Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 24 εκατ. ευρώ από τη ΝΕΛ

12/7/2005

Το ποσό των 24 εκατ. ευρώ επιχειρεί να αντλήσει από τους μετόχους της η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου στην προσπάθειά της να εξυγιάνει οικονομικά την εταιρεία. Κατά τη συνέλευση των μετόχων - στη δεύτερη επαναληπτική συνέλευση - που έγινε στη Μυτιλήνη την περασμένη Κυριακή, αποφασίσθηκε η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά 24 εκατ. ευρώ με την καταβολή μετρητών και την έκδοση νέων μετοχών υπέρ των παλαιών μετόχων, σε αναλογία δύο νέες προς μια παλαιά.

Οι μέτοχοι της ακτοπλοϊκής με αυξημένη απαρτία και πλειοψηφία αποφάσισαν κατ' αρχάς τη μείωση της ονομαστικής αξίας της μετοχής από τα 0,88 ευρώ στα 0,30 ευρώ, με στόχο τη μείωση των ζημιών, ουσιαστικά δηλ. τη διαγραφή των ζημιών.

Εξάλλου, αποφασίστηκε η έκδοση μέχρι 80.214.568 μετοχών, ονομαστικής αξίας 0,30 ευρώ, μέσω των οποίων η εταιρεία θα αντλήσει κεφάλαια ύψους 24.064.370 ευρώ. Το ποσό αυτό προφανώς θα δοθεί σε τράπεζες και στα γαλλικά ναυπηγεία έναντι των οφειλών της ΝΕΛ.

Ο στρατηγικός επενδυτής της ΝΕΛ, Απόστολος Βεντούρης, δεσμεύτηκε να καλύψει τη συμμετοχή του, που αντιπροσωπεύει το 20% του μετοχικού κεφαλαίου. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία είχε αύξηση των ζημιών κατά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Ειδικότερα, όπως προκύπτει από τα δημοσιευμένα στοιχεία της περιόδου, τα οποία καταρτίστηκαν με βάση τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα, τα έσοδα της ΝΕΛ παρουσιάζουν κάμψη 17,94%, καθώς υποχώρησαν στα 5,46 εκατ. ευρώ, σε σχέση με 6,67 εκατ. ευρώ του πρώτου τριμήνου του 2004. Σε επίπεδο αποτελεσμάτων μετά φόρων η ΝΕΛ διεύρυνε τις ζημίες οι οποίες έφτασαν στα 4,39 εκατ. ευρώ, συγκριτικά με ζημίες 2,94 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περυσινής περιόδου.

www.kerdos.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η "εποχή Βεντούρη" στη Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου έγινε αισθητή στη Χίο μέσω της αλλαγής διεύθυνσης στο κεντρικό Πρακτορείο της εταιρείας στη Χίο.

Η είδηση ότι η ΝΕΛ σταμάτησε τη συνεργασία με τους κ.κ. Γιάννη Ψυχιά και Κώστα Χαλιορή σε ότι αφορά την κεντρική πρακτόρευση έγινε γνωστή το πρωί της Δευτέρας. Τη θέση του Κεντρικού Πράκτορα αναλαμβάνει ο κ. Ηλίας Καμπάς.

Να σημειώσουμε ότι το Κεντρικό Πρακτορείο έχει τη μοναδική διάθεση των εισιτηρίων των φορτηγών που αποτελούν το μερίδιο του λέοντος των ναυτιλιακών εταιρειών, ειδικά εκτός της θερινής περιόδου. Σε ότι αφορά την κοπή απλών εισιτηρίων αυτή αναμένεται να συνεχιστεί και από τους Ψυχιά- Χαλιορή.http://www.chiosnews.com/cn2772005114390.asp

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

H Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου (ΝΕΛ) ανακοίνωσε σήμερα ότι υπέβαλε επίσημα απαίτηση (claim) κατά της SEMT Pielstick, κατασκευάστρια εταιρεία των μηχανών των τριών ταχυπλόων πλοίων της ΝΕΛ, Αίολος Εξπρές, Αίολος Εξπρές ΙΙ και Αίολος Κεντέρης.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της ΝΕΛ, τα πλοία αυτά από τον πρώτο χρόνο της εκμετάλλευσής τους και μέχρι σήμερα έχουν υποστεί σημαντικές βλάβες στις μηχανές τους με αποτέλεσμα τη δημιουργία σημαντικών προβλημάτων στην εύρυθμη λειτουργία της εταιρείας.

Το ύψος της απαίτησης της ΝΕΛ κατά της εταιρείας SEMT Pielstick ανέρχεται σε 89,75 εκατομμύρια ευρώ, πλέον πρόσθετης αποζημίωσης για δυσφήμιση της εταιρείας στους πελάτες, στους συνεργάτες της και στους μετόχους της.

Πηγή: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Link to comment
Share on other sites

Γιατί έπρεπε να αναλάβει την ΝΕΛ ο Βεντούρης για να ζητήσει αποζημιώσεις για τις προβληματικές μηχανές?

Η προηγούμενη διοίκηση της ΝΕΛ ήταν ευχαριστημένη από την λειτουργία τους?

