Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

ΣΕ 16 ΕΚΑΤ. ευρώ ανέρχονται την 31/03/2005 οι ληξιπρόθεσμες οφειλές της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου (ΝΕΛ) την 31/03/2005 προς το ελληνικό Δημόσιο, ασφαλιστικά ταμεία, τράπεζες και λοιπούς πιστωτές.

Ποσό 1,28 εκατ. ευρώ έχει διακανονιστεί να πληρωθεί το αργότερο μέχρι την 19/7/2005 εκ των οποίων 0,90 εκατ. ευρώ έχει καταβληθεί μέχρι την 23/5/2005. Ποσό περίπου 14,7 εκατ. ευρώ βρίσκεται σε πορεία διακανονισμού, σημείο στο οποίο θα δώσει έμφαση το νέο διοικητικό συμβούλιο που συγκροτήθηκε την 19/5/2005.

Τα παραπάνω επισημαίνονται σε επιστολή της εταιρείας προς τη διοίκηση του Χρηματιστηρίου Αθηνών, στην οποία επισημαίνεται ακόμη ότι το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας συγκάλεσε γενική συνέλευση για την 12/6/2005 με σκοπό την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας για ποσό 24 εκατ. ευρώ περίπου.

Επίσης προστίθεται ότι η 3μηνιαία λογιστική κατάσταση 2005 θα δημοσιευθεί ως πρέπει μέχρι το τέλος Ιουνίου 2005 και θα περιλαμβάνει όλες τις ουσιώδεις πληροφορίες που αφορούν το ευρύ επενδυτικό κοινό.

Σχετικά με τα δημοσιεύματα που αφορούν τις ζημιές των πλοίων της Εταιρείας, η εταιρεία επιβεβαιώνει ότι κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους και συγκεκριμένα από το τέλος της θερινής περιόδου του έτους 2004 παρουσιάστηκαν προβλήματα στις κύριες μηχανές των τριών ταχυπλόων πλοίων.

Η κατασκευάστρια εταιρεία προσθέτει, ανέλαβε εξ ολοκλήρου και με δικά της έξόδα την επισκευή των ζημιών αυτών. Η ΝΕΛ εξετάζει αυτή τη στιγμή το ενδεχόμενο της λήψης νομικών μέτρων κατά της κατασκευάστριας των μηχανών εταιρείας. Πάντως το γεγονός αυτό έχει επίπτωση όπως εξηγεί στην οικονομική θέση της εταιρείας και στη λειτουργία των γραμμών των Κυκλάδων.

Αντίθετα για την κύρια γραμμή Πειραιά - Χίου - Μυτιλήνης, από την οποία το έτος 2004 προήλθε το 66% των εσόδων και για τη γραμμή Μυτιλήνης - Λήμνου - Θεσσαλονίκης, από την οποία το έτος 2004 προήλθε το 8% των εσόδων, η επίπτωση της ζημιάς των ταχυπλόων αναμένεται να είναι ελάχιστη, εφόσον ο κύριος όγκος της κίνησης στις γραμμές αυτές εξυπηρετείται από τα συμβατικά πλοία τα οποία δεν αντιμετωπίζουν κανένα απολύτως πρόβλημα.

Επίσης συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας το οποίο έχει ως εξής: Εκτελεστικά μέλη: Αθανάσιος Γιακαλής, πρόεδρος, Ιωάννης Σηφάκης αντιπρόεδρος, Απόστολος Βεντούρης, διευθύνων σύμβουλος, Ανδρέας Δημητρουλόπουλος, εντεταλμένος σύμβουλος επί οικονομικών θεμάτων. Μη εκτελεστικά μέλη: Απόστολος Αθηναίος, Εμμανουήλ Αγιακάστικας, Σωκράτης Καβαδίας, Θοεχάρης Παπαγεωργίου, Θεοδώρα Ρήγα. Aνεξάρτητα μη εκτελεστικά μέλη: Ιωάννης Ζούρος και Μιχαήλ Κουντσούρος.

