Jump to content
Shipfriends

Αριάδνη (ΙΜΟ 9135262)


Recommended Posts

Συμφωνω,κ πιστευω πως θα ειναι σκετη κουκλα οταν τελειωσει.Μαλιστα φαινεται,στο κουτι που εχτισαν μπροστα απ το φουγαρο,να εχουν κανει ενα ανεβασμα απο το deck που συνεχιζει πισω απ τη γεφυρα,ωστε να φαινεται καλυτερα στο ματι,καπως πιο 'αεροδυναμικο' ας πουμε..Γεγονος ειναι ομως,πως προχωραει κ η ΑΡΙΑΔΝΗ με γοργους ρυθμους.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εκει που λες απο κατω ηταν η τραπεζαρια και ηταν ψηλοτερη απο το υπολοιπο και αναγκαστηκα για να μεινει το υψος κανα το σκαλοπατι!

Link to comment
Share on other sites

Ναι αυτη η διαφορα υψους που λες φαινεται καθαρα σε παλιοτερες φωτο του πλοιου.Εγω ηθελα να πω,πως οπως σε πολλες αλλες μετασκευες εχουμε δει κουτια να εξεχουν σαν 'οροφοι' ακουμπησμενοι πανω σε deck,εδω ηθελαν να μην φαινεται στο ματι ετσι,ωστε να πηγαινει καλυτερα με το γενικοτερο στυλ του πλοιου.:D

Link to comment
Share on other sites

Με μηχανημα το οποιο το ελεγχεις σαν τηλεκατευθηνομενο.Απο οτι καταλαβα αυτο "κολαει" στα πλευρα του πλοιου και καθως κινηται ξυνει απο εκει που περναει.Το κοματια μεσω ενος σωληνα καταληγουν στο εδαφος.Λογικα πρεπει να ειχαν καποιους καδους για να τα πετανε.Εβρεχε και πολυ και δεν πλησιασα αρκετα

Λογικα παντως θα πρεπει να το γυρισουν το πλοιο για να μπορεσουν να ξυσουν και απο την αλλη μερια

Σε αυτη την φωτο η οποια δεν ειναι και πολυ καλη και λογω βροχης και λογω επεξεργασιας φαινεται λιγο πιο καθαρα για τι μηχανημα μιλαμε

post-15-128326964564_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

το Αριάδνη έχει πάρει δρομολόγια για κάποια γραμμή? απο οτι ξέρω μέχρι σήμερα ούτε καν έχει ζητήσει δρομολόγια απο ΥΕΝ, σε αντίθεση με το Νήσος Χίος

Link to comment
Share on other sites

το Αριάδνη έχει πάρει δρομολόγια για κάποια γραμμή? απο οτι ξέρω μέχρι σήμερα ούτε καν έχει ζητήσει δρομολόγια απο ΥΕΝ, σε αντίθεση με το Νήσος Χίος

Aν μπεις στο site του ΥΕΝ έχςι πάρει δρομολόγια από 1/11/2007 έως31/10/2008 για Χανιά.Το θέμα είναι αν είναι έτοιμο μέχρι εκείνη την περίοδο.?????????:D

Link to comment
Share on other sites

Oχι δεν θα φύγει όπως και ο πρυμνιος δεξιά.Υπάρχει η σκέψη να φορτώνει/ξεφορτώνει το πλοίο και από τους 3 καταπέλτες όπως κάνουν και τα ΣΟΦΟΚΛΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ /ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ όταν έρχονται Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Καμια τελευταια foto εχουμε ή ακομα ειναι με το μινιο παντου? Παντως οι λαμαρινοδουλεια σχεδον τελειωσε. Γνωριζει κανεις τι γινεται με σωληνωσεις και τι γινεται στο εσωτερικο? Γιατι αν εχουν προχωρησει και αυτες οι εργασιες σε ικανοποιητικο βαθμο σε 1.5 μηνα ισως ειναι εφικτο να εχει αποπερατωθει η μετασκευη.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Highspeed 4 εσωτερικά είναι ακόμα απο ότι φαίνεται πολύ πίσω καλύτερα γίνεται χαμός από δουλειές οπότε κάλο Άυγουστο θα έλεγα

