kyr1 Posted June 12, 2015 Share Posted June 12, 2015 Η ελπίδα έρχεται Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 http://www.refortso.gr/el/news/nel-lines-gia-la-ptaei-e-trpeza-peirais-17615/ και τυπικά τέλος μετά την έκπτωση και του aqua spirit? αλλα τι λεω έχουμε ΑΜΚ Link to comment Share on other sites More sharing options...
pathfinder Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 γιατι να μην διεκδικήσουμε τα εύκολα αντί να μπλέκουμε σε περιπέτειες? κάτι μπορεί να πάρουμε. δεν ζητάμε και λίγα!! το ερώτημα είναι αν "τσιμπήσουμε" τίποτα θα πληρώσουμε κανένα φέσι (ειδικά στον κόσμο)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 Σε καθεστως προστασιας οδηγουνται επιτελους τα πληρωματα της ΝΕΛ.Αυτο σημαινει οτι θα γινει εκκαθαριση και κλεισιμο του ναυτολογιου των πλοιων και εξοφληση δεδουλευμενων των 3 τελευταιων μηνων εντος 20ημερου(απο το ΝΑΤ).Πρακτικα μεσα στον Ιουλιο θα ξεκινησουν φαινεται οι πρωτοι πλειστηριασμοι πλοιων... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 (edited) Ως άσχετος με τα αυτά τα θέματα έχω την εξής απορία, ξεκινάνε οι πλειστηριασμοί τα λεφτά απο την αξία των πλοίων που θα πάνε aliaga φτάνουν για να πληρωθούν πληρώματα προμηθευτές λιμανιατικά ?κλπ και αν ναι η τράπεζα πως παίρνει τα λεφτά για τα δάνεια της εταιρείας η διαγράφονται όπως και η εταιρεία?,για μικρομετόχους ούτε συζήτηση λογικά έτσι? Edited June 18, 2015 by Stefanos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 Σε γενικές γραμμές προηγούνται οι προνομιακοί πιστωτές (κυρίως εργαζόμενοι και δημόσιο), ακολουθούν οι ενυπόθηκοι πιστωτές (συνήθως τράπεζες) και μετά ακολουθούν οι υπόλοιποι (δηλαδή σχεδόν τίποτα και ποτέ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 άρα μαλλον ουτε για τις τραπεζες μένει τπτ αν πεις ότι όλα τα πλοία θα αξίζουν περίπου 30 εκ Link to comment Share on other sites More sharing options...
pathfinder Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 τα 5 αυτά πλοία 30 εκ?? σαν πολλά μου ακούγονται. Τα ταχύπλοα σε ποιόν άραγε να ανήκουν? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 (edited) Παραιτήθηκε ο Αβραντίνης (?) - Σε νέους επενδυτές η ΝΕΛ (??) Και εκκλήσεις στο ΣΑΣ. Ο εκπρόσωπος τη ΝΕΛ Ηλίας Σταυριανός παρουσιάστηκε σήμερα στη συνεδρίαση του συμβουλίου που πραγματοποιήθηκε στις 11 το πρωί στο υπουργείο Ναυτιλίας και απηύθυνε έκκληση προς τα μέλη του να μην προχωρήσουν σε έκπτωση της εταιρείας από τις γραμμές στις δυτικές Κυκλάδες, καθώς ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Γιάννης Αβραντίνης υπέβαλε την παραίτησή του, ενώ είπε ότι την εταιρεία αναλαμβάνει μια ομάδα νέων επενδυτών, καθώς από τις 11 Ιουνίου του 2015 η ΝΕΛ έχει αποφασίσει την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας μέχρι του ποσού των 25.545.960 ευρώ με έκδοση μέχρι 85.153.200 νέων μετοχών της Εταιρείας. Edited June 18, 2015 by Nikos_Chania Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 (edited) τα πλοια νομιζω εχουν περιελθει στις τραπεζες, με βασει το σχεδιο υπαγωγης στο αρθρο 99. κατι τετοιο προεβλεπε σε περιπτωση παραβιασης του. εχουμε γραψει αναλυτικα παλιοτερα. περα απο αυτο, υπαρχει και το stop loss. ποσο θα ταϊζεις τη μαυτη τρυπα; ποιοι ειναι οι επενδυτες; τα ξαδερφια της απερχομενης διοικησης; Edited June 18, 2015 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted June 19, 2015 Share Posted June 19, 2015 Η βασικη μετοχος Altana Navigation ενημερωσε την επιτροπη κεφαλαιαγορας οτι αδυνατει να καλυψει το ποσοστο της ΑΜΚ που της αναλογει. Η εταιρεία ΝΕΛ, εν συνεχεία δημοσιευμάτων του τύπου και ερωτήματος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ενημερώνει και διευκρινίζει τα εξής: Με την από 11/6/2015 απόφαση της γενικής συνελεύσεως της εταιρίας εξελέγη νέο διοικητικό συμβούλιο, το οποίο θα συγκροτηθεί σε σώμα την 24/6/2015. Εν όψει της συνεδριάσεως του διοικητικού συμβουλίου για τη συγκρότηση του σε σώμα και την ανάθεση αρμοδιοτήτων, ο κ. Αβραντίνης έθεσε στη διάθεση του νέου διοικητικού συμβουλίου την παραίτηση του από την ιδιότητα του διευθύνοντος συμβούλου. Περαιτέρω με την ίδια απόφαση της γενικής συνελεύσεως αποφασίστηκε η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρίας, η δε βασική μέτοχος Altana Navigation Ltd, δήλωσε ότι αδυνατεί να καλύψει το ποσοστό της αύξησης που της αναλογεί. Εν όψει τούτου η Διοίκηση αναζητεί νέους επενδυτές που θα συμβάλλουν στην διατήρηση της δραστηριότητας της εταιρίας και στην υλοποίηση του Σχεδίου Εξυγίανσης. Η εταιρία θα ενημερώσει άμεσα το επενδυτικό κοινό για κάθε εξέλιξη επί των ανωτέρω. http://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/1342470/nel-anazhtoyme-neoys-ependytes.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
