Jump to content
Shipfriends

genesis_jnr

Members
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Επίσης ο διαγωνισμός αναφέρεται στο χρονικό διάστημα μέχρι 31 Οκτωβρίου. Μετά θα διεξαχθεί καινούργιος. Άρα δεν τίθεται (ακόμα) θέμα αποχώρισης του Κοραή από τις Δυτικές Κυκλάδες, αυτό θα φανεί στον επόμενο διαγωνισμό...
  2. Το Σίφνος Τζετ προσεγγίζει αυτή την ώρα το λιμάνι της Θηρασιάς. Γνωρίζει κανείς το λόγο;;;
  3. Εγώ πάντως έχω να παρατηρήσω ότι η μεγάλη παραμονή στα λιμάνια μπορεί να το βοηθήσει λίγο με την καθυστέρηση, διότι δεν νομίζω να μάζεψε τόσο πολύ κόσμο(και νταλίκες) σήμερα για να χρειάζεται τόση ώρα παραμονή στα λιμάνια. Επίσης στο βίντεο του Πέτρου(τον οποίο ευχαριστούμε για την ανταπόκριση) φαίνονται κάποιοι επιβάτες διάσπαρτοι στο κατάστρωμα. Φαντάζομαι ότι έχει πολυ περισσότερους μέσα, βέβαια.
  4. Το Νάξος Τζετ σέρνεται, από την Πάρο και μετά, με 20 κόμβους. Αφού προσέγγισε τη Μύκονο άλλαξε κατεύθυνση προς Πειραιά, αυτή την ώρα περνά πάνω από τη Σύρο.
  5. Για πού ξεκίνησε το Σαντορίνη Παλάς;;; Φαίνεται ότι προσέγγισε κανονικά τη Σαντορίνη και τώρα πρέπει να κατευθύνεται προς Πειραιά. Στο Vesselfinder για προορισμό γράφει T P M P T# SPAIN. Λέτε να παίζει καμιά ναύλωση Ισπανία;;; Edit: Τελικά απλά πήγε γύρω από τη Σίκινο και έκοψε βόρεια για Πάρο, my bad.
  6. Το σάιτ τους οδυγεί σε μια άλλη σελίδα (www.biovat.ru) η οποία μας πληροφορεί ότι η απλή μετάβαση κοστίζει, και για τους δύο προορισμούς, 12€, ενώ η ενδιάμεση διαδρομή κοστίζει 4€ η απλή μετάβαση, 8€ με επιστροφή. Επίσης αναγράφει τα δρομολόγια, δύο προς Αίγινα - Αγκίστρι το πρωί και το απόγευμα και άλλα δύο προς Αίγινα στο ενδιάμεσο. Η διάρκεια του ταξιδιού φαίνεται να είναι 50' για Αίγινα και 1:20' για Αγκίστρι (με δεκαπεντάλεπτη στάση στην Αίγινα).
  7. Με τη λογική του "μεγέθους" θα μπορούσε να βγει και Peta Jet. Οι δικές μου προτάσεις είναι: Ultra Jet ή Thira Jet ή Santorini Jet.
  8. Πριν από λίγο αποδεσμεύτηκε το πλοίο από την άγνωστη μέχρι στιγμής επιχείρηση και έφτασε στην Ίο. Πάντως πρέπει να ήταν κάτι σημαντικό, καθώς το καθυστέρησε κατά 4,5 ώρες και συμμετείχαν άλλα τέσσερα πλοία, τα φορτηγά Rhino και Angora, το BS2 και το Fantasia.
  9. Νομίζω έκανε Αμοργό απευθείας από Πειραιά σε κάτι καλοκαιρινά κυριακατικα δρομολόγια προ AML και μετά συνέχιζε Δωδεκάνησα(αλλά δεν είμαι σιγουρος).
  10. Παρά τα λάθη που έχουν γίνει κατά καιρούς και τις περιπέτειες του έτους που πέρασε, οφείλω να ομολογήσω ότι το line up του καλοκαιριού φαίνεται να είναι ιδιαίτερα βελτιωμένο σε σχέση με τις άλλες χρονιές. Πρώτα απ' όλα, έχουμε πλέον μόνιμα Σολωμό στην άγονη. Σαφέστατα αυτή η αλλαγή έγινε γιατί η εταιρεία θέλει να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο φορτηγών για Σαντορίνη, ωστόσο υπάρχουν κι άλλα ωφέλη απ' αυτήν την κίνηση. Σημαντικότερο απ' αυτά θεωρώ ότι είναι η ταχύτητα του έναντι του Κοραή. Η διαφορές στις αφιξοαναχωρίσεις δεν είναι πολύ μεγάλες, αλλά ο Σολωμός καλύπτει πιο εύκολα καθυστερήσεις(ειδικά σε μεγάλα δρομολόγια όπως το κυκλικο της Παρασκευής). Επίσης, με εντυπωσίασαν τα διπλά δρομολόγια του Σολωμού το δεκαπενταύγουστο, με Κύθνο-Σέριφο και επιστροφή το πρωί(νησιά που ο Κοραής στο δικό του δρομολόγιο δεν περιλαμβάνει) και άγονη το απογευματό-βραδο, ξεκινόντας απευθείας από Μήλο. Παρ' όλα αυτά, απογοητεύτηκα λίγο που δεν υπάρχουν τέτοια δρομολόγια όλη την περίοδο Ιουλίου-Αυγούστου(έστω κι ένα την εβδομάδα). Σχεδιασμοί που νομίζω ότι χρειάζεται ακόμα να αλλάξει η εταιρεία το καλοκαίρι είναι: Η πρωινή επιστροφή της άγονης. Αφού με αναχώρηση από Σαντορίνη 7 το πρωί έχεις άφιξη Πειραιά 19:20, δε θα ήταν καλύτερα να ξεκινάει από Σαντορίνη το δρομολόγιο στις 9 ή στις 10; Η έναρξη των "καλοκαιρινών" δρομολογίων πιο νωρίς. Ο Σολωμός πιάνει όλα τα νησιά των δυτικών και της άγονης Δευτέρα με Παρασκευή ουσιαστικά όλο τον Ιούνιο, ενώ, το ίδιο διάστημα, ο Κοραης κάνει Σέριφο-Σίφνο-Μήλο με επιστροφή την επόμενη... Όπως και να 'χει, καλή σεζόν για την εταιρεία και τα πληρώματα, και εύχομαι το φετινό καλοκαίρι να είναι πραγματικά μια ευκαιρία να βγει από την κρίσιμη περίοδο, να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα και να ανακάμψει.
  11. Πάντως θα ήταν καλή κίνηση κατά τη γνώμη μου να αντικαταστήσει το FC3 στη Ραφήνα για να πάει εκείνο στο Σαρωνικό.
  12. Για δεξαμενή προφανώς, όπως μπορούμε να δούμε εδώ (όχι και στην καλύτερη ανάλυση, αλλά καλύτερα απ' το τίποτα). Η φωτογραφία τραβηγμένη από τα Λιπάσματα Δραπετσώνας.
  13. genesis_jnr

    tera jet

    Το Tera Jet, κατευθυνόμενο προς τις δεξαμενές του Περάματος. 24/3/2019
  14. Θα ήθελα πολύ να δώ το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ σε μια τέτοια "αποστολή", πιστεύω ότι έχει περισσότερες πιθανότητες από τα προαναφερθέντα (εκτός του Elli T).
  15. Πιθανολογώ ότι πρόκειται για τη γραμμή που έχει δηλώσει (Πειραιάς - Πάρος - Ίος - Σαντορίνη).
×
×
  • Create New...