Link to comment
Share on other sites

Απλα φανερωνει τις αστοχιες που εχει κανει η εταιρεια ολα αυτα τα χρονια...Νομιζαν οτι με την ναυπηγηση ταχυπλοων σκαριων θα γινοταν πρωτοποροι στην ακτοπλοια ακολουθωντας το παραδειγμα του Παναγοπουλου με την SUPERFAST FERRIES....

Αντι για κερδη απεκτησαν μονιμως οικονομικες ζημιες και αυτο δειχνει οτι πηγε ο Βεντουρης πας και την σωζει......!!

Δειτε την HSW ποσο καλομελετα τις κινησεις τηςμε τα ταχυπλοα της

Link to comment
Share on other sites

17 σελιδες ΝΕΛ εχει το μαγαζι :P ορεξη να εχεις να διαβαζεις. λεμε τα παντα. Αποστολο Α, Αποστολο Β, αιολους πιτσα στους 2 ο ενας δωρο, πως τους λειτουργουσαν τα παντα. υπαρχει και στα πλοια τοπικ περι αιολων που λεει παρα πολλα για τους αιολους.

οσο για την hsw μες στη μελετη ειναι. ολο μελετανε μη μεινουν αμελετητοι

Link to comment
Share on other sites

Απλά τρώγανε ορισμένοι οχι απλά με χρυσά κουτάλια κ λοιπά μαχαιροπίρουνα αλλα με 35 μασελες κ 23 spare σε περίπτωση που κανένα κομματάκι απ την πίτα τους έφευγε...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θέλω να ρωτήσω γιατί έχουν δεμένους τους μικρούς Αιόλους, υποτίθεται με ελαττωματικές μηχανές (μηχανικά προβλήματα) ενώ ο Κεντερης ταξιδεύει?? Και αυτός τις ίδιου τύπου μηχανές έχει!!!

Κάτι ακόμα πως γίνεται να κάνουν claim στην SEMT PIELSTICK, και όχι στο ναυπηγείο της Alstom μιας και αυτή παράγγειλε και έβαλε της μηχανές!! Πιο λογικά θα ήταν να κινηθούν εναντίον των ναυπηγείων και τα ναυπηγεία εναντίον της Pielstick??

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως! Οπως εχω ξαναπει παλιοτερα η μυνηση αυτη ειναι για τα ματια του κοσμου. Λογικα η ΝΕΛ εχει συμβατικη σχεση με τα Ναυπηγεια και μονο, και τα Ναυπηγεια με τη σειρα τους με τον προμηθευτη της μηχανης. Οπως και να εχει το πραγμα, οταν τελειωσει η εγγυηση, Αντιο Ζωη. Ειδικα το κομματι της μυνησης περι "δυσφημισης της εταιρειας και των μετοχων της"(consequential loss) ειναι για να γελαει ο κοσμος.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εάν αλλάξουν μηχανές τα πλοία αποκλείεται να έχουν καλύτερη μηχανολογική συμπεριφορά!!! Γιατί πιστεύω ότι οι Γάλλοι ξέρουν τη προβλήματα αντιμετωπίζουν τα πλοία και μπορούν να τα επιδιορθώσουν!!

Link to comment
Share on other sites

Θα τα ειχαν οπως τα ειχαν και τα Ηighspeed. Εκει ομως αντιμετωπιστηκαν.

Τη δευτερη χρονια λιγοτερα την τριτη ακομα λιγοτερα και φετος σχεδον τιποτα παρα μονο καποιες καθυστερησεις. Ετσι δεν ειναι

Link to comment
Share on other sites

Κατά της κατασκευάστριας εταιρείας των μηχανών των ταχύπλοων πλοίων της

ΤΗΝ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ της εκφράζει η διοίκηση της ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου (ΝΕΛ) για την επιτυχή έκβαση της αγωγής που κατέθεσε σε γαλλικά δικαστήρια κατά της εταιρείας SEMT Pielstick, κατασκευάστριας εταιρείας των μηχανών των τριών ταχυπλόων πλοίων της ΝΕΛ, «Αίολος Εξπρές», «Αίολος Εξπρές ΙΙ» και «Αίολος Κεντέρης».

Η εκτίμηση αυτή ήταν εμφανής χθες και στο «ταμπλό» του Χ.Α., καθώς η μετοχή της εταιρείας έκλεισε με άνοδο 17,65% στα 0,40 ευρώ και με μεγάλο όγκο συναλλαγών (545.870 μετοχές).

Σύμφωνα με παράγοντες της διοίκησης της εταιρείας, η δικαστική διαδικασία είναι χρονοβόρα, ωστόσο δεν αποκλείεται να υπάρξει ένας συμβιβασμός με το Γάλλο κατασκευαστή και το όλο θέμα να κλείσει σε διάστημα μικρότερο του ενός χρόνου.

Στην αγωγή που κατέθεσε η ΝΕΛ, υποστηρίζει ότι τα πλοία αυτά, από τον πρώτο χρόνο της εκμετάλλευσής τους και μέχρι σήμερα, έχουν υποστεί σημαντικές βλάβες στις μηχανές τους, με αποτέλεσμα τη δημιουργία σημαντικών προβλημάτων στην εύρυθμη λειτουργία της εταιρείας.

