Jump to content
Shipfriends

Seajets


Recommended Posts

Συμφωνώ σε όλα, μια προσπάθεια να μπει στην γραμμή τις Κρήτης η οποία δεν πιστεύω να τον αφήσουν να προχωρήσει, από τις ταρζανιές "πάμε και όπου κάτσει η δουλειά, λεφτά για πέταμα έχουμε", ούτε η ΑΤΤΙΚΑ-ΑΝΕΚ ούτε η ΜΙΝΟΑΝ θα τον αφήσουν ήσυχο για μεγάλο διάστημα.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η ΑTTICA θα πάρει την ΑΝΕΚ, και δε θα ανοίξει μυτη? Μη γελιόμαστε,ολο και κάποια πλοια θα παρει ο ανταγωνισμος.... Και στη τελικη οσο και ανορθοδοξο και αν ειναι, εχουμε δει πως ο super Mario κανει επιδειξη δυναμης μερικες φορες (το τερα μπαινει μεσα, αγορα κζ που τελικα σε καλο του βγηκε,μπασιμο στην mig)

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, Petros P said:

Η ΑTTICA θα πάρει την ΑΝΕΚ, και δε θα ανοίξει μυτη? 

Έσπασε τα μούτρα του σε αυτήν την προσπάθεια, υπάρχουν 10 φορές  ποιο ισχυροί από αυτόν, συμφωνώ απολύτως ότι έκανε και κάνει επίδειξη δύναμης στις περισσότερες περιπτώσεις αλλά όχι στα Κρητικά, δεν θα τον αφήσει ο ανταγωνισμός  και οι μεταφορικές, είναι πολλά τα λεφτά και μεγάλα συμφέροντα και δεν τον θέλουν στα πόδια τους, έχει δοκιμαστεί στο Αιγαίο και τον ξέρουν σαν καμικάζι και όχι κάτι σοβαρό, εμπιστοσύνη καμία στην SEAJETS από όλη την αγορά είναι τα μηνύματα εδώ και χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Καλυτερη εικονα θα εχετε, αν διαβασετε και τι εγραφε το banking news, οταν αγορασε ο Ηλιοπουλος ποσοστο στη MIG. Εχει και εδω παραπισω καποια links. Το banking news γενικως ειναι απεναντι στην Τραπεζα Πειραιως

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, LoveBoat said:

Το πληρωμένο άρθρο ; γνωρίζω πάρα πολλά περισσότερα από ότι φαντάζεσαι, δεν είναι τυχαία ότι γράφω να είσαι σίγουρος.

Link to comment
Share on other sites

Και τι σχέση έχει το άρθρο για τον Γκριμαλντι με την SEAJET που είναι η συζήτηση? επειδή έφαγαν στην Νάπολη? 

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, The old said:

επειδή έφαγαν στην Νάπολη? 

Ίσα ίσα που ο Μανώλης δίνει στεγνά τον Μάριο. Ήρθε και με βρήκε στη Νάπολη.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ωστόσο αν δρομολογήσει στα Χανιά ένα ταχύπλοο μόνο για τη σεζον θα κάνει πάταγο. Τις εποχές που δούλευαν τα Highspeed της Hellenic γεμάτα πηγαίνοερχοντουσαν.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, proud_ionian said:

Ίσα ίσα που ο Μανώλης δίνει στεγνά τον Μάριο. Ήρθε και με βρήκε στη Νάπολη.

Γνωρίζω την άποψη του Γκριμαλντι για τον Μάριο, όσο τα συμφέροντα συμπίπτουν είναι όλα καλά, όταν αλλάξουν οι καιροί να δείτε πόλεμο, ο Μανώλης γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα και καταστάσεις, άλλοι βλέπουν όνειρα.

