Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Εγω βλεπω οτι ξαφνικα ανακαλυψαμε και τη Χιο Μυτιληνη... Αντε ολοι να βαλουμε βαπορια εκει τωρα.. Μοδα ειναι θα περασει. Καποτε ηταν τα δωδεκανησα. Θα σφαχτουμε οσο σφαχτουμε με τιμες νεοτευκτα κτλ και μετα θα κανουμε συμμαχιες και αλλαγη πολιτικης για να μην βουλιαξουμε και οι δυο...

Οι ποιο παλιοι το χουν δει το εργο πολλες φορες στην ακτοπλοια

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σε απάντηση επιστολής του Χ.Α. με ημερομηνία 29/08/05 η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου (ΝΕΛ) απαντά τα εξής:

«1. Όσον αφορά τις ληξιπρόθεσμες οφειλές της Εταιρείας οι οποίες σας κοινοποιήθηκαν με την από 12/8/05 (Α.Π. 1106) επιστολή μας θα θέλαμε να σας γνωρίσουμε επιπροσθέτως ότι δεν υφίστανται πλέον οι οφειλές προς το Ελληνικό Δημόσιο αφού κατά τη διάρκεια του μήνα που πέρασε έχουν αποπληρωθεί στο σύνολο τους. Σχετικά με τις οφειλές προς το ΝΑΤ η εταιρεία ήδη βρίσκεται στη φάση του διακανονισμού όπως σας έχει γνωστοποιηθεί, ενώ μέρος των οφειλών αυτών συνεχίζει κανονικά να αποπληρώνεται σταδιακά. Συνεπώς δεν συντρέχει λόγος για έκτακτες και άμεσες ενέργειες σχετικά με το παραπάνω.

2. Η εταιρεία εκτιμά ότι η προγραμματιζόμενη αύξηση μετοχικού κεφαλαίου θα είναι επιτυχής. Στην περίπτωση μη πλήρους κάλυψης της προγραμματιζόμενης αύξησης μετοχικού κεφαλαίου το Δ.Σ. θα αποφασίσει σχετικά ούτως ώστε να υπάρξει θετική έκβαση. Στη δυσμενέστερη δε των περιπτώσεων όπου θα υπάρχει μόνο η συμμετοχή του βασικού μετόχου (ο οποίος και έχει δεσμευτεί για τη συμμετοχή του στη Γενική Συνέλευση της 10ης Ιουλίου 2005) το Δ.Σ. και πάλι θα αποφασίσει για τις περαιτέρω ενέργειες του με βάση τα νέα δεδομένα όπως θα διαμορφωθούν.

3. Όπως αναφέρθηκε και προηγουμένως (παρ.1) δεν υπάρχουν οφειλές της Εταιρείας προς το Ελληνικό Δημόσιο, ενώ οι οφειλές προς το ΝΑΤ είναι σε φάση διακανονισμού και σταδιακών αποπληρωμών. Μέχρι σήμερα κανείς από τους πιστωτές που αναφέρετε δεν έχει προβεί σε καμία νομική ενέργεια κατά της Εταιρείας.

4.Αναφορικά με τις ενέργειες της Εταιρείας μας προς εξασφάλιση της απαίτησης μας κατά της εταιρείας SEMT Pielstick, θα θέλαμε να διευκρινίσουμε τα ακόλουθα:

Α) Τον Αυγούστου 2005, καταθέσαμε στο Εμπορικό Δικαστήριο του Bobigny αίτηση ασφαλιστικών μέτρων για τον διορισμό από το δικαστήριο πραγματογνώμονα προκειμένου να εξετάσει και να ενημερώσει το δικαστήριο για τα ακριβή αίτια και την πραγματική έκταση των προβλημάτων που εμφάνισαν οι μηχανές των τριών ταχυπλόων πλοίων μας, όπως επίσης και για το ακριβές μέγεθος των ζημιών μας. Β) Η αίτηση μας για το διορισμό πραγματογνώμονα έχει προσδιοριστεί να συζητηθεί, μετά από αναβολή που αιτήθηκε η Εταιρεία SEMT Pielstick, για τις 6 Σεπτεμβρίου 2005. Εκτιμάται ότι, εφόσον δεν υπάρξει περαιτέρω αναβολή της προσδιορισμένης δικάσιμου, το δικαστήριο θα εκδώσει την απόφαση του για το διορισμό του πραγματογνώμονα σύντομα.

