gpap2006 Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 Στην ΑΝΕΚ θα επεφτε κουτι..Θα αντικαθιστουσε το γερικο ΛΙΣΣΟΣ και θα εκανε κ παραπανω δρομολογια για ΧΑνια αφου το ΑΡΙΑΔΝΗ θα μπορουσε να εχει καθημερινες αναχωρισεις χειμωνα-καλοκαιρι.Τελοσπαντων, με 'αν' δε γινεται τιποτα.
Apostolos Posted February 11, 2007 Posted February 11, 2007 Οι εργασίες προσωράνε πολύ γρήγορα. Ο χώρος κάτω απο την τσιμινιέρα έμεινε κενός για Σωσ. λέμβου το οποίο δίνει άλλη χάρη και όμορφιά. Ελπίζω να το δούμε σύντομα τελειωμένο. Ευτυχώς που δέν το πήρε καμιά άλλη εταιρία (ξέρετε ποιά) γιατι θα το βίαζε ολοκληροτικά
proud_ionian Posted February 14, 2007 Posted February 14, 2007 μου εχει κανει εντυπωση (και οχι μονο σε μενα) οτι στο site της HSW το Αριαδνη δεν αναφερεται. ουτε στο στολο των συμβατικων ουτε πουθενα. η μονη αναφορα ειναι η αγορα του Ferry Himuka που ΘΑ ερθει τελη Δεκεμβριου. θα μου πειτε οτι ουτε το Ν Χιος αναφερει. ναι αλλα το Ν Χιος ειναι υπο κατασκευη και τυπικα ακομη ανηκει στα ναυπηγεια, ενω το αριαδνη εχει παραδοθει στη HSW. δε μιλαμε να ανακοινωσουν χανια κλπ. εστω τη μετονομασια και την προοδο των μετασκευων. εκτος βεβαια και αν δουμε καμια ανακοιωση: Utchartrad till Minoan Lines, Heraklion, Grekland. Insatt mellan Patras - Igoumenitsa - Korfu - Venedig.
cpt_hcp Posted February 14, 2007 Posted February 14, 2007 Tι να κανουν δηλαδη;Να βγαλουν δελτιο τυπου οτι η μετασκευη βρεισκεται σε αυτο το σημειο και θα γινουν αυτες οι δουλειες;Τι ειναι περιοδικο;Εταιρια ειναι,οταν αρχισει η καμπανια η καλοκαιρινη θα κανουν αναφορα και για το που θα δρομολογηθει και για ολα τα αλλα...
proud_ionian Posted February 14, 2007 Posted February 14, 2007 εδω ρε παιδια δεν το αναφερουν καν. ουτε στα συμβατικα της εταιρειας υπαρχει, ουτε καν οτι ηρθε δε λενε και το site ανανεωνεται επι καθημερινης βασης.
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 14, 2007 Posted February 14, 2007 Η άλήθεια είναι ότι δεν το είχα προσέξει, αλλά τώρα που το είδα...το βρίσκω εντυπωσιακό και συνάμα αξιοπερίεργο...γιατί μιλάμε για την μέλλουσα "ναυαρχίδα" της εταιρείας. Επειδή δεν βρίσκω άλλη εξήγηση, θεωρώ ότι οφείλεται καθαρά σε παραδρομή. Φαντάζομαι ότι θα αποκατασταθεί σύντομα η παράλειψη. ΥΓ. Όσον αφορά τα "Utchartrad" κλπ, δεν νομίζω ότι ισχύουν, γιατί και τα RoRo είναι ναυλωμένα, αλλά αναφέρονται κανονικά στον στόλο...και μάλιστα πριν ναυλωθούν (πχ Celtic Sun). Θα μου πείς, βέβαια, ότι είναι ναυλωμένα στα ξένα και όχι στη "μαμά"! Τι να σου πω τώρα? Άγνωσται αι βουλαί...
Stratos Posted February 15, 2007 Posted February 15, 2007 Μια υπόθεση που κάνω, είναι ότι θα ήθελε ο βασικός μέτοχος της HSW να ξεκαθαρίσει τι θα γίνει με το ποσοστό των Μινωικών στην εταιρία του, για να δώσει το "οκευ" για τα Χανιά ή τον τελικό προορισμό του πλοίου..
