Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Πέφτει πολύ και καλή δουλειά στο βαπόρι.Έπεσε αμμοβολή στα ύφαλα που πήγε σύννεφο και η λαμαρίνα του έγινε σαν κατσαρόλα.Γίνεται παράλληλα και πλαστικοποίηση των υφάλων και επιθεωρήσεις στους άξονες.Πιθανόν Παρασκευή να επιστρέψει στην θέση του:D

Πιστεύω ότι όταν ολοκληρωθούν οι εργασίες,με βάση την διάθεση της εταιρίας για την μετασκευή και τα πλάνα για το εσωτερικό του ,θα βγεί στολίδι.:(

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Κουκλα πανω απ την ισαλο,κουκλα κ απο κατω δηλαδη!Να ρωτησω κατι,αυτες οι εργασιες που ανεφερες Earl,εφοσον οι φημες το θελουν να βγαινει Σεμπτεμβρη,δεν ειναι πιο σωστο να γινουν λιγο πριν ειναι ετοιμο το πλοιο για δρομολογηση?Αν θα μεινει ακινητο 3 μηνες ακομα,δεν θα χρειαστει κ αλλο δεξαμενισμο για καθαρισμο των υφαλων του??Η μηπως θα κανουν το μπαμ κ σε κανα μηνα θα το εχουν ετοιμο??:D

Posted

Για το Σεπτέμβρη είναι εικασίες που περιφέρονται σστο λιμάνι και δεν ξέρω καατά πόσο ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.Εγώ προχτές άκουσα ότι τέλη Ιουλίου αρχές Αυγούστου θα είναι έτοιμο και μάλιστα από έγκυρη πηγή.Τώρα τι είναι αλήθεια και τι δεν είναι δεν ξέρω.

Όσο για τον δεξαμενισμό ίσως είναι λιγάκι νωρίς αλλά πρώτον δεν ξέρουμε αν υπήρχαν ελεύθερες ημερομηνίες των δεξαμενών για να βγεί πιο μετά,έπειτα δεν ξέρουμε αν η χρονική στιγμή ευνοείται από τις άλλες εργασίες ώστε να βγει δεξαμενή και τρίτον είναι μια διαδικασία η οποία ούτως ή άλλως θα γινόταν οπότε ξεμπερδεύουν και μ'άυτή.

Posted

Μαλιστα,εγω παντως πιστευω πως το βαπορι εχει μπει στην τελικη του ευθεια κ προσπαθουν να το βγαλουν μεσα-τελη Ιουλιου οπως λες,γιατι τους συμφερει απο πολλες πλευρες.Ασε που μου φαινεται υπερβολικο να κρατησουν 2 μηνες οι εσωτερικες του εργασιες,ετοιμο καραβι ηταν...Ολα θα του τα ξηλωσουν πια...:D

Posted

Πάντως Earl έχεις δίκιο για τις ημερομηνίες δεξαμενισμού γιατί και το Opera για το λόγο αυτό θα πάει Σύρο.

Posted

Παντως το καλο ειναι οτι με οποια σινιαλα και να παει ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΡΗΤΗ. Τωρα Χανια θα ναι Ηρακλειο θα ναι δε ξερω. :D Παντως με δελφινια δε θα ναι... :D

Posted

Λες να πάρουν οι Μινωικές το ΑΡΙΑΔΝΗ για να αντικαταστήσουν τα παλάτια;:confused::D Είναι προφανές το τι θέλει να πει ο μικρός NEΠΤΣΟΥΝ ΕΞΠΡΕΣ ΙΙ:D

Posted

Αμα συνδιασεις οτι στα Λατω και Λισσος δεν μενει και πολυ χρονος ζωης.Μηπως θα αντικαταστησει ενα απο αυτα και παει στην ΑΝΕΚ?

Posted

Και ομως το πλοιο -σε πρωτο σταδιο τουλαχιστον- θα κατεβει στα Χανια μπλε με κοκκινη τσιμινιερα και δελφινια. Σας μεταφερω οτι εμαθα απο αρκετα αξιοπιστη πηγη που 'σουλουπωνει' το βαπορι.;)

Επισης ο νεος (ανεπισημα ετσι οπως εγιναν τα πραγματα) στοχος ειναι το πλοιο να προλαβει να ειναι ετοιμο τον Αυγουστο για να προλαβει τη μαζικη καλοκαιρινη εξοδο.Αν συμβει αυτο το μονο σιγουρο ειναι να εχουμε ενα νεο μπαχαλο/κομφουζιο στα δρομολογια της Hellenic:D

Posted

27/4/2007

Οπως έχω γράψει πάλι πιστεύω οτι αν και καθυστερεί η ολοκλήρωση των έργων στο ΑΡΙΑΔΝΗ η ΗSW θα βάλει το ΜΥΚΟΝΟΣ στα Χανιά για να κάνει μια πρόβα ..νυφικού να δει πως πάει η γραμμή και αν τραβήξει και δεν πάθει τα καλά ή μάλλον τα κακά του μπλουσταρ τότε θα κάνει το γάμο με το ΑΡΙΑΔΝΗ.

Μη ξεχνάμε όμως οτι παίζει και ενα άλλο σενάριο που ακούγεται πολύ τρελλό αλλά παίζει.Τη ναύλωση του ΑΡΙΑΔΝΗ στην ΑΝΕΚ.Το γήπεδο στην ακτοπλοία είναι για 3+1 παίχτες.Οι συναντήσεις φανερές και κρυφές του ΠΛ και του ΓΒ είναι ολο και πιο τακτικές.;)

Δεν νομιζω οτι το Αριαδνη θα προλαβει την μαζικη καλοκαιρινη εξοδο,μαλλον την μαζικη φθινοπωρινη εισοδο.Στην παραθεση το μονο που εχει πεσει εξω ειναι το Μυκονος ενω το σωστο ειναι Χιος.

