Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σεμνά και ταπεινά, και άσε τους άλλους στα λιμάνια να περιμένουν.

 

 

Δελτίο Τύπου 21/06

Λόγω μη έγκαιρης ολοκλήρωσης των εργασιών ετήσιας επιθεώρησης του πλοίου Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ, τα δρομολόγια των γραμμών δημόσιας υπηρεσίας:

1. Θεσσαλονίκη – Λήμνο – Μυτιλήνη – Χίο – Βαθύ επιστροφή,
2. Καβάλα – Λήμνο – Μυτιλήνη – Χίο – Βαθύ και επιστροφή,
3. Καβάλα – Λήμνο – Μυτιλήνη – Χίο – Καρλόβασι – Αγ. Κήρυκο και επιστροφή

θα παραμείνουν ανεκτέλεστα από την Κυριακή 23/06/2013 έως και το Σάββατο 29/06/2013.
Οι επιβάτες που είχαν εκδώσει εισιτήρια για τα ανωτέρω 3 δρομολόγια που δεν θα εκτελεστούν, είναι 694 και αφορούν όλα τα τμήματα των δρομολογίων.

Η εταιρεία μας έχει ήδη ενημερώσει όλους τους επιβάτες, οι οποίοι θα προωθηθούν στον προορισμό τους με όλα τα πρόσφορα μέσα και με μέριμνα της εταιρείας.

Η εταιρεία ζητά συγνώμη από το επιβατικό κοινό για τη ταλαιπωρία αυτή και ευχαριστεί για την κατανόηση του.

 

nel.gr

 

Link to comment
Share on other sites

Ποια κατανοηση?? Αυτη η εταιρεια καθε μερα και μια απογοητευση..Και πες τους Αιολους..ηταν σιγουρακι...αλλα και ο Θεοφιλος αργει?

Link to comment
Share on other sites

Την Πέμπτη έγινε στο δικαστικό μέγαρο της Μυτιλήνης, η εκδίκαση της αίτησης ασφαλιστικών μέτρων της ΝΕΛ και της θυγατρικής της C-Link Ferries, για προστασία από τους πιστωτές της. O όμιλος της ΝΕΛ θα βρίσκεται σε καθεστώς προστασίας έναντι των πιστωτών του μέχρι τις 17 Ιουλίου. Δηλαδή μέχρι την ημέρα που θα εκδικασθεί η έφεση που έχει ασκήσει κατά της απόρριψης του σχεδίου εξυγίανσής του.

 

Πηγή: Emprosnet

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Μήπως γνωρίζει κανείς, γιατί τα ναυλωμένα στην Interlines Παναγία Πάρου & Θαλασσινή δεν κάνουν δρομολόγια και παραμένουν δεμένα για κανένα μήνα στο Algeciras και στην Ταγγέρη αντίστοιχα? Να τα πληρώνουν οι ναυλωτές για να κάθονται σε φουλ σαιζόν, μάλλον παράξενο μου φαίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Αλλη μια υπερπαραγωγη απο τη ΝΕΛ! Λεγεται οτι ειναι κατασχεμενα λογω ανεξοφλητων υποχρεωσεων της ναυλωτριας εταιρειας!

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους να μαθαίνουμε και την αλήθεια...

Νομίζω δεν χρειάζονται σχόλια.

 

 

 

28/6/2013
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΥ

Την Πέμπτη 27/06 η εταιρεία μας, με αίτημα που κατέθεσε στις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου ζήτησε για μία εβδομάδα τροποποίηση των δρομολογίων των πλοίων της Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ και Ε/Γ-Ο/Γ AQUA MARIA ούτως ώστε να εξυπηρετηθούν οι συγκοινωνιακές ανάγκες των γραμμών Θεσσαλονίκη/Καβάλα – Λήμνο – Μυτιλήνη – Χίο – Σάμο – Ικαρία.

