Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

H NEL ανακοινωσε 30 % στα εισιτηρια επιστροφης σε ατομα και οχηματα στην γραμμη χιο μυτιληνη. απο Σεπτεμβρη μεχρι Μαρτιο, και αυτο χωρις το Μυκονος να εχει κανει ενα ταξιδι!!! Που να αρχισουν και τα ταξιδια δηλαδη..

Δεν έλεγα 6 νούμερα απο το 1 μέχρι το 49? :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αναμένουμε την ρελάνς του Στρίντζη.

75% έκπτωση, δωρεάν πάρκινγκ στο γκαράζ του πλοίου και 2 γεύματα (μπουφέ) δωρεάν.

Σάουνα, κομμωτήριο, μανικιούρ-πεντικιούρ, περιλαμβάνονται στον ναύλο!!! :D

«Δεν μπορούμε να μπούμε σε αυτήν τη φιλοσοφία του «πολέμου τιμών»

:D Τζίφος! :rolleyes:

Δεν τσίμπησε!

.

Link to comment
Share on other sites

Προσφυγές Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου κατά ΝΑΤ

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE

Παρασκευή, 21 Οκτωβρίου 2005 09:27

Προσφυγές κατά του φύλλου εκκαθαρίσεως που της απέστειλε το ΝΑΤ κατέθεσε η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου.

Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με το ΝΑΤ, η ΝΕΛ οφείλει στο ταμείο και για το διάστημα από 01/01/2002 έως και 30/04/2005 το συνολικό ποσό των 7,029 εκατ. ευρώ, καθώς και επιπλέον πρόστιμα ύψους 4,72 εκατ. ευρώ. Η ΝΕΛ άσκησε ενώπιον του αρμοδίου Διοικητικού Πρωτοδικείου Πειραιώς τα παρακάτω ένδικα μέσα και βοηθήματα:

α) Προσφυγή της οποίας η δικάσιμος δεν έχει προσδιοριστεί ακόμα. Η προσφυγή κατατέθηκε εις το αρμόδιο Διοικητικό Πρωτοδικείο Πειραιώς την 18.10.2005.

β) Αίτηση αναστολής της οποίας δικάσιμος ορίσθηκε η 21.11.2005. Η αίτηση αναστολής κατατέθηκε στο αρμόδιο Διοικητικό Πρωτοδικείο Πειραιώς την 19.10.2005.

γ) Ζήτησε και έλαβε προσωρινή διαταγή ισχύουσα, μέχρις ότου εκδοθεί απόφαση επί της ανωτέρω αιτήσεως αναστολής. Η προσωρινή διαταγή ζητήθηκε και ελήφθη από το αρμόδιο Διοικητικό Πρωτοδικείο Πειραιώς την 19.10.2005. Η ελευθεροπλοΐα των πλοίων της ΝΕΛ έχει παραταθεί μέχρι 10/11/2005.

Link to comment
Share on other sites

ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Τετάρτη, 26 Οκτωβρίου 2005

...Στη λιτή επιστολή επισημαίνεται ότι «μετά τις τελευταίες εξελίξεις στα θέματα που αφορούν την εταιρεία μας και επειδή δεν διακρίνεται πρόθεση επίλυσή τους σας γνωρίζουμε με την παρούσα επιστολή την πρόθεση της εταιρείας μας να διαγραφεί από μέλος της Ένωσης Εφοπλιστών Ακτοπλοΐας».

Όπως δήλωσε στη «Ν» ο βασικός μέτοχος της εταιρείας και διευθύνων σύμβουλος κ. Απόστολος Βεντούρης, η απόφαση αυτή ελήφθη γιατί το διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης δεν δέχθηκε δύο προτάσεις που κατέθεσε.

Πιο συγκεκριμένα ο κ. Βεντούρης ζήτησε η Ένωση να εκπροσωπείται σε συνεδριάσεις οργάνων δημοσίων φορέων (π.χ. ΝΑΤ από υπηρεσιακούς παράγοντες της (π.χ. τον γενικό διευθυντή) και όχι από μέλη του Δ.Σ. και επίσης να αποκτήσει η ΝΕΛ μία θέση στο διοικητικό συμβούλιο[...]

