Jump to content
Shipfriends

Αριάδνη (ΙΜΟ 9135262)


Recommended Posts

Λέει πως για να πάει στα Χανιά κάποιος, μπορεί να πάει με το HS 5 μέχρι τις 20 Ιουνίου στις 15:45 και από 21 Ιουνίου με το Νήσος Μύκονος στις 16:00

Mπορεί να είναι και ένα δοκιμαστικό δρομολόγιο απο ΠΕΙΡΑΙΑ - ΧΑΝΙΑ.Μετά την σφαλιάρα που έφαγε το BLUE STAR στην γραμμή ,να θέλουν να δουν πως θα πάει και το ΝΜ και αν τυχόν προχωρήσει να γίνει και ο γάμος με το ΑΡΙΑΔΝΗ.:P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τελικά οι κυλιόμενες σκάλες θα μπουν αριστερά ο χώρος έχει διαμορφωθεί αλλά ακόμη το πλοίο είναι εργοτάξιο ακομη και δεν ξέρω αν το χρονοδιάγραμα που έχει η εταιρία θα είναι στην ώρα του.Τα σχέδια του πλοίου ειναι τέλεια και η διαμόρφωση των χώρων ωραίοι,οι καμπίνες των επιβατών εχουν χαραχτεί στη .....λαμαρίνα εκτός απο μερικές που είχε το πλοίο οι οποίες μπορω να ομολογήσω είναι καταπληκτικές.Ενα πλο'ιο με τεράστιους χώρους που μπορεί να χωρέσει άνετα 2000 άτομα.Ολοι οι χώροι είναι πάνω απο το χώρο οχημάτων ακόμη και οι καμπίνες πληρώματος (αρκετά μικρές για τους αξιωματικούς και για το πλήρωμα).Πάντως επιμένω οτι το πλοίο αυτό είναι πολύ δύσκολο να δουλέψει σε ελληνικές θάλασσες.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως όσο και γρηγορα να πηγαίνουν οι εργασίες, προσωπικά το βλέπω δύσκολο να είναι έτοιμο στην ώρα του, το ίδιο και το Ν.Χίος..

Link to comment
Share on other sites

Δε θελω να γινω μαντης κακων αλλα καλο Σεπτεμβρη. Και ας υποσχονται 21 Ιουνιου το πρωτο δρομολογιο. Ουτε στα ποιο τρελα μας ονειρα δεν προλαβαινει το βαπορι. Θα εχει μεγαλυτερη καθυστερηση απο το Νησος Χιος.

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα θα εχει καθυστερηση αλλα το βλεπω συμφωνα με τις δικες μου πληροφοριες πριν τις αρχες Αυγουστου,παντως προχωραει γοργα η μετασκευη.

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα θα εχει καθυστερηση αλλα το βλεπω συμφωνα με τις δικες μου πληροφοριες πριν τις αρχες Αυγουστου,παντως προχωραει γοργα η μετασκευη.

Οπως έχω γράψει πάλι πιστεύω οτι αν και καθυστερεί η ολοκλήρωση των έργων στο ΑΡΙΑΔΝΗ η ΗSW θα βάλει το ΜΥΚΟΝΟΣ στα Χανιά για να κάνει μια πρόβα ..νυφικού να δει πως πάει η γραμμή και αν τραβήξει και δεν πάθει τα καλά ή μάλλον τα κακά του μπλουσταρ τότε θα κάνει το γάμο με το ΑΡΙΑΔΝΗ.

Μη ξεχνάμε όμως οτι παίζει και ενα άλλο σενάριο που ακούγεται πολύ τρελλό αλλά παίζει.Τη ναύλωση του ΑΡΙΑΔΝΗ στην ΑΝΕΚ.Το γήπεδο στην ακτοπλοία είναι για 3+1 παίχτες.Οι συναντήσεις φανερές και κρυφές του ΠΛ και του ΓΒ είναι ολο και πιο τακτικές.:D

Link to comment
Share on other sites

Σε περίπτωση που το Αριάδνη καθυστερήσει, στα Χανιά θα κατέβει προσωρινά το Νήσος Χίος. Όπως φαίνεται και στο φυλλάδιο των δρομολογίων της καλοκαιρινής περιόδου, στο διάστημα 21-30 Ιουνίου, η γραμμή καλύπτεται από το Νήσος Χίος.

