Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

αυτο το σεναριο αναφεροταν προσφατα σε "παραειδησεογραφικη", για να μην πω τιποτα βαρυτερο, στηλη περιοδικου περι την ακτοπλοϊα (και οχι μονο). μαλλιστα συμπεριλαμβανε και τη c-link στο σχεδιο απορροφησης απο την ΑΝΕΚ.

αρχικα το αντιμετωπισα με ειρωνια. ισως τελικα, αν ειναι ετσι τα πραγματα, η ΑΝΕΚ να ηθελε να κανει καποιος τη βρωμικη δουλεια, για να μην χρεωθει αυτη πιθανο ατυχες αποτελεσμα

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν έχω υπ' όψιν μου το δημοσίευμα που λες, αλλά περιλαμβάνω και εγώ την C-Links στα σενάρια συγχώνευσης.

Κυρίως, για τα ταχύπλοα. Ίσως δεν έγινε κατανοητό όπως το έγραψα.

Επίσης, η παραπάνω συμφωνία με τις Γαλλικές τράπεζες, μου παραφαίνεται ευνοϊκή για την ΝΕΛ.

Μήπως στο πακέτο συμφωνίας περιλαμβάνεται και υποχρέωση της ΝΕΛ (ή της τυχόν νέας εταιρείας) να αγοράσει και κανένα πλοίο από την SNCM, η οποία (επίσης) χρωστάει τα μαλλιοκέφαλά της στις Γαλλικές τράπεζες?

Μήπως, τώρα με τα νέα δεδομένα, επανέρχεται στο προσκήνιο η φημολογούμενη αγορά του Mediterranee (ex Danielle Casanova) ?

Link to comment
Share on other sites

Tακτοποιεί τις τραπεζικές τις εκρεμότητες η ΝΕΛ:

Στην διευθέτηση των οικονομικών της εκκρεμοτήτων με τους τραπεζικούς οργανισμούς προχωρά η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου ήδη ανακοινώθηκε ότι επίκειται υπογραφή προσυμφώνου για την ρύθμιση των οφειλών της προς την τράπεζα Calyon, οι οποίες ανέρχονταν κατά στο τέλος του προηγούμενο έτους σε 94,5 εκατομμύρια ευρώ και κατά την 30-9-2005 σε 97,8 εκ. περίπου. Οι βασικοί όροι της συμφωνίας αυτής προβλέπουν

α) την εντός προθεσμίας εφ άπαξ καταβολή ποσού τριάντα εκατομμυρίων ευρώ (30.000.000,00 Euro) προς την τράπεζα Calyon, και

β) εκχώρηση ποσοστού δέκα τοις εκατό (10%) του καθαρού ποσού που προσδοκάται ότι θα εισπραχθεί ως αποζημίωση στα πλαίσια της υποβολής αιτήματος αποζημιώσεως κατά της εταιρείας Pielstick, με αντάλλαγμα την πλήρη εξόφληση του ανωτέρω δανείου και την απαλλαγή της Ναυτιλιακής Εταιρεία Λέσβου Α.Ε. από τις δανειακές της υποχρεώσεις έναντι της τράπεζας Calyon. Να σημειωθεί ότι η τράπεζα Calyon ενεργεί στην συγκεκριμένη περίπτωση ως εκπρόσωπος των λοιπών τραπεζών που συμμετέχουν στο δάνειο (CALYON, JP MORGAN, NATEXIS BANQUES POPULAIRES, CREDIT FONCIER DE FRANCE και KBC BANK NV. Εφ όσον ολοκληρωθεί η εν λόγω συμφωνία και μετά την αφαίρεση των σχετικών εξόδων, η καθαρή θέση της εταιρείας αναμένεται να ωφεληθεί κατά ευρώ 61 εκ. περίπου.

ΠΗΓΗ:www.portnet.gr

Φαίνεται πως αρχίζει και πιάνει τόπο η αυξηση μετοχικού κεφαλαίου και τα λεφτά που εισχώρησαν απο αυτή στην εταιρία.

