Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

συμφωνα με το ΧΑΑ και τη ΝΕΛ εγκριθηκε απο την επιτροπη κεφαλαιαγορας η ΑΜΚ. της εταιρειας. Δειτε εδω τους ορους. απο 24/11 ως 08/12.

...8. Μετά την λήξη της προθεσμίας άσκησης των δικαιωμάτων προτίμησης (08/12/2005) και εφόσον υπάρχουν αδιάθετες μετοχές από την μη άσκηση των δικαιωμάτων προτίμησης, το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρίας θα αποφασίσει ελεύθερα για την διάθεση των αδιάθετων μετοχών σε προεγγραφέντες μετόχους ή/και τρίτα πρόσωπα. Εφόσον το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρίας αποφασίσει να διαθέσει αδιάθετες μετοχές σε προεγγραφέντες, τα αιτήματα των προεγγραφών θα ικανοποιηθούν είτε εξ ολοκλήρου είτε αναλογικά (pro-rata) με βάση τον αριθμό των μετοχών για τις οποίες έχει προεγγραφεί ο μέτοχος, αναλόγως του αριθμού των αδιάθετων μετοχών που θα διατεθούν σε εκείνους που έχουν προεγγραφεί. Μετά από την προαναφερθείσα απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρίας, τα δεσμευθέντα ποσά των προεγγραφών που δεν θα χρησιμοποιηθούν για την απόκτηση αδιάθετων μετοχών θα αποδεσμευθούν. Εφόσον συνεχίζουν να υφίστανται αδιάθετες μετοχές, το Μετοχικό Κεφάλαιο θα αυξηθεί μέχρι του ποσού της κάλυψης σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 13α του Κ.Ν. 2190/1920...

δεν καταλαβα το αρθρο 8, δεν θα τα καλυψει ολα τα αδιαθετα ο βασικος μετοχος;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ινα πληρωθει το ρηθεν...

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε.: Ανακοίνωση για μείωση μετοχικού κεφαλαίου με μείωση της ονομαστικής αξίας της μετοχής

Ανακοινώνεται από την Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου ότι η Έκτακτη Γενική Συνέλευση των μετόχων της 10/07/2005 μεταξύ των άλλων θεμάτων αποφάσισε την μείωση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρίας κατά το ποσό των 23.262.224,72 Ευρώ. και μεταφορά του ποσού αυτού σε μείωση των συσσωρευμένων ζημιών. Η μείωση του μετοχικού κεφαλαίου θα πραγματοποιηθεί με αντίστοιχη μείωση της ονομαστικής αξίας της μετοχής από 0,88 Ευρώ σε 0,30 Ευρώ. Μετά την ως άνω μείωση, το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρίας ανέρχεται στο ποσό των 12.032.185,20 Ευρώ, διαιρούμενο σε 40.107.284 κοινές μετοχές, ονομαστικής αξίας 0,30 Ευρώ εκάστη. To Υπουργείο Ανάπτυξης με την αριθ. Κ2-10204 / 23-08-2005 απόφασή του ενέκρινε την τροποποίηση του σχετικού άρθρου του Καταστατικού της εταιρίας. Το Διοικητικό Συμβούλιο του Χ.Α. στη συνεδρίασή του της 17ης Νοεμβρίου 2005 ενημερώθηκε για την μείωση της ονομαστικής αξίας των μετοχών της εταιρίας.

Κατόπιν των ανωτέρω, από την 18η Νοεμβρίου 2005 οι μετοχές της εταιρίας θα είναι διαπραγματεύσιμες στο Χ.Α. με τη νέα ονομαστική αξία, 0,30 Ευρώ ανά μετοχή.

Link to comment
Share on other sites

Έχει ένα ενδιαφέρον άρθρο στην ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ, σχετικά με την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου και πως θα διατειθονται οι νέες μετοχές (Δείτε και σχετικό post Proud Ionian) αλλά και που θα πάνε τα χρήματα από την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου!!! Παραθέτω μόνο ένα απόσπασμα που για μένα έχει μεγάλη σημασία!!

