Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 3/21/2023 at 12:37 AM, Captain_Nionios said:

...
...
...

Όλο αυτό το διάστημα δεν έχω δει ούτε ένα ρεπορτάζ, που να αναφέρει στοιχειωδώς ποσοστιαίες αυξήσεις τιμών εισιτηρίων σε σχέση με το 2021 ακόμα και μετά την πτώση των καυσίμων...

Τέλος οι επιχειρηματίες των νησιών που έχω μιλήσει, με δωμάτια, αυτοκίνητα ή στο χώρο της εστίασης, οι περισσότεροι είναι πολύ χαλαροί. Δεν δείχνει να τους ανησυχεί η τεράστια ποσοστιαία αύξηση των μεταφορών. Σου απαντούν ότι υπάρχει γενικά ακρίβεια, ψηλά τα καύσιμα τι να κάνουν και οι ακτοπλοϊκές, χωρίς βέβαια τεκμηρίωση... Σα να σου λένε εμμέσως, "τι γκρινιάζεις τώρα, δωσ'τα και μη ρωτάς πολλά"...


Το ποστ απο το Μαρτιο ταιριαζει τοσο πολυ με τα δυο προηγουμενα...

Η βαλιτσα με τα υπερβολικα ακριβα ναυλα, ειδικα αναλογικα με τις πολυ μειωμενες τιμες καυσιμων εδω και μηνες, ειχε παει μακρια πολυ καιρο τωρα...
Ομως ειναι εντυπωσιακο οτι το αρθρο βγηκε στη μεση του καλοκαιριου, ενω οι περισσοτεροι ηδη εχουν γουρλωσει τα ματια με αυτα που τους ζητουν να πληρωσουν και ειτε δεν πανε ή αν πανε θα μειωσουν χιλια αλλα εξοδα, κατα τη διαρκεια των διακοπων ή πριν και μετα απο αυτες στον τοπο διαμονης τους (ακομα χειροτερο).
Φαινεται επρεπε να γινουν πρωτα οι εκλογες και μετα να θυμηθουν το τεραστιο αυτο προβλημα.
Μη και δουμε σε λιγες μερες καμια στοιχειωδη μικρη μειωση, για τα ματια του κοσμου, μετα απο παρεμβαση ΤΟΥ...

Μακαρι οι νησιωτες να πιεσουν τις ακτοπλοϊκές.
Ομως εχοντας αναφερει το προβλημα σε μικρομεσαιους επιχειρηματιες που ειχαμε επισκεφθει κατα το παρελθον σε διαφορα νησια των Κυκλαδων.
Η βασικη αντιμετωπιση ηταν αυτη που εγραψα παραπανω, με ελαχιστες εξαιρεσεις.
Πραγματικα μου εκανε μεγαλη εντυπωση το οτι, ειτε τους εχουν πεισει οτι οι τοσο μεγαλες αυξησεις στα ναυλα ηταν αναγκαιες, ειτε πραγματικα δεν τους ενδιαφερει καθολου οσο βλεπουν οτι εχουν αξιοπρεπη κινηση ακομα.
Αν ο μονος τροπος για να διαμαρτυρηθουν οι ντοπιοι ειναι να χασουν σημαντικο μερος της πελατειας τους, τοτε ας ειναι ετσι, θα προτιμουσα βεβαια να ηταν πιο προνοητικοι.
Δε λεω οτι θα χασουν την πελατεια τους απαραιτητα καποια στιγμη, μπορει και οχι.
Αλλα εκτιμηση μου ειναι οτι, σε λιγα χρονια, αφου σταματησει η φουρια που υπαρχει ειτε λογω καραντινας, να ζησει ο κοσμος, ειτε επειδη μερικοι πιο νεοι καταφεραν να παρουν τωρα εναν ανεκτο μισθο μετα απο 12-13 χρονια ζορι. Καποια στιγμη θα πουν ενταξει τα ειδαμε, τα χαρηκαμε, δεν παμε τοσο συχνα δεν βγαινει...

