Jump to content
Shipfriends

observer

eMembers
  • Posts

    184
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. χωρίς να σημαίνει ότι δίνω δίκιο στους διαμαρτυρόμενους, αναφέρω απλά ότι σε δικό μου πρόσφατο ταξίδι κόρναρε
  2. a few other factors to consider that are often cited in this forum: a) if they're cheap enough they are maybe bought for spares who are otherwise hard to find b) sometimes they are sister ships of already-active ones and they are good replacements if something goes bad (as is often the case) c) they're strategic purchases (so that a competitor who may also be interested in vessels for about those price ranges don't buy them and also as strategic reserves, i.e. my competitor won't run a ship in my line if they know i have a few spares that i can activate). Finally, we should also take into account that for a company like this, with the largest fleet of high speed crafts in the world, there's also economies of scale for servicing, port costs, insurance, management stuff etc. which make those purchases even cheaper compared to some alternative buyers.
  3. ίσως offtopic αλλά τι διαφορά κάνει το αν είναι αμφίπλωρο; Αν καταλαβαίνω απ'τα συμφραζόμενα α) είναι μεν πιο εύκολο/γρήγορο αφού δεν χρειάζεται μανούβρα β) είναι λιγότερο καλή η πλεύση του στον καιρό, υπάρχει κάποια άλλη relevant εδώ παράμετρος; Να υποθέσω ότι έχει 2 σετ μηχανών άρα -λογικά- αυτές δεν θα'ναι εξίσου δυνατές με τις κλασικές παντόφλες;
  4. 1) Συμφωνείτε ότι το Ωρωπός-Ερέτρια φαντάζει καταδικασμένο όταν ολοκληρωθούν τα έργα την επόμενη 3ετία και αν ναι 2) θα'χε νόημα κάποιο άλλο πορθμείο νοτιότερα του Ωρωπού και βορειότερα της Αγ. Μαρίνας;
  5. ας πάρουμε το σενάριο της στρατηγικής εφεδρείας, έστω ότι ο Super Mario κάνει κάτι που στεναχωρεί τους αφούς και αυτοί βάζουν το Golden Princess απέναντι στο Superrunner (ή όποιο είναι τότε), τι θα γίνει; Πόλεμος τιμών με αποτέλεσμα να γεμίζουν τα δύο και να αδειάζουν κάπως τα συμβατικά; Αν όχι, θα πηγαίνουν μισοάδεια τα 2 ταχύπλοα απ'τη Ραφήνα; Αν ναι, ποιος θα χάσει εν τέλει από αυτό; Ποιος μπορεί να αντέξει χασούρα περιμένοντας τον αντίπαλο να παραιτηθεί; Ποιος έχει (και θα έχει) τα περισσότερα πλοία στη γραμμή αθροιστικά και άρα θα πληγεί περισσότερο αν μοιραστεί περισσότερο η κίνηση/πέσουν οι τιμές; Σε όλα τα σενάρια οι αφοί δεν κερδίζουν.
  6. άρα αν φτιαχτεί και ο δρόμος που λέτε, μήπως αρχίσουν να ξαναρίχνουν τον χρόνο; Με 15 λεπτά κάτω η γραμμή ξαναγίνεται ανταγωνιστική (αυτό προϋποθέτει βέβαια ότι έγινε κυρίως για μείωση κατανάλωσης, κι όχι επειδή πήραν τις μηχανές στα χέρια όπως είπε άλλος φίλος). Όσο για Αγ. Αποστόλους και Αμάρυνθο, υπάρχει ντόκος που να μπορεί να υποστηρίξει ακόμη και τα μεγαλύτερα αμφίπλωρα του πορθμείου στα 2 λιμάνια;
  7. Έχει κανείς εικόνα για το πώς πάει η γραμμή από νούμερα; Υπάρχει κάποια μείωση από τότε που ολοκληρώθηκε ο δρόμος της Χαλκίδας; Σταθερότητα;
  8. Πλησιάζουμε 2,5 χρόνια απ'την απόκτηση του πλοίου αλλά οι εργασίες "φορτσάραν" τους τελευταίους μήνες και σύμφωνα με εκτιμήσεις φίλων εδώ και στο φβ, το πλοίο θα'ναι έτοιμο προς το φθινόπωρο. Μου κάνει εντύπωση πάντως που οι εργασίες επιταχύνθηκαν σε ένα τάιμινγκ στο οποίο δεν θα προλάβαιναν τη σεζόν ούτως ή άλλως. Είναι σαν να μην υπάρχει σαφές πλάνο κι άρα να μη τους απασχολεί η απώλεια 1 σεζόν που θα μπορούσε να κερδηθεί εύκολα (αντίθετα για το Andros King δεν χάθηκε χρόνος, δεδομένης της έκτασης των εργασιών). Μήπως λοιπόν επιβεβαιώνονται όσοι λέγαν ότι η GSF "το πήρε για να μη το πάρει ο Ηλιόπουλος/μη το βρει μπροστά της" ή ότι αποκτήθηκε με την ελπίδα υψηλότερης μεταπώλησης; Απ΄την άλλη το πλοίο έχει έξοδα αυτά τα 2,5 χρόνια που "κάθεται" ενώ γράφει και χρόνια στην πλάτη του που μοιραία λίγο-λίγο τρώνε την αγοραία του αξία.
