Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

 

Συγνώμη αλλα η ΝΕΛ δεν είναι αυτή που έλεγε ότι η γραμμή είναι ζημιογόνα γιατί τα λεφτά τις επιδότησης είναι λίγα και τώρα που κηρύχθηκε έκπτωτη θα έχει καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα? Τώρα θέλει να κάνει τα δρομολόγια χωρίς επιδότηση??? ΕΛΕΟΣ!!!! Θέλω να ελπίζω ότι το υπουργείο δεν θα κάνει δεκτή την δρομολόγηση του Μυτιλήνη!!!!

 

πράγματι αυτά έλεγε προ ημερών ο "επταψυχος" (αλλιως θα τον χαρακτήριζα εγω) -όπως τον ανέφερε συνασθενής- Δ.Σύμβουλος της ΝΕΛ.

Προφανέστατα επιδοτηση+εισιτήρια δεν μπορει παρά να είναι > εισιτήρια και αν η εταιρεία "μπαίνει μέσα" με τους δύο αυτούς πόρους ειναι πέραν πάσης λογικής να υπάρχει περίπτωση να βελτιώσει τα αποτελέσματά της με τον ένα εξ αυτών. :blink:

Άρα κάτι άλλο παίζεται εδώ (όπως παίχτηκαν ήδη πολλά τα τελευταία χρόνια στις πλάτες της δύσμοιρης εταιρείας). Τα "παιγνίδια" του παρελθόντος είναι γεγονός ότι -μάλλον ωφέλησαν άλλους- αλλά σε καμμία περίπτωση την εταιρεία, τους εργαζομένους, τους μικρομετόχους, τους νησιώτες κλπ.

Η παρούσα διελκυστίνδα μπορεί να αφορά την εταιρεία -"χλωμό το κόβω" να ποντάρει σε θαύμα- :ph34r: εικάζω όμως ότι προφανώς έχει να κάνει ευρύτερα με τα συμφέροντα του ισχυρού ανδρός της εταιρείας και των συν αυτώ. Ο φερόμενος ως "καλος πελάτης" της κας Πελέκη έχει πολλές δραστηριότητες (για όσους ενδιαφέρονται το σύντομο βιογραφικό του στις ιστοσελίδες του κομματος "Δράση" που όμως δεν έχουν προστεθεί τουλάχιστον οι σχετικες με τον αθλητισμο ενασχολήσεις του -πρόεδρος Καλλιθέας, πρόεδρος Πρωτέως Π Φωκαίας κλπ.). Κάποιοι μάλλιστα έχουν ασχοληθεί αρκετά με το πρόσωπό του στο διαδίκτυο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images


το ιδιο ειχε κανει και στη γραμμη της σαμου.
 
ζητα ελευθερη δρομολογηση, ωστε να μην μπορει να τη δωσει ως αγονη ουτε με αναθεση, απο τη στιγμη που υπαρχει ενδιαφερον ανευ επιδοτησεως.
εχει και αλλον αερα ο προεδρας, ναπολιτανικο.

 

βγαινω λιγο off topic, αλλα αν θελει το υπουργειο να τελειωνει το θεμα μια και εξω, δεν εχει παρα να περιμενει τα πλοια της νελ σε καθε λιμανι το port state control. τοτε θα σταματησουν τα παιχνιδια και θα μπορεσουν να ησυχασουν οι ανθρωποι στο ΒΑ Αιγαιο και οχι μονο

Link to comment
Share on other sites

Για καποιο λόγο το δρομολόγιο που ήταν για τις 17:00 έχει μετατοπιστεί για τις 20:00.

 

 

Αναχώρησε;;

Update: ο,τι να ναι...

http://www.tovima.gr/society/article/?aid=637125

 

μετα τα χτεσινα, που μυριζουν το γνωστο σηριαλ "μαζευω λεφτα απο τους επιβατες για να βαλω πετρελαιο", πραγματικα απορει κανεις, αλλη μια φορα, ποσο μπορει να αντεξει η ΝΕΛ στη γραμμη της ικαροσαμιας χωρις τη γραμμη αιμοδοτη της καβαλας.

