Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μπορεί να είναι απλήρωτοι, αλλά το άρθρο λέει ότι υπεγράφη το μνημόνιο με την τράπεζα Πειραιώς.

 

Η τράπεζα Πειραιώς εδώ και μερικές ημέρες υπέγραψε μνημόνιο συμφωνίας με την ΝΕΛ για την εξυγίανση της εταιρίας αλλά έως τώρα δεν έχει καταβάλει ούτε ένα ευρώ….

 

 

Link to comment
Share on other sites

O δοσάς του σχεδίου εξυγίανσης ξεκίνησε από το λιμενικό ταμείο Σάμου:

 

Η NEL LINES με την από 20/03/2014 δήλωση - γνωστοποίηση, δεδομένης της υπ΄αριθ. 124/12-12-2013 απόφασης του Εφετείου Β. Αιγαίου και των επικυρωθέντων όρων της από 13/09/2012 Συμφωνίας και του Σχεδίου Εξυγίανσης της ΄΄ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε.΄΄, αιτείται την απόδοση του συνολικού οφειλόμενου ποσού ( μέχρι τις 12/12/2013 ) υπέρ της υπηρεσίας μας, ύψους 51.344,29 € σε τριάντα έξι ( 36 ) ισόποσες μηνιαίες δόσεις, με την αφαίρεση – δια αντιλογισμού – οποιασδήποτε μορφής προστίμου, ποινής, προσαύξησης εκπροθέσμου καταβολής ή τόκων υπερημερίας καθώς και την χορήγηση από την υπηρεσία μας των αναγκαίων πιστοποιητικών και βεβαιώσεων ενημερότητος περί ρυθμίσεως όλων των οφειλών της μέχρι 12/12/2013.
 
Καθώς από την ανωτέρω απόφαση και τους επικυρωθέντες όρους του Σχεδίου Εξυγίανσης, προβλέπεται η αποφυγή λήψης από μέρους μας κάθε μέτρου προς αναγκαστική είσπραξη των οφειλών αυτών εις βάρος της εταιρείας ή κατά των πλοιοκτητριών εταιρειών και των πλοίων τους, θα πρέπει να ανακαλέσουμε την εντολή μας προς τη Δ.Ο.Υ. Λέσβου για παρακράτηση των οφειλόμενων τελών χρήσεως λιμένος επιβατών και οχημάτων της Κ/Ξ Γραμμών NEL, όπως αποφασίσαμε με την αριθ. 8/2014 Απόφαση μας, και να προχωρήσουμε στη ρύθμιση της ανωτέρω οφειλής σε 36 ισόποσες μηνιαίες δόσεις 
 
Το Δ.Σ. αφού άκουσε την εισήγηση του Προέδρου και έλαβε υπόψη :
...
μετά από διαλογική συζήτηση, 
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ
 
1) Ανακαλεί την εντολή προς τη Δ.Ο.Υ. Λέσβου για παρακράτηση των οφειλόμενων τελών χρήσεως λιμένος επιβατών και οχημάτων της εταιρείας ( από 1/09 μέχρι 12/12/2013 ).
 
2) Εγκρίνει το αίτημα της NEL LINES για ρύθμιση του συνολικού οφειλόμενου ποσού ( μέχρι τις 12/12/2013 ) υπέρ Δ.Λ.Τ., ύψους 51.344,29 € σε τριάντα έξι ( 36 ) ισόποσες μηνιαίες δόσεις, με την αφαίρεση – δια αντιλογισμού – οποιασδήποτε μορφής προστίμου, ποινής, προσαύξησης εκπροθέσμου καταβολής ή τόκων υπερημερίας καθώς και την χορήγηση από την υπηρεσία μας των αναγκαίων πιστοποιητικών και βεβαιώσεων ενημερότητος περί ρυθμίσεως όλων των οφειλών της μέχρι 12/12/2013.

