Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

αλλά την ναύλωση την βρήκε ο Grimaldi και αντί να στείλει πλοίο του έστειλε της HSW, καθώς τα πράγματα είναι δύσκολα για την εταιρεία!

Σύντομα ακολουθει και ταχύπλοο...... B) (όχι για την ίδια γραμμή)

Παλι καλα που 'ενδιαφερεται' κ καποιος γιατι οι 'υπολοιποι' πρεπει να παρουν βραβειο απο τον ΙΜΟ με τιτλο 'πως καταστρεφεις μια εταιρια μεσα σε 4 χρονια' :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Προσωπικά δεν έχω ακούσει ότι την δουλειά την έκλεισε η πλευρά του Grimaldi ή όχι, αλλά αυτό έχει μικρή σημασία

Για να διευκρυνίσω λοιπόν, ο όμιλος Grimaldi κάνει την αρχή απο την HSW με το Νήσος Ρόδος κι έρχοντε και άλλα πλοία της Hellenic που θα ναυλωθούν ή θα πουληθούν, θέτοντας νέα δεδομένα

Ενώ μέχρι τώρα η πλευρά του Grimaldi στην HSW έθετε βέτο σε πιθανές πωλήσεις ή ναυλώσεις πλοίων της HSW!!!

Ισχυει το οτι συντομα απο Κορινθο θα ταξιδευουν αποκλειστικα και μονο Γκριμαλντοπλοια ro/ro?Συνδιαζοντας τις δικες μου πληροφοριες με αυτες του cruise europa συμπεραινω οτι κατα κει παει η δουλεια..Με ιδιοκτητα η' ναυλωμενα απο τον ιδιο..μικρη θα ειναι η δοαφορα πλεον!

Αλλά στο πρόσφατο παρελθόν δεν είχε υπάρξει μικρή διαφορά για την αντικατάσταση πλοίου της HSW από άλλο της ΑΝΕΚ (που στη συγκεκριμένη περίπτωση την επιδοτούμενη γραμμή την θυγατρική της ΑΝΕΚ), ενώ τώρα με την πιθανή αντικατάσταση των πλοίων της HSW στη Κόρινθο από του Grimaldi είναι όλα μια χαρά!!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει και πολυ σχεση η γραμμη της Σαμου(προφανως αυτην υπονοεις)με την συγκεκριμενη περιπτωση.Εδω δεν μιλαμε για αντικατασταση,αλλα ειτε για ναυλωση των Hellenic Master και Hellenic Trader στο εξωτερικο και πληρη καταργηση της γραμμης για P.Marghera.Ειτε για αγορα των παραπανω πλοιων απο τον Grimaldi.Υπενθυμιζω επισης οτι υπαρχει και ενα χρεος 16 εκατομυριων ευρω απο πλευρας ΑΝΕΚ για εσοδα απο ναυλωσεις που ποτε δεν αποδοθηκαν(μαλλον για το ΑΡΙΑΔΝΗ ο λογος).Στην περιπτωση της Σαμου μιλαμε για μια καθαρα επιβατικη γραμμη οπου τα πραγματα ηταν πολυ πιο περιπλοκα μεσα σε ενα συμπλεγμα hellenic seaways/αιγαιον πελαγος/ανεκ.Προσωπικα βεβαια ουτε με αφορα ουτε με ενδιαφερει να μαθω τι παιχτηκε με την Ικαροσαμια,απλως με ενοχλει το γεγονος του οτι ανελαβε υπηρεσια το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ στη θεση του Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ.Αυτο ειναι δικαωμα μου ομως,οπως δικαιωμα πολλων αλλων ειναι να επικροτουν μια τετοια αντικατασταση ;)