Γ) Σε αυτό το πρώιμο στάδιο της διαδικασίας δεν είναι δυνατόν να εκτιμηθεί επακριβώς ο χρόνος που θα απαιτηθεί προτού εκδοθεί τελεσίδικη απόφαση επί της απαιτήσεως της εταιρείας μας λαμβάνοντας υπόψη ότι ο χρόνος κατάθεσης της κύριας αγωγής μας θα εξαρτηθεί από την απόφαση του δικαστηρίου για τον διορισμό πραγματογνώμονα και από αυτή καθαυτή την έκθεση του πραγματογνώμονα. Δ) Η εταιρεία μας θεωρεί την απαίτησή της καλά θεμελιωμένη και φυσικά, στα πλαίσια των υποχρεώσεων της, θα φροντίσει για την καλύτερη δυνατή ενημέρωση του Χρηματιστηρίου εφόσον υπάρξουν σημαντικές εξελίξεις στην υπόθεση αυτή.

Στην περίπτωση τέλος που προκύψει σημαντικό γεγονός που ενδέχεται να επηρεάσει την υφιστάμενη οικονομική, περιουσιακή και νομική διάρθρωση, η Εταιρεία θα προβεί στις απαραίτητες από το νόμο ανακοινώσεις στα πλαίσια της ενημέρωσης του επενδυτικού κοινού. Παραμένουμε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνιση χρειαστεί».

η ναυτεμπορική

Link to comment
Share on other sites

Με τα γνωστα της οικονομικα προβληματα που εχει η ΝΕΛ θ8α μπορεσει αραγε να εκσυγχρονισει το στολο της?? Ο καιρος περνα γρηγορα και αλλα λαθη δεν χωρανε...Οσο για τους ΑΙΟΛΟΥΣ απο οτι φαινεται δυσκολα θα ξαναταξιδεψουν...Μεχρι να εκδικαστει η γνωστη υποθεση για τις μηχανες τους...Ξερετε τι πιστευω?? Οτι αυτη η κινηση που εκανε η εταιρεια να προβει σε μηνυση για τις ελλατωματικες μηχανες θα τις βγουν σε κακο και ασε που ειναι και χρονοβορα διαδικασια...

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην φιλε Νικο καλωσηρθες...

Πρωτον σε παρακαλω προσπαθησε να αποφευγεις τα κεφαλαια και τα greeklish.

Αν διαβαζες τους κανονες λειτουργιας θα με εβγαζες απο τη δυσκολη θεση να στο πω...

Και δευτερον να προσεχουμε λιγο που γραφουμε.. Αυτα που λετε πανε στο τοπικ της ΝΕΛ και εχουν ξεφυγει απο τη γραμμη Χιου-Μυτιληνης που τα εχετε γραψει

Ελπιζω να μην εγινα αντιπαθης αλλα λετε σωστα πραγματα και ειναι κριμα να τα χαραμιζετε σε λαθος μερος με κινδυνο να σβηστουν;)

Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΕΓΙΝΕ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ GREELISH ΕΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΟΥΜΕ ΟΣΑ ΕΙΠΕ Ο DINOS

C3PO

Link to comment
Share on other sites

Μπα μην τα πιστευεις αυτα!! Ειναι μονο λογια....Εξαλλου δεν εχει και την οικονομικη δυνατοτητα να κανει μια τετοια κινηση...

Αμα εισαι βουτηγμενος στα χρεη θα κανεις και τραπεζι??

Link to comment
Share on other sites

καλα αυτο και αν ειναι ανεκδοτο. σιγα μην αγορασει το QE2 α το μετασκευασει. εχουμε ακουσει πολλα παραμυθια υπο μορφη διαρροων, αλλα και το δουλεμα εχει τα οριά του

Link to comment
Share on other sites

Ας ειμαστε ειλικρινεις, η ΝΕΛ δεν θεωρειται πλεον σοβαρος παικτης της ακτοπλοιας και αυτο εχει φανει προ πολλου οταν εκανε την κινηση με την αποκτηση 3 ταχυπλοων καιειδες που εφτασε.....Αντι να παρει την πιτα και να χορταζει οπως ηλπιζε πηρε ενα μεγαλο πιατο χωρις εστω κι ενα κομματακι περισευματακι...