Από την άλλη πολύ ποντάρουν στην αποζημείωση από την Pielstick και δεν ξέρω τους λόγους όπου απορέει αυτή η βεβαιότητα αλλά σε τέτοιες οικονομικές διαμάχες πρέπει να κρατάς και μια πισίνη όχι μόνο για το αν κερδίσεις την υπόθεση αλλά και για το πότε θα πέσουν τα λεφτά στο παντελόνι.

Link to comment
Share on other sites

β) εκχώρηση ποσοστού δέκα τοις εκατό (10%) του καθαρού ποσού που προσδοκάται ότι θα εισπραχθεί ως αποζημίωση στα πλαίσια της υποβολής αιτήματος αποζημιώσεως κατά της εταιρείας Pielstick, με αντάλλαγμα την πλήρη εξόφληση του ανωτέρω δανείου και την απαλλαγή της Ναυτιλιακής Εταιρεία Λέσβου Α.Ε. από τις δανειακές της υποχρεώσεις έναντι της τράπεζας Calyon. Η τράπεζα Calyon ενεργεί στην συγκεκριμένη περίπτωση ως εκπρόσωπος των λοιπών τραπεζών που συμμετέχουν στο δάνειο (CALYON, JP MORGAN, NATEXIS BANQUES POPULAIRES, CREDIT FONCIER DE FRANCE και KBC BANK NV. Εφόσον ολοκληρωθεί η ανωτέρω συμφωνία και μετά την αφαίρεση των σχετικών εξόδων, η καθαρή θέση της εταιρείας αναμένεται να οφεληθεί κατά ευρώ 61 εκ. περίπου.

Πως το δέχεται μια τράπεζα ουσιαστικά να χάσει 61 εκ. Ευρώ!! Γιατί το 10% από την αποζημίωση που απαιτεί από τους Γάλλους (και να εκδικαστεί όλο το πόσο στη ΝΕΛ, που δε πρόκειται να γίνει) η τράπεζα δε θα πάρει πάνω από 9 εκ. Ευρώ??

Γιατί εγώ προσωπικά δε ξέρω καμία τράπεζα να θέλει να χάνει λεφτά!! Άμα ξέρετε καμία εσείς, παρακαλείστε να μου την ονομάσετε για να πάρω και εγώ κανένα Ευρώ!! :):D:P

Link to comment
Share on other sites

Όσο κι αν σου φαίνεται παράξενο, γίνεται. Τα οφέλη για την εταιρία είναι πασιφανή. Το “όφελος” για την τράπεζα είναι πως εξασφαλίζει έστω και ένα μέρος των χρημάτων της. Ο λόγος είναι πως αν δεν γίνει ο συγκεκριμένος διακανονισμός, η τράπεζα κινδυνεύει να μην πάρει τίποτα. Ακόμα και αν η εταιρία έφτανε στην εκποίηση των περιουσιακών της στοιχείων, υπάρχουν “προνομιακοί” δανειστές (Ελληνικό Δημόσιο, ΝΑΤ, εργαζόμενοι), με αποτέλεσμα να υπήρχε μεγάλη πιθανότητα, η τράπεζα να έχανε το σύνολο των χρημάτων της.

Link to comment
Share on other sites

Η τράπεζα με την υπογραφή του διακανονισμού θα εισπράξει 30. εκατ. ευρώ. Βάσει αυτού του ποσού έκανε την συγκεκριμένη ρύθμιση. Αν στο μέλλον προκύψει θετική έκβαση της δικαστικής διαμάχης της ΝΕΛ, η τράπεζα θα εισπράξει επιπλέον το 10% επί του καθαρού ποσού της αποζημίωσης. Είναι πραγματικά μια πολύ θετική εξέλιξη για τη ΝΕΛ, που όμως σε καμία περίπτωση δεν έχει λύσει όλα της τα προβλήματα καθώς:

1. Τα 30 εκατ. που πρέπει να καταβάλει άμεσα, θα πρέπει να τα δανειστεί, αφού από τα 20 εκ. που μάζεψε περίπου από την ΑΜΚ έχει να αποπληρώσει και άλλα ληξιπρόθεσμα χρέη.