Link to comment
Share on other sites

καλα κρατηθειτε λιγο :D. μη συγκρινουμε υπαρκτα γεγονοτα (ναυλωσεις αριαδνη, αρτεμις, νησος μυκονος) με σεναρια. αν δουμε το ιδιο εργο απο την αναποδη παλι τις ιδιες αποριες θα εχουμε οι περισσοτεροι.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Η HSW κανει ερευνα μεσω του facebook για την ωρα που επιθυμει ο κοσμος να φευγει το HIGHSPEED για Παρο-Ναξο-Ιο-Σαντορινη.Οσοι συμμετεχουν στην ερευνα μπορουν να μπουν σε κληρωση με δωρο εισητηρια.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Έκρυθμη η κατάσταση στην εταιρεία όσον αφορά τα πληρώματα, καθώς πωλούνται τα πλοία της χωρίς αντικατάσταση και το απλήρωτο (με έναντι) πλήρωμα μένει για καιρό εκτός, γιατί οι λίγες θέσεις είναι κατελλειμένες και απο πληρώματα της ΑΝΕΚ!

Μακάρι τα πράγματα να φτιάξουν για να μην έχουμε χειρότερα εν όψει καλοκαιρινής περιόδου!

Link to comment
Share on other sites

Ολα οσα ειναι δεμενα ειναι εν δυναμει προς πωληση.Τωρα αν θελουμε να τα συγκεκριμενοποιησουμε μιλαμε για το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ,το οποιο εγω πιστευω οτι δεν θα ξαναγυρισει ποτε οταν φυγει,το ΑΡΙΑΔΝΗ που επισης η εταιρεια του δεν εχει κανενα λογο να το κραταει εδω περα.Και ενδεχομενως να ψαχνονται και για το ΝΗΣΟΣ ΝΥΚΟΝΟΣ οπως ειχε ακουστει προσφατα.Επισης μην ξεχναμε και το HELLENIC SAILOR που μολις προχθες το χασαμε.Προχειρα προχειρα μαζευτηκαν αρκετουτσικα.. :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Ολα οσα ειναι δεμενα ειναι εν δυναμει προς πωληση.

Και όσα δεν είναι δεμένα, είναι "εν δυνάμει προς πώληση", πράγμα που ισχύει όχι μόνο για την HSW αλλά και για οποιαδήποτε εταιρεία ανά την υφήλιο. Νόμος της αγοράς. Πάντως στα πλοία που σωστά ανέφερες, ξέχασες να προσθέσεις και το ΝΕΦΕΛΗ.

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλο Σάββατο σήμερα και περιμένοντας το χαρμόσυνο μήνυμα της Αναστάσεως, "κάποιοι άλλοι" αναμένουν την Μεγαλοβδομάδα τους, την εβδομάδα που ξεκινά, καθώς καταφθάνει ο Mr. Grimaldi στην Ελλάδα με μεγάλο χαρτοφύλακα περιοδεύοντας στην Πάτρα, την Κόρινθο, το Πέραμα και φυσικά τον Πειραιά και συγκεκριμένα την Πλατεία Καραισκάκη........ B)

Έκρυθμη η κατάσταση στην εταιρεία όσον αφορά τα πληρώματα, καθώς πωλούνται τα πλοία της χωρίς αντικατάσταση και το απλήρωτο (με έναντι) πλήρωμα μένει για καιρό εκτός, γιατί οι λίγες θέσεις είναι κατελλειμένες και απο πληρώματα της ΑΝΕΚ!

Μακάρι τα πράγματα να φτιάξουν για να μην έχουμε χειρότερα εν όψει καλοκαιρινής περιόδου!

Τελικα τι εγινε με τον Grimaldi? Ειναι δυνατον η εταιρια να ειναι σε τετοια κατασταση και ο ιταλος να αφηνει τον 'μεγαλομετοχο' να την βυθιζει ολο και περισσοτερο? :wacko:

Link to comment
Share on other sites

μα ο Ιταλος το ειχε πει πως δεν τον ενδιαφερει η ακτοπλοια μας!!!το θεμα ειναι μην κνηθει κ νομικα κατα του μεγαλομετοχου για κακη διαχειριση κ χρεη ;)