Link to comment
Share on other sites

είναι κοινή λογική ότι η γραμμή χωρίς επιδότηση ήταν πυροτέχνημα. Η εταιρεία έχει χάσει την αξιοπιστία της και φυσικά την πελατειακή της βάση και μόνο εξ΄ανάγκης φαντάζομαι θα ταξίδευε κάποιος και μάλιστα χωρίς να μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο ότι από επιβάτης μπορεί να μετατραπεί σε ....κωπηλάτη :lol:.

Εγώ βέβαια παραμένω με την απορία μήπως η διοίκηση χρησιμοποιεί την "πνιγμένη" εταιρεία για άλλους σκοπούς, γιατί δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν "βλέπουν" κάτι τόσο προφανές ακόμη και σε έναν άσχετο (π.χ. σαν εμένα).

Link to comment
Share on other sites

Jewel, spirit, θεόφιλος και European για τον Μάρτιο στις 866.000, και για τον Απρίλιο στο 1.124.000. 

 

Οι επιδοτήσεις του Σεπτέμβρη που πληρώνει το υπουργείο για τα Jewel, spirit και Μυτιλήνη (στις 10 μέρες που δούλεψε) ανέρχονται στο 1.273.909, με το 30% από αυτά συνήθως να εκχωρείται σε τράπεζα.

 

Σήμερα συμπληρώνεται και μήνας από τη μέρα που είδαν τελευταία φορά τριήρη στη Μυτιλήνη. Απορώ πως αντέχουν. 

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως η αν η εταιρία θέλει να κρατήσει τα 2 πλοία στα ενδοκυκλαδικά η Μαρία είναι η μόνη λύση,θεωρητικά δεν θέλει κάτι το πλοίο....

Link to comment
Share on other sites

Βασικα πιστευω οτι θελει αρκετα αν λαβουμε υπ'οψιν οτι καθεται και τοσο καιρο,αλλα πραγματικα ειναι η μονη λυση που μπορω να σκεφτω.Αν βγει παντως τα βασικα θα γινουν

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως η αν η εταιρία θέλει να κρατήσει τα 2 πλοία στα ενδοκυκλαδικά η Μαρία είναι η μόνη λύση,θεωρητικά δεν θέλει κάτι το πλοίο....

Δε νομίζω ότι το μαράκι είναι σε θέση να ταξιδέψει. Αν αληθεύουν τα σχόλια για την κατάσταση του, χρειάζονται πιο πολλά λεφτά από την αξία του για να το μαζέψουν. Και κάπως έτσι δείχνει.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Άρθρο απο το καλαθι της λαϊκης για τη ΝΕΛ...Ειλικρινα μεγαλομετοχος (να και εκει ειναι...) το γραψε?

 

Απο τα κορυφαια στο κειμενο

 

 

Πηγές προσκείμενες στην εταιρεία ανέφεραν χθες το απόγευμα στο «Ε»: «Εμείς είμαστε μυτιληνιά εταιρεία και αυτό το εννοούμε. Ο καθένας μπορεί να αντιληφθεί πόσο θετικό θα είναι για το νησί να μειωθεί ο χρόνος του ταξιδιού από τις 11,5, στις 5,5 ώρες.

 

Αχ...ποια εταιρεια εχει καραβια που κανουν 11,5+ ωρες?

Edited by proud_ionian
το καλαθι της λαϊκης
Link to comment
Share on other sites

Είναι η πρώτη φορά, μετά από μια δεκαετία, που υπάρχουν σοβαρές πιθανότητες να δρομολογηθούν ταχύπλοα στις ακτοπλοϊκές γραμμές του Βορείου Αιγαίου, κάτι που αν συμβεί, είναι βέβαιο ότι θα αυξήσει τους Έλληνες επισκέπτες των νησιών.

 

 

Τι άραγε μπορεί να πει κανείς με αυτά που διαβάζει? Ευτυχώς που κάτω από το άρθρο υπάρχουν και τα σχόλια και κάπως αποκαθιστούν την τάξη.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, εκτός από τη ΝΕΛ, και άλλη εταιρεία έχει καταθέσει αίτημα για δρομολόγηση ταχύπλοου στη γραμμή για τη θερινή περίοδο. Μόνο που σύμφωνα με αυτό το αίτημα, το πλοίο θα προσεγγίζει το λιμάνι της Χίου.

