Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Ετσι ειναι Nick. Η makerlist των ναυπηγειων ειχε φτιαχτει απο τους Γαλλους μιας και η Νελ τοτε ειχε μονο την τρελα να φτιαξει αυτα τα πλοια. Η προιστορια των monohull δεν ηταν πετυχημενη αλλα δεν ηταν και αποτυχημενη, εγιναν καποιοι υπολογισμοι τοτε που ολοι κοιτουσαν την ταχυτητα και λιγοι το μελλον B) και συμφωνησαν σε ολα με το ναυπηγειο. Τωρα να εχουμε αλυσιδωτες αντιδρασεις δηλαδη ΝΕΛ->ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ->PIELSTICK λιγο χλωμο μου φαινετε. Θα δημιουργηθουν και αλλα εξοδα λεω εγω απο δικηγορους και απο τη βαβουρα που θα γινει. Και ας μας πουν επιτελους τι ακριβως ειναι αυτο το προβλημα??? Μηπως δεν ειναι προβληματα των μηχανων αλλα προβλημα κατασκευαστικο??? Μηπως το κυτος δεν αντεχει τοσους ιππους με αποτελεσμα να εχουμε κραδασμους και να δημιουργουντε προβληματα στις μηχανες απο κει...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τί άλλο θα ακούσουμε Νο 2

Από το ΑΙΠΕ:

ΧΙΟΣ: Επειδή ο πολιτισμός θέλει φαντασία... από σήμερα το "cine μπουκαπόρτα" από τον Γ. Μακριδάκη και το ΠΕΛΙΝΑΙΟ με προβολές στην πρωραία πλαϊνή μποκαπόρτα του "ΜΥΤΙΛΗΝΗ"

Ποιός είπε ότι ο πολιτισμός θέλει μόνο χρήματα, κυρίως θέλει φαντασία τέτοια που διαθέτει ο συμπατριώτης μας εκδότης του περιοδικού "ΠΕΛΙΝΑΙΟ" Γ. Μακριδάκης, που εμφανώς επιρρεασμένος απ' τον αγώνα για την επαναλειτουργία του θερινού σινεμά, μας έστειλε την παρακάτω ανακοίνωαη:

Tο Kέντρο Xιακών Mελετών "Πελινναίο" ενημερώνει ότι από την Kυριακή 19 Iουνίου σε συνεργασία με το πλοίο "Mυτιλήνη" της Nαυτιλιακής εταιρίας Λέσβου, εγκαινιάζει το "cine Mπουκαπόρτα".

Kάθε Kυριακή, Tρίτη και Πέμπτη από τις 9 μέχρι τις 10 το βράδυ, που θα δένει στο λιμάνι της Xίου το πλοίο "Mυτιλήνη", θα γίνονται προβολές διαφανειών από τη φύση και την πολιτιστική κληρονομιά του νησιού μας, χρησιμοποιώντας ως οθόνη την πρωραία πλαϊνή μπουκαπόρτα του πλοίου!

Πρεμιέρα και δοκιμαστική του όλου εγχειρήματος την Kυριακή 19 Iουνίου στις 9 το βράδυ, στην πλώρη του Mυτιλήνη. Όσοι θέλετε να την παρακολουθήσετε να είστε εκεί στην ώρα σας γιατί στις 10 η οθόνη... σαλπάρει!

Link to comment
Share on other sites

Κάτι σαν περίοδος εκλογών στην Χίο..

Η ΝΕΛ προσπαθεί με τρίκς για αντιστροφή του κλίματος με αβέβαιο αποτέλεσμα.

Μόνο ένα νέο αξιόλογο συμβατικό την σώνει..

Link to comment
Share on other sites

Χθες το βράδυ, ΘΕΟΦΙΛΟΣ για Χίο 9 ώρες και 40 λεπτά φανάρι με φανάρι. Αυτό ίσως οφείλεται στο γεγονός ότι η ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ δεν αναχωρεί από το λιμάνι της Χίου πρίν τις 04:30, αλλά δεν έγινε καποια ανακοίνωση πάνω στο πλοίο που να αναφέρει κάτι τέτοιο.Από κίνηση επιβάτες λίγα πράματα, γκαραζ δ/ξ-δ/α.

