Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Διοικητικές αλλαγές στη ΝΕΛ

Νέος διευθύνων σύμβουλος ο κ. Α. Βεντούρης

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ αλλαγές αναμένονται σύμφωνα με πληροφορίες τις αμέσως επόμενες ημέρες στη ναυτιλιακή εταιρεία ΝΕΛ, σαν συνέχεια της αλλαγής της μετοχικής της σύνθεσης, μετά τη μεταβίβαση του ποσοστού μετοχών της εταιρείας που κατείχε η ΑΝΕΚ.

Σύμφωνα με πληροφορίες νέος διευθύνων σύμβουλος στην εταιρεία πρόκειται να αναλάβει ο κ. Απόστολος Βεντούρης, στη θέση του νυν διευθύνοντος συμβούλου Απόστολου Αθηναίου.

Ο κ. Βεντούρης είναι γνωστός εφοπλιστής της ακτοπλοΐας και η εταιρεία του C-LINK Ferries δραστηριοποιείται στις γραμμές του Αιγαίου, με τέσσερα πλοία τρία συμβατικά τα «Παναγιά Τήνου», «Παναγιά Χοζοβιώτισσα», «Παναγιά Ψαριανή» και ένα ταχύπλοο το «Παναγιά θαλασσινή».

Το «Παναγιά Ψαριανή» δραστηριοποιείται στη τοπική γραμμή Χίο-Ψαρρά-Χίο, το «Παναγιά Θαλασσινή» εκτελεί δρομολόγια στη γραμμή Ηράκλειο-Θήρα-Ιο-Ηράκλειο ενώ από 13/6 θα «πιάνει» και Πειραιά, ενώ τα άλλα δύο πλοία κάνουν δρομολόγια στις Κυκλάδες.

Επισημαίνεται ότι στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας η ΑΝΕΚ αποφάσισε να μεταβιβάσει τη συμμετοχή της (18,92% του μετοχικού κεφαλαίου, 7.589.160 μετοχές) στη Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου, έναντι 0,42 ευρώ ανά μετοχή, στον επιχειρηματία κ. Θεόδωρο Βενετσάνο εκπρόσωπο της εταιρείας Edgewater Holdings Inc.

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου έκλεισε τη χρήση 2004 με ζημιές ύψους 5,7 εκατ. ευρώ, έναντι κερδών 3,02 εκατ. ευρώ του 2003. Επίσης ο κύκλος εργασιών της εταιρείας μειώθηκε κατά 10,45% το ίδιο έτος στα 51,39 εκατ. ευρώ, από 57,37 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης.

Πηγη www.naftemporiki.gr

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι θα γίνει με τις αλλαγές των χρωμάτων - σινιάλων, αλλά φαίνεται ότι οι τράπεζες ελέγχουν πλέον πλήρως τις ακτοπλοϊκές, όπως και άλλες εταιρείες. 'Ερμεα γίνανε με τους υπέρογκους δανεισμούς και τα περιορισμένα έσοδά τους.

Link to comment
Share on other sites

Είναι γνωστό εδώ και καιρό ότι οι τράπεζες ελέγχουν την ακτοπλοΐα μας!! Βλέπε και τοποθέτηση Στριντζη στην HSW!! Τώρα προβλέπω μια στενή συνεργασία στα ταχύπλοα μεταξύ των δυο εταιριών (με ότι προκύψει)!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω κατα ποσο ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα.Τωρα τουλαχιστον.

Δεν νομιζω οτι υπαρχει και λογος για αλλαγη χρωματων ή σινιαλων.Δεν εγινε συνχωνευση εταιριων,αγορα μετοχων ειχαμε.

