Jump to content
Shipfriends

Seajets


Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Τελικά το Tera θα ναυλωθεί ; ,πάντως ενδιαφέρον θα έχει να δούμε τον φετινό σχεδιασμό δρομολογίων της εταιρίας αφού φαίνεται ανοίγει και νέες γραμμές με τα ταχύπλοα.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Just now, proud_ionian said:

Εννοείται πως το monnews συνεχίζει την... Μαριάδα:P

Quote

...Κατά τη συνάντηση του με τον Ταγίπ Ερντογάν, όπως διέρρευσε ζητήθηκε από τον Μάριο Ηλιόπουλο «να συμβάλει στο μέλλον στις στενότερες σχέσεις και δεσμούς της Ελλάδας και της Τουρκίας σε κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο».

Μάλιστα, σε συνάντηση που είχε και με Τούρκους επιχειρηματίες του εξέφρασαν ανοιχτά τις προθέσεις τους να συνεργαστούν μαζί τους σε διάφορες επιχειρήσεις στην Τουρκία, ακόμη και να συνδέσει ελληνικά νησιά με τις Τουρκικές ακτές...

Για τη φουκαριάρα τη μάνα του τα κάνει, που έλεγε και η παλιά διαφήμιση του 11880:P

Να δείτε που θα κάνει και Θεσσαλονίκη Σμύρνη στο τέλος :D:D

Link to comment
Share on other sites

20λεπτη ομιλία είχε σήμερα ο ιδιοκτήτης της Seajets κ. Μάριος Ηλιόπουλος με κεντρικό θέμα τον εκλιπόντα πατέρα του και την παρακαταθήκη που του άφησε με την δημιουργία ιδρύματος στην μνήμη του, τις ευγενικές χορηγίες προς τους σεισμοπαθείς της Τουρκίας αλλά και προς το Ελληνικό Κράτος! Μεγάλος στόχος η ανάδειξη κι επίλυση των προβλημάτων των Νησιών αλλά και των κατοίκων αυτών!!! Τέλος ανακοίνωσέ τους 4 πυλώνες χρηματοδότησης με 2 εκατομμύρια ευρώ από την Seajets και την οικογένεια Ηλιόπουλου που είναι: 1) Υγεία, 2) Παιδεία, 3) Αθλητισμός - Πολιτισμός & 4) Περιβάλλον  

Link to comment
Share on other sites

Ο Δήμαρχος Λήμνου κ. Δημήτρης Μαρινάκης ευχαριστεί θερμά την εταιρεία Seajets και τον Πρόεδρό της κ. Μάριο Ηλιόπουλο για τη θετική ανταπόκριση στο αίτημα δωρεάν μετακίνησης σημαντικού αριθμού μαθητών σχολικών μονάδων της Λήμνου. 

Παρέχοντας αυτήν την δυνατότητα στους μαθητές μας, η εταιρεία δείχνει το έμπρακτο ενδιαφέρον της για την υποστήριξη της εκπαιδευτικής κοινότητας του νησιού μας.

Link to comment
Share on other sites

Από μέλος ποντοπόρου εφοπλιστικής οικογένειας (και παλιός ακτοπλόος) πίνοντας καφέ μου είπε αστειευόμενος:
""Έφυγε ο ιδρυτής τις εταιρείας και ο διάδοχος παίζει επικίνδυνα παιχνίδια (ως συνήθως), εύχομαι να του βγει σε καλό όλο το σκηνικό που έχει στήσει και στήνει προσπαθώντας να παίξει σε αχαρτογράφητα νερά για αυτόν και την εταιρεία του, υπάρχουν κάτι τσακάλια στην ναυτιλιακή αγορά που αν πειράξει συμφέροντα τους θα κάνουν μισή μπουκιά την εταιρεία του."" 