Αξιοσημείωτο είναι ότι επιτέλους αγοράσαμε καινούριες μοκέτες, οι οποίες είναι τοποθετημένες σε διάφορα σημεία του πλοίου υπό μορφή ρολών,προς τοποθέτηση.Το κλού της βραδυάς ένα υπέροχο φεγγάρι που μας εσυνόδευε στο ταξίδι. Άν έβαζε και κανένα γκολ η εθνική όλα θα ήταν καλά.

Link to comment
Share on other sites

ΝΕΛ: Δεύτερη επαναληπτική γ.σ. στις 10 Ιουλίου

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE

Τρίτη, 28 Ιουνίου 2005 10:52

Για τις 10 Ιουλίου 2005 ορίστηκε η δεύτερη επαναληπτική έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου, καθώς στη συνέλευση της 26ης Ιουνίου δεν υπήρχε η απαιτούμενη απαρτία για τη λήψη αποφάσεων.

Link to comment
Share on other sites

Εκπλήξεις στη γενική συνέλευση της ΝΕΛ

Εκπλήξεις στην Γενική Συνέλευση της ΝΕΛ

28/6/2005

Δεν έλειψαν ούτε αυτή τη φορά οι γκρίνιες στη Γενική Συνέλευση της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου. Ωστόσο το σημαντικότερο γεγονός ήταν η μη απαλλαγή δύο μελών του προηγούμενου Διοικητικού Συμβουλίου από τις ευθύνες αποζημιώσεων· πρόκειται για τους κ. Χατζηπαναγιώτη και Μπαλή.

Σύμφωνα με την ημερήσια διάταξη της τακτικής Γενικής Συνέλευσης της ΝΕΛ οι μέτοχοι καλούνταν να ψηφίσουν υπέρ της απαλλαγής ή όχι των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου και των ελεγκτών του από κάθε ευθύνη αποζημιώσεων. Το θέμα αυτό διάλεξε ο κ. Βεντούρης, για να δείξει ότι η διαχείριση που άσκησε το προηγούμενο Διοικητικό Συμβούλιο της ΝΕΛ δεν ήταν η καλύτερη δυνατή. Συγκεκριμένα ο κ. Βεντούρης θεώρησε ότι σε αυτή τη φάση θα έπρεπε να απαλλαγούν των ευθυνών τους τα εννέα από τα έντεκα μέλη του προηγούμενου Διοικητικού Συμβουλίου της ΝΕΛ. Η κίνηση αυτή θα πρέπει να συνδυαστεί με την δήλωση που είχε κάνει ο κ. Βεντούρης στην συνέντευξη Tύπου που έδωσε κατά την εμφάνισή του στη Λέσβο, όταν είχε πει ότι «θα ζητήσουμε αποζημιώσεις από όποιους θεωρούμε ότι η εταιρεία έχει ζημιωθεί».

Σχολιάζοντας την εξέλιξη αυτή, ο Πρόεδρος της ΝΕΛ είπε μόνο ότι: «Οι κ. Χατζηπαναγιώτης και Μπαλής δεν συγκέντρωσαν τον απαιτούμενο αριθμό ψήφων, για να απαλλαγούν από τις ευθύνες τους».

Κατά την διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης δεν δόθηκαν περισσότερες διευκρινήσεις για τους λόγους που οδήγησαν τον κ. Βεντούρη στην παραπάνω απόφασή του. Επίσης δεν διευκρινίστηκε γιατί ο κ. Βεντούρης θεωρεί ότι έπρεπε να απαλλαγούν από κάθε ευθύνη ο Πρόεδρος και ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΝΕΛ, που είναι τα κύρια πρόσωπα στην λειτουργία της εταιρείας.

Η μη απαλλαγή των κ. Χατζηπαναγιώτη και Μπαλή αποτελεί ένα μήνυμα προς νέα και παλιά μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΝΕΛ πως θα στραφεί εναντίον όλων όσοι επιβουλεύονται τα συμφέροντα της εταιρείας.