Το αίτημα αυτό υπεβλήθη μετά την υπαναχώρηση ενδιαφερόμενης ναυτιλιακής εταιρείας η οποία είχε λάβει την έγκριση του Γενικού Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Ιωάννη Σπιλάνη να αντικαταστήσει με το πλοίο της  τα δρομολόγια του πλοίου Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ στις ανωτέρω γραμμές.
Στο παραπάνω αίτημα μας ουδεμία απάντηση εδόθη!

Πρέπει να σημειωθεί ότι η μη ολοκλήρωση των εργασιών ετήσιας επιθεώρησης του Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ οφείλεται αποκλειστικά στην καθυστέρηση έγκρισης της τριετούς παράτασης στις συγκεκριμένες γραμμές του προαναφερόμενου πλοίου.

Σε δύο συνεδριάσεις του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών μετά από απουσία των υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής που προΐστατο ο κ. Σπιλάνης το αίτημα αυτό ανεβλήθη, παρά την προσκόμιση εγγυητικής επιστολής τραπέζης από την εταιρεία μας.

Τελικώς,  5 σχεδόν μήνες μετά την αίτηση μας, ενεκρίθη η τριετής παράταση εκτέλεσης δρομολογίων από το πλοίο Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ στις ανωτέρω γραμμές στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών στην Νάξο. Η έγκριση εστάλη μόλις στις 02/06/2013.
Η έγκριση αυτή εδόθη με πλειοψηφία, με μοναδικό μειοψηφήσαντα τον καθ’ ύλην αρμόδιο Γενικό Γραμματέα Ιωάννη Σπιλάνη ο οποίος σαν να μην εγνώριζε, διαμαρτύρετο σαν γνήσιος αντιπολιτευόμενος πολίτης γιατί δεν υπάρχουν ανοικτά πλάνα δρομολογίων.

Ο κ. Σπιλάνης, παρά το ότι έχει παραιτηθεί, συνεχίζει και τότε και τώρα με τις “ΑΔΕΞΙΕΣ” και προς ποίου άραγε συμφέροντος ενέργειες του, να τορπιλίζει την εύρυθμο συγκοινωνιακή κάλυψη των νησιών του Βορειοανατολικού Αιγαίου και να ενεργεί σίγουρα εναντίον των συμφερόντων νησιωτών και επιβατών.

Κατόπιν αυτών, ενημερώνουμε το επιβατικό κοινό ότι τα ανωτέρω δρομολόγια δεν θα εκτελούνται μέχρις εγκρίσεως αυτών από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής.

 

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ

nel.gr

 

Link to comment
Share on other sites

 

Πρέπει να σημειωθεί ότι η μη ολοκλήρωση των εργασιών ετήσιας επιθεώρησης του Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ οφείλεται αποκλειστικά στην καθυστέρηση έγκρισης της τριετούς παράτασης στις συγκεκριμένες γραμμές του προαναφερόμενου πλοίου.

 

 

 

Να ρωτήσω κάτι, γιατί δεν ξέρω τι γράφει η σύμβαση? Εάν υποθέσουμε ότι δεν δινόταν νέα παράταση, μέχρι πότε είχε υποχρέωση ο Θεόφιλος να εξυπηρετεί την γραμμή?

Link to comment
Share on other sites

Μεχρι 31/10 του τρεχοντος ετους δεν ηταν?Βεβαια ολο αυτο στην παρεθεση φιλε Νηρεα ηταν ενα αθωο ψεματακι ^_^ καθως ''η καθυστερηση ολοκληρωσης των εργασιων ετησιας επιθεωρησης''ολοι ξερουμε οτι οφειλεται στην συνεχιζομενη επισχεση εργασιας μεριδας εργαζομενων του πλοιου.

Link to comment
Share on other sites

τη δευτερα παντως θα συναντηθει ο barbie με τον αβραντίνη για το θεμα.