Link to comment
Share on other sites

Τα πραγματα δεν πανε οπως τα υπολογιζαμε(νε) και μαλλον δυσκολα θα το δουμε πριν το φθινοπωρο οπου το δουμε τελικα... Κατι πηρε το αυτι μου οτι στα Χανια θα παραμεινει το Χαισπιντ 4 για ολο το καλοκαιρι. Με επιφυλαξη γιατι δεν ειναι εξακριβωμενο αυτο ακομα αλλα για συζητιεται εντονα στην ακτη....

Link to comment
Share on other sites

...Τα πραγματα δεν πανε οπως τα υπολογιζαμε(νε) και μαλλον δυσκολα θα το δουμε πριν το φθινοπωρο οπου το δουμε τελικα...

Σαν να μου φαίνεται ότι έχεις δίκιο φίλτατε Neptune. Μία φώτο του

σημερινή για να κάνει ο καθείς τους υπολογισμούς του.

post-929-128326964892_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δεν λεω οτι ειναι και ετοιμο ,αλλα συμπερασματα απο το εξωτερικο του πλοιου δεν βγαινουν,αν ηταν μεσα ετοιμο το απεξω τελειωνει σε 2 μερες:eek:

Link to comment
Share on other sites

Σαν να μου φαίνεται ότι έχεις δίκιο φίλτατε Neptune. Μία φώτο του

σημερινή για να κάνει ο καθείς τους υπολογισμούς του.

Ενταξει και εγω δεν ειδα το εξωτερικο για να υπολογισω ποσο θα καθυστερησει. Απλα τα Χανια βουιζουν οτι θα μεινει ολο το καλοκαιρι το Χαισπιντ 4 (οχι οτι τους χαλαει) γι αυτο ειπα οτι το Αριαδνη τελικα θα χασει τη σεζον.

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει και εγω δεν ειδα το εξωτερικο για να υπολογισω ποσο θα καθυστερησει. Απλα τα Χανια βουιζουν οτι θα μεινει ολο το καλοκαιρι το Χαισπιντ 4 (οχι οτι τους χαλαει) γι αυτο ειπα οτι το Αριαδνη τελικα θα χασει τη σεζον.

Kαι εχουν δικιο να βουιζουν γιατι η αισιοδοξια αφου περασε τα σταδια της συγκρατημενης αισιοδοξιας τωρα εφτασε στο σημειο του οτι "και τον Σεπτεμβρη να ειναι ετοιμο δεν πειραζει,ουτως ή αλλως τα Χανια εχουν ολο το χρονο κινηση".Τα πλοια οσο ευκολα καταστρεφονται τοσο δυσκολα φτιαχνονται.:mad:

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς γι αυτό, κι επειδή είναι πολύ λίγοι αυτοί που πλέον φτιάχνουν πλοία, καλό θα ήταν να μην τους περιμένουμε στη γωνία… :mad:

Φίλε Ορέστη,

αυτό που θέλω να καταλάβεις είναι οτι δεν περιμένουμε κανένα στη γωνία,απεναντίας είμαστε υπέρ στη κίνηση της HSW να φτιάχνει καινούρια πλοία ή να μετασκευάζει πλοία.Εκτός απο την BS που έφτιαξε τα Ιθάκη-Πάρος-Νάξος είχαμε πολλά χρόνια να δούμε νέα πλοία στην Ελλάδα.Φύσικα και στις 2 περιπτώσεις αυτός που πρωταγωνιστεί είναι ο Στρίντζης που αν ήταν νεώτερος (χωρίς να τον αποκαλώ γέρο) θα βλέπαμε ακόμη περισσότερα πλοία στην ακτοπλοία.Οτι έφτιαξε είναι από πλευράς λειτουργικότητας και αισθητικής καταπληκτικά.

