Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

αληθεια ο α.βεντουρης εχει πληρωσει την ΑΝΕΚ;

τα εδωσε ολα μονομιας ή εχει κανει καποιο προθεσμιακο διακανονισμο;

μπορει να κανει προκοπη η εταιρεια με δεμενα τα 4 απο τα 6 βαπορια της

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

μας απαντανε στο παραπανω post

ΝΕΛ - Hellenic Seaways: «Ναυμαχία» με έπαθλο 800.000 επιβάτες

ΣΕ ΟΛΟ το Αιγαίο θα μεταφερθεί όπως όλα δείχνουν η επιχειρηματική «κόντρα» μεταξύ της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου (ΝΕΛ) και Hellenic Seaways με αφορμή τη δρομολόγηση του νεότευκτου «Νήσος Μύκονος» στη γραμμή Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη.

Η Ηellenic Seways δρομολογεί από μεθαύριο Πέμπτη το «Νήσος Μύκονος» στην παραπάνω γραμμή σπάζοντας το μονοπώλιο που είχε μέχρι σήμερα η ΝΕΛ σε ό,τι αφορά την άμεση σύνδεση των δύο νησιών με τον Πειραιά.

Οι 800.000 επιβάτες που μετακινούνται ετησίως στη συγκεκριμένη γραμμή θα έχουν τώρα μία ακόμη επιλογή με ένα πλοίο που όπως σημειώνουν τα στελέχη της Hellenic Seaways διεκδικεί τον τίλτο «του καλύτερου συμβατικού στο Αιγαίο».

Ωστόσο η ΝΕΛ του κ. Απόστολου Βεντούρη δεν θα μείνει με σταυρωμένα χέρια. Αφού διαμηνύει ότι η ΝΕΛ δεν θα «βουλιάξει» όπως ίσως θέλουν ορισμένοι, αποφασίζει να «απαντήσει» ευθέως στη Hellenic Seaways, με δύο κινήσεις.

Η πρώτη είναι η δρομολόγηση για τη θερινή περίοδο του «Αίολος Εξπρές» στη γραμμή Λαύριο-Μεστά Χίου-Βαθύ Σάμου. Το πλοίο θα κάνει τη διαδρομή μέχρι τη Χίο σε τρεις ώρες. Μία κίνηση που βλέπει με καλό μάτι και ο ΥΕΝ Μανώλης Κεφαλογιάννης καθώς ενισχύει την θέση που έχει υποστηρίξει, ότι το λιμάνι του Λαυρίου μπορεί να έχει ένα αναβαθμισμένο ρόλο στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες.

Η δεύτερη κίνηση του κ. Βεντούρη αφορά στη δρομολόγηση επίσης τη θερινή περίοδο του «Αίολος Κεντέρης» στη γραμμή Πάρο-Νάξο-Σαντορίνη. Γενικότερα πάντως όλες οι κινήσεις του κ. Βεντούρη συνδέονται άμεσα και με την επικείμενη αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της ΝΕΛ αλλά και τη συγχώνευσή της όταν οι συνθήκες, κριθούν ώριμες, με την άλλη εταιρεία του ιδίου τη C-Link η οποία επίσης δραστηριοποιείται στο Αιγαίο.

Η μάχη θα μεταφερθεί σε όλο το Αιγαίο τονίζουν οι άνθρωποι του κ. Βεντούρη, ενώ δεν παραλείπουν να επισημάνουν με σημασία ότι το νέο πλοίο της Hellenic Seaways είναι «ημερόπλοιο», καθώς διαθέτει ελάχιστες καμπίνες (μόλις 31) υπονοώντας ότι δεν θα τύχει της προτίμησης των επιβατών για τόσο μακρινό ταξίδι. Ο αντίλογος από πλευράς Hellenic Seaways είναι ότι διαθέτει 1.000 πολυτελή καθίσματα αεροπορικού τύπου και συμπληρώνουν με νόημα «ο καιρός θα δείξει».

Επισημαίνεται ότι το «Νήσος Μύκονος» τα εγκαίνια του οποίου πραγματοποιούνται αύριο το βράδυ, ναυπηγήθηκε στη χώρα μας και έχει μήκος 141 μέτρα και πλάτος 21 μέτρα. Η ταχύτητά του είναι 21 κόμβοι και μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 2.100 επιβάτες και 300 οχήματα. Θα πραγματοποιεί δρομολόγια από Πειραιά κάθε ημέρα από Δευτέρα έως Πέμπτη στις 12.30 το μεσημέρι, ενώ την Παρασκευή θα αναχωρεί στι1 16.30 και το Σάββατο στις 17.30. Θα κάνει 6ώρες μέχρι τη Χίο και 8.30 ώρες μέχρι τη Μυτιλήνη, μειώνοντας σημαντικά το χρόνο του ταξιδιού.

