Jump to content
Shipfriends

Seajets


Recommended Posts

Πληθαίνουν οι φήμες ότι η seajets ετοιμάζεται να αγοράσει ακτοπλοϊκή εταιρία, μάλιστα σύμφωνα με αυτές οι διαπραγματεύσεις είναι σε προχωρημένο στάδιο.Ακουγεται επίσης ότι συζητάει με τον Γκριμάλντι για σύμπραξη σε κάποιες γραμμές.Το αν είναι απλός φήμες όλα αυτά η αλήθεια θα φανεί στο μέλλον..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ναι πέρα από αυτή του Santa Irini.Αλλα δεν έχει διαρρεύσει όνομα,τώρα αλήθεια ή ψέματα δεν ξέρω αλλά υπάρχει έντονη αυτή η φήμη.Θα δούμε σε λίγο καιρό 

Link to comment
Share on other sites

Έρχεται Super deal από τον Μάριο Ηλιόπουλο – Αλλάζουν όλα τα δεδομένα στην ελληνική ακτοπλοΐα

Quote

Ο εφοπλιστής Μάριος Ηλιόπουλος της Seajets βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις, σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές της Ακτής Μιαούλη, για την εξαγορά ακτοπλοϊκής εταιρείας που θα αλλάξει τον χάρτη των εσωτερικών θαλάσσιων συγκοινωνιών.

Το ενδιαφέρον του Μάριου Ηλιόπουλου, ο οποίος διαθέτει τον μεγαλύτερο ιδιωτικό στόλο στη ελληνική ακτοπλοία φαίνεται ότι επικεντρώνεται σε αυτή την φάση στην Attica Group.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι υπάρχει συμφωνία με τον ιταλό εφοπλιστή Εμανουέλε Γκριμάλντι για κοινές δράσεις στο χώρο της ακτοπλοΐας, που όμως διαψεύδονται και από τις δύο πλευρές.

Όμως, έγκυροι τραπεζικοί κύκλοι της Ακτής Μιαούλη διαβεβαιώνουν ότι σύντομα θα έχουμε συνταρακτικές θετικές εξελίξεις με πρωταγωνιστή τον Μάριο Ηλιόπουλο.

Η είσοδος και η επιτυχημένη έξοδος του Μάριου Ηλιόπουλου από την MIG, που όπως λέγεται αποκόμισε κέρδος άνω των 27 εκατ. ευρώ, του αύξησε σημαντικά την ρευστότητα, που σε συνδυασμό με τα αυξημένα ναύλα που είχαν τα ποντοπόρα πλοία της εταιρείας του, του δίνουν τη δυνατότητα για μια δυναμική παρέμβαση στο χώρο της επιβατηγού ναυτιλίας.

Επισημαίνεται ότι ο Μάριος Ηλιόπουλος ολοκλήρωσε πριν από λίγα 24ωρα την αγορά του επιβατηγού πλοίου Santa Irini, που ανήκε στην Panellenic Lines – Horizon Sea Lines. Το πλοίο εκτελούσε δρομολόγια από το Ηράκλειο προς την Σαντορίνη και αντίστροφα.

Το Santa Irini είναι εξοπλισμένο με άνετα καθίσματα, 2 μπαρ με καφέ και σνακ, όπως και μαγαζιά με σουβενίρ. Επιπλέον διαθέτει ένα μεγάλο κατάστρωμα όπου μπορείς να χαρείς το ηλιοβασίλεμα. Η ναυπήγηση του πλοίου έγινε στην Ιταλία το 1997. Αναπτύσσει ταχύτητα 38 κόμβων, έχει μήκος 103, 3 μέτρων και δύναται να μεταφέρει 783 επιβάτες και 175 οχήματα.

Επίσης, πρόσφατα, ο Μάριος Ηλιόπουλος αγόρασε από το εξωτερικό και το έφερε στον Πειραιά, το Superrunner 2, όπου υπέστη εκτεταμένες επισκευές και στις προσεχείς ημέρες θα δρομολογηθεί στο Αιγαίο. Το πλοίο, το οποίο έχει ναυπηγηθεί το 1999, έχει μήκος 112, 5 μέτρα και πλάτος 16,11 μέτρα.