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Να σου πω κατι,αφου γεμιζουν γιατι να κανουν μειωση;;;βλεπεις εσυ να πηγαινουν αδεια;;;ολα γεματα ειναι

Αλλα αν διαβασεις καλα το αρθρο θα δεις οτι λεει για κριση των ακτοπλοων την covid εποχη!ποια κριση μς τανλςφτα που επιαρναν απο επιδοτησεις;;;ταξιδευαν τα ταχυπλοα δεκεμβρη μηνα κ αλλα εβγαζαν λεφτα που δεν εβγαζαν κ να ταξιδευαν χωρις covid

Link to comment
Share on other sites

ναι γεμίζουν αλλά μόνο από τους ξένους τουρίστες ακόμα και από την ασια

εμεις οι ελληνες ας τη βγάζουμε μονο με παραλίες τύπου "αλεποχωρι-ψάθα-πορτο γερμενο" 

Link to comment
Share on other sites

Η κοροϊδία τους θα κοπεί απότομα, στα νησιά υπάρχει μεγάλη γκρίνια από όλους(ντόπιους, τουρίστες, επαγγελματίες κλπ) για τις τιμές των εισητηριων. Η δραση φερνει παντα αντιδραση, όλος ο κόσμος βράζει.

Ειδικά μια εταιρία που διαθέτει ταχύπλοα και βάζει τιμές μεγαλύτερες από αεροπλάνα θα φαει τα μούτρα της πολύ σύντομα, εδώ θα ‘μαστε….

Edited by Lord
Link to comment
Share on other sites

Θέμα επίσης είναι μη δούμε τίποτα του τύπου "θα καλύψει η κυβέρνηση τις αυξήσεις" ,αλλά να τους αναγκασουν σε μείωση τιμών χωρίς πάρε δώσε 

Link to comment
Share on other sites

Πάντως δεν ξέρω τι είδους θεσμική παρέμβαση μπορεί να κάνει η κυβέρνηση εκτός από το να τους ζητήσουν (παρακαλέσουν) να μειώσουν τα ναύλα. Ελεύθερη αγορά είναι και όλα τα πλοία έχουν πληρότητα κοντά στο 100%.

Το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να δώσει πάλι κάποιου είδους pass/επιδότηση για χαμηλά εισοδήματα και κάτι έξτρα για τους νησιώτες.

Link to comment
Share on other sites

Μερικές παρατηρήσεις:

Greedflation: Πληθωρισμός της απληστίας

ο όρος, διεθνής, αφορά όλους τους κλάδους. Αμφιβάλλω αν θα υπάρξουν απτά αποτελέσματα από την όποια "παρέμβαση", ακόμα και αν αφορά έξοδο του κράτους με κάποια μορφή, pass, επιδότηση, μείωση ΦΠΑ, κλπ.

"Γεμάτα" μεν  φεύγουν, αλλά με πτώση της κίνησης

Αν ήταν μόνο μια εταιρεία που εφαρμόζει τέτοιες πρακτικές καλά θα ήταν, είναι ευρείας έκτασης το φαινόμενο. Είτε είναι εποχιακή εταιρεία, είτε ταξιδεύει όλο τον χρόνο.

Ρηχή αγορά, με μεγάλη εποχικότητα, λίγους παίκτες, σε λίγο θα λέμε πάλι καλά που υπάρχουν πλοία να μεταφέρονται αγαθά και να ταξιδεύουν άνθρωποι.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ssiap21 said:

Φαίνεται ότι μετά την κατακραυγή θα υπάρξει παρέμβαση απ' την κυβέρνηση στις τιμές των ακτοπλοϊκών. Βέβαια είμαστε ήδη στα μέσα Ιουλίου

Εγώ θα θελα να ξερα τις προθέσεις συγγραφής του συγκεκριμένου άρθρου. Γιατί προφανώς δεν το κάνανε από δημοσιογραφική ανησυχία και ρεπορτάζ, ούτε αφουγκραστήκανε τις αγωνίες των επιχειρηματιών του τουρισμού. Και επειδή είναι ευρέως γνωστή η καθοδήγηση του συγκεκριμένου σάιτ, προφανώς ήθελε ν' ανοίξει το δρόμο των δήθεν συσκέψεων και παρεμβάσεων. Όπως λέει κι ο φίλος @mikoud να παρέμβουν σε τί; Σε αυτό που δεν ελέγχουν;