Εκτος και αν δεν εχω καταλαβει κατι καλα και λεω βλακιες :(

Link to comment
Share on other sites

Οπως το λες είναι, δεν πρόκειται να συμβεί κάτι σήμερα ή αύριο. Αλλά εξελίξεις θα υπάρχουν στο προσεχές διάστημα. Εγινε μια τεράστια αγοραπωλησία, σε επίπεδο αριθμού μετοχών και η τιμή της μετοχής παρέμεινε σταθερή. Οταν έγινε το αντίστοιχο μεταξύ Attika-Minoan η μετοχή της τελευταίας εκτινάχθηκε και σήμερα έχει περάσει τα 3€. Επίσης είναι πολύ αρνητικό - δείγμα της απελπισίας της ΑΝΕΚ - ότι η αγοραπωλησία έγινε με πολύ χαμηλό τίμημα. Αρα, θα αλλάξει κάτι δραματικά μόνον με δραστικές και ριζοσπαστικές αλλαγές...

Link to comment
Share on other sites

Οι μετοχες αυτες ειχαν αγοραστει απο την ΑΝΕΚ για 4 δις δραχμες και τωρα πουληθηκαν για κατι παραπανω απο 1 δις. Ειναι εντελως κουφο παντως ο Αποστολος Βεντουρης να αναλαμβανει τις τυχες της ΝΕΛ απ' οποια πλευρα κι αν το δει κανεις.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά απο την στιγμή που φεύγει ο Αθηναίος από την ΝΕΛ κλείνει ένα μεγάλο κεφάλαιο και ανοίγει ένα άλλο με την τοποθέτηση του Απόστολου Βεντούρη.

Απομένει να δούμε ποιά θα είναι από δω και πέρα η πορεία και η εξέλιξη της ΝΕΛ με τον Απόστολο Βεντούρη στο τιμόνι της. :(

Link to comment
Share on other sites

Εφυγε ή τον "φύγανε"? :(

Πάντως και οι Βεντουραίοι από διαχείρηση πλοίων και ναυτιλιακών εταιριών δεν έχουν δείξει καλά δείγματα.

Η επανεμφάνιση του Βαγγέλη και του Απόστολου δείχνει να γίνεται πάνω σε πιο σταθερά βήματα αλλά θα δούμε και στο μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

Eπίσης είναι ενδιαφέρον το γεγονός ότι μία εταιρία λαικής βάσης θα διοικήτε από ένα παραδοσιακό εφοπλιστή που έχει και ιδια συμφέροντα.

Το σίγουρο είναι ότι αφού εχούν εμπλακεί τράπεζες στην ΝΕΛ που δεν σκοπεύουν να χάσουν τα λεφτά τους, η εταιρία είναι καταδικασμένη να πετύχει. Άλωστε προσωπικά πιστεύω ότι όλα αυτά που βλέπουμε τόσο καιρό σε όλες τις εταιρίες είναι βάσει στρατηγικού σχεδιού αναδιάρθρωσης της ακτοπλοίας από τις τράπεζες έτσι ώστε να γίνουν ξανά κερδοφόρες οι επενδύσεις τους..

Link to comment
Share on other sites

Παραμένουν στη Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου, ο πρόεδρος Αθανάσιος Γιακαλής και ως αντιπρόεδρος ο Απόστολος Αθηναίος και εκπρόσωπος της εταιρείας στην Ενωση Εφοπλιστών Ακτοπλοΐας. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Απόστολος Βεντούρης θα αναλάβει διευθύνων σύμβουλος στην εταιρεία. Οι εξελίξεις στη ΝΕΛ, ίσως συνδεθούν σύντομα και με τις διεργασίες που γίνονται στην Hellenic Sea Ways και όπως είναι φυσικό αναζωπύρωσαν τις

φημολογίες του παρελθόντος που ήθελαν όχημα της HSW τη ΝΕΛ. Η είσοδος του Απ. Βεντούρη και στις δύο εταιρείες, με δανειοδότη τη NOVA BANK δημιουργεί νέα δεδομένα στο χώρο της ακτοπλοΐας.

Ο Απόστολος Βεντούρης είναι όπως λέγεται ο ιδιοκτήτης του 18,92%, που σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση φέρεται ότι αγόρασε ο Θεόδωρος Βενετσάνος.