Στον στόλο της Sea Jets, ο Μάριος Ηλιόπουλος έχει προσθέσει και το συμβατικό πλοίο Super Star 2, το οποίο ενδέχεται να το δρομολογήσει στη γραμμή Πειραιά – Χανιά ή στον βασικό κορμό νησιών του Αιγαίου.

 

Link to comment
Share on other sites

Λίγο χλωμό το βλέπω και εξηγούμαι... Αφενός είναι σε εξέλιξη η συγχώνευση με την ΑΝΕΚ και αφετέρου δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί η δημόσια πρόταση της Strix - Πειραιώς...

Η Αττικα έχει κεφαλαιοποίηση περίπου 560 εκ ποσό που δεν καλύπτεται εύκολα με τα 26εκ που αναφέρει το άρθρο ούτε με τα αυξημένα ναύλα... Ακόμη και εάν μοιραστούν ο Μάριο με τον Grimaldi τα brands της Attica οι πιθανότητες να περάσει το deal από την Επιτροπή ανταγωνισμού είναι λίγες (ουσιαστικά θα μείνουν 2 ακτοπλοικές σε όλη την Ελλάδα).

Στα πιό πεζά θα πρέπει ο Μάριο να συμφωνήσει με την Πειραιώς (όχι και οι καλύτερες των σχέσεων) και να βρεί Τράπεζα να τον χρηματοδοτήσει (δύσκολο με τα επιτόκια στα σημερινά επίπεδα). Δύσκολα θα υπάρξει κατά την γνώμη μου κάποια εξέλιξη στην Attica πριν από το τέλος του έτους.

Link to comment
Share on other sites

Μα προφανώς δεν μιλάμε για ολόκληρη την εταιρεία αλλά για κάποιο τομέα αυτής... πχ τα μικρά ταχύπλοα του Σαρωνικού ή τα μερικά συμβατικά σε Κυκλάδες Σποράδες κλπ...

Link to comment
Share on other sites

Μία ανακεφαλαίωση όσον αφορά τον στόλο της εταιρείας:

1) World Champion Jet
2) Champion Jet 1
3) Champion Jet 2
4) Superunner Jet
5) Superunner Jet 2
6) Speedrunner Jet 
7) Power Jet 
8) Elite Jet (πρ.Rapidlink Jet)
9) Caldera Vista 
10) Super Jet 
11) Super Jet 2 (πρ.Sea Jet 2)
12) Express Jet (πρ.Sifnos Jet)
13) Tera Jet 
14) Paros Jet 
15) Mega Jet 
16) Andros Jet 
17) Santa Irini (Μένει να μάθουμε το νέο του όνομα)
18) Naxos Jet 
19) Supercat Jet 
20) Supercat Jet 2 (πρ.Superspeed Jet)
21) Speed Jet
22) Super Star 
23) Aqua Blue
24) Aqua Jewel 
25) Sporades Star 
26) Super Star 2 

Και για ανταλλακτικά:
27) Apri
28) HSC Cat
29) Highspeed Jet
30) Swift 1 

19 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Ο εφοπλιστής Μάριος Ηλιόπουλος της Seajets βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις, σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές της Ακτής Μιαούλη, για την εξαγορά ακτοπλοϊκής εταιρείας που θα αλλάξει τον χάρτη των εσωτερικών θαλάσσιων συγκοινωνιών.

Και έπεται συνέχεια...Μετά την Panellenic Lines (Santa Irini), ποια άραγε θα είναι η επόμενη? Από Αιγαίο ή Ιόνιο μεριά?

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Βγαίνει σε ακινησία δύο εβδομάδων και μετά θα επανέλθει στα δρομολόγια του στη γραμμή των Σποράδων 

 

1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Superstar αναμένεται να ανέβει στο Βόλο την άλλη εβδομάδα για να αντικαταστήσει περίπου δύο εβδομάδες το Σποράδες Σταρ.

