Jump to content
Shipfriends

mikoud

Members
  • Posts

    49
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Μιας και δεν υπάρχει τόπικ με το συγκεκριμένο ναυάγιο είπα να δημιουργήσω ένα. Το Avantis III ήταν ένα εμπορικό πλοίο που κατασκευάστηκε στη Νορβηγία το 1977 ως Akershus. Είχε μήκος 80 μέτρα με ωφέλιμο φορτίο 2362 τόνων. Το 1982 αγοράστηκε από τη ναυτιλιακή εταιρία του Αντώνη Αγραφιώτη με έδρα τη Χαλκίδα και μετονομάστηκε σε Avantis III. Για το τελευταίο του ταξίδι ξεκίνησε από το Μεσολόγγι με προορισμό την Κύπρο φορτωμένο με δομικά υλικά και μία μοτοσυκλέτα. Τα ξημερώματα (3.45πμ) της 19ης Νοεμβρίου 2004, με καλές καιρικές συνθήκες, προσέκρουσε στη βραχονησίδα Δορούσα στο Αγκίστρι και βυθίστημε μέσα σε λιγότερο από 20 λεπτά. Ο 35χρονος μάγειρας του πλοίου Βασίλης Κορώνης έχασε τη ζωή του ενώ τα υπόλοιπα 11 μέλη του πληρώματος κατάφεραν να σωθούν χρησιμοποιώντας μία σωστική σχεδία. Το πλοίο δεν εξέπεμψε σήμα κινδύνου και ο πλοίρχος ενημέρωσε τον θάλαμο επιχειρήσεων του ΥΕΝ από τη σωστική σχεδία χρησιμοποιώντας το κινητό του τηλέφωνο. Το ναυάγιο αποτελεί δημοφιλή προορισμό για δύτες αφού βρίσκεται σε σχετικά μικρό βάθος (11 με 48 μέτρα) και είναι δυνατή η πρόσβαση στα ενδότερα του πλοίου.
  2. Τη σημαία από τις Σεϊχέλες έβαψαν στις μπάντες;
  3. Πάντως δεν ξέρω τι είδους θεσμική παρέμβαση μπορεί να κάνει η κυβέρνηση εκτός από το να τους ζητήσουν (παρακαλέσουν) να μειώσουν τα ναύλα. Ελεύθερη αγορά είναι και όλα τα πλοία έχουν πληρότητα κοντά στο 100%. Το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να δώσει πάλι κάποιου είδους pass/επιδότηση για χαμηλά εισοδήματα και κάτι έξτρα για τους νησιώτες.
  4. Αν τελικά καταλήξει στη γραμμή Tangier Med - Algeciras για λογαριασμό της AML νομίζω ότι θα είναι το μεγαλύτερο σε ηλικία πλοίο που έχει διαχειριστεί ο όμιλος. Έχει γίνει πολύ ωραία μετασκευή αλλά παραμένει ένα σκαρί 46 Μάηδων.
  5. Η ΑΝΕΣ έχει σταθερούς πελάτες (κυρίως επαγγελματίες) που πηγαίνουν για δουλειές αυθημερόν στην Αίγινα. Για τους συγκεκριμένους μετράει το κόστος και η εξυπηρέτηση ανεξαρτήτως του πλοίου. Το συγκεκριμένο παπόρο εμένα δεν μου αρέσει καθόλου (υποκειμενικό) και είναι αρκετά αργό (αντικειμενικό). Σε ταχύτητες πάμε σε εποχή Απόστολος Π. Αν είναι να το κάνουν σωστά να βγάλουν και μία ψησταριά στο ντεκ να ψήνουν σουβλάκια (για όποιον τα έχει προλάβει αυτά) ώστε να μεταφερθούμε τελείως σε εποχές 80s-90s και να πουλάνε retro-experience.
