
observer
eMembers-
Posts
160 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος
observer replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Ε η GSF που βάζει πλοία μόνο σ'αυτή τη γραμμή (μέχρι στιγμής τουλ.) έχει 2 ανενεργά πλοία (που επίσης έχουν ακουστεί για τη γραμμή) στα οποία γίνονται εδώ και μήνες εργασίες, θα μπορούσε να ετοιμάσει κάποιο και να το ρίξει στη μάχη έστω για μικρό μέρος της σεζόν (π.χ. αρχές Αυγούστου- αρχές Οκτωβρίου). Άλλες εκπλήξεις, πλην της πληροφορίας που μετέφερε ο φίλος @cyclades_shipping δύσκολες, αφού η Seajets μάλλον διανύει τον τελευταίο χρόνο του μορατόριουμ (στα συμβατικά) και άλλες εταιρείες δεν έχουν δείξει έμπρακτο ενδιαφέρον.- 2,474 replies
-
Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος
observer replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Έτσι όπως διαμορφώνεται η εικόνα πάμε για μια σεζόν ουσιαστικά "μια από τα ίδια" στη γραμμή σε σχέση με πέρυσι; Υπάρχει πιθανότητα να έχουμε κάποια ανατροπή (κυρίως από GSF);- 2,474 replies
-
μετά από τόσα χρόνια παροπλισμού που ακολούθησαν μια ζωή ούτως ή άλλως γεμάτη παροπλισμούς και αβαρίες και αφού έχει ήδη γίνει κανιβαλισμός, είναι μάλλον απίθανο να το δούμε ποτέ λειτουργικό. Θα δώσει όσα ανταλλακτικά μπορέσει και στο τέλος θα περάσει σιωπηλά από την Εύβοια απέναντι στην Αλιάγα.
- 75 replies
-
- croazia jet
- hsc felix
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος
observer replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Δρομολόγια και γραμμές
μάλιστα, συνταγή που πετυχαίνει δεν αλλάζει. Αν και με τις περυσινές πληρότητες ίσως μπορούσε να δοκιμάσει και κάτι μεγαλύτερο- 2,474 replies
-
ένα ταχύπλοο που το καλοκαίρι θα έκανε Κυλλήνη, Ζάκυνθο, Πόρο, Ιθάκη και ίσως Βασιλική Λευκάδας και πίσω, δεν θα'χε ζήτηση; Λάβετε υπόψιν ότι με τον δρόμο που ολοκληρώνεται τους προσεχείς μήνες η Κυλλήνη σε σχέση με το κέντρο της Πάτρας και την κίνησή της θα είναι σχεδόν μια ή άλλη. Και οκ, στο Κυλλήνη-Ζάκυνθος δεν θα μπορείς να χρεώσεις πολύ παραπάνω απ'το συμβατικό της Λεβάντε γιατί ποιος να πληρώσει πολλά παραπάνω για μισή ώρα ώφελος αλλά με 15-20% παραπάνω και κέρδος θα βγάζεις και θα πάρεις όλο το χαρτί και μετά θα έχεις και τους ταξιδιώτες του island hopping του Ιονίου, ακόμη και με λογική εκδρομής ημέρας.
-
Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος
observer replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Δρομολόγια και γραμμές
για την ακρίβεια αυτές οι τιμές ισχύουν στις μη hot περιόδους. Πχ καθημερινές μέχρι Ιούλη, όλο τον Ιούνιο, τέλη Σεπτέμβρη κ.α. Τις υπόλοιπες ισχύουν τιμές σαν τις περυσινές.- 2,474 replies
-
Λίγες παραπάνω εξωτερικές εικόνες από τους λογαριασμούς των συνεργείων που δουλεύουν στη μετασκευή (φώτο, βίντεο).
- 379 replies
-
- naviera armas
- barreras
- (and 12 more)
-
γενικά πολύ περίεργα τα πλάνα στα συστήματα κρατήσεων για το υπόλοιπο του Απρίλη. Κάποιες μέρες εμφανίζεται το Σμύρνα μόνο για το νυχτερινό ενώ Φιόρ και Μάρε κάνουν τα άλλα, άλλες μόνο Μάρε και Φιόρ, άλλες μόνο Μάρε, ενώ από Τετάρτη του Πάσχα και μέχρι 27/4 "φαίνεται" να μένει πάλι μόνο του το Σμύρνα. Λογικά θα αλλάζει όσο προχωράμε αλλά δείχνει μια εικόνα μπαχάλου όταν μάλιστα μιλάμε για περίοδο εορτών και είμαστε λίγες μέρες πριν από αυτές
-
Τώρα το σύστημα λέει ότι το Σμύρνα τελειώνει Μ. Τετάρτη και από Μ. Πέμπτη αναλαμβάνει το Μάρε με τη βοήθεια του Φιορ μέσα στις γιορτές.