2. Ακόμα και αν η δικαστική διαμάχη έχει θετική εξέλιξη, κάτι τέτοιο είναι σχεδόν αδύνατο να γίνει φέτος, ώστε να προλάβει να δρομολογήσει τους 2 Αίολους. Συνεπώς και το 2006 τα έσοδα της θα είναι μειωμένα καθώς από ταχύπλοα θα έχει μόνο τον Κεντέρη, ενώ τα συμβατικά της θα έχουν να αντιμετωπίσουν ολόκληρη τη χρονιά το Νήσος Μύκονος.

Link to comment
Share on other sites

Έχω διαβάσει προσεκτικά τα σχόλια σας, τα οποία βρίσκω άκρως ενδιαφέροντα. Απλώς αναφέρομαι στην περίπτωση που η ΝΕΛ παραμείνει αυτόνομη.

Αλλά ακόμα και αν δεχτούμε το σενάριο της συγχώνευσης και της παραγγελίας νέων πλοίων ή επισκευής των Αίολων από τα λεφτά της πιθανής αποζημίωσης και πάλι όλα αυτά είναι δύσκολο να γίνουν μέσα στους επόμενους 5 μήνες, συνεπώς το 2006, δεν θα είναι εύκολη χρονιά για τη ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω μία ερασιτεχνική σκέψη;

Κάτα πόσο είναι πιθανό αφού η NOVA είναι πλεόν μέτοχος με 20% περίπου, να τα βρουν οι ΝΕΛ & HSW σε επίπεδο τραπεζών (Κοντομηνάς-Σάλλας π.χ.) αφού ως γνωστον οι τράπεζες έχουν δικούς τους κώδικες επικοινωνίας με σκοπό να προστατέψουν την επένδυση τους;

Και έτσι να σταματήσουν τον πόλεμο ο ένας στον άλλο ή μήπως είναι όνειρα χειμερινής νυκτός..! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Απλώς αναφέρομαι στην περίπτωση που η ΝΕΛ παραμείνει αυτόνομη.
Αυτή η πιθανότητα είναι απειροελάχιστη.

Κάποιος ή κάποιοι βάζουν πολλά λεφτά στη ΝΕΛ και δεν νομίζω να τα βάζουν για να μείνει η ΝΕΛ ως έχει.

Ειδικά με τα διαφαινόμενα σενάρια συγχώνευσης/ συμμαχίας/συνεργασίας Μιν-Αττ-ΧΕλ, όποιος είναι μόνος τον έφαγε η μαρμάγκα.

Θα είναι ανυπεράσπιστος σε οποιαδήποτε δρομολόγηση ενός "Νήσος Μύκονος".

Αυτό ισχύει, εκτός από την ΝΕΛ, και για την ΑΝΕΚ. Η ΝΕΛ θα είναι (όπως και ήταν μέχρι πριν 10 μέρες) το ορεκτικό.

Και ο επόμενος στόχος θα ήταν η ίδια η ΑΝΕΚ.

Όσον αφορά αυτό που λέει ο Στράτος περί Τραπεζιτών και HSW, τον παραπέμπω στο εξώδικο της ΝΕΛ προς τον Στρίντζη, όπου λέει τα περί ΣΑΜΙΝΑ, συγνώμης κλπ.

Αυτό το εξώδικο έγινε αφού είχε ξεκινήσει η (όποια) διαδικασία εξυγίανσης της ΝΕΛ.

Συγκρίνετε το με την πρώτη ανακοίνωση όπου ψέλλιζε: " έτσι είναι , εάν έτσι νομίζετε, ..αφού δεν πείθεστε..." κλπ

Νομίζω ότι υπάρχει τεράστια διαφορά στο περιεχόμενο και, κυρίως, στο ύφος. Μέρα με τη νύχτα!

Link to comment
Share on other sites

Μία ενδιαφέρουσα πληροφορία που αφορά τον Θεόφιλο έχει ο Nick The Greek, εδώ

Επίσης, από 1/1/2006 σταματάει η πρακτόρευση της ΝΕΛ στη Μυτιλήνη από τον κ. Πίκουλο (απ' ότι φαίνεται με πρωτοβουλία της ΝΕΛ) και επανέρχεται στους παλαιούς (προ Βεντούρη) πράκτορες. Δείτε σχετικά, εδώ

Τέλος (εάν αυτό έχει κάποια σημασία) στη Μυτιλήνη (Εμπρός) όλες αυτές οι εντυπωσιακές εξελίξεις παρουσιάζονται ουδέτερα και με μιά αμηχανία.