Link to comment
Share on other sites

ΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου θα προχωρήσει η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών, ακτοπλοϊκή εταιρεία Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου (ΝΕΛ), μετά τις τελευταίες εξελίξεις στη μετοχική της σύνθεση.

Eιδικότερα την προσεχή Πέμπτη πρόκειται να συνεδριάσει το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας το οποίο θα λάβει απόφαση για έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων με θέμα την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας με δικαίωμα προτίμησης και των παλαιών μετόχων.

Την πρόταση αυτή θα κάνει ο νέος μεγαλομέτοχος της εταιρείας κ. Απόστολος Βεντούρης ο οποίος θα αναλάβει και τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της ΝΕΛ.

Το ακριβές πoσό της αύξησης δεν έχει ακόμη οριστικοποιηθεί ωστόσο θα κυμαίνεται μεταξύ 10 εκατ. και 20 εκατ. ευρώ.

Στην περίπτωση που παλαιοί μέτοχοι δεν ασκήσουν το προτιμησιακό τους δικαίωμα η διαφορά θα καλυφθεί από τους νέους μεγαλομετόχους της εταιρείας.

Τα νέα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν όπως εκτιμάται για την ανάπτυξη της εταιρείας, ενώ σε ό,τι αφορά τις δανειακές υποχρεώσεις για τα δύο ταχύπλοα που δεν έχουν ρυθμισθεί θα γίνει προσπάθεια να ρυθμιστούν.

Επίσης στο διοικητικό συμβούλιο ο κ. Βεντούρης, που ταράζει τις τελευταίες ημέρες τα νερά στην ελληνική ακτοπλοΐα με την ταυτόχρονη κίνησή του να αγοράσει το 2% των μετοχών της Hellenic Seaways από τον κ. Κώστα Αγαπητό, αναμένεται να ξεκαθαρίσει ορισμένα θέματα σε σχέση με τις προοπτικές και το μέλλον της εταιρείας καθώς και το τι θα γίνει με τα τρία ταχύπλοα της εταιρείας τα οποία αντιμετωπίζουν μηχανικά προβλήματα και η εταιρεία θα εγείρει απαιτήσεις κατά των κατασκευαστών των μηχανών των πλοίων.

Πηγη www.naftemporiki.gr

Link to comment
Share on other sites

Το οποιον με αλλα λογια σημαινει πως ο Βεντουρης εχει κι αλλα χρηματα στη διαθεση του για να ριξει στην αυξηση του κεφαλαιου ετσι ωστε να αυξησει το ποσοστο του και να γινει ακομα πιο κυριαρχη η θεση του.

Link to comment
Share on other sites

Το οποιον με αλλα λογια σημαινει πως ο Βεντουρης εχει κι αλλα χρηματα στη διαθεση του για να ριξει στην αυξηση του κεφαλαιου ετσι ωστε να αυξησει το ποσοστο του και να γινει ακομα πιο κυριαρχη η θεση του.

Συμφωνώ και επαυξάνω λέγοντας ότι αν λάβεις υπ' όψη ότι η αύξηση κεφαλαίου θα είναι 10-20 εκατ. ευρώ και η τωρινή χρηματιστηριακή αξία της ΝΕΛ γύρω στα 17, πιστεύω ότι ο Βεντούρης ή ο όμιλος επενδυτών που εκπροσωπεί πάει για το 51%.

Άλλο σενάριο είναι (και με δεδομένο την συμμετοχή του Βεντούρη στην Seaways), η ΝΕΛ (μέσω συγχώνευσης) να γίνει το όχημα για την εισαγωγή της Seaways στην Σοφοκλέους.

Σενάρια υπάρχουν πολλά, το μόνο σίγουρο είναι ότι ο Βεντούρης και οι συν αυτώ κινούνται προγραμματισμένα και βάσει μελετημένου επιχειρηματικού σχεδίου. Γι' αυτό οι εξελίξεις είναι (και θα είναι) ραγδαίες στην ΝΕΛ. Και πιστεύω όχι μόνο σε επίπεδο προσώπων.