Οι εταιρείες προφανώς και θα κοιτάξουν το συμφέρον τους, θα κοιτάξουν το μάζεμα των σπασμένων και το κέρδος. Ειδικά όταν έχεις ολιγοπώλια, ακόμα χειρότερα. Τουλάχιστον κωμικό να ασχολούμαστε με τα εισιτήρια 10/07 στη χώρα όπου ο τουρισμός έχει καταντήσει η βαριά βιομηχανία της χώρας και επίσης τουλάχιστον κωμικό να προσπαθείς να ρίξεις μόνο στην ακτοπλοΐα το φταίξιμο της φετινής-μέχρι στιγμής-κάπως μέτριας χρονιάς.

Τη στρατηγική στήριξης της ακτοπλοΐας και ανάπτυξης των νησιών την ξέρουμε...επιδότηση σε ταχύπλοα Δεκέμβρη μήνα εν μέσω lockdown, φωτογραφικές προκηρύξεις άγονων γραμμών, κουμάντο στο μισό Αιγαίο από τράπεζες...

Link to comment
Share on other sites

Αν το δεις λιγο και απο την αναποδη ,διαπιστωνεις οτι ενα χρονο τωρα που ειναι αυτη η κατασταση ,ολοι κοιμοταν και περιμεναν το αρθρο του Τσαμοπουλου για να ξυπνησουν.

Συμφωνω οτι πρακτικα ειναι δυσκολο να παρεμβει η κυβερνηση σε τιμολογια.Ισως μονο να μπορεσει να θεσπισει μια ανωτατη τιμη ανα μιλι ωστε να μην βλεπουμε φαινομενα του Μηλος Σαντορινη 107 ευρω

Γενικοτερα παντως,και για να μην λεμε μονο για τα πλοια και τη χωρα μας, οι τιμες εχουν ανεβει παγκοσμιως.Εκει που καποτε εβρισκες αεροπορικο για οπουδηποτε στην Ευρωπη με 120-150 ευρω πηγαινελα ,τωρα θες τουλαχιστον 250-300.Και δεν μιλαμε μονο απο Ελλαδα ,αλλα και απο αλλες χωρες.Οι προσφορες βγαινουν με το σταγονομετρο

Link to comment
Share on other sites

Όταν θέλεις να πας από τη Σαντορίνη στο Κουφονήσι απευθείας θα πληρώσεις 95,70€ με την Seajets και σε δυο ώρες είσαι εκεί, αλλιώς θα πρέπει να ταξιδέψει από Σαντορίνη για Πειραιά με BS Delos (8 ώρες και διανυκτέρευση στο Πειραιά) με κόστος 58€ και την άλλη ημέρα να ταξιδέψεις με το BS Naxos (7,5 ώρες από Πειραιά) με κόστος 51,50€ (σύνολο 109,50€) ή 85,50€ με το HS4 και 5 ώρες ταξιδιού. Οπότε μερικές φορές μπορεί να φαίνεται ακριβό το εισιτήριο μιας τέτοιας σύνδεσης αλλά πρέπει να υπολογίσεις την εναλλακτική λύση μέσω του Πειραιά που είναι πιο χρονοβόρα και πιο ακριβή!!

Link to comment
Share on other sites

Σορρυ κι ολας αλλα αυτο δεν ειναι λογικη.

Επειδη δηλαδη απο Λημνο για Σαμοθρακη παει μονο ο ΚΟΡΑΗΣ και η επομενη εναλλακτικη ειναι μεσω Θεσσαλονικης,αυτοκινητου και Αλεξανδρουπολης θα πρεπει να βαλουν το εισιτηριο 120 ευρω;

Προσπαθω να δικαιολογησω καποιες φορες την υπερκοστολογηση (κακως για μενα αλλα τα μονοπωλια αυτα εχουν) αλλα πρεπει να υπαρχει και καποιο οριο.