η ναυτεμπορικη

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο 32 χρονια ουσιαστικο μονοπώλιο στη γραμμη θα επρεπε να ειχε γινειι η εταιρεια κολοσσος και αν οχι κολοσσος, μια υγειης οικονομικα εταιρεια, αντι να ειναι ενα βημα πριν την καταστροφη.Αυτα που λεει ο Αποστολος Α. λοιπον μονο στα αυτια καποιον μη σκεπτομενων ανθρωπων μπορουν να βρουν ανταποκριση.Ειπαμε εγκλημα και τιμωρια.....

Link to comment
Share on other sites

Μα είναι δυνατόν στην μεθαυριανή δρομολόγηση του ΜΥΚΟΝΟΣ να απαντάνε με το τι θα κάνουν σε 10 μήνες?

Και μάλιστα ανακοινώνουν αντεπίθεση με ένα πλοίο παροπλισμένο λόγω βλαβών? Και μάλιστα σοβαρότατων κατά τα λεγόμενα των ιδίων!

Και με ένα δεύτερο πλοίο (το πιό δαπανηρό σε καύσιμα στο Αιγαίο) για να χτυπήσουν τον αντίπαλο? Που? Μέσα στο ίδιο του το σπίτι. Την Παροναξία! Σκέτη αυτοκτονία (εάν ό μη γέννοιτο)!

Με το πετρέλαιο στα 65$ και, όπως προειδοποιούν οι αναλυτές, αν δεν μειωθεί η ζήτηση δεν θα πέσουν οι τιμές!

Κανένα νέο συμβατικό δεν θα συμμετέχει στην ναυμαχία? Δεν αρκεί ο ΚΑΖΑΝΟΒΑΣ για να κατισχύσει του ΜΥΚΟΝΟΣ?

Ή μήπως δεν προβλέπεται νέο συμβατικό για τον επόμενο χρόνο?

Προς τι αυτή η κήρυξη πολέμου? Εξάλλου, για ένα κωλοημερόπλοιο πρόκειται!!!

Link to comment
Share on other sites

Αυτές οι κινήσεις αγαπητέ ΝΗΡΕΑ που ανακοινώθηκαν από την ΝΕΛ μου φαντάζουν κινήσεις πανικού λόγω της επερχόμενης καταιγίδας.

Αν και πάλι εγώ θεωρώ ότι την δρομολόγηση του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ με σωστή πολιτική η ΝΕΛ θα μπορούσε να την αντιμετωπίσει εν τουτοις βλέπω τα στελέχη της να έχουν τρομοκρατηθεί και πανικοβληθεί πρωτού καν το πλοίο δέσει για πρώτη φορα στα λιμάνια της Χίου και της Μυτιλήνης.

Ανακοινώθηκαν κάποια μέτρα που θα λάβει η ΝΕΛ αλλά επί της ουσίας τίποτα.

Για το αν θα κάνει τίποτα εκπτώσεις όπως πολέμησε η ΑΝΕΚ το ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ή αν θα κάνει κάποιες ευκολίες επιπλέον στις πληρωμές που λαμβάνει από τις μεταφορικές εταιρίες...

Αυτοί ανακοίνωσαν για το τι θα κάνουν ένα πλοίο που είναι σακατεμένο μηχανικά από τις αλλεπάληλες βλάβες και το τι θα κάνουν τον ΚΕΝΤΕΡΗ ένα πλοίο που με τις σημερινές τιμές του πετρελαίου αμφιβάλω αν και με 100% πληρότητα βγαίνει κάποιο απειροελάχιστο κέρδος.

Οπως τα λέει ο ΝΗΡΕΑΣ είναι δηλαδή.

Link to comment
Share on other sites

Αι εκκαθαριστικαί επιχειρήσεις, καθ' άπασαν την επικράτειαν, συνεχίζονται με αμείωτον έντασιν!

Σιγά-σιγά αρχίζει να ξεβάφει το Λ από τα σινιάλα!

Και δεν έχει και μουστάκια ο κυρ-Γερασιμάκης. Να γελάσουν και αυτά!

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή πάνε να χτυπήσουν τα Highspeed στην Παρο-Ναξία με το πιο πολυδάπανο πλοίο του Αιγαίου?? :eek::eek: !Το όνομα των Highspeed καλός ή κακός είναι πολύ καλό σε αντίθεση με το όνομα των Αιόλων που έχουν ταυτιστεί με βλάβες και καθυστερήσεις.Και σε ταχύτητα δεν υπερτερεί και τόσο όσο να κάνει την διαφορά(πόσο μάλλον με το 5). Και από Λαύριο το Αίολος Εξπρές που όποιο πλοίο πάει στο Λαύριο την επόμενη χρονιά φεύγει???(γιατι άραγε...με 0 υποδομές ποιος θα πάει στο ΛαύριΟ??)! Τι να πεί κανείς...ελπίζω να βρούνε τρόπο να διαχειριστούν σωστά τους Αιόλους

Link to comment
Share on other sites

Θα έχουμε τις ΜΤU εμείς βρέ μέχρι το καλοκαίρι, τρέμετε λοιπόν εσείς οι δελφινάδες...

