Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Πάντως, καθώς και το Τσάμπιον και το Σουπερφαστ έχουν έρθει Αιγαίο για κάποιο διάστημα του βίου τους, καταλληλότερο από τα δυο για να πάει Δωδεκάνησα είναι το ΧΙ παρά το Φοσεν.

  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Συμφωνώ απολύτως.To εσωτερικό του XII ταιριάζει καλύτερα στο Αιγαίο συνεπώς πιστεύω πως είναι πιθανότερο να δούμε αυτό στα Δωδεκάνησα όταν και ΑΝ.

Posted

Και για πιο λόγο να "φορτωθεί" η ATTICA την ΑΝΕΚ και τα υπέρογκα χρέη της και να μην πάρει μόνο τα 2 πλοία που την ενδιαφέρουν;

Posted

Εγώ νομίζω ότι η εταιρία έχει 4 πολύ καλά πλοία από τα συνολικά 9 που έχει!!!

Τα Olympic Champion, Hellenic Spirit, Elyros, Asterion II

Posted
4 hours ago, nomikos said:

Συμφωνώ απολύτως.To εσωτερικό του XII ταιριάζει καλύτερα στο Αιγαίο συνεπώς πιστεύω πως είναι πιθανότερο να δούμε αυτό στα Δωδεκάνησα όταν και ΑΝ.

Αυτό δεν γίνεται να το δούμε γιατί έχει πωληθεί εδώ και 3 χρόνια.

8 hours ago, margaritis24 said:

Δε θελει το σινιαλο,τις γραμμες θελει που κανει η εταιρεια

Αυτό λέω είναι ήδη μόνος του στις γραμμές της Αδριατικής και αν θέλει να επεκταθεί περισσότερο δεν τον εμποδίζει κάνεις. Γιατί πρέπει να το κάνει μέσω εξαγοράς;

Posted

@lostromos προφανώς εννοούσα το Xi έκανα λάθος.Δεν αλλάζει κάτι όμως,ίδιοι χώροι έχουν.

Όσον αφορά το 2ο σου ερώτημα.Προφανώς η Αττικα και η ΑΝΕΚ τον ενοχλούν και θέλει να τους βγάλει από μέσα στα πόδια του.Και οι δύο έχουν σημαντικό μερίδιο στις γραμμές της Αδριατικής.Εξαγορά;Ναι ο Μανωλάκης έχει ψύχωση με τις εξαγορές.Όπου και να πήγε αυτή είναι η τακτική του.

Posted

Ναι αλλά έτσι για αντάλλαγμα πιθανόν να του ζητηθεί να φύγει από τα Χανιά και Κυκλάδες.

Posted

Καμια τετοια πιθανοτητα.

Εδω μιλαμε οτι μπορει να τους πληρωσει για να φυγουν οχι για ανταλλαγη.

Βεβαια μπορει και να μην ασχοληθει καν με ολους αυτους και να συνεχισει να πουσαρει μονος του.

  • 2 weeks later...
Posted (edited)
5 hours ago, proud_ionian said:

Σύμφωνα με αυστραλέζικη εφημερίδα που επικαλείται το Ferries, έχει πληρωθεί η προκαταβολή και την άνοιξη ξεκινά η ναυπήγηση του πρώτου από τα δύο πλοία

Άρα να τα αναμένουμε στο προσεχές μέλλον με τα μπλε του Μανωλιού..? 

Ή να τα ονειρευτούμε με τα κόκκινα ξανά... 

Edited by proud_ionian
Posted (edited)
2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

  

Μάλλον το Venillia θα οδηγηθεί για scrap στην Ινδία σε ηλικία μόλις 22 χρονών με το όνομα Voyage Express

Η ΑΝΕΚ ακούει;Πρέπει να είναι ο ιδανικός αντικαταστάτης του Πρέβελης...!!

Ας στείλει για σκραπ κάνα Κρήτη η Βενιζέλο να ανανεώσει το στόλο της και να βελτιωθεί οικονομικά η κατάσταση τους.Επιτέλους!!