Link to comment
Share on other sites

Οι τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων απασχολούν τον κόσμο έντονα, τουλάχιστον από το Πάσχα και μετά. Είχαν γίνει αναφορές σε αντιπολιτευόμενα ΜΜΕ, αλλά και στα sm, με αποκορύφωμα τη γνωστή γελοιογραφία για την πτήση για Σαντορίνη μέσω Αργεντινής που είναι φθηνότερη από το ακτοπλοϊκό εισητήριο

Το Πρώτο Θέμα είναι η πιο φιλική εφημερίδα στην Κυβέρνηση. Δεν υπάρχει περίπτωση να αναδείκνυε το ζήτημα, αν δεν υπήρχε το ΟΚ του Μαξίμου. Κάνουν και λίγο το μπούγιο τους και το ΠΘ και ο ΠΘ:P.

Μην περιμένετε πολλά πάντως. Είτε θα μπει κάποιο συναινετικό plafonde στο σημερινό ύψος τιμών, όπως έγινε και με τα κυμαινόμενα επιτόκια των στεγαστικών με βάση το Euribor, είτε κάποια συμβολική έκτακτη εισφορά στα φετινά κέρδη. Άντε να δούμε και κανένα ferry pass, για τα μάτια του κόσμου.

Η ακτοπλοΐα σαν κλάδος έχει στηριχθεί όσο κανείς άλλος. Θηριώδεις (και αχρείαστες κάποιες φορές) επιδοτήσεις μέσα στην πανδημία, θεαματική αύξηση των επιδοτούμενων γραμμών (και σε ύψος κονδυλίων και σε αριθμό προορισμών), ανοχή σε ολιγοπωλιακές καταστάσεις, αλλά και στην καταστρατήγηση των ωραρίων ανάπαυσης, στραβά μάτια σε ελλείψεις και παρατυπίες και πάρα πολλά άλλα.

Υπάρχει πρόβλημα με το μεταφορικό κόστος και πρέπει να αντιμετωπιστεί σοβαρά, όχι με θεατρινισμούς και ημίμετρα.

Όλα τα υπόλοιπα που λέγονται και γράφονται (και εδώ μέσα) για να δικαιολογήσουν αυτήν την στρεβλή κατάσταση, κινούνται μεταξύ γραφικότητας και σοφιστείας.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

On 7/9/2023 at 8:24 PM, Svo said:

Δεν πειράζει ας μείνουν έτσι με αυτές τις τιμές . Απλά μην γκρινιάζουν μετά που τα πλοία δεν γεμίζουν. 

Πρέπει όλοι οι νησιώτες να πιέσουν τις ναυτιλιακές καθώς έχουν βάλει και αυτές το χέρι τους που υπάρχει μειωμένη κίνηση τουρισμού στα νησιά. 

Ενω οι τιμες παροχης υπηρεσιων των νησιωτων προς τους επισκεπτες ειναι ιδανικες ε? Το προβλημα ειναι οτι ξυπνησαν και οι εχοντες μια ανεση και δεν τσιμπανε...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Όταν θέλεις να πας από τη Σαντορίνη στο Κουφονήσι απευθείας θα πληρώσεις 95,70€ με την Seajets και σε δυο ώρες είσαι εκεί, αλλιώς θα πρέπει να ταξιδέψει από Σαντορίνη για Πειραιά με BS Delos (8 ώρες και διανυκτέρευση στο Πειραιά) με κόστος 58€ και την άλλη ημέρα να ταξιδέψεις με το BS Naxos (7,5 ώρες από Πειραιά) με κόστος 51,50€ (σύνολο 109,50€) ή 85,50€ με το HS4 και 5 ώρες ταξιδιού. Οπότε μερικές φορές μπορεί να φαίνεται ακριβό το εισιτήριο μιας τέτοιας σύνδεσης αλλά πρέπει να υπολογίσεις την εναλλακτική λύση μέσω του Πειραιά που είναι πιο χρονοβόρα και πιο ακριβή!!


Σαντορινη - Ναξο, 06:45-09:10, με το Blue Star 1, τιμη 31 ευρω (υπερβολικη και αυτη για συμβατικο και τετοια αποσταση κατα την αποψη μου).
Ναξο - Κουφονησι, 12:10-14:15, με το Blue Star Naxos, τιμη 7.5 ευρω (πολυ καλη τιμη, λογικα γιατι ειναι επιδοτουμενη και τους φρεναρουν λιγο).