Σκληρός ανταγωνισμός

Η εξέλιξη αυτή συντελείται σε μία περίοδο που παρατηρείται έντονος ανταγωνισμός μεταξύ της Hellenic Seaways και της ΝΕΛ στη γραμμή Πειραιάς- Χίος- Μυτιλήνη. Η είσοδος του «Νήσος Μύκονος» της Hellenic Seaways στη συγκεκριμένη γραμμή χαρακτηρίζεται ως προσπάθεια «στραγγαλισμού» της ΝΕΛ από κύκλους της διοίκησής της. Ωστόσο όπως τονίζουν αυτός που «ματώνει» και θα συνεχίσει να «ματώνει» όλο το χειμώνα θα είναι η Hellenic Seaways...

Σχόλιο:

1)Σίγουρα δικαιούται κάποια θέση στην ένωση!! Δε μπορεί να είναι σχεδόν αποκλειστικά από την ΑΝΕΚ, ΜINOAN και Hellenic Seaways!!

2)Το 80 % στα φορτηγά μπορεί να είναι έτσι, αλλά επιβάτες και ΙΧ πρέπει να είναι σίγουρα μικρότερα τα ποσοστά της

3) Και όπως είχε ήδη προαναφέρει ότι το Νήσος Μύκονος κάθε μέρα ματώνει οικονομικά κατά κάποιες χιλιάδες Ευρώ!!

Link to comment
Share on other sites

Στην εφημερίδα ΠΟΛΙΤΗΣ της Χίου (26/10/2005) έδωσε συνέντευξη η κ. Ρήγα Υπεύθυνη Δημ. Σχέσεων της ΝΕΛ σχετικά με τις εκπτώσεις στα ναύλα. Η κ. Ρήγα είπε ότι η πολιτική της ΝΕΛ στο θέμα είναι να έχει τρείς περιόδους τιμών – χαμηλή, μεσαία, υψηλή.

Εκτός αυτού είπε ότι ο Κεντέρης το καλοκαίρι θα πάει Κυκλάδες (και χθες η ίδια εφημερίδα έγραψε για Παροναξία).

Και το σημαντικότερο, η εφημερίδα αναφέρει : «Άφησε δε να εννοηθεί (σημ. η κ. Ρήγα) ότι, όταν λήξει η δικαστική διένεξη της ΝΕΛ με την κατασκευαστική εταιρεία των «Αίολων Ι και ΙΙ» και ενταχθούν και πάλι στο δυναμικό της, ενδεχόμενα να δρομολογηθούν στη γραμμή Πειραιά – Χίου – Μυτιλήνης»

Συνεπώς (όπως συμπεραίνω εγώ και εάν έχουν αποδοθεί σωστά τα όσα είπε η κ. Ρήγα), εάν δεν λήξει η διένεξη με την Pielstick δεν θα φτιαχτούν οι Αίολοι.

.

Link to comment
Share on other sites

αποστολος ο Α' οριστικα τελος

Γνωστοποιείται από την εταιρία ότι στις 31/10/2005 ο κος Απόστολος Αθηναίος υπέβαλλε την παραίτηση του από τη θέση του Διευθυντή της ΝΕΛ. Από σήμερα ο κος Αθηναίος παύει να είναι πλέον εργαζόμενος της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου.

Link to comment
Share on other sites

Ο Απόστολος Αθηναίος σε συνέντευξή του στο Εμπρός (1/11/2005) στηρίζει τον Α. Βεντούρη, ξεκαθαρίζει ότι δεν θα πάει σε άλλη εταιρεία (τουλάχιστον στην HSW και την ΣΑΟΣ) και δηλώνει έτοιμος για τον στίβο της πολιτικής.

[…]Όπως ξαναείπα όμως, ο Bεντούρης είναι ικανός κι έχει το δυναμισμό εκείνον που μεταφράζεται σε… τσαγανό, για να ‘ταξιδέψει’ τη NEΛ σωστά.

[…]Ένα ξακαθαρίζω και δεν πρόκειται ν’ αλλάξω άποψη. Παρ’ ότι υπάρχουν προοπτικές, δεν πρόκειται να συνεργαστώ επαγγελματικά, με καμμιά απ’ τις δύο ανταγωνιστικές προς τη NEΛ εφοπλιστικές εταιρείες.