Πηγη www.naftemporiki.gr

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Παντως ειναι γεγονος πως η ΝΕΛ και στο shipfriends αλλα και σε προηγουμενες μετενσαρκωσεις κατεχει μακραν το ρεκορ της περισσοτερης συζητησης γυρω απο αυτην. Προσωπικα δεν εχω καμια ιδιαιτερη συμπαθεια στη συγκεκριμενη εταιρεια αλλα βλεποντας το πως εχει περιελθει στην σημερινη κατασταση ειναι πραγματικα "να τραβας τα μαλλια σου" :mad:

Link to comment
Share on other sites

.

Τα αλλάζει όλα ο Βεντούρης

«Στο πλαίσιο αυτό η ΝΕΛ μετά από 28 χρόνια αποφάσισε να αλλάξει κεντρικό πράκτορα στη Μυτιλήνη. Από χθες Παρασκευή το μεσημέρι το κεντρικό πρακτορείο της ΝΕΛ είναι το γραφείο του κ. Αντώνη Πίκουλου αντί του γραφείου των Βραχνού - Καραντάνη που ήταν ως χθες το πρωί.»

Emprosnet / 28-5-2005

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ

Link to comment
Share on other sites

Στα μέσα του Ιουνίου αναμένεται να γίνει έκτακτη γενική συνέλευση που θα ζητήσει ο Βεντουρης και θα δείτε τι παιχνίδι θα παιχθεί εκεί!!! Γιατί έχω ακούσει κάποια σενάρια, που είναι πολύ λογικά και πιθανά να συμβούν!!

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα καλη κινηση που αν πραγματοποιηθει θα αποφερει κερδη.

Προπωπικα ομως εχω να πω:

Οχι αλλα ταχυφαγεια στα καραβια μας.Σε οτι πλοιο εχω μπει τελευταια αντι για τα παραδοσιακα μπαρ βλεπω GOODYS,EVEREST και δεν ξερω γω τι αλλο

Link to comment
Share on other sites

Τελευταιες πληροφοριες αναφερουν οτι ο Βεντουρης κατεβαινει με 7 υποψηφιους στην γενικη συνελευση της κυριακης για ενα συμβουλιο που θα αποτελειται απο 9 η 11 μελη.

Link to comment
Share on other sites

Η ημέρα που θα γίνει η ΝΕΛ δικιά του πλησιάζει.

Είναι κι αυτό παιχνίδι των τραπεζών οι οποίες πίσω από κάθε κίνηση στην ακτοπλοία κρυβονται αυτές.

Διότι δεν νομίζω να βρήκε ξαφνικά 30 περίπου εκατομύρια ευρώ ο Βεντούρης να τα χώσει στην ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

Επιφυλακτικές οι τράπεζες για τη ΝΕΛ

ΗΜΕΡΗΣΙΑ, 08/06/2005

αρθρο στην ημερησια

Eξαιρετικά επιφυλακτικές για τις εξελίξεις στη Nαυτιλιακή Eταιρεία Λέσβου είναι σύμφωνα με πληροφορίες οι γαλλικές τράπεζες - που έχουν χρηματοδοτήσει την αγορά των τριών ταχυπλόων της - σε σχέση με τις ληξιπρόθεσμες οφειλές της εταιρείας. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο σκεπτικισμός των τραπεζών αφορά και το νέο της επιχειρησιακό πρόγραμμα για το 2005 με βάση το οποίο η εταιρεία δεν θα δρομολογήσει τα δύο ταχύπλοα Aίολος 1 και Aίολος 2 με αποτέλεσμα να χάσει την αγορά των Kυκλάδων. Οι ληξιπρόθεσμες οφειλές της προς το Δημόσιο, τα ταμεία και τις τράπεζες ανέρχονταν στα 16 εκατ. ευρώ ενώ εντός του Iουλίου θα πρέπει να έχουν αποπληρωθεί χρέη 1 εκατ. ευρώ περίπου.

Μαύρα σύννεφα φαίνεται να απλώνονται πάνω από τη ΝΕΛ...