Πολυ λιγοτερες ωρες απο το δραμα που περιεγραψες, που περιλαμβανε ακομα και διανυκτερευση!!!
Με 38.5 ευρω συνολο.
Με ωραιο πρωινο ταξιδι στις Κυκλαδες, να τις χαρει καποιος.
Με ωραιο διαλειμμα για βολτα στην παντα ευχαριστη και με πολλες επιλογες Χωρα της Ναξου.
Φιλε @Nick the Greek τα λεω σωστα;

Link to comment
Share on other sites

Ας είναι καλά ο μακροβιότερος, που το μόνο που τον ενδιέφερε ήταν να δρομολογεί ταχύπλοα από την Σητεία, να επιδοτεί άδεια ταχύπλοα τον χειμώνα ελέω COVID και να χώνει φράγκα αβέρτα σε γραμμές που καλοκαιριάτικα έχουν 100% πληρότητα. Μόνο που τα χρήματα είναι των φορολογουμένων και έκανε μνημόσυνo με ξένα κόλυβα. Όποιος έχει δεί το ντοκυμαντέρ που του λένε οι ξένοι δημοσιογράφοι τι λέει ο Λασκαρίδης για αυτόν, θα καταλάβει.

Μπορεί να δουλεύεις λίγους για πολύ καιρό ή πολλούς για λίγο, αλλά όχι όλους και για πάντα.

Τώρα, τρεχάτε να μαζέψετε οι κυβερνώντες τα ασυμάζευτα, πριν γίνει μεγάλη ζημιά στον τουρισμό εσωτερικό και εξωτερικό, γιατί μόνο αυτός σας ενδιαφέρει. Και μιλάμε για τους ανθρώπους που πάνε στα νησιά μια φορά τον χρόνο και αν. Για τους νησιώτες (μόνιμους χρήστες της ακτοπλοϊας), ξέρουμε που τους έχετε γραμμένους.

Link to comment
Share on other sites

Και κατι ακομα @Panagia Ekatontapiliani

Επειδη ξερεις τα δρομολογια απ'εξω, εννοειται πολυ καλυτερα απο 'μενα.
Υποθετω οτι στο τεραστιο αγχος σου να βρεις μια λογικη, στο πραγματικα εξωφρενικο, Σαντορινη - Κουφονησι 95.7 ευρω.
Δεν σου περασε απο το μυαλο οτι υπαρχει και αυτη η εναλλακτικη...

Link to comment
Share on other sites

Για να πιάσουμε λίγο τα πράγματα από την αρχή.

Είναι κοινώς παραδεκτό ότι το κόστος των εισιτηρίων είναι πλέον για κάποιους απαγορευτικό και για κάποιους δυσβάσταχτο , ανάλογα φυσικά με τον προορισμό και το εισόδημα τους. Τούτο μεθερμηνευόμενο ότι κάποιοι είτε θα μειώσουν τις εξορμήσεις στα νησιά είτε δεν θα πάνε καθόλου.

Από την άλλη βέβαια για να λέμε όλη την αλήθεια, υπάρχουν κάποιοι επιβάτες που ενώ ζορίζονται οικονομικά να καλύψουν το κόστος των εισιτηρίων, πάνε και πληρώνουν επιπλέον κόστος με ταχύπλοο για να μην κάτσουν 1 ώρα παραπάνω στο βαπόρι. Δεν είναι αυτός ο κανόνας αλλά υπάρχει μια μικρή μερίδα επιβατών.