Edited by nomikos
Posted (edited)

Ιδανικός σίγουρα,αλλά χωρίς pitch θα είναι δύσκολο στα λιμάνια της άγονης.Δε λέω το  τουμπαριστο ιεραπετρα πήγαινε επάξια τόσα χρόνια κασοκαρπαθια αλλά δε νομίζω ότι είναι ιδανικό ένα πλοίο χωρίς pitch για τις στρούγκες που λέγονται λιμάνια στο Καρπάθιο…Αλήθεια αν αγοραζόταν θα μπορούσε να γίνει η μετατροπή όπως ακριβώς έγινε και στο Αικατερίνη με αλλαγή από F.P.P σε C.P.P;

Edited by Champion Jet_2
Posted
6 minutes ago, Champion Jet_2 said:

το  τουμπαριστο ιεραπετρα πήγαινε επάξια τόσα χρόνια

δεν είναι τουμπαριστο

Posted

Είναι με pitch , δύο τιμόνια που μπορούν να δουλέψουν ανεξάρτητα και έχει ικανοποιητικό ζεύγος. Προφανώς δεν είναι blue star naxos στην μανούβρα αλλά δεν είναι και Πρέβελης ή Όλυμπος.

 

Posted
1 hour ago, nomikos said:

Η ΑΝΕΚ ακούει;Πρέπει να είναι ο ιδανικός αντικαταστάτης του Πρέβελης...!!

Ας στείλει για σκραπ κάνα Κρήτη η Βενιζέλο να ανανεώσει το στόλο της και να βελτιωθεί οικονομικά η κατάσταση τους.Επιτέλους!!

Ιδανικό θα ήταν και θα κατοχύρωνε την άγονη για αλλά τόσα χρόνια, αλλά το μέλλον της ΑΝΕΚ είναι δυσοίωνο. Θεωρώ και πως το ΚΡΗΤΗ ΙΙ κάτι το βαραίνει και δεν έφυγε για σκραπ τότε που έδεσε.

Posted

Η Ελλάδα με τόσες ακτοπλοϊκές συνδέσεις και νησιά αυτό που χρειαζεται είναι μια ακτοπλοϊκή low cost με ταχύπλοα που είναι ικανή να περάσει ακόμα και την Attica σε κίνηση.

Posted
20 minutes ago, Greek Ships said:

low cost με ταχύπλοα

Και low cost και ταχύπλοο, ο ορισμός της αντίφασης μου κάνει 

Posted

Φήμες λένε πως η Sea Jets θέλει να βάλει στο νεοαποκτηθέν SFII πασίγνωστο και παλιό καπετάνιο του για κανα μήνα μέχρι να ρολάρουν οι νέοι.

Επίσης αν η Sea jet πάρει τη γραμμή της Κασοκαρπαθίας,θα μπει για κάνα μήνα το SFII μέχρι να ετοιμαστεί το Ιεράπετρα εε; Aqua Blue..

Posted

Το Aqua Blue δεν μπορεί να φύγει από τη γραμμή του Λαυρίου. Επιπλέον δύσκολα θα πάρει τη γραμμή της Κάσου Καρπάθου. Επιπλέον οι επιδοτούμενες γραμμές θα ξεκινήσουν από την 1η Μαρτίου, γιατί πάντα οι παλιές συμβάσεις παίρνουν μια παράταση 4 μηνών μεχρι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες με το τρέχον διαγωνισμό.

Posted

κυκλοφορει τελευταια οτι horizon & ροδος ειναι τα πρωτα που θα ηθελε ο ομιλος να διωξει, μολις το επιτρεψουν οι συνθηκες.

Posted

Με το σενάριο της επιμήκυνσης των δυο fast του Μπαρι να έχει ανάψει για τα καλά και ο χρόνος και η διαδικασία που θα χρειαστεί μέχρι να ολοκληρωθεί το project θα χρειαστούν σίγουρα τα παραπάνω πλοία στις γραμμές που εξυπηρετούν.Εδω και χωρίς της επιμήκυνση των fast το Αριάδνη θα είναι αμοιβό και λογικά θα είναι αυτό που θα πραγματοποιήσει τις σκαντζες των πλοίων που θα χρειαστεί να ανέβουν δεξαμενή φέτος τον χειμώνα.Ίσως αν δεν ανανεωθεί η ναύλωση του Blue Star 1 στην Irish να δούμε κάποιο εκ των δυο να μας αφήνει.

Posted

συντροφισσες και συντροφοι και καθ' εξιν αντιρρησιεςB), διαβαστε προσεκτικα τι εγραψα παραπανω.

δεν λεω οτι φευγουν αυριο το πρωι, ουτε οτι φευγουν και τα δυο μαζι.

think out of the box ;). δεν γυριζει η γη γυρω απο το αριαδνη, ουτε γυρω απο τον πειραια.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...