προσοχη εδω

c3po

Link to comment
Share on other sites

Για να γινω λιγο Αλ Πατσινο στο δικηγορο του διαβολου(με τον παιδαρο τη Σαρλιζ Θερον :mad: ). Η ΝΕΛ α) δεν μπορει να εκμεταλλευτει σωστα τα ταχυπλοα της β) δεν μπορει να τα πουλησει σε καλη τιμη γ) πρεπει να τους αλλαξει μηχανες μηπως και γινουν εκμεταλλευσιμα δ) εχει να πληρωνει ακομα πολλα $ για να ξεχρεωσει ε) ειναι βαρος στον ισολογισμο της. Απο την αλλη αν βρει καποιο τροπο να τα ξεφορτωθει, μπορει μεν να βαλει ενα βαρος στον ισολογισμο για ενα οικονομικο ετος το οποιο ομως μπορει να ελαφρωσει απο μια πιθανη αυξηση μετοχικου κεφαλαιου(καλη ωρα).

Και λεω λοιπον ο νομικος συμβουλος του Εωσφορου: Μηπως τελικα το να κατασχεσουν οι τραπεζες τους Αιολους τελικα δεν θα ειναι και τοσο ασχημο για τη ΝΕΛ, περα απο λιγη τσαλακωμενη υπερηφανεια? Για σκεφτειτε οτι α) τους ξεφορτωνεται μια και για παντα β) απελευθερωνει κεφαλαια και συγκεντρωνει τις προσπαθειες της στο να συνελθει οικονομικα και να ανανεωσει το στολο της γ) τους φορτωνει στις γαλλικες τραπεζες μια και οι ελληνικες δειχνουν να τη στηριζουν ενω ακομα κι αν δε συμβαινει αυτο 100%, σιγουρα εχει μεγαλα στηριγμα τα ο Βεντουρης.

Link to comment
Share on other sites

παντως ο Βεντουρης δεν ξεκινησε καλα.Τα εβαλε με τις μεταφορικες εταιρειες και τους μεμονομενους φορτηγατζιδες κοβοντας τους πολλα προνομια που ειχαν με την ΝΕΛ.Μαλλον οι συμβουλοι που τον πλαισιονουν ειναι ασχετοι, γιατι τις ακτοπλοικες εταιρειες το χειμωνα τις κρατανε ζωντανες οι νταλικες.Αρκετοι μεταφορεις που δεν δεχθηκαν τους εκβιασμους και τους τσαμπουκαδες των διευθυντων του Βεντουρη,ηρθαν σε επαφη με τον Μανουση και ηδη ταξιδευουν με την saos...Μεγαλο λαθος του.

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα είναι αρχή, οι κινήσεις του θα φανούν μετά την ΓΣ. δεν έκοψε προνόμια και εκπτώσεις. Τα εξετάζει από την αρχή και θα κάνει καλύτερες τιμές. Δεν θέλει να χάσει ούτε ένα φορτηγό και πιστεύω οτι θα το καταφέρει.

Link to comment
Share on other sites

Απο τα λεγομενα των ιδιων των μεταφορεων για να ξαναπανε με την ΝΕΛ πρεπει ο Βεντουρης να τους δωσει κατι περισσοτερο απο τον Μανουση.Λιγο δυσκολο το βλεπω αυτο....

Link to comment
Share on other sites

Ρελάνς

Από το ΑΙΠΕ:

Προς το παρόν έχουμε ανταγωνισμό συνεντεύξεων…

Έτσι μετά τον Φ. Mανούση αύριο δίνει στη 1.00 το μεσημέρι συνέντευξη στο ξενοδοχείο «Xανδρής», ο νέος πλοιοκτήτης της NEΛ Aπ. Bεντούρης, πλαισιούμενος απ’ τον Πρόεδρο της N. Γιακαλή.

Σύμφωνα με πληροφορίες θα ανακοινώσει το νέο πρόγραμμα της Eταιρείας και τους νέους σχεδιασμούς της που περιλαμβάνουν και αυτοί αγορά νέων πλοίων σε αντικατάσταση, των μέχρι τώρα συμβατικών της NEΛ.