Link to comment
Share on other sites

Και συνεχίζεται το "στόλισμα" απο το powergame

Quote

Ο εφοπλιστής Μάριος και τα φορτία της Βενεζουέλας

– Αποδεδειγμένα πλέον τα Σαββατοκύριακα βλέπω τα πιο ζόρικα όνειρα. Είναι αυτά που όταν ξυπνάω, επί πολλή ώρα διακατέχομαι από μια ταραχή. Με πιάνει ταχυκαρδία, σαν αυτές των εφηβικών χρόνων, λίγο πριν συναντήσουμε την κοπέλα μας στο πάρκο. Τα ξημερώματα του Σαββάτου είδα ένα όνειρο με δύο εφοπλιστές, τον έναν τον λέγανε Μάριο και τον άλλον Δημήτρη, και έναν Ρώσο απατεώνα, απ’ αυτούς που κάνουν περίεργες δουλειές, κυρίως με Ευρωπαίους. Ο εφοπλιστής Μάριος, που ομολογώ ότι στο όνειρο ήταν φτυστός με τον δικό μας Μάριο Ηλιόπουλο, συνεργαζόταν με τον Ρώσο απατεώνα, έναν Μπακαλίτσα κι άλλον έναν λαθραίο εφοπλιστή. Οι τέσσερις αυτοί τύποι στο όνειρο επιδίδονταν σε κάτι περίεργα  «εξωτικά» φορτία από Βενεζουέλα, Ρωσία, μέχρι Περσικό Κόλπο! Μάλιστα, η δράση της συγκεκριμένης παρέας (πάντα σύμφωνα με τα όσα είδα στο όνειρο) ήταν γνωστή (πασίγνωστη) και στον υπουργό Ναυτιλίας, που κι αυτός ήταν φτυστός με τον συναγωνιστή Πλακιωτάκη. Μάλιστα, κάπου εκεί άρχισα να μπερδεύομαι, πάντα στο όνειρο, αφού άρχισα να βλέπω τον κανονικό Πλακιωτάκη να κάνει «πλάτες» και «αβάντες» στα περισσότερα ταχύπλοα πλοία που αρμενίζουν στο Αιγαίο με ξένη σημαία. Όταν ξύπνησα, άρχισα να βάζω τα κουτάκια στο παζλ. Θυμήθηκα, λοιπόν, ότι ο Μάριος Ηλιόπουλος, που τώρα είναι ευνοημένος από τον Πλακιώτακη, επί ΣΥΡΙΖΑ έκανε καριέρα ως φίλος των Αλέκου Φλαμπουράρη και Παναγιώτη Κουρουμπλή. Κι όταν λέω ευνοημένος, αναφέρομαι στο γεγονός ότι στα πλοία του παραδοσιακά γίνονται (όπως ακούγεται) οι λιγότεροι έλεγχοι, ενώ διαχρονικά οι υπουργοί κάνουν τα στραβά μάτια στο γεγονός ότι ο Μάριος «ρίχνει» τα πλοία στις θάλασσες το Πάσχα και τα «δένει» πριν ανοίξουν τα σχολεία. Παίρνει την κρέμα του καλοκαιριού με την ανοχή του υπουργείου Ναυτιλίας και αφήνει το «αγγούρι» του χειμώνα στην Attica Group, την ΑΝΕΚ και τις Μινωικές.

Μια απορία για τον Ηλιόπουλο

– Με αφορμή τα παραπάνω, μου γεννήθηκε και μια απορία. Σκέφτηκα πώς είναι δυνατόν οι τράπεζες, οι ασφαλιστές και το υπουργείο Ναυτιλίας να συνεργάζονται με τον Μάριο Ηλιόπουλο και τις διάφορες εταιρείες-φαντάσματα που ανήκουν τα πλοία του. Όπως, επίσης, έχω μία ακόμη απορία. Θέλω να μάθω αν όλοι αυτοί γνωρίζουν ότι οι διαχειρίστριες εταιρείες των πλοίων του εφοπλιστή Μάριου γνωρίζουν κάτι πληροφορίες που εσχάτως έφτασαν στ’ αυτιά μου, σύμφωνα με τις οποίες τα πλοία που ανήκουν σε αυτές τις εταιρείες μεταφέρουν και κάτι «εξωτικά» φορτία, εξέλιξη που έχει αποτέλεσμα να θησαυρίζουν οι φίλοι και συνέταιροι του Ηλιόπουλου.

Άκρες στο Μαξίμου

– Πάντως, πρέπει να σας πω ότι εσχάτως ο Μάριος Ηλιόπουλος δείχνει κάπως ανήσυχος, έχοντας χάσει τον… βηματισμό του στο Μέγαρο Μαξίμου. Όπως μου λένε, η μόνη άκρη που του έχει μείνει είναι αυτή του Πλακιωτάκη, που προφανώς δεν έχει καταλάβει ότι ο συγκεκριμένος εφοπλιστής έχει μπει για τα καλά στη μαύρη λίστα του προέδρου Κυριάκου.