Αντίθετα στη Χίο και ειδικά από αυτούς που μιλούσαν για Ν.Ε.Β(εντούρη) και υποστήριξαν ένθερμα την έλευση του "Νήσος Μύκονος", όλα αυτά (απ' ότι πρόλαβα να δω) είναι σαν να μην συνέβησαν ποτέ . Ίσως, μονοστηλάκια στις έντυπες εκδόσεις.

Link to comment
Share on other sites

Οι πράκτορες είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση στο κύκλωμα της ακτοπλοϊας και δεν μπορούμε εύκολα ούτε να βγάλουμε συμπεράσματα αλλά ούτε και ναδιακρίνουμε "τάσεις". Είθιστε να απολαμβάνουν προσωπικής γνωριμίας και εμπιστοσύνης και η αλλαγή τους να καθορίζετε από λεπτομέρειες που είναι αδύνατον ναγνωρίζουν οι απ' έξω.

Link to comment
Share on other sites

Τις περισσοτερες φορες οι πρακτορες αλλαζουν ακριβως λογω γνωριμιων και προσωπικων επαφων με την εταιρεια...Απο εκει και περα ομως αυτο δεν αρκετο και για να κρατησει η συνεργασια.Η καθε εταιρεια κοιταζει πανω απο ολα το συμφερον της και αυτο ουσιαστικα σημαινει πως, αν η αντιπροσωπευση της δεν ειναι αυτη που θελει τοτε αναζητει καινουριο πρακτορα.

Μια τετοια περιπτωση συνεβη με την πρακτορευση της Agoudimos Lines στην Παρο.Απο το 92 μεχρι το 98 που το γνωστο ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α και πριν απο αυτο το ΚΑΠΕΤΑΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ειχαν δρομολογια εδω, υπηρχε ενας συγγεκριμενος πρακτορας.Φετος ομως ανελαβε την πρακτορευση του ΠΗΝΕΛΟΠΗ αλλος (τα ονοματα δεν τα αναφερω για ευννοητους λογους) και ο λογος απο οσα ξερω ηταν το οτι την τελευταια χρονια του ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α δεν υπηρχε η εκπροσωπιση που επιθυμουσε η εταιρεια να εχει.

Απο την αλλη μερια ο εν λογω πρακτορας υπηρξε και πρακτορας του "ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ" περισυ που το πλοιο ταξιδευε απο Ραφηνα και για λιγο διαστημα απο Πειραια και δυστυχως ουτε και εκει καταφερε να εχει τα αποτελεσματα που θα μπορουσε να μη τι αλλο να εχει...Αυτο σαφως και κανει τον κυκλο του μεσα στις εταιρειες και ετσι ,παρα την γνωριμια του με την εταιρεια και την προσωπικη επαφη του με τον ιδιο τον Μιμη Αγουδημο ΔΕΝ ηταν αυτος ο πρακτορας του...

Στην περιπτωση τωρα της ΝΕΛ πιθανον και να ισχυει κατι τετοιο αλλα δεν μπορω να βαλω το χερι μου στη φωτια...

Link to comment
Share on other sites

Λίγο καθυστερημένα αλλά ίσως οι μεγάλες διαφορές στο ύψος των δανιακών υποχρεώσεων προς τη γαλλική εταιρία της ΝΕΛ και τη συμφωνία με αυτή να αποδόσει στη τράπεζα πολύ λιγότερα ίσως να οφείλεται στα διάφορα πρόστιμα που αποδίδονται σε καθυστερημένα δάνεια...Αν δηλαδή δεν πληρώνεις (και νομίζω το τελευταίο καιρό δεν πλήρωνε) αυξάνεται δραμματικά το χρέος με τα πρόστιμα κλπ... Οπότε να όντως είναι πρόστιμα τότε είναι λογικό για τη τραπεζα να μην τ πολυπειράζει να μην τα εισπράξει προκειμένου να εισπράξει το πραγμαικό δάνειο.