-
Και ελασματουργικές εργασίες προ ημερών.
- 437 replies
-
Σωστά. Να πούμε ότι σε περίπου 3 βδομάδες (Δευτέρα 28/4) φαίνεται στο σύστημα κρατήσεων να ξαναμπαίνει το Mare di Levante στη γραμμή που τελειώνει αυτές τις μέρες την ακινησία του.
-
με τα εξωτερικά καταστρώματα ναι, βελτιώνεται κάπως η κατάσταση αλλά και πάλι για το μήκος του, βάρος του, γκαράζ του, οι χώροι είναι λίγοι. Γενικά νομίζω είναι ό,τι πιο αταίριαστο το συγκεκριμένο πλοίο για αυτή τη γραμμή. Ακόμη και αν προχωρήσει η μετασκευή και κερδίσει 1 όροφο σε κλειστά σαλόνια, πάλι δεν είναι καλό ταίριασμα, ούτε αξιοποιούνται τα ατού του, ούτε εξυπηρετεί τις ανάγκες της γραμμής.
-
ακούω ότι σε δρομολόγια που είχαν κάποια πίεση ήδη ζορίστηκε το Smyrna με το τεράστιο γκαράζ και τα σχεδόν ανύπαρκτα σαλόνια. Δε νομίζω ότι θα μείνει για τη σεζόν και πάντως όχι σε τέτοιο ρόλο. Μόνο αν προχωρήσει η μετασκευή (που γράφτηκε στο νήμα του βαποριού) αλλά αυτή θέλει χρόνο.
-
σε πολλές γραμμές τα πλοία πάνε με κομμένη, κάτω απ'την υπηρεσιακή. Όπως στο Ραφήνα-Άνδρος-Τήνος-Μύκονος για το οποίο ακούστηκε ότι προορίζεται και το εν λόγω. Π.χ. το Andros Queen που ξεκίνησε με το Ραφήνα-Άνδρος σε 1h40m και κατέληξε να το κάνει 2 για να είναι σταθερά τα ωράρια της άτυπης κοινοπραξίας. Οπότε το King που έχει ήδη υπηρεσιακή >22 και πιο νέες μηχανές από όλα γιατί να κάνει μια τέτοια επένδυση;
- 379 replies
-
- naviera armas
- barreras
- (and 12 more)
-
Κίνητρα και απαιτήσεις για επένδυση στην ελληνική ακτοπλοΐα
observer replied to Zeppelin's topic in Λοιπά θέματα ακτοπλοΐας
δεν είναι κουτσομπολιό αλλά μια έτσι λίγο καφενειακή ανάλυση οπότε συγχωρέσατέ με αν την εκφράζω σε λάθος νήμα. Βλέπουμε αρκετές μικρές και μικρομεσαίες εταιρείες (ενδεικτικά Golden Star Ferries, Fast Ferries, Levante Ferries) να έρχονται από καλές χρονιές (επωφελούμενες και από τα διαρκή ρεκόρ του τουρισμού τα τελευταία χρόνια αλλά και από το ολιγοπωλιακό/μονοπωλιακό τους στάτους), να ενδιαφέρονται να κάνουν το επόμενο βήμα, να επενδύουν και να μεγαλώνουν τον στόλο τους αγοράζοντας πλοία ή/και μικρότερες ακτοπλοϊκές αλλά να διστάζουν να κάνουν μεγάλα βήματα φοβούμενες είτε το άγνωστο είτε -το πιο πιθανό- το να μην προκαλέσουν πόλεμο μπαίνοντας σε "χωράφια" ανταγωνιστών. Παράλληλα και οι μεγαλύτερες ακτοπλοϊκές μεγαλώνουν κι αυτές τους στόλους τους (πχ η Seajets) οπότε τελικά something's gotta give, δεν γίνεται οι διαρκώς αυξανόμενοι στόλοι να εξυπηρετούν τα ίδια δρομολόγια. Ως εκ τούτου εκτιμώ ότι η σχετική ειρήνη των τελευταίων ετών θα δώσει τη θέση της σε πόλεμο που -λογικά- θα καταλήξει πάλι σε μονοπώλια/ολιγοπώλια αλλά με διαφορετική σύνθεση. Συμφωνείτε; Μου διαφεύγει κάτι;