Το θέμα είναι ότι τα χρονοδιαγράμματα δεν του έχουν βγεί για πολλούς και διάφορους λόγους που εμείς δεν μπορούμε να γνωρίζουμε.Σαν αποτέλεσμα έχει να φέρνουμε στο μυαλό μας αυτό που λένε για τους πλοιάρχους οτι "ΤΟ ΠΗΓΑ ΤΟ ΒΑΠΟΡΙ - ΤΟ ΤΡΑΚΑΡΑΝΕ ΤΟ ΒΑΠΟΡΙ".

Και βέβαια πρέπει να περιμένουμε για να δούμε τα 2 καινούρια κουκλάκια της HSW.:mad:

Link to comment
Share on other sites

Τα πλοια οσο ευκολα καταστρεφονται τοσο δυσκολα φτιαχνονται.

Ακριβώς γι αυτό, κι επειδή είναι πολύ λίγοι αυτοί που πλέον φτιάχνουν πλοία, καλό θα ήταν να μην τους περιμένουμε στη γωνία… :mad:

Link to comment
Share on other sites

Οι τέσσερις λέμβοι του πλοίου βρίσκονται στο ντόκο έτοιμες να τοποθετηθούν στο βαπόραρο ο οποίος όσο προχωράει η μετασκευή αναδεικνύει το μεγαλείο του είναι πραγματικά κουκλάρα εύχομαι να έρθουν κι΄αλλα τέτοια βαπόρια ίσως σε λίγο μικρότερο μέγεθος απο τη μόνη χώρα που φτιάχνει ποιά όμορφα καράβια γιατί τέτοια πλοία και θα έλυναν τα προβλήματα της ακτοπλοίας χώρις να χρεώναν μέχρι τα μπούνια τις εταιρείες τους και θα ήταν η χαρά του καραβολάτρη

Link to comment
Share on other sites

Πατέρας μικρού καραβολάτρη που διέσχιζε πριν λίγο την Αθηνών Κορίνθου, είδε "αυτό το καινούριο της HSW", όπως ακριβώς μου ανέφερε, να κατευθύνεται ρυμουλκούμενο προς τα ναυπηγεία Ελευσίνας ενώ άλλος μικρός καραβολατρούλης το είδε να φεύγει πριν ώρα από το μώλο της ΔΕΗ με δύο ρυμουλκά. Να πηγαίνει μόνο για δεξαμενή ή θα ολοκληρωθούν εκεί οι εργασίες άραγε;

Link to comment
Share on other sites

Φήμη είπε ότι αν το πλοίο δέν είναι έτοιμο ώς το Σεπτέμβρη δέν θα δρομολογιθεί φέτος στα Χανιά... Θα μείνει παροπλισμένο (???) ως του χρόνου. Απίστευτο σενάριο, μάλλον αν δέν το προλάβουν θα το στείλουν για καμια ναυλωσούλα ως του χρόνου... Ελπίζω όχι σαν Ro/Ro

Link to comment
Share on other sites

Απόστολε η φήμη για προπλισμό δεν νομίζω να ευσταθεί.Στο βαπόρι μέχρι την ολοκλήρωση των εργασιών θα έχουν επενδυθεί τεράστια κεφάλαια,θα τρέχουν δάνεια για την εταιρία οπότε το να μείνει άπραγο ένα 9μηνο χωρίς λόγο δεν νομίζω επιχειρηματικά να ευσταθεί.

Για ναύλωση δεν ξέρω.Όμως για ro/ro πιστεύω θα έδειχναν άλλη αντιμετώπιση στο πλοίο όπως αυτή στο OCEAN TRAILER όπου δεν ασχολήθηκαν καθόλου με το εσωτερικό του.Τώρα για ναύλωση με εκμεταλλευση του πλοίου σαν ΕΓ/ΟΓ δεν ξέρω κι αφού δεν ξέρω δεν το αποκλείω αν και εξακολουθώ να πιστεύω ότι μόλις ετοιμαστεί θα πάει Χανιά.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...