[..]Tώρα δεν δεσμεύομαι από τίποτα. Θα ήθελα να φανώ χρήσιμος στον τόπο μου και να προσφέρω εκεί που μπορώ. Οι επόμενες τοπικές εκλογές μ’ ενδιαφέρουν και υπάρχουν σκέψεις και προτάσεις να συμμετέχω στις εξελίξεις…

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από το Εμπρός (11/11/2005)

[…]εντός των ημερών η ΝΕΛ αναμένει να λάβει την έγκριση της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της.

Ωστόσο, δεν αναμένεται να ενεργοποιηθεί η διαδικασία αυτή πριν την επισημοποίηση του μορατόριουμ μεταξύ της ΝΕΛ και των δανειστών της για την αναστολή των χρεών της.

Στόχος της ΝΕΛ να ξεκαθαρίσει το θέμα των χρεών προς τις τράπεζες πριν το τέλος χρόνου, ώστε να εμφανιστεί στο επενδυτικό κοινό με εντυπωσιακά βελτιωμένα οικονομικά μεγέθη. Η εξέλιξη αυτή θα δώσει την δυνατότητα στην ΝΕΛ να πραγματοποιήσει μια επιτυχημένη αύξηση κεφαλαίου.

Η επισημοποίηση του μορατόριουμ μεταξύ ΝΕΛ και Τραπεζών θα οριστικοποιηθεί, όταν οι τελευταίες πεισθούν, ότι η απαίτηση των 100 εκατομμυρίων ευρώ μπορεί να κερδηθεί από τους Γάλλους κατασκευστές των μηχανών των πλοίων της σειράς «Αίολος».

Η ΝΕΛ θεωρεί δεδομένο, ότι θα κερδίσει την απαίτηση και πιστεύει, πως σύντομα θα έχει πείσει και τους πιστωτές της.

http://www.emprosnet.gr/emprosnet/news/article.asp?cid=85&uid=2005111121552

Και στην περίπτωση που δεν πεισθούν οι Τράπεζες, τι μέλλει γενέσθαι?

Εκείνος ο πραγματογνώμονας διορίστηκε επιτέλους από το Γαλλικό Δικαστήριο?

Link to comment
Share on other sites

Πάλι τις ίδιες καραμέλες πιπιλάμε.. :mad:

Φοβάμε ότι αν δεν πιστούν οι τράπεζες θα έχουμε σε ένα-δύο χρόνια ή και πιο σύντομα ένα πάλι μονοπωλιακό σχήμα στην γραμμή.

Και τότε τα πράγματα θα είναι χειρότερα με μία εταιρία εδρεύουσα στην Αθηνά και μόνο σκοπό τηναποκόμιση κέρδους των μετόχων της..

Και όπως θυμάμαι εδώ έχει γραφεί ότι η "μάχη" των μηχανών των ΑΙΟΛΩΝ ίσως χρειαστει χρόνια για να κερδηθεί, αν κερδηθει.. :(

Link to comment
Share on other sites

Γιατί πιστεύεις πως υπάρχει εταιρία που δεν έχει σκοπο την επίτευξη κέρδους για τους μετόχους της?

Η ΝΕΛ δηλαδη τα πλοία τα έχει δρομολογημένα για το καλό του νησιού???Πιστεύω πως η γραμμή έχει κίνηση και για τις δύο εταιρίες, αν και φοβάμαι πως με τις εκπτώσεις που κάνει η ΝΕΛ δεν θα βγάζει ούτε τα βασικά έξοδα της...

Link to comment
Share on other sites

I kathe igeiis epixirisi pu theli na pai brosta aposkopi sto kerdos. To thema me ti NEL ine oti ola tis ta epixirimatika vimata (apopsi mu ine) ine anorthodoksa. Apo tis gnostes pia paraggelies ton Aiolon mexri tin nea timologiaki politiki panikou (opos miazi sta dika mu matia) prospathontas na antimetopisi ton proto sovaro antagonisti sta nera tis, o opoios malista (pali kata tin krisi mu) pezi me lathos ploio. To poso tha anteksi tha fani. An i NEL ixe antidrasi tote opos ixan antidrasi i kritikes eteries stin idea ke mono oti kapios allos (vlepe EP.ATT.) tha ebene stis grammes tous, tora de tha ixe na fovithi tipota. alla....

Link to comment
Share on other sites

Καμία εταιρεία ακόμα και αυτες οι λεγόμενες "λαικής βάσης" δεν είναι ιδρύματα.