  9. συνεχίζουν τα παλαβά στα πλάνα της εταιρίας. Όλη η high season (τέλη Ιούλη με τέλη Αυγούστου) φαίνεται να βγαίνει μόνο με το Κεφαλονιά και αυτό τις περισσότερες μέρες με μόλις 3 δρομολόγια (την ώρα που άνοιξη και φθινόπωρο π.χ. έχει μίνιμουμ 4 κάθε μέρα). Προφανώς και θα το αλλάξουν αλλά γιατί αργούν; Αγνοούν ότι οι τουρίστες και ιδίως οι αλλοδαποί θέλουν να κλείνουν εισιτήρια εγκαίρως και τους νοιάζει η ακρίβεια στις ώρες για συνδέσεις με πτήσεις, καταλύματα, ενοικιαζόμενα οχήματα κλπ.; Και τα πλοία τους δεν έχουν ίδια πρωτόκολλα, άλλο γκαράζ το Κεφαλονιά, άλλο π.χ. το Σμύρνα αν κληθεί να βοηθήσει. Βέβαια στην εταιρία θα σκέφτονται "στην τελική σε μας θα έρθουν" όμως κάποιοι ίσως αλλάξουν προορισμό λόγω αυτού. Προφανώς όχι αρκετοί για να νοιάζει τη Levante.
  10. τώρα πάντως το πλοίο δουλεύει full-time στο Κυλλήνη-Πόρος και θα συνεχίσει. Μου φαίνεται λίγο περίεργη επιλογή εφόσον νομίζω ότι όλα τα πλοία της Λεβάντε είναι διαθέσιμα (το Κεφαλονιά δεν τελείωσε συντήρηση-ακινησία;). Είναι λίγο σαν να κάνει rotation ο προπονητής για να κρατά όλους τους παίκτες ζεστούς, αλλά έχει αυτό νόημα στην ακτοπλοΐα;
  11. θέμα δεν υπάρχει. Και είναι + η δοκιμασία σε χαλαρούς ρυθμούς. Αλλά το 95% ταξιδεύουν Πάσχα-Οκτώβρη και θα περάσει λίγο στα "κουφά" η εκκίνησή του από άποψη μάρκετινγκ αλλά και όταν τελικά οι περισσότεροι θα το δούμε από κοντά θα ταξιδεύει ήδη για πάνω από μισό χρόνο, δεν θα'ναι "του κουτιού". Προφανώς αυτά είναι σχεδόν λεπτομέρειες, αλλά επειδή η GSF έχει ήδη 2 συμβατικά+2 ταχύπλοα (το Princess λογικά θα'ναι έτοιμο την ίδια περίοδο πάνω-κάτω) που αρκούν για τα off-season δρομολόγια, δεν έχει και λόγο να βιαστεί (πέραν των δοκιμαστικών).
  12. αν με παλιά πλοία, χωρίς ανταγωνισμό και με υψηλά ναύλα (κατά την κοινή γνώμη του φόρουμ τουλάχιστον) δεν βγάζει πολλά κέρδη, τόσα ώστε να θέλει να μείνει για πάντα στη γραμμή, τόσα ώστε να μπορεί να αντέξει να "χρεοκοπήσει" δυνητικούς ανταγωνιστές, τότε κάτι δεν πάει καλά. Γενικά βλέπω δύσκολο να αποχωρήσουν ποτέ απ'τις γραμμές εκτός αν έρθει ανταγωνισμός και επιβιώσει για τουλάχιστον 3 συναπτά έτη. Τότε θα γίνει όντως πιθανότητα, ως τότε θα'ναι επιστημονική φαντασία.
  13. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το 2026 που θα μπει και η Κοντέσσα (αργά ή γρήγορα) ή θα προχωρήσει η Levante σε δρομολόγηση σε νέα γραμμή ή θα έχουμε πώληση/πωλήσεις (έστω και για καρφίτσες). Τπτ άλλο δεν βγάζει λογική.
  14. ότι περισσεύουν πλοία, περισσεύουν, πόσο μάλλον όταν έρθει και η Κοντέσσα. Γι'αυτό και γίνεται ένα άσκοπο rotation, όπως το πέρασμα Σμύρνα από Ζάκυνθο νωρίτερα και για λίγες μέρες και στον Πόρο πρόσφατα. Π.χ. η Κεφαλονιά που τώρα κάθεται τον Αύγουστο φαίνεται να παίρνει μόνη της την Κεφαλονιά και το Μάρε την Ζάκυνθο. Τα υπόλοιπα τι θα κάνουν; Βέβαια είναι σίγουρο ότι θα προκύψουν αλλάγες, βλέπω π.χ. 6/8 είναι δηλωμένη η Κεφαλονιά και για Πόρο και για ΠΣΙ.
×
×
  • Create New...