Αυτή η εκτιμηση προφανως δεν βασίζεται σε κανένα στοιχείο αλλά στο αξιοπερίεργο της αποδοχής από τη τράπεζα μιας τέτοιας λύσης που είναι εκ πρώτης όψεως σαφέστατα υπέρ της ΝΕΛ...

Κάποιος που να ξέρει τους πραγματικούς λόγους?

Link to comment
Share on other sites

Όσο η εταιρεία πήγαινε από το κακό στο χειρότερο σύννεφο πήγαιναν τα δημοσιεύματα.

Και τώρα που αναστήλωσε τον Θεόφιλο, έκανε μιά πολύ επιτυχημένη ΑΜΚ (για τα δεδομένα της εταιρείας και της εποχής) και πάει για ρύθμιση οφειλών και δανείων, άκρα του τάφου σιωπή!!!

No news, good news ?

Συγχώνευση ή One Man Show ?

Link to comment
Share on other sites

Εισαγωγή των νέων μετοχών της ΝΕΛ στο Χρηματιστήριο Αθηνών

Από το site της ΝΕΛ:

"Το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε. ανακοινώνει, ότι από την 30/12/2005 θα αρχίσει η διαπραγμάτευση στο Χρηματιστήριο Αθηνών των 63.739.567 νέων κοινών ονομαστικών μετοχών της εταιρείας, ονομαστικής αξίας 0,30 Ευρώ εκάστης, που προέκυψαν από την Αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου με καταβολή μετρητών, όπως αποφασίσθηκε από την Έκτακτη Γενική Συνέλευση της 10/07/2005.

Το Δ.Σ. του Χρηματιστηρίου Αθηνών κατά την συνεδρίαση του στις 28/12/2005 ενέκρινε την εισαγωγή προς διαπραγμάτευση στο Χρηματιστήριο Αθηνών των 63.739.567 νέων μετοχών. Βεβαιώνεται ότι, οι νέες μετοχές θα είναι πιστωμένες κατά την ημερομηνία έναρξης διαπραγμάτευσης στις μερίδες και τους λογαριασμούς αξιών των Μετόχων στο Σύστημα Αϋλων Τίτλων (Σ.Α.Τ).

Μετά την ανωτέρω αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου η μετοχική σύνθεση της εταιρείας όπως διαμορφώθηκε με ποσοστό άνω του 2% του Μετοχικού Κεφαλαίου έχει ως εξής :

ΜΕΤΟΧΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΕΤΟΧΩΝ ΠΟΣΟΣΤΟ

EDGEWATER HODING INC. 22.767.480 21,92%

ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ * 21.665.000 20,86%

VIDALIENT CORPOR. 2.585.727 2,49%

ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ 56.828.644 54,73%

ΣΥΝΟΛΟ 103.846.851 100%

* Ο μέτοχος κ. Αρβανίτης Ιωάννης απέκτησε το συνολικό αριθμό των ανωτέρω αναφερομένων μετοχών, από τις αδιάθετες μετοχές που διέθεσε το Δ.Σ. της εταιρείας σε τρίτους επενδυτές που είχαν προεγγραφεί και είχαν καταθέσει τα σχετικά δικαιολογητικά.

Για περισσότερες πληροφορίες οι κ.κ. Μέτοχοι μπορούν να απευθύνονται στην εταιρεία, τμήμα εξυπηρέτησης μετόχων, Ελ.Βενιζέλου 5 Μυτιλήνη, υπεύθυνη κ.Θεοδώρα Τσαγκαρέλλη."

Σχόλιο 1: Προέκυψε νέος μεγαλομέτοχος αγνώστων λοιπόν στοιχείων...

Σχόλιο 2: Η μετοχή έκλεισε σήμερα στα 0,68€, οι νέοι μέτοχοι έχουν αγοράσει στα 0,30€, απόδοση 126% μέσα σε 20 ημέρες.... Θα αντέξει σε αυτά τα επίπεδα η μετοχή???