Link to comment
Share on other sites

Ε καλά, δεν λέει και ψέματα. Όπου βρει αίμα, πάει και σκαλίζει ο τύπος. Ο θυμόσοφος λαός λέει:"όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα, τον τρών οι κότες"..! 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

World Champion jet: Πειραιάς-Σύρος-Μύκονος-Νάξος-Ίος-Θήρα 

Tera jet: Ανενεργό 

Champion jet 1: Πειραιάς-Μύκονο-Πάρο-Νάξο-Κουφονήσι 

Champion jet 2:Πειραιας-Σέριφος-Σιφνος-Μηλος(διπλό)

Speedrunner jet: Πειραιας-Μήλος-Φολέγανδρος-(Ιος)-Σαντορίνη 

Super jet/Sea jet 2: Μήλος-Κυκλαδες

Caldera Vista: Ενδοκυκλαδικά 

Power jet: Ηράκλειο-Θήρα-Ίος-Νάξος-Πάρος-Μύκονος

Naxos jet: Ηράκλειο-Θήρα-Μύκονος 

Rapidlink jet: Ρέθυμνο-Θήρα

Sifnos jet: Ιος-Σαντορίνη-Παρος-Μύκονος

Supercat jet:  αμοιβό 

Paros jet: Σποραδες

Superrunner jet 2: Θεσσαλονίκη-Σκιάθος-Σκόπελος-Αλλόνησος-Μαντούδι και Θεσσαλονίκη-Λήμνος-Μυτιλήνη

Aqua Blue: Λαύριο-(Μεστά)-Αγ.Ευστράτιος-Λήμνος-Καβάλα 

Αqua Jewel: Πειραιάς-Κύθηρα-Αντικύθηρα-Κίσσαμος-Γύθειο

Sporades Star: Βόλος-Σκιάθος-Σκόπελος-Αλλόνησος 

SuperStar:Δυτικές

SUPERRUNNER Jet : Σητεια-Κάσος-Καρπάθος-Ροδος-Χάλκη.

ενα πιθανό line up για φέτος

 

Τωρα μένει να δούμε αν θα υπάρξει κάποια αλλαγή κυρίως στην γραμμή του Chj1 και της Ραφηνας Κυκλάδων.

Link to comment
Share on other sites

Έχω πει πολλές φορές ότι είναι λίγο δύσκολο να πάει Παροναξία το SuperStar 2 γιατί οι μεταφορικές εκεί έχουν συμβόλαια με την Attica(δεν έχουν της Σαντορίνης) και δεν νομίζω ότι σπάνε εύκολα.Εκτος κι αν το βάλει για να κάνει ζημιά της Attica σε επιβάτες και ΙΧ για Πάρο και Νάξο.

Επίσης είναι λίγο δύσκολο να δούμε το Paros jet στις Σποράδες. 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, marioskef said:

Απ ότι αναφέρει ο τύπος, υπήρχε πρόβλημα με τη σύνθεση του πλοίου (θα έπρεπε να έχει δίπλα πληρώματα)... μετά από σχετικο έλεγχο προέκυψε ότι δεν πληρεί τις προϋποθέσεις και για αυτό τα δρομολόγια ακυρώθηκαν...

 

7 hours ago, speedrunner said:

Πιο απλα το πρόβλημα ήταν η υπέρβαση του δεκάωρου εργασίας στο πλήρωμα!  
Όπως ανέφερα και παραπάνω μετά τα Τεμπη γίνονται περισσότεροι έλεγχοι στα πλοία, και σίγουρα αυτό θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα οδικά στα ταχύπλοα που τα περισσότερα έχουν υπολογισμένα δρομολόγια με ασφυκτικά ωράρια, για να βγαίνει το δεκάωρο με μόνο πλήρωμα, τα οποία όπως ξέρουμε σπάνια μπορούν να τηρηθούν!  

 

On 3/27/2023 at 11:02 AM, proud_ionian said:

Μετά τα Τέμπη, στην ακτοπλοΐα (θα) έχουμε σε πιο light εκδοχή, αυστηρούς ελέγχους, όπως αυτούς που ακολούθησαν το ναυάγιο του express samina.