Που θα πάνε τα κεφάλαια

Τα κεφάλαια που θα αντλήσει η ΝΕΛ από το χρηματιστήριο θα χρησιμοποιηθούν κατά κύριο λόγο για την κάλυψη των βραχυπρόθεσμων και ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεών της προς τους πιστωτές της. Συγκεκριμένα σύμφωνα με το ενημερωτικό δελτίο της εταιρείας 10,9 εκατομμύρια ευρώ θα διατεθούν για μείωση βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων εντός του Δεκεμβρίου του 2005. Τα υπόλοιπα κεφάλαια θα διατεθούν εντός το πρώτου εξαμήνου του 2006. Στην περίπτωση που η ΝΕΛ χάσει την δικαστική διαμάχη με το ΝΑΤ, τότε 2,94 εκατομμύρια ευρώ θα διατεθούν για την κάλυψη του 25% της υποχρέωσης αυτής. Τα πιθανά υπόλοιπα κεφάλαια θα διατεθούν για την αποπληρωμή ληξιπρόθεσμων οφειλών και την αποπληρωμή τόκων μακροπρόθεσμων δανείων.

Link to comment
Share on other sites

λογιστικα γινεται μειωση με μειωση της ονομαστικης (και με καραμπολα και της πραγματικης) αξιας των μετοχων. η διαφορα αυτη θα καλυψει ζημιες. (λογιστικα παντα)

μετα με την νεα αυξηση θα μπει ζεστο χρημα (αν βρεθουν οι ηρωες που θα δωσουν) για να μπαλωθουν οι τρυπες.

διαδικαστικο ειναι το θεμα.

Link to comment
Share on other sites

Σωστά τα λες proud Ionian. Σχετικά με την απορία σου για τις αδιάθετες μετοχές, μόνο στην περίπτωση της εισαγωγής μιας εταιρίας στο χρηματιστήριο δεσμεύεται ο ανάδοχος η οι βασικοί μέτοχοι πως θα καλύψουν ολόκληρο το ποσό. Στις αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου δεν υπάρχει τέτοια υποχρέωση.

Στόχος είναι να συγκεντρωθούν 24 εκατ. ευρώ (θα εκδοθούν 80 εκατ. νέες μετοχές με τιμή διάθεσης 0,30). Η περίοδος άσκησης του δικαιώματος είναι από 24/11 έως 8/12. Το θέμα είναι πως μέχρι 30/11 θα πρέπει να δημοσιευθούν τα αποτελέσματα του εννιαμήνου, που δεν πιστεύω πως θα λειτουργήσουν ενθαρρυντικά προς τους επενδυτές….

Link to comment
Share on other sites

λογιστικα γινεται μειωση με μειωση της ονομαστικης (και με καραμπολα και της πραγματικης) αξιας των μετοχων. η διαφορα αυτη θα καλυψει ζημιες. (λογιστικα παντα)

Επειδη η Λογιστικη δεν ειναι ακριβως το δυνατο μου σημειο, θα μπορουσε μηπως η αφεντια σας να μας εξηγησει το παραπανω με ενα απλο παραδειγμα?

Link to comment
Share on other sites

Ενός...ΝΑΤ, μύριες απαιτήσεις έπονται!

Δικαστική διεκδίκηση οφειλών επίναυλου από τη ΝΕΛ

Τα δύο συναρμόδια υπουργεία, Εμπορικής Ναυτιλίας και Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, θα κινηθούν τις επόμενες ημέρες δικαστικά προκειμένου να εισπράξουν 1.830.642 ευρώ από την Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου, που προέρχονται από έσοδα του ΛΑΣ (Λογαριασμός Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών), του γνωστού επίναυλου που εισπράττεται σε κάθε εισιτήριο και ανέρχεται σε 3% επί του κάθε εισιτηρίου, επιβατών και οχημάτων.

Οι υπηρεσίες του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας έχουν ενημερώσει και το υπουργείο Οικονομικών, προκειμένου να κινηθεί και αυτό για την είσπραξη του ποσού αυτού. Υπενθυμίζεται ότι από τον επίναυλο, συγκεντρώνονται χρήματα σε ειδικό κεφάλαιο και από εκεί πληρώνονται οι επιδοτούμενες άγονες γραμμές. Εκτιμάται ότι η ΝΕΛ έχει καθυστερήσει σχεδόν δύο χρόνια να καταβάλλει τον επίναυλο, με αποτέλεσμα να υπάρχουν δυσχέρειες στην εξόφληση των ακτοπλοϊκών εταιρειών που εκτελούν δρομολόγια στις άγονες γραμμές.