Link to comment
Share on other sites

Τελικα τι εγινε με τον Grimaldi? Ειναι δυνατον η εταιρια να ειναι σε τετοια κατασταση και ο ιταλος να αφηνει τον 'μεγαλομετοχο' να την βυθιζει ολο και περισσοτερο? :wacko:

Μιας και η συνάντηση δεν πραγματοποιήθηκε για τους λόγους που αναφέραμε, γνωρίζουν απο την εταιρεία τις προτάσεις-απαιτήσεις του Ιταλού που προσπάθησε να βοηθήσει μέσω ναυλώσεων πλοίων! Τώρα,όταν βγαίνουν στην πορεία κάποια γενικά εμπόδια,αλλάζεις στάση κι εμείς οι ''απέξω'', απλώς αναμένουμε τις εξελίξεις ελπίζοντας το καλύτερο για τα πληρώματα και τα πλοία της εταιρείας....!!

Link to comment
Share on other sites

χαμηλότερες τιμές απο την HSW!! Στόχος του ομίλου, είναι 2 Ro/Ro και 1 ΕΓ/ΟΓ θέτοντας εκτός συναγωνισμού τα ήδη υπάρχοντα Ro/Ro της Κορίνθου!

Με αλλα λογια δηλαδη ο Εμανουελ αφου βλεπει οτι στα Χανια δεν γινεται δουλεια αποφασισε να 'χτυπησει' στην Κορινθο? Απο την αλλη αναρωτιεμαι αν οντως εχει την διαθεση να 'χτυπησει' την ΑΝΕΚ/HSW γιατι δεν επιλεγει την Βενετια που θα αυξηθει η κινηση λογω καλοκαιριου?

Γενικα πλεον το εχω χασει τι γινεται με την Χελλενικ,τον Ιταλο και τον Βαρδινογιαννη :wacko:

1.Υποτιθεται οτι δεν συναντηθηκαν επειδη ειχε κακοκαιρια στον Πειραια και χτυπησαν μεταξυ τους 2 πλοια :ph34r:

2..Ο Grimaldi φαινεται να θελει να πιεσει απ ολες τι πλευρες(εστω και την HSW στην οποια ειναι μετοχος :blink:)

3.Μια εταιρια στην οποια εχω μεριδιο ακολουθει πτωτικη πορεια και απλα παρακολουθω η περιμενω να γονατισουν οι αλλοι?

Πλεον ειλικρινα δεν καταλαβαινω τιποτα :D

Link to comment
Share on other sites

Αυτοί που έχουν τα γένια, έχουν και τα χτένια αγαπητέ ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ!! Μεγαλοεπιχειρηματίας είναι ο Ιταλός ,όπως και ο ΙΣΒ και αυτοί δεν πρόκειται να βγούν χαμένοι!! Χαμένοι θα είναι οι ναυτικοί και οι υπάλληλοι της εταιρείας!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, για να είμαι ειλικρινής δε κατάλαβα τίποτε από τα τελευταία post:

Ο Ιταλός θύμωσε, αλλά και πρότεινε κάποιες λύσεις, αλλά τελικά επειδή τσούγκρισαν δυο πλοία δε βρέθηκε με τον Έλληνα μεγαλομέτοχο, και επειδή και οι δυο τους ξέρουν, συν κάποιοι άλλοι προφανώς, τελικά δε θα χάσει κανείς τους, αλλά μόνο τα πληρώματα?

Ωραία, κατατοπιστικότατα όλα αυτά, αλλά έχουν σχέση με την αλήθεια ή κουβέντα να γίνεται?

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι ολα κουβεντα σιγουρα..Το οτι πηγε στον Πειραια το επιβεβαιωνω και εγω τωρα για το τι εγινε απο κει και μετα δεν γνωριζω.Παντως δεν παιζει να ηρθε και οπως ηρθε να εφυγε!Αν δεν μιλησε με τον ΓΣΒ ολο και με καποιο αλλο υψολοβαθμο στελεχος της HSW θα μιλησε για το μελλον της εταιρειας.