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 22, 2007 Posted February 22, 2007 Επειδή, τα όσα επεσήμανε ο proud ionian –πριν οκτώ ημέρες- εξακολουθούν να ισχύουν…και επειδή από την εταιρεία αποδεδειγμένα μας διαβάζουν και λαμβάνουν υπόψη τους την καλόπιστη κριτική και τις επισημάνσεις μας…δικαιούμαι να θεωρήσω, πλέον, ότι δεν πρόκειται περί παράλειψης, αλλά ότι «κάποιο λάκκο έχει η φάβα». Και δεν πρέπει ο «λάκκος» να είναι άσχετος με τα όσα εξυφαίνονται στο τρίγωνο Attica-Minoan-HSW. Οκτώ ημέρες είναι υπεραρκετές για να διορθωθεί μιά παράλειψη…εδώ σε 3 μόνο ημέρες διόρθωσαν πολύ δυσκολώτερα πράγματα.
cpt_hcp Posted February 22, 2007 Posted February 22, 2007 Nαι αλλα απο οτι βλεπουμε ουτε το Νησος Χιος αναφερουν οποτε ....γιατι να υπαρχει λακκος και φαβα.;;;
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 22, 2007 Posted February 22, 2007 Επ' αυτού, έχουν απαντήσει άλλοι αρμοδιότεροι εμού! θα μου πειτε οτι ουτε το Ν Χιος αναφερει. ναι αλλα το Ν Χιος ειναι υπο κατασκευη και τυπικα ακομη ανηκει στα ναυπηγεια, ενω το αριαδνη εχει παραδοθει στη HSW.
cpt_hcp Posted February 22, 2007 Posted February 22, 2007 Kαλα υπαρχει δηλαδη ανθρωπος που πιστευει, οτι επειδη το πλοιο ναυπηγειται ακομα ,για αυτο δεν αναφερετε(μιλαω για το Νησος Χιος);Καταρχην ολες οι νεες αφισες και τα ημερολογια εχουν και το Νησος Χιος φωτογραφια,δευτερον το πλοιο αυτο δεν ανηκει στο ναυπηγειο γιατι πολυ απλα το ναυπηγειο Ελευσινας οπου κατασκευαζεται το Νησος Χιος απλα φιλοξενει την ναυπηγηση ,ως εκ τουτου το πλοιο δεν ανηκει στο ναυπηγειο.Εγω νομιζω οτι θελουν να το παρουσιασουν οταν ετοιμαστει-το Αριαδνη.
ΚΟΣΤΑΣ1 Posted March 3, 2007 Posted March 3, 2007 Απο το website του Υ.Ε.Ν ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 11/1/2007-31/10/2008 (σύμφωνα με την παράγραφο 3 του άρθρου τέταρτου του Νόμου 2932/01) 62 Ε/Γ-Ο/Γ ΑΡΙΑΔΝΗ Ν.Π 11542 HELLENIC SEAWAYS ΠΕΙΡΑΙΑ-ΧΑΝΙΑ
Panagia Ekatontapiliani Posted March 3, 2007 Posted March 3, 2007 Άκουσα μια φήμη χθες από ένα σωματείο ναυτικών, ότι το Αριαδνη φέτος δε θα πάει στα Χανιά , γιατί θα ναυλωθεί στο εξωτερικό . Αυτή το έχουν σίγουρο ότι δε θα μείνει εδώ.
Neptune Posted April 11, 2007 Posted April 11, 2007 Τα σεναρια ειναι πολλα και εχουνε αμεση σχεση με την αποπερατωση της κατασκευης του Νησος Χιος και της μετασκευης του Αριαδνη. Και στα 2 πλοια θα εχουμε καθυστερησεις στην παραδοση (τολμω να πω με κινδυνο να εκτεθω ισως χαθει και το μισο καλοκαιρι) οποτε εχουμε τα εξης 1)Το νορμαλ Νησος Χιος για Χιο Μυτιληνη Νησος Μυκονος για Ικαρια Σαμο Αριαδνη για Χανια Εξπρες Πηγασος για Παροναξια 2)Το πιθανο Νησος Χιος για Χιο Μυτιληνη Εξπρες Πηγασος για Ικαρια Σαμο Αριαδνη μετασκευη ακομα Νησος Μυκονος για Χανια 3)Το αναποδο απο το 2 Νησος Χιος κατασκευη Εξπρες Πηγασος για Ικαρια Σαμο Αριαδνη για Χανια Νησος Μυκονος για Χιο Μυτιληνη Επισης μη ξεχναμε οτι εγγραφως εχουνε ζητησει να γινουν εργα στα λιμανια του Ευδηλου και του Καρλοβασιου για τα οποια εγω προσωπικα δεν εχω ακουσει να γινεται κατι.
emanon Posted April 12, 2007 Posted April 12, 2007 Μηπως παιζει και το σεναριο για ναυλωση του ΑΡΙΑΔΝΗ στο εξωτερικο και να παιξει το "πιθανο";Παντως θα ειναι αμαρτια και για το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ να παει στη Σαμο και για το Πηγασος να φυγει απο εκει.
pie Posted April 12, 2007 Posted April 12, 2007 Δε γίνεται και στο περιοδικό της εταιρείας(PELAGOS) και στην συνέντευξη του Στρίντζη να γράφει ότι θα μπεί στα Χανιά και τελικά να το ναυλώσουν....!
