Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

1 hour ago, ithermos said:

Ίσως μερικά πλοία που βρίσκονται στο ίδιο περίπου επίπεδο με αυτά της BSF, βλέπε Ν. Χίος/Μύκονος και Αριάδνη, να βαφτούν στα μπλε αλλά το βλέπω δύσκολο για τα υπόλοιπα

Συμφωνώ και  πιστεύω είναι το πιο λογικό. Από την άλλη μιας και ο στόλος των Superfast έχει μειωθεί στα τρία πλοία, δεν   θα μπορούσε  η Attica  να Βάλει όλα τα πλοία(και της HSW)  κάτω από το πιο ισχυρό  brand που είναι αυτό της Blue Star? Δηλαδή να μείνουν μόνο Blue Star και AML. Ίσως βέβαια να μην συμφέρει ο απλός επιβάτης να βλέπει μόνο ένα brand.

 

Y.Γ. λατρεύω αυτό το topic

Edited by svo
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

η εμπειρια απο τις συγχωνευσεις στην ακτοπλοϊα (και οχι μονο), δειχνει οτι αυτος που εξαγοραζεται "χανεται".

λιγα πραγματα θυμιζουν σημερα μεσα  στη hsw την hellas ferries και σχεδον τιποτα τη strintzis lines μεσα στη blue star. δεν αναφερομαι σε μεμονωμενα προσωπα ή πλοια, αλλα γενικοτερα σαν εταιρικη παρουσια.

το ολυμπιακη/aegean εχει γινει κυριως λογω του βαρους του ονοματος της ολυμπιακης και πιθανον λογω και καποιων παλιων δικαιωματων σε slots κλπ.

αποψη μου ειναι, οτι μολις περασει μια μεταβατικη περιοδος, οπου θα ολοκληρωθει το διαδικαστικο κομματι των μεταβιβασεων και πιθανον καποιες ακομη πωλησεις σε αλλους παικτες (πχ δεν μπορω να φανταστω οτι θα κρατησουν τα ταχυπλοα ή το σκιαθος), τοτε θα υπαρξει ενα εταιρικο σημα.

θυμιζω οτι η διακριση superfast/blue star ειχε καθιερωθει, ωστε superfast να ειναι τo brand των διεθνων γραμμων και blue star των γραμμων εσωτερικου. δεν εχει νοημα η υπαρξη τριτου brand στο αιγαιο.

@MILTIADIS & @Lord το στεναχωρο ή το ειρωνικο, δεν ειναι οτι πουληθηκαν δυο fast ή οτι δεν αγορασθηκαν δυο παλατια. το στεναχωρο ειναι οτι τα περισσοτερα απο τα πλοια που ναυπηγηθηκαν απο ελληνικες εταιριες πριν 15 χρονια, για το αιγαιο και την αδριατικη, βρισκονται σημερα στη δυτικη μεσογειο, διαχειριζομενα απο ιταλικες και γαλλικες εταιριες, ενω στην αδριατικη που καποτε κυριαρχουσαν οι ελληνικες εταιριες, εχουν μικροτερο μεριδιο απο τον ιταλο.

αυτο αν δειχνει κατι, περα απο τα τετριμμενα περι κρισης και μνημονιου, ειναι τα λαθη που εγιναν και η κακοδιοικηση που υπηρξε στις ελληνικες εταιριες, καθως και η ελλειψη διορατικοτητας

Link to comment
Share on other sites

Καζαμίας νωρίτερα γίνεται?Εχω δει κάτι τρελά ονειρα.... κάτι Highspeed Jet κανονικο οχι παροπλισμένο και Minoan Express ... φαντασία πλανεύση  (οχι κάτι σε φήμη πάντως)

Πέραν απο τη πλάκα , δεν βάζουμε στο μυαλο μας καθολου την AML και θα το πληρώσουμε... :lol:

Link to comment
Share on other sites

εδω ειναι το ερωτημα. ασχετα απο ικανοτητες και δεξιοτητες, μπορουν ολοι της HSW, να φορεσουν τη στολη της Attica, που οπως και να το κανουμε ειναι σε πιο "στενη" γραμμη;

θα μπορουν οσοι εχουν μαθει στις γεφυρες ισπανικο πανδοχειο, να προσαρμοστουν στην γεφυρα... NSA της Attica (και εδω ειναι κανα δυο πλοιαρχοι με πιο ανοικτες τις πορτες, αλλα ειναι εξαιρεση ;) )

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, proud_ionian said:

αυτο αν δειχνει κατι, περα απο τα τετριμμενα περι κρισης και μνημονιου, ειναι τα λαθη που εγιναν και η κακοδιοικηση που υπηρξε στις ελληνικες εταιριες, καθως και η ελλειψη διορατικοτητας

Ποτε ειχαν απο αυτο το πραγμα οι ελληνικες ακτοπλοικες?