Link to comment
Share on other sites

www.emprosnet.gr 14/6/05

-------------------------------

Γκρίνια από μικρομετόχους

Ο Νάσος Γιακαλής επανεξελέγη Πρόεδρος της ΝΕΛ.

Χωρίς μεγάλη συμμετοχή η Γενική Συνέλευση των μετόχων της Εταιρείας.

Γράφει ο ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ

14/6/2005

Την παροιμία «η φτώχεια φέρνει γκρίνια» επιβεβαίωσαν οι μέτοχοι της ΝΕΛ κατά την προχθεσινή έκτακτη Γενική Συνέλευση της εταιρείας. Η συντριπτική πλειοψηφία των μικρομετόχων που παρακολούθησε τις εργασίες της συνέλευσης ζητούσε να δοθούν εξηγήσεις από τους Διοικητικούς Συμβούλους που παραιτήθηκαν για το πώς έφθασε στην σημερινή δεινή οικονομική κατάσταση η ΝΕΛ. Παράλληλα, πολλοί ζητούσαν να μιλήσει στη συνέλευση ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, ο κ. Απόστολος Βεντούρης. Δεν έλειψε επίσης η κριτική για την αγορά των πλοίων «Αίολος», που μέχρι σήμερα το μόνο που έκαναν ήταν να φορτώσουν με χρέη και ζημιές την ΝΕΛ.

Επειδή κανένας από τους παραιτηθέντες Διοικητικούς Συμβούλους δεν αναλάμβανε να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματα που τίθονταν, το προεδρείο απάντησε ότι τα ζητήματα αυτά θα απαντηθούν κατά την διάρκεια της τακτικής Γενικής Συνέλευσης της εταιρείας, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 26 Ιουνίου.

Ενδεικτικό του άσχημου κλίματος που επικράτησε στην Γενική Συνέλευση είναι πως, μετά από απαίτηση ορισμένων μικρομετόχων, ανακοινώθηκαν οι μετοχές που είχε δεσμεύσει κάθε υποψήφιος για το Διοικητικό Συμβούλιο της ΝΕΛ. Πολλοί ήταν οι μικρομέτοχοι της εταιρείας που δεν γνώριζαν ότι υποψήφιοι για το Δ.Σ. μπορεί να είναι και άνθρωποι που δεν έχουν ούτε μία μετοχή.

Ένα άλλο ζήτημα που προκάλεσε την διαμαρτυρία πολλών μετόχων ήταν ότι δεν είχαν ενημερωθεί έγκαιρα για την πραγματοποίηση της έκτακτης Γενικής Συνέλευσης. Το προεδρείο της Συνέλευσης, και πάλι, απάντησε ότι η απόφαση για την διοργάνωση έκτακτης Γενικής Συνέλευσης δημοσιεύθηκε τόσο στις αθηναϊκές, όσο και στις τοπικές εφημερίδες, πέραν αυτού βέβαια τονίσθηκε ότι όλα τα τοπικά μέσα ενημέρωσης είχαν εκτενή ρεπορτάζ από την συνέντευξη Tύπου που έδωσαν οι κ. Γιακαλής, Βεντούρης και Αθηναίος στα μέσα του περασμένου Μαΐου.

Οι μικρομέτοχοι από την πλευρά τους απάντησαν πως θα έπρεπε να έχουν σταλεί ατομικές προσκλήσεις, ώστε όλοι οι μέτοχοι να γνωρίζουν έγκαιρα πότε έπρεπε να δεσμεύσουν τις μετοχές τους, για να συμμετάσχουν στην Γενική Συνέλευση και πότε έληγε η προθεσμία υποβολή υποψηφιοτήτων για το Διοικητικό Συμβούλιο της ΝΕΛ. Η μόνη πάντως συγκροτημένη παρουσίαση των θέσεων που εκφράσανε οι μικρομέτοχοι της ΝΕΛ έγινε από τον κ. Απόστολο Πατέστο

Ωστόσο πρέπει να σημειωθεί πως οι δυσαρεστημένοι μέτοχοι της ΝΕΛ αντιπροσώπευαν ένα μικρό αριθμό μετοχών. Στη συνέλευση έλαβαν μέρος 11 εκατομμύρια μετοχές, ενώ από αυτές τα 7,5 εκατομμύρια βρίσκονταν στα χέρια του κ. Βεντούρη.