Σοβαρά τώρα, νομίζω μάλον πως πρόκειτε για εκφοβισμό που δεν ξέρω αν έχει καν αντίκρισμα..

Και μέχρι το καλοκαίρι θα αλλάξουν πολλά,όπως και οι παρούσες εξαγγελίες.

Να θυμίσω ότι η "προηγούμενη" ΝΕΛ είχε ανακοινώσει δρομολόγια για Παροναξία και Συροτηνομυκονία με τους Αίολους Ι,ΙΙ και την επόμενη εβδομάδα τους έδεσε οριστικά..

Μόνο ο Κεντέρης ταξίδεψε, και αν τον κόψει και αυτόν του χρόνου τότε θα χάσει και το τελευταίο πλεονέκτημα που είχε, ακόμα και σε σχέση με το Μύκονος..την ταχύτητα.

Το Λαύριο πάντως, ακόμα δεν έχει ωριμάσει στους Χίωτες, φαντάσου για την Σάμο..

Πιο λογική συμπεριφορά θα ήταν η ταυτόχρονη δρομολόγηση του Κεντέρη "πάνω" στο Μύκονος και με προσφορά στα εισητήρια μετ΄επιστροφής.

Link to comment
Share on other sites

Aν πραγματικα εχουν σκοπό να βάλουν Κεντέρη δίπλα στο 5 ειναι 100% σίγουρο οτι θα φάνε τα μούτρα τους . Κατάρχάς τα χαισπιιντ αν δεν κάνω λάθος δεν έχασαν ουτε ενα δρομολόγιο. Το 5 έχει αφήσει όλο το κοσμο ευχαριστημένο με την συνέπεια και την ταχύτητα του. Εκτός αν σπασουν τις τιμές, που και πάλι σημαίνει με την κατανάλωση του Κεντέρη δεν θα τους αφήσει δεκάρα τσακιστή. Το μονο που μπορώ να φανταστώ είναι

1 χ****** απανω τους

2 ρίχνουν στάχτη και προετοιμάζουν κάτι άλλο

Με τα μεχρι στιγμής δεδομένα πάντως οι κινήσεις του Βεντούρη δεν συντάραξαν τα νερα της ακτοπλοιας, και αμφιβάλω αν εχει δικαιωθεί και επιχειρηματικά.

Link to comment
Share on other sites

Επισης στα αυτια μου εφτασε και ενα αλλο σεναριο για την τυχη του Αιολος Ι , ΙΙ καθως γνωστός και μη εξαιρετεος εφοπλιστης ενδιαφερεται για την αποκτηση τους...

εχε γουστο!!!

Link to comment
Share on other sites

Τελικα με ολα αυτα που συμβαινουν στο ιδιο της το σπιτι της η ΝΕΛ επεσε σε ενα ασχημο φαυλο κυκλο....Δυστυχως το πραμα μιλαει απο μονο του!!...Δεν γινεται να την παρει καποιος στα σοβαρα για ενα ταχυπλοο να κανει δρομολογια απο Λαυριο την θερινη περιοδο!! Ειναι σοβαρη αυτη η εταιρεια με τετοιες κινησεις που κανει????

Link to comment
Share on other sites

Τέτοιες κινήσεις που λέει ότι θα κάνει.... ;)

Πάντως όλο αυτό το ξήλωμα των "σκληροπυρηνικών" Μυτιληνιών από την εταιρεία εμένα με βάζει σε υποψίες ότι το ενδεχόμενο συγχώνευσης C-Link - ΝΕΛ (υπερ της πρωτης φυσικά) δεν είναι καθόλου απίθανο. Μάλλον το σινιάλο με την τριήρη δε θα το βλέπουμε για πολύ ακόμα. :P

Link to comment
Share on other sites

H NEL ανακοινωσε 30 % στα εισιτηρια επιστροφης σε ατομα και οχηματα στην γραμμη χιο μυτιληνη. απο Σεπτεμβρη μεχρι Μαρτιο, και αυτο χωρις το Μυκονος να εχει κανει ενα ταξιδι!!! Που να αρχισουν και τα ταξιδια δηλαδη..

Link to comment
Share on other sites

απο Σεπτεμβρη μεχρι Μαρτιο
Όχι από Σεπτέμβριο δα, να δούμε πρώτα πως πάει ο νέος!

Η επίσημη ανακοίνωση από το site της ΝΕΛ:

Σημαντικές εκπτώσεις στα εισιτήρια επιβατών και οχημάτων.

Η NELLINES ανακοινώνει προς όλους τους ταξιδιώτες την καθιέρωση έκπτωσης 30% για τα εισιτήρια επιστροφής για τα δρομολόγια από 16 Οκτωβρίου έως 31 Μαρτίου 2006.

Οι εκπτώσεις αφορούν όλες τις θέσεις επιβατών και οχημάτων, εκτός της κατηγορίας πολυτελείας Lux.