Διευκρινίζουμε ότι η μη απαλλαγή των δύο πρώην μελών του Δ.Σ. της ΝΕΛ δεν συνεπάγεται την διαπίστωση νομικών ευθυνών.

Ομιλία Βεντούρη

Αισιόδοξος για το μέλλον των ταχύπλοων της ΝΕΛ εμφανίστηκε για ακόμη μια φορά ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Απόστολος Βεντούρης. Όπως ανακοίνωσε, επισκέφθηκε την κατασκευάστρια εταιρεία των μηχανών των ταχύπλοων πλοίων και ζήτησε την αντικατάστασή τους, κάτι που έγινε αποδεκτό. Ο κ. Βεντούρης για ακόμη μια φορά επανέλαβε πως τα ταχύπλοα της ΝΕΛ είναι πολύ καλά πλοία, πιστεύει δε πως, όταν αντικατασταθούν οι μηχανές τους, θα αποδειχθούν ιδιαίτερα αποτελεσματικά.

Πάντως τα πλοία Αίολος Εξπρές Ι και Αίολος Εξπρές ΙΙ δεν πρόκειται να δρομολογηθούν τη φετινή χρονιά, διότι η εξεύρεση νέων μηχανών και η τοποθέτησή τους στα πλοία είναι αρκετά χρονοβόρα διαδικασία.

Γκρίνια

Ένας σημαντικός αριθμός μικρομετόχων της ΝΕΛ άσκησε κριτική στην προηγούμενη διοίκηση της ΝΕΛ για τον τρόπο που διοίκησε την εταιρεία. Οι μέτοχοι αυτοί θεωρούν ότι το απελθόν Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας έχει την ευθύνη για τη δύσκολη οικονομική κατάσταση της ΝΕΛ και τις μη ικανοποιητικές υπηρεσίες που προσφέρει στους κατοίκους της Λέσβου.

Την Κυριακή 10 Ιουλίου πρόκειται να γίνει η έκτακτη Γενική Συνέλευση της ΝΕΛ που θα εγκρίνει την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας.

Εν τω μεταξύ, ξεκίνησε η συνεργασία της ΝΕΛ με την αλυσίδα εστιατορίων γρήγορου φαγητού Goody’s. Ήδη τα προϊόντα της Flo Café πωλούνται από τα μπαρ του πλοίου «Μυτιλήνη» και σύντομα πρόκειται να ξεκινήσει η διάθεση των προϊόντων Goody’s από τα εστιατόρια του πλοίου. Στο αμέσως επόμενο διάστημα θα ξεκινήσει η διάθεση των προϊόντων της Flo Café και της Goody’s από το πλοίο «Θεόφιλος».

Πηγή: www.emprosnet.gr

Link to comment
Share on other sites

ΝΕΛ: Επιδείνωση οικονομικών

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Πέμπτη, 30 Ιουνίου 2005 07:00

ΜΕΙΩΣΗ πωλήσεων και αύξηση ζημιών εμφανίζει στο πρώτο τρίμηνο του 2005 σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου (ΝΕΛ), σύμφωνα με τις δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις με βάση τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα

Οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν στο πρώτο τρίμηνο του 2005 στα 5.457.353,75 ευρώ, έναντι 6.650.090,85 ευρώ στο πρώτο τρίμηνο του 2004, ενώ οι ζημίες ανήλθαν στα 4.393521,62 ευρώ, έναντι ζημιών 2.935.192,96 ευρώ στο τρίμηνο του 2004.

Η καθαρή θέση των μετόχων της εταιρείας ανήλθε σε 26.039.880,80 ευρώ, μειωμένη σε σύγκριση με την 31/12/2004 που ήταν 30.433.401,70 ευρώ.

Επισημαίνεται ότι η εταιρεία βρίσκεται σε φάση αναδιάρθρωσης μετά την εξαγορά μεγάλου μειοψηφικού πακέτου που κατείχε η ΑΝΕΚ από τον κ. Απόστολο Bενοτύρη, ο οποίος είναι ο νέος διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.