Τώρα, τι ακριβώς θα γίνει και αν αυτό θα είναι καλό για την ακτοπλοϊα, ίδωμεν.

Υπομονή.

.

Link to comment
Share on other sites

Η αντικατάσταση του διευθύνοντος συμβούλου Απόστολου Αθηναίου συμπεριλαμβάνεται στα θέματα που θα συζητήσει την ερχόμενη Πέμπτη, 19 Μαΐου, το διοικητικό συμβούλιο της Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε. .

Link to comment
Share on other sites

ΑΥΞΗΣΗ μετοχικού κεφαλαίου κατά 24 εκατ. ευρώ θα εισηγηθεί στην έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της ακτοπλοϊκής εταιρείας ΝΕΛ, η οποία θα πραγματοποιηθεί εντός των επόμενων 20 ημερών περίπου, το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας που συνεδρίασε χθες.

Επίσης στο διοικητικό συμβούλιο νέος διευθύνων σύμβουλος εξελέγη όπως ήταν αναμενόμενο ο κ. Απόστολος Βεντούρης, ενώ ο μέχρι πρότινος διευθύνων σύμβουλος κ. Απόστολος Αθηναίος παρέμεινε στο διοικητικό συμβούλιο ως απλό μέλος.

Πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου παρέμεινε ο κ. Αθανάσιος Γιακαλής, ενώ γενικότερα στο διοικητικό συμβούλιο εισήλθαν πέντε νέα μέλη στη θέση των αποχωρησάντων από την ΑΝΕΚ μετά τη μεταβίβαση των μετοχών (18,92%) που κατείχε στην ΝΕΛ, στην εταιρεία Edgewater Holdings Inc και τον κ. Α. Βεντούρη

Πηγη www.naftemporiki.gr

Link to comment
Share on other sites

Η μόνη ευχάριστη είδηση τελικά είναι η αποχώρηση των ΑΝΕΚ-ιτών. Να πάψει πλέον αυτός ο βραχνάς, μέχρι και κρητικά εμφιαλωμένα νερά στα μπαρ των πλοίων είχαν επιβάλει!!!!

Οι καινούριοι βέβαια μπορεί να τα κάνουν χειρότερα, αλλά τουλάχιστον έχεις μια ελπίδα μπας και..... ενώ με τους κρητικούς είχαμε το φάντασμα της ΔΑΝΕ να μας στοιχειώνει.......

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ και επαυξάνω με τον Alcaeos.Τόσα χρόνια η ΑΝΕΚ δεν έκανε τίποτα θετικό στα δρώμενα της ΝΕΛ.

Κι επειδή το φάντασμα της ΔΑΝΕ όντως πλησίαζε απειλητικά καλύτερα που έφυγαν μπας και με τα καινούρια μέλη ορθοποδήσει για το καλό της Χίου και της Μυτιλήνης.

Το μόνο που έκανε η ΑΝΕΚ ήταν να επιβάλει πραξικοπηματικά κάποιες αποφάσεις αμφιβόλου ορθότητας.

Οταν έπιασε ένα 9αρι γεμάτο στις 10 του Σεπτέμβρη του 2003 που εδώ ακόμη και τα συμβατικά τα είδαν σκούρα(το ΟΛΥΜΠΙΑ ;) έφτασε μέχρι την Άνδρο για να γυρίσει) και το ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ γύρισε με κρακ στην πλώρη του αντί να παρασυμοφορήσουν τον συγχωρεμένο τον καπτα Νίκο τον Κουρούση που έφερε το βαπόρι στον Πειραιά χωρίς να ανοίξει μύτη, η ΑΝΕΚ απάιτησε να τον διώξουν γιατί λέει ήταν υπεύθυνος που έπαθε ζημιά το βαπόρι. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...