Νομίζω ότι και παλαιότερα αυτη την εποχή είχανε κάτι εκπτώσεις. Το θέμα είναι τι εκπτώσεις θα γίνουν το καλοκαίρι. Εκεί είναι τα ζόρια!
Link to comment
Share on other sites

«Τελεσίγραφο» του ΝΑΤ στη ΝΕΛ για τις οφειλές υπέρ ΚΑΕΟ

Ανέλεγκτη μετά το 1998 η εταιρεία

ΠΑΡΑΤΑΣΗ, μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου πήρε η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου, από το διοικητικό συμβούλιο του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου, για να ρυθμίσει τις ληξιπρόθεσμες οφειλές της προς το ΝΑΤ

To NAT αποφάσισε να δώσει προθεσμία στην εταιρεία μέχρι το τέλος του μήνα για να προχωρήσει στο διακανονισμό των οφειλών της.

Όπως επεσήμανε στη «Ν» ο πρόεδρος της ΠΕΜΕΝ και μέλος του δ.σ. του ΝΑΤ, Σάββας Τσιμπούγλου, για το θέμα «επαναφορά αιτήματος διακανονισμού υπέρ Κεφαλαίων Ασφάλισης Επιβατών Οχημάτων της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου, το ΝΑΤ αποφάσισε να δώσει προθεσμία στην εταιρεία μέχρι το τέλος του μήνα για να προχωρήσει στον διακανονισμό των οφειλών της».

Η οφειλή

Η ΝΕΛ στην αρχική της εισήγηση προς το ΝΑΤ αναφέρει ότι μετά από έλεγχο συνεργαζόμενων ορκωτών λογιστών, διαπιστώθηκε ότι το ποσό των 7,07 εκατ. ευρώ ήταν έσοδα της εταιρείας από κρατήσεις για ΚΑΕΟ τα οποία δεν απέδιδε η εταιρεία όπως όφειλε στο ΝΑΤ.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρθηκαν όμως στη διάρκεια της συνεδρίασης «ο παραπέρα έλεγχος απέδειξε ότι έχει αποκρυφτεί το ποσό των 16 εκατ. ευρώ τα οποία εμφανιζόντουσαν ως έσοδα της εταιρείας από κρατήσεις για ΚΑΕΟ και δεν τα απέδιδαν στο ΝΑΤ».

Δεν έλεγξε η ΔΟΥ

Οι οφειλές της εταιρείας, η οποία είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο αφορούν την περίοδο, μετά το 1998. Σύμφωνα με επιστολή της ΔΟΥ Μυτιλήνης προς το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο, η ΝΕΛ έχει ελεγχθεί, μόνο μέχρι και την χρήση του 1998, και τα επόμενα έτη είναι ανέλεγκτα», και προσθέτει ότι οι καταστάσεις απόδοσης ΚΑΕΟ δεν έχουν καταβληθεί στην υπηρεσία μας».

Η ΝΕΛ

Από την πλευρά της η ΝΕΛ σε πρόσφατη επιστολή της προς το Χρηματιστήριο Αξιών επισημαίνει: «Σχετικά με τις οφειλές προς το ΝΑΤ η εταιρεία ήδη βρίσκεται στη φάση του διακανονισμού όπως σας έχει γνωστοποιηθεί, ενώ μέρος των οφειλών αυτών συνεχίζει κανονικά να αποπληρώνεται σταδιακά. Συνεπώς δεν συντρέχει λόγος για έκτακτες και άμεσες ενέργειες σχετικά με το παραπάνω», και προσέθετε μεταξύ άλλων: «Μέχρι σήμερα κανείς από τους πιστωτές που αναφέρετε δεν έχει προβεί σε καμία νομική ενέργεια κατά της εταιρείας».

Το ΝΑΤ

Όπως επισημαίνεται σε εισήγηση των στελεχών του ΝΑΤ προς το δ.σ. του Ταμείου για το Κεφάλαιο Ασφάλισης Επιβατών Οχημάτων ισχύουν τα εξής:

«Σε περίπτωση που δεν καταβάλλεται το ασφάλιστρο, το οποίο είναι προνομιούχο, το δ.σ. έχει τη δυνατότητα να απαγορεύσει τον απόπλου του πλοίου, ενώ μπορεί να επιβάλει μέχρι την ολική εξόφληση των οφειλομένων πρόστιμο 3% για κάθε μήνα καθυστέρησης».

Τα ασφάλιστρα εισπράττονται με ευθύνη της πλοιοκτήτριας ή διαχειρίστριας εταιρείας και αποδίδονται στο ΝΑΤ εντός 40 ημερών από το τέλος κάθε ημερολογιακού διμήνου με βάση:

α) θεωρημένο αντίγραφο της προσωρινής ή εκκαθαριστικής δήλωσης ΦΠΑ που κατατίθεται στην αρμόδια ΔΟΥ) από τους ανωτέρω υπόχρεους,

β) ειδικό έντυπο κατάστασης που χορηγείται από το ΝΑΤ.