Επίσης, σημειώνεται ότι η ΝΕΛ οδεύει προς αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, απόφαση που αναμένεται να ληφθεί στη γενικής συνέλευσης της 10ης Ιουλίου 2005.

Link to comment
Share on other sites

Το κεντρικό πρακτορείο της ΝΕΛ στο Πειραιά (Sirene) έχει γεμίσει αφίσες στα παράθυρα του C-Link!!

Αλλά και στο πρακτορείο της ΝΕΛ κάνουν ανακαίνιση αλλά είδα βάλανε στη πόρτα κοντά δυο μοντέλα των μεγάλων Blue Star!! Μήπως ονειρεύονται ότι θα φτιάξουν αυτού του τύπου βαπόρια ή θα αγοράσουν???

Link to comment
Share on other sites

To Sirene δεν ηταν κεντρικο της ΝΕΛ απ'οσο γνωριζω αλλα ιδιωτικο πρακτορειο το οποιο ειχε την αποκλειστικη διαχειρηση των φορτηγων για πολλα χρονια.Το κεντρικο πρακτορειο της ΝΕΛ αυτη τη στιγμη εχει μεταφερθει στο χωρο του Sirene και αποτελει ταυτοχρονα και κεντρικο πρακτορειο της C-Link,ενω το Sirene μεταφερθηκε στο χωρο που ηταν το πρακτορειο της ΝΕΛ γι'αυτο εχει και ταμπελες με τα Blue εξω απο το γραφειο.Προφανως κατι θα παιχτηκε σχετικα με αυτη την μετακινηση.

Link to comment
Share on other sites

Χτές βράδυ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ Πειραιά - Χίο 9 ώρες και 15 λεπτα. Αναχώρηση 20:20 (μετά το COSTA CLASSICA & ΑΠΤΕΡΑ) με περίπου 70-80 επιβάτες μόνο για Χίο.Χαλαραααα. :(

Link to comment
Share on other sites

Την Κυριακή η Γ.Σ. της ΝΕΛ για μια νέα πορεία της εταιρείας

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Παρασκευή, 8 Ιουλίου 2005 07:00

ΜΕ ΑΠΑΡΤΙΑ που θα φθάνει το 40% των συνολικών μετοχών της εταιρείας αναμένεται να πραγματοποιηθεί την Κυριακή το πρωί στη Μυτιλήνη η γενική συνέλευση των μετόχων της ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου, (ΝΕΛ) η οποία θα σηματοδοτήσει μία νέα πορεία για την εταιρεία.

Επισημαίνεται ότι βασικό θέμα της ημερήσιας διάταξης της συνέλευσης είναι η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας κατά 24 εκατ. ευρώ περίπου. Για τη λήψη της απόφασης απαιτείται απαρτία 33% των μετόχων.

Η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας θα γίνει αφού προηγηθεί μείωση του μετοχικού κεφαλαίου με σκοπό τη διαγραφή ζημιών. Ειδικότερα θα προταθεί η μείωση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας κατά 23.262.224,72 ευρώ με μείωση της ονομαστικής αξίας της μετοχής από 0,88 ευρώ σε 0,30 ευρώ.

Η προκύπτουσα διαφορά (23.262.224,72 ευρώ) θα αχθεί σε μείωση των ζημιών. Ταυτόχρονα θα προταθεί αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας κατά 24.064.370,40 ευρώ με δικαίωμα προτίμησης επί των παλαιών μετόχων, δύο νέες μετοχές για κάθε μία παλαιά με τιμή έκδοσης τα 0,30 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

16,4 μιλια δηλαδη , πραγματι χαλαρα :(

Υ/Γ

Αν πας αλε-ρετουρ κερδιζεις μιλια :( ΜΠΟΝΟΥΣ :mad: .

Για να αναφερεις (να πας) κατι ξερεις :mad:

Σε 30 μίλια κάλυμνε γιορτάζω τα 20.000 σε πέντε χρόνια ταξίδια, το 80% στην ίδια γραμμή. Το να πάς το έγραψα γιατί με το separation ο γυρισμός είναι συντομότερος κατά 2-3 μίλια. Και το ταξίδι με τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ πραγματικά το απήλαυσα, ήταν πραγματική χαλάρωση και ησυχία σε σχέση με την πολυκοσμία του ΘΕΟΦΙΛΟΥ, 1 ώρα πρίν.

