Jump to content
Shipfriends

Seajets


Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το κεντρικό πρακτορείο της Seajets στην Άστιγγος έκλεισε και οι επιβάτες προσωρινά εξυπηρετούνται τα εκδοτήρια στη πύλη Ε9, μέχρι να ετοιμαστεί το νέο πρακτορείο στο ισόγειο στο καινούργιο κτίριο της εταιρείας στην Ακτή Ποσειδώνος. Από όσο ακούγεται στο νέο κτίριο θα εγκατασταθούν τα γραφεία της εταιρείας που θα έχουν σχέση με τη κρουαζιέρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ευχαριστήριο Γυμνασίου Κιμώλου στην «Seajets»

Quote

Ο Σύλλογος Διδασκόντων, οι μαθητές και οι μαθήτριες των λυκειακών τάξεων του Γυμνασίου Κιμώλου, εκφράζουμε την εκ των προτέρων τη θερμή ευγνωμοσύνη μας προς την εταιρεία SEAJETS, για την ευγενική χορηγία της στην εκδρομή του σχολείου μας στις Βρυξέλλες.

Η προσφορά χορηγίας και έκπτωσης στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια της εκδρομής μας από την εταιρεία SEAJETS, αποτελεί σημαντική βοήθεια στην υλοποίησή της, δίνοντας στους μαθητές μας μια μοναδική ευκαιρία να επισκεφθούν το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

Υποσχόμαστε, πως θα αξιοποιήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την ευγενική προσφορά της εταιρείας SEAJETS.

Ο Διευθυντής

Ηλίας Τσακάλης

ΠΕ80 Οικονομίας

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ναύλωση δεν ήταν όσο ήταν στην Seajets?

On 3/27/2016 at 7:11 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Από τη δεξιά πλευρά μπήκε το λογότυπο της Seajets ενώ από την αριστερή πλευρά υπολείπεται να βαφτεί το τελικό S και η κυματοειδής γραμμή. Το όνομα του πλοίου είναι κάπως γραμμένο ανομοιόμορφα για μένα. Τέλος να αναφέρω ότι το πλοίο δεν έχει αγοραστεί από την Seajets αλλά έχει ναυλωθεί από όσο γνωρίζω!!

 

Link to comment
Share on other sites

On 4/7/2017 at 1:49 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Από ότι έμαθα πριν από λίγο από τον Ιούλιο το 2016 αγοράστηκε από την Seajets οπότε από τότε ανήκει στην Jumpo Jets 

@Αρακλειανός Είχε αγοραστεί.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πολυ σωστό . Τα ταχύπλοα σε καμία περίπτωση δεν έχουν την αξιοπιστία των συμβατικών , οπότε όταν έχεις δρομολογημένο έναν μεγάλο αριθμό ταχυπλοων πλοιων , η ετοιμότητα ενός αμοιβου ταχύπλοου είναι απαραίτητη .  

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Όντως αυτό ακούγεται αλλά πάντα υπήρχαν ετεροχρονισμένες καταβολές μισθωμάτων και ειδικά όταν ο χρόνος τελειώνει  και αρχίζει  ο επόμενος αυτό το πρόβλημα μεγεθύνεται  γιατί και τα υπουργεία και το γενικό λογιστήριο του κράτους «κλείνουν» ταμεία .

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, proud_ionian said:

Γνωρίζει κάποιος σύντροφος να μας πει, γιατί κάνει λευκή απεργία στις άγονες;

Μπορει απλα να εκβιαζει για να ανεβασουν τα μισθωματα στους προσεχεις διαγωνισμους.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως προσπαθεί να εκβιάσει, αλλά αυτό δεν θα βοηθήσει αν αποκλειστεί από κάποιους διαγωνισμούς. Κάτι που θα ήταν δίκαιο. Το ίδιο είχαν και άλλοι.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Petros P said:

Για χρωστούμενα ακούγεται από τις άγονες (;;!!)

 

36 minutes ago, MILTIADIS said:

Μπορει απλα να εκβιαζει για να ανεβασουν τα μισθωματα στους προσεχεις διαγωνισμους.

Αυτά που λέτε, μου θυμίζουν αυτά που είχε αναφέρει ο @SAMAINA

On 11/24/2023 at 7:14 PM, SAMAINA said:

Το κόλπο γνωστό εδώ και χρόνια. 

1. Καθυστερούμε την πληρωμή των μισθωμάτων σε αυτόν που δεν γουστάρουμε ή θέλουμε να τον πετάξουμε έξω από την γραμμή.

2. Αυτός δεν αντέχει να πληρώνει μισθούς, καύσιμα, λιμανιάτικα, εισφορές κλπ από την τσέπη του και μοιραία οδηγείται στην μη εκπλήρωση συμβατικών υποχρεώσεων. Αμέσως και χωρίς χρονοτριβή τον κηρύσουμε έκπτωτο.