Επίσης, η ΝΕΛ οφείλει και ποσό 1.165.348,07 ευρώ σε λιμενικά ταμεία και οι πληροφορίες αναφέρουν ότι και αυτά θα κινηθούν δικαστικά, προκειμένου να εισπράξουν τα τέλη. Υπενθυμίζεται ότι εκκρεμεί στη Δικαιοσύνη η απαίτηση του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου προς την ΝΕΛ ύψους 7.029.969,80 ευρώ και επιπλέον 4.729.739,11 ευρώ προστίμων. Πάντως οι ορκωτοί λογιστές στην έκθεσή τους αναφέρουν ότι στις ληξιπρόθεσμες οφειλές της ΝΕΛ, συμπεριλαμβάνονται και οφειλές προς την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία ύψους 608.310,21 ευρώ, προς τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Ναυτικών Πρακτόρων 9.304 ευρώ, ενώ προς τις τράπεζες οφείλονται άλλα 8.198.000,61 ευρώ.

Από το Κέρδος ( 19/11/2005).

Μάλλον, μυρίστηκαν ζεστό χρήμα από την επικείμενη αύξηση κεφαλαίου και σπεύδουν να πιάσουν όλοι στασίδι!

Link to comment
Share on other sites

συμφωνα με το ΧΑΑ λογω της επικειμενης αυξησης κεφαλαιου η ΝΕΛ προεβη σε μικροδιορθωσεις των ορων του ομολογιακου δανειου που σκοπευει να συναψει ωστε να διατηρηθει η αρχικη σχεση μετατροπης ομολογιων σε μετοχες

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά αν εννοείτε ότι ο Απόστολος Α είναι από αυτούς που ενδιαφερόντουσαν για το καλό της εταιρείας ,αφήστε με να έχω τις ισχυρές αμφιβολίες μου. Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω εταιρεία μονοπώλιο σε μεγάλα νησιά με πολύ κόσμο να διακινείτε και πολλά φορτηγά ,να μπαίνει μέσα ακόμα και την στιγμή που για χρόνια ολόκληρα δεν πλήρωνε ούτε ΝΑΤ ούτε επίναυλο και φοβάμαι ούτε ΦΠΑ. Όλα αυτά τα χρήματα συμπεριλαμβανομένων των εισιτηρίων τι έγιναν? Είναι στα ταμεία της εταιρείας? Tα χρήματα από το χρηματιστήριο επενδυθηκαν στα ταχύπλοα και τι έσοδα απέφεραν αυτά? Πως είναι δυνατόν εταιρείες μέσα σε σκληρό ανταγωνισμό να είναι βιώσιμες και τα μονοπώλια να είναι μέσα? Όταν την εποχή του μονοπωλίου δεν υπήρχαν ουτε εκπτώσεις στους ναυτικούς, στους φοιτητές και τους πολύτεκνους? Πόσο γάτος μπορεί να είναι ο "κυβερνήτης" αυτής της εταιρείας που με αυτά τα δεδομένα την οδηγεί στο χείλος του γκρεμού? Και αν υπάρχουν καλοθελητές στην εταιρεία που βάζουν χέρι ,αυτός είναι σε άλλο πλανήτη και δεν παίρνει χαμπάρι τίποτα? Ή παίρνει χαμπάρι και κάνει τα στραβά μάτια? Και πως γίνετε ο Απόστολος Β να τα παίρνει χαμπάρι από τις πρώτες μέρες και να απολύονται άτομα με αυτές τις υποψίες και ο Απόστολος Α τόσα χρόνια να μην έχει πάρει γραμμή ? Και πείτε μου επιτέλους υπήρξαν προμήθειες από την κατασκευάστρια εταιρεία των ΑΙΟΛΩΝ και αν ναι ποιός τις πήρε? Αντε γιατί βαρέθηκα τόσα χρόνια να κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας και να μην τολμάμε να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους.Τις αμαρτωλές ιστορίες της ΔΑΝΕ ο Σολούνιας τις πλήρωσε και πήγε φυλακή εδώ υπάρχουν αμαρτωλές ιστορίες και αν ναι θα τις πληρώσει κάποιος? Και μη ξανακούσω για γάτους και αηδίες. Γάτος δεν είναι ο πονηρός,γάτος είναι αυτός που παίρνει λίγα και παραδίδει πολλά. Αυτός πήρε πολλά και παραδίδει.....