Ολοι κοιτάν και πρέπει να κοιτάν το κέρδος και την επιβίωσή τους. Φοβάμαι πως κανένας μας δε σκέφτετε πως όλες οι εταιρείες έχουν έξοδα που πρέπει να αποσβέσουν και θα πρέπει να είναι ή να καταστούν βιώσιμες.Το πως θα το καταφέρουν είναι δικό τους θέμα και μάλλον είναι δύσκολο να ξέρουμε το τι σκέφτονται οι ιθύνοντες νόες της κάθε μίας τι "μπλόφες" παίζει η κάθε μία και τι σχεδιάζει στα κρυφά επιτελεία της. Είναι σίγουρο πως και η μία και η άλλη εταιρεία προσπαθούν να εφαρμόσουν επιτελικά σχέδια που θα προσπαθήσουν μέσω αυτών να εξοβελίσουν η μία την άλλη από την γραμμή. Ας περιμένουμε να δούμε τις επόμενες κινήσεις τους.Πάντως βρίσκω άκρως ενδιαφέρουσα την κόντρα αυτή και τις ιντριγκαδόρικες αντιδράσεις τους.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Orestis δεν είπα ότι η ΝΕΛ δεν έχει σκοπό το κέρδος,αλλωστε για αύτον τον λόγο θα δημιουργήθηκε.

Απλά η ΝΕΛ προσέφερε και κοινωνικό έργο στις γραμμές του Β.Αιγαίου γιατί απλά προέρχεται από την Μυτιλήνη και είχε δεσμούς ΚΑΙ στην Χίο.

Ενώ η HSW είναι καλώς ή κακώς μια Αθηνοκεντρική επιχείρηση με τον ορισμό των διαπλεκομένων συμφερόντων στο σχήμα της.

Ενα σχήμα που αποτελείτε από τράπεζες,τον κο Παναγόπουλο, με ολίγη από Κληρονόμο,με Σως Στρίντζη και πολλάαα ακόμα συστατικά...

Η ΝΕΛ ήταν ένα οικονομικό όχημα για την ευημερία του νησιού,αφού αρκετά στελεχη και ναυτικοί της από την Μυτιλήνη βρήκαν εκεί εργασία,όπως και πολλές οικονομίες απλών πολιτών επενδύθηκαν σε αυτήν.

Και μην ξεχνάμε τα ΑΛΚΑΙΟΣ & ΑΓ.ΡΑΦΑΗΛ που οργώνανε πάνω-κάτω το Β.Αιγαίο και όχι πάντα με "εκπληκτικά" οικονομικά αποτελέσματα.

Η ΝΕΛ έχει κάνει πολλά λάθη στο παρελθόν και σίγουρα στις επιλογές της, ίσως και αμαρτίες και τώρα τα πληρώνει..

Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ο πληθυσμός των νησίων μας πρέπει να μπεί σε ένα νέο είδος ομηρίας πιό σφηχτό αυτή τη φορά και από νέο, πιο "ψυχρό" δυνάστη..

Link to comment
Share on other sites

Το κακό είναι ότι πολύ που βρήκαν εργασιακή απασχόληση στην ΝΕΛ εκεμεταλλευτηκαν το γεγονός της άτυπης μονιμότητας τους στην εταιρία εις βάρος της.

Υπήρχαν άνθρωποι οι οποίοι μπήκαν με προικα ένα τζιν παντελόνι και βγήκαν με χρυσά κουτάλια υπήρχαν πληρώματα που επί 30 χρόνια ήταν ναυτολογημενοι χωρίς ούτε μία ημέρα διακοπή ακόμα και στις επισκευές χωρίς μετά από κάποιο χρονικό διάστημα να είναι σε θέση να προσφέρουν...

Όλα αυτά μαζί με τις λάθος κινήσεις των υψηλόβαθμων στελεχών της την έφεραν σε αυτό το χάλι.

Χώρια που για να λέμε και του στραβού το δίκιο για μένα τα 30 χρόνια ιστορίας της ΝΕΛ χωρίζονται στα 15 πρώτα τα οποία ήταν χρόνια προσφοράς και στα 15 τελευταία που ήταν χρόνια εκμετάλλευσης σε τέτοιο βαθμό στον οποίο δεν πιστεύω να εφτανε ακόμα και μια μη τοπική εταιρία.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι τόσο το "κοινωνικό έργο" που παράγει η εταιρεία, αφού ο καθένας όπως είναι λογικό κοιτάει πρωτίστως το κέρδος του.