karavokurhs Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Στην σελίδα της εταιρίας στον σύνδεσμο για τα δρομολόγια γράφει Τα δρομολόγια προσωρινά δεν εκτελούνται. Γιατί θα εκτελεστούν ποτέ; Μόνο το δρομολόγιο Πειραιάς - Σύρος - Εύδηλος - Αγ. Κήρυκος - Φούρνοι - Καρλόβασι - Βαθύ μπορεί να εκτελέσει (γιατί είναι σε ελεύθερη δρομολόγηση και δεν έχει κηρυχτεί έκπτωτη από εδώ), αλλά με ποιο πλοίο; http://www.nel.gr/index.asp?a_id=59 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Μην το ψάχνεις αγαπητέ, η εταιρία είναι νεκρή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 μια απο τα ιδια το νεο ΔΣ. βαγγερ και ξερο ψωμι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sf_X Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Να δούμε τώρα να βρίσκει επενδυτές η νέα αυτή διοίκηση για το "πτώμα" Link to comment Share on other sites More sharing options...
coyote Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Ο Αβραντίνης οχι μονο δεν παραιτήθηκε, εγινε και πρόεδρος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted July 3, 2015 Share Posted July 3, 2015 (edited) Αυτο δε λέει κάτι...στη ΝΕΛ ο καθένας έχει το asset του,.οσο δύναμαι να γνωρίζω... Γράφτηκε πως το θέλει να το ναυλώσει η Hellenic? ισχυει αυτο?ρε πετρο τι δε λεει; ενα πλοιο που ανηκε σε σουηδους και το ειχε ναυλωσει η νελ, ανηκει σε μονοβαπορη εταιρεια, που δινει διευθυνση τη διευθυνση της ΝΕΛ, αλλα δεν εχει μετοχικη σχεση με τη ΝΕΛ. που μπορει να παει το μυαλο σου δηλαδη; Edited July 3, 2015 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted July 3, 2015 Share Posted July 3, 2015 Ο,τι οπου λαλουν πολλοι κοκοροι αργει να ξημερώσει..αυτη εινια η κατάσταση της ΝΕΛ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 3, 2015 Author Share Posted July 3, 2015 δηλαδή εάν δεν λαλούσαν πολλοί κοκκόροι...υπήρχε ελπίδα να ξημερώσει στη ΝΕΛ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted July 3, 2015 Share Posted July 3, 2015 ναι...το ανοιγμα που έγινε το 2010-11 με ναυλώσεις πλοίων κακό έκανε σε ολη την εταιρεια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted July 3, 2015 Share Posted July 3, 2015 Ο ΙΣΒ το καλοκαιρι του 2004, οταν η ΑΝΕΚ ξεφορτωθηκε τη συμμετοχη της στη ΝΕΛ, ελεγε σε ταξιδι του μεσα σε ταχυπλοο αλλης εταιριας, οτι η ΝΕΛ υπο τις παρουσες συνθηκες δε μπορει να τη βγαλει πανω απο ενα χρονο. Και δεν ειχε πολυ αδικο. Το οτι καταφερε να φτασει μεχρι το 2015 για να τα τιναξει ειναι ενα πραγματικο θαυμα, και θα ειχε ενδιαφερον να μαθουμε καποια στιγμη τα πραγματικα γεγονοτα της τελευταιας δεκαετιας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted July 4, 2015 Share Posted July 4, 2015 (edited) υπερβολικός νομίζω ο ΙΣΒ, μπορούσε ακόμα και μετά την ΑΝΕΚ εποχή να σωθεί αν δεν υπήρχαν οι σωτήρες που ήρθαν να σώσουν την εταιρεία απο τους κακούς μυτιληνιούς,που οτι και να ήταν αν δεν είχαν κάνει το μεγάλο λάθος ασχετοσύνης σε συνέργασία με τις γαλλικές τράπεζες που καταλαβίνουν όλοι τι έπραξαν η ΝΕΛ θα υπήρχε σήμερα τουλάχιστον με κάποια αξιοπρέπεια Edited July 4, 2015 by Stefanos Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted July 7, 2015 Share Posted July 7, 2015 Εγκρίθηκαν χθες από τον υπουργό οι λίστες με τα ποσά ανά δικαιούχο ναυτικό της ΝΕΛ, που πλέον θα πληρωθούν από το ΝΑΤ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniac Posted July 7, 2015 Share Posted July 7, 2015 για τους υπολοίπους τι γίνεται ??είναι και τόσοι άλλοι που είχαν ξεμπαρκάρει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 7, 2015 Share Posted July 7, 2015 Αυτή που είχαν ξεμπαρκαρει νωρίτερα από την απόφαση του υπουργού για την εγκατάλειψη των ναυτικών δεν νομίζω ότι θα πάρουν κάτι! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now