοιι και των αλλων εταιριων και κυριως της ΑΝΕΚ. ποσο δηλαδη η ΑΝΕΚ (η εταιρεια και οχι η διοικηση) ειχε οφελος απο την εμπλοκη στη HSW.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...