Οι αποφάσεις

Στη Γενική Συνέλευση της Κυριακής λόγω έλλειψης απαρτίας των 2/3 δεν λήφθηκε απόφαση για την μείωση της ονομαστικής αξίας της μετοχής της ΝΕΛ και την αύξηση του κεφαλαίου. Το θέμα αυτό θα συζητηθεί εκ νέου στις 10 Ιουλίου σε νέα έκτακτη Γενική Συνέλευση της εταιρείας. Η Γενική Συνέλευση ενέκρινε την συμπλήρωση του Δ.Σ., την μείωση των μελών του από 11 σε εννέα και την παραίτηση όλου του Δ.Σ., για να εκλεγεί νέο.

Ξανά πρόεδρος ο Νάσος Γιακαλής

Λίγο πριν τις 12 το μεσημέρι ξεκίνησε η ψηφοφορία για την εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου της ΝΕΛ. Το απόγευμα της Κυριακής έγινε η συγκρότηση σε σώμα του νέου Δ.Σ. Όπως ήταν αναμενόμενο, ο Νάσος Γιακαλής εκλέχθηκε στη θέση του προέδρου.

Η σύνθεση του Δ.Σ. έχει ως εξής:

Εκτελεστικά μέλη

Νάσος Γιακαλής, Πρόεδρος

Απόστολος Βεντούρης, Διευθύνων Σύμβουλος

Μη εκτελεστικά μέλη

Ιωάννης Σηφάκης, Αντιπρόεδρος

Απόστολος Αθηναίος, μέλος

Σωκράτης Καββαδίας, μέλος

Θεοχάρης Παπαγεωργίου, μέλος

Θεοδώρα Ρήγα, μέλος

Ανεξάρτητα μη εκτελεστικά μέλη

Ιωάννης Ζούρος, μέλος

Μιχάλης Κουντσούρος, μέλος.

Link to comment
Share on other sites

Αγωγή κατά της γαλλικής εταιρείας που κατασκεύασε τις μηχανές των ταχύπλοων πλοίων της θα καταθέσει η ΝΕΛ με την οποία θα ζητάει αποζημίωση για διαφυγόντα έσοδα από τον παροπλισμό των πλοίων. Η αγωγή θα κατατεθεί τον επόμενο μήνα και η ΝΕΛ εμφανίζεται βέβαιη ότι θα δικαιωθεί. Τα παραπάνω δήλωσε ο κ. Απόστολος Βεντούρης στη συνέντευξη Tύπου που έδωσε στη Χίο τη Τρίτη το μεσημέρι μαζί με τον Πρόεδρο της ΝΕΛ κ. Νάσο Γιακαλή.

Τι θα υποστηριχθεί

Η ΝΕΛ με την αγωγή αυτή θα υποστηρίξει ότι οι μηχανικές βλάβες στα πλοία «Αίολος Ι», «Αίολος ΙΙ» και «Αίολος Κεντέρης» έχουν ως συνέπεια τα πλοία να παραμένουν για μεγάλο διάστημα εκτός δρομολογίων. Συνέπεια αυτής της εξέλιξης είναι η ΝΕΛ να έχει πολύ μικρότερα έσοδα από αυτά που ανέμενε, ενώ την ίδια ώρα ήταν υποχρεωμένη να εξυπηρετεί τα δάνεια που είχε συνάψει, για να αποκτήσει τα πλοία.

Ακόμη ο κ. Βεντούρης ανακοίνωσε ότι το «Κεντέρης» θα ξεκινήσει τα δρομολόγιά του στη γραμμή Πειραιά - Χίο -Μυτιλήνη αύριο Παρασκευή. Το πλοίο θα εκτελεί έξι δρομολόγια την εβδομάδα στις ίδιες ώρες όπως και πέρυσι το καλοκαίρι.