 

ολα αυτα βρωμανε και πραγματικα ακομη και σε μια τριτοκοσμικη χωρα, μετα απο τοσες αφορμες, το κρατος θα ειχε λειτουργησει, κυρησσοντας εκπτωτη τη νελ απο τις περισσοτερες γραμμες που εξυπηρετει.

Link to comment
Share on other sites

Ένα βήμα πριν το λουκέτο η ΝΕΛ έτσι όπως πάει... Άντε να ησυχάσουμε με τις συνεχείς ακυρώσεις και τροποποιήσεις δρομολογίων..

Link to comment
Share on other sites

τη δευτερα παντως θα συναντηθει ο barbie με τον αβραντίνη για το θεμα.

 

Εγώ πάντως δεν καταλαβαίνω τι έχουν να συζητήσουν. Οι σχέσεις εταιρείας-δημοσίου διέπονται από την σύμβαση που έχουν υπογράψει και γι΄αυτό και την υπέγραψαν. Οπότε, εάν η εταιρεία εκτελεί σωστά τις συμβατικές υποχρεώσεις της και το δημόσιο δεν την πληρώνει, τότε η εταιρεία καταγγέλει την σύμβαση, ζητάει τα οφειλόμενα και σταματάει τα δρομολόγια...ή εάν το δημόσιο πληρώνει κανονικά και η εταιρεία δεν εκπληρώνει τις υποχρεώσεις της τότε το δημόσιο καταγγέλει  την σύμβαση και κηρύσσει έκπτωτη την εταιρεία. Όλα τα υπόλοιπα, του τύπου "δεν εκπληρώνω τις υποχρεώσεις μου,γιατί και ο άλλος δεν τις εκπληρώνει, και να το συζητήσουμε το ζήτημα κλπ", δεν τα καταλαβαίνω. Εάν είναι να το ρίχνουμε στις συζητήσεις, ας σταματήσουν να υπογράφονται συμβάσεις και να δίνονται οι γραμμές...διά λόγου. Εννοείται ότι δεν αναφέρομαι μόνο στην συγκεκριμένη εταιρεία, ούτε μόνο στην ακτοπλοϊα, αλλά σε όλες τις συμβάσεις του δημοσίου.

Link to comment
Share on other sites

Διάβασα τώρα στο site της αλήθειας την επιστολή - απάντηση του γγ του υπουργείου στις κατηγορίες της ΝΕΛ.

Σε διαπιστώσεις καλός είναι, αλλά για άλλη δουλειά τον είχαν σε αυτή τη θέση.

 

σσ.Τα bold και οι υπογραμμίσεις δικές μου.

 

 

 

 