Αρχικά να πούμε ότι πράγματι οι επιδοτήσεις αυξήθηκαν τόσο σε ετήσιο ποσό δαπάνης του κράτους όσο και σε πλήθος άγονων γραμμών. Πολλές φορές όμως κάποιος μπορεί να ρίχνει λεφτά αλλά με τον τρόπο που τα ρίχνει να μην πιάνουν τόπο. Ιδιαίτερα επί Υπουργίας του μακροβιότερου αυτό συνέβει πολλάκις είτε γιατί θέλησε να στηριχθούν ημέτεροι είτε για να επιδοτήσει την προεκλογική του καμπάνια ( βλέπε άγονη ταχύπλοου Σητεία - Κάσο - Κάρπαθο - Ρόδο με έναρξη μάλιστα την εποχή του κορωνοιού) είτε για να εξασφαλίσει και την επόμενη τετραετία την θέση του στα έδρανα της βουλής. Το κράτος πλήρωσε λεφτά Ελλήνων φορολογουμένων όχι για το γενικότερο καλό της ακτοπλοίας αλλά για την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων συμφερόντων. Τώρα αν ωφελήθηκαν και κάποιοι άλλοι ήταν πρόσκαιρα, κατ'ελάχιστον και σίγουρα για να μην δημοσιεύσουν γκρίνια. Συμπερασματικά λοιπόν το κράτος δεν στήριξε την ακτοπλοία αλλά συγκεκριμένα συμφέροντα προς ιδίον όφελος των πολιτικών. 

Τα πραγματικά οφέλη της ακτοπλοίας θα μπορούσε το κράτος με παρεμβάσεις του να τα λύσει αν ασχοληθεί κάποιος σοβαρά και σίγουρα με το λιγότερο δυνατό κόστος για τον Έλληνα φορολογούμενο. Η ακτοπλοία είναι η μόνη μορφή της Ναυτιλίας όπου η χώρα μας έχει να εισπράττει και όταν λέω η χώρα μας δεν εννοώ απαραίτητα το κράτος αλλά τους υπόλοιπους. Αυτό κάποιοι έχουν φροντίσει να το εκμεταλλευτούν στο έπακρον αρμέγοντας την σαν αγελάδα , με την ανοχή του κράτους και με "νομιμοφανείς" κατά τα άλλα διαδικασίες. Είναι πάρα πολλά αυτά τα φαινόμενα στην καθημερινότητα ενός πλοίου που εάν τα έλυνε όλα αυτά το κράτος τότε το κόστος λειτουργίας ενός πλοίου θα έπεφτε σημαντικά.

Επίσης μην ξεχνάμε ότι από την αύξηση του καθαρού ναύλου εισιτηρίων αυξάνεται και το αναλογούν ποσό που αντιστοιχεί στο ΦΠΑ . Ότι γίνεται και γινόταν με την τιμή της βενζίνης στα πρατήρια και παρά τις φωνές πρατηριούχων και καταναλωτών δεν έγινε απολύτως τίποτα. Κανείς δεν λαμβάνει πρωτοβουλία να μειωθεί ο ΦΠΑ για τον απλούστατο λόγο ότι είτε δεν υπάρχουν σοβαροί ελεγκτικοί μηχανισμοί για να ελέγχουν αν οι τιμές μειώθηκαν και διατηρούνται μειωμένες, είτε αυτοί είναι διεφθαρμένοι.

Πάμε και στην πλευρά των ακτοπλόων . Η ακτοπλοία βγαίνει μετά από 3 συνεχείς σεζόν κρίσης τραυματισμένη. Οι δύο εξ αυτών λόγω της πανδημίας και η περυσινή λόγω της ενεργειακής κρίσης η οποία επέφερε τον τριπλασιασμό του κόστους των καυσίμων που είχε σαν αποτέλεσμα την γενναία αύξηση των εισιτηρίων αλλά και την απορρόφηση κάποιου κόστους από τους πλοιοκτήτες. Όταν λέμε όμως σεζόν για την ακτοπλοία εννοούμε χρονιές γιατί η δουλειά της ακτοπλοίας είναι εποχική και τον χειμώνα τα πλοία που δουλεύουν είναι ελάχιστα. Συνεπώς αν κάτι δεν πάει καλά μέσα στην σεζόν δεν πρόκειται να ισιώσει η κατάσταση μετά τον χειμώνα. Δεν είναι όπως π.χ η διεθνής ναυλαγορά. Για τον κορωνοιο όποιος στέκεται στις επιδοτήσει που δόθηκαν με λάθος και σκανδαλώδες τρόπο βλέπει το δέντρο και χάνει το δάσος. Πολλά πλοία είτε ξεκίνησαν πολύ αργά την δραστηριότητά τους και την έληξαν πολύ πρόωρα είτε έμειναν δεμένα ακόμη και το καλοκαίρι με άμεσες οικονομικές συνέπειες για την εταιρεία η οποία είτε έχει δαπανησεί ένα x ποσό για την αγορά του είτε τρέχει δανειακή σύμβαση η οποία πρέπει να εξυπηρετηθεί χωρίς έσοδα. Επιπλέον ένα πλοίο ακόμη και δεμένο έχει κάποια ανελαστικά έξοδα τα οποία δεν μπορεί να τα αποφύγει. Το να πήρε π.χ ένα πλοίο επιδότηση 200.000 ευρώ , μπορεί να αντιστοιχεί στην ετήσια δαπάνη για να το έχεις δεμένο και να το βλέπεις.