απο τη ναυτεμπορικη

δεν χρειαζονται σχολια. εφοσον το ΝΑΤ απειλει με αρση ελευθεροπλοϊας. Μαλλον μονο του το νησος μυκονος θα ταξιδευει

Link to comment
Share on other sites

Μηπως θα επρεπε ο Αποστολος Αθηναιος να βγει και να δωσει μια λογικη εξηγηση για τα παραπανω χαλια αντι να κανει δηλωσεις στον τυπο του στιλ "εκλεισε ο κυκλος μου μετα απο 32 χρονια" και αλλες τετοιες μ......(αντε ας μη το πω),που μονο καποιος αφελης μπορει να τις πιστεψει.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις πριν από λίγο

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε.:

Σχολιασμός Δημοσιευμάτων

Σε απάντηση δημοσιευμάτων του ημερησίου τύπου ημ/νίας 15/09/2005, κατόπιν δελτίου τύπου που εξέδωσε η ΠΕΜΕΝ (Πανελλήνια Ένωση Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού) ημ/νίας 14/09/2005, που αφορούν φερόμενες ως οφειλές της ΝΕΛ προς το ΝΑΤ, η ΝΕΛ δηλώνει τα ακόλουθα προς ενημέρωση του επενδυτικού κοινού:

'Η νέα διοίκηση της ΝΕΛ, αμέσως μετά την ανάληψη των καθηκόντων της, στις 19/05/2005, έχοντας διενεργήσει αιφνιδιαστικό και επιστάμενο έλεγχο, στα πλαίσια της προσπάθειάς της για εξυγίανση της ΝΕΛ, διαπίστωσε παρατυπίες στην καταβολή ΚΑΕΟ (Κεφαλαίου Ασφαλίσεως Επιβατών Οχημάτων) προς το ΝΑΤ. Αμέσως μόλις η νέα διοίκηση της ΝΕΛ ενημερώθηκε για το πιο πάνω γεγονός, στα πλαίσια της εξυγίανσης και της χρηστής διοίκησης που ασκεί και έχοντας πλήρη επίγνωση της υποχρέωσης προς το επενδυτικό κοινό που τη στηρίζει, ενημέρωσε το Χρηματιστήριο Αθηνών, με επιστολή της ημ/νίας 23/05/2005.

Η νέα διοίκηση της ΝΕΛ, ενημέρωσε εγγράφως και το ΝΑΤ, για τα αποτελέσματα του ελέγχου που διενήργησε. Σημειώνεται ότι μέχρι τότε η ΝΕΛ δεν είχε την παραμικρή ενόχληση από το ΝΑΤ ή από την αρμόδια Εφορία αναφορικά με το συγκεκριμένο θέμα. Επιπρόσθετα η νέα διοίκηση της ΝΕΛ, με συνεχείς παραστάσεις της προς το ΝΑΤ, βρίσκεται σε διαδικασία διακανονισμού του ποσού που θα εξευρεθεί μετά την εκκαθάριση, η οποία σημειώνεται ότι μέχρι σήμερα δεν έχει λάβει χώρα, ακριβώς γιατί το όλο θέμα προέκυψε πρόσφατα.

Ενόψη των πιο πάνω, καθιστούμε σαφές ότι αυτή τη στιγμή δεν είναι δυνατό να μιλά οποιοσδήποτε για συγκεκριμένα νούμερα, καθώς ευλόγως κανένας δε γνωρίζει το φερόμενο ως οφειλόμενο ποσό προς το ΝΑΤ, δηλαδή τη βασική οφειλή του. Μόλις χρειάζεται να επισημανθεί ότι δεν έχει κοινοποιηθεί προς τη ΝΕΛ οποιοδήποτε φύλλο εκκαθαρίσεως του ΝΑΤ. Η νέα διοίκηση της ΝΕΛ βρίσκεται σε άμεση συνεργασία με τη διοίκηση του ΝΑΤ και ήδη, χωρίς να έχει εκκαθαριστεί η οφειλή, προβαίνει σε καταβολές έναντι. Στις προθέσεις της νέας διοίκησης της ΝΕΛ είναι η εξόφληση κάθε πραγματικής και μη αμφισβητήσιμης οφειλής προς το ΝΑΤ.'

Από το ΧΑΑ

Link to comment
Share on other sites

Σημερινές ανακοινώσεις της ΝΕΛ προς το ΧΑΑ. (20/9/2005)

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε.: Απάντηση σε Επιστολή του Χ.Α.