Σύμφωνα με τον χαμαιλέοντα του Euro2day,  η αρχική οδηγία του μακροβιότερου, ήταν για αυστηρούς ελέγχους στα ακτοπλοϊκά με ελληνική σημαία. Το θέμα έφτασε ψηλά και η βεντάλια των ελέγχων άνοιξε και πιάνει όλα τα ακτοπλοϊκά που δραστηριοποιούνται εδώ.

Screenshot_2023-03-27-10-07-20-473-edit_com.android.chrome.thumb.jpg.db9b928dbf5c4e8579252d872cf5a81e.jpg

Φωτογραφίζεται συγκεκριμένη εταιρία 

O Χαμαιλέων επανέρχεται σήμερα, και αναφέρει ότι o έλεγχος έγινε στο CV, από το λιμεναρχείο Σύρου, ενώ αναφέρει και ότι η seajets καταστρατηγεί τα ωράρια και τις ώρες ανάπαυσης.

Quote

Οι κακές γλώσσες «κάτω στον Πειραιά στο λιμάνι» ισχυρίζονται ότι αυτό συμβαίνει συχνά στα καράβια της συγκεκριμένης εταιρείας, υπονοώντας ότι αναγκάζονται οι ναυτικοί να εργάζονται πέραν του ωραρίου τους σε δύσκολες συνθήκες, κατά παράβαση των κανονισμών και των συνθηκών ανταγωνισμού.

Εμείς δεν θέλουμε να το πιστέψουμε. Πώς θα μπορούσαν να συμβαίνουν τέτοια πράγματα στην εταιρεία ανθρώπου που κόπτεται συνεχώς για την ελληνικότητα της ακτοπλοΐας και καταγγέλλει τρίτους για αθέμιτο ανταγωνισμό;

Λέει και ανακρίβειες βέβαια

Quote

Σημειώστε ότι τα ακτοπλοϊκά πλοία οφείλουν να έχουν διπλά πληρώματα για να τηρούνται τα ωράρια των εργαζομένων, να ξεκουράζονται οι ναυτικοί και να ταξιδεύουν με μεγαλύτερη ασφάλεια, ιδίως την καλοκαιρινή σεζόν, που οι συνθήκες είναι εξοντωτικές.

 

Link to comment
Share on other sites

Η παρακαταθήκη του εφοπλιστή Παναγιώτη (Τάκη) Ηλιόπουλου: «Τίποτα δεν είναι τυχαίο, αλλά τίποτα να μην το αφήνεις στην τύχη»

Quote

Ένας εμβληματικός εφοπλιστής της ελληνικής ακτοπλοΐας, είναι αναμφισβήτητα ο Παναγιώτης (Τάκης) Ηλιόπουλος. Κατόρθωσε μέσα σε τρεις δεκαετίες να δημιουργήσει την μεγαλύτερη ιδιωτική ναυτιλιακή επιχείρηση, έχοντας βέβαια πάντα στο πλευρό του, τον γιό του, Μάριο Ηλιόπουλο.

Γεννήθηκε το 1932 στο Λογγά Μεσσηνίας και ασχολήθηκε με τη ναυτιλία για πρώτη φορά το 1958 επενδύοντας στα φορτηγά πλοία.

Το 1988 αποφάσισε να ασχοληθεί με την επιβατηγό ναυτιλία και δημιούργησε τις “Πειραϊκές Γραμμές” και αργότερα την Κοινοπραξία “Ilios Lines” η οποία δρομολόγησε τρία υδροπτέρυγα στο Αιγαίο, εξασφαλίζοντας προηγουμένως ένα δάνειο από την Εθνική Τράπεζα του Βερολίνου.

Το 2004 δημιούργησε την Dolphin Sea Lines, που μετεξελίχθηκε σε εταιρεία δρομολόγησης ταχυπλόων επιβατηγών και οχηματαγωγών πλοίων, ενώ μετονομάστηκε σε SeaJets.

Ο Παναγιώτης (Τάκης) Ηλιόπουλος ασχολήθηκε από νεαρά ηλικία μαζί με τον αδερφό του με τις επιχειρήσεις και την εμπορία χρυσού και αναδείχθηκε σε κορυφαίο παράγοντα του χώρου με τις περίφημες χρυσές αλυσίδες που κατασκεύαζαν.