 

 

Ποια άλλη εταιρεία έχει ταχύπλοο για Χίο;

Link to comment
Share on other sites

Εδώ έχουμε κοσμογονία νέων κι εσείς κάθεστε ; ; ; ^_^

Απλα(για να καταγραφει στα..πρακτικα και μονο)να πουμε οτι η σχεδιασθεισα ΑΜΚ ακυρωθηκε οπως αναφερουν τα οικονομικα αποτελεσματα του 9μηνου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

συμφωνα με την efsyn, τα ναυτεργατικα σωματεια εκαναν παρασταση διαμαρτυριας στη ΝΕΛ, για τα μη καταβληθεντα δεδουλευμενα των πληρωματων της.

την τεταρτη θα δουν τον Δριτσα για το ιδιο ζητημα

Link to comment
Share on other sites

Οι οφειλές της ΝΕΛ προς τους ναυτικούς της αγγίζουν τα 3 εκ ευρω!!

 

Πραγματοποιήθηκε χθες το πρωί στο Υπουργείο Ναυτιλίας προγραμματισμένη συνάντηση εργαζομένων ναυτικών της εταιρείας ΝΕΛ με τον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομίας, Υποδομών Ναυτιλίας και Τουρισμού Θοδωρή Δρίτσα. Στη συνάντηση πήραν μέρος ο πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ κ. Αντώνης Νταλακογιώργος και ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Αβραντίνης. Στη συνάντηση εκτέθηκε το οξύτατο πρόβλημα των οφειλών της εταιρείας προς τους εργαζομένους. Σημειώνεται ότι το συνολικό ύψος των οφειλομένων ανέρχεται κατά την εκτίμηση της εταιρείας στα 2,7 εκατ. ευρώ, ενώ κατά την εκτίμηση της ΠΕΝΕΝ στα 3,8 εκατ. ευρώ.

Ο εκπρόσωπος της εταιρείας εξέθεσε την άποψη ότι η αδυναμία πληρωμής οφείλεται σε αθέμιτο ανταγωνισμό.

Ο Υπουργός Ναυτιλίας ζήτησε από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας την κατάθεση γραπτού υπομνήματος τεκμηρίωσης των επιχειρημάτων του.  Επίσης, του ζήτησε μόλις εισπράξει τις επόμενες μέρες από το Κρατικό Ταμείο τις υπό εκκαθάριση οφειλές πρωτίστως να αποδώσει τα ποσά αυτά στους εργαζομένους. Ο Υπουργός διαβεβαίωσε ότι θα αναληφθούν όλες οι αναγκαίες πρωτοβουλίες ώστε το φαινόμενο αυτό να εκλείψει και οι απλήρωτοι εργαζόμενοι να δικαιωθούν. 

Συμφωνήθηκε τέλος ότι θα συνεχιστεί η επικοινωνία και οι εργαζόμενοι θα ενημερώνονται για τις πρωτοβουλίες του Υπουργείου.

Η πλευρά της εταιρείας υποστηρίζει ότι ακόμα δεν έχουν αποδοθεί χρήματα στη ΝΕΛ από επιδοτήσεις κάλυψης άγονων γραμμών για τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο, ενώ εξακολουθεί να υπάρχει αποκλεισμός της εταιρείας από τραπεζική χρηματοδότηση, παρ’ ότι έχει εφαρμοστεί πρόγραμμα εξυγίανσής της.

Πηγη: Emprosnet

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπηρξε ανακοινωση τελικα χθες Τριτη απο πλευρας της εταιρειας για την επανεναρξη των δρομολογιων,οποτε η επισχεση συνεχιζεται.

 

Φορεβερ εντ εβερ που θα λεγε κι ο μακαριτης ο Demis.

Link to comment
Share on other sites

Μελος του πληρωματος του Ταξιαρχη ξεκινησε και απεργια πεινας ενω κυκλοι της Νελ απειλησαν τους ναυτικους,συμφωνα με το πειρατικο,με επεμβαση των ΜΑΤ σε περιπτωση που συνεχιστει και περαν αυτης της βδομαδας η επισχεση.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...