Link to comment
Share on other sites

Τα όργανα συνεχίζονται..:

Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου 2005 2:12:00 μμ

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε.: Παραίτηση του Προϊσταμένου Εκμετάλλευσης της εταιρίας

Γνωστοποιείται από την εταιρία ότι την Παρασκευή 25/11/2005 ο κος Σαλιακέλλης Ευστράτιος υπέβαλλε την παραίτηση του από τη θέση του Προϊσταμένου Εκμετάλλευσης της ΝΕΛ. Από την ημέρα αυτή ο κος Σαλιακέλλης έπαψε να είναι εργαζόμενος της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου.

Link to comment
Share on other sites

Είναι παλιά ιστορία. Είχε ακουστεί εδώ και δύο-τρείς μήνες (μαζί και με άλλα ονόματα).

Απλώς, τώρα οριστικοποιήθηκε και επισημοποιήθηκε.

Και έχει και σημαδιακό όνομα. Και Στρατής και ...έλλης!

Link to comment
Share on other sites

Αποτελέσματα εννεαμήνου

Πηγή: Ναυτεμπορική 28/11

Η ΝΕΛ, με νέο μετοχικό σχήμα και νέο management, δίνει το δικό της στοίχημα να ξεπεράσει την κρίση που την απειλούσε ολοφάνερα μέχρι τον περασμένο Ιούνιο. Ο νέος μεγαλομέτοχος της εταιρείας, Απόστολος Βεντούρης, οδηγεί την εταιρεία της Λέσβου σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, η οποία είναι σε εξέλιξη, με στόχο την οικονομική της εξυγίανση και την περαιτέρω ανάπτυξή της.

Η ΝΕΛ και στο εννεάμηνο της τρέχουσας χρήσης εμφανίζει αυξημένες ζημίες σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2004, ενώ μείωση εμφανίζει και ο κύκλος εργασιών της εταιρείας.

Ωστόσο, το σημαντικό για την εταιρεία είναι η αλλαγή ρότας που επιχειρεί ο κ. Βεντούρης, αφενός μέσω της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου, αφετέρου μέσω της διεκδίκησης αποζημίωσης από την εταιρεία SEMT Pielstick, κατασκευάστρια των μηχανών των τριών ταχύπλοων πλοίων της ΝΕΛ, «Αίολος Εξπρές», «Αίολος Εξπρές ΙΙ» και «Αίολος Κεντέρης», των οποίων οι μηχανές παρουσίασαν σημαντικές βλάβες.

Ο κύκλος εργασιών της ΝΕΛ, κατά το α' εννεάμηνο του 2005, παρουσίασε μείωση και διαμορφώθηκε σε 34,005 εκατ. ευρώ, έναντι 44,368 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2004.

Η μείωση οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αποδρομολόγηση των ταχύπλοων πλοίων «Αίολος Εξπρές» και «Αίολος Εξπρές ΙΙ», τα οποία έχουν περιέλθει σε κατάσταση προσωρινής ακινησίας από τις 25.01.2005 και από τις 24.05.2005, αντίστοιχα, καθώς και του «ΑίολοςΚεντέρης» από 07.09.2005. Μειωμένα επομένως είναι και τα έξοδα εκμετάλλευσης των πλοίων, ενώ για αναλώσιμα καύσιμα, λιπαντικά η εταιρεία διέθεσε στο εννεάμηνο 14,3 εκατ. ευρώ έναντι 15,2 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Οι ζημίες (μετά φόρων) στο εννεάμηνο ανήλθαν στα 8,14 εκατ. ευρώ έναντι 1,33 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2004.

ΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΜΕΛΟΥΣ ORESTIS?

c3po

Το κείμενο δεν περιλαμβάνει δικά μου σχόλια, είναι αυτούσιο από τη Ναυτεμπορική

Link to comment
Share on other sites

Παρότι σταμάτησαν οι δυο μικροί Αίολοι και ταξίδεψε μόνο 3 μήνες το Κεντερης, και όμως έχουν τόση μεγάλη ζημία (σχεδόν 6,5 φορές πάνω από πέρυσι).

Αλλά και οι μείωση στα έξοδα στα αναλώσιμα κατά 1,5 εκ. € πάλι γιατί μου φαίνεται πολύ μικρή??