Link to comment
Share on other sites

αν δεν κάνω λάθος ξεχρέωσε το NAT.

Ίσως να μην ήταν επιτυχία τα 3 ταχύπλοα αλλα δεν σημαίνει ότι αν πρέπει να κάνει επενδύσεις δεν θα τις κάνει έστω με δάνεια.

Άλλες πηγες έλεγαν ότι για όλα τα προβλήματα των Αιόλων δεν πλήρωσαν δραχμή. Συν του ότι καλώς η κακώς καθόντουσαν τα πλοία τότε γιατί να μην έχουν βγάλει μερικά $$?

Δεν ξέρω το συγκεκριμένο καράβι και την τιμή τους.

Απλά λέω ότι και να μην πηγαίνει καλά μια εταιρεία μια σωστήν επένδυση έστω και με δάνειο θα μπορούσε να βοθήσει η να παρατείνει την ζωή του η να μειώσει την κλίση κάμψης.

Link to comment
Share on other sites

Κανοντας μια επενδυση πρεπει παντα να σκεφτεσαι μακροπροθεσμα και οχι βραχυπροθεσμα...Δεν εχει σημασια αν το κανεις με δικα σου κεφαλαια η δανειο τραπεζικο. Αλλα να ξερεις οτι θα εχεις κανει σωστες κινησεις και συμφωνα με τις πραγματικες συνθηκες της αγορας και τι πραγματικες αναγκες θελεις να καλυψεις...Ενω εδω η ΝΕΛ παρασυρθηκε απο μεγαλες ιδεες και οχι απο πραγματικες αναγκες και την πατησε...Ενω αν ειχε ναυπηγησει δυο καινουργια ε/γ - ο/γ για τα νησια του βορειοανατολικου Αιγαιου θα ειχε κανει πετυχημενη κινηση και κανενας δεν θα μπορουσε να την ανταγωνιζει και τωρα ολοι οι μνηστηρες εισβαλλουν στα χωραφια της και η εταιρεια να μην μπορει να κανει κατι...

Link to comment
Share on other sites

Symfwnw. Parolauta ekeinh thn epoxh den mporeis na thn kathgorhseis oti ekane ependysh pou den xwrage. Asxeta ton tropo pou thn ekane kai an to skari htan petyxhmeno alla den nomizw kaneis na perimene oti ekeina ta xronia 8a eftane toso pshla to bareli....

des kai times peripou

oilprice1947.gif

an ginotan to anapodo, ebaze symbatika, mia allh etaireia ebaze taxyploa kai oi times tou petrelaiou epeftan tote analogh syzhthsh 8a eixame pali eis baros tous.

Oi sygkuries on top to kako management mias laikhs basews thn eferan edw pou thn eferan. To fileto ths Xiou htan to amesws epomeno ths Krhths. Mia h allh kapoiou eidous eisbolh thn perimenan kai pali kala pou ekana nwris thn ependysh kai den perimenan mexri as poume twra....

Link to comment
Share on other sites

διάβασα ότι η ΝΕΛ συζητάει την αγορά του DANIELLE CASANOVA

Απόστολος Βεντούρης στην ΓΣ της ΝΕΛ (10/7/2005)

Τέσσερα είναι τα σοβαρά θέματα που πρέπει να αντιμετωπισθούν μέχρι το τέλος του χρόνου. Να αλλάξουν οι μηχανές των ταχύπλοων και να μπουν καινούργιες, να κατατεθεί απαίτηση κατά των κατασκευαστών των μηχανών μέσα στον Ιούλιο που θα ξεπερνά τα 50 εκατομμύρια ευρώ. Το τρίτο είναι να ζητήσουμε από τις τράπεζες τη μείωση του δανεισμού και το τέταρτο είναι η σοβαρή εξυγίανση της εταιρείας και η ανατροπή της κατηφορικής πορείας της.

Για το 2006 στόχος είναι η εταιρεία να γίνει κερδοφόρα και να μοιράσει μέρισμα στους μετόχους της».

http://www.emprosnet.gr/emprosnet/economy/article.asp?cid=123&uid=2005071218310

Πάντως για νέα αγορά δεν αναφέρει πουθενά, τουλάχιστον για τα 2005-6. Εκτός και αν άλλαξαν τα σχέδια.