Έχω μπερδευτεί λίγο με το line up της seajets. Δεν υποτίθεται ότι το superstar θα έμενε Σποράδες φέτος και το Σποράδες Σταρ θα πήγαινε δυτικές. Είχαν γραφτεί και αναλύσεις επί αναλύσεων, για το πόσο έδεσε με τη γραμμή (το superferry II), πόσο αγαπήθηκε κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ σα να θυμάμαι και ένα αίτημα σε ΣΑΣ για δρομολόγηση του Aqua Blue σε Παροναξια, το οποίο μαλιστα είχε εγκριθεί. Λέω εγώ μήπως δούμε το superferry ως συμπληρωματικο σε βραδινό δρομολόγιο για Παροναξια (αντί του Blue)?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, proud_ionian said:

 

Έχω μπερδευτεί λίγο με το line up της seajets. Δεν υποτίθεται ότι το superstar θα έμενε Σποράδες φέτος και το Σποράδες Σταρ θα πήγαινε δυτικές. Είχαν γραφτεί και αναλύσεις επί αναλύσεων, για το πόσο έδεσε με τη γραμμή (το superferry II), πόσο αγαπήθηκε κλπ.

Πήξαμε στο σενάριο για τις Σποράδες φέτος. Τι ότι θα ερχόταν το Σούπερσταρ αντί του Σποράδες, τι ότι το ταχύπλοο της Θεσσαλονίκης θα τερμάτιζε στον Βόλο, τι ότι θα έμπαινε άλλο ταχύπλοο της seajets Μαντούδι Βόλο. Στο τέλος βολευτήκαμε με το Νήσος Αίγινα και το Σαόνησος.

Link to comment
Share on other sites

On 6/14/2023 at 2:52 AM, Metal maniac said:

Πληθαίνουν οι φήμες ότι η seajets ετοιμάζεται να αγοράσει ακτοπλοϊκή εταιρία, μάλιστα σύμφωνα με αυτές οι διαπραγματεύσεις είναι σε προχωρημένο στάδιο.

Σύμφωνα με τον Χαμαιλέοντα του euro2day, πρόκειται για πρόταση εξαγοράς της... ΑΝΕΚ, η οποία όμως προϋποθέτει δεκάδες εκατομμύρια τραπεζικού δανεισμού.

Προσωπικά πιστεύω ότι όλα αυτά είναι χειροβομβίδες κρότου λάμψης από πλευράς Ηλιόπουλου και οι πιθανότητες να υλοποιηθούν είναι μηδενικές. Με πορδές δεν βάφονται αυγά.

Link to comment
Share on other sites

Πριν από 1 μήνα έβριζε τις Τράπεζες και τώρα τους ζητάει δάνειο για να εξαγοράσει την ΑΝΕΚ... αφού γίνει έλεγχος που θα κρατήσει μήνες και η ΑΝΕΚ πιθανότατα θα έχει κλείσει. 

Link to comment
Share on other sites

Παίζει καθυστερήσεις, και με "καταστροφικο ποδοσφαιρο" που λέγαμε και μικροί. για να προλάβει να διαλυσει η ανεκ και να κάνει και ζημιά της Αττικα. 

Καλοπροαιρετη πρόταση.. 😉

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Stratos said:

Παίζει καθυστερήσεις, και με "καταστροφικο ποδοσφαιρο" που λέγαμε και μικροί. για να προλάβει να διαλυσει η ανεκ και να κάνει και ζημιά της Αττικα. 

Καλοπροαιρετη πρόταση.. 😉

Αυτό ακριβώς κάνει φίλε μου!!! Προσπαθεί να σβήσει την ΑΝΕΚ κλωτσώντας το τενεκεδάκι παρακάτω μήπως και πάρει κανένα πλοίο από το σφυρί ή μήπως αρχίσει και αφήνει η Άττικα γραμμές, μιάς και τα πλοία της μονάχα δεν φτάνουν για να εξυπηρετήσουν όλες τις γραμμές που τις δουλεύουν με την ΑΝΕΚ. Ο τύπος πλάνο δεν έχει, ξεκάθαρα. πχ θα αγοράσει την ΑΝΕΚ και θα δουλέψουν "έτσι" και "αλλιώς" και "παραπέρα". Απλά λειτουργεί σαν το κοράκι..να φάει από το κουφάρι. Κρίμα γιατί πίσω από την ΑΝΕΚ υπάρχουν οικογένειες που τρώνε ψωμί. 

Link to comment
Share on other sites

On 6/23/2023 at 8:16 AM, proud_ionian said:

Σύμφωνα με τον Χαμαιλέοντα του euro2day, πρόκειται για πρόταση εξαγοράς της... ΑΝΕΚ, η οποία όμως προϋποθέτει δεκάδες εκατομμύρια τραπεζικού δανεισμού..