Εμένα δε μου καλαρέσουν αυτά τα νούμερα που έχουν ανακοινώσει!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Με την επιστροφή του ΘΕΟΦΙΛΟΣ τα δρομολόγια διαμορφώνονται ως εξής: ΘΕΟΦΙΛΟΣ στις 19:00 για Χίο Μυτιλήνη, ΜΥΤΙΛΗΝΗ στις 19:00 για Χίο, Μυτιλήνη και ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ στις 19:15 για Χίο Μυτιλήνη Λήμνο Θεσσαλονίκη. Δεν παραθέτω τα δρομολόγια ποια θα είναι κατά ημέρα γιατί λόγω των Χριστουγέννων γίνονται κάποιες αλλαγές στις αναχωρήσεις.

Εντύπωση μου προκαλεί πάντως το γεγονός ότι έχει 3 αναχωρήσεις την εβδομάδα ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ για Χίο Μυτιλήνη Λήμνο Θεσσαλονίκη.

Link to comment
Share on other sites

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε.: Μερική κάλυψη της Αύξησης Μετοχικού Κεφαλαίου με καταβολή μετρητών με δικαίωμα προτίμησης υπέρ των παλαιών μετόχων

Σύμβουλος Έκδοσης: ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Α.Ε.

Το Δ.Σ. της ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε. (εφεξής Εταιρία) γνωστοποιεί προς τους κυρίους μετόχους ότι η περίοδος άσκησης των δικαιωμάτων προτίμησης για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρίας με καταβολή μετρητών και με δικαίωμα προτίμησης υπέρ των παλαιών μετόχων, ύψους 24.064.370,40 ευρώ, με την έκδοση 80.214.568 νέων κοινών ονομαστικών μετοχών, ονομαστικής αξίας και τιμής διάθεσης 0,30 ευρώ ανά μετοχή, που αποφασίστηκε από την Β' Επαναληπτική Έκτακτη Γενική Συνέλευση των Μετόχων της 10.07.2005, έληξε στις 08.12.2005.

Από τη διαδικασία της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου με καταβολή μετρητών προέκυψε ότι άσκησαν το δικαίωμα προτίμησης 2.017 παλαιοί μέτοχοι, στους οποίους διατέθηκαν 23.747.818 νέες κοινές ονομαστικές μετοχές, ήτοι ποσοστό κάλυψης 29,61% περίπου. Από την άσκηση των δικαιωμάτων προτίμησης από τους παλαιούς μετόχους συγκεντρώθηκε συνολικά το ποσό των 7.124.345,40 ευρώ. Από την ως άνω διαδικασία της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου με καταβολή μετρητών προέκυψαν 56.466.750 αδιάθετες νέες κοινές ονομαστικές μετοχές, τις οποίες το Δ.Σ. της Εταιρίας, σύμφωνα με την από 08.12.2005 απόφασή του διέθεσε ως εξής:

α) 61.370 νέες κοινές ονομαστικές μετοχές, ήτοι ποσοστό κάλυψης 0,08% περίπου στους παλαιούς μετόχους που άσκησαν τα δικαιώματά τους πλήρως και προεγγράφησαν για την αγορά επιπλέον μετοχών δεσμεύοντας αντίστοιχο με την αξία τους ποσό. Από τη διάθεση αυτή συγκεντρώθηκε συνολικά ποσό 18.411 ευρώ και

β) 39.930.379 νέες κοινές ονομαστικές μετοχές, ήτοι ποσοστό κάλυψης 49,78% περίπου σε 77 πρόσωπα (επενδυτές) οι οποίοι εξεδήλωσαν εγγράφως, προς το Δ.Σ. της Εταιρίας, την πρόθεση τους να αναλάβουν τις αδιάθετες μετοχές που περιέχονται στην δήλωση τους. Από τη διάθεση αυτή συγκεντρώθηκε συνολικά ποσό 11.979.113,70 ευρώ.

Η ανωτέρω διάθεση των αδιάθετων μετοχών από το Δ.Σ. της Εταιρίας είχε σαν αποτέλεσμα την μερική κάλυψη της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου κατά το ποσό των 19.121.870,10 ευρώ ήτοι ποσοστό 79,46% περίπου. Κατόπιν των ανωτέρω, το μετοχικό κεφάλαιο της Εταιρίας θα αυξηθεί κατά 19.121.870,10 ευρώ με την έκδοση 63.739.567 κοινών ονομαστικών μετοχών, ονομαστικής αξίας 0,30 ευρώ εκάστη.