Το ύψος της απαίτησης της ΝΕΛ κατά της εταιρείας SEMT Pielstick ανέρχεται σε 89,75 εκατομμύρια ευρώ, πλέον πρόσθετης αποζημίωσης για δυσφήμηση της εταιρείας στους πελάτες, στους συνεργάτες της και στους μετόχους της.

Αύξηση κεφαλαίου

Στο μεταξύ, η ΝΕΛ προετοιμάζεται για την αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου, η οποία θα γίνει με βάση τις νέες διαδικασίες που έχει καθορίσει η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς

Οπως υπολογίζεται, το ενημερωτικό δελτίο της εταιρείας θα είναι έτοιμο περί τα μέσα Σεπτεμβρίου.

Σημειώνεται ότι η γενική συνέλευση της εταιρείας, που πραγματοποιήθηκε στις αρχές Ιουλίου, αποφάσισε τη μείωση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας κατά 23.262.224,72 ευρώ διά της μείωσης της ονομαστικής αξίας της μετοχής από 0,88 ευρώ σε 0,30 ευρώ και μεταφορά του προκύπτοντος ποσού σε μείωση των ζημιών και ταυτόχρονη αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά 24.064.370,40 ευρώ διά καταβολής μετρητών και έκδοση νέων μετοχών με δικαίωμα προτίμησης υπέρ των παλαιών μετόχων.

Θα εκδοθούν δύο νέες κοινές ονομαστικές μετοχές για κάθε μία παλαιά, με τιμή έκδοσης 0,30 ευρώ έκαστη και με δικαίωμα προτίμησης υπέρ των παλαιών μετόχων. Θα εκδοθούν μέχρι 80.214.568 κοινές ονομαστικές μετοχές, οι οποίες θα καλυφθούν με μετρητά. Σε περίπτωση που η κάλυψη της αύξησης του ποσού του μετοχικού κεφαλαίου δεν είναι πλήρης, η αύξηση θα ισχύσει μέχρι του ποσού που θα καλυφθεί σύμφωνα με το άρθρο 13α του Κ.Ν. 2190/20.

Ταξιάρχης

Εξάλλου, απαγορεύθηκε από το Λιμεναρχείο Πειραιά ο απόπλους του «Ταξιάρχης», στο οποίο διαπιστώθηκαν μηχανικές βλάβες. Το «Ταξιάρχης» είχε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Μυτιλήνη για Πειραιά, στις 18:00 χθες το απόγευμα.

Το δρομολόγιο αυτό έγινε από το «Αίολος Κεντέρης», ενώ οι επιβάτες του δρομολογίου Πειραιάς - Μυτιλήνη, που θα εκτελούσε το «Αίολος Κεντέρης», επιβιβάστηκαν στο «Θεόφιλος» σε καμπίνες και αναχώρησαν στις 19:00 για Μυτιλήνη.

πηγη η ναυτεμπορικη

δεν εκανε κακο η αισιοδοξια σε κανεναν :D

Link to comment
Share on other sites

Αν γινει και αυτο τοτε θα μιλαμε για μεγαλες λερες οταν αναφερομαστε σε ορισμενους. Προσωπικα και για το καλο της ΝΕΛ μακαρι να δικαιωθει αν και δεν το βλεπω πιθανο. Ειναι πολλα τα λεφτα Αρη. Υπενθυμιζω οτι φευγοντας απο τη ΝΕΛ η ΑΝΕΚ ελεγε οτι εχει το πολυ 1 χρονο ζωης. Ο καιρος θα δειξει τι θα γινει και ελπιζω να ειμαστε εδω για να το σχολιασουμε

Link to comment
Share on other sites

Κοιτάξτε να δείτε η ΝΕΛ μπορεί να ζητάει ότι θέλει!! Το θέμα είναι τι θα πάρει?? Και κάποιος επιβάτης του Ταξιάρχη προχθές που ταξίδευε και καθυστέρησε το πλοίο, μπορεί να κάνει κάποιο claim στη ΝΕΛ και να τους κατηγορήσει για διαφυγόντα κέρδη και να ζητήσει αποζημίωση 5,000,000€!!! Άλλο θέμα τι θα πάρει!!

Link to comment
Share on other sites

Στη ναύλωση του οχηματαγωγού πλοίου Sea Witch προχώρησε η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου (ΝΕΛ), για την εξυπηρέτηση των αυξημένων συγκοινωνιακών αναγκών στη μεταφορά φορτηγών.

ΠΗΓΗ ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

http://www.naftemporiki.gr/news/static/05/08/26/1082996.htm

Και το ερώτημα που τίθεται είναι από πότε ξεκινά δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι και ποση ειναι η διαρκεια της ναυλωσης του? Ηδη τελειωνει η σαιζον...Και εκτος αυτου το ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΑ καλυπτει ανετα τις συγκοινωνιακες αναγκες χωρια τα γνωστα πλοια της γραμμης.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...