Ας το δούμε λίγο πιο αντικειμενικά:

1.      Το euro2day όπως έχουμε δει σε πολλές επιχειρηματικές κόντρες, είναι η φωνή της Πειραιώς. Είναι πάντα ενημερωμένο και σοβαρό, αλλά κάποιες φορές λίγο μονόπλευρο.

2.      Έγινε πράγματι πρόταση πριν από μια εβδομάδα και μόλις την Παρασκευή ανακοινώθηκε επίσημα (και μάλιστα με το τσιγκέλι, αφού χρειάστηκε να γίνουν 2 διευκρινιστικές ανακοινώσεις από την ΑΝΕΚ) μετά από τις διαρροές της Πέμπτης.

3.      Η Πειραιώς πουλάει τις συμμετοχές της στην ακτοπλοΐα χωρίς διαγωνισμούς: Το έκανε με την HSW, την STRIX και τώρα με την ΑΝΕΚ. Αυτή δεν είναι συνήθης πρακτική και σίγουρα εγείρει ερωτηματικά.

4.      To δημοσίευμα θεωρεί πως η πρόταση είναι “αδύνατη” επειδή προϋποθέτει τραπεζικό δανεισμό. Αναρωτιέμαι αν τα 80 εκ. που θα πρέπει να καταβάλει η Attica προκειμένου να διαγραφούν (κούρεμα) υποχρεώσεις της ΑΝΕΚ ύψους περίπου 180 εκ θα γίνει με ίδια κεφάλαια. Το θεωρώ σχεδόν αδύνατο. Να σημειώσουμε πως τα δάνεια της Attica είναι 500 εκ ενώ η Seajets έχει σχεδόν μηδενικό δανεισμό.

5.      Η ένσταση της Seajets απέναντι στο σχεδιασμό της Πειραιώς εκτιμώ πως δεν αφορά μόνο την μονοπωλιακή θέση του σχήματος Attica-ΑΝΕΚ αλλά και το γεγονός πως η διαγραφή δανείων ύψους 180 εκ του ανταγωνιστή της δημιουργεί συνθήκες άνισου ανταγωνισμού.

Προφανώς και η Πειραιώς δεν θα δεχθεί κανένα εναλλακτικό σχέδιο όποιοι και να είναι οι όροι του και προφανώς  η πρόταση της Seajets έχει και άλλες σκοπιμότητες. Η συνέχεια στις οθόνες μας…

On 6/23/2023 at 3:21 PM, MILTIADIS said:

Ουσιαστικα δινει τα λεφτα που εβγαλε απο την προσφατη ιστορια με τις μετοχες της MIG λοιπον.

Καμία σχέση: Η Seajets δίνει 82 εκ για την αγορά των δανείων και 0,222 ευρώ για κάθε μετοχή της ΑΝΕΚ, δηλαδή άλλα 49,2 εκ, σύνολο 131,2 εκ. Το σχέδιο της Πειραιως προβλέπει την καταβολή 80 εκ από την Attica για την αγορά των δανείων της ΑΝΕΚ και την ανταλλαγή 0,1217 μετοχές της Attica για κάθε 1 μετοχή της ΑΝΕΚ (κάτι που σημαίνει 0,315 ευρώ ανά μετοχή σύμφωνα με την τιμή της Attica)

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από τις συνεχεις αγορές πλοιων μην ξεχνάμε έχουμε και το κτηριακό εξοπλισμο .
Αγαπητοί buildingconstructionfriends σας έχω εδώ ένα update της αποπεράτωσης του σπιτιού της Seajets στην Παροικιά όπου γίνονται πυρετωδώς εργασίες και έχουνε φτάσει μέχρι και στις νεες πόρτες όπως είδα από κοντά και περιμένουμε τα αποκαλυπτήρια. Όλα αυτά μέχρι και χθες ιδού και μερικές φωτογραφίες….

IMG_6930.jpg

IMG_6943 (1).jpg

IMG_6969.jpg

IMG_6971.jpg

IMG_7028.jpg

IMG_7085.jpg

IMG_7149.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο κτίριο ήταν καφετέρια.Είναι από τα πρώτα μαγαζιά που αντικρίζει κανείς με το που βγει στη Παροικιά ακριβώς απέναντι από το μύλο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...