Link to comment
Share on other sites

Eνδιαφέρον θα είναι να δούμε και άλλα συμβατικά  στη Minoan Lines. Και δεν εννοώ απαραίτητα  κάποιο πλοίο της Attica. Aν δούμε Highspeed 7 με χρώματα Minoan lines στις Κυκλάδες    γιατί όχι και κάποιο συμβατικό ? Κάτι μου λέει ότι ο Grimaldi  απλά ήταν να βρεί τη χαραμάδα. Τώρα θα ανοίξει την πόρτα.

Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω παντως οτι ο ηλιοπουλος θα ασχοληθει με τα ταχυπλοα της hsw γιατι αγοραζει φθηνα ενω αμα ακουσει για το 4 κανα 12με15 μπορει να παθει τιποτα!!!θα συμφωνησω με το  proud γαι τα πληρωματα που θα ανακατευτουν αλλα κ η ιδια λογικη ισχυει κ στα ατομα του γραφειου της hellenic...ο σαρωνικος τι θα απογινει;;;

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω και εγώ τη δικιά μου εκτίμηση - φαντασία - υπόθεση για τα μελλούμενα

Καταρχήν θεωρώ λογικό να υπάρχει πέρα από το οικονομικό σκέλος, που ανακοινώθηκε, και άλλο σκέλος της συμφωνίας που θα αναφέρεται στην επόμενη μέρα.

Στα πλαίσια αυτά βρίσκω δύσκολο, αν όχι απίθανο, τη μέρα μετά την ολοκλήρωση των πωλήσεων, να αρχίσουν τα κονταροχτυπήματα όπου δραστηριοποιούνται οι δύο όμιλοι. Αυτό βέβαια αφορά και την αναδιάταξη του στόλου του εν Ελλάδα ομίλου όπως και των δύο ομίλων στην Αδριατική.

Εξίσου δύσκολο να μην υπάρξουν και περαιτέρω αλλαγές στο στόλο του ομίλου όπως και τις γραμμές που αυτός δραστηριοποιείται στην Ελλάδα. Θα είναι παιχνιδάκι η προσβολή στην όποια επιτροπή περί ανταγωνισμού, μονοπωλίων, κλπ . Με βάση ένα τέτοιο σενάριο, βλέπω τον όμιλο να ξεφορτώνεται τα ταχύπλοα, που δεν τα γουστάρει ούτως ή άλλως, αλλά και πιο μικρούς (και ανερχόμενους) παίκτες να δρομολογούν πλοία σε κάποιες γραμμές. Πχ τα δυο πρώην Moby, το Άκουα Μπλε, το Τάλατον, και ότι ξεφορτωθεί ο όμιλος, πχ Πήγασος και Σκιάθος καθώς και κάποια ραφηνιώτικα.

Φυσικά δεν πάω στοίχημα για τίποτα από τα παραπάνω, όλα είναι ρευστά. 

 

Link to comment
Share on other sites

Το Highspeed 4 θα πουληθεί ;; Η hsw δεν θα δουλέψει με τα ταχύπλοα καθόλου ;;

13 minutes ago, HIGHSPEED 6 said:

Το Highspeed 4 θα πουληθεί ;; Η hsw δεν θα δουλέψει με τα ταχύπλοα καθόλου ;;

Αν πουληθεί παίζει να πάει κατα seajets μεριά ή στην Μινοαν κ αυτο ;

Link to comment
Share on other sites

By the way, με αφορμή τη φωτό του proud, και με όσα περιμένουμε τους ερχόμενους μήνες, πιστεύω ότι όλοι μας έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας το υποθετικό σενάριο της αναστήλωσης των εικόνων, (γενικά για ότι συμβατικό παροπλισμένο έχουμε) και κάτω από όποια διαχείριση επιθυμεί ο καθένας.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως όσο κι αν τρελό ακούγεται θα έκοβα το Tera από Ραφήνα και θα το έβαζα από Κρήτη!Θα μου πείτε τώρα για ποιό λόγο!Το Highspeed 7 όπως έχουν πει μερικοί shipfriends θα είναι από Πειραιά για λογαριασμό της Minoan,και μιας που θα έχει ο Ηλιόπουλος 2 πλοία από Ηράκλειο δεν βάζει το Tera αντί για paros και Champion και να ενισχύσει με αυτά άλλες γραμμές και να πάνε τα Blue Power(Τήνο Μύκονο Πάρο Νάξο) Champion(Μυκονο Ίο Σαντορίνη που σίγουρα θα το προτιμήσει ο κόσμος μιας και θα φτάνει πιο γρήγορα από το SuperRunner) και Andros Jet από Ραφήνα.;όσο για το Paros Jet θα μπορούσε να πάει από Θεσσαλονίκη για Σποράδες αν το flyingcat 4 θα είναι Ραφήνα ή από Βολο!

