Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Today
  3. Πάμε να δούμε και το πρώτο μιας σειράς 12 αδελφών πλοίων που ξεκίνησαν να βγαίνουν το 2002 από το Jinling, πρόκειται για το Finnpulp (IMO 9212644) με αριθμό γιάρδας 98-0705 και έτος ναυπήγησης 2002. Μηχανή MAN B&W, μήκος 187 μέτρα και 3,326 γραμμικά μέτρα φόρτωσης. Στην αναχώρησή του από το Rosslare της Ιρλανδίας μπορεί να δεί κανείς πολλά από τα 230 φορτηγά τα οποία χωρά. Υπηρεσιακή ταχύτητα 21 κόμβους με κατανάλωση 75 τόνους καύσιμο το 24ωρο. Πέρυσι ήταν στη γραμμή Zeebrugge - Rosslare αλλά φέτος έχει γυρίσει στη Βαλτική συνδέοντας το Travemunde της Γερμανίας με την Kotka, το Turku και το Uusikaupunki της Φινλανδίας. Από τα 12 της παραγγελίας, 8 προορίζονταν για την Finnlines και 4 για την Tor Line, η Finnlines διατηρεί στο δυναμικό της και τα 8 δικά της πλοία.
  4. Roro Finnpulp in Rosslare, summer 2023

    © Kevin Kilbane

  5. Roro Finnpulp in Rosslare, summer 2023

    © Kevin Kilbane

  6. Σειρά παίρνει ένα από τα νεότερα πλοία της CLDN, είναι το Seraphine (IMO 9889710) που αναχωρεί από το Rotterdam για το Leixoes της Πορτογαλίας, αν δεν με απατά η μνήμη μου. Προιόν και αυτό της Hyindai με παράδοση 2022 και μηχανή LNG όπως λέει ξεκάθαρα και επάνω του. Προφανώς και η Cobelfret δεν παραγγέλνει τέτοια πλοία χωρίς να γνωρίζει τις ανάγκες των γραμμών, βλέπετε πως το πλοίο είναι πίτα στη νταλίκα. Το πλοίο τότε όπως και τώρα κάνει μια μίξη από δρομολόγια στη γραμμή Zeebrugge - Dublin και Rotterdam - Leixoes. Όταν αλλάζει λιμάνι φόρτωσης συνήθως αργά το βράδυ φεύγει από το Zeebrugge και πηγαίνει κενό φορτοίυ στο Rotterdam, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν βρίσκουν μια λύση για να αποφύγουν αυτό το κενό φορτίου μικρό ταξίδι.
  7. The Seraphine sailing from Rotterdam

    © Wout Weghorst

  8. The Seraphine sailing from Rotterdam

    © Wout Weghorst

  9. The Seraphine sailing from Rotterdam

    © Wout Weghorst

  10. Χρωστάω το Bore Song (IMO 9443566) από το στόλο της Bore, ιδού λοιπόν σε περσινή αναχώρησή του από το Travemunde. Κομμάτι μιας σειράς 8 πλοίων από το Flensburg, το συγκεκριμένο είναι ο αριθμός γιάρδας 745 και τελευταίο της σειράς με παράδοση το 2011. Ολικό μήκος 195 μέτρα, 2,863 γραμμικά μέτρα φόρτωσης και 217 νταλίκες χωρητικότητα. Την αναχώρηση που βλέπουμε εδώ δε την κάνει φέτος γιατί απλούστατα έχει ναυλωθεί στη Stena Line για δρομολόγια ανάμεσα σε Δουβλίνο και Liverpool.
  11. The Bore Song departing from Travemunde

    © Andy Moller

  12. The Bore Song departing from Travemunde

    © Andy Moller

  13. Αδελφό του VB Acheron που είδαμε παραπάνω, είναι το VB Surprise (IMO 9870094) που βλέπουμε επίσης στο Fos-sur-Mer. Και όπως έλεγε κι ο Χρόνης Εξαρχάκος όταν στην Παριζιάνα προσπαθούσε να μάθει γαλλικά, "la surprise = η πρίζα" . Κατασκευή 2019 στο Βιετνάμ.
  14. Μόλις επαιξε στην τηλεόραση ( mega) το διαφημιστικό της seajets για τη διαδρομή Πειραιά-Χανιά σε 5&15 και σε όλο το σποτ είχε το champion jet 1. Απο τα ωραία διαφημιστικά της εταιρείας
  15. Καλύτερα να κοβανε τελείως τα δρομολόγια από αυτή τη δυσφήμιση. Όποιος μπει Κλαούντια δε βλέπω να ξαναταξιδευει με σουπερφαστ
  16. Το Σάμος, μαζί με το Οράϊζον (νυν Λευκά Όρη) είναι το δίδυμο για Βενετία, και όχι η Κλαούντια.
  17. Πλάκα στην πλάκα, μην ζητήσει στ'αλήθεια κάποια στιγμή και μας στείλει εντελώς...
  18. Ανοιχτά... του Αυλώνος,με 20+. Βάλτε κανένα 3ωρο για Ηγουμενίτσα, 6 ώρες Ηγουμενίτσα Πάτρα και όσο μείνει Ηγουμενίτσα, θα δέσει Πάτρα από τις 10.30 και μετά. Ωράρια 70s
  19. Γι' αυτό η κυπριακή σημαία βρίσκεται στη λίστα ευκαιρίας. Είναι πολύ χαλαροί στους κανόνες και τις ρυθμίσεις
  20. Το πλοίο ταξιδεύει με τα σινιάλα της Sea dreams η οποία έχω την εντύπωση ότι οι ιδιοκτήτες της είναι βασικοί μέτοχοι της ανες αν και δεν είμαι σίγουρος. Να προσθέσω ότι λόγω του περιορισμένου χώρου στον λιμένα στο μαντρακι το Σύμη 2 θα πηγαίνει μόνο για την επιβίβαση/αποβίβαση των επιβατών του δρομολογίου (δηλαδή για κανένα 20λεπτο το πολύ) και έπειτα θα πηγαίνει στο λιμανάκι στο Καρακόνερο, λίγο πιο κάτω από την μαρίνα της Ρόδου .
  21. Ότι πιασει στο κομμάτι Χανιά - Μηλος ,Απο/προς Μήλο για την οποία αναχωρεί μισή ώρα πριν το Champion για Πειραιά καθώς και δεν επιτρεπει κρατήσεις για οχήματα από/προς Μήλο δεν νομίζω.
  22. Αδύνατο να βγει θα ήταν ΙΣΩΣ αν εκτελούσε δρομολόγιο μόνο προς Χανιά. Όμως έχει ΚΑΙ την Μήλο ως ενδιάμεσο.
  23. Σήμερα λίγο πριν νυχτώσει, με φόντο το Αντίρριο και έχοντας μόλις περάσει από τη γέφυρα "Χαρίλαος Τρικούπης"
  24. mvin

    Seabourn Encore

    Αντίρριο, Κυριακή 16 Ιουνίου 2024

    © Manos Vintzilaios

  1. Load more activity
×
×
  • Create New...