Link to comment
Share on other sites

Εκπλήξεων και αποριών...συνέχεια ;)

ΜΕΤΟΧΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΕΤΟΧΩΝ ΠΟΣΟΣΤΟ

EDGEWATER HOLDING INC. 22.767.480 21,92%

ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ * 21.665.000 20,86%

VIDALIENT CORPOR. 2.585.727 2,49%

ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ 56.828.644 54,73%

ΣΥΝΟΛΟ 103.846.851 100%

* Ο μέτοχος κ. Αρβανίτης Ιωάννης απέκτησε το συνολικό αριθμό των ανωτέρω αναφερομένων μετοχών, από τις αδιάθετες μετοχές που διέθεσε το Δ.Σ. της εταιρείας σε τρίτους επενδυτές που είχαν προεγγραφεί και είχαν καταθέσει τα σχετικά δικαιολογητικά.

Ποιός είναι ο κ. Αρβανίτης, ο οποίος μαζί με την NOVABANK, κάνει πλέον κουμάντο στην εταιρεία?

Σαν πιό πιθανό θεωρώ ότι πρόκειται για τον κ. Αρβανίτη Ιωάννη, ο οποίος (σύμφωνα με το ΧΑΑ) είναι Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της μεταφορικής εταιρείας ΙΜΠΕΡΙΟ ΑΕ. Η ΙΜΠΕΡΙΟ είναι εισηγμένη στο ΧΑΑ με έδρα τον Πειραιά.

Η NOVABANK (λόγω ενεχύρου, από τον Ιούλιο) έχει το 87,86% των δικαιωμάτων ψήφου της ΙΜΠΕΡΙΟ.

Δείτε και το site της εταιρείας: http://www.imperio.gr

Όποιος μπορεί ας μας διαφωτίσει περισσότερο. Εάν, βεβαίως, πρόκειται για τον ίδιο και δεν είναι συνωνυμία.

Link to comment
Share on other sites

Αν ισχυουν οσα λεει ο Νηρεας, τοτε η ΝΟVA BANK εχει τον απολυτο ελεγχο της ΝΕΛ και μενει να δουμε με ποιες αλλες ακτοπλοϊκες εχει παρεδωσε η ΝΟVA για να μαντεψουμε ποιος θα ειναι ο γαμπρος της "νυφης" ΝΕΛ.

στην πραξη, απο ολη αυτη την ιστορια, αυτο που μενει ειναι οτι η ΝΕΛ αναχρηματοδοτησε το χρεος της και αντι να χρωστα στις διαφορες γαλλικες τραπεζες, χρωστα στη NOVA. ισως με λιγο ευνοϊκοτερους ορους. η NOVA χρηματοδοτωντας τους μετοχους για να παρουν μερος στην ΑΜΚ στην ουσια εδωσε παραταση ζωης στη ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

Από το να χάσουν όλα τα λεφτά κλείνωντας την ΝΕΛ,τουλαχίστον ελπίζουν σε μελοντική απόσβεση(όσο μπορούν).

Η NOVA μιάς και είναι εγχώρια θα έχει καλύτερη διαχείριση από κάποια τράπεζα του εξωτερικού αφού έίναι πιο κοντά στην Ελλ.πραγματικότητα.

Θα βλέπουμε πλέον στο Αιγαίο ναυμαχίες τραπεζών αντί εταιριών..;;;

Link to comment
Share on other sites

δυο ενδιαφέροντα άρθα από το εμπρος

Συνεργασίες μακράς πνοής από τη ΝΕΛ

Καλά κρατάει ο ανταγωνισμός

Ένα από τα μεγαλύτερα ατού της ΝΕΛ είναι να την θεωρούν δικιά τους εταιρία οι Λέσβιοι ώστε να την προτιμάνε και ας έχει και άλλα μειονεκτήματα. Αν η κατάσταση ήταν αντίθετη και η ΝΕΛ είχε το Νήσος Μύκονος και η HS το Θέοφιλος κλπ, η ΝΕΛ θα είχε το 95% και βάλε της κίνησης.

