Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

γιατι να μην διεκδικήσουμε τα εύκολα αντί να μπλέκουμε σε περιπέτειες? κάτι μπορεί να πάρουμε. δεν ζητάμε και λίγα!! το ερώτημα είναι αν "τσιμπήσουμε" τίποτα θα πληρώσουμε κανένα φέσι (ειδικά στον κόσμο)?

Link to comment
Share on other sites

Σε καθεστως προστασιας οδηγουνται επιτελους τα πληρωματα της ΝΕΛ.Αυτο σημαινει οτι θα γινει εκκαθαριση και κλεισιμο του ναυτολογιου των πλοιων και εξοφληση δεδουλευμενων των 3 τελευταιων μηνων εντος 20ημερου(απο το ΝΑΤ).Πρακτικα μεσα στον Ιουλιο θα ξεκινησουν φαινεται οι πρωτοι πλειστηριασμοι πλοιων...

Link to comment
Share on other sites

Ως άσχετος με τα αυτά τα θέματα έχω την εξής απορία, ξεκινάνε οι πλειστηριασμοί τα λεφτά απο την αξία των πλοίων που θα πάνε aliaga φτάνουν για να πληρωθούν πληρώματα προμηθευτές λιμανιατικά ?κλπ και αν ναι η τράπεζα πως παίρνει τα λεφτά για τα δάνεια της εταιρείας η διαγράφονται όπως και η εταιρεία?,για μικρομετόχους ούτε συζήτηση λογικά έτσι?

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

Σε γενικές γραμμές προηγούνται οι προνομιακοί πιστωτές (κυρίως εργαζόμενοι και δημόσιο), ακολουθούν οι ενυπόθηκοι πιστωτές (συνήθως τράπεζες) και μετά ακολουθούν οι υπόλοιποι (δηλαδή σχεδόν τίποτα και ποτέ).

Link to comment
Share on other sites

Παραιτήθηκε ο Αβραντίνης (?)  -  Σε νέους επενδυτές η ΝΕΛ (??)

 

Και εκκλήσεις στο ΣΑΣ. 

 

 

 

Ο εκπρόσωπος τη ΝΕΛ Ηλίας Σταυριανός παρουσιάστηκε σήμερα στη συνεδρίαση του συμβουλίου που πραγματοποιήθηκε στις 11 το πρωί στο υπουργείο Ναυτιλίας και απηύθυνε έκκληση προς τα μέλη του να μην προχωρήσουν σε έκπτωση της εταιρείας από τις γραμμές στις δυτικές Κυκλάδες, καθώς ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Γιάννης Αβραντίνης υπέβαλε την παραίτησή του, ενώ είπε ότι την εταιρεία αναλαμβάνει μια ομάδα νέων επενδυτών, καθώς από τις 11 Ιουνίου του 2015 η ΝΕΛ έχει αποφασίσει την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας μέχρι του ποσού των 25.545.960 ευρώ με έκδοση μέχρι 85.153.200 νέων μετοχών της Εταιρείας.
Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

τα πλοια νομιζω εχουν περιελθει στις τραπεζες, με βασει το σχεδιο υπαγωγης στο αρθρο 99. κατι τετοιο προεβλεπε σε περιπτωση παραβιασης του. εχουμε γραψει αναλυτικα παλιοτερα.

περα απο αυτο, υπαρχει και το stop loss. ποσο θα ταϊζεις τη μαυτη τρυπα;

ποιοι ειναι οι επενδυτες; τα ξαδερφια της απερχομενης διοικησης;

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Η βασικη μετοχος Altana Navigation ενημερωσε την επιτροπη κεφαλαιαγορας οτι αδυνατει να καλυψει το ποσοστο της ΑΜΚ που της αναλογει.