Εν κατακλείδι γιατί αρκετά μακρηγόρησα σε όλων τα παπούτσια και να μπει κάποιος θα διαπιστώσει ότι όλοι έχουν τα δίκια τους. Σίγουρα κάτι πρέπει να γίνει όπως και με άλλα πράγματα της καθημερινότητας (π.χ super market, καύσιμα...) γιατί οι μισθοί και το εισόδημα των πολιτών παραμένουν στο ίδιο επιπέδο κι όλα τα άλλα τρέχουν την ανηφόρα με μεγάλη ταχύτητα. Θεωρώ όμως ότι market pass , fuel pass , ή ενδεχόμενο ferry pass δεν είναι λύσεις. Είναι σπασμωδικές κινήσεις που καταδεικνύουν ότι το κράτος δεν έχει ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Captain_Nionios said:


Σαντορινη - Ναξο, 06:45-09:10, με το Blue Star 1, τιμη 31 ευρω (υπερβολικη και αυτη για συμβατικο και τετοια αποσταση κατα την αποψη μου).
Ναξο - Κουφονησι, 12:10-14:15, με το Blue Star Naxos, τιμη 7.5 ευρω (πολυ καλη τιμη, λογικα γιατι ειναι επιδοτουμενη και τους φρεναρουν λιγο).

Πολυ λιγοτερες ωρες απο το δραμα που περιεγραψες, που περιλαμβανε ακομα και διανυκτερευση!!!
Με 38.5 ευρω συνολο.
Με ωραιο πρωινο ταξιδι στις Κυκλαδες, να τις χαρει καποιος.
Με ωραιο διαλειμμα για βολτα στην παντα ευχαριστη και με πολλες επιλογες Χωρα της Ναξου.
Φιλε @Nick the Greek τα λεω σωστα;

Με πρόλαβες @Captain_Nionios ,εδώ θα ήθελα να προσθέσω ότι ακόμα πιο ρομαντικά μπορείς να πάρεις και τον θρυλικό Σκοπελίτη προσθέτοντας βέβαια κάποια ώρα ταξίδι σου.

Και σκέφτομαι οτι έτσι όπως έχουν πάει τα πράγματα να αρχίσουμε να φοβόμαστε μήπως θα πάρει κι αυτός το δρόμο του Άρτεμις…!!!

Οι τιμές των εισιτηρίων δυστυχώς ανεβαίνουν και δύσκολα πέφτουν Αυτή η κατάσταση επιβαρύνει κυρίως τους κατοίκους αυτής της χώρας της χώρας μας διότι ο ταξιδιώτης με πλοίο από το εξωτερικό Ευρώπη Αμερική Ασία μπορεί άνετα να αποκτήσει ένα Interrail η EuRail pass με ένα μικρό ποσόν όπου στην ουσία για κάποιες διαδρομές έξι ή οχτώ νομίζω του ρίχνει το κόστος των εισιτηρίων κάτω του μισού, δεν ξέρω βέβαια αν δουλεύει με όλες Ακτοπλοϊκές εταιρείες αυτό.

