Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Το υπ.Ναυτιλίας θέτει προ ευθυνών τη ΝΕΛ: Σας πληρώσαμε, κάντε δρομολόγια

http://www.metaforespress.gr/naftilia/item/10842-to-yp-naftilias-thetei-pro-efthynon-ti-nel-sas-plirosame-kante-dromologia.html'>

 

Επί των κρίσιμων και ακραίων καταστάσεων που ήδη προαναφέρθηκαν, το Υπουργείο ενημερώνει και δηλώνει:

 
α) Αύριο (Παρασκευή 13/03/2015), εκταμιεύεται εγκεκριμένο ποσό € 420.044,99 για την αποπληρωμή των εκτελεσθέντων δρομολογίων Ιανουαρίου 2015 του πλοίου Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ της εταιρείας ΣΙ ΛΙΝΚ Ν.E., το οποίο με βάση τη σύμβαση 3328.1.7.11 έχει τη συμβατική υποχρέωση να εκτελεί το δρομολόγιο ΛΑΥΡΙΟ – ΑΓ. ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ – ΛΗΜΝΟΣ. Μετά τις προβλεπόμενες κρατήσεις 30% υπέρ Δημοσίου, το τελικό ποσό που θα εκταμιευθεί υπέρ της εταιρείας είναι € 294.031,49.
 
Επισημαίνεται, ότι από το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, το Δημόσιο δεν έχει τη δυνατότητα άμεσης παρακράτησης υπέρ των εργαζομένων. Γι’ αυτό έχει κινηθεί ήδη διαδικασία προτεινόμενης νομοθετικής ρύθμισης, για να ενισχυθεί η προτεραιότητα υπέρ των ναυτικών.
Μετά την προαναφερθείσα εξόφληση και με δεδομένο ότι δεν εκκρεμεί άλλη οφειλή του Υπουργείου για τη συγκεκριμένη σύμβαση, εάν το πλοίο «ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ» δεν εκτελέσει άμεσα το δρομολόγιο ΛΑΥΡΙΟ – ΑΓ. ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ – ΛΗΜΝΟΣ, θα ακολουθηθούν οι προβλεπόμενες από το Νόμο και τη σύμβαση ενέργειες. Άλλωστε, ήδη από ημερών, το Υπουργείο έχει προβεί στις προβλεπόμενες οχλήσεις προς την εταιρεία.
 
β) Κατά πάσα βεβαιότητα, την επόμενη βδομάδα, προβλέπεται η ολοκλήρωση της εκταμίευσης συνολικού ποσού € 1.061.666,81 για την ενδοκυκλαδική συγκοινωνία υπέρ της εταιρείας «ΝΕΛ Α.Ε.», η οποία μετά την παρακράτηση υπέρ του Δημοσίου, προβλέπεται να εισπράξει ποσό € 743.166,77. Και για την περίπτωση αυτή, ισχύουν απόλυτα όσα περιγράφηκαν και εξαγγέλθηκαν στην προηγούμενη περίπτωση.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σχετικά με τις εξελίξεις στο θέμα των απλήρωτων ναυτικών της ΝΕΛ.

 

Σε συνέχεια της ανακοίνωσης του Αναπληρωτή Υπουργού κ. Θοδωρή Δρίτσα της 12.03.2015 σχετικά με την «ολοκλήρωση της εκταμίευσης συνολικού συνολικού ποσού € 1.061.666,81 για την ενδοκυκλαδική συγκοινωνία υπέρ της εταιρείας «ΝΕΛ Α.Ε.», διευκρινίζονται τα ακόλουθα:

 

Πρώτη προτεραιότητα του Αν. Υπουργού κ. Δρίτσα, αποτελεί η οριστική επίλυση του προβλήματος της απλήρωτης ναυτικής εργασίας. Με συνεχείς παρεμβάσεις προς το Υπουργείο Οικονομικών και με συνάντησή του με τον Αναπληρωτή Υπουργό κ. Μάρδα, έγινε σήμερα δυνατή η εκταμίευση του προαναφερθέντος ποσού. Από την πλευρά του Αν. Υπουργού κ. Δρίτσα, καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε, το ποσό που θα λάβει τελικά η εταιρεία ΝΕΛ Α.Ε. για να καλύψει τις υποχρεώσεις της απέναντι στους απλήρωτους ναυτικούς της, να είναι το μεγαλύτερο δυνατό. Ωστόσο, το τελικό ποσό που θα καταβληθεί στην εταιρεία ΝΕΛ Α.Ε., είναι εκτός των αρμοδιοτήτων του Αν. Υπουργού κ. Δρίτσα και θα διαμορφωθεί με απόφαση των φορολογικών αρχών και της αρμόδιας εφορίας, μετά από τον υπολογισμό των υποχρεώσεων της ΝΕΛ, απέναντι στο Ελληνικό Δημόσιο.