 

 
 
Σαν γενική παρατήρηση, το μόνο που έχω να σημειώσω είναι ότι η Ση Λινκ όταν ήταν στο διαγωνισμό για τα 12νησα, είχε τη δυνατότητα (σύμφωνα με τις τελικές γνωμοδοτήσεις) να λάβει μέρος γιατί δεν ήταν σε πτωχευτική διαδικασία, ενώ τα τέλη χρήσης λιμένων των βαποριών της μπαίνουν στο μεγάλο τεφτέρι. Δηλαδή όπου μας συμφέρει.

 

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

Η περιβοητη τακτοποιηση που ειχε υποσχεθει ο υπουργος στους απληρωτους ναυτικους τις μερες που ειχαν γινει οι κινητοποιησεις δεν ειναι τιποτα αλλο τελικα απο λογια του αερα(οχι οτι περιμεναμε τιποτα διαφορετικο δηλαδη).Συγκεκριμενα αυτο που προωθειται ειναι μια χρονοβορα ρυθμιση βασει της οποιας ο νεος φορεας που θα δημιουργηθει απο τη συγχωνευση του Οικου Ναυτου και του Γραφειου Ευρεσεως Ναυτικης Εργασιας θα εγγυαται την καταβολη των δεδουλευμενων σε ναυτικους εταιρειων που εχουν συναψει συμβασεις δημοσιας υπηρεσιας σε περιπτωση που οι εταιρειες αυτες αποδεδειγμενα δεν μπορουν να καταβαλουν τη μισθοδοσια.

 

Προβλεπω σε καμια βδομαδα να ξαναρχιζουν τα βιολια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Συνεχίζει να σέρνεται το πλοίο, το οποίο σύμφωνα με επιβάτες έχει μία κλήση προς τα αριστερά, προφανώς για να  είναι καλά βυθισμένη η μηχανή που δουλεύει...

 

 

 

Η εικόνα και μόνο των πλοίων της ΝΕΛ είναι ενδεικτική της κατάστασης που επικρατει στην εταιρεία η οποία αν και "διασωθείσα" είναι και με τα δυο πόδια (ή και με τις δυο προπέλες) στην κάσα. Δεν έχει μείνει και τίποτα εξάλλου, πληρώματα, συνεργεία κλπ απλήρωτα, εξυπηρετηση κοινού που αφήνει τις χειρότερες εντυπώσεις, απαξίωση πλοίων και εταιρικού ονόματος. Ό,τι μπορεσαν έκαναν (και κάνουν) από τη διοίκηση για να κλείσουν την εταιρεία μια ωρα αρχύτερα, ούτε σκοπό να το είχαν βάλει...

Link to comment
Share on other sites

 για να κλείσουν την εταιρεία μια ωρα αρχύτερα

Ενταξει για να λεμε και του στραβου το δικιο θα μπορουσαν να την ειχαν κλεισει πολυυυ νωριτερα.Μαλλον υπερανθρωπες προσπαθειες για φτασουν λιγο παραπερα κανουν οι ανθρωποι.Και στην τελικη αν το σκεφτουμε και λιγο τη ρετσινια κ τα πλοια και η εταιρεια την εχουν φορτωθει εδω και μια 5ετια σχεδον,τωρα θα νοιαστουν για τη διασωση του ιματζ της? ;)

Link to comment
Share on other sites

Τώρα ναι φυσικά και κάνουν υπεράνθρωπες προσπάθειες. Μόνο που τώρα που τις κάνουν είναι κάπως αργά. Εγώ αναφερόμουν ακριβώς στις κινήσεις της τελευταίας 4ετίας-5ετίας (επιχείρηση γιγαντισμού σε περίοδο που ξεκινούσε μια μεγάλη οικονομική κρίση, υπερφίαλα σχέδια -βλέπε eco ships, συνδεση της Τουρκίας με την Ιταλία μέσω των δρομολογίων- ναυλώσεις που δεν οδήγησαν παρά μονο σε κατασπατάληση κεφαλαίων και χάσιμο χρόνου, εγκατάλειψη - απαξίωση γραμμών και τόσα άλλα) που είχαν σαν αποτέλεσμα την πλήρη απαξίωση συνολικά της εταιρειας (άλλο αν αυτή είχε ηδη ξεκινήσει αρκετά χρόνια πριν) στα μάτια του κόσμου.