Από εκεί και πέρα, δεν φαντάζομαι πως το πλοίο θα κατέβει κάτω δοκιμαστικά, πρώτoν γιατί ο Ιούλιος δεν είναι μήνας που μπορεί να βγάλει καμία εταιρία συμπεράσματα για την κίνηση μιας γραμμής και δεύτερον γιατί τα Χανιά δεν είναι μια καινούρια γραμμή για την HSW. Είναι η τρίτη χρονιά που δραστηριοποιείται, ενώ επί ημερών Στρίντζη, η Blue Star είχε μπει στη συγκεκριμένη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

όντως το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ είναι το πλέον κατάλληλο να κατέβει στα Χανιά προσωρινά διότι θα διαθέτει πιστοποιητικά πλόων Α (απαραίτητο για την γραμμή των Χανίων)ενώ το ΜΥΚΟΝΟΣ Β και για να αλλάξει κατηγορία θα πρέπει να προστεθούν βάρκες και κάτι άλλα ψιλά τα οποία δεν γίνονται εν όψη θερινής π[εριόδου.

Αυτό που λέει ο φίλος anteo για ναύλωση του ΑΡΙΑΔΝΗ από την ΑΝΕΚ είναι ένα ενδεχόμενο το οποίο ναι μεν είναι κουφό αλλά έχει περάσει κι από το δικό μου μυαλό.Μην ξεχνάμε ότι κι ο Κώστας ο Αγαπητός όταν έφερε ρο ρο στα Χανιά δουλεψαν πολύ καλά κι αυτός ήταν ό λόγος που ναύλωσε ρο ρο (του Κώστα Αγαπητού )η ΑΝΕΚ παρόλο που ουσιαστικά θα ανταγωνιζόταν τα ίδια της τα βαπόρια.

Θέλω να πω με άλλα λόγια ότι αν η ΑΝΕΚ δει τα ζόρια με το ΑΡΙΑΔΝΗ δεν το αποκλειώ να το ζητήσει για ναύλωση από την ΕΛΛΕΝΙΚ

Link to comment
Share on other sites

όντως το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ είναι το πλέον κατάλληλο να κατέβει στα Χανιά προσωρινά διότι θα διαθέτει πιστοποιητικά πλόων Α (απαραίτητο για την γραμμή των Χανίων)ενώ το ΜΥΚΟΝΟΣ Β και για να αλλάξει κατηγορία θα πρέπει να προστεθούν βάρκες και κάτι άλλα ψιλά τα οποία δεν γίνονται εν όψη θερινής π[εριόδου.

Ας μας το κάνει κάποιος αυτό πιό λιανά. Τι σημαίνει πρακτικά κατηγορία πλόων Α και τι κατηγορία Β?

Γιατί θέλει περισσότερες βάρκες η κατηγορία Α? Γιατί ένα πλοίο κατηγορίας πλόων Β μπορεί να κάνει Πειραιά-Χίο-Μυτιλήνη (155+55=210 μίλια περίπου) και να διασχίζει το Κεντρικό Αιγαίο...αλλά δεν μπορεί να κάνει Πειραιά-Χανιά (περ. 160 μίλια) και να διασχίζει το Κρητικό?

ΥΓ Ενδεχομένως το ποστ να ταιριάζει καλύτερα σε άλλο θέμα (πχ σωστικά) ;)

Link to comment
Share on other sites

Εδω καποιες τελευταιες φωτο της μετασκευης http://www.faktaomfartyg.se/ariadne_1996_omb_1.htm

Αυτο το κουτι μπροστα απ την(ομορφη)τσιμινιερα,ειναι τελειως ασχετο,το χαλαει πολυ.Πως τους ηρθε ενα θεος ξερει...Παντως λογικα η ΑΡΙΑΔΝΗ θα συνεχισει να ειναι πανεμορφη κ μετα την ολοκληρωση των εργασιων!

Link to comment
Share on other sites

Αυτο το περιβοητο κουτι σαφως ειναι αντιαισθητικο, αλλα δεν ειναι τοσο τραγικο οπως αλλα κουτια που προστιθενται στις τελευταιες μετασκευες(βλ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ). Τωρα που βαψανε και τμημα απο τις νεες υπερκατασκευες αρχιζει να δειχνει η νεα του μορφη και απο οτι φαινεται σιγουρα θα συνεχισει να διχνει κουκλα:mad: Προφανως θα εχουμε αλλη μια πολυ πετυχιμενη μετασκευη -παραδοσιακα- απο τον Στριντζη :P

Αυτο που θα με χαλασει εμενα προσωπικα ειναι αν του βαλουν καμια μπλε ριγα σαν τα Χιος/Μυκονος στα παραθυρα.