Η γυναίκα του Δέσποινα Ηλιοπούλου πέθανε 2021. Πνίγηκε την ώρα που έτρωγε. Είχε αποκτήσει τρία αγόρια: Τον Γιάννη, που πέθανε το 2017, τον Αντώνη και τον Μάριο, που διευθύνει από την αρχή της ίδρυσής της τη ναυτιλιακή εταιρεία SeaJets.

H SeaJets διαθέτει δεκαεπτά επιβατηγά πλοία και προσεγγίζει 33 νησιά στο Αιγαίο και στην Κρήτη.

Ο Αντώνης Ηλιόπουλος ακολούθησε διαφορετική ναυτιλιακή δραστηριότητα από την υπόλοιπη οικογένεια και ασχολήθηκε με την ποντοπόρο ναυτιλία και διαθέτει τρία ξενοδοχεία στη Σαντορίνη: Το «Vedema», το «Mystique» και το «Istoria».

Ο εφοπλιστής πριν από κάποια χρόνια είχε κάνει έκκληση ενότητας στους πολιτικούς για το καλό της χώρας.

«Πιστέψτε με εάν η Πολιτεία και όλα τα κόμματα και όλα τα Πανεπιστήμια δεν συναινέσουν μεταξύ τους για να συμφωνήσουν για κάποια απλά πράγματα, τότε όσα χρόνια και να περάσουν θα είμαστε καταραμένοι. Ας καθίσουν όλοι και ας βρουν την άκρη. Δεν έχει σημασία ποιος είναι αρχηγός. Η ζωή είναι ένας κύκλος άλλωστε. Σήμερα είναι ο ένας, αύριο είναι ο άλλος. Να κοιτάξουν το μέλλον και όχι τα ο παρελθόν. Ότι έγινε, έγινε. Αν χυθεί το γάλα δεν μαζεύεται με τίποτα. Μαζευτείτε λοιπόν και αλλάξτε την πολιτική για αυτή τη χώρα που το αξίζει, για αυτόν τον λαό που το αξίζει. Κάντε το. Μόνο έτσι θα δώσετε την ώθηση στα νέα παιδιά, τον τρόπο σκέψης και τη δύναμη για να προχωρήσουν. Αξίζουμε ως λαός. Φτιάξτε αυτή τη χώρα», είχε αναφέρει χαρακτηριστικά.

Η παρακαταθήκη του Παναγιώτη Ηλιόπουλου

Ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος, διαισθανόμενος ότι έρχεται το τέλος της ζωής του, ζήτησε και κατέγραψε σε ένα βίντεο, τη φιλοσοφία της ζωής του, απευθυνόμενος σε όλους τους συγγενείς, στους φίλους, σε όλους τους ανθρώπους της ναυτιλίας, σε όλους τους Έλληνες. Ας παρακολουθήσουμε τι είπε στο τελευταίο μήνυμα του:

 «Να αγαπάτε τα πάντα και θα ζείτε ευτυχισμένοι και τα παιδιά σας θα είναι ευτυχισμένοι.

Εδώ είναι ο Παράδεισος. Το ζήσαμε. Δεν χρειάζεται να περιμένουμε στη δεύτερη ζωή για να πάμε στον Παράδεισο. Εδώ είναι.

Βέβαια, άλλοι το βλέπουν και άλλοι δεν το βλέπουν.

Αγαπώ τις γυναίκες.

Αγαπώ τη ζωή.

Αγαπώ τη θάλασσα.

Αγαπώ τον αέρα.

Αγαπώ όλο τον κόσμο και είμαι ευτυχής που ζω ακόμα και βλέπω κάθε μέρα τον ήλιο.

Εγώ, δεν έχω πάει ποτέ στο γραφείο και να μην κρατάω ένα λουλούδι.

Ένα λουλούδι που μυρίζει.

Είναι δεμένο με την ψυχή μου.

Είναι δεμένο με την αναπνοή μου, με την ομορφιά του.

Είμαι δεμένος μαζί του και το αγαπώ.