 

Τέλος, φυσικά, κρίνονται όλοι εκ του αποτελέσματος.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι Σεπτέμβρη θα την πάνε ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ σίγουρα και μετά λογικά θα την ''κολλήσουνε'' σε/με καμία ΜΗ εισηγμένη -για να μπεί κι αυτή μετά από χρόνια προσπαθειών ;) -και να στρώσει(??) λίγο η κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Συγγνωμη που διακοπτω αλλα..την Ελλενικ τη ρωτησατε αν εχει καποιο οφελος απο την εισοδο της στο χρηματιστηριο?

Link to comment
Share on other sites

Και τα τραγελαφικά δελτία τύπου της ΝΕΛ συνεχίζονται!!!!! Ως πότε αυτή η κατάσταση!!!!!!

 

 

 

Ανεκτέλεστα δρομολόγια Ε/Γ-Ο/Γ AQUA JEWEL

Σας ενημερώνουμε ότι σήμερα Παρασκευή 09/05/14, στις περιοχές πλόων του Ε/Γ-Ο/Γ AQUA JEWEL οι καιρικές συνθήκες είναι πολύ δυσμενέστερες των καιρικών συνθηκών που περιγράφει Ε.Μ.Υ.. Ως εκ τούτου για την ασφάλεια των επιβαινόντων (επιβατών, πληρώματος) και του πλοίου, το δρομολόγιο σήμερα Παρασκευή από Λαύριο προς Κέα – Κύθνο – Σύρο – Πάρο – Νάξο – Ίο – Σίκινο – Φολέγανδρο – Κίμωλο – Μήλο με επιστροφή, θα παραμείνει ανεκτέλεστο.
Το πλοίο θα παραμείνει στο λιμάνι του Λαυρίου ώστε να επανενταχθεί κανονικά  στα δρομολόγια του τη Δευτέρα 12/05/2014 στις 17.00 από Λαύριο – προς Κέα – Κύθνο – Σύρο.

 

http://www.nel.gr

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω ακουσει κατι για απαγορευτικο αλλα θεωρω οτι μπορει η εταιρεια ή ο καπετενιος να παρει την ευθυνη πανω του.Δεν φανταζομαι να πηραν τετοια αποφαση και να μην ειναι καλυμενοι

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει κανένα δελτίο Θυελλωδών από την ΕΜΥ. Στην περιοχή που βρίσκεται το πλοίο δίνει

"ΒΟΡΕΙΟΙ 6 Η 7 ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ 5 Η 6 ΓΡΗΓΟΡΑ ΔΥΤΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ. ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η ΚΥΜΑΤΩΔΗΣ"

 

είναι δε η δεύτερη ίδια ανακοίνωση μέσα σε λίγες ημέρες, αφού και προχθές είχαμε ματαίωση ενός δρομολογίου και μετακύλιση των επομένων

 

Σας ενημερώνουμε ότι σήμερα Τετάρτη 07/05/14, στις περιοχές πλόων του Ε/Γ-Ο/Γ AQUA JEWEL οι καιρικές συνθήκες είναι πολύ δυσμενέστερες των καιρικών συνθηκών που περιγράφει Ε.Μ.Υ.. Ως εκ τούτου για την ασφάλεια των επιβαινόντων (επιβατών, πληρώματος) και του πλοίου, το σημερινό δρομολόγιο από Σύρο 23:59' για Τήνο-Άνδρο και επιστροφή θα παραμείνει ανεκτέλεστο.
Μετά τη βελτίωσης των καιρικών συνθηκών το πλοίο θα αναχωρήσει αύριο Πέμπτη 08/05/14 από Σύρο στις 14:00 αντί 07:00, ομοίως και την Παρασκευή από Λαύριο 15:00 αντί 07:00.
Τα δρομολόγια διαμορφώνονται ως κάτωθι: ...