 

πηγή

Link to comment
Share on other sites

Αν ισχύει το δημοσίευμα που ειδα στο φατσοβιβλίο και σύμφωνα με το (πρώην ; νυν; εχω μπλεχτει) κανάλι των συντρόφων B) οι απλήρωτοι εργαζόμενοι της ΝΕΛ κάνουν κατάληψη στα γραφεία της. 7 ως 9 μήνες απλήρωτοι :angry:

 

 

Σε κατάληψη των γραφείων της «ΝΕΛ» στον Πειραιά προχώρησαν το μεσημέρι της Παρασκευής 27 Μάρτη τα απλήρωτα πληρώματα των πλοίων της εταιρείας, στα οποία τους οφείλονται μισθοί από 7 έως και 9 μηνών. Ειδικότερα στην κατάληψη προχώρησαν τα απλήρωτα πληρώματα των πλοίων της ΝΕΛ που βρίσκονται στον Νέο Μώλο της Δραπετσώνας, που είναι το «Θεόφιλος», το «Γιουρόπιαν Εξπρές», το «Άκουελ Τζούελ» και «Άκουα Σπίριτ». Μάλιστα στο πλήρωμα του «Γιουρόπιαν Εξπρές» οφείλονται μισθοί 9 μηνών.

Την ίδια ώρα, δεσμευμένη η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ στην αντιλαϊκή πολιτική της υπεράσπισης των εφοπλιστικών συμφερόντων, έφτασε να συνδέσει -σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση του αναπληρωτή υπουργού Ναυτιλίας, Θ. Δρίτσα- την ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών και την καταβολή των μισθών των ναυτεργατών με το αν καταβάλλονται ή όχι οι κρατικές επιδοτήσεις, δηλαδή το ζεστό χρήμα που χαρίζεται με το «κόλπο» των άγονων γραμμών στις ακτοπλοϊκές εταιρείες.

Σε αυτή την κατεύθυνση, ήδη η εταιρεία έχει εισπράξει 1.324.197 ευρώ το τελευταίο διάστημα, τη στιγμή που οι 500 ναυτεργάτες παραμένουν απλήρωτοι και οι νησιώτες είναι όμηροι. Μάλιστα τα 700.000 ευρώ δόθηκαν στην εταιρεία την Πέμπτη 26 Μάρτη.

Αυτό όμως που εξόργισε τους ναυτεργάτες, με αποτέλεσμα να προχωρήσουν στην κατάληψη, ήταν τα όσα τους διεμήνυσε εκπρόσωπος της «ΝΕΛ», σύμφωνα με τα οποία η εταιρεία θα τους καταβάλλει κάποιο ποσό έναντι των οφειλομένων δεδουλευμένων τους τη Δευτέρα 30 Μάρτη, χωρίς να δεσμεύεται για το τι και πότε θα δρομολογηθεί με τα υπόλοιπα δεδουλευμένα. 

Η «ΝΕΛ» έχει ακινητοποιήσει τα καράβια της, έχει απλήρωτους τους περίπου 500 ναυτεργάτες των πληρωμάτων ως και ένα χρόνο και έχει μετατρέψει σε κόλαση τη ζωή χιλιάδων νησιωτών σε Ικαρία, Σάμο, Λήμνο, Άη Στράτη, που βλέπουν καράβι με το κιάλι!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Οι οφειλές της ΝΕΛ προς τους ναυτικούς της αγγίζουν τα 3 εκ ευρω!!

 

 

 

και αυξανονται. ουτε μισθους, αλλα ουτε και δωρο πασχα. οι απληρωτοι ναυτικοι διαμαρτυρηθηκαν στον κυρ θοδωρα, αλλα...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Κατάσχεση του πλοίου από τον ΟΛΠ για αποπληρωμή οφειλών της εταιρείας προς το λιμάνι

http://www.ellinikiaktoploia.net/kataschethike-apo-ton-olp-to-eolos-kenteris-ii/

 

Και πως γίνεται να κατασχεθεί ενώ η εταιρεία βρίσκεται κάτω από το καθεστώς προστασίας του νόμου 99? Υπάρχει παραθυράκι που το βρήκε ο ΟΛΠ? Οι άλλοι πιστωτές?

Link to comment
Share on other sites

ελα ντε. αυτην την απορια εχω και εγω.

και απο τοσα δεμενα πλοια μονο τον κεντερη ΙΙ βουτηξε; ή εχει στειλει και σε αλλα πλοια της ΝΕΛ μπουγιουρντι?

Link to comment
Share on other sites

Εμποδια στην σχεδιαζομενη αυξηση μετοχικου κεφαλαιου.