Με το να αλλάζουν όλα τα πληρώματα, ο κόσμος νοιώθει ότι τα λεφτά του πάνε αλλού και δεν μένουν στον τόπο του. Δεν είναι τυχαίο ότι το Μύκονος έχει πλέον 25 φορτηγά περίπου. Είναι χαρακτηριστικό αυτό που είπαν φορτηγατζίδες "Γιατί να μην πάω εκεί που με συμφέρει? Ώστε και αλλιώς τα λεφτά και στις δυο περιπτώσεις Αθηναίοι θα τα πάρουν"

Από την άλλη όμως υπάρχει και η απόψη ότι πρέπει να βάζεις ότι καλύτερο υπάρχει (για πλήρωμα) γιατί δεν πρέπει να στοχεύεις μόνο στον τοπικό πληθυσμό αλλά και στον τουρισμό. Και στον τουρισμό η ΝΕΛ ήταν καταστροφή τόσα χρόνια για Χίο και Λέσβο. Ανασφιμβήτητα η εξυπηρέτηση ήταν πολύ καλύτερη στο Θεόφιλος όταν πήγα τελευταία φορά.

Για μένα θα πρέπει να βρεθεί ένα balance ανάμεσα στα δυο. Μην ξεχνάτε πως κλείνοντας (η συγχωνεύοντας) την NEL χάνουν ένα από τα μεγαλύτερα όπλα τους. Και αυτό ΜΗΝ το ξεχνάτε.

Link to comment
Share on other sites

H Imperio ειναι μεταφορικη εταιρεια η οποια μεχρι προτινος ηταν οικογενειακου χαρακτηρα και στελεχωσης, τα τελευταια χρονια δε διοικουνταν απο την γυναικα του ιδρυτη της. Τα γραφεια της ειναι διπλα στην Aegean. Απ' οσο ειμαι σε θεση να γνωριζω πουληθηκε σε καποιον επιχειρηματια απο την Κυπρο(δεν ειμαι σιγουρος αν η βαση των επιχειρησεων του ειναι η Κυπρος η ο ιδιος ειναι Κυπριος η και τα δυο) που πιθανον να ειναι ο κυριος Αρβανιτης που αναφερθηκε παραπανω. Ειναι παντως απο τις καλες εταιρειες του χωρου με σημαντικοτατο διεθνες πελατολογιο.

Το δια ταυτα ειναι βεβαια τι σημαινουν ολα αυτα για τη ΝΕΛ. Μια αρνητικη επιπτωση που συμβαινει συνηθως σε αυτες τις περιπτωσεις, ειναι οτι οι λογιστες της τραπεζας εχουν ουσιαστικο ελεγχο και παιρνουν αποφασεις καθαρα με γνωμονα τα λογιστικα βιβλια και οχι κοινωνικα η καθαρα ναυτιλιακα κριτηρια. Απο την αλλη και σε συναρτηση με την κατασταση στην οποια ειχε περιελθει η ΝΕΛ, το θετικο ειναι οτι γινεται προσπαθεια σταθεροποιησης της και οπως δειχνουν τα πραγματα η προσπαθεια αυτη ειναι σοβαρη.

Η συνεχεια επι της οθονης, τοσο αυτης του ΒΑ Αιγαιου αλλα και των Κυκλαδων. Η ΝΕΛ εχει ξαναφαει στις τελευταιες τα μουτρα της με τους Αιολοι και ειμαι περιεργος να δουμε τι θα δειξει το κοντερ το καλοκαιρι.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι τώρα πίστευα πως το πιο πιθανό μέλλον για τη ΝΕΛ ήταν η συγχώνευση με κάποιον «μεγάλο» όπως έγραφε και ο Νηρέας στα σχόλια του. Μετά όμως τις τελευταίες εξελίξεις, σας έχω ένα διαφορετικό σενάριο:

Η ΝΕΛ θα προχωρήσει και σε νέα αύξηση κεφαλαίου μέσα στο 2005. Ο κύριοι μέτοχοι θα συμμετάσχουν σε αυτή την αύξηση είτε με καταβολή μετρητών, είτε με συμμετοχή με πλοία. Ο Απόστολος θα εντάξει τα πλοία της C-Link και η VIDALIENT CORPOR (σύμφωνα με τις πηγές μου πίσω από αυτή την εταιρία βρίσκεται ο αδελφός του Απόστολου) θα συμμετάσχει με το Αγ. Γεώργιος. Έτσι δημιουργείται μια νέα εταιρία με 12 πλοία στην ακτοπλοΐα (5 ταχύπλοα – 7 συμβατικά), με παρουσία σε αρκετές γραμμές και σημαντικό μεταφορικό έργο.

