gpap2006 Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 Εφόσον το SF XII περνάει στα χέρια του Grimaldi έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα κατανεμηθεί ο στόλος ΑΤΤΙΚΑ-HSW στις γραμμές του Αιγαίου. Και αν θα μείνει το ΧΙ Ανκόνα ή θα έρθει Δωδεκάνησα να καλύψει το κενό. Το δρομολόγιο που σίγουρα δεν θα ξαναδούμε είναι το νυχτερινό του ΣΑΜΟΣ για Παροναξια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 Αφού "έμειναν" τα μεγάλη της Hellenic εδώ, μπορεί να δούμε το BS1 να πηγαίνει στα Δωδεκάνησα παρέα με το αδερφάκι του και δυο από τα μεγάλα της Hellenic στο βόρειο Αιγαίο. Εξακολουθώ να βλέπω να ταχύπλοα να αλλάζουν χέρια, όπως και τον Πήγασο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 (edited) Το Νήσος Χίος AML τρεχοντας επίσης , υ.γ. και το Πηγασο θα έστελνα και θα μετακομιζα στη team54 Edited October 26, 2017 by Petros P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 Έχω την εντύπωση ότι το Χίος με τις αναχωρήσεις πλοίων χρειάζεται!Ειτε ΠΧΜ είτε Δωδεκανησα στην θέση του μικρού Blue Star της άγονης μαζι με το Blue Star 1... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 Για ΠΧΜ δύσκολα πια τα δυο ελληνικά Νήσος, το γκαράζ τους δε φτάνει για τις σημερινές απαιτήσεις της γραμμής. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 Με Αριαδνη όταν γυρίσει ή Σαμος Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 13 minutes ago, Champion Jet_2 said: Με Αριαδνη όταν γυρίσει ή Σαμος Εννοείς ΠΧΜ? Αν ναι, χρειάζονται δυο πλοία. Εκτός αν κοπεί το καθημερινό, το βλέπω όμως δύσκολο. Αλλιώς δυο μεγάλα. Είτε το BS1 και ένα της Hellenic, ή και τα δυο της Hellenic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 (edited) Το SFXII αν μπει Αδριατικη τοτε η κοινοπραξια θα εχει μεγαλο προβλημα. Η Μινοαν πηρε το 7 το καλυτερο ταχυπλοο του Αιγαιου πηρε κσι τη γραμμη Ηρακλειο Κυκλαδες;Ηταν καλυτερο για την Ατικα να δωσει τις παλιατζουρες Νησος Σαμος-Ροδος κ σια παρα να δωσει 2 νεοτευκτα στολιδια.Και θα κραταγε τα 4 140μετρα νεοτευκτα (Νησος κ BS) που ειναι ιδανικα για ολες τις γραμμες του Αιγαιου.Το Χιος οπως και ο Διαγορας θα χαραμιζεται στο Μαροκο με τις καμπινες που εχει.Ο Πηγασος πιστευω θα παιξει ρολο μπαλαντερ σε Κυκλαδες σε τυχον ακινησιες.Κανει και για Μαροκο. Edited October 26, 2017 by ΝΟΜΙΚΟΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 (edited) Μαροκο θα εστελνα τα μικρα blue star κ θα κραταγα το χιος κ το μυκονος που πανε στις γραμμες τις δικες του λογω βυθισματων αλλα ειναικ πιο μεγαλα σε χωριτηκοτητα!παντως κριμα για το ολο σκηνικο που δημιουργειται ξανα στο αιγαιο αλλα κ για την στροφη της αττικα σε αλλο μοντελο διαχειρισης κ αναπτυξης.. Ξεχασα κ το joint servise με την ανεκ θα συνεχιστει;;; Edited October 26, 2017 by margaritis24 Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos_249 Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 Καπου ειχα διαβασει (ειλικρινα δε θυμαμαι που) οτι η αττικα για καθε κοκκινο που πουλαει κανει συμφωνια ως ρητρα οτι δε μπορει να δουλεψει ανταγωνιστικά στα ελληνικά εναπομείνανατα κόκκινα ( και οτι γι αυτο η ΑΝΕΚ/SNCM πληρωσε πολλα λεφτα οταν εφερε το Jean Nicoli στην Αδριατικη σαν αποζημιωσεις )....... Αν ισχυει αυτο, τοτε δεν προκειται να ξαναδουμε το 12 στα Ελληνικά νερά...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 Η Αττικα επι Παναγοπουλου που εβλεπε πολυ μπροστα. Τωρα δε βαζει σαν ορο ουτε να κοψουν τα φτερα απο τη τσιμινιερα Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted October 26, 2017 Author Share Posted October 26, 2017 καλα και τωρα μπορει να εχει μπει ορος για το που θα δρομολογηθει. εχει γραμμες στη δυτικη μεσογειο. τα φτερα ηταν ορος οσο υπηρχε η πατεντα. και τα 3 της βαλτικης που τα πουλησε ο περικλης, με τα φτερα τους πουληθηκαν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 Για το Ν. Χίος είναι σίγουρο οτι οριστικά και αμετάκλητα τέλειωσε η ναύλωση στην Balearia ; Αν τελικά παραμείνει εδω, θα χαρακτήριζα κίνηση αυτοκτονίας να στείλουν ε΄να τέτοιο πλοίο στο Μαρόκο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
