Jump to content
Shipfriends

genesis_jnr

Members
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Το Φαίδων κατεβαίνει στη Χάλκη, αυτή την ώρα βόρεια της Σίφνου.
  2. Όντως πολύ όμορφη η μετασκευή του πλοίου... Μακάρι να μπορούσαν να είχαν φτιάξει και το Οδυσσέας Ελύτης, αλλά δεν τους βγήκε. Με την ταχύτητα ''είχε πρόβλημα'' και προ μετασκευής και ευτυχώς το προβλέψανε χτίζοντας όλες τις προσθήκες με αλουμίνιο(βλέπε φωτό στην γκαλλερί). Γνώμη μου είναι ότι του πλοίου του ταιριάζουν πορθμιακές γραμμές, με την λογική των λιγότερων(και συνάμα χρονοβόρων) αφιξοαναχωρήσεων. Προφανώς κανείς δεν θα ήθελε να εξυπηρετείται από ένα αργοκίνητο πλοίο, αλλά κάποιες γραμμές έχουν πιο αυξημένες απαιτήσεις από κάποιες άλλες και για τις Δυτικές Κυκλάδες οριακά ο Κοραής καλύπτει τις ελάχιστες. Στη Σαμοθράκη, πάντως, φαίνεται να είναι ευχαριστημένοι με τη δρομολόγησή του και καλά κάνουν οι άνθρωποι, πρόκειται για εξαιρετικό βαπόρι με μια εταιρία από πίσω που παρά τις φουρτούνες και τα λάθη έχει αποδείξει ότι είναι υπεύθυνη και σταθερή στα δρομολόγιά της... Μια αλλαγή στις μηχανές σχεδόν σίγουρα θα βοηθούσε την κατάσταση, αλλά δεν νομίζω ότι η ΑΜΝΕΖ θα μπορούσε σε αυτή τη φάση να ανταπεξέλθει οικονομικά. Και εφόσον προτίθεται να τον κρατήσει στη Σαμοθράκη, ίσως δεν είναι τόσο αναγκαία μια τέτοια κίνηση.
  3. Αν παρατηρήσεις, είναι και ο τρίτος πλαϊνός καταπέλτης επιβατών ανοιχτός.
  4. Μπορεί να το 'χουν έτοιμο νωρίτερα, αλλά να θέλουν να το έχουν διαθέσιμο μέχρι το καλοκαίρι για τυχόν αντικαταστάσεις άλλων πλοίων (δεν γνωρίζω κάτι, υποθέτω, και το μυαλό μου πάει στη Ζάντε).
  5. Αν δεν απατώμαι το Dodekanissos Pride κατασκευάστηκε κι αυτό το 2005 και άρα είναι αυτό το νεώτερο/δεύτερο νεώτερο ταχύπλοο στη χώρα μας.
  6. Γνωρίζουμε αν θα περιλαμβάνεται προσέγγιση στην Ίο στο βραδινό του Διαγόρα(με τις μέχρι τώρα πληροφορίες φυσικά);;;
  7. Επίσης ο διαγωνισμός αναφέρεται στο χρονικό διάστημα μέχρι 31 Οκτωβρίου. Μετά θα διεξαχθεί καινούργιος. Άρα δεν τίθεται (ακόμα) θέμα αποχώρισης του Κοραή από τις Δυτικές Κυκλάδες, αυτό θα φανεί στον επόμενο διαγωνισμό...
  8. Το Σίφνος Τζετ προσεγγίζει αυτή την ώρα το λιμάνι της Θηρασιάς. Γνωρίζει κανείς το λόγο;;;
  9. Εγώ πάντως έχω να παρατηρήσω ότι η μεγάλη παραμονή στα λιμάνια μπορεί να το βοηθήσει λίγο με την καθυστέρηση, διότι δεν νομίζω να μάζεψε τόσο πολύ κόσμο(και νταλίκες) σήμερα για να χρειάζεται τόση ώρα παραμονή στα λιμάνια. Επίσης στο βίντεο του Πέτρου(τον οποίο ευχαριστούμε για την ανταπόκριση) φαίνονται κάποιοι επιβάτες διάσπαρτοι στο κατάστρωμα. Φαντάζομαι ότι έχει πολυ περισσότερους μέσα, βέβαια.
  10. Το Νάξος Τζετ σέρνεται, από την Πάρο και μετά, με 20 κόμβους. Αφού προσέγγισε τη Μύκονο άλλαξε κατεύθυνση προς Πειραιά, αυτή την ώρα περνά πάνω από τη Σύρο.
  11. Για πού ξεκίνησε το Σαντορίνη Παλάς;;; Φαίνεται ότι προσέγγισε κανονικά τη Σαντορίνη και τώρα πρέπει να κατευθύνεται προς Πειραιά. Στο Vesselfinder για προορισμό γράφει T P M P T# SPAIN. Λέτε να παίζει καμιά ναύλωση Ισπανία;;; Edit: Τελικά απλά πήγε γύρω από τη Σίκινο και έκοψε βόρεια για Πάρο, my bad.
  12. Το σάιτ τους οδυγεί σε μια άλλη σελίδα (www.biovat.ru) η οποία μας πληροφορεί ότι η απλή μετάβαση κοστίζει, και για τους δύο προορισμούς, 12€, ενώ η ενδιάμεση διαδρομή κοστίζει 4€ η απλή μετάβαση, 8€ με επιστροφή. Επίσης αναγράφει τα δρομολόγια, δύο προς Αίγινα - Αγκίστρι το πρωί και το απόγευμα και άλλα δύο προς Αίγινα στο ενδιάμεσο. Η διάρκεια του ταξιδιού φαίνεται να είναι 50' για Αίγινα και 1:20' για Αγκίστρι (με δεκαπεντάλεπτη στάση στην Αίγινα).
  13. Με τη λογική του "μεγέθους" θα μπορούσε να βγει και Peta Jet. Οι δικές μου προτάσεις είναι: Ultra Jet ή Thira Jet ή Santorini Jet.
  14. Πριν από λίγο αποδεσμεύτηκε το πλοίο από την άγνωστη μέχρι στιγμής επιχείρηση και έφτασε στην Ίο. Πάντως πρέπει να ήταν κάτι σημαντικό, καθώς το καθυστέρησε κατά 4,5 ώρες και συμμετείχαν άλλα τέσσερα πλοία, τα φορτηγά Rhino και Angora, το BS2 και το Fantasia.
×
×
  • Create New...