Link to comment
Share on other sites

Μμμμ,εδω θα διαφωνισω μαζι σου,πιστευω πως η μαυρη(μπλε) γραμμη στα παραθυρα ενος deck θα του ταιριαζε πολυ.Αν δεις κ το BLUE HORIZON(στην αρχη κ αυτο ολοασπρο) μια χαρα του πηγε αυτη η γραμμη.

Παντως με η χωρις την διακοσμητικη line θα ειναι σιγουρα ομορφο κ ας ελπισουμε να το χαζευουμε μες στο καλοκαιρι!:mad:

Link to comment
Share on other sites

Σε εκείνο το σημείο, αν δεν κάνω λάθος, υπάρχει κάποιο σαλόνι το οποίο είναι αρκετά ψηλοτάβανο σε σχέση με όλο το υπόλοιπο καράβι το οποίο μπορεί να μην είναι για νάνους αλλά δεν φημίζεται και για το ύψος του. Αν δείτε φωτο πριν την μετασκευή, σε εκείνο το σημείο το πλοίο γενικότερα ψηλώνει. Οπότε μάλλον αναγκάστηκαν εκ των πραγμάτων να το κάνουν αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Ορεστη μη κρινεις απο τα αποτελεσματα με την 3ετια του HS4-HS5. To πλοιο αυτο εχει οπως γνωριζεις ενα τεραστιο γκαραζ πανω-κατω και για να γεμισει αυτο πρεπει να γινει ...αλλαγη νοοτροποιας στους Xανιωτες.Ο επιβατης θα μπει στο ταχυπλοο αλλα ο επαγγελματιας φορτηγατζης θα κοιταξει το συμφερον και ισως και τις απειλες που θα δεχθει απο την αντιπαλη εταιρεια. Οταν ο ταδε ή ο δεινα επαγγελματιας χρωσταει ισα 20000-30000 euro στην ΑΝΕΚ και μπει στο Αριαδνη θα τον κυνηγαει μεχρι την Φαλκωνερα ο αντιπρωσοπος της ΑΝΕΚ ή οποια αλλη ειναι εκει.B):D :D

Link to comment
Share on other sites

Παράθεση:

Αρχική Δημοσίευση από HIGHSPEED 4

Αυτο που θα με χαλασει εμενα προσωπικα ειναι αν του βαλουν καμια μπλε ριγα σαν τα Χιος/Μυκονος στα παραθυρα

Τι σε έκανε να πιστέψεις ότι αυτό δε θα γίνει?

Oριστε πως θα γινει το πλοιο ! (με την ριγα)

post-56-128326964145_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Γιατι τοσες πολλες βαρκες και μαλιστα σε εκεινο το σημειο. Το βαπορι θα εχει 4 βαρκες (2 απο καθε πλευρα) κατω απο το φουγαρο σαν τα Σουπερφαστ 7-10.

Link to comment
Share on other sites

Παντως πολυ παραθυρο εχει πεσει. Ακομα και στα σημεια που ειναι οι βαρκες πραγματικα εχει απειρα παραθυρα. Λογικα θα εχουμε απειρα σαλονια και φυσικα και αχανη,βαση διαστασεων και κυριως του πλατους του.Αρκει να μην ειναι γεματο αεροπορικες.Πραγματικα μπορει να γινει ενα καταπληκτικο cruise ferry που πολλοι θα ζηλευαν και θα ηθελαν να το ειχαν ;)

Το μεγαλο στοιχημα ειναι τα Χανια βεβαιως βεβαιως :D :D :D

Υ.Γ. Αν καταφερουν μετα το Μπλου να διωξουν και αυτον τον βαποραρο πραγματικα περα απο πανυγηρικη νικη της ΑΝΕΚ η οποια δε χρειαστηκε ποτε να φτιαξει Παλατια για να θωρακισει την γραμμη της, θα ειναι παγκοσμια καινοτομια στα χρονικα, να σου φερνουν κατι καλυτερο και να το διωχνεις.:P

Υ.Γ. 2 Θα του βαλουν και πισινα???