Τέλος, εάν δεν απατώμαι, βάσει του νόμου οι εισηγμένες εταιρείες στο ΧΑΑ είναι υποχρεωμένες (εντός κάποιας προθεσμίας) να εκδίδουν ανακοίνωση και να σχολιάζουν τα δημοσιεύματα που αφορούν επιχειρηματικές κινήσεις τους.

Ακριβώς για να προστατεύονται οι επενδυτές από τυχόν παραπλανητικές διαρροές ή κακόβουλα δημοσιεύματα.

Οπότε, σύντομα θα πρέπει η ΝΕΛ να σχολιάσει τα περί αγοράς νέου πλοίου και ή να διαψεύσει το δημοσίευμα ή να το επιβεβαιώσει και να πεί σε ποιό στάδιο βρίσκονται οι διαπραγματεύσεις.

Link to comment
Share on other sites

Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ χρειάζεται σπρίνγκλερ και έχει περιθώριο μέχρι 1/10.

Για να τα βάλει πρέπει να κάτσει έξω για αρκετό χροινικό διάστημα με συνέπεια να δημιουργηθούν πολλά προβλήματα στην γραμμή κυρίως τις ημέρες που θα είναι μονοβάπορος ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ.

Οσο για αγορά νέου πλοίου από την ΝΕΛ κάτι τέτοιο στην παρούσα φάση φαντάζει αδύνατον μιας και έχουν πολλά μέτωπα να αντιμετωπίσουν.

Επισκευή ΘΕΟΦΙΛΟΣ αλλαγή μηχανών ΑΙΟΛΩΝ ...κίνησεις οι οποίες απαιτούν χρήματα οπότε δεν νομίζω να ανακατευτούν και με αγορά νέου πλοίου.

Ακόμα κι αν κερδιθεί η αποζημιωση από τα δικαστήρια για τους ΑΙΟΛΟΥΣ που χλωμό το βλέπω θα πάρει πολύ χρόνο μέχρι τα λεφτά να πέσουν στο παντελόνι οπότε αν θέλει να τα έχει για του χρόνου έτοιμα θα πρέπει να τσοντάρ4ει κι αυτή.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα εχουμε σκαντζα στις μερες Θεοφιλου και Μυτιληνη. Σημερα ο Θεοφιλος δεν πραγματοποιει δρομολογιο ενω πραγματοποιει δρομολογιο αυριο το πρωι στις 0700 το Μυτιληνη και αυριο το βραδι κανονικα στις 1900 ο Θεοφιλος. Αιολος Κεντερης και του χρονου φουντουνια.

Link to comment
Share on other sites

BREAKING NEWS: Παρελθόν για την ΝΕΛ ο Απόστολος Αθηναίος

9/9/2005

Δεν ανήκει στο δυναμικό της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου από χθες το βράδυ ο Διευθυντής της εταιρείας κ. Απόστολος Αθηναίος. Οι λόγοι που χώρισαν οι δρόμοι της εταιρείας και του κ. Αθηναίου αναμένεται να γίνουν γνωστοί τις αμέσως επόμενες ημέρες. Κατά πάσα πιθανότητα πρόκειται για απόφαση που έχει ληφθεί από τον νέο Διευθύνων Σύμβουλο της ΝΕΛ κ. Απόστολο Βεντούρη, ο οποίος είναι και ο ισχυρός άνδρας της εταιρείας. Ο κ. Αθηναίος μέχρι την άνοιξη ήταν ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου, επίσης είναι εκλεγμένος στο Δ.Σ. της Ένωσης Εφοπλιστών Ακτοπλοΐας και το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδας.

Πηγή: http://www.emprosnet.gr/emprosnet/news/article.asp?cid=85&uid=2005090919705

Προσοχή: Όχι απλά έχασε τη θέση του, η υποβιβάστηκε αλλά δεν ανήκει πια στο δυναμικό της εταιρείας! Όξω τελείως δηλαδή!!!

Link to comment
Share on other sites

Μετά τον Απόστολο Α., αλλαγών συνέχεια...από τον Απόστολο Β.