Link to comment
Share on other sites

Για μενα τετοιες μερες με πολυκοσμια πιο πολυ αξιζει να πας με ΤΑΞΙΑΡΧΗ παρα με ΘΕΟΦΙΛΟ.Ας μην ξεχναμε οτι πανω κατω εχουν την ιδια ταχυτητα

Link to comment
Share on other sites

Γενική συνέλευση ΝΕΛ: Εγκρίθηκε αύξηση μ/κ

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Δευτέρα, 11 Ιουλίου 2005 07:00

ΔΕΚΤΗ έκανε την πρόταση για αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου, κατά 24 εκατ. ευρώ περίπου, η γενική συνέλευση των μετόχων της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου. Στη χθεσινή γενική συνέλευση που έγινε στη Μυτιλήνη, με μοναδικό θέμα την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου, συμμετείχαν 14 εκατομμύρια μετοχές, που αντιπροσωπεύουν το 36% του συνόλου των μετοχών της εταιρείας. Σημειώνεται ότι, για να ληφθεί η συγκεκριμένη απόφαση, χρειαζόταν απαρτία των μετόχων σε ποσοστό 33%. Την πρόταση υπερψήφισε το 98% των μετοχών που κατατέθηκαν.

Η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας θα γίνει, αφού προηγηθεί μείωση του μετοχικού κεφαλαίου με σκοπό τη διαγραφή ζημιών. Ειδικότερα, θα προταθεί η μείωση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας κατά 23.262.224,72 ευρώ, με μείωση της ονομαστικής αξίας της μετοχής από 0,88 ευρώ σε 0,30 ευρώ.

Η προκύπτουσα διαφορά (23.262.224,72 ευρώ) θα αχθεί σε μείωση των ζημιών. Ταυτόχρονα, θα προταθεί αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας κατά 24.064.370,40 ευρώ, με δικαίωμα προτίμησης επί των παλαιών μετόχων, δύο νέες μετοχές για κάθε μία παλαιά, με τιμή έκδοσης τα 0,30 ευρώ.

«Εγκρίθηκε η αύξηση, να δούμε πώς θα υλοποιηθεί», ανέφερε, μεταξύ άλλων, το μέλος του διοικητικού συμβουλίου Απόστολος Αθηναίος και προσέθεσε: «Εχουν να γίνουν πολλά βήματα ακόμα. Στόχος είναι η εξυγίανση της εταιρείας».

Link to comment
Share on other sites

AIΠE: H NEΛ ανακοινώνει ματαίωση δρομολογίων του KENTEPH στις 11, 12, 18 και 19 Iουλίου

H Nαυτιλιακή Eταιρεία Λέσβου ανακοινώνει ότι τα δρομολόγια του ταχύπλοου «Aίολος Kεντέρης» τη Δευτέρα 11 Iουλίου από Πειραιά για Xίο στις 5.30 το απόγευμα, την Tρίτη 12 Iουλίου από Xίο για Πειραιά στις 10 το πρωί και τα αντίστοιχα δρομολόγια της ερχόμενης Δευτέρας και Tρίτης 18 και 19 Iουλίου ματαιώνονται.

Ξέρει κανείς γιατί ;

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς με πρόλαβε πριν απαντήσω ο ELANTA05!! Για το τον ίδιο λόγο είχε μείνει και τη προηγούμενη εβδομάδα της Δευτέρα ανεκτέλεστο το δρομολόγιο του και έλεγα ότι μπορεί να έμενε και της Τρίτης!!

Δυστυχώς τα πράγματα δεν πάνε καθόλου καλά για τη ΝΕΛ!!

Link to comment
Share on other sites

Κάποιοι γνωστοί μου που είχαν εισητηρια με τον ΚΕΝΤΕΡΗ για Χίο, μου ειπαν οτι ακυρωθηκε το δρομολογιο λόγω επιθεώρησης!!!!!!!! ετσι δηλαδη τους ειπαν από την εταιρία

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...