Εξαιρετικά σημαντικό στοιχείο είναι η αναφορά τής ΝΕΛ στο ζήτημα των μετοχών των off-shore εταιρειών (μεγαλομετόχων τής ΝΕΛ). Πρόκειται για τις εταιρείες I.S.F. I-Square Fund, Ercolana Holdings Ltd και Antelope Shippin Inc., που κατέχουν την πλειοψηφία των μετοχών τής ΝΕΛ και θα έπρεπε να τις είχαν ήδη μεταβιβάσει στην Altana Navigation. Η μη μεταβίβαση των μετοχών στην ουσία μπλοκάρει τη διαδικασία της αύξησης κεφαλαίου, όπως ισχυρίζεται ο όμιλος της ΝΕΛ. Χαρακτηριστικά στις οικονομικές καταστάσεις τής ΝΕΛ αναφέρεται πως το «γεγονός δημιουργεί σημαντικά προβλήματα στη διαδικασία αναδοχής της αυξήσεως, αφού δεν προσδιορίζεται σαφώς η θέση του δεσπόζοντος μετόχου». Με άλλη αναφορά κάνει σαφές πως αν αλλάξει η στάση της Τράπεζας απέναντί της, θα βελτιωθούν σημαντικά τα οικονομικά μεγέθη της.

emprosnet

 

συμφωνα με ανακοινωση της ΝΕΛ, ολοκληρωθηκε η παραπανω μεταβιβαση

 

Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε. (η «Εταιρεία») γνωστοποιεί σύμφωνα με τον Ν.3556/2007 και βάσει αντίστοιχης ενημέρωσης που έλαβε από τους μετόχους ALTANA NAVIGATION LTD, I.S.F.I-SQUARE FUND και ERCOLANA HOLDINGS LTD ότι στα πλαίσια της εφαρμογής του προγράμματος εξυγίανσης δυνάμει της υπ’ αριθμ. 124/12.12.2013 απόφασης του Εφετείου Μυτιλήνης έγινε η εξωχρηματιστηριακή μεταβίβαση αριθμού μετοχών 75.001.954 από την I.S.F.I-SQUARE FUND και αριθμού μετοχών 62.520.812 από την ERCOLANA HOLDINGS LTD προς την ALTANA NAVIGATION LTD.

Ύστερα από τις παραπάνω πράξεις μεταβίβασης η ALTANA NAVIGATION LTD διαθέτει πλέον συνολικά 232.332.265 μετοχές και αντίστοιχων δικαιωμάτων ψήφου, οι οποίες αντιστοιχούν σε ποσοστό 90,95% επί του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας. Έτσι οι μετοχές που κατέχουν πλέον οι I.S.F.I-SQUARE FUND και ERCOLANA HOLDINGS LTD είναι 0.

 

θα εξοφληθουν ολοι τωρα B)

Link to comment
Share on other sites


Δένει και το τελευταίο καράβι τους. Ούτε το λόγο δεν εξηγούν. Θα εκπλαγώ αν το δω να επιστρέφει, τουλάχιστον με αυτά τα σινιάλα, σε δρομολόγια.
 
Ισως να κανω και λαθος αλλα πρεπει να ειναι η πρωτη φορα στην ιστορια της εταιριας,απο την εποχη που ειχε δυο πλοια φυσικα, που δεν ταξισευει κανενα βαπορι της.
Link to comment
Share on other sites

Ενταξει εχασα ένα μηνα,αλλα σε γενικες γραμμες το νοημα είναι το ιδιο για το που βαδιζει η εταιρια

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Kαι όμως ! Λεφτά υπάρχουν :P και χιουμορ επίσης...

 

Το Διοικητικό Συμβούλιο εισηγείται την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου μέχρι του ποσού των ¤ 25.545.960,00 με δικαίωμα προτίμησης υπέρ των παλαιών μετόχων. Θα εκδοθούν  μέχρι 85.153.200 νέες μετοχές, ονομαστικής αξίας 0,30 ¤, οι οποίες θα διατεθούν στους μετόχους της εταιρείας με αναλογία 1 (μία) νέα μετοχή για κάθε 3 (τρείς) παλιές. Κλάσματα  μετοχής δεν θα εκδοθούν.

 

 

Η Διοίκηση του Ομίλου έχει καταρτίσει τριετές Επιχειρηματικό Σχέδιο με ανάλυση των προβλεπόμενων εισροών και εκροών. Με βάση το παραπάνω σχέδιο αναμένεται η επίτευξη πλεονάσματος λειτουργικών ταμειακών ροών οι οποίες θα εξασφαλίζουν την κάλυψη των υποχρεώσεων του Ομίλου. Οι παραδοχές της διοίκησης βασίζονται σε συντηρητικές προβλέψεις, εκτιμώντας σε λογικές αυξήσεις της επιβατικής κίνησης και την αναμενόμενη ανάπτυξη της Ελληνικής Οικονομίας από το τέλος του 2015 και μεταγενέστερα.