Σε απάντηση της από 16/9/2005 επιστολής του Χ.Α., η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ ΑΕ με επιστολή της προς το Χ.Α. γνωστοποιεί τα ακόλουθα:

'Αρχικά θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι η Ν.Ε.Λ. έχει ήδη αποστείλει δελτίο τύπου την 16η Σεπτεμβρίου, σχετικό με τα εν λόγω δημοσιεύματα του ημερήσιο τύπου. Επίσης έχουν ήδη αποσταλεί προς την Υπηρεσία σας τρεις επιστολές με ημερομηνίες α) 25/5/2005, β)10/8/2005 και γ)12/8/2005. Αναφορικά τώρα με τα ερωτήματα που θέτονται στην εν λόγω επιστολή σας πέραν του γεγονότος ότι αν πολλοίς απαντώνται εις τα ανωτέρω έγγραφα μας, εις τα οποία και αναφερόμαστε σας γνωστοποιούμε επιπρόσθετα τα εξής: - Με βάση τα στοιχεία της Εταιρείας που έχουν περιέλθει εις γνώση της νέας διοίκησης μέχρι σήμερα, οι οφειλές προς λιμενικά ταμεία και ΝΑΤ αναλύονται ως ακολούθως:

Οφειλή προς λιμενικά ταμεία: 2,7 εκ. Ευρώ. Οφειλή προς ΝΑΤ: 7,2 εκ. Ευρώ. Ο ανωτέρω διαχωρισμός και τα αναφερόμενα ποσά, είναι κατά προσέγγιση, και αναφέρονται με κάθε επιφύλαξη, σύμφωνα με όσα εκτίθενται και κατωτέρω, και βάσει υπαρχόντων μέχρι στιγμής στοιχείων. - Το ΝΑΤ δεν έχει κοινοποιήσει στην Εταιρεία μας 'φύλλο εκκαθαρίσεως' για την οφειλή ΚΑΕΟ, ούτε έχει προβεί σε εκκαθάριση της οφειλής, αφού το όλο θέμα ανέκυψε σχετικά πρόσφατα. Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό την οφειλή δεν την προσδιορίζουμε εμείς, αλλά την προσδιορίζει και την εκκαθαρίζει το ΝΑΤ. Όταν το ΝΑΤ είναι έτοιμο, θα κοινοποιήσει το ?φύλλο εκκαθαρίσεως?, το οποίο εκ του Νόμου είναι τίτλος εκτελεστός, και τότε η Εταιρείας μας θα πράξει τα ανάλογα, δηλαδή είτε θα αποδεχθεί τα ανωτέρω ποσά, είτε δεν θα τα αποδεχθεί ολικά η μερικά. Στην πρώτη περίπτωση θα τεθεί θέμα διακανονισμού, ενώ στη δεύτερη περίπτωση, εάν και εφόσον αποβούν άκαρπες οι συζητήσεις και οι διαπραγματεύσεις, το όλο θέμα θα κριθεί από τα αρμόδια Διοικητικά Δικαστήρια. - Η νέα διοίκηση της ΝΕΛ αμέσως μετά την ανάληψη των καθηκόντων της τη 19.05.2005, αφού διενήργησε αιφνιδιαστικό και επισταμένο έλεγχο, στην προσπάθεια της για εξυγίανση της Εταιρείας, διαπίστωσε παρατυπίες στην καταβολή ΚΑΕΟ (Κεφάλαιο Ασφαλίσεως Επιβατών Οχημάτων) προς το ΝΑΤ. Αμέσως μόλις περιήλθε στη γνώση της νέας διοίκησης της ΝΕΛ το παραπάνω γεγονός, και μέσα στα πλαίσια της εξυγίανσης και της χρηστής διοίκησης που ασκεί, και έχοντας υποχρέωση προς το επενδυτικό κοινό, ειδοποίησε πάραυτα το Χρηματιστήριο Αθηνών την 23.5.2005.

Η νέα διοίκηση της ΝΕΛ ειδοποίησε εγγράφως και το ΝΑΤ για τα αποτελέσματα του ελέγχου που η ίδια διενήργησε. Σημειώνεται ότι μέχρι τότε η ΝΕΛ δεν είχε την παραμικρή ενόχλήση από το ΝΑΤ ούτε από την αρμόδια Εφορία αναφορικά με το εν λόγω θέμα. Όσον αφορά το θέμα των ευθυνών και του καταλογισμού αυτών, το οποίο εύλογα θίγεται στην επιστολή σας, σας επισημαίνουμε ότι το ΝΑΤ έχει τον πρωταρχικό λόγο, με την έννοια ότι άμεσα θιγόμενο είναι το ίδιο το Ταμείο. Όμως το όλο θέμα είναι πρόωρο αφού πρωταρχικά πρέπει να στοιχειοθετηθεί και να εκκαθαρισθεί η οφειλή. Για το λόγο αυτό άλλωστε και το ΝΑΤ δεν έχει αναλάβει τη σχετική πρωτοβουλία. Πρέπει να επισημάνουμε στο σημείο αυτό ότι η νέα διοίκηση της ΝΕΛ ανεξάρτητα από τις ενέργειες του ΝΑΤ, θα αποδώσει τις όποιες ευθύνες προκύψουν σε όποιους τους αναλογούν. Για το σκοπό αυτό διεξάγονται άλλωστε σοβαρότατοι έλεγχοι για να εξακριβωθούν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έλαβε χώρα το συμβάν. Υπενθυμίζουμε για άλλη μια φορά ότι η νέα διοίκηση της ΝΕΛ ήταν αυτή που απεκάλυψε το όλο θέμα, αμέσως μόλις αυτό περιήλθε εις γνώση της. - Η νέα διοίκηση της ΝΕΛ βρίσκεται σε άμεση συνεργασία με τη διοίκηση του ΝΑΤ και ήδη χωρίς να έχει εκκαθαριστεί η οφειλή προβαίνει σε καταβολές έναντι. Στις προθέσεις της νέας διοίκησης είναι η εξόφληση κάθε πραγματικής και μη αμφισβητήσιμης οφειλής προς το ΝΑΤ. Εκπρόσωποι της ΝΕΛ παρευρέθηκαν στο Διοικητικό Συμβούλιο του ΝΑΤ και ανέπτυξαν τις θέσεις της Εταιρείας. Το ΝΑΤ λαμβάνοντας υπόψιν και τη στάση της νέα διοίκησης της ΝΕΛ, μέχρι στιγμής συνεργάζεται για την ανεύρεση βιώσιμης λύσης. Από κοινού πάντως συνεργαζόμαστε για τον προσδιορισμό των ποσών. Τα πλοία της ΝΕΛ έχουν ελευθεροπλοία μέχρι την 30/9/2005. Στη συνέχεια θα ζητηθεί η παράταση της.