HIGHSPEED 4 Posted April 16, 2007 Posted April 16, 2007 Μια φωτο του βαποραρου τη Μ. Παρασκευη.Πραγματικα ειναι πανεμορφο,με μοναδικη παραφωνεια την υπερκατασκευη μπροστα απο την τσιμινιερα και τους @#$^*& πλαινους καταπελτες Οπως και να εχει ομως ειναι μια κουκλα Μεσα στο γκαραζ κοιτωνται και οι κυλιομενες σκαλες του,ενω αριστερα μεσα στο γκαραζ στην πρυμνη εχει χτιστει ενας χωρος,προφνως για την υποδοχη των επιβατων.
Stefanos Posted April 16, 2007 Posted April 16, 2007 Κάλα θα μπορούσε να γίνει και ομορφότερο να διατηρουσε λίγο τη γιαπωνέζικη ομορφιά που είχε στην αρχή δεν θα ήταν κακό
emanon Posted April 16, 2007 Posted April 16, 2007 Δεν θα μπορούσε ποτέ μια ΑΡΙΑΔΝΗ να έχει γιαπωνέζικη ομορφιά.
gpan Posted April 16, 2007 Posted April 16, 2007 Εντύπωση μου κάνει πως δεν εχει γίνει καμμια επέμβαση κατάπρυμα. Θα παραμείνει ο ένας και μόνος καταπέλτης και αν ναι σε περίπτωση πρυμνοδέτησης πως θα δουλεύει το πλοίο? Ούτε καταπελτης επιβατών δεν προβλέπεται? Εκτος κ αν το προορίζουν πάντα και μονο για δεξιες πρυμοπλαγιοδετήσεις.
HIGHSPEED 4 Posted April 17, 2007 Posted April 17, 2007 Οπως ανεφερα παραπανω στο γκαραζ βρισκονται οι κυλιομενες σκαλες που θα τοποθετηθουν στην αριστερη πλευρα του πλοιου και εχει χτιστει μερος της πρυμνης εσωτερικα στο γκαραζ για την υποδοχη των επιβατων.Με αυτη τη λογικη θα πρεπει να θεωρειται δεδομενη η δημιουργια αριστερα στην πρυμνη καταπελτη επιβατων.Κεντρικος καταπελτης για τα οχηματα θα παραμεινει ως εχει αυτος που υπαρχει αφου δεν υπαρχει χωρος ,ουτε λογος για να ανοιξουν και δευτερο.Εργασιες θα γινουν στον υπαρχον.Δυστηχως δεν τραβηξα φωτογραφια στο σημειο που σας περιγραφω για να καταλαβετε ακριβως τι εννοω,γιατι σκεφτηκα μηπως μου την ελεγε ο φυλακας που ειναι στην εισοδο
emanon Posted April 17, 2007 Posted April 17, 2007 Δε γίνεται και στο περιοδικό της εταιρείας(PELAGOS) και στην συνέντευξη του Στρίντζη να γράφει ότι θα μπεί στα Χανιά και τελικά να το ναυλώσουν....! Τα σενάρια είναι πολλά.Μη ξεχνάμε οτι ο Π.Λ.είναι επιχειρηματίας με πολλά κιλά ....μυαλό και αν δει οτι συμφέρει η ναύλωση δεν νομίζω οτι θα σταθεί σε ανακοινώσεις και περιοδικά.Εδώ και ένα χρόνο που μπηκε στο χώρο της ακτοπλοίας έχει αρχίσει να βγαίνει απο το τέλμα που ήταν απο το 1999 που ήταν γενικά η ακτοπλοία.
proud_ionian Posted April 17, 2007 Posted April 17, 2007 προσωπικα θα ηθελα να φυγουν οι πλαινοι καταπελτες αλλα συνηθως δεν αφαιρουνται γιατι επιρρεαζεται η αξια μεταπωλησης. με μοναδικη παραφωνεια την υπερκατασκευη μπροστα απο την τσιμινιερα και τους @#$^*& πλαινους καταπελτες μας αρεσουν, δε μας αρεσουν (εμενα δεν), απο και κλειεται να αφαιρεθουν. ειδικα με το ενδεχομενο ναυλωσης να παιζει, θα ηταν σα να εβγαζαν τα ματια τους. περαν του οτι επιρρεαζουν θετικα ναυλο/αξια μεταπωλησης, ειναι και ακριβοι οι συγκεκριμενοι.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 18, 2007 Posted April 18, 2007 Δε γίνεται και στο περιοδικό της εταιρείας(PELAGOS) και στην συνέντευξη του Στρίντζη να γράφει ότι θα μπεί στα Χανιά και τελικά να το ναυλώσουν....! Στη πρώτη σελίδα αναγράφει αυτό που λες. Αλλά εάν πας κάποιες σελίδες πιο κάτω στο θέμα για τα Χανιά, λέει κάτι άλλο. Λέει πως για να πάει στα Χανιά κάποιος, μπορεί να πάει με το HS 5 μέχρι τις 20 Ιουνίου στις 15:45 και από 21 Ιουνίου με το Νήσος Μύκονος στις 16:00 Δίπλα από την ώρα είναι γκρι σημάδι σε σχήμα ρόμβου (για κάποια σημείωση, που πουθενά δε βρήκα την επεξήγηση).
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now