Σας αγαπώ όλους.

Να με θυμάστε.

Έχω πολλά να πω, αλλά ο χρόνος δεν μου το επιτρέπει να γίνω κουραστικός για όλους σας.

Σας χαιρετώ και εύχομαι από καρδιάς να είστε ευτυχισμένοι.

Να είστε αγαπημένοι.

Να είστε πάντα έτοιμοι για το καλύτερο αύριο, για το καλύτερο και για τα καλύτερα για κάθε ημέρα που έρχεται.

Κάθε μέρα είναι μια άλλη μέρα.

Κάθε ημέρα είναι σαν τον ήλιο που φεύγει και ξαναγυρίζει.

Γι’ αυτό ακολουθείστε την τροχιά του.

Σας φιλώ.

Σας αγαπώ.

Γεια σας».

Ο Μάριος Ηλιόπουλος για τον πατέρα του

Μιλώντας ο Μάριος Ηλιόπουλος για τον πατέρα του, στην εκδήλωση στην οποία ανακοίνωσε τη δημιουργία “Ιδρύματος Ηλιόπουλου” με αρχικό κεφάλαιο 2 εκατ. ευρώ, για την ενίσχυση των νησιών του Αιγαίου, είπε:

 «Ο πατέρας μου γεννήθηκε σε ένα χωριό κοντά στην Καλαμάτα.

Μεγάλωσε μέσα σε μια οικογένεια αντιστασιακή, ενάντια στον Κατακτητή, με αρχές και μεγάλη αξιοπρέπεια, αυτοπεποίθηση και πολύ αγάπη για τη ζωή, με δύο γονείς γρανίτες στη ζωή του.

Μετά την οικογένεια του, λάτρευε και είχε ιδιαίτερη σχέση με το Αιγαίο και ιδιαίτερα με τις Κυκλάδες.

Ήταν ερωτευμένος με τις ομορφιές των νησιών, των παραλιών, των σπιτιών, με την μυρωδιά των άγριων λουλουδιών, των φυτών, όπως τα κρινάκια στις παραλίες, το θυμάρι, αλλά και την απίστευτη μυρωδιά του ιωδίου, των καθαρών ελληνικών θαλασσών.

Πάντα έλεγε: “Εδώ βρίσκεται ο Παράδεισος, μην ψάχνετε να την βρείτε αλλού. Έχω γυρίσει όλο τον Πλανήτη. Δεν έχετε λόγο να ψάχνετε”.

Τεράστιος, εμπνευστής της ζωής, ηγέτης, σε όλα τα επίπεδα. Απλός, ταπεινός και ταυτόχρονα άρχοντας.

Το καλοκαίρι το πέρναγε στη Γαύδο, σε 30 τετραγωνικά σπίτι.

Μου παρέδωσε μια σκυτάλη που είναι βαριά.

Πάντα έλεγε: “Ακόμα και οι αυτοκρατορίες, όταν ήταν μόνο οικονομικής φύσης, χωρίς υπόβαθρο, παιδεία, υγεία, αρχές και αγάπη, γκρεμίζονται”.

Πολυτάλαντος, πολυδιάστατος. πολυμήχανος, πολυπράγμων.

Απίστευτος πατέρας, αγαπούσε την οικογένεια του, το Αιγαίο.

Μέντορας, της απλής καθημερινής ζωής και των βασικών αρχών.

Εμπνευστής οραμάτων και ονείρων και πάντα με όραμα.

Και πάντα έλεγε:

“Τίποτα δεν είναι τυχαίο, αλλά τίποτα να μην το αφήνεις στην τύχη”.

Με επιμονή, με υπομονή, με πνεύμα νικητή, κατακτητή, με διορατικότητα και είχε τα επιχειρήματα στην τσέπη του και ήταν καυστικός, επίμων, αλλά ταυτόχρονα γητευτής.

Με την απλότητα, την αγάπη για τη ζωή και τον θεσμό της οικογένειας.