  6. Επιπροσθέτως η Color Line θέλει να επικεντρωθεί στα Cruise Ferries και όχι στα Ro-Ro και Ro-Pax. Οπότε νομίζω ότι δεν πουλήθηκε λόγω ηλικίας αλλά λόγω στρατηγικής επιλογής. Υπενθυμίζεται ότι πουλήθηκε μαζί με το Color Carrier (Cadena 4) πλοίο αρκετά νεότερο. Για την ηλικία του το SuperStar II είναι πάρα πολύ καλό βαπόρι και ελπίζω να αξιοποιηθεί κατάλληλα από τη Seajets.
  7. Φαίνεται πολύ ευέλικτο στη μανούβρα για το μέγεθος του.
  8. Καλή επιλογή για ro-ro από την Cretan. Μια χαρά μπορεί να κάνει αυτή τη δουλειά όπως είναι. Το κόψιμο τη υπερκατασκευής από τα φουγάρα και πίσω μπορεί να το γίνει ώστε να έχει ανοιχτό το πάνω γκαράζ και να μπορεί να παίρνει φορτία με αέρια. Προφανώς για να προχώρησαν στην αγορά έχουν ήδη στο μυαλό τους ρόλο για το πλοίο τον οποίο θα μάθουμε σύντομα. Η εταιρία αυτή δεν κάνει τυχαίες επιλογές.
  9. Προφανώς δεν είπα ότι είναι αθώες περιστέρες, ένα ελαφρυντικό έδωσα το οποίο σε αρκετές περιπτώσεις ισχύει. Οι εργαζόμενοι είναι μέρος της κοινωνίας οπότε αναλογικά θα βλέπεις και αντίστοιχη συμπεριφορά. Παραμένει όμως το γεγονός ότι ορισμένοι έχουν επιφορτιστεί με μία ψυχοφθόρα αρμοδιότητα. Έχω τύχει σε πέρασμα Ηγουμενίτσα - Κέρκυρα την ίδια στιγμή οι μισοί ναύτες να είναι χωρίς μάσκες και ένας κακομοίρης στο σαλόνι να προσπαθεί να πείσει τους επιβάτες να φορέσουν τη μάσκα. Κάποιοι συνάδελφοί του περνούσαν επιδεικτικά μπροστά του χωρίς μάσκα ενώ του είχε δωθεί άνωθεν εντολή να κάνει σχετικές επισημάνσεις στους επιβάτες. Προφανώς και άκουγε τα εξ αμάξης από τον κόσμο.
  10. Έτερον εκάτερον. Η κακή συμπεριφορά είναι καταδικαστέα σε κάθε περίπτωση. Το μόνο ελαφρυντικό που μπορώ να δώσω (χωρίς να δικαιολογεί κακές συμπεριφορές) είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι έχουν ακούσει απίστευτα πράγματα αυτά τα τρία καλοκαίρια του κορονοϊού. Τα πληρώματα έχουν επιφορτιστεί με μία ακόμα αρμοδιότητα (στον ήδη μεγάλο φόρτο εργασίας) η οποία είναι μάλιστα πολύ ψυχοφθόρα γιατί αφορά την επιβολή ενός μέτρου.
  11. Οι αξιωματικοί του πλοίου έχουν κάθε αρμοδιότητα να απαγορέψουν την επιβίβαση σε όποιον επιβάτη δεν ακολουθεί τους κανόνες. Μετά τον απόπλου εκτός από συστάσεις το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να ενημερώσουν την λιμενική αρχή για την επιβολή κυρώσεων... Από εκεί και πέρα (άσχετα με μάσκες κτλ) έχουν κάθε αρμοδιότητα να πράξουν ότι κρίνεται σκόπιμο ώστε να ακινητοποιήσουν και να περιορίσουν έναν επιβάτη (πχ είναι επιθετικός) και να τον παραδώσουν στις αρχές. Όσων αφορά όλες τις εταιρίες του ομίλου η απαγόρευση επιβίβασης για την συγκεκριμένη περίπτωση ορίζεται σαφώς στους γενικούς όρους ταξιδιού.
×
×
  • Create New...