Η απάντηση του Γενικού Γραμματέα
 
Όσον αφορά τα της άγονης γραμμής, σήμερα ο Γενικός Γραμματέας Αιγαίου, Γιάννης Σπιλάνης, απαντά στις βολές που δέχθηκε από τη ΝΕΛ.
Αναλυτικά σε δελτίο Τύπου που εξέδωσε αναφέρει:
«Ποιος είναι υπεύθυνος για το πρόβλημα των δρομολογίων με την Β. Ελλάδα;
Σε απάντηση της ανακοίνωσης της ΝΕΛ με τίτλο «Ο Σπιλάνης υπαίτιος για το πρόβλημα στις γραμμές της Β. Ελλάδας» θα ήθελα να αναφέρω τα εξής:
Η ακτοπλοΐα αποτελεί μια από τις Υπηρεσίες Γενικού Οικονομικού Συμφέροντος που η λειτουργία τους ρυθμίζεται τόσο από τη συνθήκη της Λισσαβόνας και ευρωπαϊκές οδηγίες όσο και από την ελληνική νομοθεσία. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι αποτελούν βασικές υπηρεσίες για την επιβίωση του πληθυσμού όπως η ύδρευση, η ηλεκτροδότηση κλπ, ενώ όλοι γνωρίζουν ότι ειδικά η ακτοπλοΐα αποτελεί για τα νησιά το βασικό μέσο σύνδεσης με την ηπειρωτική χώρα και «γέφυρα» ανάπτυξης.
-          Οι αναθέσεις Δημόσιας Υπηρεσίας (δηλαδή η ανάθεση σε μια εταιρεία εκτέλεσης άγονης γραμμής με ανάλογη αποζημίωση) λειτουργούν κάτω από συγκεκριμένες υποχρεώσεις που περιλαμβάνονται στη σύμβαση μεταξύ του Κράτους και της αναδόχου εταιρείας σε ότι αφορά το πλοίο που την εκτελεί, τις διαδικασίες αντικατάστασης ενός πλοίου από άλλο, την ποιότητα της παροχής υπηρεσιών.
Η ΝΕΛ αυτή την περίοδο έχει συμβάσεις εκτέλεσης αγόνων γραμμών σε Βόρειο και Νότιο Αιγαίο που έχουν ανατεθεί σε 6 πλοία της. Ήδη από προηγούμενα χρόνια η εταιρεία είχε δημιουργήσει προβλήματα αντικαθιστώντας πλοία με πλοία κατώτερων προσόντων από αυτά που προβλέπει η σύμβαση με αποτέλεσμα να μην μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες των νησιών, ενώ αυτή τη στιγμή προσπαθεί να εκτελέσει τα δρομολόγια με 2 πλοία λιγότερα λόγω ζημιών στο «AquaJewel» και την επίσχεση εργασίας από απλήρωτους εργαζόμενους και ταυτόχρονα αδυναμίας επισκευής του πλοίου «Θεόφιλος» λόγω οικονομικών προβλημάτων της εταιρείας.
Συγκεκριμένα σε ότι αφορά το πλοίο «Θεόφιλος» που έχει αναλάβει με 12ετή σύμβαση τη σύνδεση των νησιών του Ανατολικού Αιγαίου με τη Β.Ελλάδα, από το 2008 μέχρι σήμερα έχει εκτελέσει λιγότερα από τα μισά δρομολόγια, ενώ από τον Γενάρη βρίσκεται δεμένο στον Πειραιά. Μετά από συνεχείς πιέσεις προς την εταιρεία και μετά από κλήση της σε απολογία τον περασμένο Απρίλιο δρομολόγησε το ισάξιο πλοίο «EuropeanExpress» από το Πάσχα και μετά έχοντας υποσχεθεί ότι θα επαναφέρει το «Θεόφιλος» από τις 24 Ιουνίου έχοντας ανοίξει τα πλάνα για αγορά εισιτηρίων. Ξαφνικά τη Παρασκευή 21 Ιουνίου ανακοινώνει μονομερώς ότι δεν θα εκτελέσει 4 δρομολόγια και ότι βρίσκεται σε διαπραγμάτευση με άλλη εταιρεία για αντικατάσταση του «Θεόφιλος» που δεν μπορεί να δρομολογήσει. Μετά από τα παραπάνω κάλεσα και πάλι την ΝΕΛ σε απολογία όπως προβλέπει η νομοθεσία για να δώσει εξηγήσεις και να αποφασιστεί αν θα της επιβληθεί πρόστιμο ή θα κηρυχτεί έκπτωτη από τη σύμβαση. Τρεις μέρες αργότερα ενημερώνει ότι η διαπραγμάτευση δεν ολοκληρώθηκε και ζητά αλλαγές στα δρομολόγια όλων των πλοίων της ώστε να καλύψει τη συγκεκριμένη γραμμή, αφήνοντας ακάλυπτη τη γραμμή των Κυκλάδων, δηλώνοντας ότι αν δεν γίνουν οι αντικαταστάσεις θα ευθύνεται η Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής και εγώ προσωπικά. Να υπογραμμίσω ότι η απόφαση της μη αντικατάστασης ελήφθη ομόφωνα σε έκτακτη σύσκεψη της πολιτικής ηγεσίας του ΥΝΑ και υπηρεσιακών παραγόντων υπό τον Υπουργό κ.Βαρβιτσιώτη την Παρασκευή 28/6 οπότε και κλήθηκε η εταιρεία για συνάντηση με τον Υπουργό.