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε.: Γνωστοποίηση

Δια της παρούσης θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε ότι από σήμερα 9/9/2005 η κα Ανδρέου Βικτορία παύει να είναι Προϊστάμενη του Τμήματος Μετόχων. Στη θέση της αναλαμβάνει από σήμερα και στο εξής η κα Τσαγκαρέλλη Θεοδώρα.

http://www.ase.gr/content/gr/Announcements/CompaniesPress/Press.asp?press_id=1395#13

Μάλλον χθές έγινε του Αγίου Βαρθολομαίου στην ΝΕΛ!!!

Link to comment
Share on other sites

Επίσης έχουν γίνει και άλλες αλλαγές σε διάφορα τμήματα, με την υποβάθμιση προϊστάμενων προερχόμενων από τη ΝΕΛ και τοποθέτηση νέων από τη C-Link!! Που ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί αλλά στα γραφεία της ΝΕΛ έχουν πραγματοποιηθεί!

Link to comment
Share on other sites

Τελικά τί έχει απομείνει από την παλιά ΝΕΛ?

Φάγαμε τους πράκτορες υποβαθμισαμε τα παλιά στελέχη ωστε να εξαναγκαστούν σε παραίτηση και από τον άλλο μήνα θα αλλάξουμε και πληρώματα και όλα καλά...

Link to comment
Share on other sites

ΝΕΛ: Διοικητικές αλλαγές

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Σάββατο, 10 Σεπτεμβρίου 2005 07:00

ΕΠΙΤΑΧΥΝΟΝΤΑΙ οι διοικητικές αλλαγές στη Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε. (ΝΕΛ), στο πλαίσιο της αλλαγής φρουράς που σηματοδότησε η είσοδος στη εισηγμένης εταιρείας του νέου μεγαλομετόχου, Απόστολου Βεντούρη.

Χθες, υπέβαλε την παραίτησή του από μέλος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας ο κ. Απόστολος Αθηναίος, καθώς πρόκειται να συνταξιοδοτηθεί. Σημειώνεται ότι ο κ. Αθηναίος ήταν διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, πριν αναλάβει τη διοίκησή της ο κ. Βεντούρης.

Ωστόσο, η παραίτηση Αθηναίου δεν θα είναι η μοναδική αλλαγή. Τις επόμενες ημέρες, αναμένεται να ανακοινωθούν οι τοποθετήσεις νέων στελεχών στην εταιρεία, που αφορούν σε διοικητικές θέσεις, ενώ, σε ό,τι αφορά το διοικητικό συμβούλιο, δεν πρόκειται να υπάρξει άλλη μεταβολή, πέρα από τη συμπλήρωσή του με ένα νέο μέλος. Η συμπλήρωση του δ.σ. αναμένεται να γίνει στην επόμενη συνεδρίαση του οργάνου, στις 20 Σεπτεμβρίου.

Επίσης, χθες, ανακοινώθηκε ότι η κα Θεοδώρα Τσαγκαρέλλη ανέλαβε προϊστάμενη του τμήματος Μετόχων στη Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε., αντικαθιστώντας την κα Βικτορία Ανδρέου.

Link to comment
Share on other sites

«Έχω ολοκληρώσει τον κύκλο μου στην ΝΕΛ, η όποια προσφορά μου στην εταιρεία ολοκληρώθηκε

και γι’ αυτό θεώρησα σκόπιμο να κάνω χρήση των συνταξιοδοτικών μου δικαιωμάτων.

Τώρα ήρθε η ώρα να κοιτάξω τον εαυτό μου.

Ο άνθρωπος πρέπει να κατανοεί πότε ολοκληρώνεται ένας κύκλος και να φεύγει την κατάλληλη στιγμή,

κανείς δεν είναι αιώνιος»,

Απόστολος Αθηναίος.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι να καταλαβαίνεις πότε πρέπει να φύγεις όπως λέει και όχι να σε φεύγουν.

Στα 32 χρόνια που ήταν στην ΝΕΛ η εταιρία έφτασε σε στιγμές δόξας αλλά και στο χείλος του γκρεμού τα τελευταία χρόνια.

Σίγουρα και στις δύο περιπτώσεις έχει ευθύνες με την καλή και την κακή ένοια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...