Η εταιρεία ΝΕΛ, εν συνεχεία δημοσιευμάτων του τύπου και ερωτήματος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ενημερώνει και διευκρινίζει τα εξής:
 
Με την από 11/6/2015 απόφαση της γενικής συνελεύσεως της εταιρίας εξελέγη νέο διοικητικό συμβούλιο, το οποίο θα συγκροτηθεί σε σώμα την 24/6/2015. Εν όψει της συνεδριάσεως του διοικητικού συμβουλίου για τη συγκρότηση του σε σώμα και την ανάθεση αρμοδιοτήτων, ο κ. Αβραντίνης έθεσε στη διάθεση του νέου διοικητικού συμβουλίου την παραίτηση του από την ιδιότητα του διευθύνοντος συμβούλου.
 
Περαιτέρω με την ίδια απόφαση της γενικής συνελεύσεως αποφασίστηκε η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρίας, η δε βασική μέτοχος Altana Navigation Ltd, δήλωσε ότι αδυνατεί να καλύψει το ποσοστό της αύξησης που της αναλογεί.
 
Εν όψει τούτου η Διοίκηση αναζητεί νέους επενδυτές που θα συμβάλλουν στην διατήρηση της δραστηριότητας της εταιρίας και στην υλοποίηση του Σχεδίου Εξυγίανσης. Η εταιρία θα ενημερώσει άμεσα το επενδυτικό κοινό για κάθε εξέλιξη επί των ανωτέρω.
 
Link to comment
Share on other sites

Στην σελίδα της εταιρίας στον σύνδεσμο για τα δρομολόγια γράφει Τα δρομολόγια προσωρινά δεν εκτελούνται. Γιατί θα εκτελεστούν ποτέ; Μόνο το δρομολόγιο Πειραιάς - Σύρος - Εύδηλος - Αγ. Κήρυκος - Φούρνοι - Καρλόβασι - Βαθύ μπορεί να εκτελέσει (γιατί είναι σε ελεύθερη δρομολόγηση και δεν έχει κηρυχτεί έκπτωτη από εδώ), αλλά με ποιο πλοίο; 

 

 

http://www.nel.gr/index.asp?a_id=59

Link to comment
Share on other sites

Αυτο δε λέει κάτι...στη ΝΕΛ ο καθένας έχει το asset του,.οσο δύναμαι να γνωρίζω... Γράφτηκε πως το θέλει να το ναυλώσει η Hellenic? ισχυει αυτο?

ρε πετρο τι δε λεει;

 

ενα πλοιο που ανηκε σε σουηδους και το ειχε ναυλωσει η νελ, ανηκει σε μονοβαπορη εταιρεια, που δινει διευθυνση τη διευθυνση της ΝΕΛ, αλλα δεν εχει μετοχικη σχεση με τη ΝΕΛ.

 

που μπορει να παει το μυαλο σου δηλαδη;

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ο ΙΣΒ το καλοκαιρι του 2004, οταν η ΑΝΕΚ ξεφορτωθηκε τη συμμετοχη της στη ΝΕΛ, ελεγε σε ταξιδι του μεσα σε ταχυπλοο αλλης εταιριας, οτι η ΝΕΛ υπο τις παρουσες συνθηκες δε μπορει να τη βγαλει πανω απο ενα χρονο. Και δεν ειχε πολυ αδικο. Το οτι καταφερε να φτασει μεχρι το 2015 για να τα τιναξει ειναι ενα πραγματικο θαυμα, και θα ειχε ενδιαφερον να μαθουμε καποια στιγμη τα πραγματικα γεγονοτα της τελευταιας δεκαετιας.

Link to comment
Share on other sites

υπερβολικός νομίζω ο ΙΣΒ, μπορούσε ακόμα και μετά την ΑΝΕΚ εποχή να σωθεί αν δεν υπήρχαν οι σωτήρες που ήρθαν να σώσουν την εταιρεία απο τους κακούς μυτιληνιούς,που οτι και να ήταν αν δεν είχαν κάνει το μεγάλο λάθος ασχετοσύνης σε συνέργασία με τις γαλλικές τράπεζες που καταλαβίνουν όλοι τι έπραξαν  η ΝΕΛ θα υπήρχε σήμερα τουλάχιστον με κάποια αξιοπρέπεια

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...