Το νέο διοικητικό συμβούλιο της ΝΕΛ θα ενημερώσει πάραυτα το Χρηματιστήριο και το επενδυτικό κοινό για την απόφαση του Δ.Σ. του ΝΑΤ μόλις αυτή ληφθεί. - Το ύψος των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς τις πιστώτριες τράπεζες ημερομηνίας 31/08/05 ανέρχεται στο ποσό των 6,1 εκατ Ευρώ περίπου και η Εταιρεία είναι σε επαφή με τις τράπεζες για τον διακανονισμό τους. Ευθύς μόλις υπάρξουν νεώτερες εξελίξεις η Εταιρεία θα ενημερώσει άμεσα τα επενδυτικό κοινό. - Στην περίπτωση τέλος που προκύψει σημαντικό γεγονός που ενδέχεται να επηρεάσει την υφιστάμενη οικονομική, περιουσιακή και νομική διάρθρωση, η Εταιρεία θα προβεί στις απαραίτητες από το νόμο ανακοινώσεις, στα πλαίσια της ενημέρωσης του επενδυτικού κοινού.'

και

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε.: Προσωρινή πλήρωση της κενής θέσης του Δ.Σ. από τον κο Μαυρουδή Ευάγγελο

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας κατά τη συνεδρίαση του στις 19/9/2005, και μετά το κενό που προέκυψε από την παραίτηση του μέλους του Δ.Σ. κου Αθηναίου, ψήφισε ομόφωνα υπέρ της προσωρινής πλήρωσης της κενής θέσης από τον κο Μαυρουδή Ευάγγελο του Κωνσταντίνου.

Κατά την επόμενη Γενική Συνέλευση των Μετόχων θα λάβει χώρα εκλογή νέου μέλους, σύμφωνα με τις διαδικασίες που προβλέπονται από το Νόμο και το Καταστατικό της Εταιρείας

Από το Χ.Α.Α.

Δεν ξέρω τι γίνεται με την ΝΕΛ και το ΝΑΤ, αλλά έχω την αίσθηση ότι πολλή κουβέντα γίνεται σχετικά με την ελευθεροπλοϊα.

Και από τους μεν και από τους δε!

Link to comment
Share on other sites

Το σωλήνα με το οξυγόνο που τη κρατάει στη ζωή, ποιος θα το τραβήξει?? ;););)

Και πιστεύω πως δεν είναι τα μόνα χρέη που έχει!! Σίγουρα θα χρωστάει σε εταιρείες πετρελαίων, συνεργεία και προμηθευτές!!

Link to comment
Share on other sites

Τοσα χρονια ειχε το μονοπωλιο στην γραμμη και ειχε βολευτει μια χαρα και ξαφνικα βρεθηκε να χρωσταει και στο ΝΑΤ και αλλου!!?? Αν ειναι δυνατον!!! Δηλαδη τι ρολο βαρουσαν τα στελεχη της τοσα χρονια?? Βλεπω οτι η κινηση που εκανε με τα ταχυπλοα ηταν για να κανουν την αρπαχτη!! Ετσι δεν ειναι??

Αυτα τα περι συγχωνευσεις με C - LINK δεν νομιζω να γινουν και ουτε να διορθωσουν την κατασταση στην οποια εφτασε...

Αν εγω ειμουν επιχειρηματιας, λεμε τωρα, δεν θα ρισκαρισα να μπλεξω με μια εταιρεια που χρωστα παντου και εχει και στις μασχαλες τις τα αιμοβορα ταχυπλοα και να εχω να αντιμετωπισω ενα οξυτατο ανταγωνισμο με αλλους που εχου ηδη ετοιμα καραβια...

Φαινεται οτι κατι ηξερε ο Στριντζης....

