Jump to content
Shipfriends

teozan

eMembers
  • Posts

    117
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Και τα επόμενα μέχρι τις 03/06 από Πάτρα / 05/06 από Βενετία (τουλάχιστον μέχρι την τωρινή ενημέρωση της Κ/Ξ). Το δρομολόγιο στις 13/05 από Πάτρα ήταν αρχικά προγραμματισμένο του Olympic Champion, πριν παραταθούν τα "full speed" στην Ανκώνα. Στη συνέχεια "αντικαταστάθηκε" από το Hellenic Spirit, το οποίο και ακυρώθηκε στη συνέχεια. Το "κάπως" καλό της υπόθεσης είναι ότι αφενός το δρομολόγιο τροποιήθηκε σχετικά εγκαίρως (στις 09/05 ήταν η ενημέρωση) και ότι χάρη στο σχετικά χαλάρο turnaround στην Πάτρα ακολουθει (ακόμα) συγκριτικά καλά το τροποποιημένο πρόγραμμα.
  2. Ο καπτά Γιάννης Πασχάλης λέει εδώ ότι ...δεν έχουν διαφορές, είναι σχεδόν τα ίδια. Κάτι μικροδιαφορές. Δεν ξέρω όμως σε τί συγκεκριμένα αναφέρεται.
  3. Ο συνάδελφος από το heaving line έχει μερικές φωτογραφίες από το τελευταίο ταξίδι του πλοίου στην Ιαπωνία Στο λιμάνι του Ryotsu πριν την τελευταία αναχώρηση για Niigata (© Heaving Line http://blogs.yahoo.co.jp/bhkgr099) (και περισσότερες του αντικαταστάτη του στα πρόσφατα ποστ)
  4. Μερικές φωτογραφίες από τις εργασίες στο (ΜΥΤΙΛΗΝΗ ) TOKIWA MARU (ときわ丸). Οι φωτογραφίες είναι από εδώ (© http://blog.livedoor.jp/sadoryokou ) Το πρώτο δρομολόγιο είναι προγραμματισμένο για 8 Απριλίου.
  5. Μήκος περίπου 125 m, 1500 επιβάτες, ταχύτητα κοντά 18,7 κόμβοι, περίπου 5200 tons (αν και αυτό λογικά είναι ιαπωνική μέτρηση). Η εταιρεία του διεξάγει διαγωνισμό για το όνομά του, μέχρι το τέλος Μαρτίου. Η παράδοσή του αναμένεται την άνοιξη του 2014.
  6. Και εγώ άκουσα αυτό που αναφέρει ο Στέλιος ως πρόβλημα. (Επίσης η κορεάτικη εταιρεία δεν πρέπει να πλήρωνε ουτε καν τους Κορεάτες και Βιρμανούς που είχε βάλει η ίδια στα πλοία - αν και αυτό δεν πρέπει να είναι το καθοριστικό της υπόθεσης.) Πάντως χθες και σήμερα επέστρεψε το μεγαλύτερο μέρος του πληρώματος από τα ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ και αν κατάλαβα σωστά τα πλοια παραμένουν πια σβηστά και από την ΑΝΕΚ έχουν μείνει στην Κορέα ενας πλοίαρχος και ένας - δυο αξιωματικοί (συνολικά ή ανά πλοίο δεν το συγκράτησα).
  7. Το Σάββατο 15/09 το Blue Star Paros φεύγοντας από Κατάπολα θα προσεγγίσει και τη Δονούσα και το δρομολόγιο σύμφωνα με την εταιρεία θα είναι: ΚΑΤΑΠΟΛΑ (ΑΜΟΡΓΟ) 06:00 για ΔΟΝΟΥΣΑ (06:50-07:00), ΚΟΥΦΟΝΗΣΙ (07:40-07:50) , ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ (08:20-08:30) , ΗΡΑΚΛΕΙΑ (08:35-08:45), ΝΑΞΟ (09:45-10:05), ΠΑΡΟ (10:50-11:10), ΠΕΙΡΑΙΑ 15:25
  8. Η Νάξος μαζεύει και πολλούς Αξιώτες που μένουν στην Αθήνα. Επίσης, χωρίς να αποτελεί αυτό τεκμηριωμένη απάντηση, η Νάξος ακουγόταν πολύ φέτος ως προορισμός και αυτό πέρα από δική μου εικόνα μου το μετέφεραν και φίλοι όταν τους έλεγα ότι θα παω στη Νάξο. Είχα να ακούσω γιά τόσους φίλους, γνωστούς κ.λ.π. που θα πήγαιναν σε ένα μέρος από τότε που όλος ο κόσμος πήγαινε με την προσφορά των 19Ε στην Κρήτη Το ΔΗΛΟΣ πάντως είχε και εντυπωσιακή κίνηση επιβατών μεταξύ των νησιών και επίσης συνέδραμε με ένα αξιόλογο (τόσο ως απόλυτο νούμερο, αλλά κυρίως σε σχέση με τα υπόλοιπα πλοία του ομίλου) ποσό από τις καταναλώσεις των μπάρ και Goodys.
