Jump to content
Shipfriends

ΟΡΙΩΝ

eMembers
  • Content Count

    250
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Κρίμα δεν είναι; Και για τα λεφτά της επιδότησης αλλα και για τις δυνατότητες του καραβιού;
  2. Μια φωτογραφία που τράβηξα τον βάπορα (δυστυχώς απο μακριά και με τα μέσα του τότε) το 2008 στο Zeebrugge, όταν έκανε για λογαριασμό της Superfast Ferries το δρομολόγιο Zeebrugge - Rosyth (Σκωτία) και επιστροφή. Απ΄οτι είδα ξεφόρτωνε και στο λιμάνι του Βελγίου με την πλώρη, επομένως το πλοίο είναι ενδεδειγμένο για τέτοιου είδους ρεμέτζα και φορτοεκφορτώσεις. Για να πάμε και στο σήμερα. Από το πρωϊνό του δρομολόγιο και μετά το πλοίο είναι on time!
  3. Πρώτα πρώτα να πούμε πως όταν μπει σε ρυθμό το πλοίο, θα κάνει τα δρομολόγια του όπως ο προκάτοχός του με σχεδόν 20 μίλια. Τα 27 τα έπιασε για να μειώσει την καθυστέρηση του και να μπει στα ωράρια του. Τα δρομολόγια του είναι υπολογισμένα στις 4 ώρες το κάθε σκέλος. Γι αυτό το 4ωρο ταξίδι με επιστροφή, 2 άτομα με ΙΧ στην οικονομική κοστίζουν 550€ περίπου. Τιμή για ελληνικά δεδομένα υπερβολική. Με τις τιμές τους λοιπόν και ανάλογατην διανυόμενη απόσταση, ένα ταξίδι στη Ρόδο, όπως λες, θα έπρεπε να κοστίζει σχεδόν το τριπλάσιο. Αυτά για να ξέρουμε τι έχουμε (είχαμε) και τι
  4. Προς Rosslare με 27,5 τώρα συμφωνα με το ΜΤ. Ταχύτητες απο άλλες εποχές!
  5. Μόλις ξεκίνησε το πρώτο του δρομολόγιο. Καλοτάξιδο να ειναι και στα νέα του καθήκοντα. Έφυγε βέβαια με 1,5 ώρα καθυστέρηση, αφού περίμενε πρώτα να ξεφορτώσει ο πρωκάτοχος του. Πιστεύω να την μαζέψουν με αυξημένη ταχύτητα στο δρομολόγιο του. Θα είχε ενδιαφέρον να βλέπαμε την φόρτωση του απο την πλώρη, κατα πόσο βολέυει και πόσο δύσκολη είναι για τα οχήματα.
  6. Έφυγε για Pembroke GB το πλοίο. Να είναι ταξίδι πιστοποίησης; Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα. Θα ήθελα και γω να΄μαι σε αυτό το ταξίδι, από Πειραιά - Ιρλανδία και τώρα ΗΒ.
  7. Δίπλα του δεμένο είναι το Constellation του Καβουνίδη. Επομένως η φωτογραφία πρέπει να είναι βγαλμένη μεταξύ 1981 και 85; Όπως και να χει, ευχαριστώ για την όμορφη ανάμνηση. Και τα δύο πλοία ήταν οι ναυαρχίδες των εταιριών τους αντίστοιχα και σύμβολα της εποχής ακμής της ελληνικής κρουαζιέρας. Παρεπιπτόντως, η φωτογραφία μήπως είναι τραβηγμένη στο Κουσάντασι και όχι στη Ρόδο;
  8. Δεν είναι παράξενο να ξεσύρει, το σχέδιο όμως που δημιούργησε θα μπορούσε και να μην είναι τυχαίο 🙂
  9. Ναι το είχα δει, αλλά η ανάλυση είναι αρκετά χαμηλή και δε φαίνονται τα νούμερα. Σε ευχαριστώ όμως.
  10. Μήπως βρίσκεται πρόχειρο κάποιο deck plan του βάπορα; Θα με ενδιέφεραν ειδικά τα καταστρώματα με τις καμπίνες, ειδικά αν αναγράφονται πάνω στο σχέδιο. Ευχαριστώ!
  11. Superferry II η δική μου επιλογή. Σχεδόν 30 χρόνια ανελλιπούς επιτυχημένης παρουσίας στην ακτοπλοϊα μόνο τυχαίο δεν είναι!
  12. Το ξέρω ο τι γίνεται χρόνια. Το έχω κάνει μάλιστα (σαν επιβάτης βέβαια) με το αδερφό του Πρωταθλητή και είναι σκέτη απόλαυση. Το ζήτημα είναι αν εννοεί αυτό σαν ενίσχυση ο "ποιητής", αφού αναφέρεται σε δεύτερο πλοίο και όχι σε τρίτο.
  13. Κι ομως, στο σύστημα υπάρχει και δεύτερο πλοίο, που δεν είναι άλλο από το Olympic Champion. Ξεκινάει προγραμματισμένα απο καιρό στις 14 Μαϊου μέχρι τις 25 Ιουνίου κάνοντας το δρομολόγιο της Παρασκευής με επιστροφή απο την Βενετία τις Κυριακές. Μετά την High Season επιστρέφει ξανά στην Βενετία από τον Σεπτέμβριο.
×
×
  • Create New...