Φιλε HS4 οι αρκετα αξιοπιστες πηγες που σουλουπωνουν το πλοιο να ξερεις οτι μιλουν απο προσωπικο συμφερον και οχι την πραγματικη αληθεια.

Το θεμα ειναι αλλο.Αν τα φτιαξει η ΑΝΕΚ με το Αριαδνη τι παιχνιδι θα παιχτει στα δρομολογια της HSW.Το μονο σιγουρο ειναι παντως οτι ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΠΑΧΑΛΟ.Ο Π.Λ ειναι επιχειρηματιας που δεν θα δεχθει σε καμμια περιπτωση να γινουν μπαχαλο.Και μη ξεχνας:ΟΛΑ ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ.:confused:

Posted

Φιλε Emanon απλα μετεφερα καποια στοιχεια.Οι πηγες ειναι παντα πηγες και η ορθωτητα τους κρινεται απο τα πεπραγμενα.Επισης η αντικειμενικοτητα τους εξαρταται απο παραγοντες που η ανωνυμια αυτου του foroum τις προστατευει απολυτα.;) Γνωριζω πολυ καλα πως ολα πωλουνται και ολα αγοραζονται.Και το συγκεκριμενο πλοιο δεν αποτελει εξαιρεση.Το αντιθετο μαλιστα.Στην παρουσα φαση ομως δυσκολα θα καταληξει στην ΑΝΕΚ.

Posted

Μπορει το Ν.ΧΙΟΣ να μην εχει AIS ακομα,η ΑΡΙΑΔΝΗ ομως εξοπλιστηκε!Λογικα δηλαδη αυτο πρεπει να ναι....;)

post-709-128326965581_thumb.jpg

Posted

Απο την Ιαπωνια ειχε το AIS. ;)

Σημερα γυρισε στη θεση του καθαρουλικο και μισοβαμμενο μπλε ελεκτρικ :D

post-23-128326965586_thumb.jpg

Posted

Το μισοβαψανε φιλε μου γιατι μετα εμαθαν κατι για ΑΝΕΚ και σταματησαν????????

Posted

Μετά τις πρόσφατες εξελίξεις, είναι προφανές ότι απομακρύνεται κάθε ενδεχόμενο να αλλάξει σινιάλα το πλοίο. Με την ολική αποχώρηση της Attika από Minoan - HSW και μη γνωρίζοντας αν συνεχίζει να υπάρχει μεταξύ τους συμφωνία να μην ανταγωνίζονται στις κύριες γραμμές τους, το ενδεχόμενο να παραμείνει το πλοίο στα Χανιά είναι πλέον ισχυρό. Αλλά καλύτερα να περιμένουμε λίγο ακόμα, μιας και οι εξελίξεις τρέχουν. Πάντως το σίγουρο είναι ότι στην HSW βιάζονται για τη δρομολόγησή του.

Posted

Δεν καταλαβα το σκεπτικομτης σύνδεσης της πώλησης των μετοχών με τη μετακίνηση του Αριαδνη απο μια εταιρία σε μια άλλη...

Μια εξήγηση παρακαλώ

Posted

19/6/2007

Στα χέρια του Πάνου Λασκαρίδη πέρασε ο έλεγχος των Μινωικών αφού αγόρασε το ποσοστό που είχε στην εταιρεία του Ηρακλείου ο Περικλής Παναγόπουλος.

Πιο συγκεκριμένα, αγόρασε 15,7 εκατομμύρια μετοχές περίπου έναντι 6 ευρώ το κομμάτι μέσω 2 ξεχωριστών πακέτων. Τις μετοχές αγόρασε η εταιρεία Access Maritime S.Α. συμφερότων Πάνου Λασκαρίδη.

Τώρα ο Λασκαρίδης ελέγχει συνολικά περίπου το 27% των Μινωικών Γραμμών.

....και έχων και κατέχων ήδη το 37% της HSW, εκπροσωπεί κατά 27% και το 33,33% της HSW,που κατέχουν οι Μινωικές στο Μ.Κ σήμερα, γιατί αύριο είναι άλλη μέρα.

Αρα ή θα τις συγχωνεύσει και έσσονται οι 2 εις σάρκαν..μίαν, ή θα εισαχθεί η δεύτερη στο ΧΑΑ με άρμα την πρώτη και θα δείς τη μετοχή της 2ψήφια σε μιά μέρα.

Δεν έχει λοιπόν κανένα λόγο να μη δρομολογήσει το ΑΡΙΑΔΝΗ -ΠΑΛΛΑΣ;στα Χανιά.Αποτα 4 s/f που σίγουρα είναι μέσα στη συμφωνία, ένα να διπλώσει το ΑΡΙΑΔΝΗ,φαντάζεσαι το σενάριο που ακολουθεί;

Γιατί τώρα και να κάτσει του κ.Απόστολου τα κουκιά είναι πολλά και η πλάστιγγα ήδη γέρνει.

Σφηνιά ζείς εσύ μας οδηγείς.Περίμενε και θα το ..δείς.

Posted

Η κουκλάρα βρίσκεται πάντως στο νέο μώλο ΔΕΗ στη γνωστή θέση της τα ύφαλα λάμπουν και έχει τοποθετηθεί το ανάγλυφο για το όνομα της

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...