Επίσης αγαπητέ πλέον @Annivas απλά περίμενα πότε θα απαντήσεις Όπως πάντα με κάλυψες πλήρως εμένα και όλο τον κόσμο πιστεύω και Θα ήθελα να προσθέσω ότι είσαι κάποιες επιδοτούμενες γραμμές Με το που αλλάξουν “εταιρεία” αυξάνονται τα εισιτήρια χωρίς λόγο και μάλιστα όταν δεν υπάρχει ο απαιτούμενος αριθμός εισιτήριων δε γίνεται κάν το δρομολόγιο και έτσι η επόμενη επιλογή από 15 € ένα παράδειγμα που και πάλι θα πρεπε να ήτανε 5€ σε πάει στα 80€ με πλοίο της ίδιας εταιρείας… Εδώ δεν θα έπρεπε στα πέντε ανεκτέλεστα δρομολόγια να χάσει η εταιρεία μόνιμα την επιδότηση όπως γίνεται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες δυστυχώς όμως εδώ δίνουμε στην ίδια εταιρία και άλλες επιδοτήσεις για να την επιβραβεύσουμε που δεν κάνει τα δρομολόγια και όλο το χειμώνα η παρουσία της είναι ανύπαρκτη παίρνει επιδοτήσεις για καράβια με νηολόγιο άλλης χώρας( μειωμένου πλήρωματος) βέβαια και όλα αυτά τα συζητάς και τα ξέρουν ξένοι άνθρωποι Τουρίστες οι οποίοι αναφέρονται κατευθείαν στον Εθνικό μας Σωτήρα και όχι στον Μακροβιότερο…

Δυστυχώς μιλάμε για πολύ χρήμα που φεύγει από την τσέπη μας και δεν διανέμεται σωστά ούτε κατά διάνοια.

Σε λίγο δεν θα μπορούμε καν να πάμε και να έρθουμε στο νησί μας ή και στο διπλανό νησί έτσι να κάνουμε κι εμείς Island Hopping…

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Να συμπληρώσω-θυμίσω,πως για τους νησιώτες(πλην Κρήτης) υπάρχει το ΜΑΝ(Μοναδικός Αριθμός Νησιώτη).

Χρησιμοποιώντας το ΜΑΝ ένας νησιώτης,περίπου ο μισός και παραπάνω ναύλος των εισιτηρίων κατατίθεται σε λογαριασμό του.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, lostromos said:

Αν μειωθεί ο ΦΠΑ θα μειωθεί και το εισιτήριο αλλά αυτό δεν επηρεάζει (θεωρητικά) το κέρδος των εταιρειών γιατί το ΦΠΑ το δίνουν οι πελάτες στο κράτος (η εταιρεία είναι ο μεσάζοντας).

Οπότε ο κύριος Στεφάνου γιατί θέλει να μειωθεί ο ΦΠΑ καθώς δεν επηρεάζει το κέρδος της εταιρείας του;

Γιατί αν μειωθεί ο ΦΠΑ θα μειωθούν οι τιμές των εισιτηρίων άρα θα ναι πιο ελκυστικές για τον επιβάτη και θα αυξηθεί η κίνηση. Το πρόβλημα είναι ότι το κράτος βλέπει αυτό το ΦΠΑ όπως και το ΦΠΑ στα καύσιμα όπως και παντού ως σανίδα σωτηρίας για να σώσει προϋπολογισμούς, να πληρώσει το δυσθεώρητο χρέος του και τα δυσθεώρητα τοκοχρεολύσιά του. Επίσης, και να είχε η οποιαδήποτε κυβέρνηση πρόθεση να μειώσει το ΦΠΑ στην ακτοπλοΐα είτε θα έπρεπε να πάρει το οκ απ' έξω είτε θα έπρεπε να καλύψει την τρύπα από αλλού. 

Το θέμα είναι ότι αν μειώσεις το ΦΠΑ και γενικότερα τα εισιτήρια, θα αυξηθεί η κίνηση, θα κυκλοφορήσει το χρήμα, θα αλλάξει 4-5 τσέπες και θα παράξει εισόδημα για όλους συμπεριλαμβανομένου και του κράτους. 

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά η μείωση του ΦΠΑ στα εισιτήρια με βρίσκει σύμφωνο άλλωστε ΦΠΑ δεν πληρώνει ο επιβάτης στα περισσότερα ΜΜΜ. Απλά σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να έχεις σοβαρούς ελεγκτικούς μηχανισμούς ώστε να διασφαλιστεί ότι το όφελος απο την μείωση του ΦΠΑ θα  το λάβει ο επιβάτης που όμως στην Ελλάδα είτε είναι ανύπαρκτοι είτε είναι της πλακας. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...