Jump to content
Shipfriends

ΟΡΙΩΝ

eMembers
  • Content Count

    145
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Εν τω μεταξύ περιμένουν έξω απο το λιμάνι το Superferry II και το Θεολόγος Π, καθυστερώντας στα δρομολόγια τους. Με πρόλαβες... Απορώ... δε μπορεί το λιμεναρχείο να ζητήσει από το Aqua Blue να εξελθει του λιμένα και να κάνει νέα προσπάθεια αφού τελειώσουν και αναχωρήσουν τα άλλα 2 πλοία;
  2. Αν θες να ενημερωθείς για τα δικαιώματα των επιβατών σε περίπτωση ακύρωσης ή καθυστέρησης του ταξιδιού, δες εδώ: https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/ship/index_el.htm
  3. SFXI, BS 1, BS 2, BS Delos, BS Patmos και απο κει και πέρα 2 εκ των SF I, SF II, BS Naxos, και BS Paros. τα ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ κ ΜΥΚΟΝΟΣ τα . Τα υπόλοιπα που δε νομίζω να παίζουν. Μόνο τα νεότερα και αυτά που πάνε με μεγάλες ταχύτητες θα αναβαθμιστούν. Εκεί δηλαδή που υπάρχουν οι μεγάλες καταναλώσεις και το μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής του πλοίου. Τα παλαιότερα δε νομίζω να δούν τέτοια εγκατάσταση...
  4. Παρατηρώ πάλι το Άνδρος Τζετ να είναι απίστευτα αργό και καθυστεριμένο. Με 16,5 κόμβους αυτή την ώρα από Άνδρο για Ραφήνα. Πιό αργό και από και από συμβατικό... τι να σκέφτονται άρα οι άτυχοι επιβάτες του;
  5. Όχι μονο δεν άργησε καθόλου, αλλά πέρασε τα φανάρια και 2 λεπτά νωρίτερα απο την προγραμματισμένη ώρα άφιξης. Καλή συνέχεια στο πλοίο και το πληρωμά του και καλή σεζόν χωρίς προβλήματα πλέον. Ο "εμπνευστής" της τράμπας του στην γραμμή αυτή (για να ευλογήσουμε και τα γένια μας 😉 ), ΟΡΙΩΝ
  6. Σύμφωνα με το αγγλόφωνο τμήμα της βικιπαίδια, το πλοίο είχε ταχύτητα 40 κόμβων. Το θέμα είναι αν τα πιάνει αυτά μετά απο τόσα χρόνια. Το σκάφος πήγαινε κανονικά με 33 μίλια απο Πειραιά μέχρι την Πάρο. Απο κεί για Νάξο κατέβασε στροφές και πηγαίνει μέχρι και τώρα 26-27 μίλια. Ας δούμε μήπως προλάβουν να διορθώσουν κάτι στην Ραφήνα... Εκπληκτικό βίντεο απο ένα εντυπωσιακό ταχύπλοο. Ευχαριστούμε hayabusagr.
  7. Ταξίδι πιστοποίησης αυτή την ώρα για το Super Express.
  8. Ευχαριστώ για τις φρέσκες φωτογραφίες του πλοίου Panagia 100Π. Με τα νέα του χρώματα και τους διπλούς καταπέλτες το πλοίο έγινε ακόμα πιο εντυπωσιακό. Μπράβο! Όσον αφορά την Ακτή Τζελέπη, έχω τις επιφυλάξεις μου κατα πόσο θα μπορούσε να δέσει εκεί το σκάφος, όταν το πλάτος του είναι 26μ ενώ οι ντόκοι στο σημείο που δένουν τα ομόσταυλα γύρω στα 20μ. Εγκαίνια ξέρουμε αν και πότε θα γίνουν;
  9. Τουλάχιστον θα παίζει κανένα μπανάκι ή ... έχουν άλλες δουλειές ;
  10. Ταξίδεψα τον Σεπτέμβριο που μας πέρασε με το αδερφό του, Hellenic Spirit, από Πάτρα για Βενετία και το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να συμφωνήσω με τον Nick the Greek. Το πλοίο καθαρό και περιποιημένο όσο γίνεται, απο τις φιλότιμες προσπάθειες του φιλόξενου πληρώματος, το σέρβις (ειδικά στο εστιατόριο) καταπληκτικό, μια εικόνα σε πλήρη αντίθεση με αυτό που αντικρύσαμε στο ταξίδι απο Ανκόνα για Πάτρα με το Superfast XI, οπου το πλόιο φάνταζε απεριποίητο, σχεδόν παρατημένο με κύρια ευθύνη της εταιρίας. Τα εξωτερικά σημεία του πλοίου γεματα σκουριές, ζημιές μη αποκαταστημένες, μαυρίλες στα πατώματα και στα τραπέζια, και το πλήρωμα άξεστο και σε καίρια πόστα μη ευγενικό. Όσον αφορά το ξενοδοχειακό, φθαρμένο, με τα σημάδια του χρόνου εμφανή επάνω του. Καμία απολύτως σχέση με ό τι συνηθίζαμε να βλέπουμε στα πλοία του ομίλου Άττικα μέχρι πριν απο λίγα χρόνια, που όλα ήταν στην εντέλεια. Από αυτή την άποψη συγχαρητήρια στην ΑΝΕΚ και ιδιαίτερα στα πληρώματα της! Κρατάνε παρά τις πολλές δυσκολίες το επίπεδο πολύ ψηλά. Καλά ταξίδια σε όλους.
  11. Επομένως είναι κάποιο είδος διαφήμισης;
  12. Σόρρυ, δεν διάβασα σωστά την ερώτηση, μόνο τι γράφει πάνω απο την τζαμαρία και έδωσα αυτή την απάντηση. Mea culpa!
  13. Για τις 14 Ιουνίου μετατέθηκε πλέον το ξεκίνημα του πλοίου, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της GSF. Με το καλό λοιπόν!
×
×
  • Create New...