Ο ρόλος του Αρβανίτη δεν είναι ξεκάθαρος. Ή έχει βλέψεις στην ακτοπλοΐα ή θα επωφεληθεί από το χρηματιστηριακό παιχνίδι αφού έχει αγοράσει τη μετοχή με 0,30€ και η μετοχή σήμερα (1 μήνα μόνο μετά την αύξηση) βρίσκεται πάνω από 0,60€, ενώ αν επιβεβαιωθούν όλα τα παραπάνω (και καθώς η μετοχή ελέγχεται εύκολα από λίγους), μπορεί να σημειώσει ακόμα μεγαλύτερη άνοδο.

Με το παραπάνω σενάριο δημιουργείται ένας αξιόλογος τρίτος πόλος στην ακτοπλοΐα με βασική προϋπόθεση την ευνοϊκή έκβαση της δικαστικής διαμάχης της ΝΕΛ και κατ’ επέκταση την επαναλειτουργία των 2 Αιόλων.

1. Το Αγ. Γεώργιος το έχει ο Βαγγέλης Βεντούρης.

2. Για τα σινιάλα είναι πολύ νωρίς ακόμα για να ξέρω. Όλα αυτά (εάν επαληθευθούν βέβαια) θα γίνουν φυσικά κάτω από το “’όχημα” της ΝΕΛ αφού αυτή είναι η μόνη εισηγμένη. Αλλά το εμπορικό όνομα που θα επιλέξουν μπορεί να διαφέρει. Άλλωστε η νέα εταιρία θα έχει σημαντικότερη δραστηριότητα σε γραμμές εκτός της Χίου-Μυτιλήνης.

Link to comment
Share on other sites

πιστεύω πως το σενάριο του oresti δεν είναι και ότι πιο απίθανο έχω διαβάσει! Ίσα, ίσα θα το χαρακτήριζα πολύ πιθανό.

Θεωρώ πιθανό πάντως να κρατήσει την ΝΕΛ ως κύριο όχημα (μπορεί και όνομα), αλλά μπορεί να φάει μια γερή αλλαγή σε θέματα παρουσίασης(marketing) - (π.χ. χρώματα - σήμα).

Η ΝΕΛ έχει ένα καλό στόλο ο οποίος όμως είναι πλήρως ανεκμετάλευτος. Πιστευω πως η κίνηση του απόστολου να την πάρει ήταν μεν ρυψοκίνδινη αλλά έξυπνη ιδιαίτερα αν πετύχει στο τέλος.

Επίσης, είχαμε αλλαγή κεντρικού πράκτορα στη Μυτιλήνη. Ξανά στον παλιό που ίσχυε επί 28 χρόνια. Για 8 μηνες ήταν ο Πίκουλος(έτσι νομίζω τον λένε) αλλά από ότι έμαθα οι φορτηγατζίδες είχαν πολλά παράπανω μαζί και η ΝΕΛ είχε χάσει πολλά φορτηγά για αυτό τον λόγο. Με τον Πίκουλο θα ήθελε λογικά να δώσει έναν νέο αέρα και να δείξει ότι μπαίνουμε σε νέα εποχή αλλά μάλλον είδε ότι τα 25 φορτηγά που παίρνει η HSW σε κάθε ταξίδι είναι πολλά λεφτά...

Με τον παλιό γενικά οι σχέσεις του με τον τοπικό κόσμο του νησιού είναι καλές και κάνει και καλές προσφορές. Με αυτόν τον τρόπο είχε καταφέρει η HSW να πάρει φορτηγά στο πλοίο της. (π.χ. αν ένα φορτηγό ήταν 15 μέτρα, έκοβε εισητήριο για 10)

τα παραπάνω είναι από σίγουρς πηγές.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...