Αυτοί είναι και οι λόγοι για τους οποίους μειοψήφησα μαζί με τον εκπρόσωπο της Περιφέρειας και τους εκπροσώπους των τουριστικών επιχειρήσεων στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών. Μάλιστα ουσιαστικά την έκπτωση της εταιρείας ζητά τώρα και το Περιφερειακό Συμβούλιο Β.Αιγαίου αφού στη τελευταία του συνεδρίαση πήρε απόφαση με την οποία καλεί τον Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου να ανακαλέσει τη παράταση παραμονής του συγκεκριμένου πλοίου στη γραμμή αφού δεν την εξυπηρετεί.
Βέβαια τα προβλήματα δεν ξεκίνησαν τώρα αλλά ταλαιπωρούν τους κατοίκους και επιχειρηματίες των νησιών εδώ και αρκετούς μήνες με τις συνεχείς βλάβες και ακινησίες των πλοίων που οδήγησαν σε πολύωρες καθυστερήσεις (το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Μυτιλήνη να διαρκεί 20 ώρες) είτε σε ακυρώσεις δρομολογίων (πχ. το δρομολόγιο Σάμου-Χίου-Λέσβου-Λήμνου Καβάλας/Θεσσαλονίκης έχει ακυρωθεί περισσότερες από 20 φορές μέσα σε μερικούς μήνες), σε συγχωνεύσεις δρομολογίων (την περίοδο του Πάσχα οι επισκέπτες της Λήμνου έφταναν στο νησί μετά από 17 ώρες ταξίδι μέσω Ψαρών και Μεστών), με συνεχείς και απροειδοποίητες αλλαγές στις ώρες των δρομολογίων, στην εκτέλεση δρομολογίων σε ακατάλληλες ώρες που δεν εξυπηρετούν τους πολίτες, σε μη έγκαιρη ανακοίνωση των δρομολογίων για όλη τη θερινή περίοδο που αποτελεί πάγιο αίτημα ειδικά των επαγγελματιών του τουρισμού. Όλα αυτά και πολλά άλλα επεισόδια είχαν αποτέλεσμα να καταφθάνει σωρεία καταγγελιών από Δημοτικές Αρχές, Επιμελητήρια των νησιών αλλά και της Β.Ελλάδας, ταξιδιωτικούς πράκτορες, τουριστικές επιχειρήσεις, μεταφορικές εταιρείες, άλλες επιχειρήσεις και πολίτες.
Με όσα περιγράφονται παραπάνω η ΝΕΛ παραβιάζει όλες τις αρχές σκοπιμότητας (δηλαδή για ποιο λόγο υπάρχουν και χρηματοδοτούνται οι άγονες γραμμές) και νομιμότητας (η εκτέλεση σύμβασης μεταξύ δημοσίου και αναδόχου εργολάβου). Η υπηρεσία και εγώ προσωπικά εκτιμώντας τη δύσκολη κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει οι ακτοπλοϊκές εταιρείες εξαιτίας της μεγάλης κρίσης που μαστίζει τη χώρα, ήμασταν μέχρι σήμερα εξαιρετικά «ελαστικοί» στην εφαρμογή των συμβάσεων με αποτέλεσμα να έχουμε κατηγορηθεί κατ’επανάληψη ως «υπάλληλοι» των εταιρειών.  Όμως αν μπορεί κανείς να ανεχθεί τη μείωση των δρομολογίων το χειμώνα με τη μειωμένη κίνηση, αυτό δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να γίνει αποδεκτό ούτε τη πασχαλινή περίοδο ούτε τη καλοκαιρινή όταν τα νησιά και οι επιχειρήσεις τους περιμένουν να επιβιώσουν και οι επισκέπτες να ταξιδέψουν με άνεση και ασφάλεια.
Τελειώνοντας: αν για κάτι μπορώ να κατηγορηθώ είναι ότι δεν κήρυξα έκπτωτη την ΝΕΛ εκτός τουριστικής περιόδου όταν φάνηκαν τα σημάδια ανεπάρκειάς της να εκτελέσει τα δρομολόγια για να προλάβω τη σημερινή κατάσταση. Όμως δυστυχώς με ενδείξεις, όσο ισχυρές να είναι, δεν προχωρά κανείς σε ακύρωση σύμβασης. Όπως επίσης χρειάζεται και σαφής πολιτική βούληση που να κατανοεί τις προτεραιότητες.
 