Που τη βρίσκουν τόση αισιοδοξία με ολα ή σχεδόν όλα τα πλοία τους υπό επίσχεση δεν ξερω.

Link to comment
Share on other sites

Και λιγο παρακατω γραφει αυτο

 

Εντός του Μαίου 2014 η θυγατρική Εταιρεία PANTHEON MARINE LTD προέβη σε πώληση του πλοίου ΅TRADERΆ σε αλλοδαπή εταιρεία.

Νομιζω οτι δεν εχει πλεον αλλο μη ακτοπλοικο πλοιο ο ομιλος ε?

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με δημοσιευματα των τελευταιων ημερων στο πειρατικο η ΠΝΟ καλεσε του ναυτικους της ΝΕΛ να υποβαλουν δηλωσεις εγκαταλειψης των πλοιων της εταιρειας και να φυγουν.

Link to comment
Share on other sites

συμφωνα με το πειρατικο, παλι σβηστο το πλοιο, παλι στο ξενοδοχειο το πληρωμα (με μεριμνα του εργατικου κεντρου).

Κατάντια για το πλοίο, ντροπή για την εταιρεία. <_< Υποτίθεται ότι πούλησε ένα ταχύπλοο, δε γίνεται να εξοφλήσει μέρος έστω των δεδουλευμένων ;

 

Ομόφωνα θετικό έκρινε το ΣΑΣ το αίτημα του Υπουργού για έκπτωση της Νελ

 

http://www.limnosfm100.gr/limnos/item/13872-teleftaia-ekseliksi-omofona-ekptoti-i-nel-gnomodotise-prin-apo-ligo-to-s-a-s.html#sthash.GX8jD1hr.dpbs

 

http://limniakifoni.gr/?p=26682

Και πολύ κράτησε η ιστορία.

Link to comment
Share on other sites

..."Πρώτη φορά αριστερά". Τι κάνει για τους ανθρώπους των οποίων τις ψυχές τόσα χρόνια ανενοχλητη "βιάζει" η ΝΕΛ?

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Υποτίθεται ότι πούλησε ένα ταχύπλοο, δε γίνεται να εξοφλήσει μέρος έστω των δεδουλευμένων ;

Το πουλησε η Νελ αραγε η' οι τραπεζες και οι πιστωτες?Ιδου η απορια..

Link to comment
Share on other sites

Από που προκύπτει ότι το πούλησε? Πέρα από τις προβλέψεις και περιορισμούς του προγράμματος του νόμου 99, δεν όφειλε ως εισηγμένη να προβεί στην απαραίτητη, κατά το Χρηματιστήριο, ανακοίνωση πώλησης?

Link to comment
Share on other sites

Η ανακοίνωση μπορεί να ακολουθήσει. Αυτό που μετράει -αν πρόκειται για πώληση- είναι αυτό που λέει ο Μιλτιάδης. Ποιός πούλησε και ποιός "τσέπωσε". Το πρόγραμμα εξυγίανσης αν θυμάμαι καλά προέβλεπε ότι (κάποια από) τα πλοία θα μπορούσαν να περάσουν στην κυριότητα της τράπεζας.

Παρεμπιπτόντως τα 13 εκ θα τα βάλει ο "μεγάλος" ΄τωρα που πήρε τις μετοχές?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Χωρις ρευμα εκτος του Μυτιληνη ειναι και τα Θεοφιλος,European Express και Aqua Jewel.Η διοικηση της ΠΝΟ καλει εκ νεου το υπουργειο και το ΝΑΤ να κινησουν τις διαδικασιες που προβλεπει ο νομος περι εγκαταλειψης και να προχωρησουν σε κατασχεση και πλειστηριασμο των πλοιων.

 

Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας του νόμου "περί εγκατάλειψης", το ΝΑΤ άμεσα να προχωρήσει στην κατάσχεση και τον πλειστηριασμό των πλοίων, για να πάρει τα χρήματά του που θα καταβάλει στους απλήρωτους ναυτεργάτες.

902

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς την όποια χρηματική ένεση απο τις άγονες ήρθε η ώρα το "ζόμπι" να πεθάνει... Δεν μπορεί πλέον να τάξει τίποτα σε κανέναν και δεν νομίζω ότι οι τράπεζες θέλουν πλέον να βάζουν πλάτη... Ήρθε η ώρα να βγεί η πρίζα!

Link to comment
Share on other sites

Ρεπορτάζ απόψε στον Αντ1 για τους απλήρωτους ναυτικούς του Ταξιάρχης με αναφορά και στα υπόλοιπα 4 πλοία της εταιρείας οι ναυτικοί των οποίων είναι σε επίσχεση εργασίας.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...