Link to comment
Share on other sites

...Αν καταφερουν μετα το Μπλου να διωξουν και αυτον τον βαποραρο πραγματικα περα απο πανυγηρικη νικη της ΑΝΕΚ ...

Εκτός και το αγοράσουν ?!?!?!?!?

Link to comment
Share on other sites

Εδω δεν αγοραζουν απο Ιαπωνια τοσο καιρο πλοιο και θα παρουν αυτο που το αφησαν; ετοιμο δεν ξερω και εγω σε τι τιμη ;αν το δωσει η HSW φυσικα;;

Link to comment
Share on other sites

Εδω δεν αγοραζουν απο Ιαπωνια τοσο καιρο πλοιο και θα παρουν αυτο που το αφησαν; ετοιμο δεν ξερω και εγω σε τι τιμη ;αν το δωσει η HSW φυσικα;;

Η HSW δεν νομιζω οτι ειναι διατεθιμενη να πουλησει το πλοιο κοσμημα.Το μονο που μπορει να σκεφτει και πιστευω οτι θα ηταν το ποιο σωστο για μενα παντα μιλαω ειναι να το ναυλωσει στο εξωτερικο ή στην ΑΝΕΚ.Το πλοιο αυτο λογω του μεγεθους του δεν εχει επιλογες στην ελλαδα παρα μονο στα Χανια.

Με τις συνθηκες που υπαρχουν στο νησι και με γνωμονα τον τοπικιστικο χαρακτηρα των κατοικων ειναι δυσκολο να γεμιζει με 140 νταλικες και εστω με 1500 ατομα.Αν παλι η εταιρεια δεν εχει προβλημα να το βαλει και θελει να το βλεπει να παραπαιει τοτε.....

Παντως αν η HSWκερδισει αυτο το στοιχημα με τα Χανια θα εχει πετυχει 100% τον στοχο της με τις δρομολογησεις στις γραμμες της Χιου- Μυτιληνης και της Κρητης.Για την γραμμη της Ικαριοσαμιας το βλεπω λιγο χλωμο.

Link to comment
Share on other sites

Στο περιοδο "Πελαγος" της εταιρειας ,σε διαφημιστικο αρθρο για το πλοιο, αναφερεται παντως καθαρα πως το Αριαδνη παει Χανια με τα σινιαλα της HSW.

Link to comment
Share on other sites

Στο περιοδο "Πελαγος" της εταιρειας ,σε διαφημιστικο αρθρο για το πλοιο, αναφερεται παντως καθαρα πως το Αριαδνη παει Χανια με τα σινιαλα της HSW.

Kαι ο Ντουντου ηταν να ερθει στον Ολυμπιακο αλλα τελικα εφυγε ο Ριβαλντο.Πλακα κανω φιλε Artevelde.Μακαρι να παει στα Χανια και να μη μας φυγει στο εξωτερικο και ας παει με οποια σινιαλα θελουν τα αφεντικα του.Βεβαια το πλοιο αργει πολυ για να βγει και αυτο ειναι ενα μειον στη δρομολογηση του.Αν ειναι να βγει τον Αυγουστο(ειμαι πολυ αισιοδοξος) τι θα προλαβει να κανει?Γιαυτο φοβαμαι οτι θα μας την κανει με ελαφρα πηδηματακιαή μαλλον κυματακια.;)

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή των Χανίων είναι από αυτές που έχουν κίνηση όλο το χρόνο. Όχι βέβαια πως οι δύο καλοκαιρινοί μήνες δεν έχουν ιδιαίτερο ειδικό βάρος, αλλά και στη Χίο – Μυτιλήνη, το Νήσος Μύκονος δρομολογήθηκε στα μέσα του Σεπτέμβρη και στέριωσε μια χαρά στη γραμμή. Όσο πιο γρήγορα βέβαια, τόσο το καλύτερο και αυτό ισχύει για όλα τα νέα πλοία που ετοιμάζονται να πρωτοεμφανιστούν φέτος στην ακτοπλοΐα! ;)

Link to comment
Share on other sites

Ολη η δεξια μερια εχει ξυστει με μηχανημα και απο την πρυμνη μεχρι την μεση περιπου στο βαπορι εχει περαστει μινιο.Μηνιο εχει ακομα στην γεφυρα και στον καθρεφτη του πλοιου

Ακομα εχει γινει το ανοιγμα για τον καταπλετη των επιβατων

Να και μια σημερινη βροχερη φωτο

post-15-128326964544_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...