Γιάννης Σπιλάνης
Γ.Γ. Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής
Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Αιγαίου»

 

 

 

 

Ειδικά για το τελευταίο, νομίζω ο γγ δεν διάβαζε shipfriends

 

 

Είσαι αυτός ο  γ.γ. που κάθε μέρα η ΝΕΛ σου φέρνει να υπογράψεις τα αιτήματα για τροποποιήσεις δρομολογίων και σκάντζες βαποριών. Το έκανες μια φορά, ήταν Απρίλης, το έκανες δεύτερη το Μάη, και τώρα βρίσκεσαι στην ν-οστή υπογραφή και το καλοκαίρι ουσιαστικά δεν έχει μπεί. Υπολογίζεις ότι θα την βγάλεις έτσι μέχρι το Σεπτέμβρη;

 
Link to comment
Share on other sites

Άρα υπόλογος και ο ΓΓ για το χάλι. Καλά όλα αυτά, τίποτε που να μην γνωρίζαμε-υποπτευόμαστε, με τις γραμμές τι θα γίνει τελικά? Θα λειτουργήσουν ή βολεύονται αμφώτεροι, η εταιρεία δε χάνει τη γραμμή, το κράτος δεν οφείλει επιδοτήσεις αφού τα δρομολόγια μένουν ανεκτέλεστα?

Link to comment
Share on other sites

Ακυρωθηκε η συναντηση με τον υπουργο λογω εκτακτης συνελευσης της εταιρειας(για να ψησουν τα κολυβα ^_^  ).Αντ αυτου ειχαμε αποστολη επιστολης

 

Επιπροσθετα το περιφερειακο συμβουλιο Βορειου Αιγαιου καλει τον υπουργο να παρει πισω την αποφαση του προκατοχου του για την παραταση του Θεοφιλος και να κηρυξει την εταιρεια εκπτωτη απο τη γραμμη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Θα πληρωθούν οι εργαζόμενοι δηλώνει η ΝΕΛ!!

 

Tο θέμα της εξυγίανσης της ΝΕΛ και η συμφωνία που έχει κάνει με τις πιστώτριες τράπεζές της για το δανεισμό της, που θα εξεταστεί δικαστικά στο Εφετείο Μυτιλήνης, δεν θίγει σε καμία περίπτωση της οφειλές της εταιρείας προς τους ναυτεργάτες και εργαζόμενους, καθώς αποτελεί μέρος της εν λόγω συμφωνίας και όλα τα οφειλόμενα θα καταβληθούν στο ακέραιο χωρίς καμία περικοπή, τονίζει εκπρόσωπος της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου στο ΑΜΠΕ.

Ο ίδιος χαρακτήρισε επίσης ως προσωρινό το μέτρο που εξέδωσε το δικαστήριο και απαγορεύει, μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης, οποιαδήποτε ατομική δίωξη από κάθε είδους πιστωτή και μέτρων εκτέλεσης για οφειλές, συμπεριλαμβανομένων και των απαιτήσεων των εργαζομένων και των ναυτεργατών.