Ο κ. Βεντούρης δήλωσε πως βασικός άξονας της πολιτικής που θα ακολουθήσει είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβάτη και η αναβάθμιση των υπηρεσιών «χωρίς διακρίσεις». Όπως είπε, ήδη το προσωπικό εκπαιδεύεται, ενώ το service των πλοίων αναλαμβάνουν τα Goody’s.

Ο Πρόεδρος της ΝΕΛ κ. Νάσος Γιακαλής στην ίδια συνέντευξη υποστήριξε ότι πίσω από τις φήμες περί αλλαγής δεδομένων, πολιτικής δρομολογίων, πρακτορείων και λοιπά της ΝΕΛ κρύβονται σκοπιμότητες. Ακόμη ανέφερε πως ο κ. Βεντούρης δεσμεύθηκε για τον τρόπο λειτουργίας της ΝΕΛ, την έδρα και τον τρόπο εξυπηρέτησης.

Απο το "γειτονικό" www.empronet.gr

Link to comment
Share on other sites

Ο Θεος να με βγαλει ψευτη αλλα οσο και να εχει δικιο ο Τολης (λεγε με Βοσκοπουλο η Βεντουρη και τα 2 απο Β ξεκινανε B) ) τα χρηματα που του εφαγε και θα του φαει η Τζουλια (λεγε με ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ 1 και 2 :P ) δε θα του τα δωσει κανενας πισω και για κανενα λογο. Το ναυπηγειο αποφασισε να φτιαξει ενα πλοιο και να βαλει μεσα αυτες τις μηχανες. Απο κει και περα εγω που το αγοραζω εχω λαβει γνωση και το δεχομαι. Αρα η ευθυνη πεφτει ολη πανω μου. Ετσι δεν ειναι... Αυτο γινετε ποιο πολυ για εκβιασμο και οχι επειδη πιστευουν οτι θα κερδισουν τιποτα. Δηλαδη περνει καποιος ενα αυτοκινητο απο μενα noname εν γνωση του και μετα θα μου ζηταει ρεστα επειδη του χαλασε η του βγηκε προβληματικο????

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω απολυτα μαζι σου Ντινο, και επειδη εχω και προσωπικη εμπειρια πανω σε αυτο ακριβως το θεμα με παρομοιο περιστατικο(καμια σχεση με ακτοπλοια), δεν υπαρχει περιπτωση να αποσπασει κανενα χρηματικο ποσο η ΝΕΛ, ποσω δε μαλλον οταν προκειται για πλοια-υβριδια οπως στη συγκεκριμενη περιπτωση. Συν ολοις τοις αλλοις, αν εχει καποιος νομιμο δικαιωμα να μυνησει τους κατασκευαστες οποιουδηποτε μερους του πλοιου, αυτο ειναι το ναυπηγειο και οχι η πλοιοκτητρια εταιρεια εκτος αν ειχε ερθει σε απ' ευθειας συμβαση μαζι τους, πραγμα απιθανο. Το ναυπηγειο ειναι εκεινο που συμβαλλεται με τους προμηθευτες του ωστε να χτισει ενα πλοιο, και ακολουθως συμβαλλεται με την πλοιοκτητρια εταιρεια για την αγορα του τελικου προιοντος. Με μια υποσημειωση βεβαια για την περιπτωση να εχει επιβαλλει η εταιρεια ορισμενους προμηθευτες στο ναυπηγειο ωστε να κερδισει και απο εκει αλλα και παλι αφ' ενος μεν μου φαινεται δυσκολο να εχει συμβει αυτο στη ΝΕΛ λογω ελειψης τεχνογνωσιας και αναλογων εμπειριων, αφ' ετερου δε και παλι κατι τετοιο δε νομιζω να εχει γινει με συμβολαια ωστε να υπαρχει απ' ευθειας συμβατικη σχεση. Πολυ φοβαμαι οτι η ολη κινηση γινεται για τα ματια του κοσμου και προκειμενου να δωθει ενα ειδος "αφεσης αμαρτιων" στην διοικηση που προχωρησε στην κινηση της ναυπηγησης των εν λογω πλοιων.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...