Εγώ, ο πατέρας μου και η οικογένεια μου, έχουμε αφιερώσει ένα μεγάλο κομμάτι της επαγγελματικής μας ζωής, στη μεταφορά επιβατών στο Αιγαίο.

Από 12 χρονών έβλεπα τα δελφίνια της εταιρείας Ceres στον Αργοσαρωνικό και ονειρευόμουνα.

Και με τα όνειρα χτίσαμε πέτρα πέτρα στα 33 χρόνια το όραμα που γίναμε σήμερα».

 

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτό το άρθρο από το mononews αναφέρει κάποια πράγματα για κινήσεις της SeaJets (έχει κάποιες σημαντικές λάθος πληροφορίες για το Superstar II), αλλά εγώ κρατάω ότι έχει βλέψεις για τη γραμμή Πειραιά Χάνια με νέο πλοίο που ακούγεται ότι έχει κλείσει

Quote

Ο Μάριος Ηλιόπουλος, ο οποίος κατέχει την μεγαλύτερη ιδιωτική ελληνική ακτοπλοϊκή εταιρεία, την Seajets, προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς στην διεύρυνση του στόλου του, τόσο με ταχύπλοα πλοία όσο και με συμβατικά πλοία. Ήδη διαθέτει 23 πλοία και σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, εκτός από την αγορά του ταχύπλοου, Color Viking που αναμένεται μέσα στις επόμενες ημέρες στον Πειραιά, έχει κλείσει άλλο ένα ταχύπλοο σκάφος, λέγεται ότι είναι το Cotlandia, καθώς και ένα συμβατικό επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο, το οποίο ενδέχεται να δρομολογηθεί στη γραμμή Χανιά -Πειραιάς, για να καλύψει το κενό που δημιούργησε η απόσυρση του Kydon Palace των Μινωικών Γραμμών. Η γραμμή τώρα καλύπτεται από την Κοινοπραξία ΑΝΕΚ – Blue Star Ferries.

Αυτό το πλοίο ακούγεται είναι Ιαπωνικό πλοίο αλλά πρέπει να βρίσκεται στην Νότια Κορέα.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον μιλάμε για το αδερφάκι του Rigel VII ,το New Star

 

Quote

9997 GRT 2830DWT
163.57/25.60/7.3M
07/1999 Built in Japan

KR SS 12/2023 DD 12/2022

ME 2 x Pielstic 18PC2-6V 13,500 PS 520 rpm
Max Speed 25.143KN Service 22KN
Bow Thruster 1080KW

No1 Stern Thruster 530 KW 

No2 Stern Thruster 315 KW 

2 x AE 2 x 2,000 BHP

750 Passengers capacity

Berth Arrangement 

1)Suite room: 2 rooms x 2 bed = 4 person
2)Special room: 16 rooms x 2 bed = 32 person
3)1st classA: 8 rooms x 4 bed = 32 person
4)1st class B: 20 rooms x 4 bed = 80 person
5)2nd class: 34 rooms x 8 bed = 272 person
6)2nd class(driver): 10 rooms x 8 bed = 80 person
7)3rd class(10): 2 rooms x 10 person = 20 person
8)3rd class(12): 3 rooms x 12 person = 36 person
9)3rd class(22): 7 rooms x 22 person = 154 person
Total: 710 person 

Crew 40 
Bow/Stern Ramp installed but not used
Only Quarter Ramp Available having Srength 39 Tons
Lane 1643 M total 177 Units Passenger Cars 

Alternative 114 Passenger Cars + 47 Trucks
Ramp Door Height 4.6 M
Height A-deck: 4.23~4.6 M
           B-deck: 4.23~4.6 M 

 

Link to comment
Share on other sites

Μούφες είναι. Αν έχει σωστό team που ασχολούνται με δείκτες και δεδομένα, δεν θα βάλει πλοίο στα Χανιά. Εδώ κοτζάμ Κύδων Παλάς και την κοπάνησε στα 2 χρόνια, τα "Σπαρτιάτικα" του Ηλιόπουλου θα την σκαπουλαρουν? Ακλαφτο θα πάει και θα μπει και μέσα. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...