Σύμφωνα με το άρθρο 13α του Κ.Ν. 2190/1920, η Εταιρία την 11η Δεκεμβρίου 2005 θα συγκαλέσει Έκτακτη Γενική Συνέλευση των μετόχων της, για να λάβει απόφαση για την τροποποίηση του καταστατικού της στο θέμα της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου μέχρι του ποσού της κάλυψης της. Η εισαγωγή των νέων μετοχών θα γίνει μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών της προαναφερθείσας Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης των μετόχων της Εταιρίας που θα συγκληθεί για την έγκριση της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου μέχρι του ποσού της κάλυψης. Η ημερομηνία πίστωσης των νέων μετοχών στους λογαριασμούς των δικαιούχων και η έναρξη διαπραγμάτευσής τους στο Χ.Α. θα γνωστοποιηθούν με νεώτερη ανακοίνωση της Εταιρίας.

Σχετικά ικανοποιητική μου φαίνεται η αύξηση.

Δεν ξέρω όμως αν θα της δώσει αυτόν τον "άλλό" αέρα και την δυναμική που χρειάζεται η εταιρία..

Link to comment
Share on other sites

Σε μια μικρη στηλη γραφτηκε με πολυ ψιλα γραμματα οτι ο Αποστολος Β ετοιμαζεται να κινηθει δικαστικα κατα του Γερασιμου για τη γνωστη υποθεση και κοντρα των 2 εταιριων

Link to comment
Share on other sites

η νελ "πανηγυριζει". :)

σε σημερινο αρθρο της "Ν" "κυκλοι" της ΝΕΛ διαρρεουν ποσο ευχαριστημενοι ειναι απο την επιτυχη ολοκληρωση της ΑΜΚ.

η αληθεια ειναι οτι δεδομενων των συνθηκων ειναι θριαμβος οτι η ΝΕΛ μαζεψε κοντα €20εκ. μενει να μαθουμε ποιοι τα εδωσαν.

προχτες εγιεν και η εκτακτη ΓΣ με πληρη επικρατηση του Αποστολου Β.

να θυμισω ενα παλιο τραγουδι μονο: you're just too good to be true...

Link to comment
Share on other sites

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε.

Η ΤΡΑΠΕΖΑ NOVABANK ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ, ενεχυρούχος δανείστρια με εξασφάλιση επί μετοχών της εταιρίας ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε., με τις 1798 και 1800/13.12.2005 επιστολές της προς την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, γνωστοποίησε ότι στις 12.12.2005 προέβη σε απόκτηση δικαιωμάτων ψήφου, λόγω σύστασης ενεχύρου επί μετοχών της εταιρίας ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε., με αποτέλεσμα το ποσοστό συμμετοχής της επί του συνόλου των δικαιωμάτων ψήφου της ανωτέρω εταιρίας να ανέλθει από 0% σε 18,92%, ενώ το ποσοστό συμμετοχής της επί του συνόλου των μετοχών της εταιρίας παρέμεινε μηδενικό.

Από το ΧΑΑ (13/12/2005)

Ενώ στο site της ΝΕΛ (13 Δεκεμβρίου 2005) υπάρχει η εξής ανακοίνωση:

Ανακοίνωση της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου Α.Ε. με βάση το άρθρο 282 του Κανονισμού Χρηματιστηρίου Αθηνών, του άρθρου 5 §1 του Π.Δ. 51/1992 και του άρθρου 11 §3 του ν. 3371/2005.

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε. ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι σύμφωνα με την από 13/12/2005 επιστολή του βασικού μετόχου αυτής EDGEWATER HOLDINGS INC., η οποία στάλθηκε στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς και κοινοποιήθηκε στην εταιρεία, το σύνολο των μετοχών που κατείχε ο βασικός μέτοχος, ήτοι 7.589.160 κοινές ονομαστικές μετοχές (18,92% του συνόλου των μετοχών) έχουν ενεχυριασθεί από 12/12/2005 δυνάμει συμβάσεως στην τράπεζα Novabank A.E., η οποία έχει και τα αντίστοιχα δικαιώματα ψήφου (18,92% των δικαιωμάτων ψήφου).