3. Βγάζουμε προκήρυξη για νέα σύμβαση και πετάμε απέξω τον προηγούμενο (αυτόν που δεν γουστάρουμε) είτε ως αφερέγγυο, είτε βάζουμε φωτογραφικό όρο για το πλοίο του, πχ να είναι πάνω από 70 μέτρα μήκο,ς ενώ το δικό του είναι 68-69 μέτρα και τον πετάμε απέξω.

4. Σκοπίμως έρχεται 1  ή κανένας μειοδότης και βγάζουμε τον διαγωνισμό άγονο 2-3 φορές. Αυξάνουμε το μίσθωμα μέχρι να θεωρηθει συμφέρον από τον  ενδιαφερόμενο και φτου κι απ' την αρχή.

5. Βγάζουμε ανάθεση σε αυτόν που θέλουμε μέχρι την ολοκλήρωση του διαγωνισμού οπότε βγάζουμε την κατακύρωση (συνήθως είναι ο ίδιος ο εκλεκτός). Μέχρι να γίνουν όλα αυτά περνάνε 3-4 μήνες και έρχεται το καλοκαίρι. Για στάχτη στα μάτια κάνουμε και δοκιμαστική προσέγγιση σε κάποιο λιμανάκι με βουλευτές, δημάρχους, παπάδες, δημοσιογράφους και τις σχετικές φωτογραφίες.

Στο μεταξύ οι νησιώτες και οι ανάγκες τους που στο φινάλε γιαυτούς (πρέπει) να γίνεται όλο το πατιρντί, να πάνε να γ.....

Το έχουν πάθει πολλοί τα τελευταία 20 χρόνια: Αγούδημος, ΜανουΣΑΟΣ, ΝΕΛ , ΑΝΕΚ (Πρέβελης) και προσφάτως η ΑΝΕΚαλύμνου

 

Mήπως είναι και μια επίδειξη δύναμης από την Κυβέρνηση; Στο στυλ: κοίτα να δεις, αν δεν πας εσύ πάνε άλλοι.

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

ώστε να επιδοτηθεί και το δρομολόγιο της γραμμής Λήμνος – Καβάλα.

Διαβάζοντας την παραπάνω φράση της κυρίας δημάρχου αμέσως μου ήρθε στο μυαλό ο Super Mario. Δηλαδή μήπως θέλει αύξηση μισθώματος όπως λέει ο φίλος @MILTIADIS ή επιδότηση και στο κομμάτι Καβάλα-Λήμνος;

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Diagoras said:

Διαβάζοντας την παραπάνω φράση της κυρίας δημάρχου αμέσως μου ήρθε στο μυαλό ο Super Mario. Δηλαδή μήπως θέλει αύξηση μισθώματος όπως λέει ο φίλος @MILTIADIS ή επιδότηση και στο κομμάτι Καβάλα-Λήμνος;

πιθανοτατα αυτη ειναι η τακτική πραγμα το οποιο θεωρω απαραδεκτο αν υποκειψουν. Η σιτζετ αυτη την στιγμη δεν ειναι υπερβολη να πουμε οτι ζει και στηριζεται απο τις επιδοτησεις. Περα απο τις κλασικες που έχει οπως αυτη των κυθηρων της λημνου και τα ενδοκυκλαδικα, που εχουν λογο υπαρξης το κρατος εχει φτιαξει και αλλές εικονικές (συγνωμη αλλα μονο ετσι μπορω να τις χαρακτηρισω) αγωνες προκειμενου να παιρνει λεφτα η σιτζετ. Θεωρω αδιανοητο οτι λεφτα φορολογουμενων φευγουν σε καλοκαιρινή προκειμενου να επιδοτιθουν γραμμες που ειτε δεν υπαρχει λογος να υπαρχουν (μαντουδι- σποραδες/ροδος-σητεια) ειτε δεν υπαρχει λογος να επιδοτουνται (θεσσαλονικη-βα αιγαιο) και (θεσσαλονικη σποραδες). Αντι αυτα τα λεφτα να πανε για να καλυψουν ουσιαστικά συγκοινωνιακα κενα η να βοηθησουν τις εταιριες σας συνολο να εκσυγχρωνισουν τον στολο τους, πανε στην σιτζετ.

Link to comment
Share on other sites

Ναι ελεύθερο είναι . Στις Σποράδες οι μοναδικές επιδοτούμενες γραμμές είναι η εποχική επιδότηση του Θεσσαλονίκη - Σποράδες και αυτό της Κύμης - Σκύρου ολόχρονα... 

Οι Σποράδες πρέπει να είναι απο τα λίγα νησιά που δεν διασυνδέονται με αλλα νησιωτικά συμπλέγματα.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη αν έκανα λάθος είχα την εντύπωση ότι η σιτζετ όταν άνοιξε η γραμμή μπήκε με επιδότηση (σαν προϋπόθεση) και μετά ακολούθησαν και οι αλλες

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αν πηγαίνει με τα μίλια που πήγαινε πέρυσι στο καλό!

Σαν highspeed 5 δεν θα ξαναείναι ποτέ

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...