Απλώς το πλεονέκτημα των εταιριών με... ονομασία προέλευσης (ΝΕΛ,ΑΝΕΚ,ΔΑΝΕ) κλπ. είναι ότι είναι περισσότερο συνδεδεμένες με την περιοχή που πρωτοξεκίνησαν, είναι σε μεγάλο ποσοστό στελεχωμένες από ντόπιους οπότε δύσκολα θα εκαταλείψουν τη συγκεκριμένη γραμμή. Οι υπόλοιπες εταιρείες, που δραστηριοποιούνται σε πολλές γραμμές είναι πολύ πιο εύκολο να εξετάσουν την αλλαγή δρομολογίων, ακόμα και την απόσυρση απο κάποιες γραμμές, ανάλογα με το οικονομικό τους συμφέρον.

Για παράδειγμα ποιός μπορεί να εγγυηθεί ότι το Νήσος Μύκονος του χρόνου δεν θα πάει στη γραμμή της Σάμου αν οι μελέτες έδειχναν π.χ. προσδοκώμενη αύξηση κερδών 25%? Ενώ απεναντίας κανείς δεν μπορεί να φανταστεί τη ΝΕΛ να μην πηγαίνει Χίο-Μυτιλήνη, τη ΜΙΝΟΑΝ Ηράκλειο και την ΑΝΕΚ στα Χανιά.

Κατά τη γνώμη μου η ΝΕΛ συνδέει τη Χίο-Μυτιλήνη με τον Πειραιά, ενώ η Hellenic συνδέει τον Πειραιά με Χίο-Μυτιλήνη. Η διαφορά είναι λεπτή αλλά εξαιρετικά σημαντική για όποιον μπορεί να την αντιληφθεί!

Link to comment
Share on other sites

Το γεγονός πως οι εταιρίες αυτές είναι περισσότερο συνδεδεμένες με την περιοχή που πρωτοξεκίνησαν είναι αλήθεια. Αλήθεια είναι επίσης πως είναι στελεχωμένες από ντόπιους και συμβάλουν στην αύξηση της απασχόλησης του κάθε νησιού. Αυτό δεν σημαίνει όμως πως συμβάλουν με τον καλύτερο τρόπο και στην ανάπτυξη του νησιού.

Η μετατροπή για παράδειγμα της Χίου και της Μυτιλήνης σε νησιά «σαββατοκύριακου» και η αναβάθμιση του επιπέδου του ταξιδιού με την δρομολόγηση του Νήσος Μύκονος θα αποφέρει οφέλη πολύ σημαντικότερα από την απασχόληση κάποιον υπαλλήλων ή πληρωμάτων, αφού θα δώσουν ώθηση σε όλους τους τομείς της τοπικής οικονομίας.

Επίσης συμφωνώ πως δύσκολα μπορεί να φανταστεί κάποιος Χανιά χωρίς ΑΝΕΚ και Μυτιλήνη χωρίς ΝΕΛ, αλλά μην ξεχνάτε πως οι συγκεκριμένες εταιρίες τα νεότευκτα πλοία τους (Champion, Spirit, Αίολους) τα δρομολόγησαν σε πιο κερδοφόρες γραμμές…

Αγαπητέ Alcaeos με προσδοκώμενη αύξηση κερδών 25%, οι τοπικοί δεσμοί ξεχνιούνται εύκολα!

Link to comment
Share on other sites

«Δεν περιμέναμε την «H.S.W.» για να βελτιώσουμε τιμές και υπηρεσίες. Η νέα Διοίκηση της ΝΕΛ είχε ήδη προγραμματίσει τις κινήσεις της, τις οποίες θα της έκανε με ή χωρίς την παρουσία του «Νήσος Μύκονος» στη γραμμή μας», ισχυρίστηκαν στελέχη της εταιρείας που επισκέφτηκαν το νησί μας και πέρασαν από τα γραφεία του «π».

Οι κ. Γιακαλής και Δημητρόπουλος υπεραμύνθηκαν των στοιχείων που παρουσίασε η ΝΕΛ τις προηγούμενες ημέρες, δήλωσαν ικανοποιημένοι από τη συμπαράσταση του κοινού στην εταιρεία, έπλεξαν το εγκώμιο του Διευθύνοντος Συμβούλου κ. Απ. Βεντούρη και επέμειναν ότι οι κινήσεις της ΝΕΛ γίνονται πάντα με γνώμονα το συμφέρον των νησιών που εξυπηρετεί εδώ και χρόνια.