  9. Δυστυχώς αυτό που άκουσα είναι το ακριβώς αντίθετο για το ποιοι προκαλούν κατά κύριο λόγο τις ζημιές, αλλά δεν λεω κάτι παραπάνω γιατί προσωπική εικόνα δεν έχω όλο το χρόνο.
  10. Αυτο με τους βανδαλισμούς που λεει ο George ακουσα και εγώ απο το πλήρωμα και εν μερει είδα κιόλας. Χρειάστηκε ήδη να αντικαταστήσουν τζαμια και τραπέζια στο εξωτερικό του 8, να κλείσουν τα ντουζ γιατί είχαν χαλάσει "τηλέφωνα" , πόρτες είχαν "κρεμάσει". Στην καμπίνα μας κάποιος είχε προλάβει να γράψει με μαρκαδόρο και είχαν αναγκαστεί να βγάλουν και το φωτιστικό απο το τραπέζι. Η εξυπηρέτηση από το πλήρωμα είναι άψογη και το πλοίο υπέροχο (χωρίς καμία διάθεση ελιτισμού ίσως να παραείναι και καλό για κάποιους από τους επιβάτες του.)
  11. Μια σύντομη βόλτα χθες το βράδυ στον Πειραιά. Αρχή με το ΠΑΤΜΟΣ με ώρα αναχώρησης 21:00. Δυο λεπτά πριν την αναχώρησή του έλυνε τους κάβους της πλώρης και στις 9 ακριβώς άνοιγε την πλώρη του με τη βοήθεια και του bow thruster. Συνέχισε με μια , αφότου περίμενε να περάσει από δεξιά του ένα ιπτάμενο δελφίνι. Δυστυχώς την ώρα που έφτασα δεν πρόλαβα να δω την κίνησή του.Στους καταπέλτες του Ελ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ επικρατούσε ο συνήθης χαμός ειδικά αφότου το πλοίο για Χανιά δένει στη συγκεκριμμένη θέση. Στις 9 παρά τέταρτο με τουλάχιστον 10 φορτηγά να περιμένουν απέξω ήταν σαφές πως η αναχώρηση στις 9 ήταν όνειρο θερινής νυκτός. Πράγματι στις 21:25, αφότου από τη δεξιά πλευρά είχε γεμίσει μέχρι τον καταπέλτη, ο τελευταίος σηκωνόταν και στον αριστερό γινόταν προσπάθεια να χωρέσει ένα τελευταίο φορτηγό με ρυμουλκούμενο. Χωρίς αποτέλεσμα όμως οπότε βγήκε και τη θέση του πήρε ένα ψυγείο κρεάτων που μπήκε με τη μούρη. Η ώρα πια ήταν εννέα και μισή και το μόνο που έμενε για να φύγει το πλοίο ήταν να γυρίσει ένας από τους λογιστές από τα εκδοτήρια. 21:32 ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ αναχωρούσε για την πατρίδα του αφήνοντας πίσω τουλάχιστον 4 δυσαρεστημένους οδηγούς φορτηγών που συζητούσαν για το πως θα είχαν χωρέσει και τα δικά τους οχήματα στο γκαράζ και μια (κρητική αν κρίνω από την προφορά) οικογένεια σε ενα με αυστριακές πινακίδες αυτοκίνητο που όπως έλεγε σε ένα λιμενικό τους είπαν να περιμενουν σε ένα σημείο (δεν κατάλαβα αν ήταν από το πλήρωμα ή λιμενικός) για να φορτώσουν το αυτοκίνητο και κανείς δεν τους φώναξε για μιάμιση ώρα. Στο Olympic Champion με ώρα αναχώρησης 21:30 τα πράγματα ήταν πιο ήσυχα από επιβάτες και Ι.Χ., αλλά φόρτωνε μανιωδώς φορτηγά. Το επάνω γκαράζ ήταν γεμάτο φορτηγά τουλάχιστον από τις 8μιση και κάτω φόρτωναν συνέχεια μέχρι τις 10παρα. 21:45 έκλεινε ο δεξιός καταπέλτης και 21:50 αναχωρούσε βιράροντας παράλληλα και τον αριστερό.
  12. Καλά τέτοια δημοσιεύματα δεν αξίζουν και σχολιασμό, αλλά 4 ώρες για Πάρο είναι ώρες BS Delos και όχι του συγχωρεμένου Δημητρούλα. Βέβαια θα ήταν καλύτερα τα πράγματα αν και η εταιρεία του πλοίου έβγαζε και μια ανακοίνωση για τα αίτια της χαμηλής ταχύτητας (αφήνοντας λιγότερα περιθώρια για τέτοια δημοσιεύματα στα πρόθυμα έτσι κι αλλιώς site να βγάλουν την οποιαδήποτε απίθανη εκδοχή )
×
×
  • Create New...