Edited by proud_ionian
move ραφηνα=> κουτσομπολης
Link to comment
Share on other sites

Αν και μπαίνουμε στην σφαίρα του κουτσομπολιού με τα σενάρια που όλοι εκτιμούμε ή ευελπιστούμε ότι θα εκπληρωθούν, θα είναι λάθος η επιστροφή του Tera στο Ηράκλειο, εκεί δεν χρειάζεται το γκαράζ του που στην Ραφήνα είχε μεγάλο σουξέ αυτό το καλοκαίρι. Το μόνο πρόβλημα είναι η επικάλυψη στο κομμάτι Τήνος-Μύκονος των δυο πρωινών ταχύπλοων της εταιρείας, κάτι που σίγουρα θα το έχουν κατά νου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να είναι τελείως λάθος μιας και θα αυξήσουν την χωρητικότητα από Ηράκλειο και σίγουρα θα ηρεμήσουν τα πράγματα κάπως στην Ραφήνα αν δεν υπάρχει το Tera με τις τιμές του και υπάρχει ένα άλλο που καίει λιγότερο!Εξάλλου άμα γεμίζει το Tera από Ηράκλειο με 69 που είναι το εισητήριο για Σαντορίνη και σχεδόν 90 για Μύκονο ως μόνο πλοίο στην γραμμή σίγουρα θα είναι ένα + για την Seajets,από το να κονταροχτυπιέται με το paros και το Champion από Ηράκλειο και ειδικά στο τμήμα Μύκονος Παρος στην επιστροφή, εκτός αν αφαιρέσουν την Πάρο από το δρομολόγιο του Champion 1!Όσο για τα δυο πρωινα ταχύπλοα από Ραφήνα σίγουρα θα μπορούσαν να βάλουν απευθείας Μύκονο με υψηλότερο αντίτιμο σε σχέση με το πλοίο που φεύγει νωρίτερα μαζί με Τήνο!

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Είναι όμως η Τήνος (και το γκαράζ του Tera) που του έδωσαν το προβάδισμα το καλοκαίρι που μας πέρασε. Από το Ηράκλειο δεν υπάρχει ζήτηση για γκαράζ. Εξάλλου δεν είναι δεδομένη η απουσία ανταγωνιστή στο Ηράκλειο-Κυκλάδες.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά με 15Ε για Τήνο από Ραφήνα και για 90Ε από Ηράκλειο για Μύκονο καλύπτεται άνετα το εισητήριο για το Ι.Χ από Ραφήνα.Τέλος πάντων θα δείξει αλλά πιστεύω ότι ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα για το πως θα διαμορφωθούν τα δρομολόγια του χρόνου από Ραφήνα όπως είπε και ο Π100

Link to comment
Share on other sites

Το 15 Έουρα για Τήνο δεν ήταν γενική τιμή, αφορούσε κάπου 300 θέσεις καθημερινά. Οι υπόλοιπες και ειδικά οι διακεκριμένες ήταν πολύ ψηλότερες. Ανάλογα ψηλά και οι επιστροφές. Δε γνωρίζω το δια ταύτα, μόνο το λογιστήριο της εταιρείας το ξέρει, σίγουρα όμως ξεπέρασε τις προσδοκίες. Αν η εταιρεία επιμείνει σε αυτό το μοντέλο διαχείρισης και τιμολογιακής πολιτικής, το Tera δείχνει ως το ιδανικό πλοίο για τη γραμμή. Αν όχι μέχρι τη Νάξο, σίγουρα για Τήνο, Μύκονο και ίσως την Πάρο.

Link to comment
Share on other sites

Κοιτάξτε μην δεν παει τίποτα από αυτα στην Ραφηνα πάρα μόνον κάνα τζετακι !!....Μπορει να εχουμε αλλαγες και συμφωνίες !!..Οσον αφορά το Τερα ,πρέπει να κάνει overhull στις μηχανές ,που για να πεις ότι είσαι σίγουρος ότι θα σου βγάλει καλοκαίρι-οπου και αν παει- θέλει στο νερό 4 μυρριακια.

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

Τόσο πολύ θα πέσει η δουλειά στη Ραφήνα που θα βολευτούν με τζετάκι? Τι είναι αυτό που θα μειώσει τόσο πολύ την κίνηση? Το ίδιο ισχύει και για τους μπλε και τους κόκκινους? Θα μειώσουν και αυτοί την παρουσία τους? 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...