 

 

 

Αν πρόκειται για θέμα ασφαλείας, είμαι μαζί με τον καπετάνιο, αλλά κατ'εξακολούθηση να πέφτει έξω η ΕΜΥ και να μην ταξιδεύει το βαπόρι στα 7 είναι ένα θεματάκι.

Πολύ απλά βρίσκουν από την εταιρεία και τα κάνουν για να μην μπορεί κανείς να τους κατηγορήσει, και βρίσκονται και καποιοι αρμόδιοι που τα χάφτουν.

Link to comment
Share on other sites

Κατ΄ αρχήν σχετικά με την Ε.Μ.Υ. ας μην ορκιζόμαστε. Παρά το ελαφρυντικό ότι το Αιγαίο έχει πολύ ιδιαίτερα χαρακτηριστικά λόγω της μορφολογίας του ιδαίτερα σε τοπικό επίπεδο, εμένα μου έχει τύχει αρκετές φορές να υπάρχουν αρκετά σημαντικές αποκλίσεις (δεν αναφέρομαι φυσικά σε τοπικά gusts αλλά σε γενικές συνθήκες). Από την άλλη είναι προφανές ότι από την στιγμή που δεν υπάρχει απαγορευτικό όλα τα άλλα πλοία θα είχαν αναχωρήσει κανονικά γιατί ας μην ξεχνάμε ότι "με μπουνάτσες και μποφόρια ταξιδεύουν τα βαπόρια" και εφ΄όσον είναι κατάλληλα στελεχωμένα και προετοιμασμένα είναι ασφαλή σε συνθήκες πολύ δυσμενέστερες των του "απαγορευτικού".

Είναι μάλλον πρόδηλο, όπως αναφέρθηκε ήδη, ότι η εταιρεία "αρπάζει" κάθε ευκαιρία ώστε να περικόπτει δρομολόγισ.

Link to comment
Share on other sites

Όχι ότι έχει καποια σημασία, αλλά οι επιδοτήσεις μηνός Φεβρουαρίου του jewel αναρτήθηκαν στις 07/02 και των τεό και european στις 10/02.

Αθροιστικά αυτό το μήνα βρισκόμαστε στις 972.000 ευρώ.

 

Jewel, spirit, θεόφιλος και European για τον Μάρτιο στις 866.000, και για τον Απρίλιο στο 1.124.000. Αφού πέρασε ο χειμώνας, σιγά-σιγά ανοίγουν οι δουλειές.

Link to comment
Share on other sites

Εύλογες απορίες για την φημολογούμενη πώληση της εταιρείας, εκφράζει ο συντάκτης στα δηκτικά του εμπρός.

 

Σενάρια επί σεναρίων

 

Δημοσιεύματα στον αθηναϊκό Τύπο καταγράφουν σενάρια για ενδεχόμενη εξαγορά τής ΝΕΛ από την Hellenic Seaways. Σε κανένα από αυτά δε διαβάσαμε πού θα βρει η Hellenic Seaways τα κεφάλαια για να εξαγοράσει τη ΝΕΛ. Όπως επίσης δε βρήκαμε και μια πειστική εξήγηση για το γιατί η ΝΕΛ, που προσφάτως ξεφορτώθηκε το μεγαλύτερο μέρος των χρεών της, θα πρέπει να πουληθεί σε μια εταιρεία που έχει πολύ μεγαλύτερα χρέη και η οικονομική της κατάσταση μόνο ανθηρή δεν μπορεί να χαρακτηριστεί. Το πράγμα γίνεται πολύ αστείο αν αναλογιστούμε πως μεγαλομέτοχος της Hellenic Seaways είναι η Τράπεζα Πειραιώς, που ταυτόχρονα είναι και ο βασικός πιστωτής τής ΝΕΛ. Η φημολογούμενη αγοραπωλησία μοιάζει με το να βγάζεις χρήματα από την αριστερή τσέπη και να τα βάζεις στη δεξιά.

Ν.Μ.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...