Το οτι θα την πληρωσουν τα πληρωματα αυτο ειναι σιγουρο..Αν πουληθουν ολα αυτα τα πλοια(η΄εστω καποιο απ αυτα)που ακουγονται που θα δουλεψουν μετα οι ανθρωποι?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Διαβάζοντας πολλές από τις δημοσιεύσεις σε διάφορα θέματα συνειδητοποιώ πως κάποιοι δεν έχουν αντιληφθεί το μέγεθος της κρίσης που διέρχεται η ακτοπλοΐα, όπως άλλωστε σχεδόν όλοι οι κλάδοι στη χώρα μας.

Κάποιοι θεωρούν πως η κρίση δεν θα φέρει περικοπές και δεν θα επηρεάσει τη συχνότητα και την ποιότητα των συνδέσεων, κάποιοι το πάνε και ακόμα πιο πέρα και επιθυμούν/προτείνουν νέες και καλύτερες συνδέσεις.

Για να μην πέφτουμε αργότερα από τα σύννεφα (συνήθης αντίδραση στη χώρα μας), ας περιμένουμε πρώτα να δούμε ποιες εταιρείες και σε ποια κατάσταση θα φτάσουν μέχρι το καλοκαίρι και μετά βλέπουμε τι δρομολόγια θα εκτελούν.

Τελικα συμφωνα με την Σαμιακη επιβεβαιωθηκε απο την ιδια την εταιρια το δρομολογιο 8 το πρωι Ραφηνα-Συρος-Μυκονος-Ικαρια-Σαμος :wacko:

Τι νοημα θα εχει λοιπον μια τετοια δρομολογηση

Άσε που τα πράγματα φέτος είναι τόσο οριακά (για όλες φυσικά της εταιρείες, όχι μόνο για τη ΝΕΛ)

Εγω ειλικρινα απορω τι προσπαθει να κανει η HSW με την δημιουργια της 'νεας' γραμμης :blink: Προσπαθει να βαλει λουκετο πιο γρηγορα απο την ΝΕΛ η περιμενουν οτι οι επιβατες θα επιβραβευσουν την φοβερη ιδεα τους? :rolleyes: (οπως εκαναν και με τα δρομολογια των ΝΗΣΟΣ το 2008 :ph34r:)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αποχώρηση από Σαρωνικό

Απλά άκουσα ότι ο Ηλιόπουλος αγόρασε πακέτο τον Αργοσαρωνικό από την HSW....

Το Deal ειναι οντως κλεισμενο και επιβεβαιωμενο απο αξιοπιστη πηγη. Το γεγονος εχει σκορπισει ανησυχια σε ανθρωπους της Χελλενικ για το μελλον της εταιριας.

Όχι πως χρειάζονται επιβεβαίωση αυτά που γράφουμε, απλά για το τυπικό του (Πρώτου) θέματος.

Link to comment
Share on other sites

Να αναφέρουμε ότι ο Ιταλός είναι δυσαρεστημένος με τις όποιες εξελίξεις της εταιρείας κι έρχεται αρχές Ιουλίου! Θέμα συζήτησης η καταβολή των χρημάτων που του χρωστάνε, κάτι που σημαίνει ότι το μέλλον της εταιρείας είναι πραγματικά μελανό από τον Οκτώβρη! Κρίμα.

Επίσης, οι Κορεάτες που πήραν το flying cat 2 διαδίδουν ότι απο τα μέσα Σεπτέμβρη θα έχουν και το Highspeed 4!!

Link to comment
Share on other sites

Εγω απορω με την τακτικη της HSW!!!! Ξεπουλαει επιτυχημενα και δοκιμασμενα πλοια και κραταει επι 3 χρονια δεμενο και πληρωνει τα πληρωματα για ενα αχρηστο το OceanLife στην Δραπετσωνα. Αληθεια σε τι εξυπηρετει αυτη η κινηση???? Μεγαλη απορια, θα ηθελα καποια απαντηση-τεκμηριωση.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...