Μπορεί κάποιος γνώστης να εξηγήσει τι σημαίνει αυτό? Νέο Δάνειο ? ή τίποτε άλλο?

18,92% ήταν(εάν δεν απατώμαι) το αρχικό ποσοστό που αγόρασε ο Α.Βεντούρης από την ΑΝΕΚ.

Link to comment
Share on other sites

efendym, ο βασικος μετοχος (edgewater και οσοι ειναι απο πισω) δανειστηκε με ενεχυρο τις μετοχες του στη ΝΕΛ (προφανως το 18,92%). ετσι αντι γι'αυτον θα ψηφιζει στις Γ.Σ. η NOVABANK.

στην πραξη λοιπον κουμαντο θα κανει η ΝΟVABANK.

τωρα γιατι δανειστηκε ο Βασικος Μετοχος; λογικα για να συμμετασχει στην ΑΜΚ (το ειχε κανει και ο Σφηνιας), αλλα ποτε δεν ξερεις 100%.

Link to comment
Share on other sites

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε.: Ανακοίνωση

Σε συνέχεια των σχετικών αναφορών στο ενημερωτικό δελτίο γιά την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου Α.Ε., η εταιρεία ανακοινώνει προς το επενδυτικό κοινό ότι επίκειται υπογραφή προσυμφώνου για την ρύθμιση των οφειλών της προς την τράπεζα Calyon, οι οποίες ανέρχονταν κατά την 31/12/2004 σε ευρώ 94,5 εκ. περίπου και κατά την 30-9-2005 σε ευρώ 97,8 εκ. περίπου

Οι βασικοί όροι της συμφωνίας αυτής προβλέπουν:

α) την εντός προθεσμίας εφ άπαξ καταβολή ποσού τριάντα εκατομμυρίων ευρώ (30.000.000,00 Euro) προς την τράπεζα Calyon, και

β) εκχώρηση ποσοστού δέκα τοις εκατό (10%) του καθαρού ποσού που προσδοκάται ότι θα εισπραχθεί ως αποζημίωση στα πλαίσια της υποβολής αιτήματος αποζημιώσεως κατά της εταιρείας Pielstick, με αντάλλαγμα την πλήρη εξόφληση του ανωτέρω δανείου και την απαλλαγή της Ναυτιλιακής Εταιρεία Λέσβου Α.Ε. από τις δανειακές της υποχρεώσεις έναντι της τράπεζας Calyon. Η τράπεζα Calyon ενεργεί στην συγκεκριμένη περίπτωση ως εκπρόσωπος των λοιπών τραπεζών που συμμετέχουν στο δάνειο (CALYON, JP MORGAN, NATEXIS BANQUES POPULAIRES, CREDIT FONCIER DE FRANCE και KBC BANK NV. Εφ? όσον ολοκληρωθεί η ανωτέρω συμφωνία και μετά την αφαίρεση των σχετικών εξόδων, η καθαρή θέση της εταιρείας αναμένεται να οφεληθεί κατά ευρώ 61 εκ. περίπου.

Από το ΧΑΑ (14/12/2005)

Μετά τις τελευταίες ραγδαίες εξελίξεις στη ΝΕΛ (και, κυρίως, μετά την ανάληψη αποφασιστικού ρόλου από την NOVABANK),

η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι βρίσκεται σε εξέλιξη διαδικασία συγχώνευσης.

Απομένει να δούμε ποιός θα είναι ο "γαμβρός" (εκτός από την C-Links).

Οι δυνητικοί υποψήφιοι είναι ΑΝΕΚ, ΜινωΙκές, ΣΑΟΣ, HSW, Attica (Blue Star).

Εάν αποκλεισθούν η ΣΑΟΣ και η HSW (λόγω των "εξαιρετικών" σχέσεων Α.Βεντούρη με Φ.Μανούση και Γ. Στρίντζη),

ΜινωΙκές-Attica (λόγω HSW και εταιρικού προφίλ) τι απομένει? ΑΝΕΚ?

Και τότε γιατί πούλησε το μερίδιο στον Βεντούρη?

Έλα ντέ!

"Πάντα ρεί", που έλεγε και ο παππούς Ηράκλειτος!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...