Οι σχέσεις Ηλιόπουλου με τον Φιλιππάκη της Δημοκρατίας

– Ένας από τους λόγους που ο Ηλιοπουλος αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα με το Μαξίμου έχει να κάνει και με την πληροφορία που τον θέλει να διατηρεί διαχρονικά στενούς δεσμούς με τον εκδότη της Δημοκρατίας, της Espresso και της Εστίας, Ιωάννη Φιλιππάκη. Όπως λένε όσοι γνωρίζουν (και δεν είναι λίγοι), ο εφοπλιστής Μάριος γνωρίζεται με τον εκδότη από την εποχή που και οι δύο ήταν στα θρανία του Κολεγίου. Μάλιστα, ποτέ δεν έκοψαν σχέσεις. Απεναντίας, πάντα ο Ηλιόπουλος βοηθούσε τον Φιλιππάκη, ενώ κάποια στιγμή οι δύο άρχισαν να κάνουν (και) παρέα και με τον εφοπλιστή Δημήτρη Μελισσανίδη. Όταν πέρασε το κατώφλι του Μεγάρου Μαξίμου ο Μητσοτάκης, τόσο ο Ηλιόπουλος, όσο και ο Μελισσανίδης βρήκαν μια άκρη που ομολογώ ότι μέχρι πρότινος την αγνοούσε ο πρωθυπουργός. Επίσης, ο πρόεδρος Κυριάκος δεν είχε αντιληφθεί και τον «Δούρειο Ίππο» του Μαξίμου, ο οποίος έβαζε ερήμην του πλάτη στον εκδότη της Δημοκρατίας. Πλέον, όμως, όλα αυτά ανήκουν στο παρελθόν, αφού ο Μητσοτάκης έχει πλήρη εικόνα του «συστήματος» που είχε ανοικτό δίαυλο με τους Ηλιόπουλο, Φιλιππάκη και Μελισσανίδη. Όπως, επίσης, γνωρίζει από πρώτο χέρι ότι οι δύο τελευταίοι πρωτοστατούν στο παρασκήνιο, στις προσπάθειες που καταβάλλονται για την ανατροπή του.

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, proud_ionian said:

Ίδιας εγκυρότητας με τα sites που ανεφερε ο @Αναερόβιος

Μα όλοι πληρωμένοι? Έλεος...

Έλεος...Ξέρουμε για τη λίστα Πέτσα, τα site αυτά   είναι της λίστας Ηλιόπουλου ή της λίστας Grimaldi     άραγε?

 

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δεν μίλησα για καμία λίστα.

Άγιοι δεν υπάρχουν ούτε στα ΜΜΕ, ούτε στη Ναυτιλία, ούτε στο επιχειρείν γενικότερα.

Η συγκεκριμένη ανάρτηση από το power game όμως, που παρεθεσε ο @Petros P, αγγίζει τα όρια του συκοφαντικού δημοσιεύματος και του λιβελογραφήματος. Ούτε υποστηρικτής του Ηλιόπουλου είμαι και γνωρίζω πολύ καλά τις σκιές στη διαδρομή του, αυτό δεν σημαίνει πως ότι γράφεται εναντίον του έχει τεκμήριο εγκυρότητας.

Όσον αφορά το banking news συμφωνώ απόλυτα με τον @Αναερόβιος. Και πολλά θελήματα κάνει και εμμονή εναντίον της τωρινής διοίκησης της Τράπεζας Πειραιώς έχει (και υπέρ της προηγούμενης). Όσοι το παρακολουθείτε τακτικά, θυμηθείτε τι έγραφε για την Παγκρήτια Τράπεζα τον Σεπτέμβριο ;) 

Προφανώς και τα συμφέροντα του Ηλιόπουλου αυτήν την περίοδο, τον κάνουν να συμπλέει με τον Grimaldi (και ο Grimaldi βολεύεται να κάνει άλλος τη βρώμικη δουλεία, αλλά δεν είναι δα και κανένας σταυροφόρος της κάθαρσης της ακτοπλοΐας ο supermario

 

YΓ: αν θέλετε να συνεχίσουμε γενικότερα για τα ΜΜΕ, εδώ,

Link to comment
Share on other sites

On 4/4/2023 at 10:55 AM, Petros P said:

Μάλλον μιλάμε για το αδερφάκι του Rigel VII ,το New Star

 

 

Kαλυτερα να χτυπήσει το Pride of Burgundy που αυτή τη στιγμή πάει πλέει προς το διαλυτηριο! 

Καλύτερο γκαράζ, έτοιμο για Ευρώπη κλπ... 

Έτσι κι αλλιώς όμοιας ηλικίας είναι.

5 Απριλίου του 93 λέει παρθενικό ταξίδι στο Κανάλι, ίδιες μέρες 30 χρόνια μετά έφυγε για κόψιμο. 

Link to comment
Share on other sites

Όχι ακριβώς έτοιμο το Pride of Burgundy.. Θέλει μετασκευή σε πλώρη και πρύμνη (όπως το αείμνηστο Άνθη Μαρίνα) για να προσαρμοστεί στα ελληνικά δεδομένα. 

Link to comment
Share on other sites

Σε τιμή scrap που είναι.... tammam 

Εκτός κι αν έχει σοβαρά μηχανολογικά προβλήματα δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα κοστίσει περισσότερο από ένα πλοίο από άπω ανατολή 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...