valencay Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 Το Χίος κατά 99,9% μένει Ελλάδα και ίσως ντύνεται με τα χρώματα της blue .Ένα μικρό blue star πολύ πιθανόν να πάει Μαροκο.Ακουγεται -αυτη την στιγμή- για το Νάξος. Έχουμε καιρό βέβαια,τα πάντα παιζονται Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svo Posted October 27, 2017 Share Posted October 27, 2017 (edited) E και δω το Νήσος Χίος να πιάνει άγονη μικρών Κυκλάδων. Με Βlue όνομα λογικά.? Edited October 27, 2017 by svo Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEA MAKRH Posted October 27, 2017 Share Posted October 27, 2017 Όλα τα πλοία της HSW θα αλλάξουν χρώμα. Όνομα ακόμα δεν είναι γνωστό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted October 27, 2017 Author Share Posted October 27, 2017 λογικο ειναι και ονομα να αλλαξουν οσα απομεινουν. αυτο δειχνει η ως τωρα πρακτικη της attica Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted October 27, 2017 Share Posted October 27, 2017 Περα από τα πλοια καθιστε να δειτε γελιο και τις Bonus Miles που οσοι εχουν περασει τα 3000 μιλια στην HSW ,και δεν είναι λιγοι μετα από τοσα χρονια,δικαιουνται δωρεαν αναβαθμιση θεσης επ'απειρο ,περα από την επιστροφή χρηματων. Εκει να δειτε γκρινια που το seasmiles της Blue Star δεν λειτουργει ετσι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted October 27, 2017 Author Share Posted October 27, 2017 σιγουρα θα εχει επιβαλει ο μανωλης καποια ρητρα για το ζητημα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Posted October 27, 2017 Share Posted October 27, 2017 Είναι στενάχωρο να βλέπεις κάνεις πλοία σαν το Superfast XII που για πολλούς είναι το ομορφότερο και ίσως το καλύτερο πλοίο με μεγάλες δυνατότητες, να πηγαίνει σε χέρια ιταλών. Μου κάνει εντύπωση πως η Attica δίνει το πιο δυνατό της χαρτί, ασχέτως τι κινήσεις μπορεί να κρύβονται από πίσω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 27, 2017 Share Posted October 27, 2017 Γιατί το έχετε δεδομένο ότι θα αλλάξουν όνομα και σινιάλα τα πλοία της HSW??? Δηλαδή να μείνει σαν Brandname της HSW και να υπάρχουν ουσιαστικά τέσσερα brandname στον όμιλο της Attica?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ithermos Posted October 27, 2017 Share Posted October 27, 2017 Και εγώ πραγματικά το ίδιο πιστεύω (όπως έγινε με Aegean/Olympic Air). Ίσως μερικά πλοία που βρίσκονται στο ίδιο περίπου επίπεδο με αυτά της BSF, βλέπε Ν. Χίος/Μύκονος και Αριάδνη, να βαφτούν στα μπλε αλλά το βλέπω δύσκολο για τα υπόλοιπα, ακόμη και για τα ταχύπλοα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted October 27, 2017 Author Share Posted October 27, 2017 ποσοι εκτος του χωρου μας ξερουν το brand hellenic seaways? τα highspeed ξερουν. δεν ειναι blue star ή superfast. ουτε ανεκ ή μινωικες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted October 27, 2017 Share Posted October 27, 2017 (edited) Νομιζω ότι υπερβαλεις λιγο. ΟΚ και γω θεωρω τo Blue Star πιο ισχυρο brand name αλλα η HSW εχει παρουσια παντου εκτος από τα δωδεκανησα αντε και την Κρητη που πηγαινε με Highspeed.Σε ολο το υπολοιπο Αιγαιο παει και μαλιστα με καλα βαπόρια,όχι με χρεπια στυλ καπτα Μακη,ΝΕΛ κλπ Edited October 27, 2017 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted October 27, 2017 Share Posted October 27, 2017 Κι εγω θα πονταρα στο οτι θα γινει κατι σε στυλ ολυμπιακης-aegean δηλαδη να κρατησει η hsw 2-3 γραμμες (ΒΑ Αιγαιο πχ)και στα υπολοιπα μπλου σταρ. Τραγικη ειρωνια παντως πριν μερικα χρονια πολλοι ειχαν..σιγουρο οτι ο Γκριμαλντι θα πουλαγε τα παλατια του Ηρακλειου στην Αττικα και βρεθηκε να εχει αγορασει 2 σουπερφαστ σε 2 χρονια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now