Link to comment
Share on other sites

Σχόλιο από την στήλη Δηκτικά του Emprosnet (23/9/2005).

Δεν μας αφορά η καταγγελία της ΠΕΑΕΑ

Ισχύει η έκπτωση 50% στις τιμές των εισιτηρίων όλων των θέσεων για τους αγωνιστές της εθνικής αντίστασης στα πλοία της ΝΕΛ, διαβεβαιώνει με ανακοίνωσή του το γραφείο Tύπου της εταιρείας.

«Μάλιστα η ΝΕΛ» σύμφωνα με αυτήν την ανακοίνωση «για άλλη μια χρονιά και φέτος θα μεταφέρει δωρεάν από τη Λέσβο όλους τους αγωνιστές της Εθνικής Αντίστασης που θα μεταβούν στον Άι Στράτη στο ετήσιο προσκύνημα και στις εκδηλώσεις που εκεί θα πραγματοποιηθούν. Προφανώς η ανακοίνωση της ΠΕΑΕΑ αφορά σε άλλες ακτοπλοϊκές εταιρείες». H… αντεπίθεση της NEΛ συνεχίζεται και απ’ ό,τι φαίνεται δεν αφήνει τίποτε να πέσει κάτω…

Ν.Μ.

Πόσοι είναι αυτοί ρε παιδιά? Ο μικρότερος από αυτούς θα είναι 80 χρονών. Και πόσοι από αυτούς ταξιδεύουν συχνά?

Αντεπίθεση μεν, αλλά με λιανοντούφεκα εναντίον των πάντσερ!

Link to comment
Share on other sites

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

ΝΕΛ: Αύξηση ζημιών και μείωση κύκλου εργασιών

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ αύξηση ζημιών στο α' εξάμηνο του τρέχοντος έτους σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα εμφανίζει η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου (ΝΕΛ), με παράλληλη μείωση του κύκλου εργασιών.

Ειδικότερα ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε στα 17,327 εκατ. ευρώ έναντι 21,087 εκατ. ευρώ στο α' εξάμηνο του 2004. Η μείωση αντικατοπτρίζει την μη λειτουργία των δύο ταχύπλοων της εταιρείας.

Η μείωση των πωλήσεων επηρέασε και τα μεικτά αποτελέσματα της εταιρείας. Η ΝΕΛ στο α' εξάμηνο εμφανίζει μεικτές ζημίες ύψους 728.315, 94 ευρώ έναντι μεικτών κερδών 2.365.389,39 ευρώ στο εξάμηνο του 2004.

Οι ζημίες προ φόρων ανήλθαν στα εξάμηνο στα 7.071.063,88 ευρώ έναντι ζημιών 3.411.568,25 ευρώ στο α' εξάμηνο του 2004.

Επισημαίνεται ότι η εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία αύξησης του μετοχικού της κεφαλαίου μετά την είσοδο τον περασμένο Ιούνιο, στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας του κ. Απόστολου Βεντούρη.

Ουσιαστικά από το διάστημα αυτό αρχίζει η προσπάθεια ανάκαμψης της εταιρείας και όπως σημειώνουν κύκλοι της διοίκησης τα αποτελέσματα αυτά θα γίνουν εμφανή στο τέλος της χρήσης του 2005.

Γιατί πέρυσι το Α’ εξάμηνο αν δούλευαν κανένα δίμηνο τα ταχύπλοα!! Πως γίνεται και να αυξάνονται η ζημιές!!! Αλλά ούτε το ΝΑΤ πληρώνουν και πολλούς άλλους!! Μήπως ήταν τόσα χρόνια πρόεδρος ο Σολουνιας Νο: 2???

Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα τελευταία δρομολόγια της εταιρείας είναι εξαιρετικά προγραμματισμένα. Πέμπτη απόγευμα, αναχώρηση από Πειραιά για Χίο- Μυτιλήνη το ΘΕΟΦΙΛΟΣ στις 19:00 και ταυτόχρονη αναχώρηση του ΤΑΞΙΑΡΧΗ για τους ίδιους προορισμούς. Επιπλέον, μισή ώρα νωρίτερα είχε αναχωρήσει το SEA WITCH για Μυτιλήνη.

Παρασκευή βραδάκι κατέβαινε το ΘΕΟΦΙΛΟΣ από Μυτιλήνη για Χίο – Πειραιά και ακριβώς πίσω του το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ. Ταυτόχρονη αναχώρηση στις 22:00 για Πειραιά κυριολεκτικά το ένα πίσω από το άλλο (βλ. φωτο). Υποθέτω δε, ότι και το SEA WITCH θα ανεχώρησε την ίδια μέρα από Μυτιλήνη για Πειραιά.

Τρία δρομολόγια πολλά δεν είναι?

Α, και τις γιρλάντες τις έχουμε για να τις ανάβουμε και εν πλώ, θυμηθείτε τα παλαιότερα πλοία σας, κύριοι.

post-24-128326955536_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...