Προανήγγειλαν μάλιστα εκτεταμένες αλλαγές στο «Θεόφιλος», το οποίο βρίσκεται αυτή την περίοδο σε επισκευή.

Πηγή: ΠΟΛΙΤΗΣ

Αλήθειες ή ψέματα, ή και τα δύο;

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, τώρα μας έπεισαν!!!

Όμως, εκείνα τα ρημάδια τα στοιχεία για την κίνηση, γιατί δεν τα βάζουν και στο site της εταιρείας? Να τα έχουμε να τα βλέπουμε, όπως έκανε η HSW.

Και μη μου πείτε, πάλι, ότι το site είναι στατικό και ξεχασμένο, γιατί οι ανακοινώσεις προς το ΧΑΑ μπαίνουν κανονικά, όπως κανονικά έγινε και η αποκαθήλωση του Αθηναίου από τα στελέχη της Διοίκησης.

Άρα δουλεύει και ενημερώνεται το site, για όσα θέλουν να μας ενημερώσουν!

Εγώ προσωπικά - και κρίνοντας από την στάση της ΝΕΛ- πιστεύω τα στοιχεία της HSW.

Τώρα εάν η ΝΕΛ είναι ικανοποιημένη από την συμπαράσταση του κόσμου (που της έφυγαν οι μισοί της επιβάτες σε ένα μήνα) αυτοί ξέρουν καλύτερα.

Εγώ πάντως, στη θέση τους, δεν θα ήμουνα καθόλου ευχαριστημένος με αυτά τα μερίδια και μάλιστα με αυτές τις τιμές.

Link to comment
Share on other sites

Εκτός βέβαια αν ξέροντας τα χάλια των παρεχόμενων υπηρεσιών τα τελευταία χρόνια, και τη δυσαρέσκεια του κόσμου (ιδίως στη Χίο), περίμεναν να μείνουν με το.... 30% της κίνησης, οπότε είναι πολύ ευχαριστημένοι που για την ώρα κρατάνε τους μισούς...... :mad:

Link to comment
Share on other sites

Μηπως να εκαναν κι ενα προσχεδιο για το ποτε θα πεσει η αυλαια να μας το πουν κι εμας....Γιατι ετσι οπως τα ακουω και τα διαβαζω μου φαινεται οτι ακομα κι αυτο δεν θα τους κανει εντυπωση

Link to comment
Share on other sites

Τα δικαστήρια θα κρίνουν την αντιπαράθεση ΝΕΛ – ΝΑΤ

Πηγη:www.emprosnet.gr 11/11/2005

Ένας μεγάλος βραχνάς της ΝΕΛ φαίνεται ότι ρυθμίστηκε. Πρόκειται για τις οφειλές προς το ΝΑΤ. Όπως μας είπαν ο Πρόεδρος της ΝΕΛ κ. Νάσος Γιακαλής και ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Απόστολος Βεντούρης, τα πλοία της ΝΕΛ θα συνεχίσουν να εκτελούν κανονικά τα δρομολόγιά τους μέχρι να εκδοθεί τελεσίδικη απόφαση από τα δικαστήρια για το ύψος της οφειλής και τον τρόπο αποπληρωμής της.

Χρωστάνε στο ΝΑΤ, στις Τράπεζες, σε συνεργεία και προμηθευτές και είναι σίγουρη ότι θα κερδίσουν τη διαμάχη με τη Pielstick!! Και αναμένουν να έχουν βελτιωμένα οικονομικά μεγέθη??

Που τη βρίσκουν αυτή την αισιοδοξία αναρωτιέμαι, ο αφελής???

Link to comment
Share on other sites

Ε λοιπον ολη αυτη η ιστορια μου θυμιζει παιδακια που,ενω τους λες οτι ενα παιχνιδι δεν κανει γιαυτα γιατι θα το σπασουν,εκεινα αρχιζουν να εξηγουν με απιστευτα επιχειρηματα το οτι θα το προσεχουν και θα το εχουν μονο για να παιζουν....Να δουμε τωρα οι δανειστες τι σταση θα τηρησουν μονο...Του φιλευσπλαχνου γονεα που το αγοραζει το παιχνιδι ή του "ακαρδου" που δεν το αγοραζει... ??? :mad:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...