Ακόμη, επιβεβαίωσε ότι οτιδήποτε οφείλεται μέχρι σήμερα θα καταβληθεί μέσα στα πλαίσιο των δυνατοτήτων της εταιρείας και ανάλογα με τη χρηματοδότηση που παίρνει από το ελληνικό δημόσιο με την εκτέλεση άγονων γραμμών, καθώς μέχρι σήμερα οφείλονται στην εταιρεία από το δημόσιο πολλαπλάσια ποσά.

Το δικαστήριο όταν είχε εκδικαστεί η υπόθεση τον Οκτώβριο του 2012 είχε ζητήσει συμπληρωματικά στοιχεία για τη διαδικασία εξυγίανσης, ενώ νομικοί εκπρόσωποι της Attica group και της Blue Star Ferries ζήτησαν να απορριφθεί το αίτημα που παρουσίασε η ΝΕΛ και οι βασικοί πιστωτές της, με το επιχείρημα ότι έτσι νοθεύεται ο υγιής ανταγωνισμός.

Η Attica και Blue Star δεν είναι πιστωτές της εταιρείας όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος της ΝΕΛ. Από το σύνολο των 170 εκατ. ευρώ που οφείλει η ΝΕΛ, τα 110 εκατ. ευρώ αφορούν σε οφειλές προς τράπεζες (δάνεια και τόκοι δανείων).

Οι υποχρεώσεις της εταιρείας προς τους εργαζομένους ανέρχονται στα 2,155 εκατ. ευρώ και προβλέπεται να πληρωθούν σταδιακά στο σύνολό τους. Το ίδιο ισχύει και για τις υποχρεώσεις προς το Δημόσιο.

Τα χρέη σε φόρους, ασφαλιστικούς οργανισμούς και άλλους δημόσιους οργανισμούς ανέρχονται στα 8,09 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τους συνηγόρους της εταιρείας, η ΝΕΛ είναι φορολογικά και ασφαλιστικά ενήμερη.

Οι υποχρεώσεις προς τους προμηθευτές ανέρχονται στα 6,77 εκατ. ευρώ, οι πληρωτέες επιταγές στα 3,02 εκατ. ευρώ. Οι υποχρεώσεις προς τις συνδεδεμένες επιχειρήσεις ανέρχονται στα 9,87 εκατ. ευρώ. Οι οφειλές προς τους μετόχους της ανέρχονται στα 16,38 εκατ. eυρώ.

Τα ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ (μηχανικών), Στέφενσων (κατώτερα πληρώματα μηχανής) και ΠΕΕΜΑΓΕΝ (μάγειροι), με ανακοίνωσή τους, έχουν καταγγείλει ότι η ΝΕΛ οφείλει δεδουλευμένες αποδοχές στο σύνολο των ναυτεργατών των 15 πλοίων της καθώς και στους εργαζόμενους των γραφείων της ενώ έχουν γίνει και ασφαλιστικά μέτρα.

 

Πηγη: ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Και τρέχουμε οι υπόλοιποι ΜΑΚΑΚΕΣ και πληρώνουμε κάθε μήνα σα καραγκιοζάκια και τα μπου....λα αυτά μου το παίζουν ιστορία και δήθεν!!!Κανονικά πρέπε να πάνε όλες οι  κουφάλες στη στενή.

ΥΓ:όσο για τη ΝΕΛ δεν έχω κάτι άλλο να πώ,κρίμα στους απλήρωτους ανθρώπους.....θέλω δελτίο τύπου :P  :P  :D !!!! 

Link to comment
Share on other sites

Λαθη επι λαθων για την ΝΕΛ ... τοσα πλοια πια...Θα μπορουσε απλα να παρει ενα καλο και να το βαλει στην γραμμη Χιο-Μυτιληνη και ενα αλλο απο αυτα που εχει ηδη για να παιρνει την επιδοτηση στην αναλογη γραμμη αυτης (αγονη)

Αληθεια απο σημερα και περα ποιο το μελλον της?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...